Jump to content

madmaxxxx

Фен
  • Мнения

    122
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

47 Neutral

Относно madmaxxxx

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 31.03.1986

Profile Information

  • Кара
    Accord Coupe CG4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  • Интереси
    Колички мачбокс :)

Последни посетители

2473 профилни разглеждания
  1. Здравейте, ако някой все пак някога потърси, както мен преди дни, нещо за осветлението на пепелника на Акорд Купе CG4, ето кратко инфо от мен. Нямам възможност за снимки: Инструменти - Кръстачка-отвертка. За предпочитане по-остричка. Трябва ви задължително късо рамо, така че гедоре (тресчотка) с рамо, от най-дребните. Ще ви трябва и дълга кръстачка. 1. Сваля се пепелника. 2. Шината, в която се плъзга пепелника (от която сте го извадили току що) се държи на три винта. Единият е в дъното на шината и се вижда, ако човек се наведе. Аз започнах с него. 3. Другите ДВА винта се намират на близката страна на шината. Завити са вертикално. С тези два винта имах проблем - адски малко е разстоянието и никакви инструментчета не влизаха. Имах къса дебела кръстачка, но върхът ѝ беше ръждясал и не хващаше. 4. Тук идва малко по-пипкавата част, поне за мен така се оказа, така че или вземете жената с вас или някой майстор с фини ръце и малки пръсти. ламаринката (шината) пада в ръцете ви. Лампата е захваната за дупката на ламарината доста стабилно, но трябва просто да завъртите фасунгата с кабела вертикално (или обратно) и излиза сама. 5. Лампата е диодче. Сменяте я нежно. 6. Пробвайте лампата преди мъката с обратния монтаж (включете габарит и изключете). Кабела при мен беше адски къс, така че обратното монтиране успя да го свърши жена, аз нямаше да успея със сигурност. Просто не можех с пръсти да вкарам обратно целия кабел с крушката , така че пластмасовите ушички да влезнат, след което да завъртя за да се застопори, докато през цялото време китката ми е сгъната... Подозирам, че с криви клещи ще стане много по-лесно. 7. Обратния монтаж на ламаринката (шината) е елементарен. Аз лично отново започнах с далечния болт в дъното за да ми държи ламарината. Надявам се на някой да помогне след време тази глупост... Поздрави.
  2. Здравейте, ако някой все пак някога потърси, както мен преди дни, нещо за осветлението на пепелника на Акорд Купе CG4, ето кратко инфо от мен. Нямам възможност за снимки: Инструменти - Кръстачка-отвертка. За предпочитане по-остричка. Трябва ви задължително късо рамо, така че гедоре (тресчотка) с рамо, от най-дребните. Ще ви трябва и дълга кръстачка. 1. Сваля се пепелника. 2. Шината, в която се плъзга пепелника (от която сте го извадили току що) се държи на три винта. Единият е в дъното на шината и се вижда, ако човек се наведе. Аз започнах с него. 3. Другите ДВА винта се намират на близката страна на шината. Завити са вертикално. С тези два винта имах проблем - адски малко е разстоянието и никакви инструментчета не влизаха. Имах къса дебела кръстачка, но върхът ѝ беше ръждясал и не хващаше. 4. Тук идва малко по-пипкавата част, поне за мен така се оказа, така че или вземете жената с вас или някой майстор с фини ръце и малки пръсти. ламаринката (шината) пада в ръцете ви. Лампата е захваната за дупката на ламарината доста стабилно, но трябва просто да завъртите фасунгата с кабела вертикално (или обратно) и излиза сама. 5. Лампата е диодче. Сменяте я нежно. 6. Пробвайте лампата преди мъката с обратния монтаж (включете габарит и изключете). Кабела при мен беше адски къс, така че обратното монтиране успя да го свърши жена, аз нямаше да успея със сигурност. Просто не можех с пръсти да вкарам обратно целия кабел с крушката , така че пластмасовите ушички да влезнат, след което да завъртя за да се застопори, докато през цялото време китката ми е сгъната... Подозирам, че с криви клещи ще стане много по-лесно. 7. Обратния монтаж на ламаринката (шината) е елементарен. Аз лично отново започнах с далечния болт в дъното за да ми държи ламарината. Надявам се на някой да помогне след време тази глупост... Поздрави.
  3. Ще ми се скарат сигурно, но все пак и тук в тази стара тема да пробвам... Някой знае ли как се сменя лампата на пепелника? Смених на часовника. За там клипчета открих. Но за пепелник нищо. Интересното е, че когато я купих, лампата не светеше След едно пътуване из Северна България светна. Сега пак спря. ЩЕ се радвам ако има кой да помогне. Благодаря ви предварително.
  4. Някой ако може да помогне със същото инфо за акорд 6-та купе? Май е по-различно там. Напипвам я мамка ѝ. Всичко ли трябва да свалям?
  5. madmaxxxx

