Jump to content

inspektora

Фен
  • Content Count

    401
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

inspektora last won the day on June 4

inspektora had the most liked content!

Community Reputation

100 Good

About inspektora

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    HONDA C-RV 2.2 i-ctdi 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

594 profile views
  1. За непосветените, Гарвана е верига магазини във Варна, където се продават всякакви авто-джиджавки, вкл. копчета, щипки и т.н. Имат и онлайн магазин http://magazin.garvan.bg/categories/АВТО/, но едва ли в него я има всичката стока, която продават. Не съм имал случай да не намеря, каквото търся при тях.
  2. Купуването на кола втора употреба си е един вид изкуство. Можеш да изчетеш хиляди съвети, да изгледаш стотици клипове, но нищо не може да замени житейския опит и призтичащата от него придобита интуиция за колите. И да - няма как да стане за без пари. Същият житейски опит сочи, че инвестираните правилно при покупката (повече) пари, се възвръщат многократно от последваща експлоатация на автомобила.
  3. Не се чувствам достатъчно разбиращ в тази материя. Дано не ми се налага, но тогава ще се доверя на сигурното. Ще е интересно да разберем за някой действителен случай, а не само да теоретизираме. Или може би няма такива, щото Хондите са железни и не се чупят
  4. Твърдят го, но за съвсем друг режим: Движение задним ходом с постоянной скоростью (2WD) А за Снижение скорости при движении вперед (2WD) твърдят друго: Масло, выпускаемое задним масляным насосом, втягивается задним масляным насосом и циркулирует. Поэтому поршневое отделение не вырабатывает гидравлическое давление, блок фрикциона не подключается, и привод задних колес не подключается. Т.е. има режим на DPS, в който задните колела се въртят по-бързо от предните и 4WD не се включва. Така че, пак те съветвам да четеш по-внимателно. И няма нужда се впрягаш толкова. Не те нападам и няма нужда да се защитаваш. По добре кажи какво знаеш за този хидравличен филтър.
  5. Е, то по твоята логика, когато четирите колела са на земята, не трябва никога да се включи 4х4, защото "Следователно всички от тях се въртят с еднаква скорост." . Ама не е така. При ускорение и недобро сцепление предните се въртят по бързо (леко превъртане), а при спиране предните приплъзват и се въртят по-бавно (спирачното усилие в/у предния мост винаги е по-голямо от задния). Прочети по-внимателно руското описание. P.S. Виждам в руската схема някакъв филтър на хидравликата. Има ли такъв и подлежи ли на смяна?
  6. Съединител на 192К ще е близо до смяна, но пак зависи как е карана колата. За дюзи нищо не може да се каже без диагностика - те не са някакъв консуматив. Трябва и добре да се ослушваш за веригата.
  7. Ерго, ако се тегли с колесар няма да стане никакъв "таратор". Добавям: Ако не се тегли/бута назад.
  8. Купувана от България кола с доказан пробег е най-добрия избор. Всичко трябва да се провери, разбира се.
  9. Според информацията на руски, която note е постнал, когато колата се движи напред и скоростта на въртене на задния мост превишава тази на предния (режим на спиране), 4WD не се включва. Ерго, ако се тегли с колесар няма да стане никакъв "таратор".
  10. https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/premium-service.php Сигурно и на други места в София има.
  11. И? Всъщност на мен ли отговаряш?
  12. Ако проблемът е в спирачките, той касае всяка кола със серво усилване (практически всички). Какво точно ще се случи, ако се тегли на колесар? Моля да обясните. Сериозно питам, защото не мога да си го обясня.
  13. При мен същия проблем се оправи с размяна на лява-дясна предни гуми. Може да пробваш и с оптимизиран баланс, с който определят коя гума къде да застане, за да не дърпа колата.
  14. Нещо не схващам. Тегленето на колата е същото, като да се движи по инерция. Къде е проблемът? Да не става дума за автоматик? Там е друга бира.
×
×
  • Create New...