Jump to content

Pascualle

Фен
  • Мнения

    84
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно Pascualle

  • Ранг
    Captain
  • Рожден ден 11.09.1986

Contact Methods

  • Skype
    stering_

Profile Information

  • Кара
    2004 Accord Tourer 2.4 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    напред-назад

Последни посетители

5118 профилни разглеждания
  1. Pascualle

    Плафон на Акорд Турер

    Здравей, колега. Сваля се елементарно. По периферията на пластмасовото капаче има два много малки прореза. Там пъхаш много тънка отвертка и го освобождаваш. Изисква съвсем малко усилие. Не натискай много силно, да не деформираш рамката плафона. Успех!
  2. Здравей, колега. Махаш щипките, които захващат подкалника към калника, леко отмяташ подкалника и си пъхаш ръката вътре към фара. Като напипаш цокъла на крушката, хващаш го и го завърташ наляво (обратно на часовниковата стрелка). От там нататък е лесно. Кабелчето е достатъчно дълго, за да излезе пред подкалника и да си ги смениш. Успех!
  3. Браво, колега! Адмирации за труда, който си положил. Със сигурност темата ще е от полза на доста колеги. Поздрави!
  4. Здравей. Крушката е D2S и в зависимост от марката е между около 40 и 120 лв.
  5. При мен същия звук се оказа от обтегача на веригата на маслената помпа. Прослушай добре, дали не се чува ниско долу в мотора до предна дясна гума. Първоначалните ми предположения бяха, каре, шум в кутията, но нищо такова. Обтегача просто беше се счупил.
  6. Аз моя Акорд го карам с Mobil 1 5w30 ESP и не го бара. Дори пресрочих смяната с 2000 км., но все още не е мръднало...утре отивам и го източвам.
  7. Pascualle

    Панел бутони волан

    Не се сваля целия волан, а се демонтира само еърбега (има по 2 болта отстрани на волана, които го държат). После развиваш винтовете на панела на бутоните (по 2 винта на всеки панел) и готово!
  8. Моята жена също беше много против идеята да си закупим "катафалка". Мнението и обаче рязко се промени след като мина първите няколко км с нея. Аз притежавам 2.4, пре-фейс, АТ. Днес се върнахме от почивка в Турция. Изминахме точно 2200 км. и искам да ти кажа, че единствено спирахме заради детето. Тази кола въобще не умаря от път, дори напротив, още повече ти се иска да пътуваш и да караш. Моето мнение е да качиш жена си на една такава и да я покара малко. Ще остане очарована 100%. За вместимост на багаж няма да коментирам - всичко описано от колегите по-горе е напълно вярно. Това е колата, в която не намирам кусури и не бих я заменил за друга.
  9. Не, не може колега. Конзолата и целия захват отдолу е коренно различен.
  10. Колега, престържи си дисковете с procut машина, сложи нови накладки, напасни си ги 200-300 км и си карай колата. Много надълбоко се влезе в тая тема с главини, фабрични дефекти и т.н. Ако влезеш в сайта на procut, дори препоръчват престъргването на чисто нови дискове, именно поради разликите в геометрията на диска и главината. Преди 3 год., заради кофти накладки, престъргвах дискове в София за 50 лв. двата и останах много доволен. За мен това е най-доброто решение.
  11. Те тия накладки ще излязат големи герои, щом след 3 смени на дискове нищо им няма . Трябвало е още на втората смяна на дискове да сложиш нови накладки АТЕ. Карам АТЕ от 5 год и никога съм нямал проблеми. Меки са и за около 150-200 км се напасват и колата спира перфектно. Махай го това брембо, сложи си АТЕ и си карай спокойно. П.С. Айде хвърли едно око на сегашните си накладки и кажи има ли още "хляб" в тях да карат, че ми е много интересно...
  12. Запалката е вързана отделно. Няма нищо общо с навигацията
  13. Ако не си правил реглаж на клапани, това е първото нещо, към което трябва да се насочиш. Моята кола (К24) на 15 хил км след всеки реглаж започва леко да мени оборотите и да претриса. Тя колата си показва, че и е време за нов реглаж.
  14. Сваляш фара и както е казал колегата crown_bg, го оглеждаш за пукнатини. Ако не намериш никакви тогава е добре да обиколиш целия фар по контура със силикон.
  15. Лечението е едно: Купуваш си силикагел 1 пакет, около 1 шепа слагаш в дамски чорап, отваряш капачката на фара за късите светлини и напъхваш чорапа вътре. След 12ч няма следа от конденза.
×