Jump to content

Richard

Фен
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

30 Neutral

About Richard

  • Rank
    Richard
  • Birthday 05/11/1938

Profile Information

  • Кара
    на вино и ракия. Като е тавряс - CRV-1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Разград

Recent Profile Visitors

3040 profile views
  1. Евала mysticchannel33, абсолютно съм съгласен. Като я чета тази тема , особено някои от по- дългите мнения, получавам комплекс за малоценност, щото половината използвани термини хабер нямам какво значат. Да се чуди човек как толкова коли се движат по улиците и не се разпадат в движение, защото им се сипва масло от "кварталната масларница" дето вискозитета му бил на "мазут", както обича да се изразява едно видно форумно величие.
  2. Драсни два-три реда, като имаш някакво развитие по проблема.
  3. Както писах- свалете ремъка и го поставете отново, най вероятно не е зацепен правилно
  4. Що пишете че майстора му е осрал мотора, без да го познавате? То Хондата може да е била скраб и преди това. После относно частите - защо му е на човека да знае каква марка са, нали затова е отишъл и си е платил. Относно проблема - опитай с презацепване на ангр. ремък, има голяма вероятност да ти е от там проблема. После има едни правила за разработка на мотора след ремонт - масло за разработката, интервал за смяна, обороти.....
  5. Не го притесняваш, даже кеф му правиш че го вземаш насериозно. Виж темите назад за црв 1 има доста изписано. Црв 1 е кола като всички останали, с някои малки особености.
  6. Над 100 000 имам на газ, газовата е Фобос 2, клапани се регулират на 15 - 20000, не повече. Последния път механикът каза че според него има мегдан за 2-3 регулировки, и после ремонт. Тъкмо ще се сменят и сегментите по същото време. Никаква драма няма с тези клапани на хондите, реално над 150000 ще съм минал, преди трансплантацията, а реално мога и повече, ако не ми пука, ама ще се кара и занапред, така че ще се прави. Явно от голямо значение е настройката на смесите на газовата.
  7. Аз пък си направих такава играчка на 3d принтер и даже не се наложи да махам парчето, дето остана на жилото, просто залепих новата "ръкохватка"
  8. Несериозно е това за Фобоса, и аз съм с такава. Карпера е дал логично обяснение. Подобен проблем имах и аз в началото на зимата - трябваше да е добре загрял антифриза, че да обърне на газ, иначе не щеше. Газаджията, който обгрижва колите ми каза, че съм поредния с такъв проблем. Показа ми някакъв клапан (ел.магнитен), който беше целият засмолен, филтрите също бяха леш, а са на няма и 10 000. Така че Фобос или Романо или каквато и да е - все там. Между другото с Фобоса имам много над 100 000
  9. Вчера обслужих саксото на женката с ДВГ масло и масло на автомата. На двигателя налях 3 л. Ato 24 5w40, от автомата изтекоха пак точно 3 литра, там налях някакъв Тотал от Бг интернет сайт за масла. Трета зима ще и е на тази кола, и като се има предвид грубата и експлоатация - само радва. Ако някой е в процес на търсене на не скъпа втора кола предимно за в града, предназначена за по-неопитен шофьор, ситроенчетата са добър избор, само ако е автомат, трябва да се внимава. Нашето е Саксо, 1.4 и си е реално Пежо 106. Автоматичната кутия е 3 степенна , но не е на пежо-ситроен , а е на Рено и се води модел MB 3. Пежо-ситроен по натам използват и свои разработени автомати - AL 4, които се слагат и на някои рена. Пиша го това да внимавате ако си избирате кола с кутия AL 4 , че са много капризни и чупливи, особено ако не са обслужвани. Пресен пример - колега взе на жена си Пежо 206 автоматче , и често скоростната кутия влиза в авариен режим, а на наклон колата си тръгва назад, което не е ок. Във форума на Ситроен също има много описани проблеми с кутията. На колегата ще му сменяме маслото, ама едва ли ще помогне. То и това Пежо няма щека за проверка , щека се ползвало само от оторизирани сервизи. Ще точим, ще мерим и ще налеем, колкото сме източили. Реално ситроена на 5-6 хиляди му сменям ДВГ маслото и заедно с това му опреснявам и това на скоростната кутия, едно че са евтини тия масла, и друго - заради тежкия режим на каране. Маслото на ДВГ не беше мръднало, но както обикновено доста тъмно на цвят. Приготвил съм и една туба ato 10w40 за гоУфа, и неговото време ще дойде 😀
  10. Едно е автомивка на самообслужване, съвсем друго- автосервиз. В единия случай можеш да си прее....ш я боя, я лак, а в другия случай бая поразии могат да се сътворят на пътя, особено ако се разчита на съвети от форумни разбирачи , дето всичко знаят. На запад, в щатите например идеята е работеща, ОК, ама там е по-скоро като хоби, а в Бг ще се сменят чаркала основно, защото ще се търси евтинийката и ще гледаме да не ни прекара майстора, защото той прави едно, а във форума пише друго, а сега де? Представям си някой дето не прави разлика между болт и гайка как си сменя сп.накладки например под вещото ръководство на някой друг. То всъщност нали се готвеха някакви законови изменения в тази насока, дето една от целите беше ремонтите на ППС - тата да се извършват само във лицензирани обекти май, не съм сигурен...
  11. Това според мен е безумие, и няма да просъществува дълго.
  12. Стига бе, аз до сега бях останал с впечатление, че само една марка ГИ става за хондите, и то ако е поставена от някои конкретни хора. Даже си карам колата без кеф (мн.хиляди км. вече), че ги-то ми е някакво там евтино и събрано от тук-там.
  13. Виж и шарнирите на горните носачи дали са ОК (насочи вниманието на техника, който ще проверява). Шума, така както го описваш мязаше като при мен и се оказа точно това.
×
×
  • Create New...