Jump to content

vespa

Фен
  • Content Count

    926
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

vespa last won the day on April 17

vespa had the most liked content!

Community Reputation

272 Excellent

About vespa

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 04/27/1971

Profile Information

  • Кара
    Civic d15b2 седан, Accord 2,0 Tourer Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив, Рим

Recent Profile Visitors

1868 profile views
  1. Съчетание означава съединение от няколко елемента. Имал съм в предвид когато присъстват и двата знака: снежинка с трите върха и M+S. Много сложно за разбиране.
  2. Смятам, че аз съм прав, защото съм написал когато са съчетани двата символа е зимна гума. Снежинка с три върха е Термална гума която може да бъде и всесезонна, каквито търси колегата пуснал темата. Всесезонна гума без снежинка и три върха не става за зимата, написал го е много добре и колегата ivan_m. Няма нищо общо между двата символа: M+S обозначава само шарката а другият сместа на каучука.
  3. Точно там бърка колегата. Концентрата който е в бутилка от 1 литър винаги е разреден на - 75гр. След което имаш три възможности : 1/1 става - 37гр, 1/1.5 става - 24гр,1/2 става - 18гр.. В тази тема е важно да се отбележи европейскита класификация, G11, G12, G12+, G13. при избора на антифриза. По цвят се разминават европейските и японски стандарти. Аз използвам G12+ който е червен и отговаря на японскитя зелен стандарт. Ето с този карам колите си
  4. Този символ означава, че каучуковата смес е мека и гумата загрява и при ниски температури. Съчетанието с М+S е прави зимна гума.
  5. Не е важно марката, гумата трябва да има символа с трите върха което значи, че е "Термална" т. е. добра работа под 7 градуса.
  6. След като си толкова сръчен би трябвало първо тока да провериш. Няма нужда да си вадиш изводи от някакви стари кошници.
  7. Това за концентрата не трябваше да го казваш.
  8. Според мен проблема е в механизма който отваря и затваря кранчето. Аз лятото го затварях ръчно като откачах жилото от него.
  9. Явно искаш 8 ген. защото ще я ползваш само да ходиш до лидъла и близката автомивка. Може даже без обслужване да минеш. В този случай не е трудно да намериш твоята кола
  10. Случвало ми се и на стария Акорд на дълъг път да тече конденз в краката.
  11. Проблема може да е в акумулатора но не в стартовият ток, няма нужда да търсиш такъв с по висок ст. ток
  12. Колега проблема не е в стартовия ток, в ръководството пише да не се държи повече от 5 сек. на стартер.
  13. То е механично даже и с климатроник да си. Няма нужда да пипаш радиаторчето, топлият въздух се усеща отдолу.
×
×
  • Create New...