Jump to content

PetioHonda

Фен
  • Content Count

    181
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

78 Neutral

About PetioHonda

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    EJ9 Facelift D14Z2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

1861 profile views
  1. Много благодаря, че ме "светна" за този модул. Ще видя дали се продават на вторичния пазар и на какви цени и ще видим дали ще го сменям или ще се пробвам да го оправя.
  2. Не съм я направил, голяма простотия, нямах идея... Значи сега вариантите са да си оправя лентовия кабел, а вариант ли е да намеря направо целия "модул" с навития лентов кабел вътре от друга кола и да си го центрирам?
  3. Здравейте, сменях си корминлната рейка, след като сглобих и всичко беше точно, но волана беше доста крив и реших, да развия отновво кардана, който свързва пръта на волана и пръта на рейката (намира се под волана), след като го развих и си наместих волана (въртях го няколко пъти) събрах всиччко, запалих и тръгнах. След първия десен завой (навих волана около 180 градуса надясно) се чу някакво чаткане и светна СРС-а. Сега нямам нито клаксон, нито еърбег. Махнах бега да видя буксите, висчко е точно няма прекъснат кабел, но най-вероятно нещо съм прекъснал с това "свободно" въртене на волана, когато не е закачен към рейката. Моля за съвети къде да търся проблема?
  4. Здравейте, тъй като имам голям интерес към модела, ще ми е интересно да се съберат в една тема, колкото е възможно повече информация за ремонти и цени на авточасти по колата. Бих помолил, който има желание да сподели какво е правил/сменял, съответно къде и за колко. Така бъдещи собственици, а и не само, ще могат да си изградят някаква представа за цената на поддръжката на автомобила и различните двигатели. Благодаря предварително и дано темата не е в разрез с някои от правилата на раздела или да дублирам стара такава (но не открих).
  5. Здравей. Местата във Варна, които мога да препоръчам са 2. Дидо - 0889 66 82 66 , прикачвам ти линк с координати, гаража е точно до Bass Dealer Аудио (излиза в гугъл) Карта в Screenshot_1. Дидо Миямото - 0878 97 71 23 , отново прикачвам линк намира се до Дом на камиона и малко по-надалеч от Метро. Карта на Screenshot_2. Аз лично използвам услугите на първия Дидо и съм много доволен, но не знам с времето и часовете как ще е, по принцип се обаждам по-рано. Успех.
  6. Колега, супер става количката, поздравления. Може ли малко инфо за спрея, с който си пръснал стоповете. С добра светлоотрезителност ли е?
  7. Благодаря за включването, колеги. Определено нещата почнаха да ми се изясняват. В процес съм на търсене на колектор и нещата около него, ако някой има конкретна оферта, може да я сподели на лично съобщение. Приемам всякакви варианти д14,д15,д16 всичко което е с ляво разположен дросел и може да стане на моята кола.
  8. Здравейте! Знам ,че за повечето сигутно въпросът е банален, но въпреки информацията която съм чел + dodo-upgrades, не всичко ми е ясно. 1. Из обявите се въртят две понятия - оборудван/необорудван. Накратко въпросът ми е - Какво трябва да си купя, за да направя т.нар суап, а по-подробно: Да разбирам, че оборудван означава: колектор, дросел, рейка с инжектори (240цц?)? Ако е така, то специално за д14а3/a4/з1/з2 мога ли да закупя "необорудван" всмукател и да използвам моите дросел + т.нар на англ. throttle pulley? Защото четох, че жилото на газта всъщност е различно на д14 и ми трябва д16-ково. Под необорудван, аз разбирам САМО всмукател. Това от картинката ли е? Картинка: 2. Четох за разни сензори, които ги няма д14-ката и на д16 трябва да се "запушат". Как става самото запушване? 3. Ако имам газ, трябва ли да се направи нещо допълнително? 4. Има ли шанс да прецакам нещо, ако както навсякъде пише - си бележа кое от къде съм свалил и после ги върна на същите места? 5. Целта ми е само и единствено да си преместя дросела отстрани, както е на нормалните Д-серии... И естествено да си сложа хубав интейт, като тук подчертавам търся едиснтвено хубавият звук. За засилване ми е ясно, че няма смисъл на тоя мотор и тн и тн. Искам звук, колкото и глупаво да звучи, чувал съм брутални д14-ки. 6. Нова гарнитура, ако тръгна да сменям от къде? Бултрако? Благодаря предварително.
  9. Аз не съм от опитните, но от мнение събирано от четене в чуждите форуми. Фаворит е Meister R zeta (около 700 паунда) и 6two1 yellowspeed (около 800). Можеш да ги погледнеш.
  10. Какво е газовото колега? Имах същия случай, при мене при по-високи обороти, ако я настъпя на 4-5к примерно почваше да пищи все едно е свършила газта. Гаснеше като освободя от скорост в дживение и т.н. Мога да ти препоръчам газаджия още на влизане във Варна (автосалоните), но трябва да видиш дали работи с твоята марка инжекцион. При мене нещата, които направиха бяха: Смяна на изпарител, смених рейката с инжекторите, като новите инжектори се разпробиха на повече мм и настройка. Сега няма ядове и почти няма разлика бензин-газ.
  11. Колеги. Малко късно се включвам, но проблема с въртенето на волана се оказа помпата на сервото. По-скоро невнимание от моя страна, че не съм видял нивото на хидравличната течност. На казанчето почти не се виждаше. Долях и всичко си дойде на мястото. А за осветлението явно си е така фабрично - няма да търся кусури .
  12. Колега, маха ли рефлектора (там където имаш стоп за мъгла) ?
  13. Аз си правя в Рено сервиза (До Дом на Камиона) и съм доволен. За Жижо (пак над Метро) също съм чувал добри отзиви.
  14. Може ли малко по-подробно къде и как да замеря?
  15. Здравейте! Вече 2 години карам така, като просто не ми е правило впечатление и не съм се замислял, че реално може да е проблем. Става въпрос за следното: Когато пусна фаровете часовника ми "изгасва" т.е почва едва да свети и едва да се вижда. Също така ако съм на свободен ход и пусна фаровете, колата си променя оборотите и след това се нормализират. Другото, което е най-дразнещото, ако съм на място и трябва да менврирам т.е въртя волана в която и да е посока, колата глъхне и оборотите падат много, моята теория към момента е, че когато се пусне сервото, за да улесни въртенето на волана - колата и падат оборотите все едно не и стига тока? да захрани всичките електроники. Промяна в оборотите имам и когато съм на място и просто натиска спирачката. Скоро ми споделиха за подобен проблем на друга марка и решението било нов алтернатор. Някой друг има ли моите оплаквания т.е нормално ли е както си мислех или наистина има някъде проблем? Много съм "бос" по темата, та ще се радвам ако кажете мнение. Благодаря предварително.
×
×
  • Create New...