Jump to content

ivailopp

Фен
  • Content Count

    124
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

ivailopp last won the day on October 29 2018

ivailopp had the most liked content!

Community Reputation

53 Neutral

About ivailopp

Profile Information

  • Кара
    Accord CL7 K20A6,Civic D14A5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Кюстендил

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ако вибрира при спиране - шарнир на горен носач. При мен го имаше точно така: само при спиране между 130 и 80. Под и над тая скорост нямаше треперене на волана.Имаше и тропане само при каране по павета. Все едно си с криви дискове. И на 2 места умниците ми казаха : нацелил си дефектни дискове, връщай ги. В крайна сметка смяната на шарнира доведе до изчезване на тропането и вибрацията на волана при спиране, но трябваше кадърен майстор.
  2. ivailopp

    Honda civic 1.0

    Питам, понеже имаме харви купено от тях ново преди година и малко. Когато се ходи да се обслужва сипват 5в40, а в книжката пище 0в20 или хонда грийн.(0в16). Последния път казаха, че нямат друго и това 5в40 било супер , понеже е 'японско' другия път ги питай да ти покажат туби... чудно ми е кого от двама ни лъжат.
  3. Ако има изнасяне точно по вътрешната страна на гумата , значи е от страничния наклон. Сменяте горния носач с шарнира на него( говорим за седан) . Фебест ~60 лв, регулируем камбър кит ~90 лв., оригинална примерно ~150 лв от правилното място. И се регулира сходимост задължително, след като се сменят реглажните болтове, понеже обикновено са спекли жестоко. Ако пак не е в спецификации се почват останалите носачи... само по 5 на гума са. Има го и номерът със стругаря... малко по -горе е обяснен.
  4. Колега, има тема за това нещо.( пиши страничен наклон в търсачката) Горната щанга с шарнира регулира страничния наклон на колелата( камбър) . Има отделни регулируеми камбър китове , които се продават и се слагат , когато са омекнали тампонът или шарнира. В общи линии регулажът на заден мост ти казва , кое накъде е. Ако наистина има проблем със страничен наклон, слагаш регулируеми, цената им пак е горе долу същата 80-90 лв. Аз лично имам лек проблем , с няколко минути извън спецификацията и още не съм се насочил към смяна. Обаче ти препоръчвам да ти погледнат регулажните болтове ексцентрици.Те регулират сходимост, но ако ги раздвижиш ще ти променят и страничния наклон. По принцип се режат и се слагат нови, понеже са се заварили. Аз лично бих сложил и фебест-а(той не се регулира), все пак е 60 лв. Колкото до тампона на шенкела, ако намериш кой да го избие , нямаш проблеми.. все пак 30 лв. Колко да карат... не знам, обаче колкото и да карат си заслужава пред цената от 400 лв. Това ,че хонда не са ги сложили като отделна част , нищо не значи. По същия начин се сменят тампони на предни носачи и шарнири на преден шенкел и носач, а и те не са обособени като отделни части . Успех!
  5. ivailopp

    Honda civic 1.0

    Да попитам колегите, които са си купили колата в България - в Бултрако София ли я обслужвате и какво масло и слагат?
  6. Три години и е точно за кофата/вотричния пазар. Не съм се качвал в такава, ама мога да взема обратна връзка. Един роднина има такава- джипката, ако не се лъжа( смени си стария акорд 6. за нея ). Ама бат Гришата приключи и тая история набързо , така че няма смисъл от размишления.
  7. Яко разсъждения 4 страници, а няма какво да се мисли реално... хайде и аз да си почеша езика: Нови коли в БГ малко се карат, понеже не са ни по джоба, чисто и просто. Сравнение: новото Харви в Германия започва от 21000 евро , а в БГ е еквивалентът в левове , демек 40000 горе долу. Хайде да я направят 21000 лв чисто нова Хонда и на изплащане с 2-3 процента оскъпяване годишно дали болшинството няма да караме нови коли. 350 лв на месец се получава примерно... хехе. И ако я връщаш и само изплащаш ще излезе и по-малко. Нова кола в гаранция до 4 години си е най-добре, каквото и да излезе се сменя гаранционно и после хвърляш и почваш нова. Докато не се изравни поне малко стандартът или не започнем да произвеждаме коли на наш терен, ще караме каруците и ще мислим ,че живеем в Европата.
  8. Колега, къде ходи за проверка на системата или си го направи сам? Благодаря!
  9. Извинявам се за офтопика, но колегите с 2.0 двигател , имате ли гадна вибрация на празен ход освен това ручене? И с ръчни скорости ли сте?
  10. Да, 1.6 е произвеждан само в Турция. Това си е модел за близкия изток и Азия. 1.8 седан е само Азия, Америка или Канада. Според мен ще има проблем с частите. Или просто ще трябва да се ровиш много , за да ги намираш. Аз затова минах на акорд. Като отвориш олх е пълно с обяви за десняци на части. Та като ти изпукат фара на някой паркинг да не се чудиш откъде да го търсиш. Дизайнът си е за японския пазар , а за мен техните дизайни са върха. Иначе сега се сещам, отзад окачването на американките е по-добро. Европейския е с торсионна греда... Гадост... Ама имаш пространство. Не мисля ,че ще намериш 1.8 ръчка... Но успех, ако държиш. Със сигурност и собствениците на такива автомобили във форума и като цяло са малко...
  11. Това ,което гледаш е американският вариант. Не знам дали го знаеш. Дизайнът е супер, много по красив от Европейския хечбек , ако питаш мен. Окачването наистина е Макферсън. По евтино и по чупливо, може би малко по-твърдо, но последното е субективно. Автомати са, понеже са за американския пазар. Кутията е робот. Като цена не мога да кажа за обслужване. Преди две години исках да взимам такава, понеже не ми харесва хечбека. В крайна сметка избягах от модела , понеже е рядък в Европа, а преди това карах Сивик англичанка, която също беше рядка и имах проблем с намирането на части( Разбирай ламарините и пластмасите ). По мотора не съм сигурен дали всичко е еднакво с европейския... Може да има разлики.
  12. Така и така вече е офтопик темата: имат си проблеми колите, и основният при всички е ,че са стари. Не знам , на Хонда първият дизел е 2004 година. И пак печели двигател на годината, в момента на излизането си. Той печели двигател, а не подгрев на годината или колектор на годината. Нормално е да си има слаби места.Аз лично не бих си взел дизел на Хонда. Французите имат традиции в дизелите от години. Или шест цилиндров дизел на БМВ. Търсете си решения на проблемите, а не рев по форумите.
  13. ivailopp

    Cruise Control - не работи

    ...и машинката (brake switch) под педала на спирачката трябва да проверите. Освен това педалът на спирачката се регулира и се проверява клирънс. 90 на 100 проблемът ти е в машинките на спирачката и съединителя.
  14. За да не отварям нова тема, питам и се извинявам за офф-а : в крайна сметка, колега, к20а6 коя категория го вписаха в Бултрако? Питам, за да знам заслужава ли си разправията за 30 лв годишно. Нов талон и документ от тях са 60. Благодаря!
×