Jump to content

PetioHonda

Фен
  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

94 Neutral

About PetioHonda

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    EJ9 Facelift D14Z2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

2291 profile views
  1. Не виждам как мерцедес може да е падение, нито пък как сме ударили дъното с Рено. Повярвай ми карам си хондата от 6 години и много добре знам плюсовете на Хонда, но не си затварям очите и за минусите. А и колегата, за да не пита за конкретни модели за Хонда, явно и той е наясно с тези неща. Да, следващата ми кола сигурно пак ще е японска, но не можем да умаловажаваме постигнатото през годините и от други марки. Не всеки е толкова заслепен фен, че да даде 20.000лв за кола, която след няколко години ще е пълнолетна дори и с САЩ, а колегата пише че иска да я кара горе-долу толкова (визирам ЦРВ 3). Също не знам защо всеки смята, че няма да се дават пари ако се купи Хонда, като и те си имат болежките, а с годините още повече. Няма безпроблемна кола... Да не говорим, че въпросното ЦРВ е по зле шумоизолирано от Акорд 6 До колегата по-горе със заучените фрази "караш 5 години и хвърляш", който също така говори за основни ремонти на хондата... Няма да е много приятно да си купиш "нов" автомобил с идеята да влиза за основен ремонт, нали ? В Акура нито съм се качвал, нито съм се возил. Който го е правил, нека да дава мнения, но да не са само от клипчета в тубата, предполага се че и автора може да ги изгледа, щом има интернет
  2. Колегата е дал добра идея за МЛ-а, ще се впишеш в бюджета, но ще е точно 12-15-годишен. Задължително бензин 500, 350 по-скоро не. Но ако все пак разглеждаш и различни варианти от т.нар "премиум", моето предложение е Renault Kadjar. Вместо потребителски кредит, можеш да си го вземеш направо от рено (изпадат често коли на по 30-40к км и още в гаранция), с една първоначална 14-15к и останалото както си прецениш, ще караш почти нова кола, която има доволно количество екстри. Пример: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21623843502462403&slink=kh1kg9
  3. Компютъра е GasItaly, проблемът се оказа 2 скъсани маркуча, като единият се беше извадил от един тройник т.е Мап сензора не отчиташе нищо и беше забил на едно налягане. Не запомних много каква е връзката между всичко, но човекът който я прави ми обясни че при неправилни данни, които отчита компютъра, започва да се опитва да "наваксва" и се случват странни неща, като той е подавал сигнал за отваряне и затваряне на клапана на бутилката. Последва смяна на маркучите и връщането на всеки на мястото му, както и възстановяване на настройки, защото компа се беше "шашнал" и трябваше повторна настройка. Това е с две думи, преглеждайте си маркучите дали са здрави и дали всеки си е на мястото и не се е извадил Останах супер доволен от майстора (досега не бях го посещавал), така че с радост ще го препоръчам, ако на някого му трябва за гр.Варна, може да пише ЛС. Поздрави.
  4. Благодаря ви за мненията. Щракането е установено вече, че е от бутилката, като най-вероятно проблемът е в компютъра. Като намерим решение ще се включа отново.
  5. Здравейте! Досега, когато колата загрее и обърне на газ, се чува едно "изчаткване" на клапана на бутилката, така че предполгам да се отвори и да пусне газта към изпарителя. Това става при всяко палене т.е при всяко минаване от бензин към газ. От няколко дни, това изчаткване се чува по време на движение, т.е карам 500-600м или повече и се чува все едно сега е обърнала на газ, но не е така, а си карам на газ. Няма придърпване, няма недостиг на мощност, гаснене и тн. Просто се чува това отваряне през неопределен интервал от време. Майстора ми каза, че сигурно е бобината, която отговаря за това (тя е една синя и се вижда на бутилката). По-странното е, че това изчаткване се чува и когато карам на бензин. Майстора е категоричен, че звука не идва от газовото, а нещо друго примерно в багажника, но аз съм сигурен че чувам точно това изчаткване от бутилката, правих няколко теста, махнах всичко от багажника няма какво друго да е, а и познавам въпросният звук, все пак досега всеки ден съм го чувал. Някой може ли да обясни как точно работи системата и кога се отваря клапана на бутилката, сигнала идва от изпарителя или от компютъра? Към момента си мисля, че може да е някакъв темп датчик, който да не работи правилно и да отваря постоянно бутилката. Въпросът е, когато е на бензин, всичко от газовото не е ли "изолирано" и "неработещо" ? П.С Бутилката ми е нова на по-малко от година, инсталация, комп също е сменено с ново преди около 1.5 години. На практика целият инжекцион е на по-малко от 2 години, ако има някакво значение.
