Jump to content

dandilov

Фен
  • Мнения

    770
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    19

dandilov last won the day on Декември 5

dandilov had the most liked content!

Обществена Репутация

526 Excellent

2 Последователи

Относно dandilov

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 25.02.1973

Contact Methods

  • Skype
    dandilov

Profile Information

  • Кара
    Civic MB2 1.4is Fastback D14Z4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София, Враца

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. I = U / R Когато добавиш по-голям консуматор в системата, респективно увеличаваш тока, консумиран от генератора. По-голям товар = на по-малко R. При относително еднакво напрежение, което се стреми да поддържа генераторът, токът се увеличава. Тоест генераторът се натоварва повече. Ето и реален тест (пост №29) : https://forums.hondabg.com/topic/108198-повече-ah-за-зимата-подготовка-уплътнения-врати/ И последващите изводи - коментарите от №35 до №37
  2. Акумулатор с по-голям капацитет има и по-голям заряден ток.
  3. С една подробност, че по-големият акумулатор натоварва повече генератора! Като му сожиш (на генератора) фарове, задни светлини, вентилатор за купето, отопление на стъкла, отопление на седалки, музика и др. консуматори, нещата може да излязат от "петолинието".
  4. dandilov

    Civic не пали

    Аха-а-а... Ще си кажеш и още работи...
  5. Така е с 99% от продаваните в БГ акумулатори! Новото се продава назапад, а залежалото от там се продава тук. Европа на "n" скорости...
  6. dandilov

    Civic не пали

    Щом стартерът върти вяло и пали чак след подаване на ток, значи акумулаторът или е за зареждане, или е за смяна.
  7. И аз съм с англичанка. До сега не мога да намеря читави, само две неща: 1. Здрави и прави железни джанти. 2. Регулатор на налягането, на горивото в рейката. И тези ги има като нови, но са скъпи. Всичко друго го има и старо, и ново. И калници има - нови по 50 - 55 лв. парчето.
  8. Да, така е! Но то вече и сивици 2-ра няма...
  9. Гледаш с четири очи: 1. Ламарините за прикрити удари. 2. За ръжда. 3. Двигателя. Работата му за вибрации и шумовве. Гърловината за отлагания. 4. Ауспуха за пушек и мазна чернилка. Другото се прави лесно. Повечето внесени коли в БГ са за основен ремонт и горят масло. Хондите не правят изключение. Така, че късмет да попаднеш на малкото изключения! Иначе ремонтът е около 1000 - 1200 лв. и двигателят получава още 200 - 300 хил. км. живот. Успех с избора и да се похвалиш!
  10. dandilov

    Civic не пали

    Има ли резултат от експеримента?
  11. Не. Не. Да. П.П. Моля, обърни си внимание на правописа и граматиката, че ни затрудняваш, а и не правиш добро впечатление така!
  12. dandilov

    Civic не пали

    Следващата стъпка е да направиш експеримента, който бях написал по-горе и да кажеш дали пали от втория опит. Също така да кажеш, стартерът мудно и бавно (с мъка) ли върти, или не. Още от значение и с какво масло си... Колкото повече и по-точна информация ни дадеш, толкова по-добре ще ни насочиш да ти дадем правилен отговор.
  13. dandilov

    Civic не пали

    Щом стартерът върти енергично, а не пали, значи проблемът не е в акумулатора! Пробвай на бензин, сутрин, стартерът да завърти 3 - 4 оборота, след което спри и върни ключа. Изчакай 30 секунди и пак стартирай. Ако след това запали, значи и теб те е хаванал "хондовият вирус". ...Само не разбрах на бензин ли палиш или на газ?
×