Jump to content

Slavko

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Slavko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pavlikeni

Последни посетители

67 профилни разглеждания
  1. Здравейте Преди малко говори с Жизел, тяхната цена за рециклиране на вътрешно каре е около 220 лв. Говорих с представители на Febest при тях цената на вътрешното дясно каре в момента е 120 лв. комплект , бихте ли споделили кое е за предпочитане рециклирано старо или ново неоригинално...за оригинално е ясно..там цените сериозни....колегата сподели че с рециклирано кара вече 20 000 км. и няма проблеми...а някой монтирал ли е ново на Febest или от друг производител...
  2. Добро утро колеги Да колега абсолютно си прав за маслото, цената в Бултрако е 40 лв. за литър , и следващия път ще си поръчам и ще го сменя още два пъти . Благодаря за линка. Колегата dent май ще се окаже прав .Снощи прегледахме каретата по следния начин .Когато проверихме лявото вдигнахме от дясната страна и с леки движения въртяхме дясното колело т.е. придаваме движение през диференциала и обратно за лявото и в двете карета има луфтове но в дясното е осезаем и самата полуоска към колелото се мести в аксиална посока /нагоре и надолу/ опасявам се обаче че има и движение в шлиците към междинния лагер , другата също има луфт и се мести но по-малко. До колкото знам от литературата вътре са на иглени лагери и не трябва да има луфтове. Ако ми остане време в събота ще сваля лявото каре /там не се налага да се точи маслото а и то е по разбито/ и ще видим вътре какво е положението , но според мен като го сваля ще "хлопа" още по -вече когато не е на автомобила.
  3. Снощи направих няколко опита и накрая установих кога го прави . Когато натиснеш леко педала и ускориш до около 45-50 км. е вече на 3 скорост в този момент отпускаш педала ,автомата превключва на четвърта ,след малко скоростта пада на 40 км. оборотомера също пада до 1000 и тогава като написнеш съвсем леко педала да ускориш обортомера отива на 1500 и в този момент /при 40 км. и при 1500 оборот / се получава това бих казал придърпване или вибрация , все едно че пътя е на вълни и автомобила се ускорява -не знам дали го обясних добре. При всички други условия няма и помен от придърпване или вибрация . При по голям баир тя просто си превключва на трета и там няма вибрации също и при по силно натискане на педала , по надолнище и по равно просто си се ускорява ,прави го само при много леко изкачване /бих казал едва забележимо т.е при много леко натоварване /. Успях да я задържа при това положение 20 метра и докато се ослушвах всичко се нормализира . Явно нещо ще аварира но е в начален стадии. ..Ако е каре не е проблем то ще се доразбие и ще се разбере , но да не е хидротрансформатора защото ако се разбие много няма да може да се рециклира и ще трябва нов ..а той струва доста пари ,въпреки че от МиД авто Варна казах че според тях не е от там ... дано успях да обясня ... Прави го и на бензин и на газ. Превключва си нормално автомата ..върви като "тролей" почти не се усеща превключването. Единственото нещо което чувам от автомата е когато превключва от D на R и обратно съвсем леко бих казал тупване , така си беше като я купих, преди две години в Бултрако казаха че това си е нормално...и автомата и задния дифернциал са напълно изправни....е не че няма да се повреди нещо ...но колкото по малко толкова по добре ..
  4. Преди 20 000 км. / преди 2 години / смених 3 л. -както го дават по книжката и сега преди една седмица 3л. -маслото е оригинално хонда ATF -DW1 ...цялото не е сменяно
  5. Здравейте колеги Следя форума почти две години но до сега не ми се е налагало да търся съвет. Автомобила е CR-V 3 2008 г., бензин 2,0 ,автоматична кутия , с газов инжекцион . От около два месеца се усеща нещо като вибрация или може би придърпване /все едно че автомобила набира скорост на неравен участък / и то само при скорост 40 км/ч . , 1500 оборота на 4 предавка при леко подаване на газ и то не винаги ,вчера се опитах да пресъздам това придърпване и не успях.При по ниски или по високи обороти или при друга скорост няма и помен от това . С един колега се опитахме да диагностицираме проблема и стигнахме до извода че вероятно е или вътрешни карета или хидротрансформатора на скоростната кутия . Говорих по телефона с МиД авто Варна / бяха изключително любезни/ но според тях тази вибрация /според моите обяснения по телефона / не е от хидротрансформатора...за една друга фирма просто не ми се говори , там отговора беше "на ясна сме с проблема но ще струва около 2000 лв."- дори не изчакаха да се изкажа . Тук в форума прочетох че един колега е имал същия проблем но се е оправил от само себе си..което някак не ми се вярва....със сигурност не е от газовия инжекцион защото го прави и на бензин. Ако някой колега се е сблъсквал с подобен проблем ще го помоля да сподели как го е решил . Какъв е най точния метод за диагностика на вътрешните карета /в момента и двете имат по около 1 мм. луфт спрямо полуоската / и хидротрансформатора и какви са симптомите... а и още нещо висящия лагер на кардана трябва ли да има луфт /образно казано когато разклатиш кардана нагоре и надолу/...
×