Jump to content

ivan_m

Фен
  • Мнения

    519
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

ivan_m last won the day on Ноември 5 2018

ivan_m had the most liked content!

Обществена Репутация

113 Good

Относно ivan_m

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 25.04.1962

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.0 4WD Premium aut., JAZZ 1.4 i-Shift 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  • Интереси
    компютри, фотография

Contact Methods

  • Website URL
    http://imihaylov.snimka.bg

Последни посетители

6214 профилни разглеждания
  1. Няма проблем да се ползват! Централния отвор е същия, а в ЕТ-то ако случайно има разлика, ще е пренебрежима.
  2. И мен ме дразни, въпреки, че имам карта за Европа Предполагам, че няма възможност за смяна, но прегледай ръководството на американската навигация! Свали си го от тука: http://owners.honda.com/vehicles/information/2014/CR-V/manuals
  3. ivan_m

    CR-V 5та ген.

    Цените вече ги има и в Бултрако: https://cars.honda.bg/honda-crv/konfigurator-cr-v/ И тук началната цена е почти като в Румъния. По-комфортните версии обаче са си цифра
  4. ivan_m

    Honda CR-V 2.0 или 2.4

    Вратите нямат тази функция да се заключват при потегляне, става само ръчно Ръководство има и на български, но е 36МБ и не става да се праща по мейл. Ако имаш някакъв друг вариант, ще ти го дам! Има отделно ръководство за навигацията и гласовите команди, то е на английски и за американската версия без харддиск, но повечето неща са валидни и за нашата. Можеш да си свалиш от тука /както и ръководство за американската версия на колата/: http://owners.honda.com/vehicles/information/2013/CR-V/manuals Хубаво е да огледаш гласовите команди! Може да се управляват не само телефонните функции, но и климатика, навигацията, аудио команди и др.
  5. ivan_m

    Honda CR-V 2.0 или 2.4

    Питам, защото миналата седмица установих, че за всеки ключ колата помни не само настройките на седалката, но и настройките за отключване и светлините в менюто на километража! Т.е. едния ключ може да светка фаровете при отключване, другия не и така нататък!
  6. ivan_m

    CR-V 5та ген.

    Няма да може да се направи точното сравнение, защото двигателя е 173 к.с. при вариантите с ръчни скорости, а при CVT е 193 к.с. Поне за Германия е така, предполагам, че и тука ще е същото! На ръчката дават 9.8 сек, а на CVT 10 сек до 100 км/ч., т.е. почти няма разлика в ускорението!
  7. ivan_m

    Honda CR-V 2.0 или 2.4

    Навигацията за съжаление няма шанс да се обнови неофициално! Аз използвам Goodyear Vector 4 Seasons G2 225/65/17. Зимата се държат като хубави зимни гуми, единственото от което не съм доволен е че имат по-висок шум от летните, макар и по-нисък от зимните Goodyear, които имах на предното ми ЦРВ. Мой колега си сложи на ЦРВ 3 Michelin CrossClimate преди седмица, нямат го този шум, но по тестовете ги дават по-зле от моите при зимни условия. Тази година излезе и Continental AllSeasonContact, хвалят я доста, но на живо не съм я виждал. Езика на километража се сменя от менюто, което излиза там. Има и настройка на светлините тип "следвай ме", като зададеш примерно 15 сек. загасват след толкова като излезеш от колата, а при отключване светва фаровете, не дневните! Колата с безключово отключване ли е?
  8. ivan_m

    CR-V 5та ген.

    От Бултрако естествено! В Пловдив вече може да се тества, за София не съм питал. Все още не е анонсирано официално, но е без това има желаещи! Аз карах вчера следобяд. Версията е Елеганс 1.5 турбо с CVT. Интериора изглежда солидно направен, вкарали са доста екстри спрямо 4 генерация: LED фарове, автоматично превключване къси-дълги, 8 говорителя / има пищялки и на задните врати/, адаптивен круиз контрол, следене на осовата линия, Emergency Call, 7“ Honda CONNECT със Garmin навигация, много по-качествена задна камера с 3 режима, тристепенно отопление на предните седалки, 2 USB за зареждане на телефони за задните седалки и т.н. На централния дисплей показва знаците по пътя. Тука са по-големи и се виждат много добре. Може да се ползва и като помощен дисплей на навигацията На снимките се вижда дизайна, на Елеганса са сложили два ауспуха и 18“ джанти. Като возия и стабилност не виждам разлика спрямо 4-та, нивото на шум е малко по-ниско. Единствено мотора звучи малко по-неприятно над 3000 оборота спрямо двулитровия. Като ускорение е много добре /сравнено с 2.0 автомат, по каталог има повече от 2 секунди разлика/, хубаво е някой с 4-та дизел да прецени усеща ли се разлика! Скоростната кутия работи плавно и бързо реагира на педала. Като цени разбрах, че ще е малко по-скъпа от сегашния Елеганс, което е нормално заради допълнителните екстри и по-мощния двигател.
  9. ivan_m

    Honda CR-V 2.0 или 2.4

    Честито и много безаварийни километри! Накланя се само дясното огледало и то само когато копчето за регулиране е в позиция "дясно"! Когато копчето е в неутрална позиция или "ляво", огледалата са неподвижни при включване на задна скорост, включва се само камерата! Може да си се заблудил ако огледалата са били прибрани и двете са се размърдали при отваряне на вратата.
  10. ivan_m

    CR-V 5та ген.

    Вече и в България! Другата седмица ще почва и тестдрайв!
  11. След две зареждания всичко се държи нормално! Явно проблема е бил софтуерен!
  12. Провериха поплавъка в Бултрако, всичко е наред! Сложиха ми нов софтуер за таблото, ще видим проблема дали е решен на следващото зареждане!
  13. За последния месец за втори път ми се случва след зареждане до горе, лампата за резервата да продължава да свети, а нивомера показва празен резервоар! След един ден постепенно положението се оправя: първо загасва лампата и резервоара показва около 30%, след няколко часа показва 70-75%, но борд компютъра дава 0 км рейнж, след час-два всичко се нормализира! Мислех поплавъка на нивомера да не засяда, но след зареждане като се прибирам минавам по един път с много неравности и би трябвало от раздрусването да се оправи, но няма ефект! Оправя се след доста време и то при каране на хубав път! Някой имал ли е подобен проблем?
  14. Питата се намира точно над филтъра на климатика, зад жабката. По-добре е обаче да пуснеш спрея отгоре, през въздуховода, при махнат филтър, за да капе надолу. Провери и дренажната тръбичка да не ти е запушена и да се събира конденз под филтъра.
  15. Мой приятел с бензиново ЦРВ 4 се оплака, че няколко пъти датчика на маслото е показвал ниско ниво без да има причина. Той е видял същия случай на бензиностанция, където собственик на ЦРВ 4 също е бил заблуден от светналата аларма и е тръгнал да долива масло! При мен от март 2013 година до сега такъв проблем не се е появявал. Все пак ако светне, задължително трябва да се провери нивото на маслото, за да не стане голяма беля!
×