Jump to content

milenjs

Фен
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Neutral

About milenjs

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Mitsubishi SpaceWagon 2.0/1997 & Honda Logo & CR-V 2.0/2012
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Котел

Contact Methods

  • Skype
    milenjs

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Не е точно магнит а електромагнитен съединител. Ако не е нагласена правилно въздушната междина прави проблеми. На Лого-то на жената миналата година в горещото, като пътуваме малко и загрее колата почна да не работи климатика. След консултация с приятел който прави автоклиматици ми обясни че с повишаване на температурата намаляват магнитните свойства и на съединителя не му достига сила да зацепи. Намалих междината и всичко си дойде на място.
  2. И при мен с един въздушен филтър на шампион стана така, при по сериозно натискане на педала на газта започна да се чува едно бучене. Хвърлих го и сложих един K&N. Преди това бях с Japanparts и нямаше проблем.
  3. Logo-то на жената е по зле, рахода на масло е около 10 на 10000. Не остава време да го погледна а и върви като змей. На пукнта на СБА като минаваме преглед с него все се чуди човека, показания като нова кола. Оня ден загледах CO2 колко пишеше на машината - 0.2. Т.е Евро 5 или 6. Е как стават тези неща не знам. Другия месец трябва да мина преглед със CR-V 2012г. чека светка от време навреме за катализатор ще видим какво ще кажат за него. Малко се притеснявам и се чудя, знам друг пункт на който минавам ако ще и с парен локомотив
  4. Течността е малко под максимума, не се сещам дали преди година като купих колата беше така. Дисковете ми са силно износени, като ги гледам имат към 3 мм ръб, имам купени но все не намирам време да ги сменя, пък и накладките са на 50% все още.
  5. Наблюдавам го от известно време, ако се задейства abs-a педала потъва, отива почти до средата. При спиране без задействане си е твърд и спира много добре. Пробвах съвсем леко да натискам спирачката и отново установих как започва да пропада надолу. За да стане твърд трябва да го отпусна и натисна бързо. При вас така ли, не ми се струва нормално, оня ден щях да вляза в багажника на една овца, реши да ускори и след това да спре рязко, успях да спра на 20-на санта зад нея но се задейства абс-а и педала почти до дъното отиде.?
  6. Едва ли е 9/100 разхода на газ, по-скоро колегата казава че това е разхода му по бордкомпютъра. Газ - 2 литра отгоре. При мен за 20000 разхода на газ е 13..5/100, смесен, карана без да се жали. Последно смених по съвет на колегата CARPERA маслото, от 5/30 минах на 0/20. минал съм само 2000 км но разхода е с почти литър надолу. И въздушния филтър смених с миещ се K&N, изпадна ми за 100лв. че бях купил едни филтри Champion и като натиснех педала на газта докрай бучаха яко. Другото което установих е че сваля разхода е ако я караш във втек режима но той на 130 изключва, Сложиш си един светодиод на таблото където е предвидена индикация за аларма, включих го да показва като се активира втек-а. Вчера минах 400 км, 160 магистрала със 130, останалите извънградско с около 110, разход на газ - 11/100, най-доброто ми постижение.
  7. Колега, намери си свестен газаджия да ти я погледне. Преди това обаче си направи колата перфектна на бензин. Хубавото газово го слагаш и забравяш за него. Няма вариант ЕКУ-то на газта да променя настройките на бензиновото. При мен на хондата на газ трима е +- 0.7 . На бензин е по-висок около 1.5-2. И икономията не е минимална а едно 70% по малко пари за гориво, отделно е по екологично.
  8. И на мен ми излиза когато карам бавно на висока предавла и едва м подавам газ, не е от сондите а от катализатора. Пробвах с добавка в бензина да го почистя но няма ефект. Мисля да изключа следенето на втпрата ламбда сонда софтуерно за да не ме дразни светналаъта лампа.
  9. При нас VTEC-a не дава мощност, по-скоро я намаля. Работи както каза колегата между 1800 и 3500 оборота. И до 130 км/ч. И от трета нагоре. И за да я вкараш в този режим трябва съвсем леко да натискаш педала на газта. А си натиснал малко повече и изключва. На празен ход не работи. Иначе съм пробвал да карам 100-на километра във витек режим, наистина даде нисък разход по табло, около 6/100.
  10. Колега, ти ли си качваш записите? Имаш ли оригинален Scanmatic? Аз се въздържам засега да кача модифициран запис точно заради това че нямам оригинален Scanmatic а на китайските клонинги много нямам вяра.
  11. Това е елемент касаещ пряко безопасността при движение, за 30 лв. с бирата няма какво да се мисли. Поръчах лост сензор ниво фарове ECX-TY-00 който го дават съвместим с 06136-SWA-R01 но по-скоро е съвместим със задния лост който е по-дълъг. За предния не може да се прибере до необходимата дължина. Ама с флекса и СО-то работата стана
  12. Намерих че имало и преден датчик за нивото, поръчах някаква универсална биалетка, ще видя как ще се справя с началното установяване на нивото на фаровете.
  13. Видях една малка биалетка счупена на окачването отпред в дясно. Отзаде я знам тази дето е за нивото на фаровете но за тази отпред не намирам засега нищо - какъв е датчика и за какво, съответно дали има биалетка за него само или ще трябва да импровизирам.
  14. Ако е при ускорение тресенето - вътрешни карета.
  15. Линк: https://ato24.de/en/amsoil-signature-series-0w-20-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 0W-20 Synthetic Motor Oil - 3.785 L Стойност на поръчката: 60.15*2.15 = 129.32 лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж (само при получаване с куриер) Начин на получаване: - гр. Котел, офис Еконт, Милен Стойков - 0887323179
×
×
  • Create New...