Jump to content

Hanchko

Фен
  • Мнения

    109
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

7 Neutral

Относно Hanchko

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 25.09.1986

Contact Methods

  • Skype
    Dj Alex Project

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V RD1, 2.0i 16V 128к.с.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Златоград

Последни посетители

403 профилни разглеждания
  1. Следи нивото на водата, ако е постоянно и не се променя, няма за какво да се притесняваш. А относно загряването на колата това е нормално. Тези автомобили загряват много бързо. Моята при минус 10 за 5-6 минути стига 90 градуса.
  2. Ако нямаш никакви проблеми с колата не се мъчи да си създаваш такива. Мисълта ми е, че ако колата си пали нормално и поддържа постоянна температура на водата няма какво да сменяш. И да така е по каталог капачката е на 1.1 бара, но при теб щом нормално работи 0.9бара не мисля, че е проблем. Карай смело и много безаварийни километри.
  3. Това със запояването не е много добра идея, защото ако изгори предпазителя губиш добавената функция и след това отново запояване. Варианта с готовия предпазител е перфектно решение.
  4. Тракане

    И аз съм За каре... Провери и тампоните на двигателя...
  5. По принцип много бързо може да разбереш дали е от изпарителя, но трябва известно време да караш на бензин. Вземаш една подходяща муфа, откачаш двата мъркуча от изпарителя и слагаш муфата като байпас. Така спираш притока на антифриз към изпарителя и ако отново пада нивото в казанчето значи проблема е другаде. Ако се запази нивото, ще трябва да търсиш някой майстор за да провери изпарителя.
  6. Запотяване на стъкла

    При мен също много се запотяваха прозорците, но причината за това не беше нито филтъра на купето, нито клапа за свеж въздух. Проблема беше в това, че влизаше вода при дъжд и мокреше мокета, при което във влажно време и пуснато парно адски се запотяваха прозорците. След като спрях водата и мокета вече е сух нямам никакви проблеми със запотяване. Парното си смогва и изсушава всички прозорци. Успех...
  7. Утре сутрин ще погледна отново, да видя дали шума не е от лагера, но за 3-4 месеца все не ми се вярва, че ще се разбие. В крайна сметка ще го сменя още веднъж да видим. Може да съм попаднал на менте.
  8. Ето тази сутрин успях да направя и видео. Тук се чува. Не мисля, че лагера на обтяжната ролка е проблем. Склонен съм да мисля, че шайбата на климатика издава този звук. WP_20171223_07_54_55_Pro.mp4
  9. Здравейте, Днес за втори път при ниските температури сутрин чух странен шум около пистовите ремъци и компресора на климатика. Шума немога да го опиша точно, но звучи като свирене. Колата е CR-V 99г. 128к.с. Странното е, че след 1-2 минути работа на мотора шума изчезва, а при увеличаване на оборотите и шума се увеличава. Ремъците са сменени преди 20 000км, лагера на обтяжната ролка на климатика съм го сменил преди 4 месеца. Миналата година не съм имал такъв шум. Може ли проблема да е в компресора на климатика? Ако някой има идеи нека сподели.
  10. Колега, колата имали Газ? Въпросната загуба на антифриз може да идва от изпарителя.
  11. Крушки за фарове

    И аз съм за Osram Night Breaker. Не се налага да влагаш пари за лупи и няма да заслепяваш никой. Слагаш и забравяш. Светят много добре, аз съм вече 2 години с тях и нямам никакви проблеми.
  12. hariboy1974 проверявал ли си гумите, да няма проблемна гуми. Друго за което се сещам са крив диск или изкривен заден барабан. Само при ускорение ли тресе или и при спиране?
  13. Странно пукане

    Здравейте колеги, И при мен има едно пукане, но не е в задната част, а в предната. Когато е много студено и мина през неравност или вдлъбната част се чува въпросното пукане откъм предната дясна част, а нямам нищо разбито по окачването. Най-вероятно и при мен е от амортесьора, но как да го проверя?
  14. Може да има разбито каре, щом се чува само при включване на задното, но незнам как може да ги тестваш. За предните се познават като навиеш пълен десен или пълен ляв, но при задните това условие не важи.
  15. Предишните ми две коли бяха с обикновенна газова, но не ти го препоръчвам. Колата става много капризна, трябва често да се сменят кабелите и свещите впротивен случай почва да гърми. За разхода особенно грацдско гори много, а мощноста пада. Сега на CR-V-то сложих газов инжекцион и вече за повече от 2.5 години и над 40 000км не съм имал никакви проблеми. Мога да кажа, че още за първите 10 000км парите за газовата уредба бяха избита.
×