-
Content Count
472 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
inspektora last won the day on November 26 2020
inspektora had the most liked content!
Community Reputation
167 GoodAbout inspektora
-
Rank
Потребител
Profile Information
-
Кара
HONDA C-RV 2.2 i-ctdi 2009
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
-
Хм, има много размита граница между "взискателност" и "цакане". Едно "цакане" винаги може да бъде обвито в красивата опаковка на "взискателност" и "грижа за клиента". За мен е коректно специалиста да ти каже какво е състоянието на възлите, колко живот им предвижда и ти да си решиш. Превантивна смяна на оригинални компоненти е много спорно действие. Дългият ми опит с автомобили сочи, че разбутване без нужда на възли по колата често води до негативни последици.
-
Наистина е странно да се сменят шайбите на толкова малко километри. Моята е на 158К и не са сменяни. За предните дискове изглежда е нормално - моите са сменени на 110К. Да не би от агресивните препарати, с които обработват пътищата или колата да е карана на повече градско? И не се опитвай да я сравняваш по обезшуменост и комфорт с Ауди. Ще се фрустрираш
-
И аз отначало бях скептичен, но с времето се оказа, че са ми удобни подлакътниците. Аз съм среден ръст - 178 см. Ако си свикнал да държиш ръката на скоростния лост, по-нисък би бил по-удобен, но за волана тези са добре. Освен това може да си протегнеш ръката настрани и да я подпреш на пътническия.
- 8 replies
-
- подлакътник
- cr-v 3
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
@mitaka0007 Предната ми кола беше VAG и я продадох за много добри пари на 175 К реални, в отлично здраве. Беше страхотен автомобил и не бих я продал, ако не ми трябваше по-висока и проходима кола. Не си купих отново VAG, защото Тигуана от това поколение, което мога да си позволя, не ми харесва. Никога не оставям пристрастия към дадена марка (а и нямам такива) да нарушат здравият ми разум и преценка.
-
Имаме служебен Карок 2.0 tdi, 150 к.с. Повярвай ми, двигателят (а и цялата кола) е перфектен - мощен, динамичен и икономичен. ДПФ-а е с ад-блу. Повечето автопроизводители могат да мечтаят за такъв мотор. Трябваше ми цяла вечност да свикна с ЦРВ-то - двигател, предавки и т.н., а в Шкодата влизаш, тръгваш и след няколко километра се чувстваш като у дома си
-
@ceco_accord В някаква степен си влязъл в неговата схема. С изпреварване няма да го превъзпиташ - най-много да хо нахъсиш още. Повярвай ми, най-добрата тактика е пълното игнориране на примАта. Пускаш го да пътува и рано или късно някъде ще си размаже фасона.
-
Предложете добри всесезонни гуми за модела ?
inspektora replied to balin's topic in CR-V 3та ген. (2008 - 2012)
Все пак да отбележа, че вече е актуален модела Quatrac Pro, който според тестовете е сред най-добрите всесезонки. https://alltyretests.com/vredestein-quatrac-pro-test-review/ https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-Auto-Bild-All-Season-Tyre-Test.htm -
Предложете добри всесезонни гуми за модела ?
inspektora replied to balin's topic in CR-V 3та ген. (2008 - 2012)
Maxxis Premitra All Season AP3. Това ми беше вторият избор, но все пак избрах Вредещайн. https://alltyretests.com/maxxis-premitra-all-season-ap3-test-review/ Да беше започнал така: Препоръчайте ми бюджетна всесезонна гума. Нещата щяха да бъдат по-ясни. -
Предложете добри всесезонни гуми за модела ?
inspektora replied to balin's topic in CR-V 3та ген. (2008 - 2012)
Същата дилема я реших преди месец. Избрах VREDESTEIN QUATRAC PRO. Доста материал изчетох докато направя избора и съм много доволен от гумите. Тихи, с прекрасно пътно поведение. https://alltyretests.com/vredestein-quatrac-pro-test-review/ -
И моята е с PY21W отзад. Отпред е WY21W. Тъпотия
-
Въпроси за гуми и джанти за CRV
inspektora replied to vazmuten's topic in CR-V 4та ген. (2013 - 2016)
Quatrac 5 са вече стар модел. Взех Quatrac Pro 225/60/18. Много са добри, страхотно пътно поведение. Препоръчвам ги. -
Браво Цецо! На тази кола наистина може да се кефи човек. Класа!
-
Проблем алтернатор Honda accord 7 2004 2,2 i-ctdi
inspektora replied to ghristov's topic in Accord 7ма ген. (2003-2008)
Така нареченото "реле" (името идва от реле-регулатора на напрежение на Ладите) всъщност не е никакво реле, а е електронен блок-регулатор, в който са вградени и четките. Служи за регулиране на напрежението на генератора, като това става чрез управление на възбудителната намотка на същия. От него има обратна връзка към модула за HONDA DUAL MODE CHARGING SYSTEM. Това сигурно ли е?