Jump to content

Krasi-mir

Фен
  • Мнения

    2497
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    15

Krasi-mir last won the day on Септември 18

Krasi-mir had the most liked content!

Обществена Репутация

487 Excellent

Относно Krasi-mir

  • Ранг
    #SHSRD8...#
  • Рожден ден 14.04.1966

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Кара
    у лЕво
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Willand UK / Момин Проход Сф-О

Последни посетители

17332 профилни разглеждания
  1. Това май е японски VIN, т.е. колата е JDM, десен волан и евентуално автоматик. Иначе и аз залагам на главно реле.
  2. задни накладки смяна

    Ръчната спирачка е саморегулираща се. Между буталцето и лоста, където се закача жилото има винт. Когато накладките се износват се получава луфт между тях и диска. При натискане на крачната буталото трябва да прескочи зъб на винта, за да обере луфта. Ако тези пъпки не са в канала буталото ще се завърти и няма да обере луфта. Освен това ще започне да натиска върху пъпките и оттам неравномерно износване на накладките.
  3. задни накладки смяна

    Не, не трябва да сваляш апарата. Махаш само предпазната ламарина, която го скрива. После пъхаш една голяма плоска отвертка между диска и накладката и избутваш накладката. Няма да се премести, кой-знае-колко, но ще е достатъчно. После отвиваш болта на долния водач на апарата и завърташ апарата около горния водач. Махаш накладките. Буталото се прибира със специален инструмент. Предполагам нямаш такъв и ще трябва да го въртиш със щанга, или с яката плоска отвертка от по-горе. После, това нещо не го прави. Тези пъпки трябва да са си там. Излизат от канала, защото накладките не се движат свободно в апарата. Накладките трябва да мърдат настрани при натискане и пускане на спирачката. За целта - пробвай новите накладки, как влизат в апарата и, дали се местят свободно настрани. Ако не, ги пилиш, докато започнат да се местят свободно. Не да клачат, просто да се местят. Мажеш леглата на накладките с медна грес, слагаш ги на апарата и го връщаш обратно, като внимаваш пъпките на са в канала на буталцето. Преди да сложиш накладките отвии и горния водач, махни апарата, и провери водачите. Ако са недопустимо износени ги сменяваш, ако не ги почистваш и смазваш с високотемпературна грес, май беше литиева. След като направиш всичко това, сглобил си апарата, трябва да регулираш ръчната. Забравих - преди да започнеш всякакви процедури по апарата, развиваш гайката на ръчната спирачка, която се намира между двете предни седалки. Преди да завъртиш апарата нагоре, откачаш жилото на ръчната от лостчето, което е отзад на апарата. Тогава правиш всичко, което описах по-горе. Накрая - регулиране на ръчната. Монтирал си всичко обратно, включително и жилото на ръчната. Натягаш гайката между седалките, колкото да обере провисването на жилото. НЕ ДЪРПАШ ръчната. Изкарваш колата на пътя, правиш едно кръгче, като ползваш само крачна спирачка, НЕ ПИПАШ ръчната. Връщаш се в бокса. Натискаш крачната, дърпаш ръчната, пускаш крачната, пускаш ръчната. Правиш го няколко пъти. Със всеки следващ път лоста на ръчната трябва да намалява хода си. Когато хода на ръчната спре да намалява, натягаш гайката между седалката, докато хода на лоста стане 5-7 зъба и си ти. Успех.
  4. Вибрации при 120км/ч

    Нов апарат.
  5. Вибрации при 120км/ч

    Залагам на предни дискове. Имах абсолютно същите симптоми. Оказа се блокиращ сп.апарат и оттам крив диск. След смяна всичко заспа. Но, както каза Емича, първо се убеди, че е това.
  6. Да, с клатене на волана. Неработещ двг, гумите на пода. Тропането се усеща като хванеш скобата, за която са монтирани вътрешните накрайници. Нямам представа, кое точно се е износило и, колко ще струва. Моето тропане е в допустимите граници, т.е.минах ГТП и не ми е приорите точно сега. Регулирането на фаровете свети.
  7. Такаааааа, при мен ситното потропване се оказа от кормилната рейка.
  8. Добре дошъл и много безаварийни. Има ли кардан? Това за оборотите сме го коментирали, но не помня къде. Моята е автомат и не мога да ти кажа, ама на съпругата ми Сивик-а го прави същото. По инерция оборотите са по-високи. Моята също прави повече обороти при палене. Не съм сигурен, но май е нормално. Ситното потропване се появи и при мен. След малко отивам на ГТП и ще се опитам да разбера от какво е. Предния плафон не свети при отваряне на врата, а само с бутоните. Това е т.нар. map light. Аварийния бутон и врътките на решетките няма да светнат никога. За крушките на парното май имаше тема, как се сменяват.
  9. Оригиналната генерация е няколко цола, което е почти 2 пъти по-голямо от Ф, следователно трябва да се сложат по-милиметрови тръби и гайки с цолова резба.
  10. Няма точни обороти на превключване. Компютъра на двигателя и компютъра на скоростите са адаптивни, настройват работата на двата агрегата според стила ти на каране. Колкото по агресивно караш, толкова оборотите на превключване са по-високи. Зависи и от много други фактори - градско, светофари, динамика на трафика, извънградско, магистрала, баири, завои ... На един и същ участък от пътя мога да накарам кутията да превключва на 2000 оборота, а мога и на 4000. Lock-up също няма точни обороти. Включва се, когато двигателя се разтовари, т.е. при движение с постоянна скорост за продължително време.
  11. Обърни ги и двете напред към калниците и опитай да ги прибереш с бутона. Не е задължително проблема да е механичен.
  12. Въпрос Ключ ЦРВ

    Благодаря. Предполагах, че няма да стане, ама ... Миро ми е малко далеч, трябва да го съчетая с някое пътуване до Лондон.
  13. Въпрос Ключ ЦРВ

    Така и така сме я подхванали темата, два бързи въпроса. Ще купувам комплект ключове за CRV-то, като тези на Диндин по-горе, но без паник бутон. Първи въпрос - синхронизацията на чипа може ли да се направи ако колата е на 3000 км от ключаря, който ще я прави? Втори въпрос - кажете, къде мога да направя синхронизация и нарязване? Да кажем София, Пазарджик, Велинград, Пловдив. Нямам съпътстващата колата документация и всичко трябва да стане по единствения наличен ключ (от преди фейса, с отделно дистанционно).
  14. Въпрос Ключ ЦРВ

    Изчакай да се появи Docev, за да обясни. Той всъщност е казал, че трябва синхронизация. Не съм много наясно, но предполагам, че синхронизация означава разпознаване на чипа в ключа (за да светне зелената лампа) и чак тогава правиш процедурата за обучаване на дистанционните.
  15. Въпрос Ключ ЦРВ

    При него може и двата да не работят Затова ще се самоцитирам
×