Jump to content

Pascualle

Фен
  • Мнения

    79
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно Pascualle

  • Ранг
    Captain
  • Рожден ден 11.09.1986

Contact Methods

  • Skype
    stering_

Profile Information

  • Кара
    2004 Accord Tourer 2.4 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    напред-назад

Последни посетители

5058 профилни разглеждания
  1. Pascualle

    Въпрос относно маслото

    Аз моя Акорд го карам с Mobil 1 5w30 ESP и не го бара. Дори пресрочих смяната с 2000 км., но все още не е мръднало...утре отивам и го източвам.
  2. Pascualle

    Панел бутони волан

    Не се сваля целия волан, а се демонтира само еърбега (има по 2 болта отстрани на волана, които го държат). После развиваш винтовете на панела на бутоните (по 2 винта на всеки панел) и готово!
  3. Моята жена също беше много против идеята да си закупим "катафалка". Мнението и обаче рязко се промени след като мина първите няколко км с нея. Аз притежавам 2.4, пре-фейс, АТ. Днес се върнахме от почивка в Турция. Изминахме точно 2200 км. и искам да ти кажа, че единствено спирахме заради детето. Тази кола въобще не умаря от път, дори напротив, още повече ти се иска да пътуваш и да караш. Моето мнение е да качиш жена си на една такава и да я покара малко. Ще остане очарована 100%. За вместимост на багаж няма да коментирам - всичко описано от колегите по-горе е напълно вярно. Това е колата, в която не намирам кусури и не бих я заменил за друга.
  4. Pascualle

    Скоростен лост АТ 2007 фейс

    Не, не може колега. Конзолата и целия захват отдолу е коренно различен.
  5. Колега, престържи си дисковете с procut машина, сложи нови накладки, напасни си ги 200-300 км и си карай колата. Много надълбоко се влезе в тая тема с главини, фабрични дефекти и т.н. Ако влезеш в сайта на procut, дори препоръчват престъргването на чисто нови дискове, именно поради разликите в геометрията на диска и главината. Преди 3 год., заради кофти накладки, престъргвах дискове в София за 50 лв. двата и останах много доволен. За мен това е най-доброто решение.
  6. Те тия накладки ще излязат големи герои, щом след 3 смени на дискове нищо им няма . Трябвало е още на втората смяна на дискове да сложиш нови накладки АТЕ. Карам АТЕ от 5 год и никога съм нямал проблеми. Меки са и за около 150-200 км се напасват и колата спира перфектно. Махай го това брембо, сложи си АТЕ и си карай спокойно. П.С. Айде хвърли едно око на сегашните си накладки и кажи има ли още "хляб" в тях да карат, че ми е много интересно...
  7. Pascualle

    Навигация – Смяна и парт номер

    Запалката е вързана отделно. Няма нищо общо с навигацията
  8. Ако не си правил реглаж на клапани, това е първото нещо, към което трябва да се насочиш. Моята кола (К24) на 15 хил км след всеки реглаж започва леко да мени оборотите и да претриса. Тя колата си показва, че и е време за нов реглаж.
  9. Pascualle

    Силен конденз на преден фар

    Сваляш фара и както е казал колегата crown_bg, го оглеждаш за пукнатини. Ако не намериш никакви тогава е добре да обиколиш целия фар по контура със силикон.
  10. Pascualle

    Силен конденз на преден фар

    Лечението е едно: Купуваш си силикагел 1 пакет, около 1 шепа слагаш в дамски чорап, отваряш капачката на фара за късите светлини и напъхваш чорапа вътре. След 12ч няма следа от конденза.
  11. Pascualle

    Honda accord 2.0 i-vtec 2006

    Единственото от фейса по колата е волана. Отвън цялата е преди фейслифта и това ме води на мисълта, че воланът е сменян. Плюс това виждам, че не е с ксенон, а има навигация. По принцип навигация имат само екзекютив моделите, които също имат фабричен ксенон. Също така, колата няма копче за VSA, което също говори, че не е фейслифт (само 2.4 мотора преди фейса има фабрично VSA). Според мен колата е сбирщайн, за да изглежда по-добре (интериорно имам предвид).
  12. Pascualle

    Време е за нов съединител

    Разгледай в https://www.coxmotorparts.co.uk Там всичко е оригинално и на приемливи цени. Но като цяло хъркането и трудното влизане на скоростите може и да е от синхронизаторите.
  13. Заден мост се регулира само за "разкрач" от два ексцентрика на носачите. В това, дали има смисъл или не, като се измери колата на стенд ще си покаже.
  14. Здравей колега. Карай си колата, защото нямаш поводи за притеснения. Винаги когато се включи климатика, марката на обтегача бяга с няколко мм. Когато почнеш да въртиш волана, от помпата на хидравликата пак помръдва леко. Не се вкарвай в излишни филми и разходи.
  15. Без да откачаш бронята, нямаш никакъв достъп до тях. Свали си я, прегледай всички връзки, почисти и я сложи пак. Не е голяма философия да се свали бронята.
×