-
Content Count
672 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
8
-
@Pavel681 5W30
-
Еталонно почистване
-
О, Мари! Вече разбра, че е опасно да се ходи в ПРОВИНЦИЯТА. Стой си в София, там е най-добре. И достатъчно сервизи има, където ще се погрижат за колата ти. Ърнест Хемингуей: Всичко, което е далече от морето, е провинция.
-
Имал съм подобен проблем с VW, но там има CAN BUS, т.е. система, която следи всички модули в автомобила, вкл. всяка крушка и ако открие някакво несъответствие на съпротивлението например, прекъсва напрежението. При мен също така не светваше и старата крушка, но след известно време (и може би, доколкото си спомням след изключване и подаване на контакт) системата се ресетна и възстанови напрежението. Не знам дали CR-V-то има подобна система, така че, ако това не помага, трябва отново да провериш предпазителите и крушките.
-
Алтернатор на Акорд 8-ма - проблем или не?
inspektora replied to Dominic's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
И аз мисля, че тези параметри са за бензинов мотор. За дизелов е нормално прага на оборотите да бъде по нисък. -
Алтернатор на Акорд 8-ма - проблем или не?
inspektora replied to Dominic's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Аз също имам такъв модул, но не съм имал проблем с акумулатора. Колата я имам от почти 4 г. и е със заварен акумулатор Бош. Моето мнение е, че 45 Ah е твърде малко за този мотор 2,4, ако и да е така по книжка. Мисля, че сега с този 65 Ah няма да имаш такъв проблем. Ако обаче караш колата рядко и на късо, наистина е добре да дозареждаш при нужда. Разбира се, това е при условие, че всичко с алтернатора е наред. -
Алтернатор на Акорд 8-ма - проблем или не?
inspektora replied to Dominic's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Ето как работи тази система на Хонда (dual mode charging system): The C circuit is responsible for controlling the charge mode. The voltage regulator sends a voltage to the ECM through the C circuit. Depending on the charging systems needs, the ECM either holds the voltage high to signal the high output mode, or it pulls the voltage low to signal the low output mode. When the circuit C voltage is pulled low by the ECM: the charging voltage at the battery will range from 12.4-12.9V. The ECM uses the low output mode when the engine is starting or if all of the following parameters are met: electrical Load below 15 Amps (varies with vehicle), vehicle speed between 10-45 mph or at idle while in drive, engine speed below 3,000 rpm, coolant temperature above 167°F (75°C), A/C Switch Off intake air temperature above 68°F (20°C). Outside of these parameters, the ECM will hold the voltage on the C circuit, which will place the charging system in the high output mode. In this mode, the charging voltage at the battery will range from 14.4-14.9V. А тук е описано как се прави диагностика: 11) Technical Service Bulletin - April 2017_Зареждане_Аку.pdf -
Верно, че така беше
-
Само да добавя, че С2 е до 3.5 включително, а С3 е от 3.5 включително, т.е. 3.5 удовлетворява и двата стандарта на теория, макар маслото да е по-скоро С3, в което няма драма, тъй като в книжката на Хонда пише да се ползват масла С2 или С3. Аз имам 3 смени с С2/С3 масла 5W30, а сегашното четвърто е 0W30, чисто С2. Имам някакво субективно усещане, че при студен старт мотора работи по-тихо, но разлика в разхода няма. Въобще хипотетичната икономичност на 0W30 масло спрямо 5W30 е толкова имагинерна, че не може да бъде уловена от реално измерване. Декларираната икономия на "икономичните масла" се върти някъде около и под статистическата грешка и освен това е спрямо масло 5W40. Оригиналното дизел масло на Хонда е 0W30 С2, но в крайна сметка всеки може да пробва едното и другото и да прецени кое му допада повече. Ако моторът е на повече километри, може да се окаже, че похапва повече масло 0W30 С2. Макар и по-рядко, се намира и 5W30, чисто С2. Взел съм такова за следваща смяна Още едно уточнение - Маслата С2 и А5/В5 са идентични като HTHS Viscosity. Разликата е, че С2 е нискодимно и е предназначено за двигатели с DPF, но разбира се, става и за такива без DPF. Аз съм установил, че на пазара има по-голям избор на С масла и затова слагам такива, въпреки, че заводски съм без DPF. Тази лекция не е за @dandilov, разбира се, защото съм сигурен, тези неща ги знае не по-зле от мен. Ха Наздраве
-
Никакъв проблем, съвсем точно си е маслото.
-
Знам, че ще прозвучи кощунствено в този форум, но ще цитирам един отличен познавач на автомобилите със собствен автосервиз и с близо милион и половина абонати в YouTube, който е голям фен на японските автомобили, но въпреки това признава следното: "Германските автомобили превъзхождат по всички параметри японските, с изключение на един - надеждността". Аз нямам достатъчно познания и самочувствие да твърдя такива неща, но си спомням колко бях фрустриран, когато се качих на Хондата след предишната си кола - скромна Джета 2006 г.
-
Горивна рейка Хонда акорд 7 2,2 дизел
inspektora replied to slav4o_777's topic in Accord 7ма ген. (2003-2007)
П.С. Всъщност като попрочетох, се оказва, че наистина е по-изгодно да купиш годна оборудвана рейка втора употреба, отколкото нов клапан. По каталозите на Хонда, рейката с клапана и датчика за налягане е една обща част с ОЕ номер 16610-RSR-E01 (за N22A2). Клапанът може да се намери отделно, но струва около 350 лв. Т.е. майстора може би е прав. -
Горивна рейка Хонда акорд 7 2,2 дизел
inspektora replied to slav4o_777's topic in Accord 7ма ген. (2003-2007)
Аз, честно казано, не мога да си обясня какво може да има на рейката, освен да е спукана. Тя е просто една метална отливка с множество накрайници с резба за закрепяне на горивните пътища. Както е казал колега по-горе, към нея е завит един клапан за налягане, който наистина може да създаде проблеми, подобни на описаните, но този клапан може да бъде сменен отделно. Явно на майстора не му се занимава да вниква в дълбочина и кара по най-лесния начин. Действително, ако си намерил рейка втора употреба заедно с клапана, това може да реши проблема, но ако е без клапана ми изглежда пълна безмислица. Т.е. може да пробваш да смениш само клапана. -
Маслен филтър Blue Print ADH22117 за N22A2: Изработката изглежда много прецизна. Хартията е сгъната равномерно и нагъсто. Залепена е отлично към пластмасата, без излишъци от лепило. От вътрешната страна на филтъра има допълнително оребряване. Всички гумени О-пръстени пасват идеално.