Jump to content

vespa

Фен
  • Content Count

    634
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

vespa last won the day on January 4

vespa had the most liked content!

Community Reputation

155 Good

About vespa

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 04/27/1971

Profile Information

  • Кара
    Civic d15b2 седан, Accord 2,0 Tourer Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

1133 profile views
  1. Определено ще вози по меко. Пробвах го на старият Акорд и то само с гуми на височина 60 отзад, по висока задница по меко и комфортно.
  2. Защото ние живеем в Европа и в повечето случаи на етикета липсва ILSAC, а и много от нас не ни интересуват американците нито с какво масло карат нито какъв бензин сипват.
  3. Ето ти един адекватен отговор, макар че се луташ от скоро из форума като някой пубертет. Твоето масло за живеещ на топъл климат е 5w30 A5B5. Другия вариант е 0w40. За скоростната кутия си има точно определено масло и се сипва колкото изтече, около 3.5л и се нарича опресняване защото кутията побира над 8л.Това го има писано хиляди пъти в различни теми. Пп писали сме заедно, защо тогава не по слушаш колегите от Испания. Там се карат доста бензинови Хонди.
  4. Не CARPERA спед като е запалил не е комутатора. Има вероятност да е главното реле, след като е запалил веднага на студен двигател.
  5. При мен на старата Хонда беше вързано за помпата в резервоара.
  6. Отговарям на въпроса зададен от Краси и на коментара за Бойко : За да караш с десен волан в Европа (Англия и Малта са само близо до нея) не е проблем но поради обратното движение се изисква да си напълно концентриран през цялото време. Това се постига само ако временно преминаваш през Европа и си с висока култура на движението (както в Англия) Как може да бъдеш целогодишно напълно концентриран? Аз на година минавам около 80 000км общо с личната и служебни коли и знам, че не мога да бъда винаги напълно концентриран.
  7. След като мощността не е от голямо значение вземи с двигател R20 който е разработен от инженерите на Хонда през 2006г. По евтина и по често срещана кола. Другия 2.4 е по стария двигател и се монтира на коли за американския и канадския пазар. Има доста оплаквания за разход на масло. Тук в Европа се монтира на Акорди от 2003г.
  8. Проблема се решава много лесно, въпроса е кокво го е провокирало. Колега разкачи минуса на акумулатора за минута две и си готов.
  9. Това, че трябва и двете да се смеят заедно е пълна глупост. Когато течността е черна означава, че гумичките на горната помпа са заминали. Долната е за смяна когато започне да изпуска течност.
  10. А и Красимир знае много добре защото е човек с опит, че има разлика между шофьорското и другото огледало също и периферното зрение, че играе голяма роля. Краси няма нужда от споровете по тази тема.
  11. По начина описан горе си спрял на паркинга на магазина и не можеш повече да я запалиш. По вероятно е комутатора да е изгорял. Бобината преди да изгори ще ти загасне някой друг път в движение колата.
  12. Кое е това нещо което е сменено, загуба на спирачна течност имаш ли. В купето при педала на съединениттеля чисто ли е? Същия въпрос и за долната помпа. Утре като запалиш на помпи педала 5,6 пъти и тогава пробвай как влизат скоростите.
  13. Така смятам и аз, сервизната книжка е водена от първия собственик само. Често срещано явление тук в Италия.
×
×
  • Create New...