Jump to content

zlobar4e

Фен
  • Мнения

    349
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

zlobar4e last won the day on Януари 13 2020

zlobar4e had the most liked content!

Обществена Репутация

114 Good

Относно zlobar4e

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 9.12.1989

Profile Information

  • Кара
    полека баба англичанка
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    В голямото село Варна
  • Интереси
    Туй-онуй,едно друго

Последни посетители

5125 профилни разглеждания
  1. Късата и дългата полуоска ,са с различни по големина вътрешни карета.
  2. Да ъпдейтна себе си . При мен се оказа долен шарнир,иронията е в това,че са на година и половина и най-малко се съмнявах в тях.
  3. Фена може би , Бултрако , магазин за авточасти. Щуцер всмукателен колектор мисля ,че се водеше .
  4. Ще споделя скромен опит с такива "тюнинг проекти". #1. Някой много се е вдъхновил от филми/игри, налял е една шапка пари ,и я е убил от каране. Закрепена е колкото са се продаде. #2. Същото като горното ама си я е къткал(малко вероятно). Преди мноооого години тук във Варна имаше много избран Сивик 6-а(исках да си го купя за първа кола),даже едната му врата с панта "ламбо".. Натокан,направен на външен вид . Убит по всички възможни точки. Такъв тип коли са нож с две остриета. Иначе са здрави и непретенциозни машинки при необходимата поддръжка. Успех!
  5. Същите симптоми .Аз залагам за себе си ,че или предпазителя на диска дрънка ,или е горен шарнир. Продължавам да следя .
  6. Следя . Имам същия проблем и не мога да го "хвана ".
  7. Общо взето предстои ти горната камера на радиатора да се пукне всеки момент,играх го лично 3 пъти това. Нов радиатор си купих за 70 и малко лева.Не се занимавай с втора употреба,няма смисъл. Смени радиатора ,направи една хубава промивка само с дестилирана вода ,след това си налей хубав антифриз и си свиркай!
  8. Профилактика на изпарителя? Посещение в сервиз може би ?
  9. А може би е разложена пластмаса от камерите на радиатора за охлаждане . Ако е си с оригинален радиатор все още . Аз смених 2 втора употреба ,преди да си открия грешката . После разкостих единия радиатор ей така от любопитство и видях как се отразяват 20+ години горещ антифриз на пластмасите и гумата по охладителна система .От там и черното в казанчето.Най-често страда горната камера на радиатора, по дължина се образува една цепнатина която в началото е микроскопични ,но с течение на времето си "работи". Като стопли и надуе системата почва да сълзи антифриз върху горещия радиатор(обикновено се сцепва там където алуминиевия корпус "захапва" камерата) и да го изпарява,и О няма антифриз и се почва едно "филмиране" в началото (като мен ),глави гарнитури,основни ремонти........😉 А се оказва елементарно . Това е моя скромен (и скъп $$$$) опит до тук. А да също и За много години !😉😁
  10. Значи от упражнението няма смисъл.Новичка от магазина и си свиркам
  11. Преди две седмици ми умря окончателно горната помпа на съединителя.И след малкото приключение което преживях покрай смяната им се замислих и за спирачната помпа и евентуалното и състояние. Все пак това бяха 25 години вярна работа,а след като разглобих старите да ги разгледам установих защо не можах да първоначлно да обезвъздуша от долната та накрая смених и нея,просто гумата се беше разложила достстъчно и беше запушила всичко. Та някой занимавал ли се е да си рециклира помпата или просто новата магазинска е по-добрия вариант?
  12. @Martoka74 Градски,тая баба Яга освен за донор за друго не я виждам.Но пък никога не се знае на какво ще попадне човек!
  13. @emod ,чисто любопитство. Как се отразява тази процедура на мотора,като изглежда има положителен ефект.
  14. Има ли осезаема разлика в работата на мотора след цялата манипулация?
×
×
  • Създай нов...