Jump to content

ivailopp

Фен
  • Мнения

    66
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

ivailopp last won the day on Октомври 29

ivailopp had the most liked content!

Обществена Репутация

35 Neutral

Относно ivailopp

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord CL7 K20A6,Civic D14A5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Кюстендил

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. ivailopp

    Въпрос за check engine и ЕГР

    Антифризът за тази кола трябва да е оригинален хондовски и е син на цвят. Продава се като готов разтвор. Скъп е , ама го слагаш един път на 5 години или 100 к км. Аз това направих. Ако не ти се занимава , потърси във форума е обяснявано какви алтернативи могат да се ползват.
  2. Здрасти , и от мен една поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество: Ravenol ECS Ecosynth 1 x 1L Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-sso-sae-0w-30.html Вид и количество : Ravenol SSO SAE 0w30 1 x 5L Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-automatik-getriebeoel-atf-multivehicle-1-l.html Вид и количество : Castrol ATF Multivehicle 1 x 1L Стойност на поръчката : (12.95 + 49.95 + 8.09) * 0.95 * 1.9675 = 133 lv Начин на плащане : по банкова сметка и са преведени вече Начин на получаване : на място ТЦ Боила Поздрави
  3. ivailopp

    Въпрос за check engine и ЕГР

    Отговорът на въпроса е даден от Emicha. На колата има диагностична букса ОBDII , на която се закача компютър със съответният диагностичен кабел и инсталиран диагностичен софтуер. Този софтуер чете грешките като комбинация от букви и цифри, заедно с кратко обяснение английски към всяка.Давам пример: P0420 (Catalyst efficiency below threshold) . Другият начин е да си купиш безжична диагностика ELM327 срещу 5 долара ,която се връзва с bluetooth с телефона и си сваляш приложението Torque. Чрез това приложение също се прочитат грешките. Като разбереш номерата можеш и да ги провериш в интернет, за да разбереш причината за грешката и евентуално решение. На много сайтове са обяснени. Наличието на светеща лампа Check engine означава ,че колата си има някакъв проблем. Той обаче може да не е съществен и автомобилът да си функционира нормално и с него.Това обаче ,пак не е препоръчително да се оставя така. Много "майстори" само трият грешките и успокояват клиентите , че всичко е наред. Това не е така. Наличието на грешка, означава наличие на проблем. Триенето на грешката трябва да става ,само след отстраняване на проблема. Ако не се премахне проблема, грешката ще продължава да излиза и лампата ще продължава да светва, което е дразнещо.Моят съвет е търсене на компетентна помощ на второ място и съответно второ мнение.Може като разбереш номера на грешката , пак да пишеш тука за съвет. Успех!
  4. Чудесно , колега... също не се съмнявам в уменията и познанията на Маркони, но до колкото разбирам си с б20 двигател , а той е доста различен от к20. Дросела и компютъра са доста различни също. Примерно , мисля ,че при теб оборотите се настройват простичко с едно винтче на самия дросел.За каналите и дупките съм се погрижил ... Виж регулирането на стойностите на сензорите софтуерно си е висш пилотаж, съгласен. Може и някой ден да ида до Русе, нищо ,че е точно на другия край.
  5. Привет, не ми стана много ясно обяснението. Самата клапа за оборотите на празен ход( стъпков мотор, IACV) съм я вадил, чистил собственоръчно и съм раздвижвал оста много добре( на някакъв магнитен принцип е). Резултатът е същия.Виж промяната на оборотите не съм я установил как става. Държи ниски ... 590 , а трябва да са 650 по ръководство. Почвам да си мисля ,че все пак има омекнали тампони. Ако можеш обясни как става номерът с ушенцата . До колкото знам празния ход е регулируем само от компютъра и там се прави обучение.
  6. И в тази тема ще се повторим, потретим. Двигателя е 2.0, не е 1.4 . Искате да си я натискате и да не харчи. Това няма как да стане. Този двигател до 2500 оборота работи на една затворена и на една леко отворена клапа. Следователно до тия обороти е икономичен. Минеш ли ги, почва да си лапа нормално. Модифицирайте си стила на каране, ако искате икономия. Автомата в градски условия е по - малко икономичен може би, в сравнение с ръчната. Моята ръчка дава повторяем разход от 11 ГАЗ в София. Кара се до 2200 оборота. Ако се стига до 5 предавка там вече повече. На бензин с тоя маниер е дори под 10/100. Мисля ,че и с автомат могат да се постигнат. Подчертавам също,че маслото е тънко и от там разхода пада. С 5w40 и нагоре няма как да имате пестене на гориво. И определено двигателя трудно се развърза. 0w20 или 5w20 огромна разлика! За да съм офф по темата: разреждане на маслото с гориво , мисля, е нормално в определени граници. Трябва да видиш дали работиш с нормални смеси. Да не ти е богата примерно. Проверяваш с диагностика за грешки и се следят бензиновите тримове. Успех!
