Jump to content

boiskii

Фен
  • Content Count

    511
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

boiskii last won the day on February 21

boiskii had the most liked content!

Community Reputation

168 Good

About boiskii

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 03/02/1989

Profile Information

  • Кара
    Civic 6 EK3 D15Z6 '97
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Добре казано. Не твърдя, че съм мъдрец, но определено често срещам коментари от рода "абе какво се занимаваш, дай я на някой" или "карай си я така, ще изкара още" и дори "абе няма ли да я продаваш". Жената няма да коментирам как приема тия дейности, но определено насрещния вятър е много силен.😁 Днес съм доволен от резултата с базата. Затворих дюзата на пистолета почти максимално и вдигнах налягането да пуска ситен прашец. Гледах да не пръскам близо до отсичането с тиксо, но има леко отсичане накрая пак ще съм доволен. Утре ме чака разширяване на зоната с тиксото и пръскане с лак. Преди това ще огледам дали има отсичане и ръб на базата и ще заравняам с водна шкурка ако има, но на първо четене не виждам такъв ефект под тиксото. После лак и сушене с кварцова печка. 😄 Праговете бяха надули боята повърхностно само около планките за крик. Минах с телената четка до метал, вюрт и утре шагре преди да кача лайсните.
  2. Малко съм изтървал момента за консервация, но не е и прекалено късно Ако го бях направил 2015-та когато беше свежарка от Италия и това сега нямаше да го има. Утре захващам боята. Реших да го правя с панели на колата (да трупам преднина в занаята). Вече имам два фалстарта, но поуките са налице.
  3. Реших да поглезя старите тенекии и вече имат шагре по гърбовете. Със същия продукт ще се пръска и купето отдолу.
  4. Болния калник е в реанимация: Чака го малко шкурене и боя. Клепнах още малко парафин зад ламарините: Зад калниците ще е или парафин, или гума.
  5. Проблема бил в пистолета (Geko). Взех още един парафин (Novol 640) и друг пистолет и работата стана за 30мин. Остана ми само да мина врати, капак и централните греди под салона. Употребих 500мл, т.е. с 1л се минава преспокойно цяла кола. За отдолу съм подготвил Novol 600.
  6. Ударих една боя върху вюрта и започнах клепам парафин в кухините. Уви, Body 900 нещо ми стои гъсто и не пръска добре през маркуча с дюзата за кухини. Грях го с въздух, слагах разредител, играх с налягането до 8 бара...не и не. Като махна маркуча клепа добре, ама файда за кухините... Някакви идеи? Дали е бодито, пистолета ми за шагрен или нещо друго? Дупката за въздух на пистолета е мъничка, мислех дали да не я разширя уж да има мегдан да дърпа повече. Или просто да сменя парафина.
  7. То вътре е раздуло ама няма как да бръкна. Ти поне като изкърпваш можеш да бръкнеш и да обработиш. Според мен тая мизерия става от каналите за отичане на стъклоизмивната течност. Там е вечно пълно с листа, кал, клечки и пр. Там долу на прага обикновено има буца кал, но и вляво над гумата също се пълни с листа и заблатява. Така се стича мръсотията: Отделно самата ламарина е перфорирана отгоре и отдолу и ако се ползва агресивна пяна за миене на автомобила (моя случай), може да влезе там и да работи необезпокоявано. Намазах с вюрт колкото можах и вътре ще клепам парафин. С верния помощник Зашкурих за втори опит боя и лак: И дори си тествах новия тенекеджийски чук по накривения калник:
  8. Сменяй антифриза и следи. Всичко може да е, но само времето ще покаже дали има повод за други ремонти или просто антифриза е бил доста стар и разложен.
  9. Днес малко се правих на бояджия ама ще има втори дубъл. Олях се със спрея за преливка на лака. Като дръпне ще му ударя една паста да хвана колко се доближава до истината и после шкуря за нов лак. Паралелно я подготвям за парафиниране и течна гума и зачиствам ръждиците, където видя че има.
  10. Аз взех Тама на 70лв., но си стои в кутията още. Май напролет ще го сменям. Оригиналния засега работи добре...не изстива по наклоните (но не се знае до кога). Днес финално след 210км нямам никакви записани грешки. Следва оглед на тампоните на мотора, че малко превибрирва като че ли на място и на D, а дори ми се струва, че усещам и лека високочестотна вибрация във волана при движение. Отзад ми се чува нещо като наченки на главина, много слабо, но доловимо за моите хипохондрични сетива. (чува се нещо като леко задържащ апарат, усилващо се при десен завой) Но няма да пипам главините преди да си рециклирам апаратите изцяло. Започнах да препипвам и крушките в купето, но се оказа, че нямам достатъчно налични (и бай Али сега ще помага). Отзад стана много добре с този вид, ама уви само една имах на 31мм: https://a.aliexpress.com/_EGpKlS5
  11. Съгласен, винаги има риск да ти го гепят, без значение какъв е. Аз имам една идея по въпроса, не знам дали я описах по-горе: ако стигна до втора ръка оем работещ катализатор планирам да му тегля по един повърхностен заваръчен шев, баш като на стария изкормен, и долната ламарина няма да я слагам да се вижда отдалеч. Дали ще го пипне някой?
  12. София-Своге-Вършец още не е светнала. Нарочно избрах маршрута да изтъркам добре дисковете. Засега спира супер. А защо да се изключва сондата, не е ли по-добре ползван оем катализатор ако ще се гонят емисии + несветещ чек? Тва софтуерно махане и то е пари. Почти съм убеден, че с електрожена ще намеря как да я излъжа сондата, ама засега не е това идеята.
  13. Хидравличната я освежих на 60% с PSF. Старата беше доста черна. По-натам пак. Най-добре е да се промие системата докато не започне да плюе прозрачна нова течност...ама нямаше време днес. Смених антифриза. (Термостата остана за по-натам, че щеше да ме издуха тоя вятър, който не спря цял ден...) Спирачна течност и ревизия на всички апарати направени. По-натам пълна ревизия с ремонтни комплекти и нови накладки. Засега за опознаването с колата тези стават. Смених и заден десен амортисьор. Утре ще я изпъна извънградско да видя дали ламбдата ще изреве. Уви, тая седмица не остана време за замерване на емисии.
  14. Еха, не предполагах, че е толкова умен тоя тампон. Ще ги огледам всичките непременно.
×
×
  • Create New...