    Осветление пепелник

    Ако някой знае за акорд 6-та купе. Същият въпрос...
  6. Ъпдейт: превключва си нормално хайвана вече. Благодаря на всички за отделеното време. До колкото разбрах, проблемът беше датчика на темп.
  7. Набарах час за прием при същия газаджия. Той е хвален от доста пловдивски хондаджии. Разбира явно момчето, но си и взима като за разбирач Смени, филтъра. Закачи я за компа. Имало проблем с датчика, еди какво си било мръсно и при смяната на филтъра го изчистил. Каза, че датчика е оправен. Въпрос, аз ли нещо не видях да сменя друго, освен филтъра и гарнитурките и да я закачи на компа? Как е оправил този датчик? Утре ще видим отстранен ли е проблемът и ще пиша. Каза, че бил изненадан, че му излезнала и стара грешка за високо налягане. "Но в момента няма проблем с това", каза.. Утре ще драсна...
  8. Много ви благодаря за отговорите. Малко след постването ми открих темата за Фобос, мисля, че беше от 2012-та. Относно дефектирали компове и т.н. за съжаление ГИ на тази кола нито е мой избор, нито знам какво точно е избрано за цялата инсталация. Днес доста по-рано мина на газ сутринта. Но пак си покарах на бенз, което не ми е проблем... За сега.. При лятното първо посещение при газаджия, препоръчван и в този форум, човекът ми каза, че е манджа с грозде, горе долу същата реакция като на BlueDream4. Но пък каза -" карай, и не пипай, щом нямаш оплаквания за сега. Обслужи я с масла и ела да ти я закача на компа и да сменя филтрите и да видим. Иначе ако искаш да я оставиш и аз да ти подменя каквото реша (изброи разни неща), за да съм сигурен в нея като ти я връщам, ще трябва да си приготвил до 300 лв, в зависимост, какво ще открия като тръгна да свалям. За това карай сега, щом нямаш оплаквания." Човека си ми каза, че има какво да се прави - оборотите не били ок (свободна - подаваш газ и пускаш - стрелката пада доста надолу и след това се застопорява нормално - не било ок. Четох и за ВТЕК настройки. Ама щом толкова малко хора знаят как се прави, няма да скачам чак до там. За сега нека си минава на газ. Колегата ivan_pop благодаря и на теб. Това го пробвах - доста си е горещ изпарителя (открих кое е изпарителя ) Паля, карам, стрелката на темп си тръгва плавно нагоре, застопорява се, излизам, барам горен маркуч, барам изпарителя - изпарителя даже малко по-горещ ми се струва, но може би заради разликата между материала на маркуча и метала на изпарителя. Колата си седи на бенз и си мига чакайки да мине на газ. Гледах антифриза, даже взех да си омешам концентрат с дест. вода. Ама то... Отварям капачката на радиатора, не на уширителния, и там до горе. В уширителния е два пръста над минимума, до колкото мога да видя. Чувал съм ,че в уширителния не се доливало.... Доливах на кончертото в казанчето, защото нямаше капачка на радиатора. Ще се ходи на газаджия и ще се гледа. Мисля, че варианта с филтрите (най-добрия финансово май) за мен отпада, защото колегите, които са имали проблем от не сменяни филтри се оплакват, че колата минава на газ и после връща на бензин. Тази като мине на газ си върви без осезаем за мен проблем. Благодаря на всички, ще пиша какво що после.
