Jump to content

vespa

Фен
  • Content Count

    226
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

vespa last won the day on May 11

vespa had the most liked content!

Community Reputation

54 Neutral

About vespa

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 04/27/1971

Profile Information

  • Кара
    Accord Aerodeck 2.0 Civic d15b2 седан, Accord 2,0 Tourer Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

552 profile views
  1. Още нещо си пропуснал, което е най логично според изискванията ти, Аурис има го и хибрид за градско ако караш много.
  2. Прегледайте изпускателните тръби и предпазните ламарини, които се намират между тръбите и пода на купето. По второто, това е конденз със сажди.
  3. За Пловдив мога да ти дам два гарантирани сервиза, при желание пиши на лични.
  4. За вакум взимаш компресор работещ от стар хладилник, може и гумите на колелото да си помпиш с него.
  5. Имам в предвид точно централната клапа, която е пред радиатора и е свързана с кранчето даже.
  6. Между другото защо не напръскаш колата външно с обезмаслител за 5 часа и после виж резултата. Колегата policeman го е казал много точно препарат за котлен камък. То антифриза циркулира винаги, но няма топло обмен защото котления камък е по вътрешните стени на радиатора залепен. Другото което може да е, проблем с клапата за входящ въздух, която е пред радиатора. Така въздуха влиза в купето без да преминава през радиатора. Ако е на вентилатор и вътрешна циркулация започва леко да затопля след 15,20мин. И двата проблема съм ги имал аз. Успех в отстраняването на проблема. Пп аз промих с calgon препарат за пералня.
  7. Ще ти изпратя на лични телефона на кадърен майстор.
  8. Като искаш сам да се дразнеш, просто не пиши а вземи да разглобиш един апарат.
  9. vespa

    F1

    И знаеш ли кое, Фетел се казва.
  10. Как смяташ, че сп. апарат спомага за изкривяването на дисковете и какво значение има на колко години е?
  11. Мой колега с друга марка автомобил но със същата АГУ монтирана нова преди две години има същите проблеми. Понякога прехвърля и сама на бензин.
  12. И не само тука (там) е така, просто избираш от кои да си и без нерви, за разлика от БГ, си продължаваш
  13. Изпробвано на няколко хонди и други марки без да иска адаптиране. Ако иска не вярвам да е сложно. Едно нещо колкото повече го чоплиш по зле става, така смятам аз.
  14. Emz, BRC е най добрата АГУ която се монтира и на всички нови коли поне тук в Италия. Аз съм карал пет Хонди всички с BRC, три от които аз съм монтирал (сервиза не лично) Никога никакви проблеми. Акорда който купих е от нов с BRC на 250хкм. продавача ми каза, че не е сменял нищо по уредбата. Що се касае до бутилката тук монтират полски но сондата е винаги оригинална. Така че бутилката която е едно парче желязо няма значение каква е. За да си сигурен, че няма да е менте отиваш в сервиз на марката. Романо тук го хвалят много, но пък тук в Италия е най евтината уредба. Успех в избора ти.
×