Jump to content

trc21

Фен
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно trc21

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V 147к.с. 1 ген. бензин/газ ръчна
  • Пол
    Женски
  • Място
    Казанлък

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Благодаря за бързите отговори. Значи, в изключено положение, когато спра под такъв наклон, че с предните си коли, никога, когато е била оставена на скорост колата, не е тръгвала по наклона назад. А тази сега си тръгва, когато е и на 1-ва, 2-ра и задна скорост, ако не дръпна ръчната, си потегля! Не съм пробвала, когато предницата е насочена надолу по наклона, дали без вдигната ръчна пак, оставена на скорост с изключена кола,дали пак ще тръгне. Възможно ли е някак нещо да се измери в сервиз, за да се разбере защо изтърва и тръгва по наклона надолу, винаги трябва да дърпам сега ръчната, даже и на малки наклони, но ако нещо се случи някой ден с ръчната и колата е на скорост, тя ще тръгне и няма спиране, че тежка. Това е! Не знам дали със съединител е свързано, дали със сегменти или с двигателя без сегментите, или с клапаните - изпускателните. Компресия дали има или няма, как да се разбере, в сервизите дали имат уред, който някак без да се разглобява двигателя да се разбере дали от него е проблема? Благодаря!
  2. Маслото си ми е супер, не доливам, не капе, не ми цапа двигателя, сменям го на всеки 8500 км, сега малко закъснях, че се занимавах с друго. Доволна съм 5-40 ми е като числа, гъстота...... Помня, че ми казахте за ремонта, че не може кой да е, но майстора ще разбере ли дали само ремонт на глава или основен ремонт ми е нужен, заедно със сегментите и така-нататък. Т.е.може да ми направят само клапаните и гнездата, главата, както казвате вие и ако не се реши проблема, значи е по-сериозно, но това, че тръгва назад под наклон, дали ще се оправи при ремонт само на глава. А относно дроселчето съм си мислила да се чисти, но като се зачетох и разбрах колко хора по невнимание си изчистват важни чаркове из вътре като гумички или уплътнения, мрежички и се отказах много бързо, защото като съм жена, ще дам на някой и без да иска той по невнимание или незнание ще изчисти повече, отколкото е нужно и после ходене по мъките пак, върви доказвай, че е по-зле от преди,все ще измислят нещо, преживях го вече, но ми се ще някой истински майстор да ми го изчисти, макар че не ми играят много оборотите чак, освен докато сутрин загрява на бензин на 1500 оборота,а после пада като загрее и мине на газ на 750-800 оборота и в момента, който леко допра педала на газта и гасне колата, не я оставям, защото съм и хванала чалъма, но когато ми регулираха клапаните, този проблем ми изчезна. А, сетих се също, че хондаджията, който намерих в Стара Загора и съм доволна от ремонта по ходовата част и др.неща, които сменя каза, че няма смисъл да идвам при него, за да ми прави ремонт на двигателя, защото той само ще го свали, пък ще го дава в Казанлък, така че ми каза, че всеки може да го свали. Чудя се за дросела дали да си взимам отпуска пак или може и някой друг майстор в Казанлък, макар че се страхувам да го дам да ми го изчистят. Защо всички майстори не са истински, за да е сигурен човек, че като даде нещо и няма да съжалява?!?
  3. Здравейте, пак ми се възвърна проблема с гасненето на колата сутрин, след като прехвърли на газ и като реша да тръгвам и оборотите падат и гасне и така, докато не повърви повечко да си загрее на място, на бензин е по-добре положението сутрин. Май е време пак да пробвам реглаж, макар че ми казаха и двамата майстори, че следващия път ще е за ремонт и може би е дошъл момента за основен ремонт на двигателя, но да пробвам пак с реглаж на клапаните. Иначе като оставям колата под наклон, предната част да сочи нагоре и скоростите не държат и трябва задължително с ръчна, а с предните коли на същите наклони изобщо не съм имала проблем, но с тази тръгвам назад, не съм пробвала, ако предната част е надолу по наклона, та, мисълта ми, това свързано ли е пак с двигателя и тези сегменти за които по-горе в темата някой ми беше писал, че като правя ремонт основен, да сменя и сегментите? Отивам днес да си запазя час за смяна на масло, филтри и реглаж на клапаните.