  9. Здравейте. Не можах да намеря подобен проблем във форума, а съм сигурен, че го има. Разбирам, колкото съм чел в интернет. Колата е Акорд Купе 6-та 2.0i. Знам само, че на копчето ми пише Фобос и при първото ходене при газаджия ми каза, че е манджа с грозде, ама що годе сполучлива. Колата спря да включва на бензин сутрин, когато стана по-хладно. Мига си, сякаш чака да загрее, но не превключва. Автомобилът си качва оптималната температура, но все още не превключва на ГАЗ. Мислех, че е оставена без ГАЗ и сутринта ѝ е била малко ГАЗ-та. След като заредих на другия ден отново си изкара целия курс до работа на бензин. В обедната почивка реших, въпреки строго ограничените финанси (20лв) да ходя да се моля някой да я види. Двама отказаха, като разбраха, че в момента нямам пари. Единия направи даже две крачки назад, сякаш ще го тровя. Не съм сменял филтрите на газовата, но познат ми каза, че проблемите са по-различни при задръстени филтри. Когато я загасих да попитам един газаджия, дали ще я погледне и той каза докарай я (бях паркирал далеч) - колата почти веднага, както прави, когато си е топла, превключи на ГАЗ. Онзи като разбра, че нямам пари ми каза, че сигурно термостата ми е за смяна, защото изпарителя не загрявал.... Смешно ми стана, защото като го каза, пипна маркуча и каза - виж тук трябва да е поне толкова топло колкото и на маркуча - пипна изпарителя и се опари... Та..... На лов съм за безплатни мнения. Аз дори не знам къде са тия филтри за газовото. Сега видях от този, къде е изпарителя.Колата откакто я имам си е с един пръст антифриз над минимума и не е мърдал. Казаха ми хондаджии да гледам на студена кола под капачката на радиатора и ако там е фул, да не се притеснявам. Сутринта се бъзиках с копчето газ -> бензин и обратно. Нищо не става. Имало някакъв начин да пали на ГАЗ, но аз не търся този ефект. Искам да си пали на бенз, да си стига там температура и да си обръща на ГАЗ. Принципно, когато обърне на ГАЗ си работи добре, за окото ми на аматьор. Буквално циганската се моля, някой може ли да помогне с акъл? Финансова възможност ще имам и ще я оставя в някой сервиз, ама до тогава, някой ако има идея.
  10. Здравейте, някой дали знае нещо за марката Sumitomo? Карал ли е с някой модел? Каквото виждам, изглежда добре за парите си.
  11. 60 лв. Навсякъде другаде, където съм ги пуснал гумите, цената остава същата. Няма ли мераклии да им вземат душата на тия туранЗи...
  12. Продадени - джантите, останаха гумите. 4 броя - 75 лв. Ако админите кажат, ще пусна друга обява и тая да се заключва. А мога и тази да поправя ако има как да останат хубавите снимки с гумите и заглавие "4х гуми Bridgestone Turanza ER30 195/55 R15 DOT-04". Гумите изглеждат чудесно за 14-годишни. Аз лично ги карах лято и половина преди да роди колата и да я продам. Учудващо добри, но аз винаги имах едно наум за ДОТ-а 04. Така че препоръчвам, но с повишено внимание.
  13. Цената е 300 лв. Джанти "RH" 15 цола спорт пакет, 4*100, +4*гуми Bridgestone Potenza ER30 195/55 (стари, но добър грайфер и добро складиране далеч от влага и слънце, максимум сезон има в тях предвид годините), + 2 фланеца 6-7 мм, които са изработени за задните джанти, КОИТО СА ПО-ШИРОКИ и при мен опираше баланса в носачите или спирачни апарати. Фланците са към централен отвор 56,1. Не знам самите джанти с какъв централен отвор са, но е по-голям от 56,1, защото трябваше и за предните да купувам +2 втулки към 56,1 централен отвор, които също са включени. Джантите са в добро състояние със съответни забележки откъм ожулвания. Цената е 300 лева и е за целия комплект. Приемам и бартер за 16-ки джанти само 4*114,3!!!! Приемам и разумни оферти за отделните елементи от комплекта. Извинявам се, но към момента нямам снимки на фланците и пластмасовите втулки за предните джанти. Коментар на цената за сериозни купувачи Извинявам се. Телефон за контакт 0879 219 001. Момчил. В Пловдив са. Коментар на цената за хора с интерес и на място. Карани са на Хонда Кончерто. Търся си 16-ки за Акорда купе.
×