Jump to content

dandilov

Фен
  • Content Count

    2837
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    152

dandilov last won the day on November 23

dandilov had the most liked content!

Community Reputation

2849 Master

7 Followers

About dandilov

  • Rank
    човек
  • Birthday 03/12/1973

Profile Information

  • Кара
    CR-V III R20A2 i-VTEC 4x4 АТ бензин
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София, Враца

Contact Methods

  • Skype
    dandilov

Recent Profile Visitors

10763 profile views
  1. При R20A2, rемъкът се натяга автоматично и калибрирано от амортисьорче на обтяжната ролка. Няма как да се пренатегне. Амортисьорчето може единствено да охлаби с течение на времето. Но пък този звук, който се чува, не е от хлабав ремък.
  2. Акумулаторът си беше зареден. Това си го следя.
  3. GMB са едни от най-добрите. Но може да й е дошло времето. Ако си с газова, провери си свързването на изпарителя.
  4. dandilov

    Photos

    Най-вече второто! Малиии, представям се каква "тръпка" е да се кара по такъв път.
  5. Провери т.н. "Shock" бутон. Да не би да си го бутнал докато си чистил колата с прахосмукачка, например.
  6. @CARPERA Маслото TITAN Supersyn F Eco-DT SAE 5W-30 си е API SL, ACEA A5/B5. Тоест точно по спецификациите за тоя двигател. А също е с работен вискозитет като Ravenol SSV 0W-30, което е със същите спецификации. @choko Грейд SAE 5W-30 е много широко понятие! Има масла 5W-30 с работен вискозитет 9.0 mm²/s, но има и масла 5W-30 с работен вискозитет 12.2 mm²/s. А са и коренно различни. Разликта е във спецификациите, на които отговарят по ACEA, API, ILSAC и т.н. и препоръките за използване към съответните двигатели. Маслата Fush са много добри среден клас масла. Стига да не си попаднал на менте, не би трябвало това, което те притеснява да е от маслото. За всеки случай, обърни внимание на: 1. Горивото, което ползваш. 2. На бобините и свещите. Може да има някоя пробила. 3. На инжекторите да не се е позапушил някой. За това трябва профилактично да ползваш качествена добавка към горивото за почистване на инжекторите. Коя точно да избереш от нашия пазар, не мога да кажа, а и не препоръчвам. Предпочитам да залагам на доказани такива, които си поръчвам от западна Европа. Пробвай сега DXG -то. С по-висок работен вискозитет е, но няма да навреди. Смени го на 150 моточаса и/или 6 - 7 хил. км.
  7. Да, вижда се износването, но пак не става ясно така ли е купил двигателя, или в последствие е износът.
  8. @F4R Хммм... 🤔 Това лакиране на главата и валовете от преди да я купиш ли е?
  9. Здравей, Имах същата случка в една съботна сутрин през лятото. Трябваше да пътувам и при стартирането на двигателя се чу същото виене. Вдигнах капака и се заслушах. Не можах да преценя веднага от къде е, понеже пистовият ремък върти и няколко ролки, освен компресора на климатика и алтернатора. Пипнах алтернатора и се беше напекъл за няма и минута. Обаче при мен се появи и миризма на изгоряла изолация. Като на бакелит. Това, което ме насочи, окончателно към алтернатора беше, че спря да зарежда акумулатора. Наблюдавах го през ELM327 на телефона. Понеже в съботния ден не работеше никой от сервизите за стартери и алтернатори, а трябваше да пътувам, се наложи да купя чисто нов алтернатор Denso. Виенето изчезна, акумулаторът се зарежда и всичко си дойде на мястото. Интересното е, че след като го монтирах и стартирах двигателя, и новият алтернатор се загря доста за отрицателно време. Явно това си е експлоатационна особеност на нашите алтернатори. П.П. Старият алтернатор все още не съм го дал за рециклиране, за да кажа какъв точно е бил проблемът.
  10. ^ Само, че на новата рецептура TBN e 7,8 mg KOH/g, а не е 8,3, както го въвежда молодец-а! Пък и как прецени, че TAN трябва да бъде 2,4? Като цяло, маслото се е пердставило доста добре за 8000 км. градско в Москва и подмосковието, и с руско гориво. Не разбрах само на гориво бензин ли е карано?
  11. Прясна информация от миналия месец. Автомобил Honda Jazz 1.4 iDSi 2005г. Смяна на спирачна течност, с вакуум помпа, до проитчане на нова, бистра, течност от всеки спирачен апарат. Общо изразходвано количество: 0,8 литра. При CR-V системата би трябвало да има по-голям обем. Така, че си вземи минимум 1 литър.
  12. Намерих за сравнение и стара снимка спрямо новата. Ами разликата е значителна. Преди, за 2244км маслото наистина е по-замърсено. Виж и ядрото, и каква е замърсена дифузната зона. При новата капка дифузната зона е чиста, а ядрото все още е в начална фаза на насищане. Карай спокойно. Всичко е наред!
  13. Не е така. Прочети пак постът ми малко по-горе. ACEA A5 с API SL е "Full SAPS", но ACEA A5 с API SP и с ILSAC GF-6A е "Mid SAPS". https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-fes-sae-0w-30
×
×
  • Create New...