Jump to content

PetioHonda

Фен
  • Content Count

    215
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

94 Neutral

About PetioHonda

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    EJ9 Facelift D14Z2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

2827 profile views
  1. Успях да намеря доста подробно видео как точно става монтажа, не изглежда да има някакво удължаване на кабели или много напасване и рязане.
  2. Здравейте, колеги. Навярно много от вас знаят, че за европа 6 генерация идва със 1дин радио, а щатските и японките имат версия с двоен дин, която е безумно скъпа конверсия към момента (1000лв+). Китайците са измислили решение на проблема с подобно нещо - https://www.aliexpress.com/item/1005003840428353.html?spm=a2g0o.productlist.main.5.5c7524c6ena6pQ&algo_pvid=b43cdcbf-7764-436d-8da7-9c4fe701b075&algo_exp_id=b43cdcbf-7764-436d-8da7-9c4fe701b075-2&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000031662786294"}&pdp_npi=2%40dis!BGN!362.56!174.03!!!!!%4021021aa216743237024765797d0701!12000031662786294!sea&curPageLogUid=MvNKpWY0vrdC Досега не съм си отварял нищо по централната конзола и ми е интересно дали местенето на управлението на парното долу ще бъде трудна задача? Някой свалял ли е конзола да види откъде минават вентилационните пътища и дали ще се удължават кабели според вас? Не ми е належащо, просто винаги съм искал двоен дин, дори и да не е китайския таблет от линка. Темата е опознавателна, а ако реша да поръчам ще снимам целия процес. Поздрави!
  3. Супер, пожелавам ти успех, колата изглежда топ
  4. Колега, човекът е доста известен в мерцедес групите, винаги обявите му са топ (на мерцедеси) и като цяло съм чел само положителни коментари под обявите, които пуска във фейсбук. Винаги цените му са една идея по-високи, но повечето му внесени коли са първи или втори собственик със сервизна история и тн. С две думи търговецът изглежда надежден, остава колата да ти хареса и по-високата цена също.
  5. Благодаря за мненията. А да попитам всичките ли имат стандартно обдухване на седалките или само след фейса?
  6. Здравейте! Някой с мнение за тази обява? Има ли шанс да са истински километрите? https://www.autovit.ro/anunt/honda-legend-3-5-ID7GQXI0.html#xtor=SEC-81
  7. Негативните мнения са защото изкупуват коли на цени под пазарните и после ги продават, а всеки се досеща че ако стигнеш дотам да си дадеш колата за 50% от пазарната цена, няма да е в цветущо здраве и ще искаш да се оттървеш. Наскоро и аз се интересувах, защото следях една обява доста време (колата стоя няколко месеца на цена 18к на снимки перфектна, километри, обслужвания и тн), след което изчезна и се появи при въпросната автокъща на 13к, което ме наведе на мисълта, че е била със сериозен проблем. Със сигурност има и читави коли, но според мен внимавай да не попаднеш на такава, която е оставена там защото никой друг не я иска.
  8. Прави сте момчета, просто майсторите особено в "сезона" са доста заети и не им се занимава (поне такова е моето усещане). Вече полуих една "оферта" за купуване на нов китайски компресор и смяната му, като се има предвид, че климатика ми работи без грешка, но компресора е шумен. Затова исках да го сваля и да разгледам за някакви износвания (лагери, съединител) и ако сметна, че трябва тогава да купувам нов. Благодаря все пак за мненията, ако някой има препоръка за гр.Варна, ще се радвам да споделите.
  9. Здравейте, колеги! Някой махал ли е компресора за профилактика или ремонт например? Може ли да се свали без да се губи фреона или поне не всичкия?
  10. Аз бих искал да видя снимки, не съм срещал досега купе с дървени елементи вътре. Ако са ти истински километрите я стягай, струва си със сигурност.
