Jump to content

e4omir

Фен
  • Мнения

    176
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

28 Neutral

Относно e4omir

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    K20Z2 & D15Z6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Враца

Последни посетители

6396 профилни разглеждания
  1. Аз съм с фейс седан с люк. Всичко си свети без значение коя врата се отваря. Ако го спра предния от копчето след това само ръчно мога да ги пусна посредством натискане (левия или десния). При комбито заради плафона в средата може и да е различно, но за седан трябва да светят и двата.
  2. Няма да се разберем така. Искате да превърнете проблема с неработещите Ви плафони в проблем на нас, дето си ни светят. Айде много Ви моля да си оправите светлините в купето, а не да пускате мухата, че е нормално да не свети при отворена врата и да почне някой със светещ плафон да ровичка, да си троши щипките и да си окъсява инсталацията
  3. Според мен просто си е вкарал поредния изгнил кошник и рано или късно ще го пробута на някой заблуден за съжаление.
  4. Колко ти струва цялото каско при тази застрахователна сума колега?
  5. e4omir

    Bluetooth джаджа

    Не, само за разговори може да се ползва колега.
  6. И аз точно седя и чета и си мисля, как всеки автомобил е индивидуален, като всички гледат таблицата на Шваке, само дето някой застрахователи вдигат малко застрахователната оценка за да ти одерат още някой лев с премията дето плащаш като цена. И това за тотал щетата и за изплащането на не повече от 80% важи ли и при кражба? В смисъл ако колата ти е оценена на 10к и на първия месец ти я откраднат, колко ще ти изплати застрахователя? Според мен, ако нямаш заведени щети през този месец трябва да платят 10К, а не 8К както твърдите. Ако си завел щети се намаля паричната им стойност от общата оценка, както и ако се случи на 7-мия месец например, се прилага коефициент, че ти е остаряла колата с още 7 месеца от датата на застраховка и от там ти намалят малко сумата.
  7. Всичко може, но това за което конкретно питаш си е съвсем нормална функция на всеки съвременен автомобил (Crown_bg ти е казал как може да си увеличиш таблото и часовника). Като включиш фаровете и подсветката на таблото се намаля за да не ти свети в очите в тъмното (предполага се, че ще ги включиш нощем). А това, че от Хонда през 2004 г. не са се сетили, че в България и много други страни ще има закон, който ни задължава да си пускаме фаровете и през деня е пропуск на японците. То за това Хондите не са идеалните автомобили.
  8. Колеги, на колко пари Ви оценят колите при пълно каско и в коя компания? Лично мен почва леко да ме притеснява как Армеец ми казват, че колата ми я оценяват на 8800 тази година, а всички знаем, че не дай си Боже нещо да стане с тия пари не може да си купиш читав акорд фейс (поне за моя твърдя, че е доста гледана и пазена кола) Поздрави.
  9. Тези теми винаги са били най-интересни за четене Колеги, от къде черпите информация за времената и т.н.? В auto-data.net излизат някой доста противоречиви числа, като например че Honda - Accord VII - 2.0 i-VTEC 16V (155 Hp) от 0-100 е с време 8.9 сек vs Honda - Accord VII - 2.0 i-VTEC 16V Sport (155 Hp) от 0-100 е с време 9.2 sec. Това не мога да го повярвам. За мен това са абсолютно еднакви автомобила. Или ако е вярно, Sport за какво е сложено в името, за престиж може би? И за да не съм офф ще кажа, че като собственик на 2.0 подкрепям точно този мотор. Относно това, че е муден, определено колегата е трябвало да върне някоя и друга предавка, тези коли не се плашат от това. А това че очакваш динамика и кик като на дизел с турбо също няма как да стане. Писал съм го и преди, че дизела ти дава едно субективно чувство на вървене заради въртящия момент, докато на цифри е дори маааалко по бавен от 2.0 бензин. Подкрепям и Цецо, че с всичко се свиква и после малее - коне, пари с музика и т.н.
  10. А круиз контрола може ли да се ползва свободно без него?
  11. Е значи е различно. При мен ставаше много рядко и то само като дам на контакт. И не можех когато искам да го повторя, точно за това не смеех да го споделя хаха иначе при теб за 10 мин да трепне 10 пъти....не знам, да не си бил застъпил някой комшия с гумата и той да се е опитвал да си извади крака Нямам идея наистина, но не мисля че е голяма драма. По кофти са теми със заглавия като "какво ли не се опитах, но колата не иска да помръдне" Нашите коли и в покой си "апат каишките"
  12. На мен ми се случваше подобно нещо, но с предишния ми сивик. Значи колата след пътуване е спряла, двигателя е изгасен и ключа е на позиция 0 или 1 (1 ако съм слушал музика например). Седя си в колата и нещо си цъкам в телефона, посягам към ключа и в момента на даване на контакт колата леко се помръдва. Това е само от дадения контакт, без да съм въртял на стартера или натискал някой от педалите. Никога не съм му обръщал внимание, но определено ме е човъркало какво става. Не ставаше всеки път, но поне няколко пъти ми се е случвало. Дори, не съм влизал в дискусия с приятели, за да не ме питат „преди претрисането беше ли си изпил хапчетата“
  13. Колата мисля трябва да е с работещ двигател (или на контакт примерно) и с дръпната ръчна. Мисля, че нещо такова беше, тествай и ще видиш, че ще стигнеш до това меню.
  14. Тъпото е, че подсъзнателно някой такъв "майстор" разбирач като почне да ти пълни главата с глупости и някакси му се доверяваш и се мяташ на ремонт/услуга която той ти препоръча. Аз още нямам кръв в главата как оня ден един такъв "разбирач" му платих 180 лв за пълнене на климатика на Тойотата на баща ми + някакво изплакване на системата (flushing). Още не мога да повярвам как сам му платих дори добре, че колегата е отложил смяната е и помислил на трезво, а не като мен.
  15. Под фабрично изрязан имам предвид, че има изрязано и подготвено място където да легне баласта. И да, трябва да се направи само дупка през която да мине кабела (тя си е също фабрично отбелязана къде трябва да е).
×