Jump to content

Krasi-mir

Фен
  • Content Count

    3729
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    39

Krasi-mir last won the day on September 16

Krasi-mir had the most liked content!

Community Reputation

1373 Master

1 Follower

About Krasi-mir

  • Rank
    Transporter
  • Birthday 04/14/1966

Profile Information

  • Кара
    у лЕво
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Willand (UK) * Момин Проход * Ихтиман

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

20910 profile views
  1. Абсолютно съгласен. Изключая двете чисто нови 9-ки Сивик всички останали коли в семейството са ни стрували не повече от 2(две) месечни заплати. Откакто имам личен автомобил, от 1993-а, сме прекарали над 20 автомобила. Отивам, гледам - "Става, за тия пари, колкото изкара". Карали сме ги от 3 месеца до 3г. Никога не съм купувал кола с нагласата, че ще я карам доживот, или пък ще я продам на печалба. Настоящето ми CR-V, обаче, излезе здраво куче, другият месец ще станат 8г., откакто сме заедно. Давам толкова, колкото да не умре, на принципа - "Нещо, което работи, не се пипа".
  2. Съжалявам, Удеве нямах време за лирични отклонения, а сега не мога да редактирам. Не ме разбирайте погрешно, не робувам на (скъпи) марки. Ако ще е чисто ново клоня към среден клас. Пералня + сушилня Indesit ми изкараха над 10г. Отидоха си работещи. Хладилник/фризер Samsung също толкова и също си отиде работещ, защото съпругата хвърли око на Miele. Ама втора употреба на година-и-нещо. Имахме и перално-сушилня Miele, ама беше почти пълнолетна. Въпреки това работеше перфектно, ноо ... много дълъг комбиниран цикъл и много ток. Сменихме я с пералня Samsung, също втора употреба на година-и-нещо. Прахосмукачки Miele - несравними с останалите. Ноо, да си дойда на думата ... Тук при мен търговията с уреди втора употреба е в друго измерение. За почти без пари се намират изключително добри оферти, включая чисто нови, само отворени и никога не ползвани. Докато в България ... това лято, местният дилър-монтьор на ел.уреди ми оферира ремонтирана фурна за 350лв. Същата като моята, купена за £50 и закарана в БГ за £40. Таааааа, тетака!
  3. Ако имаш място предлагам два отделни уреда. Най-малкото, защото вероятноста един по-сложен уред да даде фира е по-голяма, отколкото два по-прости. Ако имаш възможност, и аз мисля, че марките ел.уреди са две - Miele и всички останали.
  4. Ако смея да попитам - какво е общото между АТ на Ауди А6 дизел и Хонда АТ на Акорд 8?! Предполагам знаеш, че АТ на Хонда има не един, а няколко съединителя. На пръв поглед АТ на бензин е същата като на дизел. Конструктивно е същата. Като ТТ данни и софтуеър, не знам, дали имат разлика. Както и да е. Ако си на 100% убеден, че притрисането е от АСК, а не от нещо друго по трансмисията на автомобила, не е нормално. Явно има проблем, ама къде ...
  5. Цецо, аз съм леко облагодетелстван. Всички пешеходни светофари, както и на всички кръстовища със светофари за колите пешеходеца си има бутон. Натиска си бутончето, целият трафик спира и пешеходецът си пресича, ако иска, и по диагонал. Пешеходци и коли по едно и също време на платното нема у Англия.
  6. Такова потегляне в някои случаи е наложително. Ако не свиеш преди насрещните, докато ги изчакаш, включая и джигитите, минаващи на почти червено, увисваш. Но, не може да се прилага на всяко едно кръстовище и трябва да си първа кола. Трябва да познаваш кръстовището, най-вече режима на работа на светофарите му. При мен се получава на тесни квартални улици. На тях стоп линията е изнесена много назад, за да се осигури място за завиване на градските автобуси. Това ми осигурява време да сритам газта и да завия преди насрещните.
  7. При мен много държат на правилото "Три секунди дистанция", независимо с каква скорост се движиш. Знам го от инструктора, защото по принуда се явих на тест за категория "В" в Англия. При потегляне от светофар повечето шофьори го спазват, тръгват на третата секунда след този отпред. Другото правило, което държат да се спазва - на светофар спираш така, че да виждаш гумите на този пред теб. Това е така, за да можеш да го заобиколиш, ако аварира, или да имате време за реакция, ако случайно ръгне задна. Между другото, вземането на книжка в Англия некак не е лесно. Имаш да спазваш една камара правила, които след това никой не ги спазва. Мои приятели, българи, такива като мен, с дългогодишен стаж зад волана се проваляха по няколко пъти на теста. Изкарват листовките и директно отиват на кормуване, без учебни часове с инструктор. Това ме накара да се замисля, и реших да изкарам няколко часа с инструктор. Той ме научи, какво да правя, за да взема книжка от първия път. Показа ми и всички любими капани на изпитващите в целия град. edit: Кормуването е като игра на шах. Не предугаждаш ли няколко хода напред си обречен. Кормуването, обаче, е по-трудно. Освен напред, трябва да предугаждаш и назад. Много често е по-важно, какво се случва отзад, а не отпред.
  8. Минаването на жълто в Англия е национален спорт. Ако на ден не минеш на жълто, поне на 5 светофара, значи не си карàл. Често се случва в момента, в който съм под светофара да светне червено и поне една кола зад мен минава, т.е. той вече е на откровено червено. Както споменаха по-горе, всичко зависи от скоростта на потока.
  9. Кàжи верно ... 7-годишна тема ли изрови?! Поне да беше видял, колко от писалите в темата са активни към днешна дата.
  10. Пост #59 от тази тема: Прегледай цялата тема, много е стара и не помня, какво друго сме коментирали в нея. Ако не стане ясно, ще обяснявам по-късно. На работа съм и в момента нямам време.
  11. Аха, значи чипа е по посока на острието. С @docev сме го коментирали положението на чипа, ама исках да го видя в работещо дистанционно.
  12. Значи, да перефразирам @docev (както винаги е прав) - издърпàли сте късата клечка. п.п. Може ли да получа снимка вътре в новите ключове. Искам и аз такива. Интересува ме положението на чипа за имобилайзера и дали се сгъват. За да знам, какви точно да си купя.
  13. Системата е като на повечето Хонди - ръчната спирачка натиска буталото на сп.апарат на крачната. се казва "саморегулиращ механизъм на ръчната спирачка". Или механизъмът е блокирал, както каза @mx rider , или не е спазена процедурата по първоначално регулиране на този механизъм. Първоначално регулиране се прави винаги след смяна на задни накладки и(или) дискове, или смяна(ремонт) на заден сп.апарат. Ако не се направи, колата може да остане без ръчна, или крачна, или и двете на задните колела. Лоста на ръчната в купето е последна грижа. От гайката на лоста НЕ СЕ регулира силата на задържане на ръчната спирачка. От там се регулира хода на самия лост, след като ръчната вече работи перфектно. Иии, тетака ... Съвети и процедури, след като разберем от @Ivanov Pl , дали ръчната му е изчезнала след интервенции по задните спирачки, или прост е изчезнала с времето.
  14. Плафоните в купето и задната чистачка работят ли? Какво означава "Направих ги (ключовете) с бутони"? Преди това без бутони ли бяха, т.е. с отделно дистанционно? Сигурен ли си, че всички бутончета, тези които сигнализират за отворени врати и капаци работят?
×
×
  • Create New...