Jump to content

Krasi-mir

Фен
  • Content Count

    2617
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Krasi-mir last won the day on March 22

Krasi-mir had the most liked content!

Community Reputation

555 Excellent

About Krasi-mir

  • Rank
    *RD8 * GD1*
  • Birthday 04/14/1966

Profile Information

  • Кара
    у лЕво
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Willand UK / Момин Проход Сф-О

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

18062 profile views
  1. Това, което си изровил от прахта е коментар от времето, когато карах 1-ва ген CR-V, JDM. Не е притеснително, защото работата на степенния автоматик при следващите генерации е сходна. Разликата е, че с навлизането на двигателите с i-vtec, нещата лееееко задобряха. Компютрите на двг и автомат са адапивни. Следят твоя стил на каране (спокоен или агресивен) и според него настройват работата на двг и ск.кутия (икономичен или по-спортен режим). Всичко това сме го коментирали многократно през годините. п.п. И все пак, някъде в нета прочетох, че едно от приложенията на компютрите е да решават проблеми, които не са съществували преди създаването на компютрите. edit: В този ред на мисли, относно динамиката на автоматика. И аз не мисля, че е тромав, поне не чак толкова. Тук по-скоро идва момента с адаптивните компютри. Няма как да усетиш динамика, ако до преди малко си карал пенсионерски, т.е. в икономичен режим. Ако колата се кара агресивно постоянно (като мен ) ддинамиката си е направо добра. Говоря за това в подписа ми.
  2. Hrisimow, поздравления! Явно си добър читател, а не писател. Благодаря!
  3. Малко размисли леееко по темата: Преди години, една колежка на съпругата ми й казала така: Аз правя много малко мили на година. Винаги си купувам кола на малко години и много мили, за малко пари. Избирам рентабилна марка, т.е. да не се чупи често и ремонтите да са евтини. След 3-4 г. я продавам, ако не на печалба, то поне на нула. Това е така, защото всички коли от тази марка, на тези години и мили вече струват толкова. Понякога излиза, че 3 г. съм карала кола, която ми струва само консумативите. После. Вчера разговарям с един шофьор на пътна помощ. Питам го: Имаш ли лична статистика коя кола се чупи най-често? Кратък отговор - новата. Особено във високия клас, от БМВ и МБ нагоре. Не може, вика, да изсипеш 6-цифрена сума за нов Астон Мартин и за 2 месеца да те влача 3 пъти в сервиза им. Многото електроника, вика, ева м@..ката на всичко. И последното, за което останах без думи: По-лесно ми е да ти кажа, вика, коя не се чупи. Никога не съм возил Хонда. Това преди да му кажа, че съм пристрастен.
  4. Значи имаш всичко необходимо. Горните планки са по-скоро кутии. Ако тези, които имаш не са, значи са правени допълнително, което не е грешка. Долните планки са си обикновени планки. Не трябва да махаш планки от твоята. Сваляш бронята и зспочваш монтажа. Горните планки се монтират горе/долу от двете страни на номера, под вътрешните краища на фаровете. На роговете трябва да има конструктивни отвори със заварени гайки в тях. Долните планки се монтират на роговете в двата края на тръбата, която е под радиаторите. За тях също има отвори с гайки. Налагаш твоята броня и я изрязваш, където трябва. Монтираш бронята. Монтираш металната рамка на булбара. Накичваш декоративните пластмаси на булбара. п.п. Този т.нар. булбар е само за красота (въпрос на вкус), не се надявай, че ще помогне при удар. Не ме питай, откъде знам.
  5. Нямам време сега. Накратко - има си заводски монтажни планки под бронята, които са само при JDM-ките. Бронята на JDM-ката е различна от европейските, ще трябва да правиш отвори в твоята. edit: Има и специална метална рамка, която е между бронята и булбара.
  6. https://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,4735.0.html
  7. Моите 5ст.: Препоръчвам 2.0 автомат. Кутията е неубиваема при нормално каране и обслужване. Ако няма ритане при включване на R и D, и ако не боксува при превключване на предавки, ще надживее всичко останало по колата. Относно предавките - на 4-та на 4-степенния автомат и скорост 120км/ч оборотомера е с 300 оборота по-малко, отколкото ръчката на 5-а (това на CR-V). Тествал съм Акорд 1.8 автомат - динамиката му е по-слаба от на CRV 1 автомат 128 коня. Сигурно пропускам нещо, ама питайте. После, Съединителят на ръчната кутия е хидравличен, няма жило и не се регулира. Най-често срещаните проблеми на Акорд 6 (освен ръждата) са съединител, задни лагери на колелата и клеморед (евентуално главно реле).
  8. Както каза адаша, всичко зависи от бюджета. И да, в класиккар има човек с неограничени възможности за тенекеджийска работа (не само по ретро автомобили). Изработва и всякакви детаили от метал на ръка, е не с чука, ама се водят ръчноизработени. Може да те посъветва, какво и как да направиш. Пак в класиккар има друг ентусиаст, който си прави сам реплика на спортен автомобил - Шкода 130RS. Може да говориш с него относно клетката, освен за всичко останало. Има и много други, да не ги изброявам. За клетката можеш да пробваш и в оффроуд форума. Вярно, там целите са малко по-други, но можеш да научиш нещо за клетките.
  9. Krasi-mir

