Jump to content

dandilov

Фен
  • Мнения

    413
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

169 Good

Относно dandilov

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 12.03.1973

Profile Information

  • Кара
    Civic MB2 1.4is Fastback D14Z4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София, Враца
  1. Проблем с отварянето на багажника

    Изпреварил си ме с отговора. Май нещата отиват на лоша ел. връзка, или проблем с моторчето на механизма...
  2. Проблем с отварянето на багажника

    Освен електрически, проблемът може да бъде и чисто механичен. Ако е замръзнала влага по уплътнението, електриката няма да отвори багажника. Залепнал е. Аз вчера сутринта доста сецах, зада отворя моя, а не съм с електрическо отваряне. Може да е проникнала влага и в механизма, и там да е замръзнала. Тогава не може да се задвижи механизмът. По късно днес, на температура над нулата пробвал ли си дали се отваря?
  3. Спирачките ми отказаха?

    Щом педалът не потъва, а седи горе одървен, значи не е въздух. По-скоро е запушване някъде... Добре, че си имаш Markony наблизо! Както каза Japanese fever - иди при него да прегледа колата.
  4. Проблем при запалването.

    Защото е необходима по-голяма мощност, за да се преодолее триенето и гъстото масло например. Докато двигателят влезе в нормален температурен режим е необходимо по-голямо налягане в цилиндрите, което се постига с по-богата горивна смес.
  5. Някой чувал ли е или чел за проф. д-р Стефан Найденов? Интересно какво мислите по въпроса... http://atanas.mipa-bg.com/може-ли-водата-да-гори/ Свързани тагове: http://www.videoclip.bg/watch/421104 http://www.newenergybg.com/index.php/2-uncategorised/8-2017-08-19-19-08-02
  6. Проблем при запалването.

    На единица обем, по-студеният въздух е по-богат на кислород. Следователно трябва да пали по-лесно. В моят случай съм почти 100% сигурен, че проблемът ми е от не достатъчно налягане на горивото в горивната рейка при първо палене сутрин. Ще трябва да се заема с диагностициране на причините. Насочил съм се първо към регулатора на налягането, на горивото.
  7. Хондовата консерва за неговия двигател е: https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Иначе други: https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-0-946-l.html https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html https://www.ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Има и още...
  8. Не знам за реалната цена. Но знам със сигурност, че тая кола е на 277 777 км.!
  9. Няколко проблема

    Няма данни да не е актуален. Звъни му без притеснения. Само търпение, ако не вдигне веднага или от първия път, понеже работи...
  10. Избор на акумулатор за к24а3

    Течливостта на маслото при ниски температури е огромен фактор, също!
  11. Няколко проблема

    Колега, Честита придобивка! Аз бих те насочил тук: https://forums.hondabg.com/topic/106025-добър-сервиз-за-хонда-в-овча-купел/?page=3&tab=comments#comment-1057510905 Иначе присвирването на пистовия ремък може да е от самият ремък, че е за смяна, или от не достатъчно стегнат. Но и в двата случая е хубаво да го смеиш. Сигурно вече се е износил. Друг проблем може да е лагер на компресора за смяна, но той ще издава и допълнителен звук. Като ромолене например, когато се включва компресорът. За температурата не съм сигурен. В това студено време... но е хубаво да се погледне термостата. За първа скорост - влиза трудно на място или на лек ход? На другите предавки срещаш ли трудност. На място и на ход? Както и да е... Тук едва ли ще направим най-точната диагностика. Задай ги тези въпроси в сервиза. Успех!
  12. PV покрив

    Забрави предишното ми предложение. Ето това са по-добри оферти: https://www.alibaba.com/product-detail/100w-120w-150w-PV-solar-panel_60652924364.html?spm=a2700.7724838.2017115.36.4abf9836X1gD2r&s=p https://wholesaler.alibaba.com/product-detail/2018-new-100W-12V-PV-light_60617737735.html?spm=a2700.7724838.2017115.45.4abf9836X1gD2r
  13. PV покрив

    Аз успях да намеря това: https://www.solbian.eu/en/isp-series/70-sp-125.html http://www.powerfilmsolar.com/products/?r60__60_watt_rollable_solar_panel&show=product&productID=276215&productCategoryIDs=6578,6580
  14. Избор на акумулатор за к24а3

    Стига му толкова. Чудесни показания. Ето ти и една ориентировъчна таблица за степента на зареденост съобразно гъстотата на електролита и напрежението на празен ход, т.е. без консуматори. Напрежението се мери най- малко 10 часа след като си го свалил от зарядното.
  15. Избор на акумулатор за к24а3

    На нов акумулатор не му трябва кой знае колко. Е, зависи и колко е стоял по складовете. Но мисля да му липсват 5 - 6 Ah, най- много до 10 Ah ако е преседял 6 месеца. В Англия например, хората си имат зарядни по складовете и зареждат стоката периодично. Дори преди да изпратят даден акумулатор, първо го слагат на тестера. Ако покаже и малък разряд, слагат го на зарядката и после го изпращат на клиента. Държат ги от 6 месеца до 1 година на склад. В зависимост от акумулатора. После ги връщат на производителя за рециклиране. Имам съмнения, че производителят, от своя страна, вместо да ги рециклира, ги праща в държавите с "втората скорост", където се продават за нови, на по-висока цена, но с до 2 години гаранция. Мое мнение...
×