Jump to content

Tqnata

Фен
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tqnata last won the day on November 16 2021

Tqnata had the most liked content!

Community Reputation

39 Neutral

1 Follower

About Tqnata

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Legend KB1, Hyundai Sonata NF 3.3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

656 profile views
  1. Привет и от мен, Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 1x5L + 1x4L + 2х1L Стойност на поръчката: (50.95 + 42.95 + 2*11.95)*2.15 = 253.27 лв Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма (ще изпратя информация на лично) Клубни поставки: Да, 1 комплект Поздрави, Стоян
  2. При мен и четирите бяха тотално приключили, смених ги преди месец с оригинални (благодарско на Стефан Цонев). Интересното беше че нямаше никакви вибрации или други признаци че са заминали.
  3. Здравейте колеги, Как е правилно да се проверява нивото на маслото в скоростната кутия? От прочетеното в manual-а (италиански) така и не мога да разбера дали се мери на N или на D/R. На хюндая на щеката за маслото пише да се мери на работна температура в положение на автоматика N. Хондата винаги съм я мерил по този начин - работна температура, положение на автомата N, като гледам винаги маслото да е една идея над максимума не под него. Скоро разбрах, че това не било правилно - маслото трябвало да се проверява от двама, като положението на автоматика трябва да е D или R. По този нивото е малко над, но много близко до минимума. Бих искал да чуя какво мислите по въпроса и как е правилно да се процедира. Благодаря предварително.
  4. Намираш си диск в OLX, update-ването е елементарно. Отнема около 10-на минути и 25лв. Ако не стане, значи вероятно е четеца както споменаха колегите. Аз минах през това преди около месец. Не ползвам навигацията, но много ме дразнеше съобщението - Disc reading error, please consult your dealer или нещо подобно. Update-нах и няма грижи вече.
  5. Освен посочените от теб размери единственият избор за 17-ка е 225/55/17 който е доста по-масов от останалите. Взех колата преди година с чисто нови зимни гуми на този размер и смятам да карам с тях и тази зима. Нямам забележки за сега, но все пак си е един вид компромис.
  6. Колега, незнам как се е получило при теб, но изглежда си "частен случай". За повече от 6 месеца без преглед ще ти свалят номерата и спрат колата от движение като стой та гледай.
  7. Включвам се в темата тъй като при мен предстои същата операция. Legend-a ляга под ножа следващата седмица. Остава да уточним само къде да се монтира зареждането. Знам че при капачката на резервоара няма много място, но аз държа да не се дупчи броня , калник и т.н. Има ли колеги при които устройството за зареждане е монтирано зад капака на резервоара и ако има може ли да споделите снимка? Моят майстор спомена че няма да се монтира мазане на клапаните защото впръскването на бензин във високи обороти било достатъчно . Sonata-та е на газ вече 135 000 км. и освен редовна смяна на филтри, инжектори и хубави свещи друго не съм пипал. Дано и при хондата е така.
  8. Извинявам се за коментара, но скоро не бях чел толкова глупости в един пост.
  9. Такова е положението при мен. Почти два месеца - 5000+км., а си мислех че няма много да я карам . Градско / извънградско като проценти може би 20 / 80. На магистрала скоро не се е случвало да карам под 140км./ч. (да е жив и здрав Waze-a ) Ихтиман - Бургас с ACC на 150км./ч - 9.4 ако няма трафик и 9.6 ако има Ихтиман - Бургас без ACC 140км./ч - 9.2 Кара се само на бензин. Засичане със 80, 90, 100 не съм правил... нямам нерви . Компа е железен и почти няма мърдане. Аз си пълня резервоара и зареждам "до горе".
  10. При мен е същото, не мисля че има повод за притеснение. Сменил съм антифриза, радиатора е чист, охладителната система е наред. Перката върти доста дълго време особено ако е много топло и колата е на слънце. Стрелката на температурата обаче не мърда, стои като закована. При Sonata-та ми почти не съм чувал да се включва перката, двигателите са сходни както и малкото свободно пространство в коша. Правил съм си и експеримент. Оставям двете коли на улицата при една и съща температура, паля ги едновременно и... хондата загрява до работна температура почти два пъти по-бързо. Перката и се включва поне 10 пъти докато чуя тази на хюндая. Обяснявам си го с по-голямото количество антифриз и масло в корееца при по-малък обем на мотора.
  11. Така изглежда на KB1. При Acura RL има подобни режими като на KB2, но много по-различен външен вид.
  12. И аз съм за София, ако ще е за един ден. Защо не направим една анкета? Ако говорим за един ден, без нощувка със сигурност ще има колеги за които София е удобна локация и други за които не е. Няма как да е удобно за всички, въпроса е колко хора биха дошли в София и колко са за Жребчево.
  13. Аз съм с оригинални дискове и накладки от Бултрако. Карам ги вече 13 000 км. и нямам никакви забележки... освен цената .
  14. Колеги, имам едно питане свързано с натискането на копчето на скоростния лост при смяна на различни режими. Според ръководството копчето трябва да се натиска всеки път при преминаване от следните позиции: P => R, R => P, N => R и D=> D3. Не е нужно да се натиска при преминаване от D3 => D, D => N, N => D и R => N. Трябва ли обаче да се натиска при преминаване от D към ръчен режим на смяна M (перата от волана) и обратно? В ръководството не пише нищо по въпроса, а дори от Бултрако не успяха да ми кажат точно трябва или не .
  15. Фолио Llumar на всички стъкла. Беше стояла около 2 часа навън преди да я взема, но влизайки вътре се усещаше все едно е била в гаража .
×
×
  • Create New...