-
Мнения
3011 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
168
dandilov last won the day on Юни 24
dandilov had the most liked content!
Обществена Репутация
3044 MasterОтносно dandilov
-
Ранг
човек
- Рожден ден 12.03.1973
Profile Information
-
Кара
CR-V III R20A2 i-VTEC 4x4 АТ бензин
-
Пол
Мъжки
-
Място
София, Враца
Contact Methods
-
Skype
dandilov
-
Не за преди 2000 година, а за след това го пише. И изрично са на написали: "че е възможно (не е задължително) за първоначален разход, в процеса на разработката, на двигателя - първите 1000 - 2000 км", което не е задължително да се случи! Двигател на Хонда, който е в изправно състояние, не гори масло! Щом го гори - има причина за отстраняване! Разберете каква и я отстранете. Стига с тия глупоси, че "така си горяли" и незнам какви си още небивалици! Няма такова нещо. Type R е друга бира и там нещата стоят по друг начин спрямо нормалните, ежедневни, коли. Не ги смесвайте нещата. D-серия съм карал 11 години без да пипне и грам масло. Така и я продадох, след като си купих CR-V-то. А и то, R20A2 не го пипа! Е, не ми казвайте, че не може и не е вярно. Замислете се и отстранете причиата. Това мога да посветвам.
-
Твърде възможно е. От там трябва да започнеш.
-
Да. Заради "гадинката" трябва да се свали колекторът. Съответно да се сменят и гарнитурките.
-
Щом си на бензин, не е добре работата. Ревизирай охладителната система като започнеш от термостат, датчик на перката, водна помпа и накрая радиатор.
-
Някой сети ли се да попита, има ли газова уредба и проверил ли е изпарителя?
-
Обърни внимание на алтернатора. По-специално на ролката му. Или на някоя от ролките, задвижвани от пистовия ремък - обтяжна, помощна и тази на компресора, на климатика.
-
Това си е катастрофален разход! Ориентирай се към добър Хонда сервиз за обстоен преглед на състоянието, на двигателя и за възможността от основен ремонт. Ако са надрани цилиндри, няма оправяне.
-
ОЕМ Honda 0W-20 има ресурс около 150 моточаса и трябва да се сменя на по-кратки интервали. В Германия е сменяно на поне 300 моточаса и от там е проблемът. Първо трябва да се установи колко точно го харчи, кога започва да го харчи и да се идентифицира причината. След това да се вземе решение как да се процедира, според информацията.
-
Много прецизно взета капка и добре сканирана. Така трябва да се прави. Поздравления! Маслото има още ресурс откъм диспергиращи свойства, но не съм сигурен за оставащият ресурс на базовите масла в сместа (окисление, нитриране и т.н.). Все пак си е хидрокрек, де. Ядрото е събрало тежките частици и ги задържа засега. Пусни нова капка след 1000 км., ако не си решил да го сменяш.
-
Честито и от мен! Много е готина. Между другото, един hardtop ще и дойде много добре. И още нещо - внимавай да не натиснеш по случайност "педала на съединителя" в движение.
-
Странно. Не съм забелязал такива изпълнения. А при Дунев и там ли са го подкарали през просото?