Jump to content

Krasi-mir

Фен
  • Мнения

    2556
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

511 Excellent

Относно Krasi-mir

  • Ранг
    *RD8 * GD1*
  • Рожден ден 14.04.1966

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    у лЕво
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Willand UK / Момин Проход Сф-О

Последни посетители

17734 профилни разглеждания
  1. Заводски е монтиран в предната броня, точно зад рег.номер.
  2. Никога не съм се качвал във FR-V. От прочетеното в 'нета оставам с впечатление, че третата предна седалка не е много функционална. Карал съм всякакви размери ванове с три седалки и мога да се съглася с това твърдение, не е удобно да се возят трима дълго време. Нямам представа, колко е голям багажника на колата, а ти явно ще слагаш и газова бутилка в него. Сега, дъщеря ми (сега е на 10г) израсна в CR-V след втората си година. Първите две се вози във Volvo V40 с кожен салон. Споменавам кожен салон, защото това е най-доброто за почистване на вода, мляко, повръщано и храни. Имам представа, как смърдят седалка и мокет пропити с мляко. Като размери CRV-то е перфектно за 4-членно семейство. Имах 2 такива 1-ва ген., а сега съм със 2-ра ге. Всичките автоматик, бензин. Ходили сме на екскурзия във Франция, четирима възрастни и малката в детско столче с прилежащия багаж (куфари и детска количка), и не сме се чувствали некомфортно. Съпругата ми през тези години смени 3 Сивика, един 6-та "англичанка" и два 9-та ген., но при всяко пътуване над 100км сме ползвали CRV-то, въпреки почти 2 пъти по-големия разход на гориво. До 2-ра ген. CR-V резервната гума е отзад на вратата и газовата бутилка се събира в пода на багажника без да намалява обема му. За двигателите - колкото повече, толкова повече. По-малкия двг в никакъв случай не е по-икономичен. Казвам го от личен опит - едната 9-ка на съпругата ми беше 1.4 i-vtec, другата 1.8 i-vtec. Разхода е еднакъв. Сивик 6 със 1.6 автоматик гореше, колкото CR-V 1 със 2.0 автоматик. Другото предимство на CR-V е 4х4. Това не оскъпява обслужването на колата. Не споменавам ремонти по системата, защото такива, на практика, не се налагат. Това кардан, диференциал и полуоски изобщо не са причина за притеснение. Мисълта ми е - въпреки, че си харесал FR-V, направи един тест и на CR-V. Може пък да ти легне на сърцето.
  3. Както казах (потвърдено от Емича) това не трябва да е така. Някой се е правил на ел.техник по задната врата. Ако имаш допълнителна аларма главния заподозрян е този, който я е монтирал. Преправил е инсталацията. Това, което казваш за отключване/заключване подкрепя тезата НИ, че мизерията е в бутона на вратата, а не на прозореца. В момента бутонът подава информация за постоянно отворена врата и колата не се заключва с дистанционното. Свали го, откачи му кабела и виж дали лампата ще изгасне, и какво ще стане с откл/закл.
  4. Да де, за нея говоря и аз.
  5. Лампата е обща и за двете. Свети и при отваряне на вратата, и при отваряне само на прозореца. Задния плафон също свети при отваряне на кое да е от двете. Има два отделни бутона. Този за вратата е отстрани на рамката на купето и е еднакъв с бутоните на останалите 4 врати. Бутонът за прозореца трябва да е вътре в ключалката на прозореца. Не съм я разглобявал и нямам идея, как се случват нещата. От обща култура - вода, ръжда или разкачен (скъсан) кабел в ключалката на прозореца. Аз имам противоположен проблем - бутонът за вратата не отчита отваряне и нищо не свети. Като го размърдам плафона и лампата светват. Още не му е дошъл ред да го ремонтирам или сменявам. п.п. Мина ми една идея и току що си направих експеримент с моето CR-V. Отключих колата с дистанционното и отворих прозореца с дистанционното. Заключих колата с дистанционното без да затварям прозореца. Колата се заключи, но мигачите не светнаха 3 пъти, както обикновено. Затворих прозореца и мигачите светнаха 3 пъти. Идеята ми е, че така можеш да провериш дали проблема е в бутона или в лампата на таблото. Не съм ел.техник и това са само догадки, т.е. не съм сигурен дали лампата на таблото може да свети сама, когато си иска. п.п.п. Светещата лампа може да е и от проблем с бутона на вратата. Ако е оттам, обаче, бутонът ще отчита постоянно отворена врата и колата няма да се заключи изобщо.
  6. Да, това е правилната течност. За цената не знам.
  7. В левия край на част #4/12 има един верикален цилиндър. Това трябва да е моторчето. Нямам представа дали може да се смени само то, или цялата част позиция 4/12.
  8. По-широкоъгълно е, защото е за десен волан и се явява пътническо Ама тва не е проблем.
  9. Всичко за CR-V 3г. (2007г.-2011г.)

    Емич, не знам, колко добре е 2-ра генерация и дано не разбера. Предполагам си спомняш, че скрапирах първото си CR-V, 1-ва ген, след близка среща с язовец със 100км/ч. Двата радиатора се залепиха за двигателя. При 1-ва ген също има някаква имитация на греда между роговете. Освен това има и някаква тръба към 30мм ф, пак между роговете, ама по-ниско. Според мен сигурността започва след предните колонки на вратите. Всичко пред тях е изчислено да се смачка и по този начин да поеме енергията от удара.
  10. Никога не съм пръскал рефлектори със спрей и нямам представа, какво ще се получи.
  11. Това с дърпането надясно при рязко потегляне съм го срещал научно обяснено в нета, но не помня къде. Не си спомням точно обяснението, но беше нещо от сорта на това, че към дясното колело се предава по-голям въртящ момент. При нормално потегляне не се усеща дърпането.
  12. Това със стопа съм го правил на CR-V 1-ва ген '95-а. Няма отваряне. Рязах стопа отзад и го залепих с каноколит. Предполагам на Сивика е същото. Същото CR-V го карах с Philips Cobalt blue, които изглежда да са същите като твоя OSRAM. Светеха си ярко бяло с много лек син оттенък. Не мисля, че фара е виновен (поне не чак толкова) твоите да светят жълто. Все пак можеш да пробваш с почистване. Фара, за разлика от "стопа", е лепен със силикон и се отваря с нагряване.
  13. Не съм търсил бутона на вратата на багажника, но щом казваш, че няма значи е в ключалката, вътре във вратата.
  14. Обучение на стъклата

    Може ли аз? Това в подписа е края на 2003-а и автоматичното работи в двете посоки. Отказа веднъж, но след няколко вдигания ръчно се оправи и все още си работи. п.п.Видео някой друг път, в момента съм на работа (карам камион).
  15. Сивик 6 "англичанка". Алармата се активираше, когато си иска, заради повреден бутон за плафони на една от задните врати. Провери си всички бутони за ръжда. Другото е вода в бутона, което го кара да си мисли, че вратата е отворена. С две думи - ако проблема не може да се отстрани с чук, значи е електрически.
×