-
Content Count
3825 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
41
Krasi-mir last won the day on March 21
Krasi-mir had the most liked content!
Community Reputation
1452 MasterAbout Krasi-mir
-
Rank
Transporter
- Birthday 04/14/1966
Profile Information
-
Кара
у лЕво
-
Пол
Мъжки
-
Място
Willand (UK) * Момин Проход * Ихтиман
Contact Methods
-
Website URL
http://
Recent Profile Visitors
21450 profile views
-
@docev Това е Човекът, и е в твое село.
- 1 reply
-
- 1
-
-
Проблем с теч на вода на предните колони
Krasi-mir replied to Suyahoka's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Те-тука-те: https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2010/24-EXECUTIVE/UPHOLSTERY/SLIDING-ROOF/17TL1A01/B__3810/5/3917 Минават вътре, в кухината на колонката. Отваряш люка назад и сипваш малко вода в коритото. Ако не потече на земята зад предната гума са запушени. Като гледам схемата, краят на тръбичката е малко под предното стъкло и завършва с клапан. Не мога да преценя накъде сочи клапана. Вариантите са два - или навън, между калника и страницата, или навътре, към коритото под чистачките. Ако е навън е малко тъпо. По-логично е да е навътре към коритото, защото от коритото има друга тръбичка за оттичане на водата от него. Значи, отваряш капака и търсиш края на тръбичката от покрива. Сипваш вода горе и гледаш. Ако потече, започваш да разглобяваш пластмасите в купето. Ако не потече - с тънка тел почистваш тръбичката. Клапанът, обаче е проблем. Може да го повредиш като ръчкаш с телта. Да,ама, не! Няма да е толкова просто. Хвърлих едно око на "моята" 7-мица. Не се вижда нищо, като отворя капака, всичко е опаковано в пластмаса. Предполагам и на 8-ицата е така. Явно ще падне разглобяване, за да откриеш теча. -
"Хубавото" на чая е, че можеш да го пиеш по време на работа. "Хубавото" на уискито е, че изглежда точно като чай.
-
На първо четене и аз скочих да пиша същото. Обаче, викам си, не може Митко да не знае, какво е окачването на Акорд 7. Прочетох пак и се усетих - поради липса на точки и запетайки, дъъъъъългото първо изречение всява лек смут. Значи, изразът би следвало да означава, че окачването не е такова (Макферсон), а не пукането.
-
Първо - казвам се Красимир и предпочитам да ме наричат така, а не "колега". После - не мога да коментирам, колко нормален е твоя луфт по снимка и, както виждаш не го правя. Реагирах на категоричното заключение Това вече е по-точно казано. Пак да кажа - не мога да твърдя, че проблемът ти е точно в тези тампони, както и, че не е от тях. Успех в решаването на проблема ... г-н Благоев.
-
Напротив, нормално е да има луфтове. По-точно казано - не е нормално, но е допустимо. Няма как една шарнирна сглобка да е перфектно стегната вечно. Някои сглобки имат допустима граница на луфт. До тази граница е нормално, след това става ненормално. Затова има центрове за ГТП, където (трябва да ...) има специалисти, които (трябва да ...) знаят, кое е нормално. Аз имам подобна тема, но за скърцане: Споменаваме и проблема с пукането, но така и не открих, в коя точно тема е коментирано. edit: Предполагах, че бюлетинът беше за Акорд 7, ама сега, като се замислих ... дали не беше за Акорд 8?!
-
Това с миниатюрните дизели за учебни коли е масова практика и на Острова. Поради същите причини - лесно градско, лесно тръгване, лесно паркиране, икономични... Ама след толкова лесно, когато новобранецът излезе сам на терен, с друга кола, никак няма да му е лесно. п.п. Цецо, ако все още не си, нАучи детето да кара назад само на огледала, а не да се върти и да гледа през рамо.
