Jump to content

madmaxxxx

Фен
  • Мнения

    117
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

47 Neutral

Относно madmaxxxx

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 31.03.1986

Profile Information

  • Кара
    Accord Coupe CG4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  • Интереси
    Колички мачбокс :)

Последни посетители

2427 профилни разглеждания
  1. Ъпдейт: превключва си нормално хайвана вече. Благодаря на всички за отделеното време. До колкото разбрах, проблемът беше датчика на темп.
  2. Набарах час за прием при същия газаджия. Той е хвален от доста пловдивски хондаджии. Разбира явно момчето, но си и взима като за разбирач Смени, филтъра. Закачи я за компа. Имало проблем с датчика, еди какво си било мръсно и при смяната на филтъра го изчистил. Каза, че датчика е оправен. Въпрос, аз ли нещо не видях да сменя друго, освен филтъра и гарнитурките и да я закачи на компа? Как е оправил този датчик? Утре ще видим отстранен ли е проблемът и ще пиша. Каза, че бил изненадан, че му излезнала и стара грешка за високо налягане. "Но в момента няма проблем с това", каза.. Утре ще драсна...
  3. Много ви благодаря за отговорите. Малко след постването ми открих темата за Фобос, мисля, че беше от 2012-та. Относно дефектирали компове и т.н. за съжаление ГИ на тази кола нито е мой избор, нито знам какво точно е избрано за цялата инсталация. Днес доста по-рано мина на газ сутринта. Но пак си покарах на бенз, което не ми е проблем... За сега.. При лятното първо посещение при газаджия, препоръчван и в този форум, човекът ми каза, че е манджа с грозде, горе долу същата реакция като на BlueDream4. Но пък каза -" карай, и не пипай, щом нямаш оплаквания за сега. Обслужи я с масла и ела да ти я закача на компа и да сменя филтрите и да видим. Иначе ако искаш да я оставиш и аз да ти подменя каквото реша (изброи разни неща), за да съм сигурен в нея като ти я връщам, ще трябва да си приготвил до 300 лв, в зависимост, какво ще открия като тръгна да свалям. За това карай сега, щом нямаш оплаквания." Човека си ми каза, че има какво да се прави - оборотите не били ок (свободна - подаваш газ и пускаш - стрелката пада доста надолу и след това се застопорява нормално - не било ок. Четох и за ВТЕК настройки. Ама щом толкова малко хора знаят как се прави, няма да скачам чак до там. За сега нека си минава на газ. Колегата ivan_pop благодаря и на теб. Това го пробвах - доста си е горещ изпарителя (открих кое е изпарителя ) Паля, карам, стрелката на темп си тръгва плавно нагоре, застопорява се, излизам, барам горен маркуч, барам изпарителя - изпарителя даже малко по-горещ ми се струва, но може би заради разликата между материала на маркуча и метала на изпарителя. Колата си седи на бенз и си мига чакайки да мине на газ. Гледах антифриза, даже взех да си омешам концентрат с дест. вода. Ама то... Отварям капачката на радиатора, не на уширителния, и там до горе. В уширителния е два пръста над минимума, до колкото мога да видя. Чувал съм ,че в уширителния не се доливало.... Доливах на кончертото в казанчето, защото нямаше капачка на радиатора. Ще се ходи на газаджия и ще се гледа. Мисля, че варианта с филтрите (най-добрия финансово май) за мен отпада, защото колегите, които са имали проблем от не сменяни филтри се оплакват, че колата минава на газ и после връща на бензин. Тази като мине на газ си върви без осезаем за мен проблем. Благодаря на всички, ще пиша какво що после.
  4. Здравейте. Не можах да намеря подобен проблем във форума, а съм сигурен, че го има. Разбирам, колкото съм чел в интернет. Колата е Акорд Купе 6-та 2.0i. Знам само, че на копчето ми пише Фобос и при първото ходене при газаджия ми каза, че е манджа с грозде, ама що годе сполучлива. Колата спря да включва на бензин сутрин, когато стана по-хладно. Мига си, сякаш чака да загрее, но не превключва. Автомобилът си качва оптималната температура, но все още не превключва на ГАЗ. Мислех, че е оставена без ГАЗ и сутринта ѝ е била малко ГАЗ-та. След като заредих на другия ден отново си изкара целия курс до работа на бензин. В обедната почивка реших, въпреки строго ограничените финанси (20лв) да ходя да се моля някой да я види. Двама отказаха, като разбраха, че в момента нямам пари. Единия направи даже две крачки назад, сякаш ще го тровя. Не съм сменял филтрите на газовата, но познат ми каза, че проблемите са по-различни при задръстени филтри. Когато я загасих да попитам един газаджия, дали ще я погледне и той каза докарай я (бях паркирал далеч) - колата почти веднага, както прави, когато си е топла, превключи на ГАЗ. Онзи като разбра, че нямам пари ми каза, че сигурно термостата ми е за смяна, защото изпарителя не загрявал.... Смешно ми стана, защото като го каза, пипна маркуча и каза - виж тук трябва да е поне толкова топло колкото и на маркуча - пипна изпарителя и се опари... Та..... На лов съм за безплатни мнения. Аз дори не знам къде са тия филтри за газовото. Сега видях от този, къде е изпарителя.Колата откакто я имам си е с един пръст антифриз над минимума и не е мърдал. Казаха ми хондаджии да гледам на студена кола под капачката на радиатора и ако там е фул, да не се притеснявам. Сутринта се бъзиках с копчето газ -> бензин и обратно. Нищо не става. Имало някакъв начин да пали на ГАЗ, но аз не търся този ефект. Искам да си пали на бенз, да си стига там температура и да си обръща на ГАЗ. Принципно, когато обърне на ГАЗ си работи добре, за окото ми на аматьор. Буквално циганската се моля, някой може ли да помогне с акъл? Финансова възможност ще имам и ще я оставя в някой сервиз, ама до тогава, някой ако има идея.
