Jump to content

ivailopp

Фен
  • Content Count

    431
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

ivailopp last won the day on August 17 2020

ivailopp had the most liked content!

Community Reputation

241 Excellent

About ivailopp

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord CL7 K20A6,Civic D14A5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Кюстендил

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Господата от бултрако се бяха направили на интересни когато въпросът беше повдигнат. След това не сме се занимавали. Вече съм споменавал за случая по-нагоре.
  2. 1000 километра с разход 5.6 /100 основно извънградско , вкл. Магистрала само на климатик с двама възрастни и едно дете и пълен багажник. Това е с масло 5в40 ,а ако беше правилното 0в20 , сигурно около или под 5 на 100. Чудесно е 1.5 без турбо моторчето. На моменти ми идва леко немощно обаче, понеже основно карам акорда... Абе в общи линии е като икономик д серия, ама на стахиометрична смес. Чудесна работа на Хонда. Ще видим надеждността , за момента е на около 86000 километра ,без проблеми въпреки пияния мексиканец дето я е сглабял.
  3. Преди четох,че при дизеляците на фв, тоя клапан давал огромен разход и като го подменят ставало алелуя. Обаче като се зачетеш по дълбоко по кодовете на моторите дето се хвалят( там работят само с кодове на мотора , понеже изглежда вариантите са десетки и никой не уточнява бензин ли, дизел ли...) , разбираш ,че няма никой с бензинов мотор, който да се е похвалил за значително подобрение...
  4. Като поразсъждаваме май ще се наредят нещата: директен отговор-от въпросния маркуч вкарва филтриран въздух в системата по някакъв път към картера. Ако няма такъв въздух ,като се отвори клапата ще почнеш да вакуумираш картера, понеже реално ДВГ си е една вакуум помпа. Ако вакуумираш картера май не е добре Този въздух подсигурява циркулацията на изгорелите газове, които са се вмъкнали покрай сегментите. Като почнат да се движат посока колектора в един момент трябва да се заменят от някакъв въздух от някъде. Затова се казва вентилация. Самия процес разчита на вкарване на въздуха. Ако затапим маркуча след клапата ще имитираш спекла клапа в затворено положение и ефектите вече ги споменах. Ако си зададем въпрос : не може ли да тръгне това налягане обратно по пътя на настъпващия въздух към включването след въздушния филтър, отговорът е ,че може и ще го направи само дето вече няма да е вентилация, а повръщане на изгорелите газове, които като се омешат с масло става гняс, която освен в картера, ще ти се натрупа навсякъде по пътя си чак до капака на клапаните. Така че и да затапиш клапата и да отвориш на въздуха в атмосферата само лоши неща ни чакат. Сменяш клапата и гледаш колко ще ти намалее разхода. Според мен с малко. Друго няма какво да се развали в тая система и да продължи тоя висок разход. Така че , то ще си покаже. Сега като се замисля като смениш клапата, може да сложиш евентуално един маслен утаител след нея и да видиш какво ще стане, но аз бих го направил само за да задоволя любопитството си, нищо друго. Колкото до баснословния разход на нисанчето, не знам как му е проектирана системата - откъде минава филтриран въздух и т.н. Сигурно е била повредена клапата, ок ,разбирам, и тук я смени и виж резултата, после ще споделиш. Успех!
  5. Все едно картерната вентилация е някаква високотехнологична система... Буквално цялата работа е клапанчето дали работи нормално. Ако е прецакано имаш два варианта- или е спекло затворено, или е спекло отворено. При първия вариант ще си повишиш картерното налягане и от там ще почнат да пропускат здраво разни уплътнения ...ще текнеш като лейка. Кой знае, може и някоя по сериозна щета да стане по мотора...не знам . Но няма как да имаш висок разход. При втория вариант ще гориш масло ,ама само на място или при спускане под наклон,тоест когато налягането в колектора е най ниско(вакуум). В нормани условия клапата ще е затворена тогава , а ако е спекла отворена, високия вакуум ще дърпа и от маслото и от парите му и така ще има завишен разход, но... Никога не можеш да докараш такъв разход 0.700 на 1000. Ориентирай се към подходящ механик . П.п по между другото ако е спекъл отворен ще имаш и грешка за бедна смес p0171 и придърпване при подаване на газ. Казвам го от първа ръка.
  6. Във форума има много Хонди , които не пушат и ядат масло. Масово се среща разход от литър на 5-10 хиляди. Картерната вентилация е простичка , има едно уплътнение, клапан и маркуч към горната част на колектора. Уплътнението държи Клапата и е точно над алтернатора. Клапата е много малка, пласмасова и се управлява от разлика в наляганията в колектор и картер. Вижте и за течове все пак, но ...
