Jump to content

vespa

Фен
  • Content Count

    932
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

vespa last won the day on April 17 2020

vespa had the most liked content!

Community Reputation

275 Excellent

About vespa

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 04/27/1971

Profile Information

  • Кара
    Civic d15b2 седан, Accord 2,0 Tourer Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив, Рим

Recent Profile Visitors

2012 profile views
  1. Колега цитирал съм две изречения от твоя пост с които не съм съгласен. 1 двата символа показват коренно различни характеристики на гумата и няма как това да е вярно, за истинска всесезонна гума съм написал, че трябва да има снежинката с 3те върха, но това не значи, че протекторат е M+S. 2 всесезонните гуми не е задължително да се износват по бързо през лятото. Описал съм какво се случва с моите Pirelli през лятото, които карам над 40хкм. Пп Явно не си прочел внимателно това което съм написал по горе в темата.
  2. Как да се вижда точката и дот_а след като са поставени само от едната страна а гумата има посока на въртене. За да разменим лява с дясна трябва да се размонтират и завъртане в джантата.
  3. Абсолютно невярно е това мнение, а професора просто е потвърдил казаното в пост 13 от мен и после е цитирал Бранко от една тема преди две години. Даже и минус ми е сложил от злоба. Що се отнася до Pirelli аз така купих колата и съм минал над 40хкм, доволен съм много но лятото само в България свиркат в завой. Невероятно как лятото се изпича само контактната площ а зимата е мека и загрява бързо.
  4. Явно извън България има много глупаци които карат с китайски. Като марка ще дам Sailun която може и по добра от Nexen да бъде
  5. Мога само да потвърдя казаното от колегата, карам само с всесезонни и на двете коли. На едната кола са Goodyear на другата Pirelli. Всесезонните гуми ще стават все по добри и повече за предпочитане в бъдеще.
  6. Аз съм написал по горе, че винаги е разреден с вода на - 75гр. В друга тема бях обеснил, че водата е тази която охлажда, не антифриза затова е добре да се направи 2/1 на - 18гр. Ако температурата падне на - 25 той не става бучка лед а нещо като скрежина и няма опасност за двигателя
  7. Съчетание означава съединение от няколко елемента. Имал съм в предвид когато присъстват и двата знака: снежинка с трите върха и M+S. Много сложно за разбиране.
  8. Смятам, че аз съм прав, защото съм написал когато са съчетани двата символа е зимна гума. Снежинка с три върха е Термална гума която може да бъде и всесезонна, каквито търси колегата пуснал темата. Всесезонна гума без снежинка и три върха не става за зимата, написал го е много добре и колегата ivan_m. Няма нищо общо между двата символа: M+S обозначава само шарката а другият сместа на каучука.
  9. Точно там бърка колегата. Концентрата който е в бутилка от 1 литър винаги е разреден на - 75гр. След което имаш три възможности : 1/1 става - 37гр, 1/1.5 става - 24гр,1/2 става - 18гр.. В тази тема е важно да се отбележи европейскита класификация, G11, G12, G12+, G13. при избора на антифриза. По цвят се разминават европейските и японски стандарти. Аз използвам G12+ който е червен и отговаря на японскитя зелен стандарт. Ето с този карам колите си
  10. Този символ означава, че каучуковата смес е мека и гумата загрява и при ниски температури. Съчетанието с М+S е прави зимна гума.
  11. Не е важно марката, гумата трябва да има символа с трите върха което значи, че е "Термална" т. е. добра работа под 7 градуса.
  12. След като си толкова сръчен би трябвало първо тока да провериш. Няма нужда да си вадиш изводи от някакви стари кошници.
  13. Това за концентрата не трябваше да го казваш.
  14. Според мен проблема е в механизма който отваря и затваря кранчето. Аз лятото го затварях ръчно като откачах жилото от него.
×
×
  • Create New...