-
Мнения
46 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Tqnata last won the day on Ноември 16 2021
Tqnata had the most liked content!
Обществена Репутация
58 NeutralОтносно Tqnata
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda Legend KB1, Hyundai Sonata NF 3.3
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Имах някъде стара опаковка от 1л. масло оригинално Honda ATF DW-1 на гърба на която пишеше изрично да не се използва за диференциали. Ще я снимам ако я намеря.
-
Кратко, точно и ясно. Бих добавил единствено нужното количество за да се добие още по-ясна представа: 1. Масло двигател - дават го 4.3л, аз повече от 4л. при смяна не съм слагал (идва доста над максимума с 4.3) 2. Автоматик - споменават се 4л. , аз при опресняване слагам 3л. (идва доста над максимума при по-голямо количество) 3. Раздатка - 0.5л. 4. Заден диференциал - 4л. общо (0.75л + 3л.)
-
За автомата ATF DW-1, за дифа ATF-Z1.
-
Да, старата беше на 78 000 км. абсолютно неразличима от нова. Не, не бих я запазил. Оригинална, новата е също оригинална.
-
Равносметката за зимните месеци Декември и Януари е 6800км., среден разход 13.6. Стила на каране не съм си променил. Само със слагането на зимните гуми разхода се покачи с около литър. Под 11.5 извънградско зимата никакъв шанс при мен.
-
При мен очаквано няма разлика защото стария клапан работеше (поне дрънкаше при разклащане). В студените месеци разхода на масло е по-малък защото не я юркам толкова. Сега съм на почти 4000км. след смяна и съм долял не повече от 250мл. Такъв разход ми е правила лятото за 600км. но малко ме е е срам да кажа как я карах. И през зима и през лято си я карам само с 5W30.
-
И аз така си мислех в началото. След точно един месец вече бях сложил Wefa USB интерфейс с Bluetooth. Ако го монтират хора които знаят какво правят и са монтирали на Legend няма да имаш проблем. Не бих казал прекъсване, по скоро малко "по-груба" работа. Поне според мен в рамките на няколко секунди е напълно нормално. За честото включване на перката и при мен е така. Смяната на антифриза беше от първите неща които направих (в последствие се наложи смяна на радиатор - щуцера се беше напукал) но никога не съм имал проблем с температурата. Правил съм си експерименти - стрелката стои като закована.
-
Audio дискове
-
Току що пристигнал, още топъл. При разклащане трака като детска играчка. Утре заминава на място.
-
Привет Наско, Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 1x1L + 1х4L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-alufelgenreiniger-intensiv-0-5-l.html Вид и количество: RAVENOL ALUFELGENREINIGER INTENSIV 1x0,5L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-silikon-spray-0-4-l.html Вид и количество: RAVENOL SILIKON-SPRAY 1x0,4L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-bremsen-reiniger-0-5-l.html Вид и количество: RAVENOL BREMSEN-REINIGER 3x0.5L Линк: https://ato24.de/en/honda-atf-z1-4-l.html Вид и количество: HONDA ATF-Z1 1x4L Стойност на поръчката: 11.95 + 42.95 + 7.49 + 5.95 + 3x3.49 = 79*2.15 = 170лв. - 15% = 145лв. 55.96*2.15 = 121лв. Общо 266лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж (само при получаване с куриер) Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Клубни поставки: Не Благодаря предварително! Хубав ден на всички!
-
Разбира се че ще наливаш повече пари в Legend-a. Ти какво очакваш, подръжката да е по-евтина от на Акорд ли? За осемте дни от пускането на темата аз вече щях да съм обиколил 70% от всички обяви и отдавна да съм си направил сметка дали това е автомобил за мен или не. В раздела има много информация за подръжката му и цените на резервните части. По отношение на това, сравнение между Legend и Accord е меко казано неприемливо, но явно си опрял до там. Щом е така вземи си Accord-a, въобще не се занимавай с тия легени. Само от любопитство, колко пъти си карал Legend или Accord до сега? Не да си се качвал, да си карал. Ако искаш да ти е още по-евтино погледни Hyundai. Цените на частите варират между 2 и 3 пъти надолу от тези на Legend-a. Получаваш сходни габарити и съотношение кг/к.с., повече вътрешно пространство, по-голям багажник, по-икономичен (говоря за този от профила си, защо ли си взех тоя леген незнам). Всъщност много добре знам, това е странно чувство което съм изпитвал три пъти - сядайки в автомобила просто разбираш че той е за теб. Не мога да го опиша, просто се случва. Извинявам се ако съм обидил някого, не това е била целта ми. Успех в избора на колегата.
-
Всички Legend-и са с камера, но не всички имат парктроник.
-
Преди време аз бях пред същата дилема само че не беше осмака на лексус. Разликата в поведението на пътя между хондата и лексуса на задно е много голяма. Не че в Legend-a е много широко отзад и в багажника, но в лексуса е още по-тясно. Откъм екстри е ясно че не липсват и при двете. След тест драйв на двата автомобила колебанията ми напълно изчезнаха. Реглажа на клапани го правя на 30 000км.
-
При мен излезе много лесно. Дори когато болта е стегнат има лек луфт при завъртане нагоре/надолу. Внимавайте при изваждане за да не се налага после да търсите малката пластмасова част в която влиза болта (номер 5 от схемата на колегата от пост #21). Моят беше доста мръсен, но поне тракаше при разклащане. Позачистих го малко със спрей и обратно. Поръчах си нов, този едва ли е сменян някога. Като цяло е фасулска работа, но опитът показва че винаги има какво да се закучи .