Jump to content

boiskii

Фен
  • Content Count

    669
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

boiskii last won the day on February 1

boiskii had the most liked content!

Community Reputation

416 Good

1 Follower

About boiskii

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 03/02/1989

Profile Information

  • Кара
    Civic 6 EK3 D15Z6 '97
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Който няма добри клещи ръга с каквото има...куки, отвертки, докато не щракне. В тубата съм гледал не един и два клипа, където дори ги вадят с куки. Аз си намерих подходящи клещи за целта: https://gamateh.com/product/10241/zeger-kleshti-50760.html
  2. Няма дупки, размина се само с боя. https://ibb.co/hFyXmCGq https://ibb.co/TDtn33X4 https://ibb.co/dwLXjTj2 https://ibb.co/WpkKqcDS https://ibb.co/d4wXKfLZ Всички болтове, шайби и гайки ги минах на пясък и с цинков спрей. Ще видим дали ще държат. https://ibb.co/XZzkwqqH https://ibb.co/vv4GfpWM
  3. Тапи от свредло 12мм и буталото на единия заден апарат. 😄 Затапих добре, че имам малко четъртане на ламарините около маркучите и не искам да вкарвам прах в тях или пък да хвърчат искри. Резервоара е пълен малко над 1/2.
  4. Дойде ред и на гърловината. https://ibb.co/FkGpwJSV https://ibb.co/mrLwsznQ Ще видим след пясъка дали ще се покаже някоя дупка за кърпене. Има един участък долу на свивката, който е набъбнал бая.
  5. Започваш от евтино към скъпо. Слагаш ОЕМ масло, филтър. Проверяваш добре нивото по процедура. После отиваш на соленоиди и ел. периферия. Чак накрая кутията се сваля и се цепи или сменя с друга. Докато не се сцепи не е ясно какво е за смяна, и ако не са само консумативите (фрикционни и метални дискове, мрежови филтри, раздвижване на клапаните вътре), а трябва да се поръчват и части от външни складове може да стане дебело и кутията да зависне месец в сервиза. То затова и малко хора се захващат с тия кутии.
  6. Търсене на стар...тва е играта явно. Питата да е здрава и да не е много запушен. Около 400лв вървят.
  7. Одеве одрах носачите до кокал, че ме дразнеше тоя шагрен и лепнещата боя върху него. Същото направих и с амортисьорите, които бях наклепал с грунд и два вида боя и очевидно различните химии се караха помежду си. Направи ми впечатление, че боята на Дупли 4в1 пада сравнително трудно на пясък, подобно на шагрена. Това говори, че наистина има устойчив финишен слой със защита от камъчета. https://ibb.co/twbQ6fjN https://ibb.co/Q5bpDyx https://ibb.co/fdqxsNmx https://ibb.co/TqPKG2nW https://ibb.co/YTtvbsQF Тоя път сложих директно 4в1 върху голия метал, пък да видим.
  8. Тук умишлено не е фиксирана още: Може малко да се бута навън-навърте и нагоре-надолу. Като кача бронята ще ги парна финално. Tова може би щеше да е най-лесния начин: рязане на компрометирания участък от готов детайл.
  9. Оставям така докато кача бронята и започвам да качвам ходовата част. От другата страна затворих вътрешната дупка с няколко парчета, но като цяло си е за подемник. С достъпа отдолу освен да се изпогориш друго не може да стане😄 https://ibb.co/G3BFShzP Отдясно се оказа, че и долу до вратата е правено, като там дори са наварили 2 парчета. Разбира се с никаква обработка и вече са жълти. На прага под веждата до лапата за крика също е пльосната една ламаринка. Тези зони ще ги правя като дръпна колата пред гаража.
  10. Ако спира адекватно и не грее карай спокойно, ще се отъркат. 100км понякога са малко за напасване на спирачки, според зависи дали си спускал проход или си карал по равното. В крайна сметка работата им е да спират, а не да се оглеждаме в тях.
  11. Пипкава работа си е да се докара такава засукана форма. Първото парче не стана. Веждата отплесваше навън е задната част. Втория опит е с две отделни парчета и повече освобождавания да не набират. Гледам, че спецове в тубата правят всяка равнина от отделно парче, да няма напрежение. https://ibb.co/JYXKGG6 https://ibb.co/tpf1hpsX Остана долната част и после ако трябват корекции като кача бронята.
  12. Изглежда съм превъртял играта със снимките в тая тема. Започвам да качвам линкове. Повече резолюция под гнилото парче:https://ibb.co/DDDv8BWv И самото то: https://ibb.co/39dHMCVT След обработка: https://ibb.co/JwSDDHQJ https://ibb.co/gMYQdMD9 Новото парче: https://ibb.co/4RwsgxPz https://ibb.co/bMF77BMh https://ibb.co/RpzTLcrR В багажника е изчистено: https://ibb.co/C3j88pC6 Утре стартирам с ръждопреобразувател и епоксиден грунд за гърбовете на заваряваните детайли и после затварям пробойните с телчарката. Новите шпилни са монтирани: https://ibb.co/XwcBtyc Както и тампоните на шенкелите и реглажните щанги: https://ibb.co/Fj7KMTj https://ibb.co/j9ps8R2C
  13. Резнал съм го баш по ръба на мизерията, така че отвътре всичко да се изчисти. Утре ще действам по новото парче, но май преди заварка ще трябва да кача бронята да не стане фуга.
  14. To проблема е какво е положението зад тия дупки и околията, че и задния панел. Трябва да се изчисти до здраво, за да спре. Ако само ги запуша ще избие съвсем скоро. Иначе от донор лесно ще се оцени дали е здрав метала още докато се реже. После се чисти, боядисва и готово. Улеснението е, че тоя ъгъл е много чепат за фабрикуване. Имаш хем боди линия на самата вежда, хем чупка отзад да ти затвори фугата с бронята. Да го резна утре старото парче пък ще го мисля...
  15. Добре е, не са големи щетите. Маска имам, ама винаги вдишваш по нещо. Намерил съм една кола за части наблизо и ако тая вежда е здрава ще отида си резна парчето.
×
×
  • Create New...