Jump to content

tenata

Фен
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About tenata

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Като взех мойта от предишния собственик знам, че колата е имала удар и някой от датчиците се бъзика и от време на време ми светка този чек и гасне след време. Ако си сигурен, че при теб е от тези датчици прилгам ти снимки на тях и парт. номера и къде се намират. Аз за момента не искам да разглабям брони и тн., ако не се лъжа са два броя датчици.
  2. относно диагностиката, познат ползва следната техника - https://www.avtodiagnostika.bg/profesionalna-avtodiagnostika-launch-x431-easydiag-za-android-s-palen-paket-softuer-ot-x431-pro3.html , четох колата с него, прочете обсолютно всичко, но ми идва малко скъпа - няма да работя като диагностик. Има опция за "специални фукнций, но ме посъветвах да не рова, че може да затрия нещо. Спрял съм на следното: https://www.avtodiagnostika.bg/autel-ap200-s-palen-paket-softuer.html Някой имали преки впечатления, понеже на описание го докарва на това което на мен ми трябва.
  3. Мотора е добре, работи на "6" ;). Може ли да ме насочите към каква диагностика да си закупя.
  4. Колата е готова. 6 нови свещи - профилактично NGK иридиеви 1 бобина - старата бобина Hitachi беше разкъсана от развитата свещ най-вероятно.
  5. да споделя случката от вчера и продължението от днес. Колата започна да прекъсва (както на бензин, така и на газ) снощи като се пребирах от работа, светна чека и "SH-AWD". Бях се замислил да я засилвам в Бултрако Пловдив, но преди това реших да мина през препоръчан газаджия. Отидох днес при него, пали колата и ми казва работи на 5 цилиндъра, това и на мен ми е ясно. Вкара я в халето, махна кората и когато изключи средната бобина от трите на предния ред (незнам кой цилиндър е това) нищо не се промени. Разви гайката и като дръпна бобината тя излезе със свеща 🙈. Викам си баси мамата, токова нещо не бях виждъл. Майстора веднага, прецакана ти е резбрата. Имах в багажника старите свещи от предишния собственик (NGK -са) (стар ладажия съм), слага ме я и се стегна. без проблем. Как е станало това - или е забравена да се стегне или се е развила сама???? Сложихме старата свещ и колата леко се пооправи, изчисти грешките ( имаше missfire на 2,3,5), но пак си прекъсва и чека светна отново. Поръчах 6 нови NGK и една нова бобина, понеже тази в момента е със доста нарушена изолация от страната на свеща. Утре ще споделя дали има подбрение или ще трябва да купя още 5 бобини за да съм сигурен. Чух с предишия собственик и ми сподели че от както е при него е сменял само свещи, бобини не е. М/у предишния сменил NGK свещи с DENSO. Сега ще махам DENSO-то и пак ще е с NGK. С какви свещи и бобини се препоръчват/карате вашите Хонди.
  6. Привет колега,

     

    съжалявам, че те безпокоя, но ще се опитам да опиша пробмлема с който се сблъсках преди час. Ако прецениш може да ми дадеш насоки, ако не здраве да е и ще я мъчим някак си.

    От два мецеса карам Хонда леджент 2007 на газ. Колата е я взех от приятел, много близък понеже му станаха много коли и така.

    Онзи ден се чухме и той ми спомена че един път на месец е добре да видя колко капки масло на минута/празен ход пуска за омасляване на клапаните.

    До тук всичко е на заварено положение, знаех че има такава система, но не знаех че трябва да го гледам.

    Каза ми че трябва да е 12-15 капки, аз като го проверих беше 5-6, затова вчера вечерта го регулирах до 15-20 и си казах че 5 капки от горе няма да е проблем. Днес сутринта до работа без проблем - 60км, паля от работа на обратно още 50 км и колата я усетих че започна да работи неравномерно (много лека вибрация на педала като е на "Д" на спирачка), малко по-късно вибрацията бяха по-изразени > светна чека и малко по-късно "SH_AWD". Тази неравномерна работа е и на бензин.

    Дали аз направих нещо или е просто е съвпадение, но колата се влуши. Може да съм разместил нещо и да смуче паразитен въздух от някъде.

    Запазих си час утре първо на газаджия да я погледне и ако не е от газта, ще мисля вече за друг "майстор".

     

    Така описана ситуацията ще ти е трудно да определиш какво, но да ли постъпвам правилно като стъпки за откриване на проблема.

     

    Виждам че си "старо куче" и ако имаш познат майстор от Пловдив на който мога да закарам колата след газаджията ако не отсраним проблема, ще съм ти задължен

     

    Поздрави

    Стоян Иванов

  7. Добро утро и честит 3-ти Март. В неделя чоплих по пепелника пред скоростния лост понеже не се затваря и стои постоянно отворен. След разглобяване и оглеждане как работи, установих че механизъмчето което "заключва и отключва" капака на пепелника е счупено. На снимката се вижда една бяла *ишка на която е заминало едното зъбче. Ако някой знае как може да се излекува или да се замени от друг модел (кой?).
  8. В мометна колата ми е с 17 и мисля да ги оставя за зимния сет. Нещо все ме гложди да пробвам други 17 или 18, но немога да намеря инфо какъв трябва да е офсета (от-до) Централния отвор разбрах че 64,1мм а болтовото разтояние 5х120. Понеже БМВ имат много големи разновидности ако разбера ЕТ-то (оффсета) ще мога да се ориентирам по-добре с моделите. Може ли някой да напише с какъв оффсет са подходящи 17 и 18 джанти ( от - до ) за Легендата.
  9. как се влиза в това “custome” меню. Ако наистина това не важи за коли от Европа, сме бати прецакатите
  10. Не, говоря за следния тип настройки: 1. При каква осветеност на дневната светлина да ти се пускат фаровете - Low, MId, High 2. Колко време да ти светя фаровете след като загасиш колата 3. Дали задната щора да се сваля автоматично на задна скорост и още доста други неща, който по начало са избрани по "подразбиране". За да влезеш в това "Custome menu", колата трябва да те разпознае като "Driver1" или "Driver2". то може и аз да не съм го направил като хората, но аз не успях да влезна в това меню. Книжката ми е на BG, ще направя няколко снимки през седмицата. Та за това питам някой бърникал ли е по тези настрийки.
  11. Вчера, разглеждах книжката и видях, че има различни опций да се настройват според всяка нужда и тн, след като се задържи бутона с иконка "I". Но при мен не се получи, понеже колата не ме разпозхаваше като "Driver1" или "Driver2". Имаше някаква препрадка и към ключовете, но не успях нищо да направя на края. Забелязах също че страниците с тези "custom" настройки. не са валидни за коли от Европа, така ли е? Някой да се е сблъсквал с подобен проблем и как го е решил?
×
×
  • Create New...