Jump to content

dandilov

Фен
  • Content Count

    1369
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    48

dandilov last won the day on January 30

dandilov had the most liked content!

Community Reputation

912 Excellent

3 Followers

About dandilov

  • Rank
    Инженер
  • Birthday 02/25/1973

Contact Methods

  • Skype
    dandilov

Profile Information

  • Кара
    Civic MB2 1.4is Fastback D14Z4, бензин
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София, Враца

Recent Profile Visitors

2413 profile views
  1. Трябва да призная, че за 7200 км., на бензин, изглежда много добре! Да няма някаква уловка...? Да не би да е на газ?
  2. Пак опираме до "up to", Amsoil нямат никакво намерение да сертифицират, официално, маслата си! Всичко е: "може да се ползва, там където се изисква..."! Но! Пак опираме до, някак си..., "би могло..." и едва ли не на "Ваша отговорност"... Скръндзи, да си сертифицират маслата като хората...! Но иначе са "бутикови" скръндзи!
  3. Недейте да четете буквално какво пише в брошурата! Там пише прослувутото "up to". А, помислете добре над прочетеното и какво е искал да ви каже производителят. След това помислете какво не е искал да ви каже производителят! А именно, както казва колегата Rakeem, ако картерът ти събира 10 - 15 литра масло, двигателят ти е V8 и работи на над 2 пъти по-ниски обороти от една Хонда, и ако тоя двигател върти по американските магистрали по 8 часа на ден, без да спира. ( режим на T.I.R.) Тогава с подходящия Amsoil филтър би богло да се постигне живот на това масло, в тоя двигател, при тези преходи, "up to" 15 000 miles или "up to" еди какви си miles... Но една Хонда, като моята, която има обем 3.3 литра на маслото, която има "къса" скоростна кутия и при 140 км/ч. държи 4 500 об./мин. и като имам средна скорост, обикновено 40 км./ч. (тоест къси градски преходи, задръствания и т.н.), а и като й сложа 2 - 3 прехода София - Бургас, в жегите през лятото, на 4500 - 5 000 об./мин., с нашия високо-серен бензин и с ОЕМ филтър. Това "up to" при мен става 6 000 км. - български! Така, че "up to"-то всеки трябва да си го прецени според това: какво кара, колко му е обемът на маслото в картера, как го кара, къде го кара и при какви условия.
  4. Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vmo-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VMO SAE 5W-40 1x5L Линк: https://www.ato24.de/en/ato24-motorenoel-synth-5w-40.html Вид и количество: ATO24 Engine Oil SYNTH 5W-40 2x1L Стойност на поръчката: (€36.95 + 2*€3.45)*1,9675 = 86.28 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци
  5. Не VW, а производителят на маслото, плаща на сертифицирана лаборатория да му направи съответните тестове, за да получи съответния apploval! VW само задава нормата като определени изисквания и спецификации. А всеки производител, ако иска, трябва да си плати за тестове и одобрение на конкретното масло, за да има съответният сертификат. Ако не иска, няма да има такъв. Тоест всеки си избира какви масла да прави и за каква насоченост...
  6. Не, че нещо... Ама много мръсно ми се вижда това масло за 1000км пробег... Изглежда като масло на 3 - 4 хил. км. Но при не източен остатък е логично... Ето как изглежда моето на 1000 км., също без източване на остатъка. Е, вярно, че предните масла са сменяни честичко и с източване на остатъка, а това също оказва влияние, но все пак...
  7. А от къде тогава двигателят смуче бензин, за да работи?
  8. Ей, това икономистите и мениджърчетата ще затрият света, ей! При тия тънки маслосъбирателни сегменти и отворчета, и с последваща смяна на маслото, на по 15 - 20 хил км. е така ще е, няма начин!
  9. Последно съм купувал иридиеви свещи NGK от Тех-ко за 90 лв. четирите в комплект. От тогава съм им навъртял около 75 000 км. и още си карам с тях. За сериозно обслужване и ремонти ходя при fenabg в Дупница. https://forums.hondabg.com/topic/53395-fenabg/?do=findComment&comment=1057548100 Дистрибутор е и на маслата Yacco. Само той ми върши работа както трябва! Ей го къде е по магистралата... За 45 минути съм при него с все трафика в София. Чета много добри отзиви и за Мотобокс в Овча Купел, но само при тях не съм ходил все още... Иначе от софийски сервизи и "майстори" до тук ми е дошло и повече - не!
  10. Струва ми се, че нещо започва да се случва... Интересното е да видим следващите две проби.
  11. Стандартните масла са за нормално каране (нормални експлоатационни условия), а за германските аутобани си трябва "рейсърско" масло, или ако е нормално - смяна на 5 хил. к.м. Но там не им дреме... Наливат им в сервиза и карай 15 -20 хил км. по гаранция... За това е така! Но на тамошите консуматори хич не им пука. Важното е да наближи краят на гаранцията и да си вземат нов автомобил. Даже някои си вземат нов и по-рано, с отстъпка, като върнат стария в гаранция... П.П. А ние тук се тюхкаме и им се чудим на акъла... И има защо! Но те не са способни да го разберат така или иначе... Консуматорско общество...
  12. Не напълно съгласен, но...! Този май е раздавал доста газ. И сега разискваме конкретното състояние на този двигател и каква е причината за тази му визия... Според мен не е доливано само масло... Сменяно е, но крачето е било тежко и е сменял на 15 - 20 хил. км. П.П. Аз като съм бил по тамошните пътища, съм забелязал всякакви возила да летят със 180 км/ч. И Шкоди, и Мини-та, и Голфове, и Ситроени и т.н. Въпрос на "вътрешното" желание на водача... Не само скъпи возила. Бях заспал и ме събуди едно "пипипкане" аларма от таблото. Оказа се, че колегата кара с 200км/ч. Викам: "Какво правиш бе? Ще те положа зад врата!" А той: "Ми в лява лента съм и тия ме гонят, трябва да поддържам скоростта".
×
×
  • Create New...