Jump to content

brohonda

Фен
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About brohonda

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Акорд 7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравейте. Когато колата е загряла и е на P (автомат), има едно поклащане на цялата кола, усеща се в купето и е през равен интервал от време(1-2 секунди) оборотите също стоят една идея по ниско. Направих реглаж клапани и чистене на дросел(без обучение, понеже не е разкачан изцяло), но няма подобрение. Някакви идеи?
  2. Колата е нов внос и нямам представа кое кога е правено. Попитах дали това биха била симптомите, понеже ме е страх от майстори, които не разбират, а сменят едно след друго докато нацелят кое е. Иначе ще започна с обслужване на кутията с оригинално масло.
  3. Здравейте, От скоро карам акорд 7 2.4 и когато колата стои на едно място, се чува една неравна работа на двигателя от време на време, но нямам техническите познания да определя само по звука. Колата стои и на по ниски обороти и от време на време сякаш "играят". Това ли биха били признаците, че трябва да се направят реглаж на клапани? Също така при ускорение, около 40-50 км/ч и 90-100 км/ч при по рязко натискане на педала(автомат) почва една вибрация, докато превключи на по ниска скорост, все едно си дал газ на 5-та ръчни скорости с 50 км/ч. Това от какво може да е? Благодаря
  4. Здравейте колеги, От скоро вече съм в клуба с акорд 7 2.4 седан и пиша пост за по опитните от мен да помогнат със съвети за първоначално обслужване на колата. 1. Двигателно масло виждам че предпочитаното масло като вискозитет е 0w30 или 5w30, но каква марка предпочитате и ползвате? от къде вземате въпросното масло - за българия или доставки от сайтове от чужбина 2. Масло на автоматична скоростната кутия преки впечатления за обслужване на автоматична скоростна кутия в Бултрако София (най-вече сменят ли се нещата наистина, които са описани и грамотно ли са направени) Източване или опресняване само (със смяна на филтъра на кутията при всяко едно положение) само оригинално масло ли трябва да се ползва? 3. Окачване видях, че доста колеги са останали по корем, заради строшени шарнири, аз го виждам като доста опасен проблем, ако стане в движение. Има ли как да се хванат, понеже някъде бях чел че гният от вътре и не се разбира. Да се сменят ли за всеки случай и оригиналните ли са най добри, като водещото е издръжливост и безопасност, не толкова цена. какво друго по окачването мога да очаквам като проблем? 4. Диагностика чувам доста добри отзиви за Боби от HPP Garage София, има ли добри отзиви за други съвестни майстори, които наистина да си вършат работата както трябва? 5. Спирачни апарати някои колеги се оплакват, че спирачните апарати задържат, добра идея ли да минат една профилактика и кой може да ги направи качествено 6. Гуми По мои търсения стоковия размер е 215/45/17, това ли е най добрия размер гуми за тази кола с джанти 17' впечатления за марка/модел зимни гуми? 7. Смяна на хидравлична течност при смяна има вариант да не се махне въздуха от системата и да има проблеми? гледах клип в който се прави нещо от сорта на опресняване, като се дърпа от казанчето с помпа налива се до макса, въртиш волана 2 три пъти и повтаряш процедурата 2-3 пъти. добра идея ли е ? 8. Проверка по ВИН номер имат ли централна база, където може да се провери повече история, ако се обърна към Бултрако София, колата е внос от Швейцария съдържа ли се цвета на колата във ВИН номера или къде мога да го намеря кода? Благодаря много на отзовалите се, ако имате идеи на какво друго мога да обърна внимание и да я стегна моля пишете, приятен ден!
×
×
  • Create New...