Jump to content

inspektora

Фен
  • Content Count

    248
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

40 Neutral

About inspektora

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    HONDA C-RV 2.2 I-CTDI 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

376 profile views
  1. Как пък разбра колко са го глобили? Акт ли са му съставили, какво?
  2. Аз имам един практичен въпрос: Някой връщан ли е от ГТП заради газова бутилка над 10г.?
  3. Според мен цялата работа ще излезе един кьорфишек, като проверките за димност на колите в София. След няколко дни всички ще сме забравили за тази буря в чаша вода.
  4. Намерих го в НАРЕДБА № I-45 чл.3,ал.5 (5) (Нова – ДВ, бр. 45 от 2014 г., в сила от 30.05.2014 г.) Разпоредбата на ал. 4 не се прилага при промяна на данните за вида на горивото в свидетелството за регистрация. Промяната на данните за вида на горивото се заявява от собственика на превозното средство при извършване на първата промяна в регистрацията по чл. 14, настъпила след монтирането на уредба в ПС, позволяваща работата на двигателя с втечнен нефтен газ или сгъстен природен газ, но не по-късно от 3 години от първоначалната проверка на уредбата по реда на наредбата по чл. 148, ал. 1 от Закона за движението по пътищата.
  5. Прегледах тази Наредба Н32, но никъде в нея не виждам някакъв срок 3 години и въобще задължение за вписване на АГУ в талона.
  6. Това за завареното положение можеш ли да го обясниш по точно? На старото ми Рено е на около 10 г. газовото и си минава прглед всяка година. Въобще някой може ли да посочи точно нормативния документ, който изисква вписването на газовото в талона и този 3 г. срок? Медийните интерпретации не ме вълнуват. Искам да прочета точния текст на нормативния документ.
  7. Никъде не съм казал, че VW плаща. Естествено, че производителят на маслото плаща цялата работа. Сега, дали той директно го дава на лабораторията или минава през VW за да е по-сигурно, че няма манипулации, не знам. Факт е обаче, че не всички, които твърдят, че покриват дадения стандарт са сертифицирани от VW. Аз исках да кажа, че масло, което е действително сертифицирано е за предпочитане от мен, защото VW стандартите са много високи.
  8. Аз също нямам ДПФ, но съм избрал С2/С3 масло, с VW 504 00/507 00 Approval. VW прави 650 часов тест на тези масла (включително за триене и износване), за да ги сертифицира. От това по-голям тест за качество - здраве му кажи. В дълърите, как мислите - да не би да ги интересува има ли/няма ли ДПФ. Слагат масло за дизел (а то е С масло) и бягай ...
  9. Благодаря за подробната информация. Засега нямам намерение да сменям джипката - още една година не съм направил, но човек трябва да е в час. А Бавареца си е Баварец. Каквото и да си приказваме е нива над Хондата.
  10. Това са различни неща. Едно е да не трепериш на колата и да я обслужваш с евтини, но все пак отговарящи консумативи, а съвсем друго да си купиш нова кола и да не си чувал за обслужване. Това второто граничи с малоумие.
  11. Добре де, поне докато е гаранционна не сменят ли масло. Тия хора малоумни ли са?!
  12. Ако искаш тиха кола, бягай далеч от Хонда 🔊
  13. Засечи разхода за поне хиляда километра и да видим тогава какво ще излезе. При сериозните тестове на AMS реалността се оказва много по-различна от декларирания разход. Едно е да караш със заредена батерия, а друго да минеш цикъла заряд от ДВГ-то няколко пъти и да покараш на извънградско (където разхода на хибрида е по-голям). P.S. Ето ти я реалността: https://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/174-CR-V.html?fueltype=10&powerunit=2 А сега погледни и моя разход в подписа (80% извънградско)
×
×
  • Create New...