Jump to content

PetioHonda

Фен
  • Мнения

    172
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

77 Neutral

Относно PetioHonda

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    EJ9 Facelift D14Z2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

1652 профилни разглеждания
  1. PetioHonda

    Civic EJ9 - един инженерен проект

    Колега, супер става количката, поздравления. Може ли малко инфо за спрея, с който си пръснал стоповете. С добра светлоотрезителност ли е?
  2. PetioHonda

    D14 --> D16 Intake Manifold

    Благодаря за включването, колеги. Определено нещата почнаха да ми се изясняват. В процес съм на търсене на колектор и нещата около него, ако някой има конкретна оферта, може да я сподели на лично съобщение. Приемам всякакви варианти д14,д15,д16 всичко което е с ляво разположен дросел и може да стане на моята кола.
  3. PetioHonda

    D14 --> D16 Intake Manifold

    Здравейте! Знам ,че за повечето сигутно въпросът е банален, но въпреки информацията която съм чел + dodo-upgrades, не всичко ми е ясно. 1. Из обявите се въртят две понятия - оборудван/необорудван. Накратко въпросът ми е - Какво трябва да си купя, за да направя т.нар суап, а по-подробно: Да разбирам, че оборудван означава: колектор, дросел, рейка с инжектори (240цц?)? Ако е така, то специално за д14а3/a4/з1/з2 мога ли да закупя "необорудван" всмукател и да използвам моите дросел + т.нар на англ. throttle pulley? Защото четох, че жилото на газта всъщност е различно на д14 и ми трябва д16-ково. Под необорудван, аз разбирам САМО всмукател. Това от картинката ли е? Картинка: 2. Четох за разни сензори, които ги няма д14-ката и на д16 трябва да се "запушат". Как става самото запушване? 3. Ако имам газ, трябва ли да се направи нещо допълнително? 4. Има ли шанс да прецакам нещо, ако както навсякъде пише - си бележа кое от къде съм свалил и после ги върна на същите места? 5. Целта ми е само и единствено да си преместя дросела отстрани, както е на нормалните Д-серии... И естествено да си сложа хубав интейт, като тук подчертавам търся едиснтвено хубавият звук. За засилване ми е ясно, че няма смисъл на тоя мотор и тн и тн. Искам звук, колкото и глупаво да звучи, чувал съм брутални д14-ки. 6. Нова гарнитура, ако тръгна да сменям от къде? Бултрако? Благодаря предварително.
  4. PetioHonda

    Амортисьори

    Аз не съм от опитните, но от мнение събирано от четене в чуждите форуми. Фаворит е Meister R zeta (около 700 паунда) и 6two1 yellowspeed (около 800). Можеш да ги погледнеш.
  5. Какво е газовото колега? Имах същия случай, при мене при по-високи обороти, ако я настъпя на 4-5к примерно почваше да пищи все едно е свършила газта. Гаснеше като освободя от скорост в дживение и т.н. Мога да ти препоръчам газаджия още на влизане във Варна (автосалоните), но трябва да видиш дали работи с твоята марка инжекцион. При мене нещата, които направиха бяха: Смяна на изпарител, смених рейката с инжекторите, като новите инжектори се разпробиха на повече мм и настройка. Сега няма ядове и почти няма разлика бензин-газ.
  6. PetioHonda

    Проблем с алтернатор?

    Колеги. Малко късно се включвам, но проблема с въртенето на волана се оказа помпата на сервото. По-скоро невнимание от моя страна, че не съм видял нивото на хидравличната течност. На казанчето почти не се виждаше. Долях и всичко си дойде на мястото. А за осветлението явно си е така фабрично - няма да търся кусури .
  7. PetioHonda

    Моят пръв Сивик

    Колега, маха ли рефлектора (там където имаш стоп за мъгла) ?
  8. Аз си правя в Рено сервиза (До Дом на Камиона) и съм доволен. За Жижо (пак над Метро) също съм чувал добри отзиви.
  9. PetioHonda

    Проблем с алтернатор?

