Jump to content

Tokio

Фен
  • Content Count

    929
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Tokio last won the day on June 9

Tokio had the most liked content!

Community Reputation

169 Good

3 Followers

About Tokio

  • Rank
    Потребител
  • Birthday July 31

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.2 i-CTDI 2008, Infiniti FX30S 2010
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол
  • Интереси
    Всичко, което е Made in Japan

Contact Methods

  • Skype
    Нямам

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Колата комби или седан е? Преди или след фейса? Смяната на компютър не е болт он, ще ти трябват Maris кодовете от Хонда. Аз минах по тази процедура, та съм запознат. Проблема не е за еладжии, а за електрончик.
  2. Да повдигна темата, не можахме да си паснем със Златното Крило и го продадох. Сега си взех от Германия VT500 от който съм много доволен, 1987 година, но само на 40 к км. Смених му маслото в двигателя и диференциала, на коловете също със смяна на семерингите и прахоуловителите. Вторник ще му сменям и свещите. Много ме радва визията му, сега търся ролбар и слюда. Свиркайте ако знаете от къде мога да намеря.
  3. Проблема решен със смяна на EKU-то и съответното опознаване с другите модули с HDS с кодовете от Honda.
  4. Дай твоето EKU да го ресетна ако не си решил проблема.
  5. Ако блутута ти е оригинален, 99% проблема е от него.
  6. с обучаване на контактните ключове с имобилайзера на почти всички Хонди. Пиша тук, защото най-често се случва на Сивик да не си разпознава ключовете, но се случва и на други модели. На мен се случи с Акорд, оказа се че в България има само два оторизирани от Хонда сервизи (в София и Пловдив), та се наложи сам да се спасявам. Стана по трудния начин, сега имам два резервни компютъра, два имобилайзера и две бушониери, но поне разбрах каква е процедурата.
  7. Аз съм с чисто нов марков акумулатор и при мен се получава същото. Всъщност има ли кола, която да не го прави?
  8. Това, че при стартиране на двигателя ти светва за кратко някоя от лампите на таблото не го намирам за проблем.
  9. Колко амперчаса ти е акумулатора?
  10. Няма влага или вода нито отвън, нито отвътре.
  11. Разбрах къде е проблема - в ЕКУ-то. Днес на -2 градуса затоплих компютъра с духалката и колата веднага запали. Сега търся ЕКУ.
  12. И аз имам подобен проблем. При работа на място изведнъж двигателя (Акорд 7 дизел, фейс) угасва,като завъртя със стартера пали веднага. При движение на ниска скорост усещам как угасва и веднага се запалва. Забива за части от секундата муцуната без да пипам газта и продължава да работи. Сега не пали на температура около нулата, като се постопли пали от раз. При тестване с HDS ми дава грешка в ABS (загуба на комуникация). С чисто нов акумулатор съм. Когато работи, живите данни са прекрасни.
  13. Колата я имам вече 8 години, никога не ми е правила този проблем.
  14. Оправих си колата. Компютъра беше загубил връзка с имобилайзера, обучих ги с HDS-a
  15. Писах, че ще ми докарат колата след празниците. Чакам я до няколко дни.
×
×
  • Create New...