Jump to content

Pascualle

Фен
  • Мнения

    88
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно Pascualle

  • Ранг
    Captain
  • Рожден ден 11.09.1986

Contact Methods

  • Skype
    stering_

Profile Information

  • Кара
    2004 Accord Tourer 2.4 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    напред-назад

Последни посетители

5192 профилни разглеждания
  1. При мен правеше подобни щуротии, когато се беше намокрила ключалката на 5-тата врата. Даваше на късо и бъркаше алармата. Ако ти се е случило след автомивка или проливен дъжд, може би е от това.
  2. Колега, ти почти си открил сам проблема. При минусови температури и моята кола поскърцва на неравности, въпреки че нямам нищо разбито. Самият материал на тампоните се стяга и при движение се получава скърцане. Смени си тампоните на стабилизиращата щанга, изчакай да се постопли и виж как реагира колата.
  3. Елементарната математика се учи от 1ви до 8ми клас...
  4. Pascualle

    Съединител Акорд 2.4

    Здравей колега. Десетки хора от форума, включително и аз, сме си закупили ОЕМ съединители от сайта coxmotorparts.co.uk Цената + дотавката е далеч по-низка от тази в Бултрако. Това за мен е най-доброто решение. Поздрави и весели празници!
  5. Pascualle

    Плафон на Акорд Турер

    Здравей, колега. Сваля се елементарно. По периферията на пластмасовото капаче има два много малки прореза. Там пъхаш много тънка отвертка и го освобождаваш. Изисква съвсем малко усилие. Не натискай много силно, да не деформираш рамката плафона. Успех!
  6. Здравей, колега. Махаш щипките, които захващат подкалника към калника, леко отмяташ подкалника и си пъхаш ръката вътре към фара. Като напипаш цокъла на крушката, хващаш го и го завърташ наляво (обратно на часовниковата стрелка). От там нататък е лесно. Кабелчето е достатъчно дълго, за да излезе пред подкалника и да си ги смениш. Успех!
  7. Браво, колега! Адмирации за труда, който си положил. Със сигурност темата ще е от полза на доста колеги. Поздрави!
  8. Здравей. Крушката е D2S и в зависимост от марката е между около 40 и 120 лв.
  9. При мен същия звук се оказа от обтегача на веригата на маслената помпа. Прослушай добре, дали не се чува ниско долу в мотора до предна дясна гума. Първоначалните ми предположения бяха, каре, шум в кутията, но нищо такова. Обтегача просто беше се счупил.
  10. Аз моя Акорд го карам с Mobil 1 5w30 ESP и не го бара. Дори пресрочих смяната с 2000 км., но все още не е мръднало...утре отивам и го източвам.
  11. Pascualle

    Панел бутони волан

    Не се сваля целия волан, а се демонтира само еърбега (има по 2 болта отстрани на волана, които го държат). После развиваш винтовете на панела на бутоните (по 2 винта на всеки панел) и готово!
  12. Моята жена също беше много против идеята да си закупим "катафалка". Мнението и обаче рязко се промени след като мина първите няколко км с нея. Аз притежавам 2.4, пре-фейс, АТ. Днес се върнахме от почивка в Турция. Изминахме точно 2200 км. и искам да ти кажа, че единствено спирахме заради детето. Тази кола въобще не умаря от път, дори напротив, още повече ти се иска да пътуваш и да караш. Моето мнение е да качиш жена си на една такава и да я покара малко. Ще остане очарована 100%. За вместимост на багаж няма да коментирам - всичко описано от колегите по-горе е напълно вярно. Това е колата, в която не намирам кусури и не бих я заменил за друга.
  13. Не, не може колега. Конзолата и целия захват отдолу е коренно различен.
  14. Колега, престържи си дисковете с procut машина, сложи нови накладки, напасни си ги 200-300 км и си карай колата. Много надълбоко се влезе в тая тема с главини, фабрични дефекти и т.н. Ако влезеш в сайта на procut, дори препоръчват престъргването на чисто нови дискове, именно поради разликите в геометрията на диска и главината. Преди 3 год., заради кофти накладки, престъргвах дискове в София за 50 лв. двата и останах много доволен. За мен това е най-доброто решение.
  15. Те тия накладки ще излязат големи герои, щом след 3 смени на дискове нищо им няма . Трябвало е още на втората смяна на дискове да сложиш нови накладки АТЕ. Карам АТЕ от 5 год и никога съм нямал проблеми. Меки са и за около 150-200 км се напасват и колата спира перфектно. Махай го това брембо, сложи си АТЕ и си карай спокойно. П.С. Айде хвърли едно око на сегашните си накладки и кажи има ли още "хляб" в тях да карат, че ми е много интересно...
×