Jump to content

Tokio

Фен
  • Мнения

    497
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Tokio last won the day on Октомври 31

Tokio had the most liked content!

Обществена Репутация

67 Neutral

Относно Tokio

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден Юли 31

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.2 i-CTDI 2008, комби
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол
  • Интереси
    Всичко, което е Made in Japan
  1. 8-ма генерация Акорд

    Акорд има следене на налягането в гумите чак след фейса от 2012 г. Произведените преди тази година нямат.
  2. 8-ма генерация Акорд

    Двулитровата осмица се продава само с 16'' джанти, тези 17-ки имат датчик за налягането в гумите, но не вярвам колата да има възможност да се свързва с тях.
  3. Не се сърди, според теб може да са еднакви, но не са. Нека да пишем мнения само и единствено когато сме сигурни в написаното.
  4. Компетентните вече се изказаха, няма кой да ти каже, че огледалата са еднакви, защото наистина не са. Би било добре да се извиниш за подвеждащия коментар. Поне аз бих го направил.
  5. Преден десен подкалник

    В автосклада са тайвански, явно са по-добри от китайските.
  6. Моите са със стоманени джанти, гумите са 205/60/16 и вероятно ще станат само на двулитров Акорд.
  7. Аз имам две чисто нови нормални гуми с джанти за Акорд 8. Имам и пусната обява за тях, но не съм я повдигал и е потънала много надолу.
  8. Ако дупката е голяма, спрея няма да ти свърши работа. Гумаджията също. Само нова гума.
  9. Преден десен подкалник

    Поръчах като за моята кола, след 2006 година
  10. Преден десен подкалник

    Читав си е подкалника, не е оригинален, но си е 1:1 с оригинала. Внимавайте какво поръчвате, защото в този сайт има части и за американските Акорди, които са различни.
  11. Преден десен подкалник

    Ето тук има нови подкалници на по-ниска цена от употребяваните: http://www.avtosklad.bg Ако държиш да е употребяван, провери обявите тук: www.mobile.bg или тук: www.cars.bg Аз също съм за смяна на подкалник, намерих употребяван, но цената не ми хареса, затова си купих нов.
  12. В края на крайщата десния волан пречи предимно извънградско, с много завои и зад камион/ТИР без видимост, в града и на магистрала-никаква разлика... Не съм много съгласен с горното. Щом пречи предимно извънградско, значи пречи не само там. Нямам намерение да давам съвети на никого, но никога не бих се съгласил, че е нормално да загиват невинни хора заради желанието на някого да има по-нова кола на по-тънка цена. Да, възможно е да се управлява кола с ляв волан при дясно движение и обратното, но когато "различните коли" станат над 10% от движещите се в трафика, това вече сериозно ме притеснява. Не искам да споря с никого, изказвам личното си мнение.
  13. Виене на хидравликата

    На входа на маслото в помпата на хиравликата има един черен пластмасов щуцер, който е уплътнен към помпата посредством гумен О-образен пръстен. Щуцера се държи към помпата само с един болт.
  14. Идеята е в монитора да виждаш дали въобще има коли насреща, а не да оценяваш разстоянието/скоростта им, не да гледаш в монитора докато изпреварваш, т.е. дали въобще да се изнесеш малко в ляво да погледнеш. И не гледаш в дясно, монитора ти стои в ляво от теб когато си с десен волан... Каквото и да казвате, пак е рисково да се шофира кола с десен волан при ляво движение. Дори и с камера, водача трябва да следи: 1. Колата пред себе си, 2. Да гледа в монитора за насрещно движещи се, 3. Да гледа и в огледалото за обратно виждане дали някой не го изпреварва... А разстоянието и скоростта на насрещно движещите се са от огромно значение. Може да не се виждат коли на дисплея, но на 100 метра отпред да има завой. Според мен е по-добре без камера и огледала, защото те могат да подведат водача да предприеме рисково изпреварване.
  15. Виене на хидравликата

    Точно за този О-пръстен става дума. При мен се получи същия ефект когато реших да затегна гайката до пръстена докрай. Развий я с 1/4 оборот и сподели за резултата.
×