Jump to content

ivailopp

Фен
  • Мнения

    93
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

ivailopp last won the day on Октомври 29 2018

ivailopp had the most liked content!

Обществена Репутация

46 Neutral

Относно ivailopp

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord CL7 K20A6,Civic D14A5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Кюстендил

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. И въпросния pcv клапан( картерна вентилация) може да тече. Трябва да го погледнеш. В тоя случай май ще ти е омазан алтернатора мисля. Малко по-различно е от моя акорд, който също е с к20 двигател.
  2. Това е хидравлична течност ,човек ,и както колегата е казал май е от охладителя на хидравличната течност, който е отпред , точно зад бронята. Огледай маркучите , които тръгват от казанчето за хидравликата и след това отиват надолу към дъното на двигателния отсек. Там има няколко сглобки между маркучите и охладителя, който представлява метална тънка тръба с няколко извивки. Може и самата тръба да е изгнила и да тече. Наблюдавай нивото на хидравличната течност в казанчето, за да се увериш, че намалява. Ако колата губи масло , по-скоро го гори, но си виж и цедката на втек соленоида и цедката на тайминг системата номер 10 на схемата. Много важен е и pcv клапана, който ако е спекъл ще гори масло през него.
  3. Колата мърдана ли е леко назад при правенето на смимката с цел да се види петното? Тоя теч изглежда доста напред, за да е от соленоида, ако не е мърдана.
  4. Добре, номер 7 е пръстен, който се нахлузва на соленоида. На него си има каналче, в което попада пръстена. Каналчето е близо до частта от соленоида , която е по-дебелата. Принципно трябва хубаво пръстенчето да се намаже с масло преди да влезе целия соленоид на мястото си. Ако не е направено това, може да пропуска в началото масло ,доато се омаже сухия пръстен и после ще се уплътни.Ако го изчакаш малко може и да спре постепенно С.лед като е купен чисто нов оригинален, той трябва да си върви с този пръстен. Да не би да не е наместен целия клапан хубаво и да не е пропаднал на мястото си? Добре ли му е сегнат болта но.8? Мисля, че няма как обаче това нещо да прави локвичка. Плюс това от него ще тече, когато колата е в движение и маслото се е качило нагоре в двигателя. Когато колата престои , маслото много бързо слиза в картера и няма как да тече от него. Провери си хубаво пробката, масления филтър и другото нещо е гарнитурата/цедката на VTEC соленоида, както и цедката на въпросния vtc( тайминг) соленоид - тя е с номер 10 на снимката.И те всичките са горе долу от пасажерската страна и са с по-големи размери ,откъдето евентуално да тече повече. VTEC соленоида е отзад и по-вляво на двигателя.
  5. Off: това е странно ... 15 40 карат в Дубай и Тайланд, но там целогодишно е 30+ градуса. Никъде из Европа няма такива температури.
  6. Не е трябвало да сменяш целия клапан, ако това си направил. Пари на вятъра. Тоя клапан ,ако се сменя , трябва да е оригинален. Този на снимката със сигурност е различен от оригиналния. Не се знае какъв е диаметърът му и може да не уплътнява добре. Върни си оригиналния и му поръчай нов о пръстен , ако със сигурност течът е от там. Ще ти изпратя номера на частта , даже имам такъв, понеже се бях приготвил да го сменям моя превантивно. Ако в краен случай ти е трудно намирането на пръстен, пиши на лично да ти изпратя моя.
  7. За втора генерация ( отговаря на 8. гернеация акорд за европа) 2.4 акура tsx на капачката пише 5 в 20 масло. За първа генерация акура tsx , отговаряща на 7. герерация акорд за европа , 2.4 пише 5 w30 масло. С този двигател трябва да се прави аналогия, понеже в европа не пише на капачките нищо.
