Jump to content

boiskii

Фен
  • Мнения

    362
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

boiskii last won the day on Октомври 4 2016

boiskii had the most liked content!

Обществена Репутация

88 Neutral

Относно boiskii

  • Ранг
    Genuine Шоп
  • Рожден ден 2.03.1989

Profile Information

  • Кара
    Civic 6 EK3 D15Z6 '97
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Наблюдавам понякога същото явление, което колегата описва. При палене на загрят двг понякога иска стартера да се задържи повече и пали някак много бавно...сякаш захапва на ниски обороти и постенно ги качва до нормата. Понякога дори по навик очаквам да е запалила и пускам стартера преждевременно. Тогава се налага 2ри опит и пали. Все едно помпата не е нагнетила достатъчно бензин. Горивния филтър е чист и проходим. Това е само наблюдение, не го класифицирам като проблем, но е интересно за целите на анализа.
  2. Ако не ти отърва сменяй. Трябвало е да се поинтересуваш какво купуваш. Аз моята я купих от човек, който не знаеше какво продава и се чудеше защо е толкова мудна в сравнение с 1.4 90.
  3. Мнения за D16Y7

    Точно така, приятелю, като за първа кола гледай състояние, а не мощност, защото или ще ти изтънее джоба от ремонти и няма да ти остане време да се научиш да караш поради простата причина, че колата ти постоянно е в сервиза, или пък ти самия ще станеш автомонтьор докато я ремонтираш през ден. Казвам ти само положителни неща, за да не го изтълкуваш като обида или неразбиране. Извлечи поуката от хора, които вече са минали по този път.
  4. Зимни гуми

    3-ти сезон карам https://medina-med.com/guma/0-01-28-0-0-03-2-0072/gumi-dunlop-175-65r14-82t-winter-response-2-ms/ Веднъж не са ме подвели. Препоръчвам. Когато ги избирах бяха най-добрите за класа си.
  5. Абе почнаха да ми минават мисли да разкарам желязните джанти и да си взема зимни алуминки от класическия модел: С тия тасове дебела работа излиза...тасове, гайки и пак нема да изглеждат и на 50% добре колкото алуминки.
  6. Моите гайки изобщо нямат такива шайби, дори канали за тях понеже колата стоково е с алуминиеви джанти. Т.е. отговора на въпроса ми е, че като купувам такива тасове трябва да ги купя с гайките за тях (както в обявата на колега, която уви май не е актуална). п.п. Ето ги моите гайки (дори са проходни):
  7. Здравейте, понеже си търся тасове за зимните джанти, които са стоманени, възникна следното недоразумение, Гледам, че оригиналните тасове 14' 4х100 не се хващат с щипки като на други марки, а се държат от болтовете на джантата? Някой да ме светне как точно става сглобката и нужни ли са специални гайки? Ето тук примерно са показани някакви гайки с гумени/пластмасови шайби?
  8. Подобна стрелка и аз видях, но не до такава степен...ти много си я чакал. Бях сложип чисто нов оригинален термостат купен от колега от форума купуван уж от Щатите понеже този с който взех колата недозатваряше. Зимата по Коледа се връщаме от Велинград 4-ма души и по Тракия на един баир изведнъж започна да ми намирисва вътре странно, на спечено. Кога гледам стрелката подминала средата и седи на 75%. Веднага пускам парното на макс, свалям джамовете и така до вкъщи...щехме да се подпалиме вътре от жега, но парното държеше стрелката около средата. Свалих този оригинален термостат и право в кофата. Взех си някакъв Тама за 20-30лв. и вече 15к никакви ядове - терпературата е бетон, нивото на антифриза също. Та както ми беше казал един колега още като правех първото ослужване - вземи си смени термостата профилактично че ще береш ядове. За 20-30лв. от гяволък да прецакаш здрав двигател...
  9. Антифриза надува.

    Сменяй каквото не си сменил и е трябвало да смениш профилактично и тествай. Взимаш един нов термостат Тама за 20-30лв. и газ. Кви са тия капачки Гейтс по 18 и 10лв. Купи си нова оригинална капачка...тая капачка се сменя на поне 10г. Вчера четох за тия капачки на Хонда, изправиха ми се косите - хората гарнитури сменят заради една капачка. Споменавам го по друг повод - имам скутер Хонда 300цц, който от скоро почна да прави магарии с температурите. Пълни разширителя и не връща. Гълта въздух и почва да прегрява. Почнах от термостат 2-ра ръка оригинален, рано или късно направи същата магария. Карах по Тракия със 120, всичко ок с темп., спрях за минута на една бензиностанция и на празен ход за нула време удари червеното и изхвърли 100-200мл. Същото го прави и в града на светофар, почва да качва и докато не подкараш и не дадеш газ не се оправя. И тва го прави рядко, на избирателен принцип. Всичко е проверено - системата е идеално чиста, радиатора проходим, помпата перфектна, изобщо всичко свети, няма течове и тн. Сега имам нов оригинален термостат, обаче мисля че и той няма да реши проблема щото като го слагах забелязах че в гнездото за термостата няма антифриз, в горната част на радиатора също, а разширителя пълен до горе. Та сега ще пробвам с друга капачка. Ако се зачетете в темите тук свързани с подобни проблеми и проблемни капачки ще ви светне лампичката, че тая капачка е голем гявол.
  10. свети чека на сивик d15z8 1998

    Ново обучение. Не я жали толкова...
  11. Гасне като загрее

    http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93597&p=1057478623
  12. Гасне като загрее

    Са и едно обучение на компа ако направиш сигурно няма да си познаеш двигатела.
  13. Да се зачисли към моя профил (boiskii).
  14. Палене на 3 цилиндъра

    Да ти кажа, след упражнението в другата тема, която си цитирал, не съм имал повече проблеми с обороти, ПХ и т.н, а съм минал поне 5000 км. от тогава, Махнеш ли аку за повече от 10мин. задължително правиш обучение на компа, за да не се чудиш и маеш като мен защо колата ти се ебава на връх Коледа. На предната кола разбрах, че кабели и капачка на комутатор са фира след като ги погледнах на тъмно (пълен мрак) и видях как искрите вместо в свещите се разхождат по кабелите и капачката. Освен това се усещаше неравномерна работа на ПХ (прескачане, прекъсване, вибрации), но не съм стигал до там да карам на 3 цил. Препоръчвам ти да обръщаш повече внимание на машинката и да реагираш О'време като ти подаде сигнал, а не да чакаш да те остави на пътя.
  15. За мен 4л от Honda Ltd-SN 5W-30: https://www.ato24.de/en/honda-ltd-sn-5w-30.html Пари: 39,46 - 10% = 35.514 x 1,9675 = 69,87 + 1.50 ≈ 72 лв. Когато кажеш плащам веднага, дали кеш в София или по банков път. Само моля подсети ме с едно ЛС ако забравя, че последно време съм доста зает и може дори да пропусна да вляза във форума.
×