Jump to content

e4omir

Фен
  • Мнения

    171
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

26 Neutral

Относно e4omir

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    K20Z2 & D15Z6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Враца

Последни посетители

6351 профилни разглеждания
  1. И аз точно седя и чета и си мисля, как всеки автомобил е индивидуален, като всички гледат таблицата на Шваке, само дето някой застрахователи вдигат малко застрахователната оценка за да ти одерат още някой лев с премията дето плащаш като цена. И това за тотал щетата и за изплащането на не повече от 80% важи ли и при кражба? В смисъл ако колата ти е оценена на 10к и на първия месец ти я откраднат, колко ще ти изплати застрахователя? Според мен, ако нямаш заведени щети през този месец трябва да платят 10К, а не 8К както твърдите. Ако си завел щети се намаля паричната им стойност от общата оценка, както и ако се случи на 7-мия месец например, се прилага коефициент, че ти е остаряла колата с още 7 месеца от датата на застраховка и от там ти намалят малко сумата.
  2. Всичко може, но това за което конкретно питаш си е съвсем нормална функция на всеки съвременен автомобил (Crown_bg ти е казал как може да си увеличиш таблото и часовника). Като включиш фаровете и подсветката на таблото се намаля за да не ти свети в очите в тъмното (предполага се, че ще ги включиш нощем). А това, че от Хонда през 2004 г. не са се сетили, че в България и много други страни ще има закон, който ни задължава да си пускаме фаровете и през деня е пропуск на японците. То за това Хондите не са идеалните автомобили.
  3. Колеги, на колко пари Ви оценят колите при пълно каско и в коя компания? Лично мен почва леко да ме притеснява как Армеец ми казват, че колата ми я оценяват на 8800 тази година, а всички знаем, че не дай си Боже нещо да стане с тия пари не може да си купиш читав акорд фейс (поне за моя твърдя, че е доста гледана и пазена кола) Поздрави.
  4. Тези теми винаги са били най-интересни за четене Колеги, от къде черпите информация за времената и т.н.? В auto-data.net излизат някой доста противоречиви числа, като например че Honda - Accord VII - 2.0 i-VTEC 16V (155 Hp) от 0-100 е с време 8.9 сек vs Honda - Accord VII - 2.0 i-VTEC 16V Sport (155 Hp) от 0-100 е с време 9.2 sec. Това не мога да го повярвам. За мен това са абсолютно еднакви автомобила. Или ако е вярно, Sport за какво е сложено в името, за престиж може би? И за да не съм офф ще кажа, че като собственик на 2.0 подкрепям точно този мотор. Относно това, че е муден, определено колегата е трябвало да върне някоя и друга предавка, тези коли не се плашат от това. А това че очакваш динамика и кик като на дизел с турбо също няма как да стане. Писал съм го и преди, че дизела ти дава едно субективно чувство на вървене заради въртящия момент, докато на цифри е дори маааалко по бавен от 2.0 бензин. Подкрепям и Цецо, че с всичко се свиква и после малее - коне, пари с музика и т.н.
  5. e4omir

    Покупка на Акорд 2.4 2006

    А круиз контрола може ли да се ползва свободно без него?
  6. e4omir

    Акорд 8ма ген.дизел.

    Е значи е различно. При мен ставаше много рядко и то само като дам на контакт. И не можех когато искам да го повторя, точно за това не смеех да го споделя хаха иначе при теб за 10 мин да трепне 10 пъти....не знам, да не си бил застъпил някой комшия с гумата и той да се е опитвал да си извади крака Нямам идея наистина, но не мисля че е голяма драма. По кофти са теми със заглавия като "какво ли не се опитах, но колата не иска да помръдне" Нашите коли и в покой си "апат каишките"
  7. e4omir

    Акорд 8ма ген.дизел.

