Jump to content

inspektora

Фен
  • Content Count

    519
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

inspektora last won the day on January 26

inspektora had the most liked content!

Community Reputation

207 Excellent

About inspektora

Profile Information

  • Кара
    HONDA C-RV 2.2 i-ctdi 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

943 profile views
  1. Нямам практически опит, но мога да споделя няколко факта. Има Meyle Original, което според техният маркетинг е "True to OE" и Meyle HD, което е "Better than OE". В онлайн магазините съм виждал само Meyle Original. Така привидно изглеждат добре направени. Марката е немска, но фабриката на Meyle е в Турция.
  2. Дано не те обърквам, но тези неща могат да се дължат и на гуми, джанти и/или лагери на главина. Понякога причините може да са комплексни ... Най-добре си направи всички проверки, профилактики и подмени, както си написал и след това каквото остане като проблем ще го търсиш начисто.
  3. @Emicha Не се обиждай, но се отнасям скептично към твърденията ти и не виждам смислено обяснение. От друга страна, ако действително имаш емпиричен опит и той не трябва да се пренебрегва. Може би говорим за различни неща. Ако се има предвид биене и спиране на тласъци, това си чист симптом на крив диск (аз имам такъв проблем, но в съвсем начален стадий, без биене на волана и всички майстори казват, че не си струва да се пипа). В 30 годишния си шофьорски опит никога не съм имал проблеми, произлизащи от спирачна течност и съответно смяната ѝ. Ако има въздух в системата, симптомите са различни - мек педал, не добро спиране и т.н. Ще бъде полезно да слушаме някой с голям опит като @fenabg , а надявам се и авторът на темата да сподели решението на проблема.
  4. @Emicha Аз все пак не разбирам каква е връзката между тресенето на волана и спирачаната течност и/или въздух в системата.
  5. Радиото беше блокирало, но като му вкарах кода се оказа, че си помни станциите. Да, и часовника сверих. Какво друго да очаквам?
  6. Нещо, което ме учуди е, че акумулаторът беше изключван. Човекът каза, че така се прави, когато се долива масло в ск. кутия. Вярно ли това? P.S. Мисля, че сам намерих отговора от @Emicha
  7. Семерингът е вече сменен. Има разни тънкости - карданът трябва да се бележи при свалянето от фланеца и после да се монтира в същото положение. Затягането на гайката трябва да бъде с определен момент/сила. Дано майсторът да е спазил всичко това (каза, че е правил такъв ремонт неведнъж), защото е много отговорен възел и може да стане голяма беля.
  8. Брех, такава лъскарка, а пък Коя част на колата е това и откъде е внос?
  9. Ти сериозно ли? В Хонда сервиз да сменят гумички?! Те са над тези неща. Преди време исках да сменя спирачна течност на Джетата и довереният ми майстор (небезизвестния Ифидик) ми каза - "За какво ти е? Най-много да се прецака помпата". Прав е бил, както винаги.
  10. За всички не знам, но на азиатските определено са много лошо обработени компонентите по окачването. Хонда не прави изключение.
  11. Такова чудо не бях виждал Определено редовна капачка не трябва да допуска такова налягане. Виж какво е написал Маркони.
  12. Няколко пъти прочетох, за да разбера какво искаш да кажеш и мисля, че разбрах. Всъщност слагаш капачката в самото начало на зацепване към гърловината, без да я затегнеш докрай. Веднага мога да ти кажа, че правилното положение на всяка капачка е завита докрай до стопиращия ръб. Защо при теб се получава така не мога да кажа - вероятно имаш някакъв друг проблем, капачката не е правилна, иска обезвъздушаване или др. Маркучите при загряла кола по принцип трябва да са твърди, въпроса е колко твърди. Като ти гледам цвета на антифриза, вероятно е за смяна. Имай предвид, че така, както слагаш капачката - едва зацепена, може да се развие от вибрациите и да избие. Поздрави!
  13. Частите пристигнаха от Бултрако: Това са 18, 19 и 21 от схемата - семеринга и двата О-пръстена. Можете да видите ОЕ номерата на снимката. Семерингът е Made in Vietnam. С литър масло MTF-3 излязоха 90 лв. Пружинната шайба и гайката ги нямат и казват, че не е необходимо да се сменят. В понеделник, живот и здраве ще я карам при майстора. Съветвам всички, при възможност да си прегледат тези точки на кардана - към трансфера и към диференциала (там е подобен семеринг). Алтернативният семеринг е CORTECO 19035247B.
  14. Без да твърдя, че съм абсолютно прав, ще кажа това, което съм прочел. Това не е клапа за меко гасене (каквато имат някои дизели), а вихрова клапа (swirl valve). Както се вижда, единият отвор е постоянно отворен, а другият се отваря при по-голямо натоварване (като двукамерен карбуратор), като пропуска повече въздух, и същевременно, поради различната скорост на двата потока, го завихря за по-добро смесване с горивото. Мисля, че нямаме клапа за меко гасене и затова като се загаси, както много сполучливо се беше изказал един колега, колата се отръсква като мокро куче Джетата ми имаше клапа за меко гасене и действително гаснеше перфектно.
  15. @Emicha Какво да ти кажа - доверявам се на майстора. Ако се забавят нещата може да взема Кортеко. @Krasi-mirПо принцип си прав, но майстора каза, че не е необходимо. Майсторът е опитен с Хонда и има добра репутация.
×
×
  • Create New...