Jump to content

Hanchko

Фен
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Neutral

About Hanchko

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 09/25/1986

Contact Methods

  • Skype
    Dj Alex Project

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V RD1, 2.0i 16V 128к.с.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Златоград

Recent Profile Visitors

853 profile views
  1. Много благодаря за информацията... Добих си представа какво трябва да се прави. Двете планки са точно като кутии и на тях си пише R (дясна) и L (лява). Другите две са с ушета, мисля че и моята кола има подобни планки, но при монтажа ще сравнявам. Идеално... И да, определено е за красота.
  2. Това което имам е следното: Заедно с булбара пристигнаха 4-ри допълнителни планки, предполагам, че те са тези които ми трябват. Имам и тази метална рамка на която са закрепени всички други детайли и пластмаси(това е конструкцията на булбара). Сега предполагам, че ще се наложи да свалям планки от моята кола и да монтирам тези, който са с булбара. Опитах се да потърся някакво ръководства за монтаж, но немога да открия. Сега се опитвам да събера повече информация преди да пристъпя към монтажа. Някой ако има снимков материал или документация ще е супер. Благодаря за съдействието.
  3. Колеги здравейте, Сдобих се с такъв булбар като на снимката, но нямам идея как се монтира. Ако някой е слагал и има опит нека сподели.
  4. Първо сложих FAG, койте се разсвири за около 10к км. След това реших да взема нещо по-качествено и сложих NTN, но и той замина за приблизително същото време(около 13000км). Сега сложих SKF за 7лв/бр. да видим колко ще издържи. Този път и аз присъствах на монтажа и лагера беше сложен както трябва с преса.
  5. Лагера е 6203 ZZ. От фирмите производители съм слагал FAG, NTN и сега сложих на SKF. Най-вероятно попадам на ментета или другия вариант при монтажа майстора, да го набива с големия чук.
  6. Колеги здравейте, С доста голямо закъснение посочвам причината ЛАГЕР НА ОБТЯЖНАТА РОЛКА. За две години два пъти се наложи да го сменям. Благодаря за съдействието.
  7. Днес я паркирах на равно място и ролетката показва 75см отзад и 74см отпред. Тези данни са при пълна газова и половин резервоар бензин. При товар в багажника от 114л вода пада на около 74,5см.
  8. Здравейте Колеги. При мен също колата беше с по-ниска задница. Реших да закупя нови пружини (Немски-100лв/бр.) не помня марката, но след смяната получиш 5мм подобрение в сравнение със старите. Проблема с провисналата задница си го реших с фланци 4см. Сега отзад е с 1см по-висока от предницата. Незнам дали съм попаднал на пружини менте, но това се случи при мен. Относно возията не съм усетил голяма разлика с и без фланците.
  9. Тук има една интересна тема
  10. Провери си нивото на спирачната течност в казанчето. Най-вероятно е под минимума и затова светва лампата.
  11. И аз съм за тампони на щангата + биалетки. Като взех мойта също тропаше и след смяна на биалетки и тампони всичко се оправи. И от тогава до сега само това сменям
  12. Здравей Колега, Самите дневни си имат монтажни планки, който се монтират с два болта. Аз съм ги монтирал към пластмасата на подкалниците с две неръждаеми винтчета. Дневните светлини са Китайски, но не от най евтините (цена 75лв). Вече две години ги използвам и нямам проблем с тях. Надявам се и занапред да нямам
  13. Колега здравей, Ето моя вариант за монтаж на дневни светлини. Монтирал съм ги под бронята без да се налага да дупча или режа. Вървят си с модул за включване, но аз съм ги вързал отделно за да мога вечер при необходимост да ги използвам.
  14. Колеги здравейте, Ето моето решение за спиране на водата, която влиза във вентилатора на парното, при силен дъжд или миене с водоструйка. След монтирането на това парче неръждаема ламарина всичко си дойде на мястото. Дори и при запушване на каналите под предното стъкло няма как да влезне вода.
  15. Според мен клапаните не са регулирани както трябва. Аз имах същия проблем като взех мойта. Регулирах клапаните и след 500км отново се чуваше тропане. След повторно регулиране нещата се оправиха.
×