Jump to content

ivan_m

Фен
  • Мнения

    486
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    3

ivan_m last won the day on Август 16

ivan_m had the most liked content!

Обществена Репутация

96 Neutral

Относно ivan_m

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 25.04.1962

Contact Methods

  • Website URL
    http://imihaylov.snimka.bg
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.0 4WD Premium aut., JAZZ 1.4 i-Shift 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  • Интереси
    компютри, фотография

Последни посетители

5812 профилни разглеждания
  • Stojo

  1. CR-V 5та ген.

    Колега, тук е раздела за 5-та генерация на ЦРВ, която в Европа ще се продава от лятото на 2018 и изобщо няма да има дизелов вариант! Пусни си тема в раздела за 4-та генерация! Дизела е по-икономичен, но и 5000 лева по-скъп от еквивалентния ЦРВ с бензинов мотор. Това са около 2500 литра гориво, т.е. при 3 литра разлика в разхода, след 80-85 000 км ще изравниш цената! Ако караш 15-20 000 км годишно, това са 4-5 години. Ако караш много, тогава разликата ще я стопиш бързо и има смисъл от дизела!
  2. Мнение за CR V 2016

    За сервиз в Германия говориш предполагам При мене за 4 и половина години никога не ми се е появявал конденз във фаровете! Не съм и сменял нито една крушка, така, че нищо не е пипано по фаровете! Огледай гумените уплътнения на този фар, както съветва Маркони! На това ЦРВ има място и лесно може да се види наред ли е всичко!
  3. CR-V 2.0 2WD Elegance

    Да, от старата определено съм доволен! Направих вече почти 300 км и имам някои впечатления. Определено се чувства повече комфорт! Не знам дали е от по-високото ниво на оборудване или, че е от последните произведени преди фейслифта, но е по тиха и с по-добра возия. Има и някои оправени дребни проблемчета: на вратата на багажника има едно гумено уплътнение под стъклото, което на старата влизаше навътре при миене с водоструйка, тук не е така; при затваряне на задните врати се чуваше една лека вибрация, тук я няма, а и самите врати сякаш се затварят с друг звук, като на по-скъпа кола Колкото до динамиката, точно аз трудно мога да дам точен отговор, защото карам много спокойно и плавно! Не намирам разлика в ускорението, макар теоретично автомата трябва да е по-зле. Но пък той си включва предавките когато трябва и не се усеща разлика /мен понякога ме домързява да свалям предавки/. Има още един безспорен факт-разхода е по-висок Пък и тия дни все в едни задръствания попадам в Пловдив, УЖАС Иначе, глезотии бол: биксенон фарове, автоматично сменя къси-дълги, има фарове за осветление при завой, осветление под вратите при отваряне, безключово отключване и запалване, ел.управляема шофьорска седалка с 2 памети, кожен салон, врата на багажника с дистанционно отваряне и затваряне, гласови команди за какво ли не, навигация с DVD и HDD, субуфер и т.н. Сега се оглеждам да видя, някой дали е успял да ъпдейтне такава навигация
  4. CR-V 2.0 2WD Elegance

    Днес направих малък ъпгрейд: Пак е 2.0 литра бензин, но 4х4, автомат и Premium ниво. Първа регистрация 01.2015
  5. По-лошите условия вдигат разхода, така е. Но и гумите имат значение! Освен примера, който дадох в предния си пост за излизането от гаража, ще дам и друг: Зареждам почти винаги от една бензиностанция на Ром Петрол, която ми е на пътя. Единия трип съм го направил да се занулява при пълен резервоар и гледам разхода до прибиране в къщи и на другия ден до офиса /около 20 км общо/. Правил съм наблюдения точно в преходния период - октомври, ноември, точно преди и след смяна на гумите. На практика условията са еднакви, но разликата от 0.3-0.5 литра на 100 км си я има! Останалото е от студеното
  6. Скоро и аз ще съм с карданче и ще видим каква е реалната разлика в разхода
  7. Като говорим за класа за икономичност на гумите, според мен има разлика в таблиците за летните и зимните! Т.е. таблиците важат за сравняване само на летни гуми или само на зимни! Ще дам пример: Аз ползвам като летни CONTINENTAL CROSSCONTACT LX2 - те са клас С ​Като зимни GoodYear Ultragrip SUV - и те са клас С ​Обаче на практика има голяма разлика в съпротивлението на търкаляне на двете! Как го разбрах: гаража ми има лек наклон и когато ЦРВ-то е с летни гуми, като изключа от скорост излиза веднага без проблем! Ако съм със зимните, едвам тръгва, даже побутвам с крака понякога! Налягането в гумите е едно и също! ​Тази година занулих единия трип като сложих зимните гуми: разход средно 7.8 л/100км Занулих и като сложих летните: разход 7.1 л/100км ​Вярно е, че и зимата се вдига малко разхода от студа, но аз всеки ден правя поне 12 км в една посока и колата си загрява както трябва.
  8. Преди 5-6 години карах Акорда ми само с GoodYear Vector 4Seasons 3 години. Смятам, че поне тогава, това беше най-добрата всесезонна гума! Всъщност това си е зимна гума с малко износване лятото! Тази зима видях зор с ЦРВ-то с гуми GoodYear Ultragrip SUV, на място, където с Акорда 3 зими нямах проблеми! Сега нямам наблюдение на новите модели всесезонни гуми, но искам да отбележа и още нещо съществено: те вдигат разхода на колата /както и зимните/ поне с 0.5-0.8 литра спрямо хубави летни! Така че икономическия ефект не е чак толкова голям, колкото изглежда на пръв поглед!
  9. CR-V 5та ген.

