Jump to content

e4omir

Фен
  • Content Count

    190
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

33 Neutral

About e4omir

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    K20Z2 & D15Z6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Враца

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

6531 profile views
  1. Благодаря колега, поръчах Фебест-та и като ги сменя само времето ще покаже. Относно другата тема при мен не се забелязва никактв наклон на гумите. Най-вероятно това е следващото нещо, което ще стане ако не се сменят. Поздрави.
  2. Здравейте колеги, след преглед на ходовата част се оказа, че имам луфт в задните горни шарнири, които си вървят с щангата и тампона след нея. Също така са се прокъсали вече и тампоните в горната и долната част на самия шенкел. Проблема и чуденето сега е какво да сложа като алтернатива. Моля ако някой се е сблъсквал с подобно нещо да сподели. В Бултрако цената на щангата с шарнира е 211 лв/бр (парт номера е 52390-SEA-013 като от coxmotorparts.co.uk ми казаха, че е променен от хонда и вече е 52390-SEA-901). За сега успях да намеря NAKAMOTO (май са Тайвански) за около 85 лв/бр и FEBEST за 60 лв/бр. Малко по-сложно се оказа това с тампоните. Те са част от шенкела и ги няма като отделен парт номер, а в Бултрако цената на шенкела е 400 лв. Като алтернатива намирам за сега само на FEBEST за цена 30 лв/бр тампон, като трябва да се избиват старите. Чуденето ми е, колко ще изкарат новите, при положение, че Хонда не са ги отделили като отделна част? На снимката съм оградил тампоните и щангата. Благодаря предварително за всяко мнение.
  3. Това трябва да е част от RDS функцийте на радиото. Потърси инфо в гугъл за RDS (Radio Data System) да не напиша някоя глупост тук.
  4. Цецо, в момента и ние сме нета.... Иначе аз нищо не искам да нищим. И моята харчи всичко каквото и сипа, но такива: 2.4 е доказано по-икономичен от 2.0 не мога да ги приема, като навсякъде е измерено обратното. Това е малко като спора с вървежа на стокови 2.0, 2.4 и 2.2, никой не го успорва, че 2.4 е малко по бърз, но не е като да е кола от друг свят. А сега искате и да са по-икономични Разделяме си го така: вие първи късате лентата на финала, ние с 2.0 пристигаме там с по-малко изхарчено гориво, не е честно иначе Със здраве и дано само такива теми да се пускат тази година.
  5. Навсякъде в нета където има фабрични измервания на двата двигателя пише точно обратното. 2.4 си иска повече гориво. А колегата с тия 7.3 в тия студове не знам какво го притеснява...
  6. За без навигация: натискаш OFF бутона (големия кръгъл в средата на конзолата) за няколко секунди и така влизаш в менюто за настройки. След това с 4-ката управляваш въпросната функция, която е със съкращение PS ON/OFF (включваш я и изключваш с натискане пак на 4-ката). Това е общо взето, на бутон 5 ти е часовника дали да е 12/24 и т.н.
  7. Да, от задното трябва да е значи. Иначе и аз съм с ОЕМ ксенон и доста течност отива фира по фаровете
  8. С Crown_bg сме писали по едно и също време. Еми аз изпръсках лятната, като на стъклото спря да излиза струя и събра 5 литра точно... истината е някъде по средата значи
  9. При напълно празно вчера налях 5 литрова туба и стигна точно до капачката.
  10. Здравейте и от мен. Линк: https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: Honda PSF – 3x0,354 L Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 – 1х4L Стойност на поръчката: (3*5,99 + 25,96)*0,95*1,9675 = 82,11 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД – Внесох ги днес в 16:16 на 14.11.2018 (в основание за плащане го има и ника ми от форума) Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
  11. Едната снимка не съм успял да я прикача... =
  12. Колеги, извинявам се, че вдигам темата отново, но двете масла взаимозаменяеми ли са? Едното е PSF-S, което го има и в БГ, а другото е PSF, което смятам да поръчам от общите поръчки. Просто не ми става напълно ясно. Благодаря предварително. = ?
  13. Колеги, при протекъл апарат и съответно омазани накладки не се ли сменят и те? Аз така съм запомнил от моя майстор, но може и да съм в тотална грешка. А за случката на колегата, добре наистина, че всичко е минало добре и благодарности, че споделя с всички за да сме по внимателни. Никой не може да каже как ще реагира ако му дойде до главата. Иначе това със златните пръстени го правят от няколко години поне. Поздрави.
  14. Аз съм с фейс седан с люк. Всичко си свети без значение коя врата се отваря. Ако го спра предния от копчето след това само ръчно мога да ги пусна посредством натискане (левия или десния). При комбито заради плафона в средата може и да е различно, но за седан трябва да светят и двата.
×