Jump to content

BatNasko

Фен
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About BatNasko

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday 09/10/1993

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VII 2005 2.2 i-CTDi (140 Hp)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Burgas

Recent Profile Visitors

199 profile views
  1. Именно и за мен са едни и същи. Иначе и аз ги видях тези Благодаря!
  2. Добре де, ама гледам от сайта japancars.ru, че парт номера е този А в алиекспрес парт номера е леееко различен - 72115-SDA-A01 72155-SDA-A01 - https://www.aliexpress.com/item/32692070010.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.11404c4dmqZDly (разликата е вместо 6-ца е 1-ца), но пък по снимки машинките са същите. Поръчвам та да видим
  3. Аз и от ключалката не мога 😁 Също и отвън не мога да отварям багажника, а само с ключа и ръчката до шофьорската седалка. Ключалката, която е до ръчката за багажника и резервоара не е заключена! Ще го гледам и багажника по-натам.
  4. Ясно, благодаря!
  5. Разгледах сайта japancars.ru и по схемите, колкото успях да се ориентирам... Това ли са машинките за централното и това ли ми трябва? https://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=72155+sda+a01&ef_id=EAIaIQobChMIgNaijpKa4gIV1ed3Ch2bUwnHEAAYASAAEgJz__D_BwE:G:s&gclid=EAIaIQobChMIgNaijpKa4gIV1ed3Ch2bUwnHEAAYASAAEgJz__D_BwE
  6. Освен видеото, ще го и обясня на кратко... Вижда се, че при отключване предните врати не реагират, при заключване също. Обаче от вътре, когато натисна щифтчето на шофьорската врата да заключа се заключват всички без предна пасажерска. При дърпане на щифтчето на шофьорската врата, за да отключа не се отключва нито една. Изцяло ли са заминали и двете предни машинки? Защото мисля да я закарам да я погледнат, но да не е да ме метнат и да ме накарат да купя машинки при полужение, че могат да се направят (ако изобщо могат да се направят в случая). VID_20190513_173725.mp4
  7. Вчера свързах и моя YATOUR поръчан от Китай. Мушнах буксата, имената на папките във флашката (която е 8ГБ) са CD01... и т.н., но песните не съм ги преименувал, а са си както са теглени. Всичко върви и си свири без проблем, поне за сега.
  8. Ще погледна утре, че чак сега видях
  9. Това извадих като грешка. Абе уж за сега си върви колата. Може и аз да си въобразявам, защото се качих от 30 годишна кола с 90 коня на тази и в началото ми се струваше самолет Сега просто си върви доволно. Те така с конете 90...140...200....300... колкото повече, толкова повече
  10. Днес ми остана малко време от 18:00 часа до към преди малко и успях да стигна до тук, липсваше ми една дълга и тънка кръстата отвертка да развия един винт за да падне и страничния въздуховод. Другите почивки пак ще се мъча да видим ще се стигне ли до този радиатор само така или ще трябва да се сваля по-голяма част от таблото..... "Апостолов" сигурно за тая работа ще ми вземат една торба с пари за труд и парно - колкото един маховик сигурно :
  11. Уухх мале. Гледам, че доста извита е едната тръба, направо се чудя как ще излезе, но на следващите почивки ще продължа, че сега колата ми трябва. Дано, дано да е по-лесно.
  12. Аха, ясно. Тоест два са си радиаторите в купето - този, който изважда на клипа е климатичния изпарител, а за парното ще е пред него, както и май се вижда и на клипа и на схемата. Ако е така наистина се надявам по този начин да достигна до него. А дали случайно знаеш от същата страна (на пасажера) ли се изважда парното или трябва от шофьорската страна? Благодаря за обяснението на схемата още веднъж!
  13. Да, след постването ми на темата продължих да разучавам и разбрах, че това е част от климатичната уредба. Все още съм в търсене да разбера къде е радиатора за парното и от къде идва този теч на антифриз. При мен мокрото е ето тук, мокро е точно в средата зад централната конзола и се стича явно в страни, защото пода е доооста мокър особено пасажерското място.
  14. Здравейте! Колата е Accord 2.2 преди фейслифт-а. Имам теч на антифриз (понеже в казанчето намаля течността) в краката на шофьора и най-вече на пасажерското място. Доста е мокър мокета. Мисля си, че може да е от радиатора на парното (защото зад централната конзола отдолу пластмасата, където може би се крие радиатора на парното е мокра и капе) или някое съединение/маркуч към парното вътре в купето. Като пусна парното на макс и степента на вентилатора на макс да духа на предното стъкло няма замъгляване, омазняване и т.н и си духа горещо. Ако не съм пуснал парно и в студеното време и дъжд започне да се замаглява, в момента, в който пусна парното на предното стъкло да обдухва и прозореца става чист кристал. Не знам къде точно е радиатора на парното, но гледах това видео, на което колата е 2006 година. Имам чувството, че този пич след махането на жабката тази пластмаса пред филтър купе му е рязана нарочно, защото при мен е излята цяла с останалата част от таблото..... Таа, това ли е радиатора на парното от клипа и трудно ли се сменя... разглобил съм я до някъде колата. Ето и клипа:
  15. Следя темата, че и при мен се случват някакви аномалии и ще я закачам другата седмица да видим какво ще е. :)
×