Jump to content

mandata

Фен
  • Мнения

    63
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-3 Poor

Относно mandata

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CRV-RD
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv
  • Интереси
    Спорт - ски, плуване, бягане, туризъм
  1. mandata

    Хонда CRV 1998

    Аз го имам. През топло време се усеща по-малко, но при сняг мирише доста. Аз го свързвам със задействането на 4х4. Предполагам, че мириса идва от раздатката. Мисля, че колкото повече завои има по баира - повече мирише. На прав път - няма мирис.
  2. Аз съм с първа генерация ЦР-В и ми износи задните гуми отвътре. Когато седнат 3ма човека отзад и видимо колелата се разклечваха, а бях минал 2 пъти стенд 4х4. Нямаше как да се приберат гумите и проблема ми го решиха типично за БГ - подложиха по 2 шайби под тампона, който прилича на бонбон и така всичко възлиза на около 1,2 лв. за 8 шайби + цената за стенд.
  3. mandata

    механизъм чистачки

    Аз си сложих болт с гайка на мястото на металната ябълка. Намерих някаква стара пластмасова втулка, която пасна на ухото на рамото (набива се плътно без да лагерува в ухото). Болта минава през втулката и се върти в нея свободно, но без да хлопа. Стана работата само труд и творчество, че сме българи все пак.
  4. Срещу ПУ- нова сграда (срещу м-н Алати) - само съм чувал, че са специалисти и знаят какво правят. Хората са доволни. Друг "стар" майстор е Ласков, в кв. Кючук Париж - ул. Иван Гарванов 9. Успех.
  5. Ами честито затихване. Щом се е оправило от измиване - карай така докато не се обади - сигурно ще мине повече от година докато хване мазга. Щом няма напукване не бързай да сменяш ремъка, да не се окаже лагера на ролката и като се е намокрил - да е затихнал, но ако е от него бързо ще се обади отново.
  6. Защо реши, че ролката е за смяна? Ако се оправя от вода - трябва да се оправи само със смяна на ремъка или донатягане. На много коли им свири пистовият ремък и обикновенно се оправя с измиване с вода, защото от прахта се получава преплъзване и почва да свири. На моята хонда, ролката за климатика свиреше след един удар, но се сменя само лагера - 10-14 лв. Пробвай добре да измиеш ремъка с гъбичка и вода.
  7. mandata

    HONDA CIVIC 1.6 ISR

    Най-вероятно моторчето за празен ход - може и да се оправи ако свалиш и промиеш от мизериите вътре.
  8. Да, при двигателя е - беше изгорял. 7.5 А И пак да споделя - бях ги замервал всичките с уред - дава верига и не можех да открия проблема.Под кормилото също има означение за предпазител на радио, но явно е за нещо друго.Вече всичко си работи.
  9. Благодаря за отговора на Краси-мир. Оказа се прав.При просвирване (проверка за верига) на бушоните - изглеждат здрави, но всъщност не са. Просто и от двата края има маса и уреда дава верига.Намерих бушона на габаритите - изгорял (най-горе в дясно). Вероятно за радиото и часовника проблема е същия, но забравих да го проверя защото съм ги захранил с друга жица, но мисля да намеря изгорелия предпазител и да го сменя.Буксата на теглича е фабрична. Там пак се бях заблудил коя е масата. При замерване за мигачи и габарит съм взел за маса, клемата на стоповете. При замерване там идва хубава маса, която превърта през крушките на стоповете, но като се влючат стоповете - всичко се обърква.Извод - Бушоните не трябва да се просвирват на място, а да се вадят и проверяват отделно.При свързване на светлините на теглича - започнете от стоповете - най-големия консуматор.
  10. Работех по буксата на теглича - най-вероятно съм окъсил нещо. Проверих всички бушони, включително и тези при двигателя - всички са здрави.Възможно ли е да са изгоряли всички крушки на габаритите, включително и тези на номера? Едва ли?! Не е това причината, защото на буксата вече не идва ток при включени габарити.Къде да търся причината?Лампата на плафона в купето от 1 година работи, когато си иска и не мога да разбера какво става.Преди няколко месеца се изгуби тока на часовника и радиото и пак всички бушони са здрави. Тогава пуснах нова жица до радиото и така си бачка и часовника.
  11. И на мен ми светваше същата лампа, още като запаля. Понякога загасваше и пак светваше.От казанчето със спирачна течност е. Моето ниво беше нормално. Само размърдах жичките на капачката и вече не ми светва лампата.
  12. Колеги, моля за съвет - как могат да се проверят лагерите на главините на задните колела.Минах през един сервиз, но малко се съмнявам в опита на майстора. Мисли да разкачи полуоските от диференциала и главините и да върти на ръка гумата - ако е лагер ще се чуе шум.Ако не се чуе шум? Сигурно ще вие диференциала. Това виене си го има от 1 година. Смених маслото с оригинално за диф. но нямаше никаква промяна в шума.Също отзад мирише на изгоряла гума, когато карам планински терен (с повечко завои) - не е от спирачките, съединителя и не е от гумите. Съмнявам се в един тампон с форма на бонбон - като се погледне в задния калник и е точно отсреща, хванат с два болта. Защо мирише толкова много на изгоряла гума?
  13. От ремонта съм доволен. Колата върви добре, но много скъпо излиза - 1000 лв. По-добре си намери глава, която не е карана на газ - около 300 лв.

  14. Здравеи колега,разбрах че си правил ремонт на главата,аз имам метанова ЦРВ и ми предстои съштото.Даи съвет,добре ли стана или да се търси глава.Благодаря предварително ,оште не съм свалил главата но може би ште е скоро.............

  15. А проверихте ли гумите? Трябва да се качат на стенд - на око може да изглеждат ОК. Може да е и джанта.
×