Jump to content

BatNasko

Фен
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About BatNasko

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday 09/10/1993

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VII 2005 2.2 i-CTDi (140 Hp)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Burgas

Recent Profile Visitors

258 profile views
  1. Здравейте! Сполетя ме и мен явно често срещания проблем да се скъса шпилка/шпилки при смяна на гумите. Намерих ето тази тема - и този линк, където има въпросните шпилки. От Бургас съм, има ли къде тук да се купят такива шпилки за нашите коли или да поръчвам от този сайт? Или ако някой знае други алтернативи, където да не излязат чак златни тея шпилки - http://namaleniavtochasti.com/civic-fd-2006-/2699-shpilka-glavina-90113sa0006-90113-sa0-006-honda.html За момента имам само една скъсана, но сигурно и други ще се скъсат след време....
  2. Всичко е оправено, голям зор беше да се постави това чудо с болтчето, защото се падаше на много ш****о място, нооо... винаги съм искал да имам по-дебели ръце и пръсти, а след поставянето на кабелчето ги целувах тези тънки пръстчета
  3. Здравейте, отново! Началото на седмицата взех колата от сервиз за смяна на радиатора на парното (след свалянето му се установи, че беше проблема в него - не самата пита, а гърловината). Направиха ми го, защото за нов бил само оригинален 700 лева... На друго място след това разбрах, че за тези хонди правили радиатори за парно до колкото си спомням в Дупница. Оригинално са с реотан, а там в Дупница били без и по-евтини, но не знам колко. Значи... сваля се ЦЯЛОТО табло, доооста играчка... Както и да е, за сега всичко е ОК. Понеже бях започнал разглибяването на жабката и вентилатора и пепелника с жабката над него. Сега реших да го сложа обаче вътре намерих ето това, мисля че е за маса... Някой да знае нещо, какво е това кабелче и трябва ли да го сложа някъде за маса. Намира се под CD-то от лявата страна с този дебелия сноп кабели...
  4. Именно и за мен са едни и същи. Иначе и аз ги видях тези Благодаря!
  5. Добре де, ама гледам от сайта japancars.ru, че парт номера е този А в алиекспрес парт номера е леееко различен - 72115-SDA-A01 72155-SDA-A01 - https://www.aliexpress.com/item/32692070010.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.11404c4dmqZDly (разликата е вместо 6-ца е 1-ца), но пък по снимки машинките са същите. Поръчвам та да видим
  6. Аз и от ключалката не мога 😁 Също и отвън не мога да отварям багажника, а само с ключа и ръчката до шофьорската седалка. Ключалката, която е до ръчката за багажника и резервоара не е заключена! Ще го гледам и багажника по-натам.
  7. Ясно, благодаря!
  8. Разгледах сайта japancars.ru и по схемите, колкото успях да се ориентирам... Това ли са машинките за централното и това ли ми трябва? https://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=72155+sda+a01&ef_id=EAIaIQobChMIgNaijpKa4gIV1ed3Ch2bUwnHEAAYASAAEgJz__D_BwE:G:s&gclid=EAIaIQobChMIgNaijpKa4gIV1ed3Ch2bUwnHEAAYASAAEgJz__D_BwE
  9. Освен видеото, ще го и обясня на кратко... Вижда се, че при отключване предните врати не реагират, при заключване също. Обаче от вътре, когато натисна щифтчето на шофьорската врата да заключа се заключват всички без предна пасажерска. При дърпане на щифтчето на шофьорската врата, за да отключа не се отключва нито една. Изцяло ли са заминали и двете предни машинки? Защото мисля да я закарам да я погледнат, но да не е да ме метнат и да ме накарат да купя машинки при полужение, че могат да се направят (ако изобщо могат да се направят в случая). VID_20190513_173725.mp4
  10. Вчера свързах и моя YATOUR поръчан от Китай. Мушнах буксата, имената на папките във флашката (която е 8ГБ) са CD01... и т.н., но песните не съм ги преименувал, а са си както са теглени. Всичко върви и си свири без проблем, поне за сега.
  11. Ще погледна утре, че чак сега видях
  12. Това извадих като грешка. Абе уж за сега си върви колата. Може и аз да си въобразявам, защото се качих от 30 годишна кола с 90 коня на тази и в началото ми се струваше самолет Сега просто си върви доволно. Те така с конете 90...140...200....300... колкото повече, толкова повече
  13. Днес ми остана малко време от 18:00 часа до към преди малко и успях да стигна до тук, липсваше ми една дълга и тънка кръстата отвертка да развия един винт за да падне и страничния въздуховод. Другите почивки пак ще се мъча да видим ще се стигне ли до този радиатор само така или ще трябва да се сваля по-голяма част от таблото..... "Апостолов" сигурно за тая работа ще ми вземат една торба с пари за труд и парно - колкото един маховик сигурно :
  14. Уухх мале. Гледам, че доста извита е едната тръба, направо се чудя как ще излезе, но на следващите почивки ще продължа, че сега колата ми трябва. Дано, дано да е по-лесно.
×