Jump to content

Tokio

Фен
  • Content Count

    885
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tokio last won the day on January 20

Tokio had the most liked content!

Community Reputation

142 Good

About Tokio

  • Rank
    Потребител
  • Birthday July 31

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.2 i-CTDI 2008, Accord 2.2 i-DTEC 2009, CR-V 2.2 i-DTEC 2011, GoldWing 1800, 2001
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол
  • Интереси
    Всичко, което е Made in Japan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Не искам да убеждавам никого за нищо, всеки си решава сам, но според мен не е колегиално да "честитиш" на колегата за големия ремонт. Знам, че си фен на бензина, аз пък на дизела, но нека да си запазим уважението. Мисля, че теми "бензин срещу дизел" не трябва да бъдат допускани, защото всеки път се получват конфликти. Кой каквото си е избрал, нека да му се радва.
  2. Пишеш така, сякаш злорадстваш, не всеки, който кара дизел е сменял дюзи и помпа. Аз от много години карам дизели и не съм имал никакви проблеми, нито скъпи ремонти.
  3. На гърба на задните седалки има едно желязо, закачено с ремък, което трака ако е оставено да виси, има специално място за него на гърба на седалката.
  4. Аз съм монтирал на Акорд 7, нямаше окабеляване. Предполагам, че и при осмицата ще е така.
  5. Tokio

    Ремонт фар

    Лупата се сменя, аз имам от Акорд. Нека знаещите да кажат дали са еднакви.
  6. Ако е блокирал компресора, съединителя започва да боксува, намотката прегрява и термото прекъсва. В този случай шунтирането на термото няма да реши проблема, но при мен компресора си беше наред и след шунтирането на термото, климатроника си заработи нормално.
  7. Грешката е "непозната" защото проверката не е направена с HDS. Ключа може да се обучи само дистанционно да отключва и заключва колата, за паленето процедурата е доста по-сложна.
  8. По първата буква от номера на рамата може да се разбере къде е правена колата, лично аз мисля, че колите от Америка си ги сглобяват там. Което означава, че ще имаш проблеми с намирането на части. Двигателя е 2.4i но не е i-VTEC и e 170 коня.
  9. След като са измерени 14 волта да влизат в компресора, а съединителя не зацепва, значи е прекъснал термопредпазителя, намира се върху намотката на ел. съединителя. Играл съм го този филм и можете да ми вярвате. Трябва да се разчовърка заливката внимателно с една отверка и ще се види, като най-напред трябва да се локализира мястото на термопредпазителя, намира се там, където е леко надута заливката. Трябва да се работи внимателно, за да не се прекъсне намотката. Най-лесно става като се свали компресора и шайбата, аз го правих без да свалям компресора, колата се вдига на подемник, сваля се гумата, подкалника и шайбата на компресора, последната процедура е най-трудна. Имайте в предвид, че вероятно има причина да изгори термопредпазителя, при шунтирането му проверете дали не е блокирал компресора.
  10. Здравей!)

    Та ти си ми и градски...)..(от Ямбол)

    В четвъртък ще си идвам в Ямбол, та ако успея утре с твоя помощ да го оправя (компресора) - ще е чудо!)

    Тел ми е 0884623300

    Ще бъда благодарен, ако успеем да си поговорим утре преди обед за този термопредпазител....защото в 17.00 ще я карам в един сервиз и т.н. 

    Хубава вечер!)

  11. Бобината на съединителя има термопредпазител, който се намира до нея, който изгаря при висока температура. Не се самовъзстановява, но може да се прескочи с мост и компресора ще заработи.
  12. Когато се сменя голямата верига, задължително се сменя и малката, че като се скъса мотора отива на кино, защото се оплита с голямата и става мазало.
  13. Цената не винаги определя качеството. Пробвай тогава с евтин ЛЕД.
  14. Опиши екстрите
  15. Нека колегата най-напред да провери нивото на хидравличната течност в казанчето. Ако нивото е ниско, в системата влиза въздух и се получава подобен звук.
×