Jump to content

Krasi-mir

Фен
  • Content Count

    3458
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

Krasi-mir last won the day on June 23

Krasi-mir had the most liked content!

Community Reputation

1134 Master

About Krasi-mir

  • Rank
    * RD8 * T25 *
  • Birthday 04/14/1966

Profile Information

  • Кара
    у лЕво
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Willand UK / Момин Проход Сф-О

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

19968 profile views
  1. Доколкото съм чел тук-там, системата за мазане на клапаните е излишна. Карай си без нея.
  2. Абе човек, @mirott , повтарям - четеш избирателно и подскачаш, като ощипана мома. Виж, какво съм написал! Просто взех цитат от твой пост за отправна точка на изказването си.
  3. @jijane @ceco_accord И аз това се опитах да кажа, ама бе прието като лична обида.
  4. Написал си 1.5, @ceco_accord "Питам понеже в моята кола има 1,5 двигателя" Затова коментирах телевизора. Не знам, какви са лимитите за България. @mirott Баце, Четеш между редовете и много внимателно търсиш това, което ти изнася. И в наредбите, и в моите изказвания. Вадиш си грешни заключения и се опитваш да ги наложиш, като най-верните.
  5. @ceco_accord Телевизора е произведен преди '92-а. Не знам, как е в България, но в Англия се гледа г на производство, а не г на регистрация. Кола произведена преди '92-а минава тест без катализатор. Начинът на провеждане на теста е друг и лимита за емисиите е по-висок от кола с катализатор.
  6. Ама никой не мрънкаше, щото така ВИ изнася. Карате си технически неизправните коли и не ви пука за екологията. Под неизправни да се разбира - коли с премахнати катализатори и емисии в пъти над допустимите норми. Бухаш евтина газчица и си свиркаш. Щото и на оня в ГТП пункта не му дреме и няма да те върне. Говоря по принцип, а не точно за @mirott Твоята кола може и да е изправна. Ама я кАжи сега, когато монтирА ГИ-то, каква беше целта - да помогнеш на екологията, или на джоба си?! Кола, излязла от завода на бензин трябва да покрива на бензин допустимите вредни емисии. Ако не - няма място на пътя, щото е технически неизправна. Ако ще и 18 газови да има. Това нещо съм го правил преди 15г. Закачвам машината за измерване на емисии към ECU на колата (през OBD) и следвам инструкциите на монитора. Не въвеждам данни ръчно. И да - кола с ГИ задължително минава теста на бензин.
  7. За големите тампони на надлъжния заден носач не ти трябва Хонда специалист. Всеки уважаващ себе си автомонтьор ще свърши работа с подходящите инструменти. Тези тампони съм ги сменявал сам, без скоба, и без да свалям носача от колата. Разкача се късата щанга в предния край на носача и жилото за ръчната. Общо 5 тампона на 3 различни коли. Бой с чука и секача да извадя стария, и бой с чука, и бронзовото железо да набия новия. Хамалогия е, ама по него време бях млад и луд Трябва много да се внимава при набиването, да не тръгне накриво. Тампона има посоки на монтаж. Външна-вътрешна и горна-долна, както и дълбочина на набиване в носача. Ако това всичко не е спазено - проблем, къса се за норматив. От късата щанга се регулира сходимост. Ако не се монтира правилно - проблем, къса се тампона и се нарушава сходимостта. Абе, най-добре си е със скоба на място, или преса със сваляне на носача.
  8. Повдигачът, т.нар. "ножица" подлежи на ремонт. Както каза @fenabg , слабо място е втулката на средата на ножицата. Ремонтирал съм лично със заваряване на болт и гайка и нова втулка. Ремонтирал съм и зъбното колело при моторчето и зъбния полумесец на ножицата. Наварявам износените зъби и оформям нови с флекса. Вътрешната ръчка за отваряне също съм ремонтирал лично. Има чалъм за сваляне на ръчката, иаче се чупи. Огледало също съм правил, ама беше преди повече от 10г и все още се намираха по моргите, т.е. направо го смених. п.п. В селото на Ванката, Дупница, се подвизаваше една морга за Ронда. Човекът внасяше Ронди от Англия за части. Нямам време сега да го издирвам, но има рег тук във форума. Никът беше kristi09, или kristi0909. Може да пробваш със всичо изброено до тук с части от Ровер 400 от тия години. Еднакви са, но не съм на 100% сигурен. Намери го и го питай, май се казваше Георги. п.п.п. Твоята англичанка, Ровър 400 и CR-V 1 имат много взаимозаменяеми части. Притежавал съм 3 Ровъра и 2 CR-V-та. @kristi09 .Намерих го.
