Jump to content

milenjs

Фен
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About milenjs

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Mitsubishi SpaceWagon 2.0/1997 & Honda Logo & CR-V 2.0/2012
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Котел

Contact Methods

  • Skype
    milenjs

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Загрял е защото се е натоварил, акумулатора е бил вече разреден и е трябвало да се зареди. Те и съвременните алтернатори издържат на висока температура, по разни военни джипчета дето имат висока консумация на ток и над 120 градуса не ги плашат
  2. При мен се чува пък едно тупкане когато давам назад и натисна малко по-рязко спирачката, дали има нещо общо с проблема?
  3. https://ato24.de/en/castrol-edge-5w-40-titanium-fst.html Castrol Edge 5W-40 - 5 литра Стойност на поръчката: 45.95 х 2.15 = 98.79 Начин на плащане:- Чрез наложен платеж Начин на получаване: гр. Котел, офис Еконт, Милен Стойков 0887323179
  4. Link: https://ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30 - 16 x 0.946 L Стойност на поръчката: 16*8.49*2.15 = 292.06 лв Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - гр. Котел, офис Еконт, Милен Стойков - 0887323179
  5. И аз ги смених с такива с бягаща светлина, огледалата ми са черни и с черни мигалки изглежда по-добре. Като минус мога да кажа че светлината им е малко слаба.
  6. Не бях спирал на Ромпетрол от години. Снощи като прочетох реших да пробвам. Днес на почти празна бутилка заредих на Ромпетрол. Определено се осеща разлика във вървенето, по мое усещане 10% нагоре. Дадох на жената да кара да видя дали не си въобразявам. Сподели че върви по-леко, по-бързо стигала до 160км/ч Досега зареждах на Лукойл основно, ще зареждам на Ромпетол да видя как ще е разхода. Между другото - на круизконтрол показанията за разхода са с 0.5 литра по високи в сравнеие ако я карам без него. Тествах я 100 км с него, 100км без = на магистралата. Отдавам го на трафика - гадно си удря спирачките ако има по-бавна кола пред него.
  7. В ляво на акумулатора е модула за бензиновите инжекторите на Prins който е част от уредбата. Преценили са да е отделно от газовото ЕКУ.
  8. Точно към теб, щом сам не мога да си отговоря 1. Имам Mitsubishi Space Wagon, сложил съм Prins, за 300 000 само един път мембрани на изпарителя и филтър съм сменил, на Logo-to на жената сложих пак такава - вече 70 000 само филтър на газовата фаза. Лесно се настройва. Та затова. 2. Дюзите подбрах по мощност на цилиндър. Дават ги минимум 33кс, максимум 47кс, за 4-те цилиндъра идва от 132 до 188 коня за колата, дават я 150, затова ги избрах, да е по средата мощността. 3. Динамиката няма разлика от тази на бензин, то и динамика няма де. 4. Колата на бензин няма забележки, регулирах клапаните, и хлабината на смукателните и изпускателните беше с 0.1мм в повече което ме озадачи. Даже се замислих дали на пластините на Force за 10 лв. може да се вярва. Разхода на газ не ми харесва, по табло - 10, по колонка 13, това със 140-150 на магистрала. За сравнение Logo-то /65кс/ на жената със същата скорост - 10/100, Mitsubishi-то /133кс/ - 12/100
  9. Да си кажа честно 3-4 пъти четах поста ти и пак не разбрах. Първата сонда и с токов показател, втората - обикновенна в напрежение. Казваш че показанията на 2-та са ОК. А на първата, която според мен е по-важната как са? Аз като ги гледам осцилират ама клонят към 0-та, би трябвали да е ОК. Тримовете не са ми ясни, разбрах че трябва да са максимално близки до 0 и до тези на бензин. Поиграх си с настройката на газовата то реално е само 1 параметър, % от бензиновите времена. Та тримовете са почти винаги на 0, късия няма много разлика бензи/газ. Ама оня ден пак светна чека, в насе;ено място, на 5-та с минимално натиснат педал на газта. Ако изключим катализатора по какво да преценя дали съм направил ОК настройките на газовата? Разхода на газ за 6000 км смесено с тежък десен крак е около 13/100, бензин почти 0, настроил съм газовото на 20гр. да объща.
  10. Здравейте, днес установих че дясното огледало има две позиции които в които мога да го фиксирам. Едната е при задна, другата - при изключена задна. Това работи ако бутона указващ кое огледало регулираш стои в позиция надясно. Ако е в неутрална позиция - не работи промяната на позицията на огледалото при задна. Дотук добре ама на лявото огледало не е така, регулира се само в едно положение. Предна - задна не оказва влияние. Така ли е при всички или нещо е дефектно?
  11. Инжекторите са на Keihin - жълти. Нямам идея какъв им е диаметъра на отвора. Уредбата е на Prins, не и трябва мап и вакум за него.
  12. Здравейте. Светва ми чека с грешката за ниска ефективност на катализатора. за 3000 км - 4-5 пъти. Винаги е светвал когато влизам в населено място и карам с около 50-60 км/ч на 5-та с малко газ. На бензин не съм го виждал да светне но и не съм карал много-много. Качам графика на 02 сондите, лявата част е при работа на бензин, дясната на газ, личи се къде съм превключил. Та: Графиката на 2-та сонда много играе, заминал ли е вече катализатора? Защо на бензин корекциите от ЕКУ-то са с по-ниска честота, а на газ са по-чести, вижда се как е по гъста графиката? Дали съм направил добре настройката на газта, дългия трим варира между 0 и 1.5, най често стои на 0.7, почти винаги е с плюс. Да вдигна съвсем малко газовите времена? Може ли затова да светва чека? Автомобилчето е CR-V Gen3 с R20A2, 2012 г. уж на 200000 км.
×
×
  • Create New...