Jump to content

vespa

Фен
  • Content Count

    402
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

vespa last won the day on September 14

vespa had the most liked content!

Community Reputation

84 Neutral

About vespa

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 04/27/1971

Profile Information

  • Кара
    Civic d15b2 седан, Accord 2,0 Tourer Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

786 profile views
  1. Има три варианта, верига за смяна (най доброто), разпределителен вал или най лошото като при мен някой цилиндър или бутало за минало. Сам можеш да отвориш капака на главата и да видиш гърбиците на двата вала. Веригата се вижда дали е разтегната като врътнеш на белег. За цилиндрите най елементарно махаш една по една лулите и палиш ако изчезне шума това е въпросния цилиндър. Дано да се справиш, успех в търсенето на проблема.
  2. Оставащите 100кг за багажника въобще не са малко и не би трябвало да опира никъде. Аз моите ги подсилвах с подложки от 2см и в момента празна на равно паркирана разстоянието от гумата до веждите е почти три пръста. Подложките са слагани между пружината и чашката на амортисьора, така се натяга и самата пружина. Аз съм със седан може и пружините да са различни от твоята кола.
  3. Явно не знаеш, че при смяна течността може да излиза без да пипаш помпата. Пробвай да развиеш една пробка без да пипаш педала на спирачките и ще разбереш как нивото в казанчето бавно спада. При обезвъздушаване без да създадеш налягане няма как да излезе въздуха, затова трябва да натискаш педала. Надявам се да си ме разбрал.
  4. Защо не пробваш като мен, без да обезвъздушаваш. Аз чистя идеално казанчето, наливам нова течност и от най близкото по часовниковата стрелка отвивам пробката и на самотек докато протече чиста течност. Трябва повече време но няма да влезе никога въздух и го правиш сам.
  5. vespa

    F1

    Честито на всички фенове на Ferrari с пожелания да намерят и втори пилот.
  6. vespa

    F1

    Избяга ли му са кончетата на този spec-4 мотор. Все пак Red Bull са взели правилно решение да го сменят ( мотора) защото на тези две писти се иска най вече мощност. Другия проблем е старта му, опасен е за останалите пилоти затова най добре последен
  7. Много интересно генерално заключение от колега, който кара с евтино масло по 6, 7хкм градско и честа смяна което се равнява на 14,15хкм извън градско. Поне да беше прочел нещо от маслените теми и една капкова проба да беше направил преди да пише глупости в един обществен форум.
  8. Колега карай си спокойно и при мен го имаше с две от колите ми. Според мен след време ще трябва да сменяш горната помпа. Виж дали нямаш зацапване отвътре в купето под педала на съединениттеля при буталото.
  9. vespa

    F1

    Поздрави към всички фераристи като мен. Заслужена победа на моя почитател. Видяхме и колко е узрял вашият Максчо, жалко за всичките фенове дошли на тази прекрасна писта да го подкрепят.
  10. vespa

    F1

    Тази писта иска истински кончета, кой ли ги има?
  11. 2004 е моя. Догодина ще го отворим, може да е сменяна главата.
  12. Дани моя двигател до 180хкм е обслужван на 15хкм в сервиза на Хонда с масло 5w40 на Bardahl, имам всички фактури за доказателство. Втория собственик до 250хкм само две смени с 10w40 на Agiip и мога да кажа, че валовете, цялата глава е перфектна. Така че Фена може малко да се замисли за маслените магистрали.По добре да каже, дали става 6 стената ск. кутия от другите седмици, че много ме дразне Цецо с неговите 2100об. при 100км. а аз съм с 3000об. Ако може да сваля още литър на 100 няма да е зле. То е ясно, че автоматика няма да го стигна, но все пак минавам 20хкм на година
  13. Аз съм споделял с теб, че използвам Castrol Edge 5w30 ACEA A1B1, A5B5 и само това имах предвид. Да до уточним, че става въпрос за к20а6 двигател.
×
×
  • Create New...