Jump to content

Nano

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Nano

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CRV 3 R20A2 5AT 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Извинявам се,че ползвам темата на колегата, но понеже и при мен има проблем с паленето моля за съвет. Понякога, при първото палене сутрин започва да мига чека и двигателя не работи на 4 цилиндъра. Ако загасне остават грешки за мисфайър на 3ти и 4ти цилиндър, но след повторно палене работи нормално. Ако не загасне след известно време двигателя почва да работи нормално и чека изчезва. И в двата случая рестартира мултимедията все едно не достига ток. Смених акумулатора и бобините, свещите са иридиеви Денсо на 15-20 Ккм., обслужих динамото и не знам вече какво да направя.Имам ГазИтали, което е свързано директно към ОБД. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има идея от какво може да е моля помагайте.
  2. Здравей, Моята е без оригинална навигация, така че стана много лесно. Единствено не можах да се справя със захранването на субуфера. Когато му подам 12V от най близкото място, десетина секунди след изключване на захранването се чува силен и доста неприятен звук от него. Та ако може малко помощ от къде точно да захраня буфера или трябва нещо допълнително да включа във веригата. Благодаря предварително.
  3. Здравейте, от известно време имам проблем с осветлението на купето. Гори ми въпросния 7.5А предпазител от кутията в двигателния отсек и изчезва цялото осветление на купето и багажника. Смених бутоните на предния плафон и след няколко дни пак изгоря. Смених крушките с LED и пак изгоря след няколко дни. Четох че някои LED крушки имат проблем с димирането, затова отново смених крушките с обикнавенни и отново изгоря бушона след няколко дни. Не знам вече какво да правя. Интересното е че бушона не изгараря веднага, а си работи няколко дни и тогава прави проблем. Моля за съвет. Благодаря предварително.
  4. нормално да ти развиват теории тапицерите, защото не им се занимава само със сваляне и слагане на тавана. И мен ме убеждаваха, че до края на лятото (десйствието се разви миналата пролет) тавана ми щял да се разлепи и провисне.И понеже така или иначе го сваляме, дай да го претапицираме... Не се навих.Още не е мръднал тавана. Но без затваряща се щора лятото не се издържа.
  5. Аз имах счупен водач.Микрон Доцев ми обявиха цена: 400лв. труд +60 лв. водач + 2 дни работа. Поръчах си водач от Хонда Соларей Варна. Хубаво е да се поръчва по номера на водача, защото както ми обяски човека от Соларей ( още веднъж големи благодарности) левите водачи са маркирани като десни и обратно. При мен беше счупен преден ляв водач, а на него пишеше R. След това отидох при тапицер, който ми свали тавана. Аз си свалих механизма на щората и смених счупения водач. Нищо сложно няма. След това тапицера отново сложи тавана. Цялата процедура отне няколко часа и 50 лв. за тапицера + 57лв. за водача. Дано съм нил полезен.
  6. Здравейте, Явно съм купил колата със сменени чистачки (някакви) и сега ми прави впечатление, че пръскалката пред шофьора половината струя я праща в рамото на чистачката. Пръскаките са с плосък отвор и не съм сигурен че могат да се регулират. Въпроса ми е има ли някакъв начин да се регулират пръскалките или да търся нови чистачки с друг захват за да стане по-ниско рамото?
  7. Здравейте отново, Днес успях да сваля огледалото и стигнах до букса, която не е включена никъде. Буксата се намира под капачето до моторчето за прибиране, но няма място в което да се включи. Явно липсва някакъв компонент при мен. Моля,който е отварял механизма да сподели къде се включва захранването.
  8. Четох я тази тема колега,но не намирам в нея отговор на въпроса от къде да намеря водачи за щорите.
  9. Звънях им. Човека звучеше много компетентно, но ориентировъчната цена която ми обяви по телефона ( 410-570 лв.) плюс две разодки до София ( втората поне за два дни) ме разколебаха. Много ще съм благодарен, ако някой ме ориентира от къде мога да си купя водачи за щората или някакъв ремонтен кит.
  10. Да, смъква се целият таван и след това се сваля и шасито/рамката с щорите. Виждам, че темата е стара, но живо ме интересува.Яно ми се счупил единия водач на задната щора. Интересува ме дали има някъде схема или видео как се сменят водачите и от къде могат да се намерят самите водачи. Благодаря предварително.
  11. Защото при китайците струват 2 USD а не 20-30 лв. и защото не е задължително да се свърже с дългите, които дори на 30% пак са неприятни за насрещните шофьори, но всеки си решава сам. Не искам да споря с никого просто се оптвам да съм полезен.
  12. Малко освежаване на темата, за тези които все още се чудят от къде да вземат захранване за дневни светлини. Китайците продават модулче (3-4 USD по спомен) , което се свързва директно кум акумулатора на колата. След стартиране на двигателя и съответно вдигане на напрежението над 13-13,5 V модулчето подава напрежение към светлините. След гасене на двигателя светлините продължават да светят около 15 секунди. Единствения недостатък на модулчето е, че когато се включат габаритите не гаси дневните напълно, а ги намаля на 50%. Но това е поправимо с допълнително реле. На предната кола бях с такава инсталация и за тази съм почръчал. Когато ги инсталирам мога да кача снимки, ако има интерес.
  13. При мен е както на снимките, които е качил колегата frizzante. Има бутон с две положения: OFF и DOOR. И аз имах същия проблем - не светеха изобщо. Нито на отворена врата, нито при натискане на плафона. Отворих и извадих бутоните. И двата имаха нагар. Единия успях да почистя, но другия се оказа с прегорял среден вход. Сега от шофьорската страна свети нормално( при отключване/отваряне на врата свети, при затворена врата след натискане на плафона също), а другия с прегорелия пин не свети. Поръчал съм при китайците бутони и се надявам след смяната им всичко да работи както трябва. Задния плафон също не светеше, но там имаше нужда просто от почистване на контанторите на ключа на плафона.
  14. Благодаря много. Надявах се да се размина без сваляне на огледалото от вратата, но явно огледалото няма да се прибира до пролетта...
  15. Здраевйте, Гелдах клипа с китаеца, но потози начин не стигам до моторчето и съответно до зъбните колела. Явно трябва да се махне задния капак на огледалото. Никъде не намирам показано как става. Молбата ми е който го е правил да обясни процедурата. Благодаря предварително.
×
×
  • Създай нов...