Jump to content

PetioHonda

Фен
  • Мнения

    168
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

77 Neutral

Относно PetioHonda

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    EJ9 Facelift D14Z2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. Какво е газовото колега? Имах същия случай, при мене при по-високи обороти, ако я настъпя на 4-5к примерно почваше да пищи все едно е свършила газта. Гаснеше като освободя от скорост в дживение и т.н. Мога да ти препоръчам газаджия още на влизане във Варна (автосалоните), но трябва да видиш дали работи с твоята марка инжекцион. При мене нещата, които направиха бяха: Смяна на изпарител, смених рейката с инжекторите, като новите инжектори се разпробиха на повече мм и настройка. Сега няма ядове и почти няма разлика бензин-газ.
  2. Проблем с алтернатор?

    Колеги. Малко късно се включвам, но проблема с въртенето на волана се оказа помпата на сервото. По-скоро невнимание от моя страна, че не съм видял нивото на хидравличната течност. На казанчето почти не се виждаше. Долях и всичко си дойде на мястото. А за осветлението явно си е така фабрично - няма да търся кусури .
  3. Моят пръв Сивик

    Колега, маха ли рефлектора (там където имаш стоп за мъгла) ?
  4. Аз си правя в Рено сервиза (До Дом на Камиона) и съм доволен. За Жижо (пак над Метро) също съм чувал добри отзиви.
  5. Проблем с алтернатор?

    Може ли малко по-подробно къде и как да замеря?
  6. Здравейте! Вече 2 години карам така, като просто не ми е правило впечатление и не съм се замислял, че реално може да е проблем. Става въпрос за следното: Когато пусна фаровете часовника ми "изгасва" т.е почва едва да свети и едва да се вижда. Също така ако съм на свободен ход и пусна фаровете, колата си променя оборотите и след това се нормализират. Другото, което е най-дразнещото, ако съм на място и трябва да менврирам т.е въртя волана в която и да е посока, колата глъхне и оборотите падат много, моята теория към момента е, че когато се пусне сервото, за да улесни въртенето на волана - колата и падат оборотите все едно не и стига тока? да захрани всичките електроники. Промяна в оборотите имам и когато съм на място и просто натиска спирачката. Скоро ми споделиха за подобен проблем на друга марка и решението било нов алтернатор. Някой друг има ли моите оплаквания т.е нормално ли е както си мислех или наистина има някъде проблем? Много съм "бос" по темата, та ще се радвам ако кажете мнение. Благодаря предварително.
  7. Нов Съединител Civic 6та ген. (1996-2000)

    Колега, аз сменях преди около 15-20к км, много четох и гледах. Екседи е марката. Цените бяха от 200 до 600лв, за един и същи комплект(парт номер), много внимавай от къде и за колко си го купуваш. Моят излезе 210лв, гледам, че си от Варна, ако решиш да сменяш ще ти кажа от къде си взех на най-добра цена (реклама не правя, нямам никакви изгоди, просто момчето е точно и дава добри цени). В групата във ФБ също се споменават цени дори към 170-180лв за комплект Екседи, при тази цена не знам изобщо какво се чудиш. Преди това карах с МекАрм - така купих колата уж нов, но за 10к км му видях сметката (начинаещ шофьор бях + малко изпълнения). Валеото било френско и корейско - тука не знам кое се продава, ама май по-гадното.
  8. От спортно към нормално окачване

    Тая като нищо е само с някакви понижаващи пружини. Ако е така, сменяш пружините със стокови и си ти, но пък трябва да се погледне за последствия от пружините. Лично за мен така е грозно, нито има джанта, нито някаква стойка, просто са намалили разстоянието между гумата и калника. Ако ще остава ниска, по-големите джанти и ниски гуми са задължителни. А дали ще стои добре колата със стоково окачване - според мен да, има си картинки в нета, можеш да видиш. Но за кола от този клас, спортно окачване / ниски пружини не са ок, ако има само тях и нищо друго "спортно".
  9. Засилване

    http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=34924&page=4&do=findComment&comment=1057399852 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95262 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93562
  10. Засилване