  6. Колеги, играл съм го филма (не на джаз, а на сивик), няма оправяне, освен нови фарове. Най-вероятно са ги карали с по-силни крушки (поне при мен това беше проблема) + старостта на фара. Получават се микропукнатини в самата пластмаса и няма нито чистене, нито полиране. Рефлекторите се рециклират като се изпращат за никелиране във вана (20-30лв на рефлектор). Стават като нови, но това решава проблем свързан само с изгорял рефлектор. Отвън капаците се полират + запечатват с фолио/лак спрей. Но колегата най-вероятно говори точно за първото нещо, което за жалост, пак казвам няма решение освен нови. Самото отваряне на фаровете, които не са запечатани с т.нар "перма сийл" или перманенто лепило, се отварят лесно. Фара се слага в предварително загрята фурна на около 160-180 градуса за 3-4 минути, като внимавате да не се допират някъде по фурната ушите за захващане. След като го извадите (с ръкавици) внимателно го отваряте с отвертка, лепилото трябва да е като дъвка.Ако не е --> пак във фурната и проверявате през 2-3 мин. Затварянето се прави по два начина - или гледате да си запазите старото лепило, като там където сте го напластили при отварянето го нагрявате и разстилате по цялата фуга на фара, или изчиствате старото и слагате ново. Лепи се със специално лепило на битумна основа, като това позволява да повторите процедурата за отваряне след време, ако се наложи. (Прикачвам снимка на лепилото). На последната снимка се виждат микропукнатините, за които говоря.
  7. Това от линка ти е възможно най-ниския клас китайска система, не че е лошо просто не знам какво качество и надежджност можеш да очакваш. Приблизителната му цена е 140-150лв. Ако избираш гледай задължително андроид, за да може да съпортва всички приложения, които си свикнал да използваш на телефона, 2ГБ рам за мен е малко, гледай поне 4 ядра и 3 или 4ГБ РАМ, защото всичко под това има шанс да ти забива, лагва и тн. Като цяло риска за мен си е голям с тези безименни марки от китай, затова влизай в алиекспрес и търси според продадени бройки от даден модел и мнение от потребителите. Навигациите за андроид според мен са гугъл мапс ако ти е окей и вече ако искаш повече къстъм неща, като камери, радари и тн - iGO. За камера без да дупчиш някъде, честно казано не се сещам за вариант, все отнякъде трябва да прокараш кабелите. Навито за гъзария ли го търсиш или просто ти се налага да ползваш често картите? Ако е за гъзария не си струва и пак ти казвам, сложи си един плеър нормален 1-дин поне да имаш що годе музика и останалите екстри си ползвай на телефона. Виж това например, ако толкова искаш някакъв екран там - https://pioneer.bg/usb-player-pioneer-sph-10bt Вече се намират из олх за 150-160лв с гаранция.
  8. Колега, това което искаш не е невъзможно, но е много трудно и скъпо. Нашите конзоли са с хоризонталните плъзгачи и 1 дин слот за медия. Много рядко, но някои модели основно в япония и америка излизат с конзола, където е с врътки за парното и място за 2 дин. Ето тази от снимката. Ако искаш да правиш тази конверсия, не е достатъчно само това, което виждаш - пластмасата, сменят се и пътищата за въздуха, мисля че част от инсталацията, кабели, букси и като цяло да си намериш целият комплект неща, за да си го направиш е доста трудно, да не кажа невъзможно. Мисля, че имаше едно момче преди време продаваше уж всичко необходимо и цената беше 600-700лв. За мен е неоправдано скъпо. Виждал съм къстъм проекти, където на 3д принер се правят адаптери за 7 инчов таблет или 2 дин и се слагат под запалката, където е барчето. Лично мнение: Колата е с доста лоша акустика, ако гониш звук - забрави, трябва да изсипеш 1 торба пари за вибро и звукоизолация, да си пуснеш нови по-дебели кабели за всичко, да си правиш някакви адаптери и за елипси/говорители отзад и т.н. Минал съм през тоя път, постигнах някакво средно ниво, но като се качиш в която и да е 5-6г по-нова кола, дори фабричните медии се чуват по-добре от музиката ми в Сивика. Ако гониш навигация, БТ, клипчета, камери и тн - вземи си една читава поставка за таблет/телефон, едно таблетче или някой смартфон 2ра ръка, пусни му 1 захранване и си го дръж винаги в колата. Във всеки останал случай си вземи едно плеърче за 100-150лв с флашка, бт, аукс и си слушай музика.
