Jump to content

ivan_m

Фен
  • Content Count

    669
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

ivan_m last won the day on June 1

ivan_m had the most liked content!

Community Reputation

271 Good

1 Follower

About ivan_m

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 04/25/1962

Profile Information

  • Кара
    HONDA e Advance, Subaru Outback 2.5i CVT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  • Интереси
    компютри, фотография

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.plovdiv.kontrax.bg

Recent Profile Visitors

12207 profile views
  1. За сравнение и цените от февруари 2017
  2. За сега няма как да се подкара приложението за нашия регион. Един колега беше писал на Хонда и отговора им беше "надявайте се скоро България да бъде включена в държавите в които приложението работи". И на електрическите Хонди не работи, няма и интернет, така, че чакаме
  3. CRV Hybrid няма скоростна кутия. Води се е-CVT, но има само една директна предавка за високите скорости /над 80-90 км/ч/. На по-ниските скорости работи само на електромотор. Провери хубаво какво трябва да се сменя!
  4. Цени от феруари 2013. Лятото бяха с 3000 лева повече. За 2016г нямам цени.
  5. ivan_m

    HONDA e

    Успях да подкарам на дисплея на Хондата чрез Android Auto управлението на гаражната и дворната врата. В последната версия на приложението Ewelink 5.70 са пуснали поддръжка на Android Auto и Apple car play. Така могат да се управляват много устройства за домашна автоматизация от дисплея на всеки автомобил поддържащ Android Auto. За да се ползва на колата обаче, трябва да се абонирате за план Advanced, който е платен: 20 лева на година.
  6. ivan_m

    HONDA e

    Аз се чудех от къде ми е познат дизайна на Honda e
  7. Всички нови хибриди на Хонда са с мощни електромотори /по-мощни от ДВГ-то/ и до 80 км/ч се движат като електромобил. Когато не им достига батерията, ДВГ-то се стартира и задвижва ел. генератора. Над 80 км/ч се включва съединител, който предава въртящият момент директно от ДВГ към колелата. Така се избягва монтирането на скоростна кутия, има само една директна предавка. Когато е в режим на ДВГ електромотора само помага при необходимост.
  8. ivan_m

    HONDA e

    Всички електрички имат регенеративно спиране, съответно зареждане на батерията. При моята Honda e има два варианта: единият си е по подразбиране, колата си има алгоритъм по който зарежда, шофьора не може да влияе, може да избира режим нормал или спорт. Вторият режим е така нареченият шофиране с един педал: при него има три режима на регенерация, които могат да се избират от водача с перата на волана. При новия модел e:Ny1 липсва режима шофиране с един педал. Има три режима на шофиране: ECON, NORMAL И SPORT
  9. ivan_m

    HONDA e

    Мина една година от както взех електричката. Направих 11000км при среден разход 13.3kWh/100km. Вчера минах и годишен преглед в Бултрако-Пловдив. Всичко по колата е наред. Смениха поленовия филтър и направиха два ъпдейта: на парктроника и на BCMM софтуера /Battery condition monitoring модул/.
  10. Аварийните се задействат по два начина: -с бутона, може да се е повредил и да ги включва постоянно -задействане при аварийно спиране, може там да има проблем с дефектен датчик или платка Възможно е и проблем с кабелната инсталация да е причината.
  11. Едно допълнение за ZR-V! Явно от Хонда са се усетили, че е сериозен пропуск в такава кола да няма следене на мъртвата зона и са направили корекция. Всички версии, произведени тази година са стандартно оборудвани с тази екстра.
  12. За да се влезе в менютата за настройки трябва да се дръпне ръчната спирачка! Пробвай така!
  13. Старите хибриди /Джаз и Сивик/ са меки хибриди и не са много ефективни. Актуалният Джаз е истински /FULL/ хибрид и е много хубава кола, но още е много скъп и втора употреба. По-добре е да се вземе Джаз с класическия двигател и CVT, няма нужда от усложнения със стари батерии, а и без особена ефективност. Аз тествах един произведен 2016 година преди време и останах много доволен от състоянието му, беше като нов, само на 16000км., но после смених концепцията и взех Хонда е.
  14. Хибридната система на Хонда не е като на Тойота. При ЦР-В до 80км/ч колата се задвижва от електромотора като електромобил. Ако батерията е заредена, черпи от нея. Като и падне капацитета пали ДВГ-то и завърта генератора, който захранва електромотора. Над 80км/ч се включва директна предавка и колата се задвижва от ДВГ-то, електромотора помага само при по-резки ускорения. Тука има обяснение на системата: На новото ЦР-В има промени, генератора е друг и е отстрани на електромотора.
×
×
  • Create New...