    Хонда СR-V мнение

    "Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало т********! Всичко зависи от твоето лично разбиране за динамика и комфорт, и от това, от каква база за сравнение тръгваш. От моята камбанария: Задоволителни динамика и пътно поведение. Слаба шумоизолация при висока скорост и некомфортни седалки за дълъг път. п.п. По-конкретни отговори, след като кажеш, за какво ще се ползва колата. Семейство с прилежащия багаж, градско по непочистени от сняг софийски улички, ежедневни дълги извънградски преходи, офроуд ...
  10. Krasi-mir

    Ключ без чип

    Абонирам се за темата. Аз съм в същата ситуация и същите мисли в главата.
  11. Със европейски VIN няма да ти се получат нещата, по-добре пробвай това, което е дал dandilov. п.п. Във Англия също уважаваме JDM-ките, но не до такава степен, както в Малта. В Малта станях разноглед миналото лято, JDM-ка до JDM-ка. Местните търговци би трябвало да са наясно, как и от къде да поръчват части. Имах 2бр CR-V, 1-ва ген JDM. Не съм имал проблем с консумативите - сп. дискове, накладки, водна помпа, ангренажен ремък, преден лагер на главината. Друго, което съм сменявал е изпускателна система и предна полуоска. Голяма греда, не стават от европейско CR-V. Наложи се да преправям всичко.
  12. Krasi-mir

    Дилема за CR V?

    Да, възможно е. Има голямо значение, какви ръчички са я пипали. Например груби, напукани, потни ръце. Моята я купих 11-годишна, на 79000 мили. В архивите на DVLA (местния КАТ) пишеше, че 3г. не е карана. Воланът беше започнал да се протрива и на едно място (там, където обикновено стои дясната ръка) пяната беше отлепена от метала. В момента е много по-зле. п.п. Много бавно пиша
  13. Аз го разбрах случайно. Тръбата, която влиза в задното гърне беше много ръждясала и се откъсна (в движение, на един баир, който катерех на 1-ва). Колата в този момент се "отпуши" и литна. Иначе, запали и виж, колко силно духа. Пробвай на ниски и на високи обороти. Запуши изхода с ръка (и парцал ест.) и виж как надува на всички обороти, и дали има промяна в работата на двг.. Можеш да пробваш и с откачено задно гърне на място, и в движение, ама трябва да си сигурен, че няма да те линчуват съседите, или да те гепят ченгетата. п.п. Има вероятност и(или) средното гърне да е запушено, ама е по-малка.
  14. Това с липсата на скорост на равно, еле па на баир, съм го играл с една друга моя кола, "нехонда". Задното гърне беше почти тотално запушено. Като го смених, тая кола като тръгна, няма спиране ...
  15. Ако цената на това, което ти предлагат не надвишава драстично тази на продукта от пост #5 (с доставката до България) слагай смело. Това от линка в eBay изглежда също да е универсален катализатор. Ползва се едно и също тяло, към което се заваряват правилните тръби и фланци. Слагал съм такъв кат на моето CR-V 1. Минава теста за емисии, не влошава работата на двг, не повишава разхода на гориво и беше значително по-евтин от "оригинален". Докато работех в сервиз съм виждал и сме монтирали такива катализатори на различни марки и модели коли. Няма проблем. edit: Разпитай по-подробно за това, което ти предлагат. Този от линка в пост #5 идва от производителя със вече заварени тръби. Има вероятност българските майстори да купуват универсално тяло и на него да заваряват на място твоите тръби. Ако е така, увери се, че работят качествено. edit 2: Сетих се още нещо важно. Не съм гледал, дали при 2-ра ген е същото, както при 1-ва, но ... Когато карах 1-ва ген съпругата ми караше Сивик 6 "англичанка". Двете коли са на едно и също "шаси". Изпускателните системи са почти идентични. Вибрациите от заглушителите и двигателя се обират от меки алуминиево/графитни пръстени във фланците. На практика, връзката между гърнетата и двигателя е твърда. Та, на англичанката сменявах средно и задно "гърнета". След по-малко от месец тръбата на средното гърне се откъсна. Гледах, мислих и монтирах една мека (гъвкава) връзка между катализатора и средното гърне. За съжаление не помня, къде я заварих, към катализатора, или към гърнето. После направих същото и на генерацията на CRV-то.
×