Jump to content

zlobar4e

Фен
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

31 Neutral

About zlobar4e

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 12/09/1989

Profile Information

  • Кара
    англичанка набор 97 D14a8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    В голямото село Варна
  • Интереси
    лазерно рязане и де що има двигател и гуми

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. zlobar4e

    Летни гуми

    Чак пък едвам да върви айде сега,аз съм на 195/60/15 летни,и не усещам кой знае каква разлика спрямо 175/65/14 на зимните
  2. Без да обиждам колегата ама такава глупост може да изръси само някой "квартален капацитет". Ако искаш да "живне" малко колата има достатъчно теми за четене.
  3. Еми "набарал" съм "примосия" - та. Имам си човек който ме снабдява с части. Ако желаеш съдействие...... на лично.....!
  4. Тогава си търси TRW. Аз съм с такива, само че предни. А пружините, зависи колко са омекнали,но не е задължително.
  5. zlobar4e

    Скърцане при завиване

    Горните шарнири как са?
  6. И да си вземеш самозаконтрящи гайки (ако вече не си), че да си по-спокоен като караш. 😁 😁
  7. zlobar4e

    Данък 2019

    Вчера получих писъмце от общината,да ме уведомят че вече им дължа 102 гроша ,вместо досегашните 62. Ей така информативно да спомена.
  8. Нали си наясно,че всяка заварка е потенциално отсабване на даденото място,аз бих предпочел "носещите" планки захванати за моста и по между им разпънка.
  9. Подобни интервенций (рязане и заваряване) върху вече термообработени стомани са карйно нежелателни,имайки предви,че детайла е подложен на постоянно натоварване и усукване.В случая дори шупла в заготовка може да е фатална.Със сигурност има колеги които са много по-напред с материала от мен и има какво да (ме) коригират и добавят.Но понеже се занимавам с лазерно рязане на метали имам пряко наблюдение в "поведението" на различните железа,и термообработените не са най-приятните за работа.
  10. Има неща които не се "хващат" на сходимост. Прост пример със старата ми кола : волана се извива на дясно със всеки изминал ден, майстори, прегледи, огледи, мнения 101, все "безобидни". Накрая носача ми се откъсна от моста докато карам:заводски дефект, мостовете гниеха от вътре на вън. Без никакви видими външни признаци. Тъй че компетентен майстор и съвестен оглед на автомобила.
  11. Как точно ги счупи,и от коя страна,би ли споделил. При мен шенкела така даде фира ,и колата теглеше постоянно наляво.
  12. Много добре се е получило,и +1 за праховото.Колко са дебели планките, и щангата не е ли твърде близко до амортисьорите или снимката лъже малко?
  13. М не. Само нанасяне на новото покритие на рефлектора. Но разликата е осезаема дори и само така, а съм постоянно на фарове.
  14. Моите рефлектори ги рециклирах в Плевен, преди 2 години. Около 100-тина кинта излезе удоволствието не помня точно. Така на снимката изглежда сравнително прилична пластмасата. Тъй че едно рециклиране на рефлектори и хубави крушки(аз съм с Philips extreem vision 130%+)и ще си свирка колегата.
  15. Аз не успях при моите. Обикновено пожълва вътрешната/оребрената/ част на пластмасата, а там е по трудно. Но има един номер с перхидрол /водороден пероксид / който ме достраша да използвам на прозрачна пластмаса, за да не постигна обратния ефект.
×