Здравейте, малък ъпдейт от мен. Смених гарнитурите и почистих EGR, заедно с пътищата при колектора (следвайки стъпките във форума ). Свещите бяха доста зле, но ги смених с NGK, нямаше нужда от регулиране на клапаните. Старите филтри и масло ги оставям без коментар, просто се ронеха в ръката ми, а маслото едвам изтече . Реших да пробвам с 5w30 ТОТАЛ и без това я чакаха над 1500 км пътуване. Резултата беше приятен, доста по-тиха стана, вече нямаше проблем да движи с 150- 160 и най-вече мина 1832 км с 86.1 л. бензин, което може само да ме радва. Маслото все още седи на макс на щеката, това значи или е ок с това масло или изобщо не го качва, че да го изгори . Естествено сега пак се появи грешката за SRS и ABS, но според мен е някакъв кабел, защото съм сигурен, че някой гризач ги е хапнал. Ще пробвам съвета на dandilov, дано най-сетне открия какво точно се случва с тези системи.