Jump to content

ivailopp

Фен
  • Content Count

    146
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

ivailopp last won the day on June 14

ivailopp had the most liked content!

Community Reputation

58 Neutral

About ivailopp

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord CL7 K20A6,Civic D14A5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Кюстендил

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Датчик на разпределителен вал се подменя( TDC сензор) Тия майстори дето ходите при тях, някои от тях не правят разлика между колянов и разпределителен вал. Как искате да ви решат проблемите?! Другото е електрически проблем по схемата на въпросния датчик, но това е малко вероятно. Втори дубъл.
  2. ivailopp

    Грешното Масло?

    Самоцензурирах се, понеже щяхме да влезем в някаква полемика отново по отношение на маслата. Мисля ,че е ясно ,че в този форум потребителите не са някакви будали или нещо такова. Всеки си слага масло, което му е най-изгодно или приятно.Същото важи за каквито и да било други интервенции по автомобила. Има три теми за масла, много може да се научи от тях. Не мисля ,че има и фанатици, защитаващи само в20 вискозитетите. Вискозитетът в40 не е препоръчителен за к серията на хонда, с изключение на 0в40. Успех и приятни километри с ХОНДА на новия собственик.
  3. Да.. цената му е такава , понеже е последна бутилка. Така ми обясни колегата Чавдар. Иначе му се бях нагледал и аз.
  4. Здрасти, Чавдо, ето от мен : https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4 L + 1x1 L https://www.ato24.de/de/ravenol-sso-sae-0w-30.html Вид и количество : RAVENOL SSO SAE 0W-30 1х1 Л Стойност (12,95 + 25,96 + 6,95)* 1.9675*0.95 = 88 лв. Начин на плащане: по сметката и са вече преведени Начин на получаване : лично в ТЦ БОИЛА Благодаря!
  5. Поинтересувайте се допълнително за газовите уредби, поне още малко информация да добиете. Не са за отричане, а за предпочитане. Във форума има прекрасно количество информация ,даже насоки за сервизи. Добре работещ газов инжекцион , направен от точния човек е повод за безброй безаварийни километри и щастливи моменти.Хондите всъщност носят добре на газ. Разходите Ви ще са по-надолу от дизел с 10-20 процента, когато пресметнете литри изгоряно гориво х цена на литър гориво. Имам 2 хонди на газ, едната е изминала 200 000 на газ, а другата 150 000 сигурно. Все още вървят и ме слушат. Съвременните уредби имат достатъчно защити , ако имате опасения да не гръмне примерно...
  6. Да добавя и аз като информация моят опит с проблемите със стъклата. На нашия модел с годините пластмасата , която захваща копчетата на централния модул почва да се чупи. По-точно се чупят ушичките , на които се закача самия бутон. Когато стане тоа почва бутона да не работи като хората. Най-често при натискане оставя зацепен до долу , а при повдигане остава зацепен само нагоре. Тоест подава непрекъснат сигнал надолу , дори след като вече стъклото е свалено напълно. Това важи и за вдигането. Последствието е ,че моторът на механизма е под постоянно напрежение и гори. При мен рециклирах мотор и след 3 дни отново изгоря. Казаха ми смяна на модул , ама не се знае откъде. В общи линии не ми се обясни какво се прави. Това , което аз се поинтересувах и направих е да си купя китайски модул и да видя какво ще стане. Е , оказа се по-трудно отколкото си мислех. Китайския модул не е точно същия като оригиналния. Има си малки разлики. Като цяло , като го подмениш си работи ок, обаче има огромна вероятност да не можете да си обучите ключа да ви работи като дистанционно и губите централното. Централното работи само , ако отключвате и заключвате от ключалката на шофьорската врата. Какво направих аз - направих франкенщайн от китайския модул и оригиналния. Разлики има в платката, бутоните, пластмасите ... навсякъде. Решението е да изкурубите целия модул и да изкарате копчетата и платката и да ги присадите върху китайската пластмаса. Предупреждавам - много е трудно! Копчетата се вадят отвратително трудно от стария модул ... има опасност да се счупят. Трябва да се извадят копчетата и от новия без да почупите новите китайски пластмаси. Аз успях да направя всичко с цената на едно счупено ушенце на новата китайска пластмаса. Всички бутони останаха здрави.За щастие обаче работи нормално ,понеже на старата пластмаса бяха почупени и двете ушенца.Трябваше да преправя и някои несъответствия с помощта на една пиличка... Вече ще мога да сменя и механизма на стъклото , без да ме е страх от ново изгаряне. Бих качил снимки всичко как се прави , ако случайно почна да го правя още един път. Онзи ден не ми се снимаше, пък и беше психо история през нощта. Бях се ядосал какво да се прави... и неволята помогна.
  7. @pencho, вижте, не зная дали купувате кола на старо за първи път, но изглежда някои неща не са Ви ясни. Общоприето правило е около 35 процента от максималния Ви бюджет да го запазите за ремонти, обслужвания и такси. Ако искате да купите кола за 15 ще трябва да имате едни 5 под ръка , които по всяка вероятност ще заминат. Старата кола е на късмет, освен ако нямате сериозни връзки с търговци на автомобили или не сте механик, или със сериозни познания по отношение на автомобилите като цяло. Средностатистическият потребител не нито едно от трите, тъй че колкото по бързо приемете фактора късмет, толкова по-добре. Ако имате късмет ще харчите по-малко за ремонти, ако не, ще харчите повече. Хубаво е да сте подготвен, това е. Дали ще е бензин на газ или дизел е все едно. Може да се придържате към вече установени навици. Ако сте свикнал с дизел продължавате така , същото важи и за бензина. Аз лично не бих взел дизел никога, освен ако не е чисто нов от магазина. Не е морална историята с дпф-ите , които се "оправят" с махане. Понеже всички знаят ,че тровят, ама пак го правят. А това са повечето дизели на старо.Съжалявам, ако обиждам някого, не е лично,а откровено мнение просто. Замърсяването не може да се сравнява с бензин. Нагледал съм се на джигити дето им съска турбината и излизат едни приятни работи отзад. Да не говорим ,че се маха и egr клапата, дето е също толкова важна за вредните емисии , колкото и дпф-а. Катализаторите на бензин могат да се сменят вече на достъпни цени, могат да се чистят или да им се сменя питата. Проблеми с егр на бензин почти няма, дори и да има лесно се сменя с нов и драмата не е голяма.2.4 двигателят има променлив тайминг на изпускателния вал, който също много спомага за намаляването на вредните емисии. Може да се поразровите за инфо из нета и ще видите ,че не говоря врели некипели. Ако си харесвате Дизел и нещата, които говоря Ви засягат персонално, моля пропуснете ги между ушите си. Както казах, не енищо персонално и категорично не целя конфронтация. Успех с търсенето и късмет , казвам го като човек, на когото му се е случвало да изтегли и късата клечка.
  8. Обучил си я клапата, Споко. Нормално е на студен двигател да палиш и да държи високи обороти около (1500 примерно) , които падат при загряване постепенно. Това си е норма. Възможно е APP сензорът да е тръгнал. За да е абсолютно сигурно се проверява с мултицет тоя сензор... но това според мен си е малко висш пилотаж и си е за механик.
  9. Карам много извънградско и не мога да се лиша от резервната гума... за мен е прекалено голям риск за главоболия. Затова 30л зад стопа. Зарежда се често обаче, но за 2.0 двигателя е ок и изкарва около 300 км.
  10. ivailopp

