Jump to content

vespa

Фен
  • Content Count

    344
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

vespa last won the day on June 20

vespa had the most liked content!

Community Reputation

68 Neutral

About vespa

Profile Information

  • Кара
    Civic d15b2 седан, Accord 2,0 Tourer Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

672 profile views
  1. За проблема ти е писано милион пъти, модела няма значение, лекува се с почистване на IACV клапана. При мен даже се наложи смяната му.
  2. Така е защото много си чел, достатъчно е да погледнеш 5,6 поста по на горе
  3. Вчера го смених, по книгата 4,5 сипах точно 4л. без да пипам филтъра. Защо без филтъра, защото още го промивам и сменям на всеки 4000км.
  4. Значи като отвори предницата с 2 3 см. ще хвърли полуоските, от собствен опит ли го написа това или някой ти подсказва.
  5. Това имах предвид, само концентрат без вода не може да охлажда достатъчно при големи натоварвани, затова съм написал - 30 градуса.
  6. Колегата не е споменал, че иска да я прави off-road. Затова поста ти е абсолютно безсмислен.
  7. Колега оборотите са точно такива, обърни внимание на загряването не е нормално с времето ще се влоши. Според мен свали радиатора и го почести и нов антифриз на мах - 30 градуса
  8. Не се скапва изведнъж, минават месеци преди да откаже. Просто когато ти остане долу го повдигне с крака. Това се случва защото течността минава зад буталото.
  9. Два болта там където си снимал, след смяната обезвъздушаване от пробката на долната помпа, така сменяш цялата течност. Колега CARPERA и всяка година да сменяш течността гумичките пак заминават, имат определен живот около 15г.
  10. vespa

    Honda Odyssey 2005-2008

    Много без аварийни километри и от мен. Радвам се за теб, че в момента в който тръгна да търсиш излезе този кораб на пазара. Според мен изобщо не сбърка с покупката и споделяй тук мнение.
  11. Явно си объркал марката колега, не е трябвало да купуваш Хонда. Това нещо наречено хидравличен усилвател ти дава сигурност на пътя, усещаш сцеплението между гумите и пътната настилка помага много при дъжд и зимата. Карам коли с електрически усилвател и мога да твърдя, че там НИЩО не усещам, някакъв ужас за човек който обича да настъпва по завои.
  12. Това масло не е за твоя двигател, дай го на някой от колегите ти с BMW, тук във форума има теми за маслата прочети ги. Все пак е лято и може да го сложиш да прочисти двигателя за месец или два.
  13. Колега вижда се, че си наясно с проблема, на този въпрос надали има тук някой да ти отговори точно. Аз смятам, че с две предпазни клапи на дросела и на кутията на въздушния филтър може и да предпази колектора, но кой ще ти го гарантира? Виждам, че си от Пловдив,аз ходя при един майстор намира се преди бившия овощарски институт има едно малко колело веднага в дясно след него. Не знам как се казва фен на Хонда той би те посъветвал най добре. Успех и пиши какво си решил.
  14. Да споделя и моя опит от служебните коли, които карам. Тук в Италия нафтата се пени много и след изключване на пистолета влизат още 5,6 литра. За да стане по бързо после се натиска минимално да вкарва възмозможно по бавно нафта в тръбопровода. Забелязал съм, че в Словения Франция и Австрия няма изобщо пяна при зареждането, явно слагат някакви добавки. Колегата JapCar живее в Англия, може и там да е така,затова да има разлика между вас двамата. Другото от което има значение е температурата според мен, лятото се пени в повече. При бензина няма пяна и този проблем не съществува. Различните модели са с различни тръбопроводи затова точен отговор биха ти дали само колеги с коли като твоята и естествено дизел не бензин.
×