    Колега в момента се продава засилена д-серия за 2000лв и 140whp. Предполагам, че с договорка 1800 може да се вземе. При условие, че нещата, които си писал + труд ще си около 1000лв, а ако правиш и поръчкова генерация... Все пак си икономик, ако искаш друго усещане направо сменяй мотора или колата. И аз като тебе си мисля за засилване на д-серия ама, като си направиш сметката и най-вече ако нямаш условия/умения да правиш нещата сам. Майсторълка, настройки и т.н ще излезе доооста над предвидения ти бюджет(може би).
  11. Коментари относно референдума

    Ще изразя и аз моето мнение по въпроса за форума, макар и да не съм "почетен член", "старо куче" и т.н, ще го направя като обиковен ФЕН на марката. Сигурно ще се отнеса и ще стане 1 страница, но все пак да благодаря предварително на всеки, който има търпението и желанието да прочете целият пост. От 2 години карам Хонда, но съм фен доста преди това. Във форума съм от около 4 години, ежедневно си влизам и си преглеждам интересни за мен теми, дори и да не пиша, а когато се е налагало съм търсил, ровил и т.н, за да намеря нещо полезно. Най-малкото тук прочетох мнения за техници, при които/когото да си поддържам автомобила. Да не говорим за куп други дреболии. Да ме извиняват господата - собственици, модератори, администратори и цялата управа на форума, но тук цари пълен хаус. Ще дам няколко примери на неща, които смятам за нередни, още от влизането ми във форума. 1. Разделит "Нашите Хонда" и "Хонда ФенКлуб" трябва да се разменят. Най-отгоре ЯСНО и ТОЧНО пише Honda FanClub България. Сами си правите антиреклама, ако мога така да се изразя. Най-отгоре на всяка страница - ТРЯБВА да стои най-свързаното със самата нея. Не забравяйте, че това е форум, не енциклопедия, не сървиз менюал и т.н. Най-отгоре трябва да има - Новини, Хонда Фенклуб, Постижения, Общи приказки, Офф топик ако искате, и т.н. Неща, които ОБЕДИНЯВАТ всички ни и които са интересни на всички потребители, не още от самото начало да се прави някакво разделение на каращите - От Сивик до Леджънт (примерно). 2. Календарът е напълно безполезен. 3. После виждаме вдясно обособено място за рожденни дни... сериозно, кой го интересува, кой от 10-те хиляди потребители има рожден ден. Излиза ми някакъв никнейм, който се е регистрирал през 2009 година и е влязал за последно през 2010, че е рожденник, ами супер много му здраве, ама мен тази информация не ми е необходима по никакъв начин. Мястото за тази рубрика, може да се използва за някакво място с картики или реклама(приходи). Ако е с картинки, нека са качени коли/мотори на потребители. 4. Продължаваме с разделите - тези за моделите няма да ги коментирам, харесват ми, а и наскоро се обособиха т.е развиват се в някаква посока - полижителна засега. Отварям Общи приказки и става мазало. (Давам пример с това, защото както в точка 1 споменах, това е раздел, който забавлява/вълнува 90% от потребителите, защото могат да си споделят/напишат всичко без да нарушават правилата. Най-отгоре тема за Масла - сериозно ?! Пак казвам това е ФОРУМ, не ГАРАЖ, СЕРВИЗ и т.н. След това две повтарящи се теми за някакви ремонти безплатни/платени и т.н. Продължаваме с Тел. Указател на Клуба - супер идея, но сме 2017. Хората по цял ден висят във Фейсбук, имат Вайбър, УотсАпп и т.н. Тука предлагам да се направи общ чат на форума в УотсАпп примерно, да се разпространи линка и да влязат възможно най-много хора. Не че нещо, но ако закъсам в 1:00ч през ноща, няма да тръгна да звъня на хората за помощ, а ще видя ако има някой на линия във ФейсБук или ще пиша във въпросната група и ще се надявам да има будни колеги, за да ми помогнат. ОСНОВЕН проблем на форума е, че е застаряващ и изобщо не се прави никакъв опит да се адаптира към бързо променящото се време. Всеки знае основите Хонда групи във Фейсбук - Honda fanclub Bulgaria има доста членове, постояно се качват неща, снимки, инфо и т.