  5. Здравейте, някой дали знае нещо за марката Sumitomo? Карал ли е с някой модел? Каквото виждам, изглежда добре за парите си.
  6. 60 лв. Навсякъде другаде, където съм ги пуснал гумите, цената остава същата. Няма ли мераклии да им вземат душата на тия туранЗи...
  7. Продадени - джантите, останаха гумите. 4 броя - 75 лв. Ако админите кажат, ще пусна друга обява и тая да се заключва. А мога и тази да поправя ако има как да останат хубавите снимки с гумите и заглавие "4х гуми Bridgestone Turanza ER30 195/55 R15 DOT-04". Гумите изглеждат чудесно за 14-годишни. Аз лично ги карах лято и половина преди да роди колата и да я продам. Учудващо добри, но аз винаги имах едно наум за ДОТ-а 04. Така че препоръчвам, но с повишено внимание.
  8. Цената е 300 лв. Джанти "RH" 15 цола спорт пакет, 4*100, +4*гуми Bridgestone Potenza ER30 195/55 (стари, но добър грайфер и добро складиране далеч от влага и слънце, максимум сезон има в тях предвид годините), + 2 фланеца 6-7 мм, които са изработени за задните джанти, КОИТО СА ПО-ШИРОКИ и при мен опираше баланса в носачите или спирачни апарати. Фланците са към централен отвор 56,1. Не знам самите джанти с какъв централен отвор са, но е по-голям от 56,1, защото трябваше и за предните да купувам +2 втулки към 56,1 централен отвор, които също са включени. Джантите са в добро състояние със съответни забележки откъм ожулвания. Цената е 300 лева и е за целия комплект. Приемам и бартер за 16-ки джанти само 4*114,3!!!! Приемам и разумни оферти за отделните елементи от комплекта. Извинявам се, но към момента нямам снимки на фланците и пластмасовите втулки за предните джанти. Коментар на цената за сериозни купувачи Извинявам се. Телефон за контакт 0879 219 001. Момчил. В Пловдив са. Коментар на цената за хора с интерес и на място. Карани са на Хонда Кончерто. Търся си 16-ки за Акорда купе.
  9. Също с Акорд Купе. Отзад отляво просто така чука нещо, като паднала гайка в кората. Скъса ми нервите. На стенд нищо не излезе. Бомба била... Колегата ако е оправил тракането в неговото купе да сподели!
  10. Здравейте, тъй като получих много несериозни предложениа за по 300 и 400 лв., искам да помоля отговарящите да заключват темата. Колата ще се бракува и ще се подаряват части на приятели, след което остатъка ще бъде обявен тук. Поздрави
  11. Забравих да добавя сменените предни амортисьори през март 2017, заедно със съединителя. Извинявам се за малоумието си. Писал съм, все едно сте длъжни да знаете каква е тая кола...: - 4 х Ел. Стъкла - Климатик - СВАЛЕН радиатор и комресор. Маркучите си седят изолирани. - Ел. Огледала - 1.6 i., 131 к.с., Седан, 220 000 км.Бензин. Когато я купих, беше със свалена газова уредба. По съвет подмених няквакви гумички при един по-сериозен ремонт. - теглич, който съм ползвал за 8 г. веднъж. И то за дърпане на закъсал автомобил. - Скъсано жило на скоростомер, оборотомерът си работи. - Има един блаупункт, в който се върти един и същи МП3 диск от 2 години Елипси Сони и една огромна дупка между тях. Подозирам, че е била със яка музика преди да я закупя. За мен тази дупка осигуряваше пряк път до багажника и нищо повече. Здравейте, След като вече по телефона дадох оферта от 750 лв., мисля, че съм длъжен и тук да го направя. За жалост автомобилът вече е с изтекла гражданска и изтекъл годишен технически преглед. Което ме кара да намаля още офертата. 700 лв Ако не се намери мераклия, другата седмица смятам да бракувам автомобила, да си подам декларация да си ми върнат част от данъка и да подаря на приятели някои основни части като съединител, скорости, дискове, амортисьори, две врати, спойлер, стъкла и огледала.. Живи и здрави!
  12. Здравейте, Трябва ми жило за километраж. Много търсих, но идея си нямам с какво е съвместимо Кончертото. Да гледам Д-серия двигатели? Да търся модели със същата скоростна кутия? Модели със същото табло? Ако някой има идеи, познати с коли на части, да казва. Търся още много неща, които не са от първа необходимост, но ми трябват. Пак за модела. Благодаря предварително
  13. madmaxxxx

    Хонда загрява

    Колега, мерси за упътването. А едно упътване за Хонда Кончерто, която няма капачка на радиатора, а само на казанчето? Което е значително по-високо от цялата охладителна система на автомобила поне с три-четири пръста.
×