Jump to content

zlobar4e

Фен
  • Content Count

    156
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

32 Neutral

About zlobar4e

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 12/09/1989

Profile Information

  • Кара
    англичанка набор 97 D14a8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    В голямото село Варна
  • Интереси
    лазерно рязане и де що има двигател и гуми

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Нарича се интерференция.Интерференцията е феномен, при който две или повече вълни се наслагват, за да образуват резултатна вълна с по-висока или по-ниска амплитуда. Интерференция обикновено се отнася до взаимодействието на вълни, които са взаимно свързани или кохерентни(тоест вълние на светлините и музиката се преплитат/припокриват) помежду си или защото идват от един и същ източник, или защото имат еднаква или почти еднаква честота. Интерференция може да се наблюдава при всички видове вълни, например светлинни, радио, звукови и др.Доста често срещан проблем при поставянето на НЕ заводско ЛЕД осветление по автомобила.
  2. Та даааа,вече си сигурен че не е 75 коньова.Може да спиш спокойно.
  3. https://www.vindecoder.pl/SHHMA87500U106829 въведи си данните от талона в посочения линк(vin декодер) и виж,какво ти излиза .А за по сигурно си сравни талоните с номера на рамата някой да не проспал нещо някъде при регистрацията.
  4. Ами при положение, че мотора ти е 90 коня, ти пак питаш какво ще стане ако сложиш гарнитура от 90 к. с. Казано разбираемо ще си сложиш нова гарнитура на дросела, същата като старата. И понеже темата много се измести от въпросните джанти 15-ки, да можеш да си сложиш, аз карам през лятото с 195/15,разлика няма. Подозирам следващия ти въпрос ще с разхода на гориво, пренебрежително малък е, трети вероятен въпрос - да една идея по-стабилна е колата . Накратко слагай 15-ки свиркай си и се радвай на лятото!
  5. +1 за катализатора и от мен. Свали го и го замени с обикновено гърне или само тръба.
  6. zlobar4e

    Тече масло

    Усеща се кога болтовете са затегнати до край, от там нататък ако продължиш да напъваш.... късаш. О пръстена и семерингата на делкото също се сменят лесно, само трябва да си бележиш положението му. Сваляш разглабяш (помниш кое къде е било, или си снимаш), избиваш чопа който държи опашката чийто край се зацепва в разпределителния вал (не му знам точното техническо название), вадиш оста заменяш семеринга и всичко по обратния ред. И аз се шашнах първия път като трябваше да го правя но не е толкова трудно и сложно😉. А си има и тема за смяната на семеринга в делкото.
  7. На кое на ръба?На шрина или височина? То и аз съм 1,83 има няма 100 кЕла ама си ми е добре .Както каза колегата по-горе въпрос на преценка,щото и бат' ви Любо Ганев (2.10) е карал жигулак едно време
  8. В ляво са металните подложки които се слагат над амортисьора, без нужда да се разглабя. А в дясно са полиамидните подложки които се слагат между пружината и капачката на амортисьора, но там трябва да се разглабя.
  9. Тези дни ще го сваля и ще го огледам внимателно.
  10. ivch0ni,аз имам подобен проблем с англичанката.Моя подскача когато я гася ,не всеки път.Понякога превърта целия циферблат и остава долу,когато я засиля със 120 се оправя,и така до следващия път. VID_20171209_164343.mp4
  11. По-късно ще пусна снимки на подложките които аз си направих, за моята кола.
  12. zlobar4e

    F1

    За съжаление ни напусна още един велик състезател... https://novini.bg/sviat/eu/538820
  13. Автентичната тъпота всеки път надминава изкуствения интелект. Свободни сме само в мечтите си. През останалото време се нуждаем от заплата. Тери Пратчет
  14. Аз съм със същия, и нямам ядове.
  15. Датчика не е скъп, смени го. Имах подобен проблем, в града работеше нормално а извън града при качване или като я "подгоня" почваше да грее. Нов термостат и датчик, измиване и промиване на радиатора, обезвъздушаване и всичко заспа.
×