  9. Темата е за 2-ра ген. Тук щипките са по-различни. Горните просто се издърпват. Малко ще щрака, ама ако пластмасата не е станала на дърво няма да се счупят. Долните, по-малките, се вадят след завъртане на 90°. Може да не е точно 90, ако са мръдднали. Абе въртиш, докато усетиш, че тръгва да излиза свободно. Моите се въртят лесно, без инструмент. Един пръст отгоре, другия одолу и въртиш. На 1-ва ген са подобни, но без клещи не можах да ги сваля.
  10. Да, трябва. Защото има едни места наречени Автосервиз. Там има едни хора, на които това им е работата. Тези хора ще свалят всичко за 3 мин. и 24 сек., без да счупят нищо. За да ти вземат едни пари. Щипките се вадят с чалъм, не с груба сила. Има резервни, ама не знам, къде в България. Не е задължително да са с емблема Хонда. Ползват се и при други коли, т.е. има универсални. Важен е размера. 😜 Ако имам време преди работа ще погледна, как се свалят, ако не, довечера.
  11. Значи, Не знам, какво покритие слагат, ама 6-та ген англичанка не гние. Поне не, колкото 6-та ген японка. За 10г работа в център за ГТП съм се нагледал. Имам и личен опит с 3 броя англичанки, ама с емблема Rover. И 5-а ген Сивик съм имал, тотален гнилоч на 13-тата си година. Имах и CR-V 1 JDM, едното на 14г, другото на 16г - и двете на решето, включая тавана под гредите в предния край. Затова споменах твоите греди. Настоящето ми 18-годишно CR-V 2 англичанка няма точка ръжда. Сваляне на гредите - не съм виждал как е на Сивик, ама изглежда да е същото със CR-V 1. Все пак, CRV-то е на база Сивик. Разказвам, как става на CR-V: Капаците на средните опори са на щипка. Повдигаш вътрешния край на капака откъм тавана и дърпаш навън, към вратите. Предните и задните капаци имат 5-6 мм отворчета отвътре, откъм тавана. Вътре има пластинки. Пъхаш отвертка през отвора, натискаш пластинката и плъзгаш капака съответно към предното, задното стъкла. Естествено, махаш отвертката щом капака мръдне и тогава го доизбутваш. Лайстните по средата, между опорите са свободни, капаците ги държат да не паднат. Предните и задните къси парчета са на щипки. Плъзгаш ги напред, съответно назад за да се освободят. Преценяваш на място, дали да сваляш гредите, за почистиш около опорите. Мисля, че няма да се наложи.
  12. Честито! Англичанка не гние. Вервай ми, личен опит. Погледни и под декоративната пластмаса върху праговете. Най-добре ги свали и почисти под тях. Задържа кал, особено в задния край. Гледам има и релси на покрива. Във краищата на лайстните, при предното и задното стъкла, отворите за изтичане на водата са малки и събира кал. Около местата за монтиране на релсите също. Свали всичко и почисти хубаво.
  13. Обикновено вкарва вода през отвора за влизане на въздух към парното. Намира се в коритото под черната пластмаса, там, където са монтирани чистачките за предното стъкло. В двата края на това корито има тръбички за оттичане на водата при дъжд. Ако са задръстени прелива през отвора за парното. Сипи вода през решетките около чистачките и виж дали ще изтече отдолу, при калобраните зад предните гуми.
  14. Те тука те май е проблема. Ако са ти набухали, каквото има на склад (dexron lll например) няма да стане. Оригиналното масло е Honda DW-1. Ако не ти харесва цената - @fenabg ще ти даде заместител, който става за Хонда. Смени го цялото, а не само 3л.
×
×
  • Create New...