  4. Здравейте, разглобиха ми рейката октомври месец и я дадоха за рециклиране в Крън с гаранция 6м., но като почнах да я карам и на 1-ата седмица още почна да стърже нещо и на другия ден още малко, после взе да затяга, на 5-ия ден вече, отворих капака и що да видя, празно казанчето и вече яко стържеше, налях хидр.масло като имах 2 купени от мен, едното италианско синьо-зелено, а другото - червено-розово английско около 12лв. литъра, питах кое да сложа и майстора ми каза червеното да налея, налях около 500мл.някъде сякаш, за да стигне до най-горната чертичка. Но течеше повече и много повече от преди да я дам, защото след като март - април и налях 200мл. и времето пък взе, че се стопли и кормилото се оправи, но като стана октомври студено и проблемите почнаха с кормилната рейка, та, затова я дадох. Та, на другия ден я карах, но подлагах нещо, зада видя колко тече и образуваше малко гьолче. Карах я още 2-3 седмици, докато ми дойде реда, да я дам за рекламация, като през това време нямах проблеми почти никакви, чак накрая пак леко усетих да застъргва лекичко. Та, сега вече от 06.11.2023г. съм я оставила, човека каза, че проблема е в рециклирането и ще я върне на човека в Крън пак да я прави, като каза, че рядко се случва така. А аз толкова много се чудех и разпитвах, даже майстора го питах дали не е по-добре нова да си купя, ако мисли, че не са успешни, но успя да ме убеди, като си казах, че един път ще пробвам да се рециклира, но втори път - ще купувам нова, даже почвам да събирам пари, че за всичко съм била оптимист, но сега нещо оптимизма ме напуска.
  5. Уговорих майстор да ми я свали и ако може да се разбере дали е кормилна рейка или хидравлична помпа например и да я дава някъде да я рециклират, според това колко ще издържи, ще преценя за следващия път дали да е нова! Защото надясно трудно завива, заяжда, стърже, а като стигне до края, вече скърца Наляво е малко по-добре, а гледам, че от последното наливане преди месец, месец и половина ли беше, не е спаднала течността, може би е малко изтичането или е спряло, ама заяждането на кормилото не спира, особено сутрин на студено, макар че чакам винаги 5 мин. да си направи градусите и да и се смажат системите през това време преди да тръгна. Разглобяването ще е след около 2-3 седмици.
  6. И на мен ми се получи, но след ремонта на ходовата част и така си прескърцва, преди това го нямаше, но не му обръщам внимание много, но исках да попитам това WD40, с което все се чисти или смазва нещо, да попитам дали смазва или само чисти това, защото ми се развали отключването с ключ, заяжда много, все едно ще счупя ключа и ми казаха за WD40 да смажа ключалката, но реших да намажа ключа с маслото за двигателя - ново и проблема се оправи, но принципно дали това се ползва за смазване или почистване, а после с друго да се смазва?
  7. Здравейте, прочетох постовете нагоре на stm и разбрах явно и моя проблем със стърженето накрая като запали, но не разбрах дали същите неща важат и за Хонда црв 1-а ген. 147к.с., неавтоматична? Т.е. разглобяването и почистването ще е същото, за да се оправи проблема! Благодаря! П.С. Това го прави само, когато е много студено! Иначе не!
  8. Здравейте, и аз имам теч от кормилната рейка, налях 200мл., оправи се малко, но продължава да стяга, натяга, зепецва, дори по средата, не само в края, най-вече, когато е студена още колата, т.е. в началото като запаля, макар че си чакам загряването и прехвърлянето на газ. Утре отивам да търся по моргите за оригинална такава кутия или как точно се води, защото разбрах, че са ужаааасно скъпи и ги рециклират в Сливен срещу документ, а в Крън без документ, но с гаранция 6м., което ми е странно, но така! Но ми казаха, че нямали много годност, когато са рециклирани! Ако някой ми каже нещо друго по въпроса, ще съм благодарна!
