Jump to content

Тъмнозелен самурай G86-P

Фен
  • Content Count

    359
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Тъмнозелен самурай G86-P last won the day on November 24 2022

Тъмнозелен самурай G86-P had the most liked content!

Community Reputation

200 Good

About Тъмнозелен самурай G86-P

  • Rank
    Accord 1,8i LS 2001

Profile Information

  • Кара
    Accord 1,8i LS 2001
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1664 profile views
  1. https://gazoviuredbi.com/en/pricing/ НО според сайта на Ланди Ренцо нямат официален филиал в България. Най-близкият е в Букурещ https://landirenzo.com/bg/kontakty оттук нататък вече се взема решението
  2. мдаммммм....дълбокото подстригване откъм челото продължава... All indicated data are approximate values and are subject to the commercial fluctuations.
  3. Там всичко си е така, както по-рано...според мен разликата е от обработката
  4. Всичко е едно и също - хартия време на сушене, място, сканер и т.н. Единствено смених програмата с по- нова версия може и от това да дава нюанси в бялото. Иначе файловете пила и синусоида са си същите. Ето още нещо , което явно не тябва да се прави при едно и също масло - да се сменя програмата за обработка.
  5. Здравейте, Трети тест с масло – Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Prista Ultra G 5W30 3) Маслен филтър – MAHLE OC 617, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –184 263 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3036 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 25/75; 7) Средна скорост - N/A; 8) Сезон на експлоатация – от 18.11.2022; 9) Моточасове –70; 10) Изразходвано гориво – LPG около 300 литра Insa Oil, Shell; 11) Kтм = (л.300 / 4.3 л.) ≈ 70;(LPG?) 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател веднага след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км предимно магистрално каране. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox).
  6. Ами VTEC-E е на нашите F18 B2...включва на 2500 оборота направен е за икономия, IAB на 3900 това по мануал, но тогава разходът драстично нараства
  7. Двигателят е неинтерфериращ извън VTEC т.е. до 2500 оборота няма да има повреди, в режим VTEC > 2500 да.
  8. с такова, но си иска и малко смяна на положенията, бавно и без много бързане се тегли, на F18B2излизат от 5 до 7 спринцовки от картера
  9. Отгоре се вижда само на двулитровите, на нашите са отдолу - първата, регулиращата пред катализатора и втората , диагностичната зад катализатора, лесно се виждат отдолу, но възможно 1999 да е само с една, зависи, също сигурно ли е, че няма 16 пинова до краката на пасажера? Това с тоя преходник мука голяма. Ако няма 16-ка направо с кламера
  10. С колко Ламбда сонди е колата? Аконяма 16-пиновата (тая отляво на краката на пасажера, под жабката има други две (май сини обикновено) двупинова и петпинова. По двупиновата (окъсена) може да се четат грешки. https://www.drive2.ru/l/458562045676104534/
  11. Едва ли е от VTECа колега, F18B2 VTEC включва на 2500-2700 об., ако няма компресия 4 цил възможно е от ECU да идва прекъсването
  12. Анализ ПРЕДИ и СЛЕД определени километри на различни двигатели (в случая Хондовски), ако е наистина здраво трябва да оправдае инвсетицията
  13. Канадците нещо се отказали от тях и в момента търсели ново представителство...
×
×
  • Create New...