Jump to content

zlobar4e

Фен
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

39 Neutral

About zlobar4e

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 12/09/1989

Profile Information

  • Интереси
    лазерно рязане и де що има двигател и гуми
  • Кара
    англичанка набор 97 D14a8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    В голямото село Варна

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Очевадно имаш желанието да си го смениш сам. Ок. Взимаш си ЕЛАСТИЧЕН полиуретан, черен на Sikaflex. Комплект резци за макетен нож, и нож за сваляне на лепенки (тип стъргалка). 1: сваляш внимателно всички лайсни вътре и вън около стъклото, гледайки да не начупиш всички щипки (все пак са 20 годишни. 2: влизаш вътре и почваш с макетния да режеш стария уплътнител(лепило) м/у стъклото и рамката. 3: няма да можеш да го срежеш само долу при таблото, за това като изрежеш навсякъде лепило то, сядаш на пасажерската седалка и избутва стъклото с крака 4: след като си избил стъклото и по чудо регулиращите щипки са здрави започва старателното почистване на стария уплътнител от рамката. Изчиства се педантично абсолютно всички остатъци от лепило. 5: ако по рамката има ръжда, язви, шупли и прочие дефекти, се третират и отстраняват по необходимия начин, иначе ще сменяш стъкла редовно. 6 новото стъкло също се почиства от всякакви остатъци от лепило, и се молиш да не са му нащърбили краищата при свалянето, иначе вероятноста пак да се пукне е голяма 7. Почистваш и обезмасляваш стъклото, нанасяш новото лепило на достатъчно дебел и равномерен слой и с другарчето ти полагате новото стъкло внимателно. 8.с лек натиск с парцал минаваш краищата да може леко да натиснеш силикона да се разнесе равномерно 9.фиксираш с тиксо за тавана и колоните и поне 6 часа никакво каране .10 връщаш всички пластмаси по местата им, прехвърляш си огледалото и стикерите за гтп и гражданска и се радваш. Успех! 😉
  2. Трябва да имаш табелка с кода на боята на колонката на шофьорската вратата.
  3. Не е работа за всеки, въпреки че изглежда елементарно отстрани, има си някой тънкости. Лепи се с някакъв вид полиуретан, не съм сигурен какъв точно използват сръкларите. Менте стъклата често изкривяват в някоя точка, или се вижда леко кофти. Намери си стъкло от друга Хонда, и иди да ти го подменят.
  4. И според теб тоз ''качествен турбо кит" след колко време ще излети през ауспуха със все карантията си?Нали трябва си подготвиш мотора предварително и КАДЪРНО за това турбо. Имах двама колеги ентусиасти като теб,които турбинираха едно сузуки балено (преди бях сузукар) ,без да пипат абсолютно нищо по мотора,настроиха я някак на 0,5 налягане ,без екектроника само на вакуум на принципа на старите турбо дизели.Да наистина колата беше друга спор няма ,но за 3 дни,след 3 дена радост и ръчкане турбината излетя през ауспуха а мотора беше по половина Аспарухов мост,и това на кола с перфектен мотор на 140К пробег.Та направи си извода сам ...............................
  5. Задължително оригинално,втора ръка естествено.С "китайчето" след 3 месеца ще носиш очила с диоптър. Преди 5-6 години бате ви fenabg ме уреди и мен с оригинално(втора радост) за някакви тънки пари.Тъй,че обърни се към него,така и така си от София.
  6. А всички други "малки радости" покрай турбината!!? Туй лагерчета,валчета,пружики,кулерчета, електрониката за охлювчето........... и така нататък и така нататък,те без пари ли са?
  7. Ние ползваме само свинска мас. 😉 Ако искаш да си подготвиш колата за зимата, измий я хубаво от долу и подкалниците, ако някъде има ръжда намажи с преобразовател и накрая запечатай със продукт за тази цел. Било то боди боя 3в1 или друг продукт за тази цел. И сам си задай въпроса това олио колко ще изкара 😏🤔.
  8. 1800 оборота,от там почва да върти турбината при повечето базови дизели.
  9. Прелюд 4 е предпоследната генерация на модела. За ръждата антикор на Body примерно 😉. https://markita.net/antikor-bodi-910-1kg.html
  10. Както каза колегата, бележиш си позицията на делкото, сваляш го и прочиташ тази тема Темата е за семеринга но ще ти свърши работа за смяна на лагерчето. Успех!
  11. ........ ииии пращаш/те за рециклиране. Аз го играх тоя филм с англичанката. Пратих ги на един пич в Плевен, върна ми ги след седмица, сложих Philips extreme vision 130%......... и прогледнах 😉😉
  12. Браво за желанието! А относно "несвирещите" тонколони в задните кори, аз имах същия "проблем" със старата ми кола (двуврато Сузуки балено). Свалих му задните кори и до където можах да бръкна сложих вата (такава каквато се ползва за топло изолация), но по-тънка. Ефекта беше 😊😊😉
  13. По-точно на коляновия вал, от към маховика,ама и делкото не е за пропускане 😉.
  14. Има, в Плевен си пращах моите да ги правят.Ако искаш телефона ще ти го пратя на лс.
×
×
  • Create New...