Jump to content

Slavko

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно Slavko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pavlikeni

Последни посетители

90 профилни разглеждания
  1. Здравейте колеги Проблема е решен ! Оказа се че е хидротрансформатора.Вчера си взех колата и в момента всичко е на ред. Хидротрансформатора е рециклиран , кутията е инспектирана /там всичко беше ОК/ и беше сменено цялото количество масло. Ще обобщя всичко което съм прочел и направил ,надявам се да съм полезен на всички. На първо място симптомите. 1. В самото начало при скорост от 40 км/ч.,1500 об. На 3-та предавка със леко подаване на газ и при много леко изкачване се получава едно леко придърпване/претрисане, вибрация ,притръпване /.На този етап много трудно може да се диагностицира .В повечето случай го отдаваме на неравна пътна настилка или нещо случайно тъй като момента на притръпване е твърде кратък. 2. На втория етап след около 3-4000 км. Това притръпване започва да се усеща и при скорост от 35 ,40 ,45 км/ч. ,лошото е че не винаги го прави . 3. На третия етап след още 3-4000 км. Притръпването вече се усеща постоянно при скорост от 35 до 45 км/ч.след което изчезва.. Тук обаче оборотомера започва по време на притръпването да се движи леко стъпаловидно до момента в които превключи на четвърта и ако продължите така без да променяте позицията на педала на газта в момента който достигне 70 км/ч на 5 предавка оборотомера започва да играе с около 200 оборота нагоре на долу без определен ритъм и след като премине 80 км/ч. нещата се оправят . 4. Четвъртия етап е при който вече хидротрансформатора започва да приплъзва осезаемо и тогава вероятно ще светне Чека,тъй като оборотите на двигателя и на първичния вал се разминават доста извън зададените параметри./до този етап не съм стигал-това е от прочетеното в литературата/. Диагностиката на проблема. Тук идва първата грешка която се допуска , когато не се доверим на специализиран сервиз, а на „общопрактикуващ“ майстор. Винаги се започва от вътрешно каре най- често дясното което е след междинната опора /то по принцип си има определен луфт ,тъй като то е буквално нанизано върху полуоската и не лагерува в лагера на опорта,там има единствено един графитен семеринг/ .Аз също го смених и ефекта беше нулев /сега си имам едно напълно здраво оригинално каре /. Ако продължите с налучкване после ще стане , лявото каре ,кардана ,тампони на двигателя на кутията и т.н. ..всичко това около 2000+ лв. – без никакъв ефект. Най накрая някой майстор ще ви каже „Ами тя си е така“.Аз стигнах само до дясното каре , а между другото ходих и в Бултрако Варна ,но там не успяха да диагностицират проблема, според тях това е от софтуера на кутията ?? Диагностика може да си направите и сами за ориентация , но само за ориентация, после идете на специализиран сервиз . След като колата започне да притръпва включете D3 и тогава ако изчезне със голяма вероятност е хидротрансформатора. Причината и че фрикционния диск е износен и не може да осъществи плавно заключване на хидротрансформатора. За решаването на проблема има няколко варианта 1. Бултрако – цената на нов хидротрансформатор – 3115 лв. без монтаж ,със монтаж и подмяна масло… предполагам 4000+ лв. 2. Вие ако можете да си го смените около 1900 – 2000 лв. от Япония доставка. Може и чрез колега от форума.Пак ще трябва да смените маслото т.е плюс около 200 лв. пак от форума.От Бултрако маслото е 320 лв. 3. Рециклиране на вашия хидротрасформатор, инспекция на кутията и съответно пълна подмяна на хидравличното течност Аз избрах 3 вариант.Тази процедура я извърших в гр.Мартен при Любо .Това отнема 1 седмица и цената според мен е много добра – 1400 лв. с една година гаранция. Изключително доволен съм от ремонта , надявам се да няма проблеми . Ако някои колега желае с удоволствие ще му предоставя координати на сервиза , нека да пише на лични съобщения. Темата е приключена. Благодаря на всички колеги който се отзоваха .Надявам се да съм бил полезен !