н . Хонда Купува/Продава на всеки 2-3 часа има по 20-30 нови обяви. Хонда Фенклуб по отделните градове няма да коментирам. И накрая идва Официалната страница на ХондаБГ - УааааУ невероятна страница, където се качват по някоя новина (дай-боже на месеца 2 пъти), най-често на английски за модели от последната година или пък концепт модели. Е извинявайте, колко от тука могат да си позволят новият Тайп Р, спор няма колата е убиец, ама ако искате потребители трябва да им показвате това, което искат да видят. Всеки има Гугъл Картинки и Ютуб да "плакне око" по новите модели. Страницата на ХондаБГ е абсолютно умряла... Постоянно усещам някаква вражда между старото и новото поколение, но ако питате мен проблемът е, че страицата и форумът трябва да се повери на АКТУАЛНИ ФЕНОВЕ, които в момента са луди по колите си и марката, защото те ще осигуряват постоянно манияшки постове, картинки и т.н - неща интересни на феновете. Имам чувството, че група хора, които преди 10 години са се запозали и са започнали да популязират нещо, вече не им се занимава, но са прекалено закостенели да "предадат щафетата" на следващото поколение Хондаджии. ДА има много олигофрени, без извинение, които изобщо не заслужават да карат кола, била тя Хонда или нещо друго, но има и съвестни, зарибени момчета, които биха се радвали да развиват това общество. Естествено, че ако не предлагате нищо интересно тук за тях, ще се преместят във ФБ грубите. Форумът е СКУЧЕН, приемете го. Пуска се нова тема за даден проблем - отговорът " Има го писано - потърси". В същото време се пуска пост в групата, където също може да е отговаряно вече, но въпреки това се появяват 4-5-6-10 човека, които да драснат 2 реда и да помогнат. Не ми пука за референдуми, избори и т.н Все тая кой, ще е модератор, администратор, ако нещата ще останат такива. ДА Респект за труда, който се влага в редакция, подредба и т.н на форума, защото знам колко е ценно времето, но само с "техническа" част не става. Трябва малко свежа мисъл, за развитие на форума и привличане на повече активност. Готов съм ако някой иска да прави нещо от господата "Управляващи" да съдействам с идеи и предложения, за развитие на прекрасният ни форум. Тия идеи идват от главата на един просТ потребител - не почетен член, не търговец, не собственик, не админ и т.н и т.н. П.С Извинявам се, ако меннието не е за тук, но така или иначе искате някакви предложения за промяна, та ето го моето или поне част от него.
  12. Хондата е супер избор. Непретенциозна, здрава, лесно се кара, идеална за първа кола. И е дооста пъргава за конете си. Не знам другите как са. Не знам колегитв как карат ама аз с 20лв бенз минавам 50-60км градско с настъпване. Настъпва ли се и кара ли се по агресивно - гори. Не съм я засичал иначе как е при нормално каране, защото съм на газ. Но на газ с настъпване и както и да я карам 10лв минавам 85-90км, но е и сравнително по-спъната на газ.
  13. Civic 6 - The Dream

    Извинявам се за късния отговор. Няма регулиране на яркостта, но 1-2 цвята само са по ярки, останалите светят добре и не дразни. Лед лента RGB - от Елимекс Варна, контролер за управление с дистанционно от ибей, и малко запояване. Реално само контролера е по интересното, останалото е като всички други "проекти за лед уреди".
  14. Civic 6 - The Dream

    Малко заигравка с осветлението на таблото - избор на различни цветове и цветомузика.
  15. https://www.facebook.com/JS-design-660759623990520/ Нямам опит, но гледам страницата от време на време и правят интересни неща.
×