Jump to content

Krasi-mir

Фен
  • Мнения

    2573
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

521 Excellent

Относно Krasi-mir

  • Ранг
    *RD8 * GD1*
  • Рожден ден 14.04.1966

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    у лЕво
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Willand UK / Момин Проход Сф-О

Последни посетители

17820 профилни разглеждания
  1. Krasi-mir

    OBD2 в колата ми

    Метален кламер
  2. Krasi-mir

    Покупка

    Ти па!?! Следващата ми Хонда (огледал съм се в Odyssey 2.4 JDM) пак ще е автоматик.
  3. Krasi-mir

    Покупка

    Да бъде, или да не бъде автоматик си е лично твое решение. Аз съм си избрал автоматик. Това ми е третото CR-V автомат, плюс един Сивик 6 "англичанка" автомат на съпругата ми. Това, че няма информация за цена на ремонт на АСК навежда на мисълта, че никой не е правил ремонт. Явно са достатъчно надеждни тези хидротрансформаторни АСК.
  4. Новите кубатура и коне директно го пращат на Технотест. С две думи - законния път е дълъг и скъп, и не включва фабрикуване и киселина.
  5. То добре, няма да кара колата в КАТ, ама тоя НЕЗАКОНЕН двигател си е таралеж в гащите и то голям. Минеш ли в КАТ само с талоните таралежът отива в твоите гащи.
  6. Нямам идея. Последно съм виждал дизелова Хонда преди повече от 4г.
  7. Сваляш пластмасата. Помпите са 3 (три) броя - предно стъкло, задно стъкло, фарове. https://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk?block_01=17SKN501&block_02=B__1502&block_03=18902&block_05=hcr
  8. Krasi-mir

    Налягане в гуми

    Ако караш често по камъни можеш да си купиш 8-пластови гуми за бус. Малко ще са по-тежки за колата и за портфейла ама са по-здрави.
  9. Само за протокола: Няма 1.4 двг. Колата е JAZZ 1.4 i-dsi но двигателят е L13A и е 1339сс. Същото е и при Civic 1.4 i-vtec. Двигателя също е L13, но i-vtec.
  10. edit: Забравих да спомена - не очаквай чудеса от този двигател. Ще ти се стори яко спъната. Виж тази тема:
  11. Само да допълня iso-eu. Прав е - може и да има нещо гнило в Дания. Не знам, как работят местните сервизи, ама в Англия масла се сменяват по Autodata и каталози на производителите ма масла. В този ред на мисли, тези документи казват, че маслото за автоматика е Dеxron III (поне за CR-V беше така), което е неправилно. Правилното масло е Honda ATF-DW1. Както каза iso-eu кутията трябва да включва плавно нагоре и надолу, без удари, и форсиране между скоростите. Когато отидеш да пробваш колата виж, къде е паркирана. Ако е паркирана на дори и най-малкия наклон, и не са спазени правилата за паркиране на автоматик може да усетиш удар, като включиш от P на R. Не се притеснявай а я паркирай правилно. Натискаш крачната спирачка, освобождаваш ръчната, поставяш лоста на N, дърпаш ръчната и пускаш крачната. Чак тогава местиш лоста на P. Ако и след това има удар при включване от P на R - проблем, най-вероятно с маслото. Проблемът може и да се реши след пълна смяна на маслото, а не само 3л. Пробвай дали и как работи kickdown-a. Както си караш на висока предавка натискаш рязко газта. Трябва да свали пребавка надолу с лееееееко забавяне, но без удар или буксуване. Ако забележиш нещо нередно с кутията това може да е повод за сваляне на цената и след пълна смяна на маслото проблемът може и да се разреши. А може и да не се :D п.п. Кутията по принцип е много здрава. Имах Сивик 6 "англичанка" автоматик. Беше на 130000 мили с маслото от завода и нямаше никакъв проблем с кутията.
  12. На тези двете над огледалото ние английско-говорящите им викаме map-lights. Натискаш, светва и гледаш на картата, къде си попаднал (обикновено там, където не трябва ). Ако искаш да ти светят заедно с централния плафон, сваляш тапицерията на тавана, откачаш техните кабели и прекарваш нови кабели от централния плафон. Може да има и друг начин, ама аз съм скаран с електротехниката и не знам.
  13. Krasi-mir

    спирачни дискове

    Да, саморегулиращи са, ако работи механизъма. Ако е блокирал и не работи - отваряне, почистване (или смяна), гресиране и първоначално ръчно регулиране.
  14. Потвърждавам. Всички тръби се сменяват с нови, медни. Щуцерите се монтират на тръбите със специална ръчна преса със сменяеми накрайници. Оригиналните тръби предполагам са стоманени и не можеш да отрежеш само изгнилото парче и да го смениш с медно. Сигурно затова са ти казали че се вадят, с тази преса е невъзможно да се монтира нов щуцер на стоманена тръба. Сменява се цяла тръба, от щуцер до щуцер. Проблемът е, че трябва да се демонтират части от колата, за да може да се смени някоя тръба. Свалял съм, например, резервоар, защото тръбите минават между него и купето. Желателно е старата тръба да се свали без да се огъва, или изправя. По нейните свивки се огъва новата.
×