Jump to content

milenjs

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно milenjs

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Mitsubishi SpaceWagon & Honda Logo
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Котел

Contact Methods

  • Skype
    milenjs

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте, Логото взе да тресе при продължително каране по магистралата и ускоряване при скорости над 130. Предполагам вътрешно каре. Смених дясното - 44310-S04-300, има различни варианти сложих на Фебест, долу-горе биват частите им. Намаля малко тресенето но пак го има. Искам да сменя и лявото но там греда. По документация го дават различно от дясното. И го няма налично, даже и картинка с размерите не мога да намеря. От там където пазаря на Фебест ми предлагат някакво на Sumo, размери или номер обаче не давали. Номера му е това - 44310S2GJ00. Някой дали знае има ли разлика ляво дясно и евентуално какво ляво каре да взема?
  2. След още 1000 км. нещата пак не са ОК. Ама поне се реши мистерията. Преди няколко дни паля и се чу едно бум. Замириса и на газ. Отварям капака - мъркуча към разширителния съд изхвърлен и всичко във антифриз. Радиатора спукан в горната част. Едвам се прибрах - купих 2 туби по 11 литра вода и за 150 км ги налях и 2-те. Оказа се че изпарителя е вкарал газта в охладителната течност. Явно така е ставало и предните 2 пъти като обвиних гарнитурата на главата за изхвърлянето на вода. И 4-5 дена като не я карам докато сменя гарнитурата се е запушвал пропуска в изпарителя. Сега проблема ми е с намирането на воден радиатор. Няма нито нов, нито 2-ра ръка. Залепих стария с JB Weld днес ще го пробвам но ми се иска здрав да сложа.
  3. Да ама е свързано и със загубата на охладителна течност, изхвърля към литър и затова грее на ниска скорост. Взех някаква тайванска гарнитура, ITE. 70 кинта, тези на BGA бяха по 22 лв. Нищо друго не барах, свалих главата, сложих новата гарнитура, върнах главата. Убих 3-4 часа с това упражнение. След смяната никакви проблеми, врътнах към 1000км. не загравя, антифриза не се губи. Дано да е от калпави гарнитури проблема. Единственото което продължава да ме притеснява е защо тази кола работи с един зъб разлика от това което трябва да е по белезите на валовете. Даже свалих шайбата на коляновия вал за да видя дали има чалъм да е мръднала от там настройката. Никакъв шанс - с щифт се фиксира шайбата към вала. Ама оставя ли я на белези както е по книга върви едно мудно, като дам един зъб предварение напрови рови асфалта
  4. Айде пак, не може да изкара и година. 17000 пробег като километри. Същото упражнение - на магистралата със 140 няма проблем но в града ако не пусна парното ще прегрее. Изхвърлила е и към 800мл. от антифриза. Та се чудя какво да я правя и защо става така. Единственото което ми идва наум е че и двата пъти слагам гарнитури BGA поради липса на други. Дали е възможно чак толкова калпави да са? Какво да я правя? 1. Сменям гарнитурата по възможност с такава на друга фирма и стискам палци да е ОК. 2. Ползвам друг двигател който имам, без глава е, ще ползвам тази с която карам в момента, тя я от него, поне ще имам двигател с неговата си глава. Няма да имам документи ама не смятам да продавам логото я. 3. Слагам друг двигател. Понеже за лого са кът бях чел някъде че от сивик 1.6 пасва като шамар на буза. Хем ще вдигна малко катърите. Ще трябва обаче оборудван двигател да търся + електрониката към него. Ако някой знае да се продава читав такъв да драсне.
  5. Минаха 2-3 седмици, всичко е ОК. Главата и пуснахме една стружка, не беше крива никъде. Гарнитури за колекторите не намерих - изрязах от картон едната, другата намазах с някакви лай_на за аспух. Вече не загрява и охладителната течност си стои в нормите в разширителния съд. Да ама нов проблем - на един много стръмен баир я поозорих малко като го взех на задна за да може да го кача. И съединителя след това почва да боксува малко. Може да е съвпадение. Та сега трябва да го сменя де. Може ли някой да ми каже от къде да изтегля сервизно описание за тази процедура? Не че няма да го сменя и без него де но да видя все пак какво пише. Другото което се чудя - дали да сменя маслото на скоростите и какво да сложа?
  6. Човека от който поръчвам читави части за автомобилите си ми каза че ОЕМ гарнитури няма, спрени са от производство и няма налични. Не може да поръчам оригинална в случая. Ще ползвам явно на виктор рейнц, утре нося главата на шлайф. Остава проблема с гарнитурата на изпускателния колектор, идея от къде да намеря тези дни или пък с какво да намажа старата за да съм сигурен че ще уплътни.
