Jump to content

dandilov

Фен
  • Content Count

    1059
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    36

dandilov last won the day on July 6

dandilov had the most liked content!

Community Reputation

742 Excellent

3 Followers

About dandilov

  • Rank
    Инженер
  • Birthday 02/25/1973

Contact Methods

  • Skype
    dandilov

Profile Information

  • Кара
    Civic MB2 1.4is Fastback D14Z4, бензин
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София, Враца

Recent Profile Visitors

2074 profile views
  1. За мен едно масло е от висок клас, когато го доказват експлоатацията, лабораторните анализи и съответните отзиви. Всичко друго е реклама.
  2. Маслото все още изглежда много добре! Явно и двигателят ти е чист. От отзивите, които съм чел за Amsoil Signature Series 5w-30, си спомням, че повечето ползватели се оплакват от разход на масло след 6000 км. Тоест маслото започва да губи качества след 6 хил. км. Интересно ми е дали и при теб ще е така. За сега всичко изглежда много добре. Карай да видим по-нататък... Ключова ще е пробата на 7000 км.
  3. dandilov

    Виц на деня

    Цяла нощ съседите блъскаха, чукаха, крещяха! Добре, че си свирех на тромпета, та не ми пречеха много...
  4. Ресурсът на 5W20 (ILSAC GF-5) при бензин е около 150 - 175 м.ч. Това си спомням от лаб. анализите. Не ми се вярва в Монтана, на къси разстояния, да може да направиш 30 км/ч. средна скорост! А и тези средни 86 км/ч. за извън града може би са малко по-малко... Та според мен си навъртял минимум 150 моточаса. С оглед и на това, че маслото е преседяло вече 1 година в мотора, аз бих го сменил преди отпускарското пътуване. ... За себе си разсъждавам така, а пък за тебе си решаваш ти...
  5. То и ОЕМ-ския на Purflux е с нагънатата хартия. Само, че при него уплътнението към блока е с кръгло сечение и е по-тясно. Докато при LS350 е с квадратно (правоъгълно) сечение и е по-широко (сечението на гумата имам предвид). Това са разликите. Иначе при тестовете в руския форум имат еднакви параметри.
  6. Аз съм го ползвал неколкократно без проблеми. Между другото, толкова си им е цената на маслените филтри. В amayama, японските NITTO 4HM113 са по 4 - 5 Евро. Само дето доставката до БГ оскъпява нещата...
  7. @CARPERA Защо ти е да даваш 25 лв.? Купи си Purflux LS350 за 8 - 9 лв. Същият е като ОЕМ-ския, само дето е черен на цвят. За Filtron в руския сайт пишат, че байпасният клапан не отваря при необходимото налягане от около 1.2 бара, а чак при 2.5 бара! Което не е добре...
  8. @benjamin4o Здравей колега и поздравления, че се включваш в анализите на капковите проби! Но за съжаление данните, които си дал са неверни... 1. При 60% градско няма как да имаш средна скорост от 85 км/ч. 2. Също така при това положение няма как да си направил само 110 моточаса. Ако поразсъждаваме малко... При 60/40 ще имаш 4200 км градско и 2800 км извънградско. Ако приемем средна скорост в града 20 км/ч и 120 км/ч извън града, тогава ще имаш 210 моточаса градско и 23 моточаса извънградско. Общо 233 моточаса. Примерно! 3. Снимката, която си сложил е размазана и не може да даде ясна представа за текущото състояние на маслото. Сканирай пробата по правилата, които беше дал emod и тогава ще може да направим анализа й. Успех!
  9. Етанолът е водоразтворимо вещество. Винаги ми е било чудно как се смесва с бензин... както и да е... Но с каквото и да го смесиш, той ще се изпарява (кипи) при неговата си температура. Това е и принципът на дестилацията - отделяне на различните фракции според различната им температура на кипене. Маслената система е "отворен тип". В картера нямаш такова налягане. Там се изпарява.
  10. И отново се връщаме на моя пост # 1101. А относно етанолът. Той има точка на кипене 78,4 °C. Така, че съвсем спокойно ще се изпари при загрял двигател. При биодизела е друго. Той не се изпарява и се натрупва в маслото.
  11. 0W20, особено пълната синтетика, са проектирани да работят от минус 40 до плюс 40 градуса външна температура. Така, че факторът "външна температура" в този случай не би трябвало да го обсъждаме. Трябва да се обърне внимание дали двигателят е проектиран за такива масла и едновременно дали състоянието му позволява използването на такива масла. Защото един поизносен двигател няма как да работи добре с 0W20, за разлика от един нов такъв. Иначе през зимата по-ниският вискозитет е за предпочитане от гледна точка на студените стартове, минимизиране на износа от тях и улесняване на мазането, докато двигателят загрее.
  12. dandilov

    Проблем с водата

    Ако си с газова уредба, иди на кадърен газаджия, да ти свърже правилно изпарителя. Това при положение, че всичко друго с двигателя е в ред...
  13. За теб маслата са 0W20 ILSAC GF-5 или 0W30 и 5W30, но със спецификация ACEA A5/B5. Аз бих използвал последните.
  14. Е, аз съм тоя любопитен ентусиаст... Благодаря ти за добрите думи!
×