  7. В полеви условия малко трудно се хваща ,че колата е за реглаж - слушаш и ако чуеш ,че трака като дизел или има неравномерен празен ход.Това се получава, ако клапаните са много зле.В повечето случаи трябва опитно ухо. Гледай двигателя - не трябва да помръдва изобщо при работа на празен ход и да е тихичък. ( но и това е субективно ,понеже зависи какво масло са сложили).
  8. Разминаването на стойността на компресията между цилиндрите означава загуба на такава. Причините за това може да са: износени сегменти, спукана гарнитура на главата ( това е ,което аз знам) Може да има и друга причина, колегите ще кажат. Проблемът не е от реглажа на клапаните, със сигурност. Трябва ти добър сервиз, да ти обърнат внимание. Колкото до оставянето на ръцете, може и да е така , понеже според мен не могат да ти открият реалния проблем. Смяната на гарнитура на капака на главата не води до нищо, всвен да не ти тече масло извън двигателя. Колегата по горе е казал ,че ти трябва смяна на уплътнението на тръбата на свещта. Това ще те лиши от маслото по керамичната изолация на свещта. Маслото по резбата в комбинация с разлики в компресията почти със сигурност значи сегменти. Успех!
  9. Година и половина на акордчето 36 000 км. Колата е от България, естествено като за продажба не са вкарвани пари в нея. Всичките проблеми бяха мога да кажа малки, но много. И всичките си дойдоха с колата.Никакви нови неща не са се случили през тези 36000 км. Естествено всичките неща не ги направих наведнъж , а едно по едно в рамките на годината. Между 244 000 и 280 000 са ремонтирани следните неща: - След покупката, 4 нови гуми , 4бр накладки, 2 бр. дискове ( само предни TRW около 350 лв всичко )биалетки отпред, биалетки отзад, смяна на ламбда сонда, която си беше заминала Тя беше сменена с оригинална денсо около 250 лв. - след това следните ремонти (цени там където помня) : рециклиране на хидравличната помпа и съответна подмяна на течността 90 лв. - ново масло скорости оригинално на хонда - нови иридиеви свещи Денсо 80 лв с доставката, смених ги аз. -смяна на горен шарнир -смяна на тампони на задната стабилизираща щанга -реглажи на клапани 2 пъти - смяна на масло и филтри 4 пъти -смяна на PCV Клапан , който аз си смених с цена около 25 лв ( той даваше грешка за бедна смес) - смяна на антифриз с оригинален ТYPE 2 80 лв труд и доставка всичко. - смяна с нов катализатор с труд 260 лв. -чистене на дросел и IACV клапан и обучение на системата за празен ход - от мен. -чистене на ЕГР клапан и ЕГР пътища - от мен. - смених си цедката на VTC ( от нея капеше масло )пак сам, цена около 8 лв. - втулка за скърцането на педала на съединителя 5 лв с доставката май( малко литиева грес и край на скърцането) - нов суич на спирачката, понеже стария не сработваше веднага и от това не се включваше круз контрола. Реално си работеше , ама с малко подчукване на спирачката. Все пак реших да го сменя сам - около 30 лв с доставката. -Предстоят смяна на тампони на предните носачи ( колата си дойде с износени, както казах за 36000 к нищо ново) -предстои зареждане на климатика с фреон и профилактика на системата. - Престои смяна на съединител , който не знам кога ще направя. Има тракащ аксиален лагер и съединителят е много твърд. ( пак колата така си дойде) - предстои поправка на пасажерското ел стъкло, което не работи. Опитваха се да го оправят на едно място, ама не можаха , върнаха ми парите и вдигнаха ръце и не казаха какво трябва да се направи. След тая случка не съм се занимавал да го оправям, понеже се отчаях. Не съм включил газовата уредба, новата топка за скоростен лост, която купих и още няколко дреболии, които ей така за кеф си правих. Всичко като цифри ми е записано на телефона подробно. Ако някой го интересува точно колко ми е излязло по поддръжката да пише на лично. Горе долу излизам като другите колеги по-горе и аз като разходи.
  10. Ето какво представляват новите автомобили ,сравнително често: чух за един познат, чието Рено Талисман изхвърлило двигателя на 20к км. Много приятно. Най-вероятно има пияни мексиканци и правят глупости. 25к км, една година, няма проблеми с колата. Разход смесено 6.3 бензин с 5 в40 масло. Следващият път ще се настоява за 0в20 . И без това те си те друсат на 10 к да сменяш и поленов и въздушен ,които са ебаси парите. Другият път ще се смени с правилно масло за сметка на поленовия примерно. Очаквам падане на разхода забележимо.
  11. https://www.ebay.com/itm/BM91407H-TYPE-APPROVED-CATALYTIC-CONVERTER-CAT-FOR-HONDA-ACCORD/332394646838?hash=item4d6443cd36:g:A3MAAOSwW9dZzUIT ето това е. Има си керамична пита и идва добре опакован с интерлогистика. Някъде съм чел, че вместо платина за катализатор имат по-евтиния никел. Само ,че той се изчерпва доста по-бързо . Ивсе пак съм чувал за две,три години безпроблемна работа. Ще видим, живи и здрави. След свалянето на стария се видя ,че има още ресурс- питата , която се виждаше не беше стопена или счупена. Реших да го запазя. Може да пробвам някакво почистване, в интернет има доста видеа. Пригответе си low saps маслата и успешни километри с новото катализаторче, на газ, мисля ,че и с таралясници можем да сме по-чисти всички.
