Jump to content

marto_bo

Фен
  • Мнения

    57
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

marto_bo last won the day on Април 24

marto_bo had the most liked content!

Обществена Репутация

44 Neutral

Относно marto_bo

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord_8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Цялата риба е вмирисана, като започнем отгоре-идиота който е сътворил тая наредба, минем през пунктовете. Още преди няколко месеца беше ясно че ще има проблеми, но се говореше за дизелите и по-специално камиони и автобуси че няма да могат да покрият изискванията.... е какво стана май- се промениха нещата и дизелите преминават безпроблемно. Така ще виждаме пак същите димилници по пътищата. Прегледа е хубаво нещо и трябва да го има но да се извършва качествено като се акцентира на безопасността. Защо се допускат автомобили по пътищата с инсталирани лед-ове? На колко от вас му провериха дали са правилно регулирани фаровете? Някой поглеждал ли е гумите, нещо като дълбочина на грайфер, годност? Акцентира се на едни спирачки и газ анализатор, защото са задължителен елемент и не могат да се прескочат. Масово по пунктовете са наредили едни машини за диагностика на ходовата част, но и с тях не са се научили как да работят и какво да гледат, само цъкат едни копчета да се движат платформите. Отивам преди месец да мина сивика -1999г. през преглед .... само че от трета еко група ме свалиха на втора. Питам ги има проблем с газовете? Не. Ами тогава защо ми сваляте еко категорията. Амиииии така казва компютъра. Тия калинки даже не знаеха че има промяна в Наредба Н-32 за техническите прегледи от октомври 2023г. в която има нова таблица с ново разпределение на еко категориите между втора и трета гпупа и така сивика попада директно във втора! Така че колеги при следващите избори трябва да се поразмърдаме и да направим опит за промяна не само да бъдат разкарани тези стикери, но и за адекватно законодателство.
  2. На този етап нищо не отчитат, пак сондите си стоят на земята и се "вкарват" ръчно данните в системата. Поголовно там са технически неграмотни и не са наясно кога и как да измерят "газовете". Кой отчита температура на катализатора(нали все пак и той трябва да влезе в режим)?
  3. Също така май има промяна в таблиците по които се определя еко групата. Досега примерно сивик 1999 ако е бил в 3 еко група, вече преминава във 2-ра.
  4. MimetoZdr щом майстора ти е казал че е от сондите, казвай му да ги купува, само и единствено при положение че е сигурен в диагнозата. Ако не излезе от тях той си има грижата да ги връща на доставчика. Не се занимавай с разни гаражни търговци, при тях ... гаранция франция+разправията за теб ако нещо се обърка в поръчката, или дадената част дойде дефктна.
  5. Тази спирала къде я слагаш? Ако е в дистанционна втулка, на коя сонда (преди или след катализатора)? Какво представляват тези медни телчета и няма ли да изгорят от високата температура?
  6. На мен ми се струва че проектът е мъртав, както и множество други....От време на време се появява някой ентусиаст с поредното недоносче и цел само печалба без елементарни полезни нещица(примерно известия за наближаващ технически преглед, смяна на масла, инспекция). В този ред на мисли към настоящия момент си остава безалтернативно drivvo има го и за андроид и за iOS и web вариант, който е много удобен за първоначално въвеждане на данни.
  7. Най-вероятно се има предвид визуална проверка за теч, сълзене, шум. Реално само със сваляне, иначе няма как да разбереш какво е състоянието на турбината(виждал съм ментаци със стопени/изчезнали "перки" на турбината). Карай докато не протече и не я мисли.
  8. Най накрая се появи и един добре организиран и систематизиран сайт изцяло на български предлагащ "другата гледна точка": carlifebydani
  9. Honda_Z свален акумулатор, прибран някъде на сухо и сравнително постоянна температура. Заряд на всеки 6 месеца и ще го поддържаш в кондиция дълго време.
  10. Модула се намира под жабката, закрепен на пластмасовата кора от към краката погледнато нагоре. Свали го и го занеси на някой който може да ти смени електролитните кондензатори 220мкф(двата) и 680мкф, задължително със същите. Водят смд и са малко по скъпи но има защо ... дълго е за обяснение. Ако не захапе пак, ще се наложи малко по-сложна интервенция свързана с горещ въздух.
  11. Благодаря за експресния, експертен анализ. Яно ще продължа да си карам с HONDA SYNTHETIC BLEND 5W-30 или от време на време за разнообразие SHELL HELIX ULTRA 0W-30 A5/B5(тук не съм много сигурен, просто като гледам е в същия ценови диапазон и е по A5/B5 )
  12. Мнение за Motorex CONCEPT TS-X SAE 5W/30 и по специално дали е подходящо за k24z3? От скоро съм в играта с мотокроса и в тези среди продуктите на Motorex са на особена почит. Та се замислих дали да не "унифицирам" марката масла в личния автопарк.
  13. Каква беше темата до къде стигна. Докато няма контрол всеки ще прави каквото си иска-безспорен факт. Бе те новите матрични фарове на електричките волво са много яки-осветяват банкета в страни, поставят в "тунел" настигнатия или разминаващия се автомобил, присвяткат няколко пъти пътните знаци или ако случайно камерите видят пешеходец да върви отстрани с цел да ти насочат вниманието към тези елементи, елиминират т.нар. котешки очи по мантинелите - да не те дразнят. Само китайците да пуснат аналог на тия яки светлини ... каква светлина ще настане по наще пътища!
×
×
  • Създай нов...