Jump to content

inspektora

Фен
  • Content Count

    130
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Neutral

About inspektora

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    HONDA C-RV 2.2 I-CTDI 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

251 profile views
  1. Ние си караме дизелите, пък ти се притеснявай ...
  2. Колата е едно към едно като моята и на снимките изглежда добре. Отиваш, гледаш подробно, караш и ако ти хареса, я водиш в сервиз за оглед. Имай предвид, че на тези километри (ако са реални), идва време за смяна на верига и съединител/маховик. Т.е. особено внимание да се обърне на това и да се калкулира в цената. Пише, че има сервизна книжка. Гледаш и нея и ако са вписани само първите няколко обслужвания, пресмяташ на база годишния пробег дали са реални километрите. Това, че търговеца сменя цената всеки ден да не те плаши - правят го, за да излиза по напред в търсенето. А така можеш да видиш и докъде може да падне в цената (в случая около 12 000 лв). Както е писал Карпера, колкото повече коли видиш, толкова ще си по-подготвен за избор. Успех!
  3. Има ли някой, освен Карпера, който след смяна на стара оригинална (Хонда) с нова оригинална (Хонда) хидравлична течност да е усетил някакво подобрение на волана? Имам предвид, само това да е правено, без никакви други интервенции.
  4. Попаднах на тази тема, понеже имах проблеми с теглене настрани от гуми и мога да кажа, че такава машина за динамичен или оптимизиран баланс има във Варна - в сервиз Примекс. Днес колега ходи със служебна кола, която дърпаше след слагане на чисто нови зимни гуми Барум. Тествали са гумите с машина с развъртане и притискане във валяк, за създаване на имитация на реално натоварване. Открили са, че едната гума не е съвсем наред, размествали са гуми и са ги премонтирали по някаква система, в резултат на което колата се е оправила. Аз имах такъв проблем с дърпане надясно, когато купих джипката и след баланс на преден мост не се оправи. Майсторът ми каза, че е от гуми. Тогава не знаех за този тип динамичен баланс и сменях на слуки - първо предни със задни - не се оправи, след това предни, лява с дясна и се оправи. Видимо гумите бяха съвсем равномерно износени и нямаха никакви кривини. И на мен ми прави впечатление, че при неголям наклон на пътя, колата тегли повече от това, което съм свикнал с други автомобили и не знам дали е от гумите или така е устроено окачването.
  5. А с какво го четеш? Възможно ли е проблемът да е в приложението? Може би трябва Torque Pro? Елм-четата ги има с версии V1.5 и V2.1. Коя от двете става?
  6. Във Варна, под 300 лв. за труда, забрави! Ние живеем в най-скъпия град в България. Парадоксално обаче, заплатите далеч не са най-високите.
  7. Дори не е необходимо да се разкопчават задните щипки. Моят го извадих за преглед само с разкопчаване на предните. Капакът се отваря достатъчно, без да се напъва и има място за вадене и слагане на филтъра, буквално за 2 мин. Единственият шибан филтър е горивният. Аз лично не бих се хванал да го сменям самостоятелно.
  8. Колеги, има ли някакъв проверен OBD скенер от типа на ELM 327, с блутут, който да става за моя дизел. Пробвах с един от колега - с черен корпус, но не става. Пробвах го с Torque Lite и Car Scanner, но и двата апа се свързват с скенера, но не и с ECU-то. Въртят, циклят с различни протоколи и накрая се предават. Искам да си купя такъв, но да съм сигурен, че става. Благодаря!
  9. Всъщност, като прочетох малко повече, се оказва, че товарният индекс 104 и XL означават едно и също, т.е няма натрупване на два фактора. Стандартният индекс за този размер е 100, а повишения 104. XL може да е изписан при такива гуми или не. Освен това, не е задължително гумата XL да е по-твърда, сравнена с друга марка със стандартен индекс. Това зависи от конкретните гуми, материала и конструкцията им. Гумите, които карам в момента са Vredestein с индекс 104Y, така че съм свикнал така да се каже на твърдостта. Като се има предвид ограничения избор в тоя размер, смятам, че Куатрак 5 е моята гума - идеалния баланс цена/качество. Благодаря на всички, които се включиха в темата! Надявам се да е полезна за повече потребители.
  10. По спомен на табелката на колата пише 100Н, а на Куатрак-а е 104 (до 900 кг (на гума), V (до 240 км/ч) и XL (подсилена гума с по-висок товарен индекс). Притеснява ме, че в резултат на всичките тези подсилвания, гумата ще е по-твърда и съответно с по-лош комфорт на возене. Лошото е, че гумите никъде ги няма налични, за да ги пипна и сравня. Само това ми е дилемата и благодаря за отзивите!
  11. Ако Куатрак-а беше с хондовите параметри, въобще нямаше да се колебая. Безспорно той е по добрата гума. В някои от тестовете е първи и изпреварва кросклаймът на Мишлен.
×
×
  • Create New...