-
Content Count
12 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
10 NeutralAbout itsone
-
Rank
Начинаещ
- Birthday 10/03/1985
Profile Information
-
Кара
Honda Prelude 4 / Honda Legend KB2
-
Пол
Мъжки
-
Място
Русе
-
Интереси
0897 456 331 при нужда. Ицо се казвам.
Recent Profile Visitors
1923 profile views
-
От известно време индикацията за нивото на горивото и температурата премигваха или светеха по-слабо А в момента изобщо не искат да светнат. Последният път индикацията се беше включила заедно с хоризонтални оранжеви линии И оттогава не свети. Ако някой е имал този проблем Моля да сподели откъде първо да започна понеже в момента зареждам бензин на сляпо
-
Здравейте! Не знам все още дали е проблем, или аз не мога да го активирам, но измиването на фаровете не работи. Видях пред мен че работеше, преди време и сега реших да го пробвам, но нищо не се случва. Нали споделя, казанчето за течност със чистачките? Ако нивото е ниско, дали дава отражение? Чистачките си работят и пръскат но за фаровете не иска. Трябва ли лостчето за чистачките да е в определена позиция когато натискаш бутона за фаровете, защото аз го държа на ауто. Дали не е свързано с бушон и къде да го търся. Светлинката на бутона за измиване не свети, но не е проблем ще сменя крушката. п.п Мисля че открих загадката. Фаровете трябва да са включени, за да работи и бутона за миене? Прочетох го за Акура, но чак утре мога да проверя.
-
Ok! Според теб, човека е достатъчно коректен. Добре, може би така го познаваш. А ето ти в моят случей, разговорът ми с него. Аз питам: Кажи ми, какви екстри липсват на колата? Той: Това е легенда, тя винаги има всичко! Аз: Да това е легенда, но виждам че на твоята и липсват поне три екстри. Дистроник, Подпомагането на спирането и парктроник. Той: Те тези са без парктроник! Спомена ми, че имал още един Легенд, но той не се продавал защото го карат и излизал на 35 000лв и причината, да продава черният за които разпитвах е че го дразнел че нямал дистроник. Е чакай де, Нали имал всичко? Апосле излиза че няма. Спомена и че колата е имала удар само отдолу и се наложило да смени някаква греда (така я е закупил от някакво посолство в Швейцария) и ме уверява че други проблеми нямала. Аз: Жабката претапицирана ли е? Той: НЕ нищо не е претапицирано (казва го вече засегнат и леко ядосан) Ако се съмняваш в колата изобщо не идвай да я гледаш! През цялото време твърдеше че колата няма никакви забележки и се държеше по телефона с голямо самочувствие, което аз не уважавам от страната на бъдещ клиент и изобщо през цялото време се говореше трудно с него защото самочувствие не липсва и то голямо. Няма добър ден, няма довиждане или дочуване, няма никакво възпитано обръщение, абсолютно хладнокръвно държание по телефона. По рано накарах и приятел да му звънне и да научи ако може нещо ново, защото аз разбрах че няма да мога, понеже задавам неудобни въпроси. От там научихме че колата има история до 80 000км по книга и се губи история около 60 000км до сегашните над 140 000км Цената е нагоре защото се наложило да я обслужи (Естествено аз щях да искам бележка за това от лицензиран сервиз, при покупка) Въпреки всичко това, аз речих да видя колата и се разбрахме с него че предният четвъртък (25 май) ще пътуам за Пловдив. Добре каза той, обади се като пристигнеш, ако не мога да дойда, ще пратя някой, да ви покаже колата. Повече от час, чакахме, докато накрая дойде синът му. Готино момче, добре се говори с него, майтапи имаше. Сега да кажа за състоянието за колата. От вътре чудесен интериор и много запазен от което съм впечатлен. Жабката е наитина претапицирата. Кожата е съвсем друга и с просто око се забелязва а и гънките отстрани, достатъчно говорят. (Освен ако Бай Иван в завода на Хонда не я е слагал на няколко ракии) Но като цяло много ми хареса салона. Бутони, волан, махагона и всичко останало в много добро състояние наистина. Нека сега разгледаме колата отвън. Тук вече нещата, никак не стояха добре. Колата има сериозен удар отпред, който изобщо не е коригиран добре. Линия калник, капак, калник, беше много зле. Никаква симетрия, единият калник почти опира капака, фарът излиза над калника. Успях да погледна и очиларката която изобщо не беше добре изправена и стоеше крива на вълни. Бронята доста увиснала на поне 7-8мм. от фаровете. Виждаше се че трябваше доста работа по тази кола за да има добър външен вид. Единият халоген беше доста по жълт от другия а фаровете едвам доловимо с различен нюанс, нормално ако са сменяни по един брой. В задната си част също се губеше симетрия в линията калник и багажник. Предната броня изглеждаше скоро боядисвана и намерихме и следи от паста за пастиране по калника. Фаровете бяха грозно надрани от аматьорско пастиране. Последното което си помислих е че колата е блъскана не само в швейцария, а тук отново и то скоро. Достатъчно ми е и това че продавачът не дойде лично. (Може пък найстина да е имал по важна работа, а и по добре) В обявата му няма никаква информация. Продавам Хонда легенд от Швейцария и това е. Легендата е изключително интересен, добър и луксозен автомобил, но никак не му стой, лошият външен вид. Много голям % от сделката се крие в отношението на двама души. Няма ли уважение, лъжем ли се, няма как да станат нещата. После пак ме искарай мене какъвто искаш. Заключвам: Аз не виждам, коректност, от страна на човека, за който ти твърдиш. П.П. Забварих да споделя, за някой от последните ми въпроси който засягаше пак Легендата с всички екстри, която той притежава. Попитах го за обдухването на седалките, че май и то липсва. Е какво да направя само неудобни въпроси задавам. И кво да каже човека, имало топло и студено ми каза.
