Jump to content

ivan_m

Фен
  • Content Count

    577
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ivan_m last won the day on November 5 2018

ivan_m had the most liked content!

Community Reputation

130 Good

1 Follower

About ivan_m

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 04/25/1962

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.0 4WD Premium aut., JAZZ 1.4 i-Shift 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  • Интереси
    компютри, фотография

Contact Methods

  • Website URL
    http://imihaylov.snimka.bg

Recent Profile Visitors

6696 profile views
  1. Огледай под седалката да няма някой куплунг разкачен. Ако има и е свързан, можеш да измериш има ли 12 волта при включено отопление.
  2. Мога да отговоря само на 5-ти въпрос! Има малки рутери към които може да се свърже USB четец със СИМ карта като този: http://www.lancombg.com/topic/categories/?pg=product&product-name=VEwtTVIzMDIw Има и модели, които имат слот за СИМ карта, но те са доста по-скъпи.
  3. Не е от алармата за скоростта, защото ако е включена за 120 км/ч ще даде звуков сигнал само при достигане на зададената скорост и ще покаже за кратко индикацията на таблото. Звуковия сигнал е кратък, т.е. не пищи постоянно след 120 км/ч!
  4. Днес проверих, гаранцията на батерията е 5 години или 100 000км.
  5. Качих отново и двете ръководства! Да уточня, че е за първата версия на ЦРВ 4, за фейслифта го нямам, а има доста разлики! ftp://89.25.77.197/IN/
  6. За двигателя нямам наблюдение, но предполагам, че повечето колеги ще кажат че е слаб за това купе! Купето обаче е най-просторното за кола от този клас. Имам колега висок 2 метра, когато седна за първи път отзад, остана много учуден колко място има: и за краката и за главата Все пак направете една проба със сина, за да е сигурно, че ще се чувства комфортно отзад!
  7. Ако е паролата, която се иска винаги след стартиране на двигателя, явно трябва да се посети официален сервиз за ресетване! Поне така пише в ръководството на ЦРВ 3, на което има подобен БТ модул. Иначе езика се сменя много лесно, трябва човек с добър немски да ви поговори с колата
  8. Истината е, че елетромобилите са ефективни само на градско и на къси разстояния. Дори два пъти да се подобри капацитета на батериите /при същия обем/, и цените да им паднат, пак ще останат проблемите с инфраструктурата за зареждане! Проста сметка: една станция с 10 суперчарджъра изисква 1.5 мегавата захранване! За това и на запад цените за зареждане на такива са високи. Тесла в началото пуснаха техните безплатно за зарибяване и успяха. За дълъг път си трябва "подвижен" генератор за дозареждане и колкото по-бързо производителите се насочат към усъвършенстването им, толкова по-малко излишни разходи ще правят!
  9. Да, Шевролет/Опел са по тази схема и те първи я пуснаха в серийно производство. Не им тръгнаха обаче продажбите както трябва, дали защото не са изпипали всичко по технологията, дали заради цената! Аз смятам, че този тип задвижване ще се наложи, но трябва да се оптимизира още. Цената също ще спада с времето и с увеличаване на продажбите.
  10. Новата хибридна система на Хонда, а и на Тойота е стъпка напред в развитието на хибридите, но …. Това все пак е хибрид и може да се движи изцяло на ДВГ. За това има голям мотор, 2.0 литра при ЦРВ, 2.5 литра при РАВ4. Има си скоростна кутия, при ЦРВ и кардан и т.н. Да, при ниски скорости, до 80 км за ЦРВ, колата се движи от електромотора, захранван от куплирания с ДВГ-то генератор. Но колата си има и класически режим на работа: само на ДВГ! За това казвам, че хибридите имат две системи: една на електромобил и една пълна на нормален автомобил! Аз говоря за чист електромобил с малка батерия /но не като на хибрид, а поне 20 кВч/ и малък ДВГ с генератор за дълъг пробег. Това е само агрегат, който дозарежда батерията в движение и е с малка мощност 20-30 кВ-ата и няма механична свързаност със задвижването. Така задвижващата система ще е компактна и евтина. Съжалявам, че не направих снимка на моторния отсек на ЦРВ Хибрид, да видиш за какво става въпрос и да го сравним с моето ЦРВ, което също е с 2.0 литра ДВГ.
