Jump to content

Tqnata

Фен
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tqnata last won the day on November 16 2021

Tqnata had the most liked content!

Community Reputation

37 Neutral

1 Follower

About Tqnata

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Legend KB1, Hyundai Sonata NF 3.3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

352 profile views
  1. Включвам се в темата тъй като при мен предстои същата операция. Legend-a ляга под ножа следващата седмица. Остава да уточним само къде да се монтира зареждането. Знам че при капачката на резервоара няма много място, но аз държа да не се дупчи броня , калник и т.н. Има ли колеги при които устройството за зареждане е монтирано зад капака на резервоара и ако има може ли да споделите снимка? Моят майстор спомена че няма да се монтира мазане на клапаните защото впръскването на бензин във високи обороти било достатъчно . Sonata-та е на газ вече 135 000 км. и освен редовна смяна на филтри, инжектори и хубави свещи друго не съм пипал. Дано и при хондата е така.
  2. Извинявам се за коментара, но скоро не бях чел толкова глупости в един пост.
  3. Такова е положението при мен. Почти два месеца - 5000+км., а си мислех че няма много да я карам . Градско / извънградско като проценти може би 20 / 80. На магистрала скоро не се е случвало да карам под 140км./ч. (да е жив и здрав Waze-a ) Ихтиман - Бургас с ACC на 150км./ч - 9.4 ако няма трафик и 9.6 ако има Ихтиман - Бургас без ACC 140км./ч - 9.2 Кара се само на бензин. Засичане със 80, 90, 100 не съм правил... нямам нерви . Компа е железен и почти няма мърдане. Аз си пълня резервоара и зареждам "до горе".
  4. При мен е същото, не мисля че има повод за притеснение. Сменил съм антифриза, радиатора е чист, охладителната система е наред. Перката върти доста дълго време особено ако е много топло и колата е на слънце. Стрелката на температурата обаче не мърда, стои като закована. При Sonata-та ми почти не съм чувал да се включва перката, двигателите са сходни както и малкото свободно пространство в коша. Правил съм си и експеримент. Оставям двете коли на улицата при една и съща температура, паля ги едновременно и... хондата загрява до работна температура почти два пъти по-бързо. Перката и се включва поне 10 пъти докато чуя тази на хюндая. Обяснявам си го с по-голямото количество антифриз и масло в корееца при по-малък обем на мотора.
  5. Така изглежда на KB1. При Acura RL има подобни режими като на KB2, но много по-различен външен вид.
  6. И аз съм за София, ако ще е за един ден. Защо не направим една анкета? Ако говорим за един ден, без нощувка със сигурност ще има колеги за които София е удобна локация и други за които не е. Няма как да е удобно за всички, въпроса е колко хора биха дошли в София и колко са за Жребчево.
  7. Аз съм с оригинални дискове и накладки от Бултрако. Карам ги вече 13 000 км. и нямам никакви забележки... освен цената .
  8. Колеги, имам едно питане свързано с натискането на копчето на скоростния лост при смяна на различни режими. Според ръководството копчето трябва да се натиска всеки път при преминаване от следните позиции: P => R, R => P, N => R и D=> D3. Не е нужно да се натиска при преминаване от D3 => D, D => N, N => D и R => N. Трябва ли обаче да се натиска при преминаване от D към ръчен режим на смяна M (перата от волана) и обратно? В ръководството не пише нищо по въпроса, а дори от Бултрако не успяха да ми кажат точно трябва или не .
  9. Фолио Llumar на всички стъкла. Беше стояла около 2 часа навън преди да я взема, но влизайки вътре се усещаше все едно е била в гаража .
  10. Вчера трябваше да сменим въпросният филтър, но не го намерихме . Мислех си дали от Бултрако не са се объркали, но все пак проверяват по рама!? Има ли някой колега, който е сменял филтъра на автомата? Ако да, може ли да сподели къде точно се намира? Благодаря предварително! Източихме точно 2.5л. като преди това беше на максимума (измерено на работна температура около минута - минута и половина след гасене на мотора).
  11. За да изключиш тази функция просто премести копчето в средата, тогава никое от огледалата няма да се смъква при заден ход.
  12. Не е задължително, но е препоръчително. Страничния борд ограничава щетите които най-често се появяват когато почти два тона автомобил срещне бордюр при паркиране или друго препятствие.
  13. Лично за мен ACC си е супер екстра, използвам я често, но основно на магистрала в рамките на ограниченията. По отношение на комфорт, екстри, возия и стабилност нямам никакви забележки. Смятам че разхода на гориво е съвсем нормален за почти 2 тона автомобил с 300 к.с. Когато тествах Legend-a за първи път ми се стори доста тромава и мудна при тръгване, но след като я покарах извънградско видях за какво всъщност е създадена. За момента имам проблем единствено с часовника. Преди седмица се наложи да се разкачи акумулатора (черна точка за Бултрако) и след това няма сверяване, какво ли не правих, настройки, скрити менюта, няма и няма. Въвеждаш часа, потвърждаваш и нищо. Дразнят ме хромираните лайсни. Започва да се люпи лака на тези на задната броня и изглежда грозно. Търся решения на проблема, но все още без особен успех. Липсва ми USB port на аудиото (предполагам не само на мен, но няма пълно щастие).
  14. Аз бих добавил тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11639232556197170&slink=nzoaui Има забележки по интериора, но иначе е подържана, вози стегнато и има някои плюсове. Доколкото си спомням е обслужвана в Юби Ко.
×
×
  • Create New...