  2. Здравейте колеги Има развитие по темата.Проблема е диагностициран благодарение на Любо от гр.Мартен /изключително любезе и отличен професионалист/. Към него ме насочи един познат със същите проблеми но с AUDI което е отремонтирано там и вече над 50 000 км. си го кара без проблеми.Оказа се че е точно хидротрансформатора . Е и аз като доста колеги направих проба с едното каре,но спрях до тук. В понеделник ще я закарам за ремонт и след ремонта ще напиша какво е станало. Между другото изчетох всички форуми и американски и руски и се оказа че този проблем на Хонда съвсем не е единичен случай .Просто трябва да се диагностицира на време и да се вземат мерки в противен случай щетите стават необратими кутията.
  3. Благодаря Получих пратката Поздрави Slavko
  4. Една поръчка и от мен Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 4х0.946 L Стойност на поръчката: 4*12,99*0,95*1,9675 = 98 лв. Начин на плащане: - Парите са преведени преведени по сметка /98 лв./ в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер гр.Павликени 5200 , обл.В.Търново, офис ЕКОНТ ,ул.Цар Иван Асен II №1 Славко Савчев - 0888 38 92 52
  5. Благодаря !Събота и неделя ще ги огледам....дано излезе нещо такова. Правими впечатление че когато карам по дълго в един момент почти не се усеща ,а когато отива сутрин на работа го усещам по осезателно,дали зависи нещо от температурата?
  6. Здравейте колеги Ето до къде стигнаха нещата. Сменихме дясното каре и резултата е почти никакъв.На оригиналното му нямаше абсолютно нищо дори и минимално износване, вътре си беше като ново,а лявото според специалисти е здраво. Това което ми направи впечатление е че смазката вътре беше почти течна /светлокафява - вероятно такава трябва да бъде/. Сега ще си поръчам масло от общите поръчки и ще подменя маслото на скоростната кутия . Тук имам един въпрос . Когато ми докараха колата не знаех как се мери маслото . Измерих го на работещ двигател на позиция P /така ми казаха/ и тогава нивото беше точно на средата между двата белега . След първата смяна в Бултрако като го проверих по начина описан в книжката /между 60- 90 секунда след като се угаси двигателя/ се оказа на долната граница.Преди няколко месеца като го смених му налях 2,5 л./както е по книжка/ ,след като загря и го проверих беше поне 5 мм. под долната граница долях му половин литър т.е стана 3 л. и тогава нивото застана между белезите измерено по начина описан в книжката. След което го проверих /от любопитство/ при работещ двигател на позиция P - беше 1мм. под долната граница. Питам се коя е истината ?..да не би да е ниско нивото и от там да се появява това претрисане. Със сигурност когато купих колата това го нямаше. Бях във Варна в сервиза за автоматици МиД /мога да кажа само - чудесно отношение и изключително любезни хора/ обикаляхме по улиците на Варна известно време и в крайна сметка не можахме да възпроизведем това претрисане , след като се прибрах в нашия град го възпроизведох поне 5 пъти ??? Колеги и още един въпрос бихте ли ми препоръчали сервиз / не зависимо къде в България/ в които могат да направят диагностика и да установи ме какъв е проблема ...по този начин с подмяната на това и онова просто няма да стане, а и парите не са малко за експерименти.Не е проблем известно време да се кара така тъй като рядко попада при тези условия ,но се притеснявам от по -големи поражения ако не се диагностицира и ремонтира на време. Ще бъда благодарен за всякакви съвети.
  7. Здравейте Преди малко говори с Жизел, тяхната цена за рециклиране на вътрешно каре е около 220 лв. Говорих с представители на Febest при тях цената на вътрешното дясно каре в момента е 120 лв. комплект , бихте ли споделили кое е за предпочитане рециклирано старо или ново неоригинално...за оригинално е ясно..там цените сериозни....колегата сподели че с рециклирано кара вече 20 000 км. и няма проблеми...а някой монтирал ли е ново на Febest или от друг производител...
