Jump to content

dandilov

Фен
  • Content Count

    2251
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    94

dandilov last won the day on September 9

dandilov had the most liked content!

Community Reputation

1896 Master

6 Followers

About dandilov

  • Rank
    Инженер
  • Birthday 02/25/1973

Profile Information

  • Кара
    Civic MB2 1.4is Fastback D14Z4, бензин
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София, Враца

Contact Methods

  • Skype
    dandilov

Recent Profile Visitors

4963 profile views
  1. Казвам само, че за автопарка, нов внос, като цяло проблемът е 99% сменяно масло на по 15-20 хил. км. (при бензин). Следва "тотал щета"! Независимо от вискозитета. А конкретно за R20A3 от периода 2011-2013г., освен традиционната дистрибуторска смяна ( 15 - 20 хил. км. - при бензин), е ползвано масло с по-висок вискозитет от 0W-20, което води до затруднена циркулация на маслото през маслосъбирателните сегменти и дренажните отвори на буталата. В последствие води, неминуемо и до запечени сeгменти, и всички последващи беди. Това е и основното послание на самата тази тема! Ето, че не са само два отворени двигателя. Колегата zag80 е дал препратка и към други потърпевши: https://forums.hondabg.com/topic/118306-пазете-се-от-фейслифтовите-акорди-r20a3/?do=findComment&comment=1057623384
  2. Равносметката е, че R20A3 в периода 2011-2013г., е трябвало да се карат с нисковискозитетни масла 0W-20, които да се сменят на по 150 - 200 моточаса или 6 - 8 хил. км.! Ако едно от тези условия не е било спазено, "щастливият" нов собственик на втора употреба, трябва да прави основен ремонт на двигателя! ... ако допуските на износване на цилиндрите изобщо го позволяват...!!! П.П. А за всички други, на които им е сменяно маслото (дистрибуторски) на по 15-20 хил. км. (бензин), също няма друг изход... Тоест, 99% всеки нов внос.
  3. Що спря да го харчи ли? Ами... като на остров Бали, с камилата Бали-га и кучето Бали-го. Може да е разкиснало накрая маслосъбирателните сегменти и да са се поотпуснали малко. А дано, ама надали... Не знам... Ще се види със следващото масло.
  4. Визията е О.К., за сега, но започва да се замисля за смяна. Дай една проба на 11000 км. да видим как ще да е тогава. На какво масло се спря за следващата смяна?
  5. Мобил е един от лидерите в разработка на най-добрите масла в световен мащаб! Доказано качество през всички 12 години, от когато го наблюдавам. Доказано от множество лабораторни анализи и отзиви на ползватели от целя свят. Относно негативните отзиви тук, в нашия форум, никой от оплакалите се не сподели: 1. От къде е закупено въпросното масло. В БГ има много ментета! 2. Какво е състоянието на двигателя му. Ако е за ремонт, тогава маслото не му е виновно! Да, при двигател за ремонт, едно масло ще "заминава" по-бързо от друго, но това зависи от много фактори, а не, че мобил-ът е скапано масло... П.П. нямам нищо общо с дистрибуция на Мобил и не правя реклама! Но искам да сме обективни в изявленията си!
  6. Майко, мила! Толкова премеждия за един мултицет... Че и 3 бройки от Китай, с доставка 2 месеца, и 50$... Човек, вярно ли?!? И не ми се вярва, че е от батерията! Мултицета ти е скапан. Особено ако се е случвало да е мерил напрежение в обхват на ток. Прецакан е. Аз имам, от 25 години, един китайски за 6 лв. и си мери вярно, дори батерията му да е на 7,8V. Абе иди си купи от Практикер един китайски мултицет за 10-12лв. и си пей. Какви са тия доставки и долари...?!?
  7. Ако ти е точен уредът, щото може и да не е... Не е възможно стандартен акумулатор да държи напрежение 17V, след сваляне на зарядното. Физически е невъзможно! Ако не е било свалено и изключено зарядното, тогава - да, но иначе няма начин! В този случай не е трябвало да го държиш допълнително 3 - 4 дни на зарядното (на 17V)! Скапал си го тотално. При 17V се осъществява десулфатизация на клетките на съвремените Ca-Ca акумулатори. тоест възстановяване на акумулатора.Процесът е добре да не продължава повече от 4 - 6 часа наведнъж. Но въпреки това, че си го забравил през нощта, трябвало е след първата нощ да го сложиш на колата. Другите интервенции са били излишни и нежелани. Сега може единствено да го предадеш за отстъпка 20-на лева, при покупка на нов. Но си провери уреда все пак...
  8. Здравей, Само оригинален, за да няма ядове после. Обади се по телефона на Ванката (fenabg) да ти изпрати. https://forums.hondabg.com/topic/53395-fenabg/?do=findComment&comment=1057623111
  9. То повечето автобуси в градския транспорт, в София, от години са точно на дизел + . Но май е CNG, а не LPG. Какво толкова чудно има в това? Бръмчат си и те така...
  10. @Rakeem Петро-то е добро масло за шир-потреба, с най-чистия хидрокрек ( VHVI group III ), съвременен пакет присадки и e за нормално каране, и изправен двигател разбира се. Но! Защо да купувам Петро, като за същата цена мога да купя Shell Helix Ultra (Pure Plus), което е с GTL базово масло ( VHVI group III+ ), съвременен пакет присадки и е с по-добри ниско и високотемпературни характеристики?
  11. Руснаците скоро няма да направят анализ на Амсойл, защото нямат внос. Ембарго. А sds-а се мени всяка година.
  12. https://amsoilcontent.com/ams/msds/asl.pdf 72623-87-1 - VHVI Group III (хидрокрек), процент неизвестен. 151006-60-9 - PAO, процент неизвестен. 163149-28-8 - PAO, процент неизвестен. 68649-12-7 - PAO, процент неизвестен. 64742-65-0 - Минерално масло, процент неизвестен ( а пише на тубата "100% Synthetic Motor Oil" ) ?!? Има и естери - процент неизвестен. Цитат от msds-а: "*The exact percentage (concentration) of composition has been withheld as a trade secret." Да, има си PAO и естери, но има и хидрокрек + минерално масло, а какъв им е процентът? Вече всички си променят рецептурите когато си искат и стана "модно" да наблягат на хидрокрек и минерално масло, и крият %-та на съставките. Инфлация и криза... Например, каква е гаранцията, че няма да съдържя 30% хидрокрек + 20% минералка, съвременни модификатори на вискозитета и остатъка за другото? Не казвам, че е така! Но да се замислим дали не е възможно? Това имах предвид. Разсъждения...
  13. Внимавай и с Ам-са, защото "Совите не са това, което са!" ...или поне, което бяха...
×
×
  • Create New...