  12. Малко да произтупаме темата от прахта. Искам да дам малко обратна връзка за грвшката p0420. Моята кола дойде с такава и силна миризма на сяра във високите обороти. Смених катализатора с такъв от eBay от Англия. Автомобилът е акорд 7, 2.0. цената му е 230 лв и е болт он, без препратки по изпускателната система. Само не можа да се монтира щита на катализатора понеже ламбда сондата стои по различен начин. Грешката изчезна, колата работи супер тихо. Ламбда сондата в самия катализатор показва почти изравнен волтаж, без флуктуации. Следователно имаме някакъв каталитичен процес. Изчезна миризмата на сяра във високи обороти и колата стана малко по-пъргава при изкачване на баири. Така,че спокойно купувайте , ако някой иска чиста работа , а не побългаряване с втулки. Цената е прилична, добър продукт. Сваляш старото и слагаш новото.
  13. Не, в никакъв случай не искам да разпространявам митове. По-нагоре написах ,че не го твърдя за всички автомобили. Разбира се ,че има читави. Точно фирмен дизел визирах горе.600к за година. Само казвам ,че това са стари автомобили, проблеми се очакват. Истината е ,че най-добрите и надеждни автомобили май са се произвеждали деветдесетте години. Пак да не разводняваме. Шупли на к20 са описани на много места, но това ,което става ясно е ,че си карат масово с тях , без да имат проблеми. Не е категорично колко често е на акорд. Повечето пъти става въпрос за cr-v или други модели.Споко на колегите насочени към тоя мотор. Супер за хора ,които не карат с по 140+ . Доста икономичен, стабилно и мощно в завойчета , така че става и за фън, но умерен. За спокойни и дори лежерни шофьори, които се кефят да си рисуват завоите и колата им да гори колкото едно по-старо 1.4 на коя и да е марка. Разходи по поддръжка повече отколкото на един хеч 1.4 ,ама и усещанията са други. Гледайте и слушайте как работи двигателя като го взимате и няма да сбъркате. Кошари са , колко ресурс да имат все пак... Няма да ги караме по 200к и нагоре нали с това сме съгласни повечето?
  14. Колата е достатъчно безпроблемна. Сам каза за приятеля ти , че не е имал проблеми от функционално естество. Видял е износено и вече е проблем... на 10-15 години кола има всякакви износвания. Виж , ако се качваш от кола от деветдесет и някоя година на две хиляди и някоя и очакваш същата надеждност няма как да стане. Просто има повече електроника. Акорд е супер кола за времето си. Класът и предполага да се кара много. Какво да правиш като ти идва на половин милион километра. В Германия има хора , които правят половин милион за година-две. Отзад си стоят найлоните и като тръгнат на втората година да ги продават , са като топъл хляб за нашите джамбази. В Италия си ходят на кафе на 60 километра. Няма сервизни книжки , мишки, продават ги по ибей за 20 долара. Старата кола си иска пари , от които се изхранват майсторите. Ако искаш безпроблемно взимаш нова от магазина и 5 години си щастлив. Между другото обслужването на нов автомобил е минимум 300 лв при дилъра. И на определени километри почват да си сменят каквито части искат , без значение от това дали работят. И за да не разводнявам вече. Никъде по форумите не пише с точност какъв е проблемът с работата на автомобила при износени валове/ шупли. Някъде пишат вибрации на празен ход, другаде тракане от клапаните. Ако е така ще го усетиш. И в това състояние ги карат с хиляди. Моята може и да има , обаче двигателят е тих и в компютъра няма нито една грешка. Лека вибрация на празен ход , която изчезва при електрическо натоварване. Ще проследя въпроса и по натам ще дам информация , за да може хората да знаят.
  15. Ще кача снимка в тази тема при реглажа следващия път... но няма да е скоро - 20000 км.Колата ми е на 280 000 (най-вероятно връщани с незнайно колко) като ги кача снимките сигурно ще е на 300 000 . Гледам ,че няма много говорено по този въпрос. Някъде пишеше ,че тия проблеми не важат толкова за акорд 7. Много е важно с какво масло е карана и колко често се е сменяло. Все пак голяма част от колите(не всички) са на по половин милион километра когато дойдат тук от Германия и Италия .Колата по принцип си е за масло 5в20 или 0в20. В американски форум съм чел ,че когато се кара с някое от тия масла и не се сменя често настъпвало много бързо износване на валовете и то на бензин, камо ли на газ.Тук основно ги карат с 5в40 , което теоретично трябва да създава по-добра защита на двигателя.Колкото до износването, и да го има, подозирам ,че няма кой знае какви проблеми, които да създава. Пак някъде пишеше, че хората си карат така и не страдат.Аз подозирам ,че имам износване, ще проверя другия път. Твоят приятел с цр-в 2 какво толкова е пострадал от тия валове?
×