Jump to content

Slavko

Фен
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutral

About Slavko

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pavlikeni

Recent Profile Visitors

298 profile views
  1. Да...ама не...решение... нов компресор,лагера е блокирал и превъртял върху оста на компресора...и вече всичко е добре ..
  2. Току що го свалих...проблема е в лагера...мисля да го сменя ,а и така ме посъветваха ...да не се занимавам с китайски изпълнения ...изкарвали по 2-3год. максимум...благодаря за съвета ..на практика потвърди всичко което ми казаха.....
  3. Първо спря да духа студено и след като я угасих и запалих отново взе направо да дрънка и да щрака от към шайбата на компресора. Направих същата процедура но със ремък 6рк1530 /такъв имаше наличен в магазина/...става без проблем...Неми се правят упражнения със смяна на лагери и за това търся отзиви за компресор НИСЕН /дано съм разбрал името/ ..цената е добра /около 400 лв./ от няколко места ми казаха че са добри ,но ако някой ползва да сподели ...
  4. Slavko

    Виене

    Тук мисля че грешиш...при завъртане на коляновия вал се завъртат ,хидротраснсформатора и всичко вътре в него а там вътре има хидр.помпа,турбина,лагери........хидравличната помпа на кутията и половината валове вътре в нея... ,🙂...дано да е някоя ролка или лагер....в противен случай положението не е розово от към парични средства....
  5. На 2 тръгва от втора и си остава на 2 !
  6. Ако не беше наложително от Хонда нямаше да я правят тази акция...все пак е за твоята безопасност 🙂
  7. И въпреки всичко това не трябва да се случва...в указанието на нито един автомобил производителите не пишат че трябва да се поставя байпас....при смяна на акумулатора / примерно/...но може и да не съм прав..🙂..поздрави и успех...
  8. Интересно...аз моя съм го откачал няколко пъти и никога не е имало проблем ,нито при бензиновия ,нито при газовия компютър, нито при другите автомобили...моята е 2.0 r20 a2 ....според мен не е само от откачането на акумулатора,вероятно има и друг проблем...няма как да крашне компютъра от липса на напрежение,тези неща са достатъчно защитени от случайна липса на напрежение,по скоро прилича на ошашавен компютър от грешно подадено напрежение ,/например късо съединение по инсталация или друг модул,датчик....🤔
  9. Използвах същия спрей през въздуховодите с маркучето то влиза почти цялото в тях /цетралните/, пръскаш докато се покаже пяната във въздуховоди и изчакваш около 30-40 минути кодензата изтича от долу под колата и така няколко пъти докато свърши флакона...резултата е добър в момента нямам миризма...незнам до кога ще е чисто.😀...след последния път изчаках повече от час да изтече всичко и тогава запалих и пробвах...
  10. Да точно в Бултрако Варна - преди три години, ми го казаха / да кажат колеги които са сменяли в Бултрако , моето го сменяха и не са сменяли филтъра - гаранция/...но не само те....прочетох го някъде във форумите, за тези до живот ги има ,но не са на Хонда...едната беше на Рено, другата на Форд...и други има....но такива автомобили нямам и не съм се впускал в подробности....🤔
  11. Да има логика...ако се запуши по някаква причина ще свърши работа...но като се има в предвид че този филтър не се сменя никога /само при ремонт на кутията- поне така казват в Бултрако/ е малко вероятно да се запуши дори и фалшификата и да доведе до проблем....ама то не се знае на колко стотин хиляди е автомобила....има кутии на които маслото е до живот - не се сменя ,но инженерите са смятали 200-250 000 км. а не два пъти по толкова 😀....абе нещо ме заинтригува и ще звънна утре на Бултрако да проверя..🤔
  12. Така като гледам ..моя е фалшив...май ще взема да си поръчам един в Бултрако докато не съм прецакал нещо...макар че като гледам единствената разлика е в площа на филтриращия елемент. Хартията май е като на всички маслени филтри...та нали всички се правят в Китай...карам вече една година с фалшивия и до сега не съм усетил проблем..
  13. Купих го по интернет но не помня от къде, цената му беше около 40 лв....Ами за Бултрако това е нормално...
  14. Иди на канал ...ще ти трябва и помощник,единият да слезе отдолу а другият да я запали,да натисне добре спирачките и да превключва от D на R и обратно / и четирите колела трябва да са на земята/, вижте от къде се чува шума и дали някой от елементите на предаването не е повреден, по този начин ще видите и къде са хлабините, ако ги има.Имай в предвид че и кардана се завърта заедно със раздатката / т.е. и предната част на задния диференциал/ , тя е постоянно зацепена посредством пиньон и корона. По този начин както го завърташ на крик предаваш движението от едното колело през диференциала,главното предаване до външното каре на другото колело и на практика нищо не можеш да разбереш. Другата проверка е като изгасиш колата слагаш на N опъваш ръчната и на ръка завърташ кардана по точно обираш хлабините ,но тук трябва да знаеш какво правиш ,защото са две хлабини на раздатката и на главното предаване, просто трябва да усетиш кога се завърта и скоростната кутия ...пак те съветвам за специализиран сервиз...трудно ще се справиш сам ..там имат и инструменти за измерване на тези хлабини... Поздрави...
×