Jump to content

boiskii

Фен
  • Content Count

    407
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

99 Neutral

About boiskii

  • Rank
    Genuine Шоп
  • Birthday 03/02/1989

Profile Information

  • Кара
    Civic 6 EK3 D15Z6 '97
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Благодаря за отзивите! Поръчах дискове и накладки TRW.
  2. Би ли споделил какъв манометър ползваш? Искам и аз да си взема някакъв любителски.
  3. Не видях коментари за дискове TRW. Някой има ли отзиви?
  4. Мерси, ще го проверя и ще пиша. 👍
  5. Аз също се включвам с интерес за трудно палене на вече загрял двигател. От първия опит върти и не запалва все едно няма бензин или иска, а от втори опит не дава да пипнеш стартера и вече е запалила. Някой смени ли въпросния регулатор на налягането? Има ли резултат?
  6. Благодаря за идеята! Аз реших, че ще залягам под колата и ще решавам проблема сам...с тия майстори, пишман. Не знам дали контра-гайката е стандартен шестостен 40мм или с повече стени, но ако трябва ще измайсторя един ключ за там. Ще пиша като имам резултат. 👍
  7. Здравейте, и аз имам луфт в предницата при клатене на гумите ляво-дясно. Преди две седмици колата беше в HPP garage и момчетата провериха вътрешни и външни накрайници. Според тях не е от тях. По ходовата част също не откриха нередности. Следователно остава да е от рейката? На запален двигател като въртя ляво-дясно с дясната ръка на отворен прозорец, а с лявата държа гумата, се усеща осезаем луфт и хлопкащ шум. При крайно ляво и дясно има почукване дори волана да се върти внимателно и без голяма сила/удар. Рейката не тече, маслото съм го сменявал с ОЕМ преди 80хил. км - нивото не е мръднало. Как се регулира въпросният луфт на рейката и от къде? Хмм ... ако се регулира, не се ли очаква пичовете от сервиза, които се занимават профилирано с хонди да го знаят?🙄 Намерих нещо по темата: https://honda-tech.com/forums/honda-civic-del-sol-1992-2000-1/diy-how-fix-your-loose-steering-problems-3095792/ Понеже темата е стара, някой ако може да ме упъти къде в София ще имат въпросния инструмент и могат да се справят с манипулацията?
  8. Здравейте, повдигам тази стара тема, за да попитам каква е референтната сходимост за задния "мост" на сивик 6-та хеч японка? Не видях норма в сервизното ръководство, само милиметри на оклонение на регулируемите болтове. Прилагам протокол от реглаж от миналата седмица след смяна на кръглите тампони отзад: Реглаж Сивик.pdf В случая имам сходимост заден мост 0гр. и 20 мин., като ляво и дясно колело имат по 0гр. и 10мин "разкрач" навън. Не трябва ли да са заковани на нулата?
  9. Пукането при опорите на окачване тип макферсон говори за проблем с лагерите. Нищо чудно афтърмаркет аналога да има конструктивни несъвършенства и отлики от оригинала. Не е изключено и пукането да говори за превъртяли пружини в леглата им, ако са видяли зор от калпавите опори. На една Тойота смачках опори KYB за няма и 1000км. При свалянето установих, че самия корпус на лагерите е задирал в горната чашка на пружината. Лагера беше разбит, а вътрешната гривна хлътнала нагоре. Пробвах с още един аналог - тампоните щръкваха с 4-5мм повече от ОЕМ, респективно предницата клякаше. Накрая си гресирах старите ОЕМ опори и ги качих обратно, до момента в който ще си поръчам нови. Този възел е отговорен - носи тежестта на предницата и е на късмет дали ще попаднеш на читав аналог. Отиди в някой от сервизите в София, които се занимават предимно с хонди да прегледат и повторят монтажа преди да е станала по-голяма мизерия.
  10. Потвърждавам, това е номера. Педала стана като перце.
  11. Относно лагера, най-вероятно се избиват гърбиците на преса, но не знам после как се позиционират и дали има някакъв канал/стъпало във вала. Снимката е от грък, който е сменил лагера.
  12. От новото по-добро няма. Давам алтернатива как да се направи проверка на момента, ако имаме съмнения и нямаме нов филтър под ръка. В моя случай наистина всички консумативи бяха сменени от продавача (рядкост), но нали "проверката е висша форма на доверие", свалих го с готовност да го сменям. 😁
  13. Аз си позволих да не сменя горивен филтър, но имах (и все още имам) нов под ръка за сравнение. На тегло бяха еднакви, т.е. стария не беше пълен с пясък и тиня, и също така ги продухах с уста за сравнение на дебита, който пропускат. Отново нямаше разлика. "Стария" се оказа нов, сменен от предния собственик преди продажбата. Така че и това е възможна проверка.
  14. Погледни за всеки случай какво съм писал преди време при подобен симптом (е, при мен беше на снежни температури, но все пак индикациите бяха аналогични) : Иридиевите свещи даянат 100к. Ако не си ги слагал ти, по-добре ги смени. Моите вече са на 80к, още работят прекрасно. Ако сменяш горивен филтър, преди това отвори капачката на резервоара, да се изравни налягането вътре/вън, за да не се чудиш като мен защо горивото не спира да блика от филтъра. Аз имам друг въпрос, ако някой вече е открил виновника. Преди време имаше тема, в която се обсъждаше защо след като загрял двигател се изгаси и колата постои малко, при повторно палене върти, върти и не пали или пали от много ниски обороти все едно не й стига горивото. При следващия опит обикновено пали веднага?
  15. Здравейте, някой може ли да потвърди, че това е парт номера на Екседи за ЕК3 хеч D15Z6 - "HCK2020"?
×
×
  • Create New...