Jump to content

dandilov

Фен
  • Мнения

    909
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    26

dandilov last won the day on Февруари 13

dandilov had the most liked content!

Обществена Репутация

625 Excellent

2 Последователи

Относно dandilov

  • Ранг
    Инженер
  • Рожден ден 25.02.1973

Contact Methods

  • Skype
    dandilov

Profile Information

  • Кара
    Civic MB2 1.4is Fastback D14Z4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София, Враца

Последни посетители

1742 профилни разглеждания
  1. dandilov

    Бял дим или пара

    Този клип на студен двигател ли е, или на загрял до оптимална темтература ( 85 - 90 градуса)?
  2. dandilov

    Нетипичен шум

    А може ли да има връзка с пластмасата?
  3. Време е вече да оставим дизелите за земеделието. И то до време... П.С. Мое мнение!
  4. Тук е цялата информация за тази FIT: https://honda.epc-data.com/fit/dba-ge6/ Само избери точния пакет оборудване.
  5. Не само ЕГР клапанът е за почистване, а и целите ЕГР пътища по изпускателния колектор! Сваля се изпускателния колектор за целта. Иначе ефект няма да има. Имаше тема някъде тук с описание и снимки.
  6. Мани го маслото... Съкращаваш живота на двигателя! Този фин прах (пясък) влиза директно с въздушната струя в цилиндрите. Познай какво се случва после с тях и продължителна употреба на некачествен, неподходящ, или не дай си боже, прокъсан въздушен филтър....
  7. Печалбата им с това масло, което са си намерили, е най-голяма. За това и не предлагат друго. Абе ориенталска работа...
  8. Здравей Чавдаре! Едно допълнение към моята поръчка: https://www.ato24.de/de/mobil-1-esp-5w-30-5-l.html Вид и количество: MOBIL 1 ESP 5W-30 1 X 5 л. Стойност на поръчката : 46.49€ х 0.95 x 1.9675 = 86.90лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила За това масло очаквай превод от Боян Петров. Другото е платено!
  9. Колега, за дизелов двигател i-CDTi или i-DTEC на Хонда (особено пък ако е с DPF) се използва масло със спецификация ACEA C2 или C3. Може да е 0W30, а може да е и 5W30. ILSAC GF-5 по принцип е за бензин. https://www.hondaparts247.co.uk/collections/genuine-honda-service-kit/products/genuine-honda-0w-30-c2-engine-oil-4-litres https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/mobil-1-esp-0w30-fully-synthetic-motor-oil-1-litre/ https://www.ato24.de/en/mobil-1-esp-5w-30-5-l.html https://www.ato24.de/en/ravenol-fel-sae-5w-30.html https://www.ato24.de/en/ravenol-arctic-low-saps-als-sae-0w-30.html https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-ect-c2-c3.html А от Castrol: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-fully-synthetic-engine-oil-1-litre/
  10. Трябва да си купиш нови пластмасови щипки ( тип "бутон", или както там се казват...) защото старите задължително се чупят при вадене. OEM # 91508-SM4-003 Има и едни други по периферията, с ОЕМ # 91515-SR3-000 Но те почти не се чупят.
  11. Не е задължително! Ако при влажно време не си карал колата 5-6 дни, пак ще стържат, заради появилата се корозия. Може да запече феродов прах по леглата на накладките и те да не могат да се движат свободно. Майсторът, когато ревизира спирачки, освен да провери степента на износване на дискове, накладки и др., трябва да почисти добре всичко от мизерията. После да смаже водачи на спирачни апарати. После да провери дали всичко се движи свободно и т.н., и т.н. Ако го мързи, или не разбира, тогава си "оставя ръцете" и прибира парите...
  12. Точно тази ламарина, на въздухозаборника към купето, ми правеше проблем и на мен. За да се стигне до нея, се сваля пластмасата пред предното стъкло. Между предния капак и предното стъкло, още може да се каже... Ето я (с червената стрелка): Трябва да се огъне назад към купето (зелената стрелка), така, че водата да се стича по нея напред, а да не влиза в купето през вентилатора.
  13. Няма 10 годишна кола, нов внос, която да е "като излязла от завода"! Независимо дали е Хонда, Тойота, или каквато и да е! Освен цената на колата, задължително трябва да подготвиш, заделени, едни 2 000лв. за регистрация и първоначално обслужване. Да го имаш предвид, за да не те боли главата после... Правиш подробен преглед и сменяш всичко, което е за смяна. Така ще си осигуриш няколко години спокойствие. Иначе рискуваш да киснеш по сервизите през месец. Това се обади, онова се разхлопа и т.н. Прочети и темите за маслата, за да не налееш нещо неподходящо.
×