-
Хубаво е че защитаваш своите познати и може и да е както казваш но не и в моя случай защото доколкото помня когато разговарях два пъти с него, теб те нямаше. Не си наясно нито какво сме разговаряли нито какво съм го питал и той какво ми е отговорил нито аз какво съм установил. Както казах, лично видях пре-достатъчно от състоянието на автомобила и умишлено се въздържам от коментарът ми, който те уверявам че би бил достатъчно дълъг и изчерпателен, а тогава ще има не един злепоставен а двама. Нека не коментираме повече защото и за мен и за теб и за продавачът би било най-добре. А по въпросът дали знам какво искам, да много добре знам. Поздрави
-
Момчета и момичета не искам да злепоставям абсолютно никой исках просто информация за да знам дали този автомобил би задоволил моите очаквания понеже пътят който трябваше да изминем е дълъг и трябваше да занимавам втори човек и да загубя също така и неговият ден и да заплатя разноските по неговият автомобил за пътя и дори да му заплатя надник за услугата. Тръгнах за пловдив с идеята да се върна с въпросния автомобил, жалко че се наложи да се върна без него.
-
Колега не знам какво е етично според теб но жабката със сигурност е претапицирана защото аз лично ходих да гледам автомобила преди два дена като цяло салонът беше много запазен и ми хареса. Двама човека гледахме колата и двамата сме на мнение че е претапицирана, дори това да е станало още в предния собственик а вие да не знаете. Ще се въздържа от коментар като цяло за колата. По-лошото е когато не споделиш пълното състояние на колата и разкарваш хората напразно като мен да пътуват девет часа напразно. Достатъчно добре видях състоянието на този автомобил на живо и също така видях подробно и състоянието отново на живо на автомобила от ямбол на който собственикът беше изключително откровен с мен
-
itsone changed their profile photo
-
Да и аз това го забелязах. Претапицирано е най вероятно, понеже е с хладилна жабка и там кожата се набръчква с времето, (виждал съм доста такива, преди претапициране) което ме кара да си мисля че и други части може да са претапицирани. А това че е правено ме навежда на мисълта за доста по голям пробег. Хубаво е че се коригират забележките, важното е да е добре направено. Цената е нагоре защото, според продавача се е наложило да я обслужи, но това може да ни докаже само с наличието на документи. Това което научих е че няма как да се види, дали е маниполиран компа на колата. И от Бултрако и от наш специалист тука също. опитах снощи да проверя история но има записани само 12км в годината на производство и тва е. Щети е имала само външно ламарини врати брони и фар. Няма друга информация.
-
Отново подновявам темата! Сега съм вдигнал мерника на тази от Пловдив КБ2 черната. Споделете мнение, ако някой я е виждал на живо или има някаква информация, впечатления и каквото се сетите. Изглежда доста запазена, но поради това че няма никаква информация написана, почва да ме съмнява. Продавачът, на пръв разговор, при въпроса: Кажи ми какви екстри и липсват? Отговор: Това е Легенда, тя винаги има всичко! И аз почвам да се чудя мене ли за застрелям или него и му споненах на пръв поглед че му липсват поне 3 екстри, но явно си е мислел че му звъни някой който за пръв път вижда Legend. Та от дума на дума стана ясно че имал още една сива но нея не продавал за сега, а черната се продава защото го дразнела че няма дистроник и мен пак ми стана смешно, понеже нали имала всичко Друго, което ми каза е че била от Швейцария, от някакво посолство и имала удар само отдоло, била засегната някаква греда и била подменета със нова. Други забележки, нямало. При въпрос за сервизна история, казва че е водена на книга до 80к а сега е обявена на 140к и каде се губят тези 60к не се знае. Снощи говорихме със един мой градски, който има същата, и той ме светна че копчетата за подгрев и обдухване, липсват диодните индикатори, (това какво значи, че има само подгрев? ) От Бултрако нямали достъп до база данни от европа ми казаха и в София и в Пловдив. Нямало как да ми кажат, ако е маниполиран километража, а прегледът при тях бил 216лв. и протичал 2 часа. Та моля, споделете ако се сещате нещо за нея, защото хем ме кефи че е запазена хем ме дразни че няма всичко и едновременно ми е съмнителна. Поздрави!
