-
Мнения
2717 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
141
dandilov last won the day on Юни 24
dandilov had the most liked content!
Обществена Репутация
2671 MasterОтносно dandilov
-
Ранг
човек
- Рожден ден 12.03.1973
Profile Information
-
Кара
CR-V III R20A2 i-VTEC 4x4 АТ бензин
-
Пол
Мъжки
-
Място
София, Враца
Contact Methods
-
Skype
dandilov
Последни посетители
8232 профилни разглеждания
-
Когато се говори за 2.0 и 2.4 двигателите на Хонда е редно да се внесе едно важно уточнение. Има два вида двигатели 2.0, които са коренно различни един от друг. Това са двигателите, серия R20 и серия K20. При К-серията на Хонда има 2.0 и 2.4, съответно K20 и К24. Те са с два разпределителни вала. Славят се с износване на изпускателния разпределителен вал. R-серията са хвалени като едни от най-здравите двигатели, произвеждани в историята. Поне така твърди нет-ът. Те са с един разпределителен вал. При тях има проблемна партида, производство около 2012г., когато са им поставяни уникално тъпи маслосъбирателни сегменти на буталата и всичките от тая партида горят масло зверски. Другите години са с нормални маслосъбирателни сегменти и ако са обслужвани правилно, нямат този проблем. Генерално всички двигатели, ако не им е сменяно маслото макс. на 200 - 250 моточаса, горят масло, поради задръстени и запекли маслосъбирателни сегменти и дренажни отвори на буталата. 90% от европейският внос са такива. И няма значение Хонда ли е, WV ли е. При американския внос не знам какво е положението. База за сравнение, относно динамика, нямам. Но всеобщо е известно, че К24 има по-голям въртящ момент от К20, а от там и по-голяма тяга при набиране. Също има и по-голяма мощност, разбира се. Аз съм с R20A2, автомат, и си ме устройва напълно. За моите нужди си има необходимата динамика и всичко си ми харесва. Не ми трябва повече от това. Но, разни хора, разни идеали.
-
Двуглавият змей, докато източи главите. Но въпреки това, колко ли време трябва да се точи маслото, при смяната, за да може да побереш 4,3 литра...? Странна работа...
-
Всичко е о.к. Маслото си е сравнително чисто, както се вижда и от снимката на щеката. В начален стадий се заформя ядро, както и започва да се насища дифузната зона. Това го отдавам най-вече на несливаемия остатък, който при теб хич не е малък! По сервизни данни, трябва да налееш 4,3 литра (service fill), а ти си налял само 3,7 литра. Къде са останалите 0,6 литра?
-
Здравей, Наско! Линк: https://ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Вид и количество: Honda Dual Pump Fluid II 0.946 L - 2 x 0.946 L Стойност на поръчката: 2 x €16.20 = €32.40 - (€32.40*0.15) = €27.54*2.15 = 59.21 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път)
-
Добре си е. Може да пробва DFE 0W-20, ако е решил проблема с разхода.
-
Много добре за 8000км. Леки замърсявания, почти не се забелязват частици от износване. Тази проба на кого е? При теб имаше доста тежки частици за 7000км.
-
Нямам време да се занимавам. Някой друг, ако има желание.
-
@MotoMK5 Скенерът не е настроен на фото режим, според мен. Изображенията изглеждат преекспонирани и не дават правилната картина след цветовата обработка. Офисната хартия нормално не излиза чисто бяла при сканирането, а малко синее. След цветовата обработка не трябва да излиза чисто черна. Тук е обяснено как да се направят настройките на Windows-a и на скенера: https://forums.hondabg.com/topic/107096-капкови-проби-на-двигателни-масла/?do=findComment&comment=1057520815 Капвай само по една капка на лист и се опитай да капне сама.
-
Щом е прегрявана, има голяма вероятност да са надрани цилиндри. Ако случаят е такъв - няма спасение, нито със сегменти, нито с гумички на клапани. Може да се провери с ендоскоп през отворите на свещите. Не знам обаче в кой сервиз имат. Първо това направи, преди да правиш ремонти. Ако има надрани цилиндри, ремонтът става неизгодно скъп. По-евтино е да си купиш друг двигател втора ръка. Ако няма деруги по цилиндрите, тогава нови , качествени сегменти, оригинални гумички за клапаните и кадърен механик ще решат проблема.
-
Има! Точно входът на филтра е след след маслената помпа и налагяне според оборотите.
-
Пробата е супер! А каква е тая грапава хартия?