Jump to content

marto_bo

Фен
  • Мнения

    53
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

marto_bo last won the day on Февруари 4

marto_bo had the most liked content!

Обществена Репутация

42 Neutral

Относно marto_bo

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord_8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Тази спирала къде я слагаш? Ако е в дистанционна втулка, на коя сонда (преди или след катализатора)? Какво представляват тези медни телчета и няма ли да изгорят от високата температура?
  2. На мен ми се струва че проектът е мъртав, както и множество други....От време на време се появява някой ентусиаст с поредното недоносче и цел само печалба без елементарни полезни нещица(примерно известия за наближаващ технически преглед, смяна на масла, инспекция). В този ред на мисли към настоящия момент си остава безалтернативно drivvo има го и за андроид и за iOS и web вариант, който е много удобен за първоначално въвеждане на данни.
  3. Най-вероятно се има предвид визуална проверка за теч, сълзене, шум. Реално само със сваляне, иначе няма как да разбереш какво е състоянието на турбината(виждал съм ментаци със стопени/изчезнали "перки" на турбината). Карай докато не протече и не я мисли.
  4. Най накрая се появи и един добре организиран и систематизиран сайт изцяло на български предлагащ "другата гледна точка": carlifebydani
  5. Honda_Z свален акумулатор, прибран някъде на сухо и сравнително постоянна температура. Заряд на всеки 6 месеца и ще го поддържаш в кондиция дълго време.
  6. Модула се намира под жабката, закрепен на пластмасовата кора от към краката погледнато нагоре. Свали го и го занеси на някой който може да ти смени електролитните кондензатори 220мкф(двата) и 680мкф, задължително със същите. Водят смд и са малко по скъпи но има защо ... дълго е за обяснение. Ако не захапе пак, ще се наложи малко по-сложна интервенция свързана с горещ въздух.
  7. Благодаря за експресния, експертен анализ. Яно ще продължа да си карам с HONDA SYNTHETIC BLEND 5W-30 или от време на време за разнообразие SHELL HELIX ULTRA 0W-30 A5/B5(тук не съм много сигурен, просто като гледам е в същия ценови диапазон и е по A5/B5 )
  8. Мнение за Motorex CONCEPT TS-X SAE 5W/30 и по специално дали е подходящо за k24z3? От скоро съм в играта с мотокроса и в тези среди продуктите на Motorex са на особена почит. Та се замислих дали да не "унифицирам" марката масла в личния автопарк.
  9. Каква беше темата до къде стигна. Докато няма контрол всеки ще прави каквото си иска-безспорен факт. Бе те новите матрични фарове на електричките волво са много яки-осветяват банкета в страни, поставят в "тунел" настигнатия или разминаващия се автомобил, присвяткат няколко пъти пътните знаци или ако случайно камерите видят пешеходец да върви отстрани с цел да ти насочат вниманието към тези елементи, елиминират т.нар. котешки очи по мантинелите - да не те дразнят. Само китайците да пуснат аналог на тия яки светлини ... каква светлина ще настане по наще пътища!
  10. Все още не разбирам защо всички, които използват незаконни източници на светлина почват да се правят "на ощипани моми", като им се каже, че не е правилно извършеното от тях. Толкова ли е сложно да се разбере, че фаровете се разработват за точно определени лампи и поставянето на друг вид лампа е незаконно. Регулациите са точно за това да се стандартизира едно изделие, така че освен да е полезно за собственика да не вреди и на околните. За това и късите светлини светят на Х метра, а дългите на Y метра, не че не може да се направи/конструира оптична система която да мята лъч на 300 метра примерно, ама кому е нужно това? Всичко е компромис с който трябва да се съобразяваме всички!
  11. Markony правилно е казал че нито лед-а, нито ксенона са съвместими с дрл. Всеки уважаващ себе си "лед" има зад гърба си драйвер-това чудо служи за контрол на тока през светодиодите, защото с повишаване на температурата имат склонност и да си променят вътрешното съпротивление, от там тока нараства лавинообразно и стигаме до "пуканки". Та ако на тоя драйвер, който по принцип е предназначен да бачка с постоянен ток му подадеш едно накъсано сигналче от дрл, как ли ще му се отрази. А как ли ще реагират светодиодите-дали няма да се размигат...някъде на границата на човешкото зрително възприятие? А за тези които твърдят, че техните фарове не заслепяват-реалността на пътя вечер говори друго, 95% от колите със сложено във фаровете нещо различно от фабричните крушки, заслепяват качествено ! Но тук няма какво да се направи, само в "белите" европейски страни могат да те санкционират, че си си направил колата луноход. Там между другото могат и да те санкционират за различна цветова температура на лампите, защото както всички знаем новите светят малко по различно от вече използваните и ако си сменил само едната крушка ... глобичка. Ама кога ли ще ги стигнем......
  12. ceco_accord, ако си решил да слагаш лед-ове на дългите търси такива с цветна температура 4300К(които пък обикновено са с външен вентилатор, а всички знаем колко са чисти нашите пътища, та се запитай след колко време ще е спрял да се врътка). Масово търговците и китайците пробутват такива с 5000-6000К-това само по себе си прави карането на мокър асфалт ад.
×
×
  • Създай нов...