Jump to content

Krasi-mir

Фен
  • Content Count

    3357
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

Krasi-mir last won the day on March 21

Krasi-mir had the most liked content!

Community Reputation

1066 Master

About Krasi-mir

  • Rank
    * RD8 * T25 *
  • Birthday 04/14/1966

Profile Information

  • Кара
    у лЕво
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Willand UK / Момин Проход Сф-О

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

19683 profile views
  1. Тогава @CARPERA казА И аз бих започнял от там. После А при потегляне назад бучи ли? Тресе ли? И накрая Второто си CR-V го купих с проблем в DPS. Така тресеше че всичко изпада. Пломби, камъни от бъбреците, нагар от свещите ... Няма такъв филм "Не го прави винаги". Тресе САМО В ЗАВОЙ Аи напред, и назад, и наляво, и надясно. Щях да му сменявам маслото, ама се оказа, че имам и счупено предно каре на кардана. Махнах кардана и го карах 3г така. По принцип, след смяна (или две) на масло шумовете и вибрациите от DPS изчезват. А при теб бученето се усилва?!?!?! Аз не съм пробвал. Не знам, може и в DPS да ти е проблема, ама: ПроверИ ръчната спирачка най-накрая!!!
  2. @note , ръчната провери ли? Всъщност, не знам, дали на 3-та е като на 2-ра ген - ръчната е отделно от крачната, и е барабанна. Ако е така, може да има отлепено феродо, което да се заклинва чат-пат.
  3. Не, не трябва да има вибрации.
  4. @fenabg мен ме боли корема, долу ниско, когато го натисна. Предполагам, че е апендицит, ти, какво мислиш? Искам да знам предварително, за да кажа на хирурга направо да го маха. Не ми се дават излишни пари за диагностика. п.п. Не мога да проумея, защо хората си мислят, че при автомобилите е по-различно?! "Светна лампа, какъв ми е проблема?" и се започват 12345678 отговора с предположения. Да, понякога се получава, ама в повечето случаи правилният отговор е ОТИДИ НА ДИАГНОСТИКА. Като видиш резултата, питай във форума, как точно да отстраниш проблема. Ама в случай като настоящия подозирам, че правилният отговор за отстраняване на вече изяснения проблем трабва да е ОТИДИ НА МАЙСТОР. Щото, нали, кво толкова ... няква кола?! Два-три отговора във форума, два-три клипа в You Tube, и всеки е готов майстор. На някои им се получава, ама ....
  5. Как разбра, че я няма?! И аз съм лаик на тема диагностика, но от обща култура знам, че компа си записва и т.нар. при нас "временни грешки". Тях ги "хваща" компютърната диагностика, а не Пешо (или Мишо, ако щете) от Хонда форума. И не, не е задължително майстора да е тесен специалист по Хонда. Достатъчно е да има качествен комп за диагностика, и да знае как да го използва.
  6. Извинявам се за последователните постове, ама ми изтече времето за редакция. Направи ми впечатление това: Това по километраж, или по GPS? Питам, защото посочените скорост и обороти мааааааалко се разминават с моя скромен опит със CR-V автоматик. От 12г притежавам само такива - две бройки RD1 JDM и настоящето RD8. На всички от тях при 120км/ч по километраж (около 115 по GPS) оборотите са 3000. Около 4г съпругата ми караше Сивик 6 "англичанка" D16Y3 автоматик, ама беше преди 10г и не помня там как беше. Авенсиса от подписа е същото положение - 120км/ч по километраж (115 по GPS) 3000об/мин. Нямам представа, дали скоростта и оборотите на твоята кола са проблем, и дали имат връзка със светенето на колектора. Практика по диагностика и ремонт на ДВГ нямам, а теорията съм я минал преди 35 години.
  7. Ми ще пукат, ако бяха гумени нямаше да пукат. По-притеснително е защо светят, а не, защо пукат. който знае, как, и какво да провери, и да каже
  8. Спирачната течност абсорбира вода. Водата попада в сп.цилиндър. Буталото на сп.цилиндър започва да ръждясва. Спирачките започват да задържат. В повечето случаи задържането е едностранно, т.е. задържа едната от двете накладки ня един и същи диск. Задържаща спирачка нагрява диска и го криви. Воланът започва да вибрира при натискане на спирачката. Говорим за предни дискове. Провери температурата на дисковете. Сп.апарат може да задъра и по друга причина.
  9. В магазина за домашни потреби нахлува запъхтян египтянин: - Дайте ми нещо за отпушване на канал.
  10. Извинявам се, заблудата е моя, заради осмицата комби на Митко. Не обърнах внимание, че автора е със mk7. Да, при тях логото е вдясно.
  11. С мерак всичко става. Само не знам, колко е оправдано. Финансово, работа, ефект. Яко преправяне ще да е - кардан, полуоски, ел.инсталация. По-лесно ще е да смениш цялата кола с друга марка, мисля. Не познавам всички марки коли с техните видове 4х4. От пръв път се сещам за две, при които има принудително заключване, т.е. постоянно 4х4 - Toyota RAV4 u Nissan X-trail. Тези двете са горе-долу в класа на CR-V и принципа на работа на 4х4 е еднакъв. Разликата е, че при Хонда системата е хидравлична, а при тези двете е електрическа. Именно ел.контрола на съединителя позволява принудително заключване, за разлика от нашата хидравлична система. Но, при X-trail принудителното заключване работи до определена скорост. След достигане на тази скорост се изключва автоматично и си оставаш на "on demand" 4x4. При RAV4 не съм запознат, дали е същото. @krasimir_01 , на VSA това му е работата - да те държи в пътя, когато трябва. В твоя случай - завой, равно, сравнитечно висока скорост за пътната обстановка. При тези условия VSA ще се справи перфектно, когато задницата тръгне да те изпреварва. Изпитвал съм го на собствен гръб - 120км/ч, аквапланинг. Системата се справи за части от секундата, както е думата. Ако ти си карал с изключена VSA, проблемът е в теб, а не в 4х4.
×
×
  • Create New...