Jump to content

ivailopp

Фен
  • Мнения

    45
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

17 Neutral

Относно ivailopp

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord CL7 K20A6,Civic D14A5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Кюстендил

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Да... 600 оборота... Трябва да са 650. Освен да не съм изчистил добре стъпоковия мотор и нещо да заяжда в недостатъчно отворена позиция. От там недостатъчно въздух и ниски обороти? Възможно ли е от износени валове/ шупли?Досега не съм ги виждал , но е правен регулаж на клапаните два пъти и не са ми казали в сервиза.
  2. Малко да повдигна темата... Някой някакво предложение/ идея? Каквото и да е.. 2.0 с ръчни скорости. Ако сте на мнение да не се занимавам, пак ще е полезно. Двигателя си подскача, а трябва да е почти неподвижен.Благодаря
  3. Имам съмнение ,че колата по-скоро работи с леко богата смес. От там и ниските обороти с треперенето. Ламбда сондата чете от 14,5 до 14.8 на празен ход. Повече сменя в ниските стойности. MAP сензор ? Забравих да кажа, че колата има и газова уредба и няма никаква разлика в работата между двете.
  4. Здравейте, проблемът е следния: на празен ход цялата кола вибрира .Не е нещо фрапантно, така карам повече от година откакто я имам. Седан, 2.0 с ръчни скорости. Държи 600 оборота, мисля, че са ниски. Когато се натовари електрически работата се изглажда, няма никакви вибрации по купето. Тогава поддържа около 720 , което е нормално май. Смесите са в норма, дълъг трим е между +2 и -2 .Късия не съм сигурен, различни данни получавам с две различни диагностики. Няма грешки освен за ниска ефективност на катализатора.Дросела е чист на сълза, както и персонално изчистих IACV (клапа за обороти на празен ход, излезе ми душата докато отвъртя двата винта дето я държат за дросела) , като откачах целия дросел , включително и маркучите за антифриз. Правил съм обучение на празния ход, след зануляване на компютъра неколкократно, че и един път в сервиза.Охладителната система би трябвало да е обезвъздушена добре, но не съм сигурен.Свещите са на 10к км Denso Iridium TT . Проверявано е неколкократно за спукани маркучета , от които да дърпа въздух и няма такива. Няма и никакъв проблем с колата в движение според мен. Освен нещо, на което да не обръщам внимание, ама ме съмнява.Клапаните са регулирани , маслото правилното за автомобила. Помагайте, ако на някого му идват идеи къде да се вгледам. В сервизите нищо не казват, но аз се ровя, понеже малко ме дразни вибрацията , особено на д-то. Благодаря! Пс. Почти съм сигурен ,че не са тампони на двигателя, но ако някой смята ,че е това да каже какъв тест да направя( ако има такъв) , за да разбера дали са те.
  5. ivailopp

    Mazda 6 vs Honda Accord vs Lexus IS 220

    Форумът ни е доста културен и приятен.Нека си е такъв през цялото време. кежуъл троловете обаче са си "на линия" изглежда. Хехе За да не съм извън темата: като взимах кола се колебаех между мазда 6 и акорд. Дизайнът на маздата външно е страхотен според мен и затова реших да огледам няколко такива. Един приятел си внесе един дизел с цел да го оправя и да го продава после... беше му достатъчен да се откаже напълно от марката. Вече не иска и да чуе за мазда, а се има предвид ,че е заклет митсубиши фен. На старото митсубиши имам предвид , не това ,което е сега компанията и продуктите им. В маздата като влязох си личеше по-евтинджос интериорът, а го казвам без да твърдя ,че разбирам от такива неща.Просто такова усещане оставя. И другото- ръждата както много хора са казали - алеле майко. И последното нещо, преди да купя колата влязох във форума на мазда 6 и хонда акорд.Прегледах първите 10 теми. Във форума на мазда: първите теми бяха от сорта на :" къде да ми сменят сегментите ,че си иба мамата 1.8 мотора" ; "проблем със скоростите" . Нещо такова. Във форума на хонда: скърца ми дясната врата, не ми работи централното. Това беше точка по върпоса за мен.
  6. ivailopp

    Влага в багажника

    Кажи колега , какви са резултатите. Имам същия проблем. Под резервната гума е барище. ;D
  7. ivailopp

    Впечетления от Харви 2 ген.