  9. Да се изкажа и аз по темата, понеже също търся това, което никъде не се намира, а именно Екзекютив + тайп С визия. Колега, от 2 години гледам всички обяви, къде просто от интерес, къде с по-сериозни намерения, но такова нещо не е излизало! Следя швейцарски сайтове, немски, полски и дори в Румъния гледам обявите. Аз конкретно търся черен, всички екстри, седан 2.4 + ръчка, тайп с и фейслифт. Имаше само една обява за един бургаски седан, беше точно това, но автомат, което да кажем може да се преглътне, цената и беше 14.000лв.(преди година може би). Качи се да покараш, да се повозиш прецени колко пари си склонен да дадеш лично ти за този автомобил, защото въпреки здравината за мен цените са доста завишени, за това което предлага като екстри и комфорт, а и е модел 2003 все пак. Намирай си фейс екзекютив и лека полека си реди добавките, вярвам че ще е излезе по-евтино. Запазен салон ти е 600-700, навигация също знам цени от 700 за такава от фейс или 400-500 за приличен китаец, шибедаха не можеш да го сложиш, премиум аудиото не знам колко струва, но и там пари. А външния пакет, колегата по-горе те е ориентирал.
  10. Белия акорд от Пост1191 стои от супер много време, а не е като да не хваща окото по снимки. Отделно, че преди няколко дни го видях на цена 10.500 - дали беше грешка не знам, сега гледам че пак е на 14+. Според мен имай едно на ум, читавите акорди било то 7 или 8 генерация изчезват за дни.
  11. Здравейте отново. Днес направихме въпросната процедура, колата значително подобри работата на мотора, сякаш е много по-равномерна в целия диапазон от обороти, както и по-тиха. Знам, че инфото го има навсякъде, но все пак ако някой попадне на темата - д14з2 двигател (изпускателни клапани 0.25мм, всмукателни 0.20мм).
  12. Благодаря на всички за включването! Тези дни ще се постарая да го направя, за да не чакам изненади. Ще се включа отново, за да споделя имало ли е и ако да, колко разминаване. 🍻
  13. Благодаря за отговора, значи да считам, че по звук може да се "познае" дали има разминавания в стойностите. Неравномерната работа в целия диапазон от обороти ли трябва да се усеща или само на свободен ход ?
  14. Здравейте, колеги. Някой по-наясно ще може ли да ми обясни защо се налага т.нар реглаж на клапани и какви са симптомите ако примерно има хлабини и разминавания спрямо заводското им състояние? Накратко как да разбера дали трябва и кога трябва да се регулират, инфото в нета на 10к км ако се кара на газ съм ги чел, но ще се радвам да се подплати с някакви технически факти. Благодаря предварително. Колата е бензин 6 генерация 1.4 ако е от значение и да кара се на газ.
  15. За силов тунинг има цяла тема с доста подробности, графики, цени и т.н в раздела --> Накратко - генерация от xtreme tuning около 1500лв, ремап 500-700лв, колега беше писал за маховик и скорости от сивик тайп р, както и всмукател пак от тайп р, вече по-сериозното е глава к20 на блок к24, ако става въпрос за 2.4 акорд де. За визуален тунинг, ако колата ти не е тайп с - можеш да почнеш да събираш пакета, който е предна броня, задна броня, прагове и решетка. Предна добавка Тайп С има човек във фейсбук групата, който се занимава с продаване на части от акорд и е изработил от стъкломат копия на оригиналната, продоава ги по 350лв бройката, задна добавка е много трудно да се намери, предполагам че и там едни 300-500лв ще отидат, прагове идея нямам. Другото, което може да не се хареса на всеки е голямото крило на багажника, там китайците предлагат това https://www.aliexpress.com/item/1000006510296.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.24562569SE2VTI&algo_pvid=07f75129-1256-4c71-8369-76d090a790e7&algo_expid=07f75129-1256-4c71-8369-76d090a790e7-10&btsid=0ab6f81615981936081332813e5b1d&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ При фейса мисля, че всичките бяха с лупи и ксенон ама ако не си можеш и тях да смениш, за жалост пак са скъпички. Решетка пак има разни в алито, които с доставка идват на поносима цена - https://www.aliexpress.com/item/4000660865148.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.454d7abbxo6vZg&algo_pvid=3cb6ab00-77be-4558-bd30-b12d14439b0c&algo_expid=3cb6ab00-77be-4558-bd30-b12d14439b0c-8&btsid=0ab6fab215981940254042957ed23d&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ В турция са ми казвали, че има доста тунинг ателиета, които изработват къстъм брони, така че много вероятно там също да има различни пакети, брони, добавки и други визуални доработки, ако имаш познат, който е наясно с езика може да поровите в този сайт или с гугъл транслейт : https://www.sahibinden.com/ Полша : https://tuningkingzshop.pl/pl/c/Honda/304 https://mtuning.pl/Accord-VII-c3268
×
×
  • Create New...