  11. Не е проблема в това, че мотора е бензинов! И модифицираната Тесла е с бензинов мотор-генератор. Проблема е, че при хибридите има две задвижващи системи: електрическа /при Хонда се ползва до 80км/ч/ и класическа с ДВГ и скоростна кутия. Това усложнява и оскъпява! За това писах, че бъдещето е на колите с електромотор, а не на електромобилите или на хибридите! При съвременния електромобил се отхвърля всяка намеса на ДВГ, а хибридите са си коли с ДВГ, които могат да работят и на електромотор! За моето каране е подходящ електромобил със 100-150 км пробег на акумулатори и малък бензинов или дизелов генератор за дозареждане при дълги пътувания. Без скоростни кутии, кардани и т.н. Т.е. електромобил с хибридно зареждане /от мрежата 230В или от собствения генератор/.
  12. Разлика в електрическите вълни в дизеловите и бензиновите автомобили може да се каже че няма! Бензиновите имат единствено един източник на високо напрежение /за разлика от дизела/ е той е в бобините на свещите. Но този източник е извън купето, което наистина е един фарадеев кафез и е едно и също при бензинови и дизелови коли! При електрическите автомобили определено има повече източници на електромагнитни вълни и не могат да се сравняват с тези с ДВГ. Но всичко това е за друга тема, колегата може да пусне една такава. Бъдещето на автомобилите обаче е на тези с електромотор! Не точно като тези в момента, а с по-малки батерии /20-30 кВч/ и зареждащ генератор с алтернативно гориво! В Австрия са направили нещо такова: https://www.ecars.bg/blogs/elektromobili-1/3071-tesla-model-3-hybrid-konversiq?fbclid=IwAR0IBKEuhWOc-WHuZ6d3hBalTNFk0_1c2Q1FdFD6vruGvXAANlA9b3WY_0c Но и това е за друга тема
  13. В общи линии това са реалностите! Аз направих сравнение от тестовете на ADAC, и там данните са подобни: CR-V Hybrid 2WD Elegans RAV4 Hybrid 4x2 Busines Спирачен път 36.5м 35.4м Ускорение до 100км/ч 8.8с 8.4с Среден разход 7.0л/100км 5.6л/100км Шум при 130км/ч 68.3dB 68.5dB Цена EUR 35690 36690 И тук цената на РАВ е малко по-висока. Тойота имат повече опит в производството на хибриди и е нормално да са с едни гърди напред. Хубавото е, че ЦРВ-то е на практика на същото ниво, а като комфорт е по-добро! Най-вероятно по-добрите показатели на Тойотата са поради факта, че използва два електромотора: по един за предния и един за задния мост! Дано Хонда коригират задвижването при фейслифта!
  14. Както писах по-горе, моята цел беше да видя градския разход на хибрида, защото единственото което не ми харесва в моя автомат е консумацията в града. В извънградски условия хибридите са си почти като нормални бензинови коли и разхода им е подобен. И за момента дизелите са най-икономични, особено ако се кара над 50-60 000 км годишно. Но аз имам годишен пробег от 16-18 000 км, над 60% от които са градско. Още повече, че цените при подобни версии се поизравниха: разликата в цената на 1.5 Turbo CVT Premium и Hybrid Premium е 2500 лева. Колкото до шума при 130 км/ч по магистрала, лично не виждам разлика с нормалното ЦРВ 5 ген./тествал съм ги по един и същи маршрут край Пловдив/. Гледах данните и от тестовете публикувани в ADAC, 68.1 срещу 68.3 dB за хибрида. Което е точно като на моето ЦРВ 4 ген. /68.2 dB пак по ADAC/. Аз лично очаквах по-добри показатели за хибрида, но явно обезшумяването е същото. Забелязал съм също, че по-високите нива на оборудване за осезателно по-тихи, поне за 4-та генерация се усеща!
  15. Ако си имаш запазени зимни гуми, няма смисъл да взимаш всесезонни, вземи си хубави летни! Те са по-скъпи от летните, а са по-шумни и не толкова економични. А и смисълът им е да се карат целогодишно и да не се сменят! Аз от 2 години и нещо карам с GoodYear Vector 4Seasons SUV и съм доволен от гумите, с изключение на шума. По тихи са от зимни, но по-шумни от летни и това ме дразни, защото най-много се чуват между 50 и 90 км/ч, когато колата е най-тиха! Мой колега си взе MICHELIN CROSSCLIMATE SUV и е много доволен, нямат този шум /кара ЦРВ 3/, по-добри са на сухо и мокро, но са най-скъпи. Аз лично много се изкушавам да сменя моите с такива, въпреки, че са на 29000 км!
×
×
  • Create New...