    Може ли малко по-подробно къде и как да замеря?
  10. Здравейте! Вече 2 години карам така, като просто не ми е правило впечатление и не съм се замислял, че реално може да е проблем. Става въпрос за следното: Когато пусна фаровете часовника ми "изгасва" т.е почва едва да свети и едва да се вижда. Също така ако съм на свободен ход и пусна фаровете, колата си променя оборотите и след това се нормализират. Другото, което е най-дразнещото, ако съм на място и трябва да менврирам т.е въртя волана в която и да е посока, колата глъхне и оборотите падат много, моята теория към момента е, че когато се пусне сервото, за да улесни въртенето на волана - колата и падат оборотите все едно не и стига тока? да захрани всичките електроники. Промяна в оборотите имам и когато съм на място и просто натиска спирачката. Скоро ми споделиха за подобен проблем на друга марка и решението било нов алтернатор. Някой друг има ли моите оплаквания т.е нормално ли е както си мислех или наистина има някъде проблем? Много съм "бос" по темата, та ще се радвам ако кажете мнение. Благодаря предварително.
  11. PetioHonda

    Нов Съединител Civic 6та ген. (1996-2000)

    Колега, аз сменях преди около 15-20к км, много четох и гледах. Екседи е марката. Цените бяха от 200 до 600лв, за един и същи комплект(парт номер), много внимавай от къде и за колко си го купуваш. Моят излезе 210лв, гледам, че си от Варна, ако решиш да сменяш ще ти кажа от къде си взех на най-добра цена (реклама не правя, нямам никакви изгоди, просто момчето е точно и дава добри цени). В групата във ФБ също се споменават цени дори към 170-180лв за комплект Екседи, при тази цена не знам изобщо какво се чудиш. Преди това карах с МекАрм - така купих колата уж нов, но за 10к км му видях сметката (начинаещ шофьор бях + малко изпълнения). Валеото било френско и корейско - тука не знам кое се продава, ама май по-гадното.
  12. Тая като нищо е само с някакви понижаващи пружини. Ако е така, сменяш пружините със стокови и си ти, но пък трябва да се погледне за последствия от пружините. Лично за мен така е грозно, нито има джанта, нито някаква стойка, просто са намалили разстоянието между гумата и калника. Ако ще остава ниска, по-големите джанти и ниски гуми са задължителни. А дали ще стои добре колата със стоково окачване - според мен да, има си картинки в нета, можеш да видиш. Но за кола от този клас, спортно окачване / ниски пружини не са ок, ако има само тях и нищо друго "спортно".
  13. PetioHonda

    Засилване

    http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=34924&page=4&do=findComment&comment=1057399852 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95262 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93562
  14. PetioHonda

    Засилване

    Колега в момента се продава засилена д-серия за 2000лв и 140whp. Предполагам, че с договорка 1800 може да се вземе. При условие, че нещата, които си писал + труд ще си около 1000лв, а ако правиш и поръчкова генерация... Все пак си икономик, ако искаш друго усещане направо сменяй мотора или колата. И аз като тебе си мисля за засилване на д-серия ама, като си направиш сметката и най-вече ако нямаш условия/умения да правиш нещата сам. Майсторълка, настройки и т.н ще излезе доооста над предвидения ти бюджет(може би).
  15. Хондата е супер избор. Непретенциозна, здрава, лесно се кара, идеална за първа кола. И е дооста пъргава за конете си. Не знам другите как са. Не знам колегитв как карат ама аз с 20лв бенз минавам 50-60км градско с настъпване. Настъпва ли се и кара ли се по агресивно - гори. Не съм я засичал иначе как е при нормално каране, защото съм на газ. Но на газ с настъпване и както и да я карам 10лв минавам 85-90км, но е и сравнително по-спъната на газ.
×