Jump to content

Tokio

Фен
  • Мнения

    774
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

123 Good

Относно Tokio

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден Юли 31

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.2 i-CTDI 2008, Accord 2.2 i-DTEC 2009, CR-V 2.2 i-DTEC 2011
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол
  • Интереси
    Всичко, което е Made in Japan

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Те не са ли с някакъв американски двигател?
  2. Колега, погледна ли от кога е последното мнение в тази тема?
  3. Колега, свършиха ли японските галанти, та искаш да се набуташ с американка?
  4. Ако алармата сигнализира с клаксона, тогава е оригинална, но лично аз не знам някой да е имал проблем с оригиналната аларма, затова предположих, дори бях сигурен, че не е оригинална, за което се извинявам. За другото продължавам да твърдя, че не може да е свързана с огледалата на колата.
  5. Алармата не може да е фабрична и не може да е свързана към страничните огледала. Може да е монтирана от дилъра на Хонда или от предишен собственик, но колата не е излязла от завода с аларма.
  6. Оригиналния волан на тази кола е пластмасов, а този е облечен с нова кожа. Колко ли трябва да е карана една кола, за да се изтърка пластмасата?
  7. Може да се направи стойка, която да се отваря настрани, но задния капак пак ще се вдига нагоре, а с гумата на него е мисия невъзможна. Ще трябва да сваляш резервната гума всеки път, когато отваряш задната врата, което не е опция.
  8. Добавям и теглич за Акорд 8, седан, бензин. Цената е същата - 130 лв.
  9. В крайна сметка пак стигаме до неравномерно нагряване, това беше и моята мисъл.
  10. Дисковете могат да се изкривят само от прегряване, друга причина няма и не може да има. Прегряването може да се получи от екстремно шофиране в дъжд, от рязка промяна на температурата на диска, както и от ръждясали спирачни апарати, тогава накладките опират непрекъснато в дисковете и пак стигаме до прегряване. Различни фактори могата да доведат до изкривяване на дисковете, но причината е само една - прегряване и то неравномерно на диска.
  11. Не мисля, че третия стоп може да има отделен предпазител, логично е да бъде свързан заедно с другите две стопсветлини.
  12. Датчика става за предната броня и на мястото на крайните задни датчици на CR-V от 2007 до 2011 г. Цената е 80 лв. За повече информация на лични, или на 0887 539 999, Слави.
  13. Шайбата е за коляновия вал и е чисто нова, никога не е монтирана на кола.
  14. Не си ти човека, който ще каже дали има полза от някой тук, или не, има админ и модератори и това е тяхна работа. Ако ти имаше поне минимални познания по електроника, щеше да знаеш, че каквито и крайни стъпала да сложиш в един усилвател, мощността няма да се вдигне, докато не вдигнеш захранващото напрежение, т.е., с 12 волта можеш да получиш максимум 12 вата на канал, евентуално можеш да свържеш мостово 2 канала в един и получаваш 24 вата, но за повече няма как да стане. Опитай се да ме обориш, ако не съм прав. Даваш линк към американска Хонда, което не е коректно, защото нашите са японски и са различни коли. Не съм коментирал и безпочвеното ти решение да свързваш 220-волтов инвертор в OBD буксата, защото този инвертор трябва да е постоянно захранен, а консумацията му дори и при празен ход надвишава 1 ампер, което означава, че акумулатора може и да не издържи до сутринта. Пишеш разни небивалици, а реално нещо да си направил, или само се каниш? Повече няма да коментирам постовете ти, колкото и безумни да са те, който ги чете и им вярва, отговорноста си е негова.
×