Jump to content

pet71

Фен
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

pet71 last won the day on May 17

pet71 had the most liked content!

Community Reputation

23 Neutral

About pet71

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 11/16/1971

Profile Information

  • Кара
    honda hr-v d16w5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    burgas

Recent Profile Visitors

707 profile views
  1. Аз се разминах само със смяна семеринги на колянов и разпределителен вал и вече 3000 км.не го бара. А бях я нарочил за маслоядка.
  2. Да се включа и аз в темата. Реших да потърся Фена ,тъй като след многото планирани интервенции по Харвито в родния град (пълно обслужване, сменен съединител и лагери -по думите на майстора и още много други ремонтчета ) колата не беше това което очаквах. Та закарах колата на Фена за ремонт на кутията, смяна ангренаж и пълна инспекция . Всичко нужно беше отремонтирано и подменено. Крайния резултат. Харвито е в състояние, което почти три години се мъчехме да докараме в Бургас. Двигателя работи много по тихо и без никакви паразитни шумове, няма го вече прословутото румолене в кутията, скоростите влизат перфектно и мазно. Изчезна и друг проблем,за който не бях споменал на Фена и не бях се подготвил за такъв ремонт сега -а именно горенето на масло.Бях свикнал след шофиране особено на магистрала да ми пада нивото по щеката. За голямо учудване, като се прибрах в Бургас, а си я пържих по магистралата -маслото не беше мръднало от максимума. И всичко това от семерингите на колянов и разпределителен вал. Наред с другите сменени части спомена Фена че са протекли и ги е сменил,но не очаквах такъв ефект. Голямо Благодаря Ванко за всичко направено по автомобила ми ! Наистина останах много доволен от ремонта и приятелското отношение!
  3. При мен е същата ситуация ет40/7j ,но няма никакъв проблем. За втори сезон ги карам. Дисковете са сменени есента,не усещам да опира в супорта.
  4. Не се бях замислял за теглото. Като търсех втория комплект джанти. Та днес на вулканизатора с кантарчето . Оригиналната 16" с 205/60/16 Фулда кристал.....2 зимна Общо тегло 18.00 кг. Летните Китайски същия размер с универсални алуминиеви Борбет на j 7 -20.5 кг. От една страна най-вероятно китайчетата са по-тежки, но според мен и jто колкото е по голямо ще рефлектира върху теглото на джантата. За возията мога да споделя,че е една идея по-добра. Малки неравности по настилката почти не се усещат. Не зная обаче за задвижването Как ще е.
  5. Да 64.1 е .Тези които бях купил от аутоком не уплътняваха . Стругаря, които ми прави също на 64.1 и легнаха перфектно. Правилен размер си поръчал, може Полските да са по различни от тези по нашите магазини.
  6. Честито и от мен колега! Преходните втулки по-добре на стругар, който има опит в това . Аз да бързам взех готови от магазин, но те са много по-тесни и по съвет на колега от форума отидох на стругар. Купешките въпреки че бяха на 64.1 не лягаха добре. Мисля че бях ги сменил в магазина с по-ниския размер 63.4 и с тях карах няколко дни докато ми ги направи стругаря
  7. Привет Чавдаре, за мен... линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html вид ;petro-canada supreme sunthetic 5W-30 1liter стойност: 1*6.95 е / 6.95*1.97*0.95=14.00 лв начин на плащане-Пиреос банк(ще мога утре към обед) начин получаване- еконт
  8. От тях ги взех, имат магазин и в Бургас. Сега гледах че и при тези ги има. www.vikiwat.com
  9. Сега си прочетох първия пост в темата. Най вероятно т5 е3w ,тъй като т10 са ми 3 ватови ,а останалите т5 са ми 1.2 w . Подхождам с особено внимание там, че над месец километража миришеше на стопена пластмаса .
  10. По спомен т5 бяха или 3 или 5 вата където сложих на т7. А Омега лайт мисля че имат магазини в цялата страна. Представители са и на Осрам. Би трябвало и онлайн да продават, но тези (май т3 бяха)трябва да ги има по всяко добре заредено магазинче за авточасти.
  11. Аз сложих т5 по точка1,само че с повече ватове (мисля че 5w) и нямам разлика в подсветката. Само че съм с обикновени ламби.Ледовете не ги тача. От малките има-вървят заедно с цокълчето. Взех ги от Омега лайт.
  12. И аз в началото срещах трудност,след това мисля че налучках начина. Дърпам си телчето на вън (то е на панта) . Тънкия момент е да усетиш положението на крушката с адаптера в фара. Развърташ леко наляво и на дясно и ще усетиш Как най-добре ляга. Пластините на пластмасовия адаптер не са хоризонтални -може би под ъгъл 45°. След като за качиш телчето ако е здраво хваната значи е о.к.
  13. pet71

    Данък 2019

    Подкрепям колегата, че единственият начин е да ги съдим до дупка. Тия кратунковци в парламента отдавна са се доказали, че единствената идеология за тях е как да влязат повече милиони в хазната. Вчера бях в Шкода за смяна на масло на служебния Рапид и ги подпитах колко е при тях сертификата -12.50 лв.Като им споделих колко е при нас, отвърнаха -в BMW е 160 лв. Не зная колко е достоверно, но единственото решение което ще вземат Според мен е да усреднят таксата и да афишират. Ето -направихме ви "Услуга " .
  14. Можеш да пробваш тест драйв с колега от града с vtec -ов ХР-В. Предполагам, че няма да откажат. Като взех моята на втория ден помолих колега от форума и правихме тест драйв -менкане.
  15. За предната кора, развиваш винтчетата на ръкохватката за отваряне и панела за управление на стъклата разкачаш буксата и вадиш кората -на щипки е. По лесно беше като се започне от доло.Като разкачиш щипките повдигни я нагоре -влиза като в канал от към стъклото.
×