Jump to content

Ilia Iliev

Фен
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Ilia Iliev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда ЦРВ
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Ще направя диагностика, за да се види какво ще покаже, защото е малко стряскащо по време на движение да се втвърди волана. Благодаря!
  2. Здравейте колеги. Днес за разстояние от около 200 км, на два пъти за около 5,6 секунди светна иконка в жълт цвят с изобразен волан и удивителен знак, след което сама изгасна. През това време ми направи впечатление, че волана стана твърд. Имате ли идеи относно причината?
  3. Ами ще движим по твоите предложения за сервизи.
  4. Има ли някой , който има наблюдение или е запознат с работата на Бултрако - Варна. Имам намерение да ги ползвам за диагностика.
  5. Направи го на два пъти по- сериозно. Иначе като караш и поддържаш едни обороти се усеща на моменти, все едно колата е угасена и не реагира газта. Натискаш я леко, никаква реакция. При по -сериозен натиск на педала, ускорява изведнъж. Луда работа. На диагностика показва грешка на ключа на съединителя. Не ми остава време да сменя горивния филтър за да го изключа като причина.
  6. Да, диагностиката е направена по време на движение, на загрял мотор, когато казах, че се чува повече. Няма отклонение . На ниските обороти човека каза , че дюзите впръсквали по богата смес и според него точно тогава се издава този шум.
  7. След слагане на добавка в горивото и изминати около 200 километра няма никаква промяна на шума, за който говорим. Забелязах, че тракането се чува като се задържи газта и се изравнят оборотите, по наблюдение на ниски такива. Започнах да мисля в посока рециклиране на дюзи, но след като на диагностиката всичко е в норми, се чудя дали е необходимо.
  8. Бяха ми казали, че имало и такива които не стават за рециклиране, без обаче да уточнят за кой двигател важи това.
  9. Ами ще сменя филтъра отново. Кой знае какъв ментак са ми дали. А относно дюзите не знам дали подлежат на рециклиране дюзите на този мотор N16A2?
  10. В действителност , като се замисля забиването за пръв път усетих след смяната на горивният филтър. Мисля да налея добавка за почистване, като се надявам така да намалее чукането при ускорение. Възможно ли е двата проблема да идват от дюзите?
  11. На 176 000 2015 г, мисля реални километри, защото има сервизна книжка. Аз я докарах миналият месец от Германия. Да в действителност корекциите са в норма и засега ще я покарам така, без да свалям дюзи. Двигателят е N16A2, а не знам дали подлежат на рециклиране или се сменят. Поздрави
  12. На 176 000 2015 г, мисля реални километри, защото има сервизна книжка. Аз я докарах миналият месец от Германия. Да в действителност корекциите са в норма и засега ще я покарам така, без да свалям дюзи. Двигателят е N16A2, а не знам дали подлежат на рециклиране или се сменят. Поздрави
  13. На два пъти се случи и да забие при ускорение
×
×
  • Създай нов...