Jump to content

pet71

Фен
  • Content Count

    218
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

pet71 last won the day on May 17 2019

pet71 had the most liked content!

Community Reputation

81 Neutral

About pet71

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 11/16/1971

Profile Information

  • Кара
    honda hr-v d16w5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    burgas

Recent Profile Visitors

2281 profile views
  1. pet71

    300 000

    Не требе му.
  2. Честито и от мен!
  3. Е аз се чудех между битум, течна гума,шегре и полиуритан. Този път реших да пробвам с Боди 910. Реших да заложа на гумата. Ще видим какво ще се получи. Нямам и точка ръжда по купето. Смятам направо да почистя и газ.
  4. С какво я мажеш отдоло? И мен ме чака това упражнение.
  5. В задната част всички крушки бяха май с цокъл.
  6. Колега @loos ,не се подлъгвай само в високия ценови диапазон за Харви. За тези години е трудно дори и за кола с много висока цена да имаш спокойствието,че всичко е ок. Моето го продадох преди няколко седмици за 5.5 к, бях подменил почти всичко , технически беше без забележки ,но при високите обороти така или иначе имаше нужда от доливане на масълце,като всяка Хонда на тези години. Сега ,ако трябва да направя този избор, най вероятно бих си намерил някоя без никаква ръжда,може би и на максимално тънка цена, бих го закарал в Дупница или Русе (там са най добрите майстори на марката) за нов двигател (ремонт) около 1200 лв, ревизия на скоростна кутия, ходова част и за около 3К може би ще зная че имам автомобил , който би надживял и нов.
  7. Честито! Със здраве да си я караш!
  8. @Valentinka , Дупница не ти е далече. Потърси fena bg и излез от филма с кутиите
  9. Мисля,че си леко в грешка за това че няма да излезе читав автомобил от собственик. Моята с всичко вложено по нея най вероятно е скочила към 9-10 хиляди Не вярвам джамбазин да вложи всичко това и да я продаде за половината. А с 20 годишен автомобил няма как да не минеш по отъпканата пътека с по голямата част от консумативите. Мое мнение
  10. Моята я рециклираха в специализиран сервиз за хидравлични системи. Някъде около 70 лв по спомен с 2 г. гаранция.
  11. Привет,колега! Има много писано за този автомобил в форума. Аз мога да споделя моят опит като собственик на горепосочения около 6г. да кажа ,че не съм от разбирачите. За изненади за около 20 г. кола според мен е нормално да се очакват, особено от тези нововнесени. Аз на този етап ,ако си търся тази кола може би бих заложил на добре поддържана.от собственик, дори много се двуомя за кола без корозия, на максимално ниска цена ,да и направиш.дяигателя, и другите забележки и да знаеш ,че имаш на практика почти нов автомобил, който ще надживее много по нови с 10-15 г автомобили. Сега по същество. Двигателя си дърпа масълце във високите обороти, което въобще не е драма. Маслото 5w30 до ,w40. Двигателя е железен.катоцяло и като свикнеш да го караш дава невероятен разход. Ходовата част е прилично здрава, слабо место са полуоските (като всяка кола на около 20 г.) ,Късат ги. Намират се за около 150 лв. Съединител комплект с ремонт е около 600-700 лв. Провери дали е с кардан, ако е 4*4 завърти пълен ляв, десен не трябва да се чуват звуци от Дифа при потегляне и въобще. Основния фактор е корозията. Най много гният в задната част на праговете. Лягаш отдоло придърпваш пластмасовия праг и гледаш под него. Друго не мога да се сетя за сега. Ако ти пасва този модел като возия и външност и ако си го подържа човек е уникален (като всяка Хонда) Успех в избора!