  8. Здрасти. Само, ако позволиш, да те поправя. Майсторът, при когото ходиш , ако ти е казал ,че е клапан на колянов вал, по-добре не ходи при него повече, понеже не прави разлика между колянов вал и разпределителен вал. Ако ти не си разбрал нещо - ок. Разликата е огромна просто.Това е соленоиден клапан , който управлява тайминга на всмукателния разпределителен вал.Сиреч, променливо газоразпределение. Като съвет просто потърси човек, който се занимава повечко с хонди или поне японски автомобили. Така , сега по темата. Сигурен ли си ,че е пипал тоя соленоид? Той се намира като застанеш опред пред двигателя ОТЛЯВО на двигателя като речеш да бъркаш. Не се разбра колко е голям течът също. Локвичката е къде по-точно на двигателя като застанеш пред него? Да не е под колата на асфалта , когато си спрял? И последно... ако наистина е този клапан, възможно е да капе от него, понеже има един О- пръстен в шийката на клапана, който е отговорен за уплътнение между него и мястото, където влиза в главата. Диаметърът му е около 2 см. Та, ако капе от него, течът ще е много малък и ще са буквално капчици. Няма да прави локва от такова малко пръстенче. Пръстенът се сменя като се извади клапанът, но е трудно, понеже няма място за работа. Клапанът се държи само на един странен болт. Хубаво е да се почисти целият клапан, ако ще се сваля за смяна на о-пръстена.По-добре е да пипа опитна ръка.Но ме съмнява причината да е там. Може да направиш снимка и да покажеш къде по-точно се намира течът. Ако се окаже ,че е някъде отдясно на двигателя, там има разни уплътнения по блока, откъдето по-сериозно може да тече. Успех!
  9. Дам... а тая кола просто отдалеч и личи ,че не е за това масло. Над 3000 оборота става ужасно шумна, направо реве. Убеден съм ,че с правилното масло няма да има нищо общо...
  10. Отговорили са ,че нямат такъв вискозитет наличен. 5 40 си било по предписание , понеже е японско. Реално е трябвало баща ми да се кара с тях и да си вдига кръвното илзишно.... без думи просто.
  11. Колата е на 25к , няма проблеми. Смяна на масло в Бултрако: - Искам да сипете 0w20 масло. - Нямаме такова. - Как така нямате?! - Ей така, не ни е предписано. Карайте 5w40 и бъдете спокоен, това си е" японско на Хонда". Извод: не си купувайте нова Хонда от Бултрако... Тъжно, но факт.
  12. Може да се изчисти със спрей за карбуратор принципно като се напръска обилно вътре и от двете страни. Ако трака, когато се разклати силно ,значи си е наред . Всички говорят за разхода на масло , ама всички ли се убедиха дали нямат течове? Някои може да са сериозни. Места , които да се проверят на к серията: цедка/ гарнитура на втек соленоида; цедка на vtc системата; о пръстен на vtc соленоида; на едно място пишеше даже уплътнение на шайбата на коляновия вал; гарнитура на капака на клапаните; о пръстени/уплътнения на тръбите за свещите; pcv клапанът има гумено уплътнение, от което може да капе върху алтернатора. Всичките работи са дребни, но може да текат. После се правят една две( може и повече) смени на масло на 2000км ( както са дали съвет колегите във темата за масла) с качествено такова с висок TBN и по -нисък вискозитет от 5 в40, тва не е Фолксваген. Ако няма резултати вече е добре насочване към първо гуми и после сегменти. И не забравяйте, ако ще се дървите на всяко BMW и Мерцедес ,карайки в лютеницата , разходът от 2 л/ 10 к не е много изобщо. Уверявам ви ,че на повечето ви опоненти от тези марки разходът при тия условия е 9-10 л на 10к . Все пак и те искат да ви надбягат. В техните книжки пише смяна на 30 к км и германците са си ги изпълнявали съвестно. До 150 к може и да не са имали разход , ама после ... Хехе П.С. китайска pcv клапа не става даже ,понеже диаметърът й е по - малък, нищо, че пише, че е за Акорд и Акура от тия години. Вече съм минал от там. Ако се прави смяна , само оригинална.
  13. Ако pcv клапата е заяла в отворено положение,ще има повишен разход на масло и проблеми с горивното смесообразуване. Потвърждавам, че след смяната на клапана за картерна вентилация при моя к20 се намали разходът на масло, но не с много. Също изчезна грешката за бедна смес. За хондите тоя клапан си е задължителен за смяна или чистене. Много лесно се сменя.
  14. ivailopp

    Разход

    Ондите много одат и малко арчат. Те това е! И разхода на онда на 15 години е колкото на съвременна кола на друга марка. Мойта на 200 км/ч харчи 2.5 , мисля, че е от много бързото набиране , което води до особен тип завихряне на въздуха пред колата, така че се образува вакуум и после на 200 го поддържа. На практика нямам съпротивление и автомобилът гори гориво колкото и на празен ход. Това в идеални условия имам предвид. В неидеални условия гори 35, ама аз тогава и без това съм си в леглото и не знам.
  15. ivailopp

    k24a3 не пали

    Върти ли двигателят като се опитвате да я запалите? Провери за разхабена маса някъде, вероятността е голяма. Четвърт оборот да е, ще оказва влияние. Изпърдян компютър е почти невъзможно.
×