  11. Не виждам как мерцедес може да е падение, нито пък как сме ударили дъното с Рено. Повярвай ми карам си хондата от 6 години и много добре знам плюсовете на Хонда, но не си затварям очите и за минусите. А и колегата, за да не пита за конкретни модели за Хонда, явно и той е наясно с тези неща. Да, следващата ми кола сигурно пак ще е японска, но не можем да умаловажаваме постигнатото през годините и от други марки. Не всеки е толкова заслепен фен, че да даде 20.000лв за кола, която след няколко години ще е пълнолетна дори и с САЩ, а колегата пише че иска да я кара горе-долу толкова (визирам ЦРВ 3). Също не знам защо всеки смята, че няма да се дават пари ако се купи Хонда, като и те си имат болежките, а с годините още повече. Няма безпроблемна кола... Да не говорим, че въпросното ЦРВ е по зле шумоизолирано от Акорд 6 До колегата по-горе със заучените фрази "караш 5 години и хвърляш", който също така говори за основни ремонти на хондата... Няма да е много приятно да си купиш "нов" автомобил с идеята да влиза за основен ремонт, нали ? В Акура нито съм се качвал, нито съм се возил. Който го е правил, нека да дава мнения, но да не са само от клипчета в тубата, предполага се че и автора може да ги изгледа, щом има интернет
  12. Колегата е дал добра идея за МЛ-а, ще се впишеш в бюджета, но ще е точно 12-15-годишен. Задължително бензин 500, 350 по-скоро не. Но ако все пак разглеждаш и различни варианти от т.нар "премиум", моето предложение е Renault Kadjar. Вместо потребителски кредит, можеш да си го вземеш направо от рено (изпадат често коли на по 30-40к км и още в гаранция), с една първоначална 14-15к и останалото както си прецениш, ще караш почти нова кола, която има доволно количество екстри. Пример: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21623843502462403&slink=kh1kg9
  13. Компютъра е GasItaly, проблемът се оказа 2 скъсани маркуча, като единият се беше извадил от един тройник т.е Мап сензора не отчиташе нищо и беше забил на едно налягане. Не запомних много каква е връзката между всичко, но човекът който я прави ми обясни че при неправилни данни, които отчита компютъра, започва да се опитва да "наваксва" и се случват странни неща, като той е подавал сигнал за отваряне и затваряне на клапана на бутилката. Последва смяна на маркучите и връщането на всеки на мястото му, както и възстановяване на настройки, защото компа се беше "шашнал" и трябваше повторна настройка. Това е с две думи, преглеждайте си маркучите дали са здрави и дали всеки си е на мястото и не се е извадил Останах супер доволен от майстора (досега не бях го посещавал), така че с радост ще го препоръчам, ако на някого му трябва за гр.Варна, може да пише ЛС. Поздрави.
  14. Благодаря ви за мненията. Щракането е установено вече, че е от бутилката, като най-вероятно проблемът е в компютъра. Като намерим решение ще се включа отново.
  15. Здравейте! Досега, когато колата загрее и обърне на газ, се чува едно "изчаткване" на клапана на бутилката, така че предполгам да се отвори и да пусне газта към изпарителя. Това става при всяко палене т.е при всяко минаване от бензин към газ. От няколко дни, това изчаткване се чува по време на движение, т.е карам 500-600м или повече и се чува все едно сега е обърнала на газ, но не е така, а си карам на газ. Няма придърпване, няма недостиг на мощност, гаснене и тн. Просто се чува това отваряне през неопределен интервал от време. Майстора ми каза, че сигурно е бобината, която отговаря за това (тя е една синя и се вижда на бутилката). По-странното е, че това изчаткване се чува и когато карам на бензин. Майстора е категоричен, че звука не идва от газовото, а нещо друго примерно в багажника, но аз съм сигурен че чувам точно това изчаткване от бутилката, правих няколко теста, махнах всичко от багажника няма какво друго да е, а и познавам въпросният звук, все пак досега всеки ден съм го чувал. Някой може ли да обясни как точно работи системата и кога се отваря клапана на бутилката, сигнала идва от изпарителя или от компютъра? Към момента си мисля, че може да е някакъв темп датчик, който да не работи правилно и да отваря постоянно бутилката. Въпросът е, когато е на бензин, всичко от газовото не е ли "изолирано" и "неработещо" ? П.С Бутилката ми е нова на по-малко от година, инсталация, комп също е сменено с ново преди около 1.5 години. На практика целият инжекцион е на по-малко от 2 години, ако има някакво значение.
×
×
  • Create New...