  7. Така, изпитвам сериозни затруднения за намирането на 2-те гарнитури, на изпускателния колектор повече ми трябва, другата ще я изрежа. По дюкяните тука ми казаха 2 седмици за доставка. То по добре от ebay.de да я поръчам за по бързо. И жената се заинтересува сутринта кога ще и е готова колата, значи иска да каже защо още не е готова. Предния път я мазах старата с някаква помада за аспуси, сега ми се иска да сложа какво се полага нова. Дават 2 номера в каталога - 18115-PEJ-003, 18115-PEJ-004.
  8. JHMGA3350XS211084 Това че има OEM е добре, и цената и е ОК, за 30-на лв. над тази на Виктор рейнц въобще не трябва да се замисля човек. Няма да бързам, един приятел ще погледне главата в петък и ако прецени ще я вземе да я мине на шлайф че има такава машина. Тази ОЕМ от къде може да се купи? А и да питам , не можах предния път в БГ да намеря за изпискателния колектор гарнитура и сложих старата, за смукателя изрязах от картон та намират ли се някъде тези 2 гарнитури? И някаква идея защо е с 1 зъб напред зацепването на ангренажа?
  9. Е стига де. Аз клингерит не съм споменал. Питах за различна от MLS металната защото сега бях точно с такава. ОЕМ не намерих, търсих из нета и нищо. Не че и тука някой даде идея каква да взема де. От познати майтори ми казаха че тези на Виктор рейнц долу горе бивали. Аз евтина гарнитура не искам, искам читава. Ама като гледам колко варианта са ми казали тука за гарнитура... то ясно че автомобила е малко в графа екзотика ама все пак съм сигурен че има хора които може да ми помогнат със съвет но нещо не се получава май. Поне да бях разбрал какви гарнитури като номер стават. Зaщото по оригиналния номер ми излизат 3 гарнитури на кръст. А предната гарнитура която сложих пишеше че е за HR-V. Другото за което бях забравил и ме озадачава е че зацепването на ангренажа е с един зъб в изпреварване. Като сменях главата с ангренажа предния път зацепих точно по белезите. Резултата - вървеше като умрял кон, мудна. Усетих се че иска предварение, мръднах един зъб напред и излетя направо.
  10. Свалих главата, по нея гарнитурата и блока не се вижда нищо притиенително или съмнително. Всичките гарнитури за Хонда ли са метални (MLS)? Иска ми се да сложа някоя която не е метална, да пробвам с нея. Ако няма май на виктор рейнц ще взема.
  11. И аз се надявах да е от течността ама не. Беше паднала тръбичката в разширителния съд, сложих я обратно и от тогава следя нивото на течноста. Като загрее се качва, като изстине се връща обратно. Като отворя капачката на радиатора на студена кола се чува съсканана въздух, значи има някаква херметичност на системата. Но като че ли самата течност изчезва. Днес сутринта в разширителя беше на минимум. В радиатора долях около 100-150 грама. След 150 километра проверих - в разширителя почти на максимум. След още 150 километра /на няколко пъти тръгваше стрелката нагоре в трафика като спрях в разширителния съд водата беше на макс, отделно че изхвърлена водя имаше. И в радиатора около литър липса на вода. Според мен надува и изхвърля водата. Иска ми се да не е гарнитура ама... П.С. Термостата сменен без промяна, антифриза е бистър, радиатора чист като от завода.
  12. Здравейте колеги, купих преди две години на булката това мъниче, някой майстор беше изтървал вероятно част от резбата на свещ в единия цилиндър та се наложи да сменя главата още тогава. Две години си я кара без проблем /върви си юнашката, направо ме изненада/. До преди месец - почна да загрява. Градско, на малки обороти. На магистралата, извънградско и на обороти над 3000 стрелката не мърда. Днес като се качи стрелката нагоре развих капачката на радиатора, изхвърли много въздух, мъркучите му преди това ми се сториха втърдени. Явно си е гарнитура. Понеже съм се напатил с моето Митсубиши - поради мързел и увереност че ангренажните ремъците ще изкарат поне 100000 се наложи да сменям изкривени клапани и гарнитура съответно. Еми 4 производителя смених - виктор рейнц, паен, ажуса и какво ли не - повече от 30000 не изкараха. Взеха да ме бъзикат че на 2 смени на маслото сменям и гарнитура. Проблема си реших като поръчах оригинална гарнитура - да чукна на дърво вече сигурно над 100000 всичко е ОК. Та - да не го играя този филм и с Лого-то може ли да ме посъветвате от къде да намеря оригинална гарнитура или каква да купя за да нямам проблеми? Тази която сложих е BGA. Гледам ОЕМ гарнитурата е с номер 12251-P7A-G01. Като търсих предния път май взех някаква за HR-V или Сивик. За моя двигател D13B7 какви отговарят че не са най-разпространените тези колички
×
×
  • Създай нов...