Jump to content

Richard

Фен
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Neutral

About Richard

  • Rank
    Richard
  • Birthday 05/11/1938

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V , гоУффф и саксо
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Recent Profile Visitors

2066 profile views
  1. inspektora, и аз покрай саксото на жена ми си промених коренно мнението за френските коли. Втора зима с нас изкара мъника и си върви без проблем. Има дреболийки, но са наистина дреболии - механизма за ел стъклото на шофьорската врата есента се прецака, мислех да му пускам на 3д принтера на работа едни пластмаси - втулки разни, после проверих в ОЛХ-а - за 30 лв цял механизъм. Акумулатора също се наложи да се смени, но не го броя - консуматив. Двигателя обаче наистина е дзвер, както и твоето рено, така и ситроена грам не барва, може би защото се кара в града, но е факт. Автомата, след опресняването на маслото, ще го мисля след 2-3 години евентуално пак за опресняване. Разхода само дето е големичък за такъв дребосък - около 10 бензин в града, затова като мине тази щуротия с карантините ще се разделя с едни 700-800 лв. за ГИ. И друго, което не е за подминаване - здраво купе, без никаква ръжда, за разлика от другия ми дарак - голф 3. Онова животно също е доказано здраво и евтино за поддръжка, но гние. Може би заради годините му - 1991 е произведен.
  2. Чак пък десетки случаи.... И аз съм за регулациите, но да се прилагат постоянно, а не циклично като сега - целия град се изнесъл в КАТ да вписва газовата в талона, щото така трябвало, нищо че минал ГТП и там му я вписали. И като се проверяват газовите - да се проверяват наистина, а не отбий номер. Също като колегата по-горе мисля, че това е поредния опит да се приберат едни пари за смяна на талоните и някоя друга глоба. А какво правим с бутилките за пропан бутан в жилищата? Ако говорим за потенциални камикадзета и инциденти - аз съм убеден че те са много по-опасни, де е контрола там? Преди време като събирахме подписи за прекарване на природен газ за входа едни съседи се изказваха - ние бомба във входа не щеме, а същите тия мъкнат всеки месец бутилките за зареждане. Тъжната истина е че тези т.н. акции не са за обезпечаване на безопасността, а да се остриже стадото
  3. Моят случай е следния: 2013 купих хондата и още преди да я регистрирам и монтирах ГИ. При регистрацията КАТ ми вписаха в талона че освен бензин, горивната система бачка и на втечнен нефтен газ и това е. Вчера се обадих на приятел от КАТ и го питах аджеба трябва ли да минавам преглед и идентификация на газовата в спец. сервиз, при условие че газовата ми е вписана в талона на колата и в картона от годишния преглед, отговора беше - не. Просто трябва да си нося постоянно големия талон, защото малкия ми е от старите, в които не пише вида на горивото. Това е частен случай и може да е от полза за някой друг в моето положение
  4. Здравейте, ако не съм изтървал влака: линк:https://www.ato24.de/en/ato24-motorenoel-synth-5w-40.html Вид и количество: ATO24 Engine Oil SYNTH 5W-40 - 4 туби Х 1 л. Стойност на поръчката:(4*3.45*1,9675)=27,20 лв. линк: https://www.ato24.de/en/ato24-motorenoel-semi-synth-10w-40.html Вид и количество: ATO24 Engine Oil SEMI SYNTH 10W-40 - 1 туба Х 5 л. Стойност на поръчката:(1*12.95*1,9675)=25,50 лв. Общо: 53 лв. Начин на плащане: -Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: -По Еконт (Чавдар ми има данните от предни поръчки) Приятен ден!
  5. ОК, благодаря за мненията. Просто чисто по български леко разсъждавам, че ниската цена предполага ниско качество, но пък досега на голфа съм му сипвал каквото ми падне, но той по принцип е неубиваем 🔨, по-скоро се тревожа да не го изгори или да не се прецака нещо (а той масло почти не пипа). СитроенЯ до сега е бил и той с 10-40, но имам желанието да го поглезя с 5 W все пак зима, тва-онова... Основното е, че не ми се влагат бая средства в тези две каруци и затова искам обратна връзка с хора дето са го сипвали това масло Ато
  6. Колеги, един бърз въпрос в темата - освен хондата (Црв-1), поддържам още два таралясника - голфче 3 1,8 и ситроен саксо 1,4. Карат се душманската и не се чупят 😀. Гледам че в сайта Ato24.de се предлага едно супер евтино ATO24 Engine Oil SYNTH 5W-40 и едно още по-евтино ATO24 Engine Oil SEMI SYNTH 10W-40, като 10-40 мисля да е за гоУфа, а 5-40 за сАкса. Според вас стока ли са тези масла?
  7. Следях темата с интерес , то тема - стара колкото света.... айде и моя дял оффф. До сега съм имал само една дизелова кола за малко, и след това само бензинови . Относно дизелите - много колеги карат всякакви марки, демек имам какво да напиша (да оспамя ) в темата. То в семейството всъщност бащата търкаляше едно Ауди 80 дизел , ама не го изтрая и сега кара стария ми голф. Пък и се чувствам малко лично засегнат, защото карам црв1 147 кс на газ, и пишете някои колеги че били куци, не вървели в ниските и тъй. Е като не вървят в ниските - ние си ги караме във високите , значи проблем няма (за това е педала на газта). Относно избора - субективен е и е много важно да се знае, че скъпи ремонти я се правят я не, ама на бензиностанцията (газстанцията) се спира по честичко и там отива парата и поне за мен си е фактор, защото навъртам километри. На жена ми колата няма и няма да има газ , защото на година я мине 3-4000 км, я не, нищо че гори над 10/100 нензин в града. И сега аз какво мисля и какво ме спира да взема нещо дето ще си возя семейството в него и ще навъртам по над 15 - 20000 км на година - да му треперя на турбината, или пък на дюзите, зимата особено на планина да му треперя на акумулатора или на нафтата да не замръзне , да и търся топъл гараж, да и треперя на дпф-а или съединителя.... Ми не, сори. Ако е на малко км. - да, ама как да стане като всичко идва убито от каране
  8. Голям харч на масло и работа на газ водят до това. Казвам го от опит, предната кола на жена ми дайхацу гореше масло не, ами го пиеше направо и беше на газ. През около 200 км. развивах свещите и ги чистех с телена четка, мязаха на тези, а налепа беше твърд и крехък все едно керамика
  9. Пламбе, при нас лесно - реглаж клапани, свещи, кабели, капачка, палец ....
  10. Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид: RAVENOL FO SAE 5W-30 5л. Количество: 1 брой (1х5 литра) Цена: 29,95 х 1,97 = 59 - 5% = 56 Паричките ще уредим като се прибера (както ни е уговорката) Имаш ми данните за еконта поздрави!
  11. Тия дни ще мръдна до Примекса за четири зимни, че сегашните са ми от там - Ханкук. За цената си бяха ОК. Изкараха цели пет зими, какво да искам повече от тях.
  12. Каретата на кардана също може да са причина
  13. BlueDream4, според мен до преди десетина години някъде беше по на сметка да поддържаш немец, произведен до към 2001-2002 година, откъм части и консумативи. Отделно че бяха масови и автоморгите пълни с части. Отделно японските коли бяха екзотика и се ширеше мнението че за части се чака едва ли не от Япония. Сега обаче нещата се обърнаха - японската кола на старо се поддържа по евтино от швабата. А иначе ауди куатро си е класика и за мен :-)
×
×
  • Create New...