Jump to content

ivailopp

Фен
  • Content Count

    340
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

ivailopp last won the day on July 7

ivailopp had the most liked content!

Community Reputation

153 Good

About ivailopp

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord CL7 K20A6,Civic D14A5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Кюстендил

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Колата беше студена, доколкото може да е на 30 градуса. Да... Иначе извън нормите е, но те принципно изобщо не го гледат тоя уред там. Аз ги разпитах кое какво показва ,затова им насочих вниманието и гледаха много учудено какви ниски стойности показва. Изобщо не ги интересува принципно и съм сигурен ,че в 90% от пунктовете са така. П.с хубаво ще е някой без катализатор да сподели инфо какво са му стойностите... И хубаво е колите да са загрели , заедно с катализаторите им. И евентуално да се правят сравнения в един и същ пункт , където се знае ,че е калибриран уреда им от института по метрология. И накрая като ги казах тия неща, разбирам ,че са неосъществими такива проучвания...
  2. Днес минах ГТП. Специално гледах газ анализатора. Колата работеше само на газ загряла. Co на празен ход 0.35. ламбда 1.04. Co на 2500 беше 0.65 ,ламбдата пак 1.04. На бензин не са проверявали. Колата е 2003 2.0 , на километраж е 320 000 километра , 200 000 от тия са на газ. Веригата е разтеглена и е за смяна. Катализаторът е от ибей на 2 години и около 40 000 километра. Мап сензор не е сменян никога. Мисля ,че резултатите са много добри с оглед състоянието и амортизацията на автомобила. Гледаха ме учудено в пункта. А на дизела след мене анализатора показваше само оборотите 910. Всичко останало беше 0.0 ,смърдеше на Икарус естествено. Не знам колко им е калибриран уреда, някакво ГТП в град Кюстендил, само споделям. Догодина ще споделя пак като е сменена веригата.
  3. Има раздел за сервизи и магазини, погледнете го. Давам пример: Fenabg - Дупница(разстоянието не е голямо). В София - юбико, мото бокс ми идват на ум. Има и други. Цените варират 60-80 лв за услугата. Реглажът се прави на 20 000 километра когато е на газ колата,защото иначе следват някои много неприятни последици. Прави се, защото колата няма хидравлични повдигачи. Всички хонда двигатели са така.
  4. Колегата така и не каза какъв е бил проблемът...
  5. Свещите са иридиеви...чак сега виждам. Имам същите на моята кола.Тука нищо не се връзва.
  6. Ако си с i-Shift - това е роботизирана механична, демек един съединител. Няма щека , а само пробки за източване и наливане на MTF масло
  7. Никой не е казал ,че е задължително. Но е препоръчително , ако нямаш опит ,според мен. Ако ги пренатегнеш има последствия, както и ако ги недозатегнеш. Купих динамометричен след като скъсах два болта, а не мога да кажа ,че съм ги напъвал... Просто така станаха. Никъде съм твърдял, че всички, които не ползват такъв инструмент са обречени... Приключвам темата, не давам акъл на никого, не ме разбирайте погрешно. Беше предположение,че не е затегнал колегата някоя свещ, но очевидно има опит и не е от това. Извинявам се , ако някои се е засегнал...
  8. Добре, но едва ли това нещо са го казали напразно производителите на свещи. Няма как да знам какъв сте, просто нещата се връзват теоретично. Особено след като е станало отведнъж... Аз бих допуснал такава грешка , ако не го знаех това и тръгна просто така да сменям свещи.
  9. https://www.youtube.com/watch?v=5Qs3MStIxHU Ето едно видео от NGK япония за последици от неправилна инсталация на свещи.. Освен , ако не си използвал динамометричен ключ , мисля ,че имаме победител. Имало е висока температура.Освен това , на едната от свещите ти има нещо стопено (или наслагване, или самия електрод e стопен).
  10. Ок, няма да е зле да ти проверят тая газова като направиш ремонт на мотора.
  11. Валът ти изглежда добре, супер леко е драснато. Въпросът е , как се е стигнало до 3 милиметра разстояние между електродите.
  12. А замери ли акумулатора както е казал колегата @docev?
  13. Това не е никакъв довод, понеже нямаме представа колко хора си карат с криви дискове. Другото е ,че в голям процент от случаите все пак и на око получаваш равномерно затягане на гайките , стига степента на пистолета да е една и съща и да не е тръгнал да му свършва въздуха, тоест малко преди да се включи компресора. Ето четивото, аз го прочетох внимателно: https://www.autoserviceworld.com/carsmagazine/brake-pedal-pulsation/ Дори GM са признали за този проблем и са потвърдили механизма на случването му.
  14. Моите уважения , Ванка, ама защо да е глупост?
  15. Освен това основна причина за кривене на дискове е неправилно затягане на джантите. Хора дето си стягат джантите сами нямат проблеми с дискове, дори да си сложат от най-евтините. Звездовидна последователност( на 12часа,после 5,7,3,9 ) при затягането на гайките с динамометричен ключ на 110 Nm.
×
×
  • Create New...