Jump to content

Pascualle

Фен
  • Мнения

    69
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно Pascualle

  • Ранг
    Captain
  • Рожден ден 11.09.1986

Contact Methods

  • Skype
    stering_

Profile Information

  • Кара
    2004 Accord Tourer 2.4 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    напред-назад

Последни посетители

4998 профилни разглеждания
  1. Honda accord 2.0 i-vtec 2006

    Единственото от фейса по колата е волана. Отвън цялата е преди фейслифта и това ме води на мисълта, че воланът е сменян. Плюс това виждам, че не е с ксенон, а има навигация. По принцип навигация имат само екзекютив моделите, които също имат фабричен ксенон. Също така, колата няма копче за VSA, което също говори, че не е фейслифт (само 2.4 мотора преди фейса има фабрично VSA). Според мен колата е сбирщайн, за да изглежда по-добре (интериорно имам предвид).
  2. Време е за нов съединител

    Разгледай в https://www.coxmotorparts.co.uk Там всичко е оригинално и на приемливи цени. Но като цяло хъркането и трудното влизане на скоростите може и да е от синхронизаторите.
  3. Заден мост се регулира само за "разкрач" от два ексцентрика на носачите. В това, дали има смисъл или не, като се измери колата на стенд ще си покаже.
  4. Здравей колега. Карай си колата, защото нямаш поводи за притеснения. Винаги когато се включи климатика, марката на обтегача бяга с няколко мм. Когато почнеш да въртиш волана, от помпата на хидравликата пак помръдва леко. Не се вкарвай в излишни филми и разходи.
  5. Без да откачаш бронята, нямаш никакъв достъп до тях. Свали си я, прегледай всички връзки, почисти и я сложи пак. Не е голяма философия да се свали бронята.
  6. Здравей колега. За окачването на комби на 100% не е взаимозаменяемо. За седан не знам как е, нека някой компетентен колега да изкаже мнение. Главините не знам. Дисковете и на двете са с еднакъв диаметър. Поздрави.
  7. Със сигурност знам едно: когато превключиш автомата на ръчен режим (М), т.е. ти да сменяш мануално скорости, той се "нагажда" според това как караш. При следващо обръщане на автоматичен режим (D), той ще се стреми да ги сменя така, както си го обучил на "М".
  8. Osram W5W 4000K като дневни?

    Аз си сложих ЛЕД крушки Н11 на фаровете за мъгла. Ако ти допада идеята, може да пробваш. Изглежда много яко и по тоя начин не си прохабяваш ксенона.
  9. Шарнира се сменя на 100%. Моят утре отивам и го сменям, тъй като също се разби. В много програми шарнира излиза като отделна част, а не като цял носач. Смяната е малко кофти, тъй като се сваля целия макгерсон, за да развиеш носача.
  10. Колега, може би 70% от хората с бензинови коли във форума карат на газ, включително и аз. Това ми е 6-та хонда на газ и до сега съм нямал никакви проблеми. Както е написал колегата по-горе, не се хващай на въдицата за омаслител, а на всеки 15-20 хил. км. се прави реглаж на клапаните. За марката на газовото си решаваш ти самия. Аз съм карал с БРЦ, Ловато, а сега съм с Романо. Съветът ми е да се обърнеш към човек, който е монтирал газово на хонда, а също така потърси из форума и ще видиш, че има много положителни отзиви за някои майстори. Успех и много безаварийни километри.
  11. Тракане Съединител

    Вземи си оригинален на Хонда. Ще ти пиша на лични за подробности.
  12. Здравей,понеже и аз ще взема масло от Markony и ти пишеш , че си взел от него 5W20,но се оказа че това което предлага е само наливно от варел,и ти ли такива взе?Това че е наливно трябва ли да ме притеснява и каква гаранция има че е хондовско?Предпочитах да е запечатано в тенекиена консерва а такива той предлага само 0W20 и 5W30.Знам,че и трите са препоръчителните масла за K 24 iVtec двигател , но се колебая кое да сложа.Твоя съвет какъв е?

  13. Аз също за първи път сложих (по препоръка на Бранко (Markony)) 5w20 на Хонда оригинално. За 6000км не го е бутнала. Мисля да продължавам с него и още 1000км имам до смяна.
  14. Избор на акумулатор за к24а3

    + 1 за Вега. Трета година е на същия акорд (К24А3) и е безпроблемен.
  15. На Акорд комби няма ръчка, която да е до шофьорската седалка. Вариантите са 2: 1) От дръжката на 5-тата врата, която е над задния номер. 2) Влиза се в багажника през купето, маха се капачето на кората по средата, което покрива машинката на 5-тата врата. От там вътре има едно метално езиче, което позволява да се отвори вратата ръчно.
×