  7. Разходът не е нормален за такъв мотор и не е от картерна вентилация. При ваг може да стигат такива цифри, но не и при хонда. Минералното масло 10в40 от преден собственик може много да ви говори как стоят нещата с мотора. Гумички на клапани може да ви изяждат от половин до един литър масло на десет хиляди километра. За жалост сте изтеглили късата клечка , колега, моторът ви е за ремонт. Всичко е от това ,че предходният е искал да уплътни нещата, но реално го е донас*Ал. Свещите може да са сменяни и затова да изглеждат добре. А омасленият колектор може да е от мазалката на клапаните, ако има такава. Картерната вентилация се отваря в общ с егр-а път, в края на колектора близо до включването му към мотора. Все пак сменете pcv клапана , цената му е към 60 лв и вижте какво ще се промени . П.п има ли катализатор , пушене няма да видите . Издайническо за маслени сегменти е консумацията при магистрална скорост. Ако беше друго, при тия скорости нямаше да има консумация или щеше да е незначителна.
  8. Значи, щом на празен ход ти е бедна, а при шофиране се нормализира, е възможно да е мап сензор. Намери някой колега,разменете ги и гледайте корекциите на бензин. Ако се подобрят, ясна работа... Може и стойностите да ги гледате директно ,но не знам какви трябва да са. Мап сензорът не се чисти със спрейове, а само маф-а, а доколкото разбрах над няма при теб.
  9. Днес, след четири години следване напрасках тройките. Поне половината са на газ. Ремонти все още няма. Проблемния и капризен к20 се оказва не толкова проблемен.
  10. Ако ти е първи скок от дизел на бензин е възможно да останеш разочарован... Особено от редови 6естак( доколкото разбирам) :P да се хвърлиш на бензинов четирицилиндров сешоар , както биха го нарекли по други форуми... Не малко са хората дето разправят ,че комби автоматът е умрял. Но пък други доста си го хвалят. И от комфорт не очаквай много, особено слизайки от мерц(така съм чувал). Аз лично от 15 години карам само бензинови Хонди , не познавам други марки и за мен си е перфектният автомобил и от към комфорт ,вървеж , поддръжка.... Чета и слушам какво казват някои други ,които са карали различни автомобили и правят сравнения, обаче си признавам ,че не ме интересуват.
  11. Сравнения не са необходими. Не е това смисъла на темата . Ако наистина искаш да сравняваме - така както са подредени , на едно от тия не му е там мястото. Пробвай да се сетиш кое е. Всичките иначе са чудесни масла. Карал съм с всяко едно. Моят мотор е ок, що годе запазен, и не прави никаква разлика в работата между кое да е масло от посочените. Някои от тия ги гори повече в сравнение с други масла на пазара, но това не е показател за нищо, както много пъти е споменавано по темите. Едно от тия има по малък ресурс..и съответно е по евтино. На останалите цените са сходни. За какво сравнение цена качество говорим... Няма да ти се разсърди кой да е хондовски мотор ,ако сипеш кое и да е от посочените масла. Не знам какво друго искаш да чуеш, колега. Това е.
  12. Колега , пожелаваме ти много безаварийни километри с Хонда. Казвам го като човек с една Хонда на 330к, една на 310к и една на 80к. Първите две не се знае с колко са връщани. Само малко късмет ти желаем, понеже има и такива които са карани без грижа от първия собственик и съответно там марката не е виновна. Иначе всичко останало е Кеф от точка А до точка Б години наред, комбиниран с много приятно евтин разход на кое и да е гориво. Успех!
  13. Смисълът на карспендинг и други подобни приложения е точно този- да разбереш колко струва да имаш кола( на ден, на месец, на година) . Единствено трябва да пишеш вътре стриктно. И смисълът е информираност към една по обща сметка, която е необходимо да си водим. Принципно това е само част , за да разберем колко ни е печалбата( на месец,на година и т.н.). А с печалбата се реализират "приятните емоции и моменти" в живота. Друг е въпросът да знаеш ,какво е печалба. Можеш да прогнозираш в последствие какви са ти възможностите за развитие в бъдеще. @Bizzitoпримерно аз знам с точност до няколко левчета колко ми струва старата кола на 18 години и новата на 4.( На месец , на година и т.н.). благодарение на подобно на карспендинг приложение. А иначе и подобни книги има още от деветдесетте превеждани от американски автори, понеже нещата са си свързани с капитализма, който ние леко до '89 не сме познавали , а горе долу и сега е така за масата хора.
  14. Тризъбата свастика приключи с надеждните технологии около 2004-2005 най-късно. Оттогава думата надеждност и думата технология не се комплектоват. Обаче премиум...
×
×
  • Create New...