  8. Добро утро колеги Да колега абсолютно си прав за маслото, цената в Бултрако е 40 лв. за литър , и следващия път ще си поръчам и ще го сменя още два пъти . Благодаря за линка. Колегата dent май ще се окаже прав .Снощи прегледахме каретата по следния начин .Когато проверихме лявото вдигнахме от дясната страна и с леки движения въртяхме дясното колело т.е. придаваме движение през диференциала и обратно за лявото и в двете карета има луфтове но в дясното е осезаем и самата полуоска към колелото се мести в аксиална посока /нагоре и надолу/ опасявам се обаче че има и движение в шлиците към междинния лагер , другата също има луфт и се мести но по-малко. До колкото знам от литературата вътре са на иглени лагери и не трябва да има луфтове. Ако ми остане време в събота ще сваля лявото каре /там не се налага да се точи маслото а и то е по разбито/ и ще видим вътре какво е положението , но според мен като го сваля ще "хлопа" още по -вече когато не е на автомобила.
  9. Снощи направих няколко опита и накрая установих кога го прави . Когато натиснеш леко педала и ускориш до около 45-50 км. е вече на 3 скорост в този момент отпускаш педала ,автомата превключва на четвърта ,след малко скоростта пада на 40 км. оборотомера също пада до 1000 и тогава като написнеш съвсем леко педала да ускориш обортомера отива на 1500 и в този момент /при 40 км. и при 1500 оборот / се получава това бих казал придърпване или вибрация , все едно че пътя е на вълни и автомобила се ускорява -не знам дали го обясних добре. При всички други условия няма и помен от придърпване или вибрация . При по голям баир тя просто си превключва на трета и там няма вибрации също и при по силно натискане на педала , по надолнище и по равно просто си се ускорява ,прави го само при много леко изкачване /бих казал едва забележимо т.е при много леко натоварване /. Успях да я задържа при това положение 20 метра и докато се ослушвах всичко се нормализира . Явно нещо ще аварира но е в начален стадии. ..Ако е каре не е проблем то ще се доразбие и ще се разбере , но да не е хидротрансформатора защото ако се разбие много няма да може да се рециклира и ще трябва нов ..а той струва доста пари ,въпреки че от МиД авто Варна казах че според тях не е от там ... дано успях да обясня ... Прави го и на бензин и на газ. Превключва си нормално автомата ..върви като "тролей" почти не се усеща превключването. Единственото нещо което чувам от автомата е когато превключва от D на R и обратно съвсем леко бих казал тупване , така си беше като я купих, преди две години в Бултрако казаха че това си е нормално...и автомата и задния дифернциал са напълно изправни....е не че няма да се повреди нещо ...но колкото по малко толкова по добре ..
  10. Преди 20 000 км. / преди 2 години / смених 3 л. -както го дават по книжката и сега преди една седмица 3л. -маслото е оригинално хонда ATF -DW1 ...цялото не е сменяно
  11. Здравейте колеги Следя форума почти две години но до сега не ми се е налагало да търся съвет. Автомобила е CR-V 3 2008 г., бензин 2,0 ,автоматична кутия , с газов инжекцион . От около два месеца се усеща нещо като вибрация или може би придърпване /все едно че автомобила набира скорост на неравен участък / и то само при скорост 40 км/ч . , 1500 оборота на 4 предавка при леко подаване на газ и то не винаги ,вчера се опитах да пресъздам това придърпване и не успях.При по ниски или по високи обороти или при друга скорост няма и помен от това . С един колега се опитахме да диагностицираме проблема и стигнахме до извода че вероятно е или вътрешни карета или хидротрансформатора на скоростната кутия . Говорих по телефона с МиД авто Варна / бяха изключително любезни/ но според тях тази вибрация /според моите обяснения по телефона / не е от хидротрансформатора...за една друга фирма просто не ми се говори , там отговора беше "на ясна сме с проблема но ще струва около 2000 лв."- дори не изчакаха да се изкажа . Тук в форума прочетох че един колега е имал същия проблем но се е оправил от само себе си..което някак не ми се вярва....със сигурност не е от газовия инжекцион защото го прави и на бензин. Ако някой колега се е сблъсквал с подобен проблем ще го помоля да сподели как го е решил . Какъв е най точния метод за диагностика на вътрешните карета /в момента и двете имат по около 1 мм. луфт спрямо полуоската / и хидротрансформатора и какви са симптомите... а и още нещо висящия лагер на кардана трябва ли да има луфт /образно казано когато разклатиш кардана нагоре и надолу/...
×