    15000 km и никакви проблеми за нашето бензиново харви. Само едно нещо... в бултрако и наляха ... 5w40. Срам и резил, в електронната книжка на автомобила пише Honda Green или 0w20. Без думи съм... някой да предложи какво да се направи в тази ситуация?Това е нередно.Благодаря!
  8. Наистина го пише по клиповете, но щатския акорд 2.4 е с vtec само на разпределителния ,както е на к20. 160 коня е. Според мен трябва да се прави аналогия по-скоро с щатската акура tsx , която е с 2.4 и vtec на двата вала, а на капачката и пише 5w30.
  9. Не знам дали е писано в други теми, признавам си, понеже гледам да не повтарям неща ,които са предъвквани.Но мисля ,че е редно да се спомене и в тази тема следното много важно нещо: 2.0 ivtec двигателят има променливо газоразпределение само на всмукателните клапани като има само две малки/неагресивни гърбици на всмукателния вал. Този двигател е правен с една единствена мисъл: икономичност.Накратко: До 2200 или 2500 ,не съм сигурен, има по един изцяло затворен всмукателен клапан на всеки цилиндър.Другият работи на малката гърбица.След 2500 и двата минават на другата гърбица, която също е доста малка.Изводи : колата върви приятно и много икономично без да се задавя до 2200 об./мин. ... има и някакъв добър (но не като на дизел) въртящ момент до тия обороти... Но това са ниски скорости на бензин. Това трябва да ви обуславя и маниера на каране - карайте до 2200 оборота на предавка, бързо минавайте на висока предавка( говорим за ръчна) , като стигнете 5 и сте извънградско, може и да не я сваляте. И се радвате на разход подобен на 1.4 двигател .Казвам го щото имам англичанка 96' година 1.4 без втек и има същия разход на бензин и на газ при каране с еднакви скорости по едни и същи маршрути.Маниерът обаче е различен подчертавам и с големия двигател се кара по-бързо по баирите и завоите. За мен е важен разхода, понеже минавам 25000-30000 км годишно. И още нещо - просто колата си обича тънко масло - икономичност и тиха работа - това е.Убеден съм ,че в градски условия ще харчи по малко от 2.4 , той е съвсем друго животно. Ако карате със скорости НАД 120км/ч пак 2.4 е много по-добре.Ако сте рейсъри и т.н. пак 2.4 по-добре.Обаче няма да усетите" vtec kicked in yooo" с нито единия от двата мотора просто всичко при хонда е икономичност и емисии вече... поне от 15 години насам. Пък и има си type r , за който гони някакви неща.... Масло за 2.0 - 0в20 5в20 - разход 7.5 газ извънградско до 115км/ч със споменатия маниер И запушен катализатор, но действащ( ако го махна или сменя ще свали със сигурност ) .Гадско 10, може и по-малко ... зависи от задръстванията в София. Описвам акорд седан. Предполагам има разлики, които може и да не са малки за комби.
  10. Ако не работят клапаните , ще имаш проблеми с вървежа на колата... няма да ти се включва втек например...ще имаш грешки и т.н.Добре е да се оглеждат за теч на масло понеже си имат цедки, които играят ролята на уплътнения(гарнитури).Цедките се чистят с carb cleaner веднъж на няколко години.Сменят се , ако имаш теч на масло... друго май няма.Дано съм бил полезен.
  11. Само като съвет : ходете на място да си записвате часове, по телефона е много сложно. Сервизът има доста работа - все пак правят и мерцедеси . Момичето,което работи там, ще ви запише час ,както се договорите с оглед на натовареността на сервиза. Много доволен от всичко в сервиза.
  12. Чукче писатель , не читатель. Моля , прочетете първата тема в този раздел(FAQ). Вътре почти всичко е написано прекрасно ясно. Дъвкан е този въпрос много и в търсачката е пълно с теми "каква газова да сложа". Не случайно отговорите на въпросите Ви се бавят.Можете да се сетите ,че хората ,които могат да ви отговорят компетентно, просто са им излезли пришки по пръстите да пишат и на езиците да обясняват "за газовите и хората".
  13. ivailopp

    Впечетления от Харви 2 ген.

    .... стига бе... ужасно....ще дам и аз инфо при първа възможност, ако нещо изникне... нашето харви е на 12к км...
  14. При мен го смениха точно този преди няколко месеца. Сменят ги на правилното място... на други места ще кажат направо : "трябват ти два носача, пич".
  15. Здрасти и от мен. Ето я моята поръчка: 5х1л. https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-5w-30.html 5х3.39 = 16.95 + 1х4л. + 1х1л. от https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-20.html 1х28.40 + 1х7.49 = 35.89 Общо за двете (35.89+16.95)х1.9675х0.95= 98,77 лв. Преведени 100лв. Приятен ден и благодаря.
×