  12. Привет колега! От Пирея има и вариант колата да се предвижи и на собствен ход ( някъде по другите форуми бях срещал подобна дискусия,обаче нямаше конкретизиране на процедурата) Мисля че с пакета от документи могат да се вземат транзитни номера . Добре е и ако има съдействие от наша фирма за освобождаване на автомобила от Пирея порт ,както и какви такси се плащат за обработка на товара там. Митница в България (мито +ддс) За километрите също четох някъде,че може би не са реални,но Корейците го правели едва ли не от благородна кауза един вид като бонус😃. За състоянието съм на същото мнение още повече че техните марки за Европа се произвеждат извън Корея.
  13. Да, така и не успях да довърша темата Не съм поръчал кола от там по няколко причини. Основната е ,че наистина има риск при този вид покупка въпреки,че не срещнах негативни мнения на хора които са купили коли от там. Другата е че след като заседна контейнеровоза в Суецкия канал ,доставката скочи почти двойно. Изводите,до които стигнах за себе си са ,че бих използвал посредническа фирма за доставката (включително и да съдейства за документите и пристанищни такси и други разходи. Тук в Бургас четох за lodi-sped , които оказват пълно съдействие за доставка на автомобили до Бургас или Варна. Предполагам че може да има вариант да се комбинира в контейнер с друг товар. Това ми беше и замисъла да взема точна информация от тях и да може да се изясни и финализира темата,но така и не ми остана време. По времето когато се интересувах за покупка на кола от Корея имаше за продажба в Бургас КИЯ К5 от Корея. Реших да я видя и да разпитам човека за подробности. Като звъннах на номера ,телефона ми изписа точно тази фирма. Според мен имат опит с това .
  14. В копието ,което са ми дали виждам данък 63.84 лв. Не видях за какъв период,но предполагам до Юни. За Евро 5 .?. Гражданската мисля към 195 лв беше Разхода като го засека ще пиша,че още я разучавам и ми дава само скала за временния разход. Това което ме очарова приятно е возията спрямо Харви- огромна разлика. Но е само с предно. Трябва да сравня с ЦРВ 3 но не 4*4 може би. Четох,че при повечето модели при СУВ купе комфорта в возията е в полза на предаване на едната ос.
  15. Привет колега @Drone ! Пожелавам ти успех с намирането на подходящия автомобил и ако може да използвам темата ти ,за да споделя и моите перипетии и развръзката . . От известно време се ровя по обяви ,като критериите ми за търсене - основно бензин, клирънс, 4*4 , да е с по ниски обслужващи и за части разходи и ако може от икономичните в класа си. (Пенсионерска работа) Бюджет до към 15000 . Основно се оглеждах за СРВ 2 - тройката по не ми харесва ,но и за бюджета трябваше да взема кола до 2008 г. . Големия проблем се оказа тук,че не можем да стигнем до единно решение с жена ми за възрастта на колата. . В крайна сметка решението на семейния съвет е че трябва да е над 2011 г. поне С този бюджет Хонда СУВ отпадна окончателно и преминах на план Б- да дебна нещо да изпадне " от небето" . По принцип компанията ни продава след четири годишна експлоатация автомобилите(основно шкода) но те не влизат в изискванията ми , тъй като често си правим излети сред природата и ни е нужна по проходима кола. . Изискването за 4*4 също бях склонен да отменя -вече имам достатъчно стаж зад волана и мисля че с един добър просвет, хубави гуми и задкормилно устройство- може да се постигне целта. . И като си почна по едни огледи,взе да ми омръзва вече и в Бургас излиза един ASX 2012 1.6 бензин на 89 К. Обаждам му се и леко с пренебрежение ( поредния които ще ми показва сервизните книжки от вноса с еднаквото мастило и печати) и излиза ,че те са сия купили от магазина в Бургас и са единствените собственици. . Ходих на оглед,качихме я в сервиз, диагностика (всичко беше ок.) и я взехме. . Към момента съм много доволен,не е толкова спъната вози страхотно- не е имала газ -едно от основните ми изисквания. . Та вече мога да си отдъхна. То май няма и какво да правя по нея. С верига е , масла и филтри са сменени преди 1500 км. Та ще мисля само за екстри. . Успех в търсенето!
×
×
  • Create New...