  9. Така, здравейте отново! Ужасно ангажирана бях, особено като колата тръгна след реглаж на клапаните! Справих се с ремонтите като рейка на газта, филтри, масла, ходовата част ми стегна човек хондажия, работил дълги години в сервиз за Хонди, доволна съм, той също потвърди като ми е направил втори реглаж за две -три седмици, бях му казала, че вече ми е направил това друг, но той искаше той лично да провери, но се оказа точно каквото ми каза и газаджията с лична кола Хонда, т.е. потвърждава, че проблема ми е, че тази кола преди да я купя, никога не е ходила на реглаж на клапани и са прегорели или пропаднали вече, настроени са до край каза и хондаджията от Ст.Заг., който ми оправи ходовата част. Каза да карам така, докато се развали или мина 25000км, до тук съм минала към 8000 някъде, откакто ми ги нагласиха. Зимата е палила и пали без проблеми, освен един малко стържещ звук при завъртане на ключа, но го задържа малко по-дълго, за да запаля. Просто си загрява около 4 мин. и тогава прехвърля на газ. Ще споделя и други неща хубави за маслото, но в друга тема при маслата, както и друг проблем, който сега ми е по-спешен от всички, но е пак за друга тема-кормилна рейка! Отивам да търся темите!
  10. Неее, не съм се чудела, напротив, още същия ден и следващи дни почнах да търся добри майстори, събирах мнение и намерих, но двамата човека, които открих бяхя мноого заети и ми казаха да ги търся октомври. И не само аз и други мои колеги чакахме ред и през това време, докато чаках ми смениха рейката и тъкмо се бях уговорила да ходя при един друг за ходовата част - карета и др., както и ангренажи ремъци и прочие, и този човек вече беше свободен да ми направи реглаж на клапаните и естествено бързо се обадих да кажа, че няма сега да ходя за ходовата част, защото ми е по-важно клапаните и майстора ми се съгласи! Та, така
  11. 2021г. са гумите от сервиз за гуми, много пъти съм взимала за лятото и веднъж зимни втора употреба и съм била доволна за предните 2 коли от тях, но хондата я купих с такива гуми и джанти. За 25 години шофиране по 25 хил.км на година през последните 10 години, за 2-ри път купувам зимни втора употреба, винаги с нови карам, само за лятото съм с втора ръка, но джипче никога не съм карала. Сега като се развали гумата и понеже спешно до София трябва да карам хора утре рано и купих първо едни от човек с хонда с рзмери 205/65/15 мисля за 200лв. с джантите, но като отидох да ги слагат и умряхя от смях, че напукани били, стари и му ги върнах като му предложих да си удържи 20лв. но ми върна парите и тогава купих с размер 215/65/16 за 200лв., с каквито карах до сега, но сега тези са обикновени, не off-road. Ще видя как са на сняг като се качвам на Бузлуджа зимата. НО.... първо да оправя и другите неща, филтри, работи... Благодаря за помощта.
  12. Да, така реших, да си я правя. Почвам с: 1. карето, носачи,тампони и каквото има там, както и ангренажен ремък, водна помпа и ролки (не знам кога последно са сменяни); 2. кормилна рейка (ще наблюдавам течността колко спада на 1000км примерно, ако е малко, ще доливам); 3. двигател (сега работи добре, след реглаж на клапаните). 4. гуми (сега купих по спешност 4 броя зимни втора употреба 215/65/16, защото не можах да намеря единична такава като останалите три, които са хубави, но са OFF-ROAD-ски, така я купих). 5. часовник (купих я с неработещ, от този сайт за хонди прочетох точно как се оправя, как се сваля, лошото е, че преди мен са го сваляли не така и са го счупили първия, даже сега и новия като монтирам и не мога да го закрепя, те го бяха залепили(ужас). Дадох да го оправят, не можаха, дадох го на още двама електрончици, не става. Купих друг оригинален, но човека ми каза, че не работи, но аз бях твърдо убедена, че ще го оправя някак, но и той не става, единствено ми остана да ми сглобят от различни части, даже един каза, че с подобрения ще ми го направи, но и той няма много части. Сега и да си направя новото някак, ще трябва да го закрепям по друг начин, но това е на много по-късен етап. :)
  13. Здравейте, искам да питам, каква марка или модел каре с полуоска, с тампоните двата или колкото има. Всъщност нещо ми трака и щрака като завивам надясно, наляво по-малко. Та, ще ги сменям, но един човек със същата хонда, но с дясно кормило и 128к.с., а моята е 147к.с. 2001г. има чисто ново каре с полуоска, сякаш ми каза, та трябва ли да си търся точно да са японски, не знам неговото какво е(днес ще го търся), защото съм решила да слагам качествени продукти, че карам хора и деца често. И дали от хонда с дясно кормило има значение, специално за карето, довечера ще опитам да го намеря и да ми каже точно какво е неговото като модел, щом е ново. В сайтовете е пълно с всякакви марки, модели, но не разбирам много. Предстои ми в едно време да сменям и ангренажен ремък, ролка и водна помпа,защото човека, от който купих колата изчезна безследно, но ще видя в друга тема тук за тези неща, ако има писано. Благодаря.
