Jump to content

pet71

Фен
  • Мнения

    51
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно pet71

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 16.11.1971

Profile Information

  • Кара
    honda hr-v d16w5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    burgas

Последни посетители

316 профилни разглеждания
  1. Малко да раздвижим темата. От известно време и аз се оглеждам за джантички. Основно 16" .Вчера харесах Борбет(мисля че са универсални-преди това са карани на Рав 4) с параметри: 16" 5*114.3 ЕТ-40 7j за конусни гайки.Големия проблем се оказа търсенето на преходните втулки. Борбета е на 72.5 , а Харвито на 64 . Намерих готови от Аутоком 72.6/64.1 обаче луфта беше солиден. Четох мнение на колега от форума че си е направил на стругар с вътрешен 64 ,но също имало луфт.Аз взех готови 72.6/63.4 и станаха(леко с усилие). Леко стоят изнесени на вън,почти незабележимо е.
  2. Втори чифт джанти

    Аз харесах тези ,видях ги бяха в същото състояние като в линка. и докато се чудех са ги продалил https://bazar.bg/obiava-21562681/aluminievi-dzhanti-za-mazda-5h114-3-16tsola
  3. Следващия епизод на Френската поредица" Такси" щял да е с Харви първа генерация! Ама това е идея-да ги строим някой път
  4. Втори чифт джанти

    Drone, като си по-свободен ,ако може качи в нашия раздел някоя снимка как стоят, че докато се чудя как ще стоят Маздовите с ЕТ 52.5 (на 45) за нашите ги изтървах тези Маздови. Ама сега пак за такива се оглеждам
  5. Купих си Харви :D

    Адмирации,с моето съм стигал до 160
  6. Купих си Харви :D

    Честито колега с здраве да си го караш и много и безаварийни. Тази красавица ли вдига 174 км?
  7. Това е панхарда. Научих я от Маркони,при мен тя беше причината да имам леко изместване на задния мост(по показания при регулиране на предния мост). Не прави компромиси с евтини тампони. Оригиналните от Хонда са по 20-22 лв.
  8. При първото пътуване с Харвито ,като минах с 130-140 през снадките на виадукта имах усещане че ми отскача задницата. След като смених всички тампони на задните щанги(въпреки че според майстора бяха ок.) + тези на панхарда това отскачане го няма-значително по-стабилна е по неравности.
  9. За сега нищо не съм предприел ,все още си мисля че е зрителна измама при мен- вижда се масло в канала ,но и грам масло не ми се губи и навън около тръбата нямям сълзене. А иначе в раздел Акорд има доста писано за спукани хидравлични моркучи .Имаше колега,който беше рециклирал неговия ,но звукът не беше изчезнал напълно и пак го беше сменил с оригинален. Цената мисля беше над 600 лв. За мен взех решение ,ако се наложи да сменям-ще търся втора употреба от читава италянка.
  10. Шум от двигателя

    Това ми беше идеята за клипчето, може би по звукът на тракането има колеги в форума ,които биха дали компетентен съвет - и на мен са ми помагали с точни мнения.
  11. Шум от двигателя

    Колега Николов77,ако можеш направи клип-според мен питането по този начин е много общо (ремъци ,ролки,клапани или какво ли друго) и предполагам ще получиш адекватен отговор. При мен също има леко дразнещ шум- майстора ми каза че е от ангренажния ремък . Чакам да навъртя 50К,че ми е с гаранция
  12. Не знам само ако се наложи да се сменя на тези Швейцарки дали ще излезе от рейката или филма ще е пълен плюс нея, че от доло всичко е като заварено
  13. В този канал забелязах че има течност (може би масло) ,но работата е че си стои така без да сълзи и да увеличава нивото си. Опитах се да забърша до колкото можах след това и ми се струва че отново течноста е на същото положение. Ако не се вгледаш може би няма да се забележи. Импулсивно първо писах и тогава четох, а има доста писано в раздела за Акорд за спукани хидравлични маркучи - цени, и т.н. Същевременно се посъветвах в сервиз за ремонт на хидр. системи и реших да изчакам докато не стане по явен проблема там (ако има).
  14. Днес случайно забелязах че че шланга с твърдата връзка ми е леко омаслен в канала ,където преминава в твърдата връзка. Размърдах го леко но няма силен теч не се вижда струйка. Това го правих при работещ двигател,като въртя волана в двете посоки. Дали е възможно от там да смуче въздух и да е от него звука в хидравликата? Ако евентуално се сменя заедно с твърдата част ли върви?
  15. Кора багажник HR-V 1999-2000

    Това е запазена марка на авто апашите,свалят ги и ги продават след това . Между 80-100 лв. вървят. Може да си направите от по дебелия фазер има и тънък мокет и става като фабрична. При мен липсваше и куката за дърпане.
×