-
Content Count
2890 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
154
dandilov last won the day on January 27
dandilov had the most liked content!
Community Reputation
2923 MasterAbout dandilov
-
Rank
човек
- Birthday 03/12/1973
Profile Information
-
Кара
CR-V III R20A2 i-VTEC 4x4 АТ бензин
-
Пол
Мъжки
-
Място
София, Враца
Contact Methods
-
Skype
dandilov
Recent Profile Visitors
-
Ravenol HJC (зеленият) съм го пробвал на сивика. Може да е случайност, но веднага се вдигна максималната работна температура с 8 до 10 градуса. Помислих, че може старият оригинален радиатор да се е позапушил и след година каране го смених заедно с антифриза, като сложих Honda Type 2. После всичко се върна в норми, но така и не разбрах от радиатора ли беше или от антифриза. Казвам го все пак да се има едно на ум. Ravenol HJC го водят "Hybrid Japanese Coolant" с препоръка за 08CLAG010S0 Honda E Coolant. Оригиналният на Honda - тип 2 се среща в две разновидности. Едната е американското производство с OEM Part Number: OL999-9011. А другата е европейското производство, която е с Part Number: 08CLAG016S2. (https://www.coxmotorparts.co.uk/generic-exclude-reg-or-vin-category-seat-shop/genuine-honda-type-2-coolant-1-litre-pre-mixed/). Може да се купи от Бултрако.
-
Здравей! Оригинален е най-добре, за да си спокоен, но е по-скъп. Може да позваш и заместител, но само ако отговаря на спецификациите! П.П. Цветът на антифриза не е спецификация! Съставът е важен и номерата на Honda OEM спецификациите.
-
Покупка на Акорд 8, мнения за обява
dandilov replied to quakes's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
-
FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта
dandilov replied to emod's topic in Общи дискусии
И двете съдържат PAO и естери. ECS е с по-висока пламна температура и по-висок TBN. За гориво бензин, бих избрал ECS. От друга страна, за ребилднат R20A3, с новите бутала и сегменти, хвърли едно око и на RAVENOL SFE SAE 5W-20 и RAVENOL FES SAE 0W-30. -
Всички изглеждат зле, но в ръководството пише да не се полира, че ще се доведе до проблеми.
-
Здравей! Пробвай да намажеш по снадката на резбата с малко гъста грес. Ще уплътни и няма да смуче въздух от там. При мен се получава.
-
Пазете се от фейслифтовите Акорди - R20A3
dandilov replied to Markony's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
-
Има още доста живот. Не знам защо, като ниво на замърсявания, изглежда като масло при гориво бензин, на този пробег. Дано маслото да мие все още двигателя. Иначе, ако е износване, е повечко. След още две смени ще се разбере. Ако намалеят замърсяванията на същия пробег, значи е имало доста какво да се мие вътре. Все таки изглежда добре. През Април - Май, смени го с DXG-то и ще наблюдаваме.
-
FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта
dandilov replied to emod's topic in Общи дискусии
-
FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта
dandilov replied to emod's topic in Общи дискусии
Анализът на Шкодата е от Приста Ойл. Другият анализ от Polaris Lab е на Volvo XC60 2.0 Diesel. За шкодата пише "Наличие на гориво - не". KV100 е повишен в сравнение с даннита от дейташиита. Пламната температура се е сринала значително. Това означава, че маслото е деградирало. TBN е 4.8 mg KOH/g, но е измерен по метод ASTM D2896, който е за свежо масло и дава по-висока стойност в отработките. Реално трябва да е с 2 единици по-нисък. Без да знаем стойността на TAN, не можем да сме категорични, но не е о.к. Стойността на медта е по-скоро от остатъчната разработка на двигателя. Ако имаше наличие и на олово, щеше да е притеснително. Прави впечатление високата стойност на желязо и манган в отработката. Според мен това говори за прекомерно износване. Който я кара тая шкода, ако продължава с безумно дългите интервали на смяна, няма да я кара много време... -
Оригинални гарнитури за двигател
dandilov replied to Vtec maniak's topic in Civic 6та ген. (1996-2000)
На картера има малко заигравка при гарнитурата. 1. Има 2 вида картери, съответно и гарнитури. На пръв поглед са еднакви, но има много малка разлика в размера. Ако си уцелил грешния номер, ще тече. 2. На кривките покрай коляновия вал, от двете страни е хубаво да се сложи малко термо и масло устойчив силикон при монтажа, иначе пак ще тече. 3. При монтажа на картера е много важно с какво усилие се затягат обратно болтчетата. Трябва да се подходи много внимателно и равномерно, за да не се пренатегнат, защото пак ще тече. Гарнитура на Victor Reinz ми беше сложил, Ванката, преди доста години на англичанката. Така си я и продадох, без да е капнала капка! Ако си мераклия за оригинална, търсиш по VIN ето тук: https://honda-europe.epc-data.com/ и поръчваш от amayama.com -
FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта
dandilov replied to emod's topic in Общи дискусии
Само дето Масло Mobil Super 3000 XE 5W30 е по-нисък клас масло с по-слаби базови масла. Като добавим и С3 с по-нисък TBN, трябва да съкратиш интервала на смяна. -
И ще си купиш друг кошник, който ще ти създаде и такъв, и куп други проблеми. Стартер - рециклиране при кадърен майстор (иначе ще кара малко, и пак), слагаш и караш още 100 000 км. Това е. Каквъв е проблемът? Ако искаш да не правиш нищо по стара кола - няма да стане. Решението е нова от завода. ... Но пък и от тях гледам, че реват...
-
https://gebotools.bg/products/вложка-за-ламбда-сонда-3-8-22мм-с-8-мм-прорез Ако си работи, не я сменяй. Натопи я за около час-два в химия за почистване на дроселова клапа или EGR. Има такива спрейове (потърси в нета). После я продухай със спрея да излязат мърсотиите. Остави я хубаво да изсъхне и си карай.
-
ЕГР грешка, разход на масло и гориво - Jazz GD5
dandilov replied to Mat1's topic in Технически въпроси
@CARPERA Владо, не вкарвай човека в излишни разходи. Няма никакво значение, от тук нататък, какво масло ще сложи. Няма да му намалее разходът на масло. 400 мл. масло за 350км. са сериозен разход! Сегментите на Джазката са много малки и финни. Запечени са от неправилното масло, използвано до момента и няма никакъв начин да ги разпече. Разходът му на масло не е от гумички на клапани, или поне не е главно от тях, а от запечените сегменти. Само ремонт ще оправи нещата. Няма смисъл да пробва различни масла , добавки, промивки. Няма да има ефект. Само излишни разходи и възможност да донадере цилиндрите още повече. После няма да става и за ремонт. П.П. Нищо не може да види през гърловината за наливане на масло, понеже е с решетка.