Jump to content

tenata

Фен
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About tenata

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. В мометна колата ми е с 17 и мисля да ги оставя за зимния сет. Нещо все ме гложди да пробвам други 17 или 18, но немога да намеря инфо какъв трябва да е офсета (от-до) Централния отвор разбрах че 64,1мм а болтовото разтояние 5х120. Понеже БМВ имат много големи разновидности ако разбера ЕТ-то (оффсета) ще мога да се ориентирам по-добре с моделите. Може ли някой да напише с какъв оффсет са подходящи 17 и 18 джанти ( от - до ) за Легендата.
  2. как се влиза в това “custome” меню. Ако наистина това не важи за коли от Европа, сме бати прецакатите
  3. Не, говоря за следния тип настройки: 1. При каква осветеност на дневната светлина да ти се пускат фаровете - Low, MId, High 2. Колко време да ти светя фаровете след като загасиш колата 3. Дали задната щора да се сваля автоматично на задна скорост и още доста други неща, който по начало са избрани по "подразбиране". За да влезеш в това "Custome menu", колата трябва да те разпознае като "Driver1" или "Driver2". то може и аз да не съм го направил като хората, но аз не успях да влезна в това меню. Книжката ми е на BG, ще направя няколко снимки през седмицата. Та за това питам някой бърникал ли е по тези настрийки.
  4. Вчера, разглеждах книжката и видях, че има различни опций да се настройват според всяка нужда и тн, след като се задържи бутона с иконка "I". Но при мен не се получи, понеже колата не ме разпозхаваше като "Driver1" или "Driver2". Имаше някаква препрадка и към ключовете, но не успях нищо да направя на края. Забелязах също че страниците с тези "custom" настройки. не са валидни за коли от Европа, така ли е? Някой да се е сблъсквал с подобен проблем и как го е решил?
  5. Легендата която взех, забравих да спомена е “българче” поръчано от Бултрако и карана само в БГ.
  6. За блутут устройството и не светещия панел на климатроника ми се изясни, дори и видях как се разглобява предния панел. Между другото има много повече инфо за Акура RL от колкото за Legend-a в тубата. За камерата гледах клип, но сега немога да го намеря, само от смяната на старата с нова изображението се подобри драстично. Другото което се сетих, защо подбна кола с такива размери няма парк-троник, не че ми е нужен, но все пак.
  7. Привет Колеги, Като заклет фен на БМВ все още :),и като цяло към колите от всички марки, най-накрая се сдобих с японската Легенда. Колата е взех от познат в перфектно техническо състояние, без забележки от вън но с доста занемарен вътрешен интериор. Закарах я при познат за "детайлинг от вън и вътре" - пране, тапицер където беше нужно, полиране, фолио на фарове и полагане на керамика. Резулта е внушителен особенно по интериора, за което съм най-доволен. прилагам малко снимков материал. преди: след: Но има неща които леко ме смущават и искам да се посъветвам с вас. 1. Как може да няма USB или AUX заводски. Какви варианти има за набяването им, къде и кой го прави? 2. Не ме светят всички бутончета на климатроника. Сменяла цялото панелче от друга Хонда или може някой да го направи? 3. Камерата за заден ход е с отваратително качество. С какво може да бъде подменена, къде и кой го прави? Поздрави
×
×
  • Create New...