    На мен ми се случваше подобно нещо, но с предишния ми сивик. Значи колата след пътуване е спряла, двигателя е изгасен и ключа е на позиция 0 или 1 (1 ако съм слушал музика например). Седя си в колата и нещо си цъкам в телефона, посягам към ключа и в момента на даване на контакт колата леко се помръдва. Това е само от дадения контакт, без да съм въртял на стартера или натискал някой от педалите. Никога не съм му обръщал внимание, но определено ме е човъркало какво става. Не ставаше всеки път, но поне няколко пъти ми се е случвало. Дори, не съм влизал в дискусия с приятели, за да не ме питат „преди претрисането беше ли си изпил хапчетата“
  8. Колата мисля трябва да е с работещ двигател (или на контакт примерно) и с дръпната ръчна. Мисля, че нещо такова беше, тествай и ще видиш, че ще стигнеш до това меню.
  9. Тъпото е, че подсъзнателно някой такъв "майстор" разбирач като почне да ти пълни главата с глупости и някакси му се доверяваш и се мяташ на ремонт/услуга която той ти препоръча. Аз още нямам кръв в главата как оня ден един такъв "разбирач" му платих 180 лв за пълнене на климатика на Тойотата на баща ми + някакво изплакване на системата (flushing). Още не мога да повярвам как сам му платих дори добре, че колегата е отложил смяната е и помислил на трезво, а не като мен.
  10. e4omir

    Въпрос за фарове

    Под фабрично изрязан имам предвид, че има изрязано и подготвено място където да легне баласта. И да, трябва да се направи само дупка през която да мине кабела (тя си е също фабрично отбелязана къде трябва да е).
  11. e4omir

    Въпрос за фарове

    Ако не съм изхвърлил счупения ми фар от челния на моя Акорд мога да ти го донеса и ако ти се занимава да видиш дали може да си прехвърлиш лупите на късите (това е най-важното нещо в ксеноновия фар). В смисъл да си свалиш твоя фар и да видиш лупата по същия начин ли се захваща (моят е оригинален фар от фейс). Изрязано място за баласт си има фабрично и в не ксеноновите фарове, така че това не е проблем. (виждал съм го лично на фар в моргата в Дружба2). Ти си със фабричен ксенон също нали? И искаш да си направиш фаровете фейсови?
  12. e4omir

    8-ма генерация Акорд

    Искам да попитам от чисто любопитство. До колко оборота след 4500 може да бъде изпържен един ремапнат дизел както е написал Веско? При мен при бензина, малко след като влезе в червения сектор (7000 оборота) и колата забива муцуна сама. Как е при дизела? Иначе да не съм оффтопик, ако колегата цели ремап, няма какво да се чуди, дизел ще е
  13. e4omir

    Удар отпред

    Не ги обвинявай тях Всички доверени сервизи слагат китайски (най-евтините) части. Нали все пак и те работят за да изкарват пари, а не за удоволствие. Той кръга си е ясен - застрахователя плаща малко пари на сервизите, съответно сервизите влагат евтини части и консумативи (като лака за боя например) за да излизат на печалба. Това е. В моя случай избрах варианта по фактури, точно за да не ми я наредят предницата с китайски части. Но така аз имах доста работа да обикалям и да си търся оригинални от морги. Накрая смея да кажа, че със стечение на обстоятелствата колата стана все едно сега излиза от шоурума (одобриха ми оригинална броня и фар, защото за фейслифта нямали китайски аналози.), а аз отделни си намерих другите части в перфектно състояние. Ще оправиш и твоята споко.
  14. e4omir

    Удар отпред

    Алианц съм ги ползвал когато колата ми нямаше 8 г. и имах право на официален сервиз. За мен те са най-добрия застраховател в БГ. Сега какво имат като методи към днешна дата не мога да кажа, но знам че има няколко начина да си оправи човек колата по застраховка. 1. С доверен сервиз (ако имаш право на такъв), с който те имат договор за ремонти 2. По експертна оценка. Което е спрямо това какви са увреждания и какво има за правете ти дават "едни пари" и се оправяш сам. 3. По фактури (така си оправих аз един челен удар). Демек, правиш си колата където поискаш и им представяш фактури за ремонта, които те ти покриват. Разбира се няма да ти признаят каквото им дадеш, но тук хубавото е, че в началото можеш да им дадеш Проформа фактура с ремонта и те да ти кажат, дали ще ти я признаят (платят или не), съответно могат да ти кажат колко за части и труд ще ти признаят. И така можеш да си намериш например оригинални части от морга, а не някой доверен сервиз да ти я нареди с части Депо. Дано съм бил полезен. Поздрави.
  15. e4omir

    Удар отпред

    Подобни елементи без достъп се дърпат със спотер колега. И Чавдар е прав, проучи сервиза, в който решиш да я оставиш, да не ти напълнят всичко с кит.
×