Jump to content

ivan_m

Фен
  • Content Count

    621
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

ivan_m last won the day on October 24 2020

ivan_m had the most liked content!

Community Reputation

176 Good

1 Follower

About ivan_m

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 04/25/1962

Profile Information

  • Кара
    Subaru Outback 2.5i CVT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  • Интереси
    компютри, фотография

Contact Methods

  • Website URL
    http://imihaylov.snimka.bg

Recent Profile Visitors

8548 profile views
  1. На 40к е дадено за CVT.
  2. Най-лесно се разбира дали има аларма /и дали работи/ като заключиш колата с отворен прозорец, изчакваш 1-2 минути и отварящ вратата отвътре през прозореца. Трябва да се задейства клаксона! Нямам спомен да съм имал лепенки на прозорците на моите ЦРВ-та. Това е от ръководството на български: "Когато се включи алармата на системата за сигурност Индикаторът за аларма на системата за сигурност, който се намира в приборното табло, мига. Когато интервалът на мигане се промени след около 15 секунди, системата за сигурност е включена. За да отмените алармата на системата за сигурност Алармата на системата за сигурност се отменя, когато автомобилът се отключи с помощта на дистанционното управление, безключовата система или контактният ключ се завърти в положение ON II *1. Едновременно с това изгасва индикатора за аларма на системата за сигурност."
  3. Файловете са в папката, не съм ги изтрил. Пробвай процедурата както съм я описал по-горе!
  4. Ако се спре с въженце или друг ограничител преди крайната точка вероятно ще отчете препятствие и ще тръгне да се затваря. Аз на моето Субару имам възможност за програмиране на позиция, обаче при мен има друг проблем: когато е на максимално отворено ми е малко ниско и често си удрям главата. Сега умувам не може ли да се удължи повдигача 7-8мм, но не е ясно дали амортисьорите имат достатъчно ход!
  5. ЦРВ 4-та генерация няма възможност за регулиране на височината на отваряне на задната врата! За фейслифта нямам информация.
  6. От фейслифтовите 4 ген. европейските са с класическия 5 степенен автомат, а американските със CVT. Пета генерация бензин също са с CVT. Хибридните на практика нямат скоростна кутия: това е-CVT всъщност представлява плавно задвижване от електромотора до 80 км/ч, а за по-високи скорости се включва директно ДВГ-то!
  7. Качил съм отново ръководствата, в това число на фейслифта на английски, но адреса е малко променен: ftp://89.25.77.197/FTP/ Отваряйте с файлов експлорер, както съм показал по-горе!
  8. След палене старт-стопа се включва по подразбиране, така е фабрично с повечето марки. Чувал съм, че се правят някакви доработки за да е изключен перманентно. Сега карам Субару Аутбек и при него има много елегантно решение за проблема: при плавно спиране с леко натискане на спирачката мотора не спира, ако се натисне педала по-силно, спира. Така шофьора избира дали да го задейства. Не съм го виждал при други марки за сега.
  9. Колана може да е махнат още при първата продажба заради класификация N1. Но това трябва да е отбелязано в талона: да пише товарен и брой пътници 4. Фирмите приспадаха ДДС за коли с N1. Идеята е, че за да е N1, полезния товар трябва да е повече от теглото на пътниците по регистрация, т.е. тука се смята за 4 човека. Ако не е с такава регистрация трябва да се питат старите собственици каква е причината за пипса на колана.
  10. Всички ЦР-В с автоматична кутия са 4х4. И 4 генерация и фейслифта и! Адаптивния круйз контрол е част от пакета Honda Sensing /или пакет Сигурност преди фейслифта/: https://automobiles.honda.com/sensing Ако на бутоните на волана има това означение, значи има ACC:
  11. В ръковосдството ясно е казано, че при ръчни скорости системата действа на 1 при изкачване или на R при спускане! Изключване няма. Ето това са бутоните за изключване на другите системи:
  12. Екстрата я има и на моделите с ръчни скорости още от първите версии от 2013г. Това е от ръководството : "Система за потегляне по наклон Системата за потегляне по наклон за кратко активира спирачките, за да помогне на автомобила да не потегли назад, когато се намирате на наклон и местите крака си от педала на спирачките към педала на газта. Модели с механична скоростна кутия Натиснете педала на спирачките и превключете на 1 при изкачване или R при спускане, след това отпуснете педала на спирачките. Модели с автоматична скоростна кутия Система за потегляне по наклон Системата за потегляне по наклон не може да задържи автомобила при много стръмен или заледен наклон и няма да работи при малки наклони. Системата за потегляне по наклон не е заместител на ръчната спирачка. Преместете скоростния лост на положение D или S при изкачване, или R при спускане, след това отпуснете педала на спирачките. Спирачките продължават да държат известно време след като отпуснете педала." Като возия ми харесваше повече от Акорд 7, който карах преди да купя ЦРВ-то през 2013. Различно е положението на седалките и в началото по-бавно се свиква. Естествено заради височината повече се усеща странично клатене, но е по-добре от доста други джипове.
  13. Колега, има тема за това ръководство! За бензин и дизел е едно и също! В темата съм дал адрес на ФТП от където можеш да си свалиш българското:
  14. Още си е на ftp-то. Копирай адреса и го сложи във файловия експлорер на Windows.
  15. Проблема вероятно е свързан със старт/стоп системата. Тя проверява много параметри на автомобила и вероятно някой датчик или връзка не са наред. Дано излезе грешката и се разбере какво става!
×
×
  • Create New...