Jump to content

dandilov

Фен
  • Content Count

    1923
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    71

dandilov last won the day on June 9

dandilov had the most liked content!

Community Reputation

1439 Master

4 Followers

About dandilov

  • Rank
    Инженер
  • Birthday 02/25/1973

Profile Information

  • Кара
    Civic MB2 1.4is Fastback D14Z4, бензин
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София, Враца

Contact Methods

  • Skype
    dandilov

Recent Profile Visitors

3766 profile views
  1. https://honda-europe.epc-data.com/civic/2008_5mt/13692/electric/B__1340/?p=7&fromMap=1 От линка си избери точният модел Civic и виж ОЕМ номера.
  2. О.К. Супер! Но то по принцип всички автомобилни стъкла, фабрично са си с UV защита, не само предното...
  3. Не съм съгласен! Хондите нямат навик да прегряват! Щом има прегряване, значи има проблем. Трябва да се започне с: термостат, датчик за включване на перката, запушен радиатор, водна помпа за смяна.
  4. Наистина интересно предложение!
  5. Добре, че не е станало нещо по-страшно! Късметлия си... Питай fenabg за шарнир. Има на 555 - Japan. Смени ги и двата! Питай и за вътрешно каре какво ще предложи.
  6. Търси едно запазено на ламарини , ходова част и богато на интериор, CR-V III. Тегли му един ремонт на двигателя, че вътре всичко е на "гняс", от смяната на масло на 20 000км. Поддържай го сносно и ще му се радваш още 300 хил. км. Аз така бих подходил.
  7. При мен същите симптоми бяха от ламарината - (щит, въздухозаборник) на дисковете. Стържеше само при завой, понеже опираше в диска. Огъни я малко, за да не опира.
  8. Сензорът за перката също е вероятна причина. Но предполагам, че авторът на темата щеше да спомене, ако не му се е включвала перката в тая ситуация...
  9. Това, което си правил с тая "газ" и тия 6000 оборота си е убийство за мотора в такава ситуация! Трябвало е да спреш и на репатрак. Водна помпа сменял ли си някога?
  10. Оригинален семеринг: 12.45x22x6 mm. Ето го и моят: Сменен с NOK BHH1032-A0 (12.5x22x6 mm), закупен от ebay. (https://www.ebay.com/itm/Honda-Accord-Distributor-Seal-FOR-HITACHI-DISTRIBUTOR-NOK-Made-in-Japan-OEM-/262604733603?hash=item3d24763ca3:g:8iMAAOSwvg9Xdjub&vxp=mtr) 10 месеца, след смяната, няма течове!
  11. Като гледам диска какъв е ръждив, тоя спирачен апарат не е работил нормално!
  12. При мен е 0,36 лв./км., заедно със цената на закупуване! Период: 8 години и 4 месеца. Изминати 80 324 км. Включени всички данъци, "гражданска", ГТП, винетки, ремонти, консумативи, гориво, добавки за гориво, даже и течност за чистачки! ... А не жаля нищо!
  13. И трите са подходящи. (С2, С3 и А5/В5) Изборът опира до конкретна серия двигател, състоянието на самия двигател, съставът на конкретното масло, желанията на потребителя, периодите на смяна и т.н. други съвкупности и симбиози от фактори...
  14. @Todorov1914 Спецификации: ACEA A5 или ILSAC GF-6A. Може и АСЕА А3 в края на краищата. 1. Yacco LUBE GDI - SAE 5W30 2. Yacco VX 1500 SAE 0W30 3. Yacco LUBE F SAE 5W30 Сменяш на 7 - 8 хил. км max., или една година, което настъпи първо! Питаш fenabg. Виж тук: https://forums.hondabg.com/topic/108349-фенабг-ауто-масла-yacco-с-безплатна-доставка-и-7-до-15-отстъпка-части-консумативи-нови-условия-за-поръчка/?do=findComment&comment=1057582120 @CARPERA АСЕА С2/С3 са европейски спецификации и за дизел, и за бензин. Налагат ги, за да могат да докарат (теоретично) Евро 5 и Евро 6 изискванията за емисии.
×
×
  • Create New...