  14. Охх, как да ви обясня, че в Казанлък нямаме много истински или каквито трябва за моя случай майстори, затова съм принудена да чакам ред, още повече, че не съм я карала много, откакто ви писах за първи път, защото си карам дизеловата кола, на която отлагам продаването, точно, защото хондата не е оправена още. Хондата я купих август, значи общо колко съм я карала така!? Извода е, че съм купила кола, която са знаели, че вече е за основен ремонт, но поне да бяха я продавали на по-ниска цена и да ми кажат, както аз като продавах предните коли им казвах, че цената е ниска, защото имаше проблем с двигателя и хората я купиха на супер ниска цена, иначе е лесно да кажеш на Майстора да я закърпи леко и да я продам като хубава кола на стандартна цена. Увлякох се. Съжалявам! Нямам и отпуска, за да обикалям по други градове, а колата ми е жизнено нужна вече за жалост, защото цял живот си карам колелото, но......няма значение. Купила съм я вече, ще я изплащам още 4 години, стягам я и я карам, не искам да я продавам, защото имам усещане женско , че ако купя друга подобна, нещата ще са още по-сложни и никой не ми разрешава да ида с майстор и да видим тези стойности на клапаните до къде са стигнали, т.е. няма гаранция дали ще попадна на годна, общо взето щом са стари коли, нормално е да ги продават с проблеми, има и изключения, разбира се. Днес си търсих спешно гуми, че се оказа, че една гума не мога да си купя, защото няма същата и купих други 4 броя, но се оказаха негодни много и ги върнах, пък купих други,че едната ми гума е поскъсана и крива, избомбена и спадаше, а ми се налага спешно да мина 700км в четвъртък и нямах време, затова не можах да отида до друг майстор, за да го питам къде ще дава двигателя да се прави, все пак в Казанкък има доста заводи за такива ремонти. С един приказвах в събота, обясних му, че в момента е добре колата, няма го това пропадане на оборотите вече, но не е за дълго, защото стойностите са до край, а който ми прави реглажа го тъсих, както тук писахте хондаджия и разбиращ от софтуери на газови уредби на хонда. Казаха, че около 1200 лв нещо подобно или повече може да струва ремонта. Чао за сега! И благодаря за търпението ви, който е изтърпял да чете ;)!
  15. Здравейте на всички, най-накрая си изчаках реда, малкото добри майстори са затрупани с работа(най-вече за газаджиите). Филтрите не ми ги смениха,но рейката първо успяха да ми сменят, защото хондаджията до мин.седмица беше зает, така още преди месец някъде, след сменена рейка, като натисна газта и колата върви по-хубаво, но проблема си остсна с гасненето, та, чак мин.седм.в сряда оставих колата за реглаж на клапаните и в петък вечерта я взех. Резултата е супер, не гасне вече никога, НО....за съжаление стойностите са до край и отгоре даже, т.е. не знам колко ще изкарам така, но почнах да търся и намерих уж човек, който да почне да ми прави ремонт на главата на двигателя. Колко ли ще струва, ще видим, иначе се оказа, че имам и теч от кормилна рейка, както и носач преден с тампони, каре на дясно колело, трака яко, днес пък и гума задна била скъсана, затова спада, та сега и зимни гуми, но това са за други теми. Това е за сега, ще ходя днес при друг майстор за двигателя, че да видим какво ще ми каже като пари.
×
×
  • Създай нов...