-
Колкото и клиширано да звучи, Цецо е много прав - "Око да види, ръка да пипне". Питаш все за неща, за които няма как да получиш обективен отговор. Трябва лично да ги провериш. Няма как някой друг да ти каже, дали ще е комфортно за теб. Разхода на гориво също е субективен, зависи от твоя стил на каране. Обаче, не си мисли, че 1.8 ще гори много по-малко от 2.0, изпитал съм го лично. Не точно в тази комбинация, но ... . Сивик 9 с L13Z4 и R18Z4 ми горяха еднакво. Сивик 6, "англичанка" с D16Y3 и 4-степенен автомат гореше наравно със CR-V 1 с В20В със 4-степенен автомат. Мисълта ми е - по-големият двг се справя по-лесно с отлепването от място и преместването от т.А до т.Б на едни и същи килограми.
-
Имам скромен опит (3г.) с R18Z4 и 6-степенна кутия, ама в Сивик 9. Късички са, ама аз ги прескачах, ако искам да изчезна бързо. Например 1-3-5, или 1-2-4. Нямам представа, колко по-тежко е FRV-то, какви са предавателните числа и дали ще е същото поведение. От друга страна, колко да са къси?! Веднъж като се качвах на магистралата се сбих с едно BMW. Летящ старт от 3-та с около 30 мили/ч. Прекъсвачът удари на 100 мили/ч ... на 3-та. п.п. Преди R18-ката, карахме също Сивик 9, ама с L13Z4 и 6-степенна кутия. Отварям гугл да видя, какво (по дяволите) си е купила съпругата ми. Първото изречение в ревюто беше - "Ако наистина искате да стигнете някъде бързо с тази кола, трябва доста да си поиграете със скоростния лост".
-
@AzSum , целта ми не беше да те критикувам. Просто взех твоето изказване за отправна точка, за да изложа моите си мисли. И да, 9-степенната кутия на дизела е ZF-9HP. п.п. Между другото, карал съм (повече от година) ван Ивеко фургон с общо тегло 7 тона със ZF-8HP и бях доволен от поведението на кутията.
-
И аз не съм тесен специалист, и нямам претенции да съм майстор, но ... Хондов автомат беше добрата, стара, 4-5 степенна кутия. Тя си беше разработка на Хонда. Маслото за нея ( ATF-Z1, заменено с ATF-DW1) си беше произведено, от не помня кой, по точни спецификации на Хонда, точно за тази АСК. Това масло беше брандирано от производителя с етикет Хонда. Не че и за него няма заместител, ама ... Тук коментираната АСК не е разработка на Хонда. Това си е стандартна ZF-9HP, която, освен в Хонда, се вгражда в поне още 10 марки коли. Поне така казва гугл. В този ред на мисли, изобщо не вярвам, че производителят на масло за ZF-9HP прави някакво специално масло за Хонда. По-скоро е едно и също за всички марки коли със ZF-9HP. п.п. Това са си мои мисли и не твърдя, че са правилни. Не съм се задълбочавал в проучвания около ZF-9HP, и нямам нищо против, ако някой ме опровергае с точни данни. п.п.п. @CARPERA ме изпревари. Казаното от него - "Това е грешка но времето ще покаже, ..." не е точни данни и не го приемам за опровержение на моите мисли.
-
Локация на бензинова помпа за Civic Tourer FK2
Krasi-mir replied to ruskovski's topic in Civic 9та ген. (2012-2016)
Резервоарът е под предните седалки. Къде точно, не знам. -
Вече сме роуд лигъл, както викат местните. Застраховка, пътен данък, ГТП ... Само да спре дъжда и температурата да мине над 10°С.
-
На въпроса какво - както казах, гледат се всички шарнирни връзки. На въпроса как - както казах, двама души, единият клати колелото, другият гледа, слуша и пипа. Под клати разбирай с голи ръце. По хоризонтал и по вертикал. Едната ръка дърпа, дръгата бута, ама рязко. Ако буташ бавно и плавно, нищо няма да видиш. Също така, колелото се клати и със щанга по вертикал, също с резки движения. Щангата трябва да е по-голяма от тази във видеото. На видеото, механикът подлага чук под щангата,за да получи по-висока опора. По-лесният начин е на щангата да има заварено кръгло парче метал.
-
Закупуване на капачки на предна броня.
Krasi-mir replied to Martin Aleksandrov's topic in Civic 8ма ген. (2006-2011)
Еднакви ли са за ляв/десен волан? Хвърлих едно око в eBay UК (towing hook cover), цената на нова се доближава да 100-те лв -> £33 + доставка. Втора употреба е 10-15 паунда + поща.