    Honda Civic Sedan VIII 2011г.

    Много безаварийни километри, колега! Успех и да не забравяме, че Honda rulez!
  11. ivailopp

    Honda Civic Sedan VIII 2011г.

    По умряла ще е... Само в градски условия ще харчи по-малко от 1.8. Автоматикът е робот и принципно са безпроблемни. От Бултрако няма проблеми с обслужване, ама ще трябва да се чака за части евентуално, а пък и цените са едни такива приятни... Аз лично бих избягвал взаимоотношения с тях. Вече имаме една кола в семейството от там и нещата не са добре с обслужването, честно казано.
  12. ivailopp

    Honda Civic Sedan VIII 2011г.

    Така е, понеже това наистина не е версия за Европа. В интернет пише ,че е продавана в няколко европейски страни , където са популярни седаните. Не можеш да им хванеш спатиите кое къде и как е произвеждано. Едно е сигурно, това не е масов модел в Европа. За Азия и Америка е. Двигателят е Хонда, какво можеш да очакваш от най-големия производител на двигатели с вътрешно горене в света? Това е най-важното. За окачването са си писали хората. Така,че както те кефи.
  13. ivailopp

    Окачване Honda civic 1.8

    Ако става въпрос за явления , дължащи се на износени елементи в окачването, това е друго нещо. Там просто се подменя всичко и няма проблеми след това. И естествено като нова колата не вози така , както ние я намираме
  14. ivailopp

    Honda Civic Sedan VIII 2011г.

    Чукче писатель, но ньет читатель:
  15. ivailopp

    Окачване Honda civic 1.8

    Твърдото окачване не е проблем, а въпрос на инженерен дизайн с предимства и недостатъци. В последствие потребителите решават какво искат . На всички Хонди окачването е твърдо, но всички ,които караме го знаем и ни харесва, понеже има предимства. Така ,че за какъв проблем говорим в действителност? Какво искате да се сменя и как точно си го представяте да стане?
×