Jump to content

mandata

Фен
  • Мнения

    63
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-3 Poor

Относно mandata

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CRV-RD
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv
  • Интереси
    Спорт - ски, плуване, бягане, туризъм
  1. mandata

    Хонда CRV 1998

    Аз го имам. През топло време се усеща по-малко, но при сняг мирише доста. Аз го свързвам със задействането на 4х4. Предполагам, че мириса идва от раздатката. Мисля, че колкото повече завои има по баира - повече мирише. На прав път - няма мирис.
  2. mandata

    Реглаж заден мост

    Аз съм с първа генерация ЦР-В и ми износи задните гуми отвътре. Когато седнат 3ма човека отзад и видимо колелата се разклечваха, а бях минал 2 пъти стенд 4х4. Нямаше как да се приберат гумите и проблема ми го решиха типично за БГ - подложиха по 2 шайби под тампона, който прилича на бонбон и така всичко възлиза на около 1,2 лв. за 8 шайби + цената за стенд.
  3. mandata

    механизъм чистачки

    Аз си сложих болт с гайка на мястото на металната ябълка. Намерих някаква стара пластмасова втулка, която пасна на ухото на рамото (набива се плътно без да лагерува в ухото). Болта минава през втулката и се върти в нея свободно, но без да хлопа. Стана работата само труд и творчество, че сме българи все пак.
  4. mandata

    Газаджия за Пловдив

    Срещу ПУ- нова сграда (срещу м-н Алати) - само съм чувал, че са специалисти и знаят какво правят. Хората са доволни. Друг "стар" майстор е Ласков, в кв. Кючук Париж - ул. Иван Гарванов 9. Успех.
  5. Може да се трие темата. Колата замина за Ямбол. Честито на новият собственик.
  6. Запазени за колега от гр. Дряново (до 26.10.2014 г.)
  7. Ако някой иска бартер и не е с точно същото купе, моля да провери дали става замяната - за да няма излишна гимнастика. Благодаря за разбирането.
  8. Промо оферта: Бартер за здрави-оригинални, 2-ра ръка, с доплащане 200 лв.
  9. Продавам спортно, понижаващо окачване Bilstein, на цената на ново нормално високо окачване (без притенции за марка). Окачването е здраво и е на колата - може да се види и тества преди да се свали. Колата е в Пловдив. Ориентировъчна цена - 600 лв. Ако има желаещи от далеч - може да ги сваля и изпратя с куриер. Ако някой иска да си свали височината на Сивика, може да се договорим и за здраво окачване 2-ра ръка, с доплащане - 300 лв. Христо - 0882831036 е-mail: mandata2000@yahoo.com
  10. mandata

    Шум от някоя ролка.

    Ами честито затихване. Щом се е оправило от измиване - карай така докато не се обади - сигурно ще мине повече от година докато хване мазга. Щом няма напукване не бързай да сменяш ремъка, да не се окаже лагера на ролката и като се е намокрил - да е затихнал, но ако е от него бързо ще се обади отново.
  11. mandata

    Шум от някоя ролка.

    Защо реши, че ролката е за смяна? Ако се оправя от вода - трябва да се оправи само със смяна на ремъка или донатягане. На много коли им свири пистовият ремък и обикновенно се оправя с измиване с вода, защото от прахта се получава преплъзване и почва да свири. На моята хонда, ролката за климатика свиреше след един удар, но се сменя само лагера - 10-14 лв. Пробвай добре да измиеш ремъка с гъбичка и вода.
  12. mandata

    HONDA CIVIC 1.6 ISR

    Най-вероятно моторчето за празен ход - може и да се оправи ако свалиш и промиеш от мизериите вътре.
  13. Да, при двигателя е - беше изгорял. 7.5 А И пак да споделя - бях ги замервал всичките с уред - дава верига и не можех да открия проблема.Под кормилото също има означение за предпазител на радио, но явно е за нещо друго.Вече всичко си работи.
  14. Благодаря за отговора на Краси-мир. Оказа се прав.При просвирване (проверка за верига) на бушоните - изглеждат здрави, но всъщност не са. Просто и от двата края има маса и уреда дава верига.Намерих бушона на габаритите - изгорял (най-горе в дясно). Вероятно за радиото и часовника проблема е същия, но забравих да го проверя защото съм ги захранил с друга жица, но мисля да намеря изгорелия предпазител и да го сменя.Буксата на теглича е фабрична. Там пак се бях заблудил коя е масата. При замерване за мигачи и габарит съм взел за маса, клемата на стоповете. При замерване там идва хубава маса, която превърта през крушките на стоповете, но като се влючат стоповете - всичко се обърква.Извод - Бушоните не трябва да се просвирват на място, а да се вадят и проверяват отделно.При свързване на светлините на теглича - започнете от стоповете - най-големия консуматор.
  15. Работех по буксата на теглича - най-вероятно съм окъсил нещо. Проверих всички бушони, включително и тези при двигателя - всички са здрави.Възможно ли е да са изгоряли всички крушки на габаритите, включително и тези на номера? Едва ли?! Не е това причината, защото на буксата вече не идва ток при включени габарити.Къде да търся причината?Лампата на плафона в купето от 1 година работи, когато си иска и не мога да разбера какво става.Преди няколко месеца се изгуби тока на часовника и радиото и пак всички бушони са здрави. Тогава пуснах нова жица до радиото и така си бачка и часовника.
×