Jump to content

ivailopp

Фен
  • Content Count

    255
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

ivailopp last won the day on January 16

ivailopp had the most liked content!

Community Reputation

90 Neutral

About ivailopp

Profile Information

  • Кара
    Accord CL7 K20A6,Civic D14A5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Кюстендил

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Такъв доколкото знам се произвежда и в Русия по лиценз за техния си пазар. Възможно ли е този анализ да е от такъв за руския пазар и да има разлика в състава в сравнение с този от ато24?
  2. Малко zddp в маслото, което е използвано за break-in(как се казва на български?) Може би не са се напаснали хубаво, точно заради неправилно масло?
  3. Приемам забележката, но погледнато от камбанарията на средностатистически потребител , който не е наясно с терминологията , сложена така подлъгващо от производителите , е съвсем нормално да се ориентираш по етикета, където навсякъде фигурира synthetic,което означава синтетика в буквален превод. Хората знаят полусинтетика и минерална като термини в мнозинството си. А това ,че от синтетика до синтетика има разлика от тук до Марс е съвсем отделен въпрос, но много малко хора ги интересува това. За да ги разбереш тия работи трябва да седнеш да четеш с часове по темата, което няма как да го правиш, ако просто не ти е интересно. Пак казвам много малко хора са. Личи си колко са като погледнеш ,че едни и същи хора пишат в тая тема 49 страници вече.
  4. Всичко това се нарича персонален избор. Имаше 2-3 мнения ,че амсойл прецакал някакъв катализатор, но никакви мантри. Хората избират петро-канада, понеже е най-евтиното масло ,изключвайки вътрешния им бранд ато24 , и е пълна синтетика. Никъде не съм видял да се пише , че е супер-пупер и никой не го твърди. Има едно мнение, че си изкарва 200 мото часа без проблеми и това е. Никакво превъзнасяне, но много често се споменава и има причина за това: много потребители си го поръчват и са супер доволни, понеже като цена-качество е едно от най-добрите пълна синтетика на бг пазара,подчертавам българския пазар , и то благодарение на Чавдар. Всички български търговци слагат високи надценки и е пълно с по-смотани масла от Петро Канада на доста по-високи цени. Не се ринат с лопата подобните! Преди няколко мнения ,колега ,цитирахте някакви брандове масла като твърдяхте , че са със същото качество и цена като на Петро Канада. Е, аз проверих цените в онлайн магазините на съответните продукти в България и даже не бяха близо до Канада-та. В Германия може да ги намерите , но не и тук. Примерно : Мегуин е 30 лв литъра на едно място, а фанфаро , даже го няма никъде. Нещо сте в делюзия за българския пазар. Форумно доайенство по отношение на маслата не съм видял от никого, който се занимава с продажби във форума особено. Казвам го като потребител, който основно гледа отстрани. Бъркате този форум с някой друг, където явно това явление е факт.
  5. Закачи я на диагностика и да се види наистина има ли пропуски. Няма начин да не засича пропускането на цилиндри. Ако има такива, датчикът ще отчете и ще се запише грешка. Може да ти е изгоряла лампата, а може и на някой факир с два пръста чело и лаптоп да му е било по лесно да я изключи, отколкото да реши автомобилен проблем. Казвам го от собствен опит, на колата ми не и свети въпросната индикация и съм принуден да си проверявам сам за грешки. Купувал съм я от собственик в България.
  6. Това е моторът на Роувър , понеже англичанките споделят същото купе като Роувър 400. По нашите ширини е рядкост. Хонда нямат дизел до 2004, когато започват да произвеждат N серията си. До тогава слагат Роувърски дизелов мотор. Произвеждан си е в Англия. На роувърите пък слагат бензинови мотори на Хонда. Като генерален и добър съвет ,според мен, ще е да се отиде в сервиз ,където оправят основно дизелови двигатели, не задължително специално на Хонда. Със сигурност ще помогнат.
  7. Силата на стъклената ми топка стигна само до там ,че да ми каже,че колата е дизел TD шеста генерация англичанка. Колегите с някакви останали сили в стъклените си топки да продължат нататък в гадателствата.
  8. въййй , никога не бих се сетил! Само да няма спорове за авторско право..
  9. Хаха... За толкова ми стига английския ;D, ама съм почти сигурен че пеят за гадния Бийтъл. Ти сигурен ли си ,че не хейтят точно ваг в тая песен?
  10. Трябва да се разберете с колегите ВАГ-аджии от 'Мериканската група "Маньовър", които са го казали преди бая време тоя разказ по техен си начин (в лирика, отново е загатната автомобилната тема): (буквален превод) "От Битъла слизам, на Битъл са качвам и към небето летя веригата лопа,аз се изхрачвам: "Ще го видя отново когато умра!"" Из епопеята "Царе на метала" (1988). П.С. И твоят разказ си го бива
  11. Така CIVIC GX ,само за Америка, сега виждам, се произвежда се до 2015. Прави се от завода така, но не се знае с какви консумативи...
  12. Колега, какво показвате тук? Снимки на R серия мотор със затапен егр и някаква си лепенка...Нещо не мога да Ви разбера...
  13. Като се гугълне излизат проучвания. Има и други , освен посочените от теб. Както и те показват , говорим за пъти. От Нокс умират хората годишно. Това е доказан факт, който в България не се тръби особено. В Америка и Австралия има множество проучвания за тия неща и мисля , че не трябва да има спор. Ако се провери в Гугъл и това , пак ще излязат необходимите доказателствени статии. Затова не понасям да гледам дизели на пътя, понеже знам, че и единствената мярка за намаляване на емисиите им е махната. А пък въглеводородите са канцерогенни и пак се мре от тях, ама след време. CO и CO2 са газове дето ни карат да се варим собствен сос, заради парниковия ефект. Достатъчно лоши са , но другите две са много по лоши. В горното си мнение, съм дал различна спрямо твоята информация по отношение на CO само, но пък подчертах, че въглеродния диоксид е същия като бензина. Някъде като се порови из нета, ще излезе и много нисък въглероден оксид по проучванията, понеже се получава при непълно изгаряне, а газта както знаем изгаря по-пълно от бензин. Никъде не съм казал, че са екологични метана и лпг-то, а че са по-екологични в сравнение с бензин и дизел особено.
  14. Регистрирана е колата, може да се кара и да се тества. Задължително в сервиз на диагностика и да ти кажат колко ще и струват ремонтите като я купиш. А то ще има ремонти...
  15. Почисти си мап сензора и да видим. Същата кола и мотор имам. Около 650 си е ок да държи,но не мога да разбера точно какъв е проблема като го описваш.
×
×
  • Create New...