    Цената няма как да не е по-висока! И в САЩ и в Русия се застъпиха продажбите на 4-та и 5-та генерация и естествено новата е десетина процента отгоре! Това, че вкарват повече екстри и двигателя е по-мощен няма как да не се отрази в цената! Чух и друго: европейската версия май ще се прави в Япония, което е добре, но пък има мито и по-скъп транспорт! Ще разберем всичко обаче чак в средата на 2018!
  10. Размери на джанти и гуми

    За ЕТ не знам, но ако местиш гуми от 6,5 на 7J може да имаш проблем поради различното износване в края на профила на гумата. Аз имах такъв проблем като ми откраднаха преди години оригиналните джанти на Акорда ми и сложих новите летни гуми на металните джанти, после като ги преместих на по-широки лети джанти, гумите шумяха много! Ако слагаш нови гуми на по-широката джанта, не би трябвало да има проблем!
  11. Civic tourer 1.6

    На конфигуратора изглежда по-тъмна: http://honda.bg/?go=cars&p=new_civic_tourer Най-добре е да я видиш на живо! Предполагам, че няма проблем да ти я покажат в Пловдив, за по-сигурно питай по телефона в Бултрако Пловдив!
  12. Eто и снимки към описанието: Тука кабела влиза между тавана и стъклото: Влиза в процепа между пластмасата и тавана: След това се повдига уплътнението край вратата и кабела ляга във фугата: Тука излиза от уплътнението и минава зад жабката: След това може да се изкара до запалката на конзолата. При мен кабела е дълъг и го докарах до 12В в подлакътника! Монтажа става по този начин на CR-V 3 и 4. За по-старите версии не съм гледал.
  13. Civic tourer 1.6

    Това са промо цените на сайта на Бултрако, обаче се размества таблицата: 1,6 i-DTEC Life Style 44990лв. с ДДС http://honda.bg/?go=promotion&p=cars_promo_01 Модификация Транс-мисия CD HFT Honda Connect Навигация Зимен Пакет Автоматичен двузонов климатик ADAS Джанти от алуминиева сплав Цвят екстериор Продажна цена с вкл. ДДС Отстъпка % Цена с ДДС след отстъпка 1,6 i-DTEC Elegance 6 MT • • • • 16" Черен перлен 52 760 лв. 13 770 лв. 26% 38 990 лв. 1,6 i-DTEC Elegance 6 MT • • • • 17" Червен перлен 53 540 лв. 13 770 лв. 26% 39 770 лв. 1,6 i-DTEC Elegance 6 MT • • • • 17" Червен перлен 53 540 лв. 13 770 лв. 26% 39 770 лв. 1,6 i-DTEC Elegance 6 MT • • • • 17" Червен перлен 53 540 лв. 13 770 лв. 26% 39 770 лв. 1,6 i-DTEC Elegance 6 MT • • • • 17" Сребрист металик 53 540 лв. 13 770 лв. 26% 39 770 лв. 1,6 i-DTEC Elegance 6 MT • • • • 17" Червен 53 540 лв. 13 770 лв. 26% 39 770 лв. 1,6 i-DTEC Elegance 6 MT • • • 17" Бял перлен 52 760 лв. 13 770 лв. 26% 38 990 лв. 1,6 i-DTEC Elegance 6 MT • • • 17" Светло син металик 52 760 лв. 13 770 лв. 26% 38 990 лв. 1,6 i-DTEC Elegance 6 MT • • • 17" Сив металик 52 760 лв. 13 770 лв. 26% 38 990 лв. 1,6 i-DTEC Life Style 6 MT • • • • • • 17" Син металик 61 180 лв. 16 190 лв. 26% 44 990 лв. 1,6 i-DTEC Life Style 6 MT • • • • • • 17" Кафяв металик 61 180 лв. 16 190 лв. 26% 44 990 лв.
  14. Аз си пуснах захранването от извода за запалка в конзолата! Оказа се много лесно, а очаквах разглобяване на кори и поне час мъка! Между тавана и предното стъкло има малка фуга в която кабела влиза много лесно. След това е най-трудния участък, на колонката между предното стъкло и вратата и там оставих кабела първоначално да стои отвън, точно покрай фугата горе. После кабела се вкарва много лесно /има оставен канал/ в първото от към купето уплътнение на вратата. Повдига се от вътрешния край и се пъха кабела до като стигне долния край на вратата. След това може да се вкара оставения на колонката кабел, като внимателно се открехва за 3-4 мм процепа с нещо пластмасово /може и стара карта за отстъпки от бензиностанции/. От долу кабела тръгва нагоре и минава зад жабката /предварително се сваля/, завързва където може се да не тропа и така стига до конзолата! Отнема 10-15 мин, но първо трябва внимателно да се огледа!
  15. Чистачки за CRV 4th GEN

    Аз още карам с оригиналните! От Бош бях разочарован преди 6-7 години, когато сменях на Акорда ми! Взех препоръчаните по каталог, бяха около 65 лева комплекта, но се скапаха за една година. След това си сложих оригинални пера от Бултрако, бяха на подобна цена, но ми харесаха повече! За ЦРВ 4 не знам как са цените.
×