Jump to content

boiskii

Фен
  • Мнения

    564
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    13

boiskii last won the day on Юли 13

boiskii had the most liked content!

Обществена Репутация

242 Good

1 Последовател

Относно boiskii

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 2.03.1989

Profile Information

  • Кара
    Civic 6 EK3 D15Z6 '97
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Аз още не съм работил по моя казус с придърпването, ама си мислех, че освен конвенционалните проверки не е лошо да се огледа и горивното ЕКУ за някой друг надут електролитен кондензатор.
  2. Имах подобен проблем със скутер хонда. Надуваше разширителя и не връщаше. Сменях термостат, промивах системата, водна помпа и накрая като сложих нова оригинална капачка заспа. Това беше най-евтината част от всичко изброено.
  3. Вандалски акт в престижния столичен квартал "Сухата река": Причината остава неясна. Колата беше паркирана на съвсем легитимен паркинг зад един от блоковете. Добре че имам водна шкурка и ексцентрична полир машина.
  4. Лака удържа няколко водоструйки, засега не е мръднал.
  5. Такава взех за почистване и смазване на масите към купето и мотора. Предполагам и за букси ще стане.
  6. Аз ползвам ITALCO MINI SHINE LVMP с дюза 1.2мм. Върши чудна работа за база и лак. Взимаш и манометър с редуцир вентил за него (моя е на същата марка), който се връзва точно преди него и така проверяваш колко бара стигат от компресора до пистолета. Маркуча гледай да не е от най-тънките. Поне 8мм вътрешен диаметър, може и повече, но с толкова пръскам аз. Моя май беше 10м.
  7. Това е модела: ABAC Montecarlo B20 Baseline, 1.5 kW, 50 л, 8 бара, 220 л/мин. Не е про, но марката доколкото са ми казвали е нещо като "мерцедеса" на компресорите. За боядисване и лакиране нямам оплаквания (любителско). Вече ако се ползват специални пистолети с висок дебит не става. Там трябва двубутален и бутилка поне 100л. Ако взимах сега бих загледал и нещо безмаслено, от тия тихите (ротационен тип).
  8. Да, много пясък е имала. Фабрично даже трябва да има една гняс вътре да пази от прахоляците.
  9. Пак е там някъде, или връзката с буксата или самия датчик. Изкарай го целия и до удави в химия.
  10. Има един участък маркуч върху кутията да обира вибрациите.
  11. Сигурен ли си, че скърцането е било от помпата? Може да скърца и самия педал. Другия вариант е да скърца там където влиза лостчето на помпата идващо от педала, което избутва буталцето вътре. Тази връзка обикновено се гресира. Като смениш течността има лесен тест да оцениш дали горната помпа държи налягане. Взимаш пластмасови клещи за спирачни маркучи и защипваш маркуча между горната и долната помпи. След това натискаш педала и следиш дали пропада. Ако пропада значи помпата не държи налягане и изпуска вътрешно. Ако педала не потъва значи помпата има още живот.
  12. Смени я изцяло с промивка и се готви за помпи евентуално. 15г с една течност е бая време, тя е станала на тиня. С новата течност е много вероятно да протече от някоя помпа. Помпите са евтини (под 100лв двете).
  13. Моя случай: https://forums.hondabg.com/topic/105766-проблем-с-токовете-или/?do=findComment&comment=1057572883
  14. VSS май се казваше датчика (vehicle speed sensor). Силно ме съмнява в него да е проблема. Наместване на буксата и заспива. В най-лошия случай да се почисти и намаже с технически вазелин.
  15. Буксата на кутията не е закачена добре. Правеше ми го същото след сваляне на кутията при Фена. Кажи му да отвори капака, да се наведе и да натисне хубаво буксата. Не е с жило, датчика е механо-електрически. Взима въртеливо движение от диференциала и го трансформира в аналогов сигнал.
×
×
  • Създай нов...