-
Ако само това липсва, не мисля че е проблем, но ми се струва, липсват доста повече екстри, в сравнение с Пловдивската. Като споменахме и нея, не съм изявявал желание да я гледам защото и цвета на колата и джантите не са по вкуса ми. Ако беше само джантата проблем, лесно се решава. Иначе впечатлява от екстри и салона е точно разцветката която ми харесва. mittaka7: Харесвам и уважавам коментара ти и го имам в предвид. Ще се оглеждам известно време и дано не се наложи да сменям марката.
-
Не ме е отказал модела, даже се влюбих в нея и то точно фейслифт, но е много трудно откриваем. Иска ми се да е пълен пакет. Мислех че винаги е пълен, но явно се отнася за преди фейса. Това е първата кола от години насам, която ми грабва окото. Жалко за Софийската, вътре е много запазена и мислех ще оправя външният вид, но като разбрах че либсват екстри и се отказах специално от нея. Точно тази разцветка вътре ме радва и имитацията на спортен волан а останалото махагон. Салона светъл, идеален. Идеята е че аз лично бих я карал дълги години и затова искам по новата.
-
Здравейте на всички! Нека подновя темата, за въпростния автомобил. Онзи ден в събота 05.06.2021г. Посетих Автокъщата с цел точно тази Легенда. Няколко дена по рано се чухме с продавача и той ме убеди че колата е топ, дори била гаражен автомобил. Вдигнах се аз от Русе, да видя тази прехвалена Легенда и почти бях сигурен, че ще има сделка, но не веднага. Идеята беше и аз и автомобила да се харесаме защото се запалих по модела и още повече, че аз съм капризен човек и държа наистина да е топ. За дребни забележки все пак се прави компромис, няма как след като не е нова. Останах и аз разочарован от държанието на продавача и още повече че се гледаме и се лъжем. Огледах много колата отвън и поне аз не забелязвам да има удар или поне не голям, защото линиите бяха идеални, но все пак се вижда че дясната страна е боядисвана преди време и по голямата част от багажника. Задните вежди, бяха прясно коригирани. На допир се осеща прясно и усетих миризма на ацетон, предполагам от гумената лаисна под веждата, която се виждаше прясно, не добре лепена и от двете страни. Виждаше се и портокаловата боя, по цялата дясна страна, но не изглеждаше прясна. Две големи вдлъбнатини, отгоре на багажника и дясна врата също. Било от градушка каза продавача, но аз виждам че е доста по различно от градушка и по дълбоко. Под калниците беше много набито със слама, интересно защо? Все едно е карана в някоя нива. Вътре, интериора наистина е уникален, много запазен, но освежаван (това е нормално) само ме издразни, че са оцапали с боя от спреи със цвета на салона върху единия бутон на волана и решетките на климатика на задните места, но това викам айде не е проблем, ще го коригираме. Покарах колата 5-6 километра, това ми позволиха, само каза сложи 20лв. бензин. След това решихме да си поговорим и тогава вече си показахме рогите, когато му споделих, аз какво вижвам по външният вид. Ти, мен за какъв ме имаш? Ти сега ме обиждаш така. Казвам ти колата е топ, не е блъскана. Който е купил от мен кола, винаги е доволен, ама аз мислех че идваш и ще праим сделка. Гледаме и двамата колата и му казвам гледай тук портокала на боята, гледай шкурката. Той: Аз не го виждам! Ти как го виждаш? И така няколко пъти. Казах му, тази кола да се пусне в движение трябват над пет хиляди лева, за обслужване, летни гуми, каско, регистрация, преглед и застраховка, а това вече става около 28 000лв. Помисли си за цена на която можеш да паднеш и аз ще си помисля няколко дена и ще се чуем. Имах доста време да помисля след като се прибрах и взех да се разобеждавам, още повече като попаднах и на темата тук. Колата ми каза, че е от 5 месеца, а тук гледам темата е от 11 месеца. Страшна работа. И интересното е че докато ти казва колата не е боядисвана или правена, наблюдаваш как неговите хора са разглобили една кола и нещо ремонтират във импровизираният малък сервиз. Предполага се кола за продажба. Мой приятел с когото бяхме там огледа и други от автомобилите, които били топ и не са удряни. Ръжда и много видими следи от сблъсак на някой от автомобилите, не либсваха. Най много те дърпа отношението на продавача и да те гледа и лъже, ако мине номера. Екстри наистина мисля либсват, поне аз видях една. Моля, споделете и вие мнение, ако някой е запознат с въпросния автомобил и какви от екстрите либсват. Поздрави!