
ivailopp
Фен-
Content Count
396 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
10
ivailopp last won the day on August 17 2020
ivailopp had the most liked content!
Community Reputation
207 ExcellentAbout ivailopp
-
Rank
Потребител
Profile Information
-
Кара
Accord CL7 K20A6,Civic D14A5
-
Пол
Мъжки
-
Място
Кюстендил
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Хонда Акорд 7, 2.4 facelift проблеми
ivailopp replied to nedyalkov's topic in Accord 7ма ген. (2003-2008)
Троен лайк от мене, колега @sashua. Диагностика к*** ми Янко. Вързали са го на компа да му прочетат грешките. Механикът се е повозил безплатно и си е бръкнал в носа няколко пъти. Натискал е някакви копчета по компютъра. Дори и лаик като мен знае ,че се почва от generic (общи) кодовете, особено когато почват с P. Отстраняват се те и после се гледа останалото дали го има изобщо след това. Иначе няколко мои предположения: Колата има проблем с позицията на някой от Разпределителните валове. Това е проблем , с който най вероятно колата не може да работи добре. Причините за това може да са няколко. Датчикът е възможен ,но малко вероятен. Веригата е вероятна, ама не задължителна. Другото евентуално нещо е проверка с чистене на соленоида на променливото разпределение и неговата цедка, понеже са пълни с ла*на от несменяно на масло. Като изчезне тая грешка ще се гледат другите простотии. Могло е като му регулират клапаните да му кажат , ако веригата е разтеглена... -
Бих казал ,че трябва да е към 9- 10 разхода. Много ми се струва 12.Някакви шумове от мотора? Придърпване при подаване на остра газ? Светил ли е чека отново? Аз бих погледнал бензиновата корекция на диагностика, ако няма записани грешки.
-
Трябва да видите как ще е извънградско разхода. Няма много хора с тоя мотор и трудно ще се даде адекватна оценка дали не е завишен . Може да си е нормален,пък и примера е малка кола и не е редно да се правят сравнения с нея. Това е по голямо , по тежко, с по гадно въздушно съпротивление и редица други фактори, които му намаляват икономията.
-
Ето как да омекотиш окачването стъпка по стъпка: 1. Изпускаш гумите до заводските препоръки. 2. Продаваш колата 3. Купуваш нещо високо дето вози като лодка или някой готин Мерцедес (извън 124 визирам). 4. Кефиш се на меко.
-
Точно така, това са параметрите на производствената гаранция. Всички представителства БИ трябвало да я спазват. Всяка една гаранция над тези параметри е допълнителна и зависи единствено от отделното представителство като те имат условия за покритие, които сами определят. Така че, винаги може да я обслужвате там срещу 300-400лв за масла и филтри , но това е задължително условие за запазване на производствената гаранция. Извън това те ще ви принуждават да я обслужвате пак при тях ,за да запазите измислената им допълнителна гаранция, при която ще Ви извадят вода от 9 кладенеца, само за да не Ви удовлетворят претенциите ,ако нещо се скапе. Иначе предполагам ,че е възможно да Ви откажат гаранционно обслужване ,ако преценят ,че не могат да установят истинността на километрите и изпълнението на досегашните условия на обслужване. Няма да е зле да говорите с тях предварително. Този въпрос все пак е важен. Знаете как е надеждността на новите съвременни автомобили от всички марки, за съжаление вече и при Хонда.
-
FAQ-4: Двигателни масла - обсъждане, част Четвърта
ivailopp replied to emod's topic in Общи дискусии
Колега @stojkovskimarjan, вместо да сменяш о рингове и разни други гумени уплътнения ти препоръчвам да пробваш някое от така наречените high mileage масла, които съдържат компонент , който раздува уплътненията и са добри за двигатели с много километри зад тях.. Давам пример : Valvoline max life 5w30. Има и други... А , ако те интересува, пиши ми на лично съобщение, понеже имам една такава туба 5 литра от въпросното масло. Бих могъл да ти я дам за 200 денара и един цар СамОил. -
Погледнете и дали не губи антифриз. Джамбазите може да са допълнили...и затова да не е забелязано на първо четене. Има опасност при правилните условия двигателят да загрее. Лошото е ,че загряването може да е от много неща: от теч на антифриз до издухана гарнитура на глава....
-
Трябва да се погледне охладителната система, може да има проблем. Не съм чул за модел на Хонда , който да държи стрелката на антифриза над средата на скалата, както е в случая ,ако съм разбрал правилно... Обикновено е под средата на напълно загрял двигател.
-
Нямам представа , би трябвало да е към 117киловата. Най вероятно е някаква измама с цел понижаване на данъците. Джамбазинът си е джамбазин навсякъде. Внасяйки я от САЩ или Канада ( разликата е в километража сащ е мили, Канада е километри) , тя няма сертификат от там за евро категория, защото не е предвидена за европейския пазар. Ако има някакъв вписан, примерно евро 3 или 4, той е всписван допълнително в Холандия. Същата история с местните БГ дилъри ,която приложиха срещу заплащане са ходиш при тях да ти издадат документ ,че колата ти отговаряна евро Х, после в кат да ти го впишат в талона ,и после в данъчното да ти намалят данъка.
-
К24 мотор на Хонда црв 2 се слага само в Америка и Канада. Това означава ,че колата е внесена от там. Двигателят в е същият като 2.0, но с по-дълъг ход на буталото, съответно проблемите и поддръжката са напълно еднакви. И този надира разпределителни валове . Мощността е 160 коня. Има с около 30Nm по висок въртящ момент от 2.0, който е 150 коня. Преди да ме поправят колегите,ще кажа,че моторът е втек само на входящия разпределителен вал( икономик) . Безсмислено е да се взима такова нещо , ако е само за градско и няма да се теглят разни неща с него. Разликата във вървежа градско няма да се усети, но ще се усети по-високият разход и по-високият данък. Другото е ,че обикновено има разлики при американските модели в стопове , фарове и брони спрямо европейските. Ако удариш някой стоп после трябва да търсиш такъв от американка пак , а те са редки. Предупреждавам,че за последното ми твърдение не съм сигурен. Може и да са еднакви , но отсъждам спрямо други модели на марката , за които съм сигурен, че имат разлики между американските и европейските модели. П.п става на газ със същите съображения като 2.0 модела.
-
Ползвай търсачката като използваш кавички. Хиляда теми.
- 4 replies
-
- газова уредба
- реглаж
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Пробвай и със словенските акумулатори TAB. Преди два месеца взех трети и съм много доволен. Първите два ми изкараха по около седем години всеки...
-
Добре, чудесно , всички знаем колко е удобен и хубав един нов автомобил. А и като е служебен... Скандалът беше за азотните оксиди и сажди , които са най-вредната съставка на смога, и които водят до алергии, астма и рак на белите дробове на хората в градски среди. ( Google it). И то от нови автомобили ... Позор. Но дори и тези ФАКТИ не са важни, понеже не искам да се повдига пак темата бензин вс. Дизел. Интересуваше ме дали някой знае какви последствия са се случили ,ако има такива с тая марка ? Защо не удариха други и марки ,или издънката е единствено тяхна?
-
Някой следи ли какво се случва с че*иджиите маймунодушачи от ВАГ и техния дизелгейт скандал от преди 5 години. След като обгазиха незнайно колко маймуни в жалък опит да докажат ,че дизелът им не е отровен, имаше ли някакви последствия за тях освен ,че им уволниха шефа? Как продължават да се продават дизели?