Jump to content

Krasi-mir

Фен
  • Мнения

    2525
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

494 Excellent

Относно Krasi-mir

  • Ранг
    *RD8 * GD1*
  • Рожден ден 14.04.1966

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    у лЕво
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Willand UK / Момин Проход Сф-О

Последни посетители

17639 профилни разглеждания
  1. AT скоростна кутия

    Съгласен съм с Маркони ... донякъде . Можем лееееко да коментираме "колкото източиш, толкова доливаш". Какво правим, ако източим 2.5л, или 3.5л?! Маслото в кутията явно е било, съответно, по-малко или повече. Аз бих го казал - източваш, колкото изтече и наливаш до предписаното ниво. п.п. Нивото се мери на загрял до нормална работна температура и ЗАГАСЕН двигател. п.п.п. Пълна смяна на маслото по схемата 4 пъти по 3л съм правил на предишните ми две CRV-та. Имаха зверско "ритане" при включване от P на R и D, и ритане, и буксуване при превключване в движение. Помага. п.п.п.п. Ритането при включване на R и D от P изчезна напълно, след като се научих, как се паркира автоматик .
  2. Има няколко причини да блокира спирачен апарат, но няма да ти разказвам, 'щото изгубих доверие . Всички те се отстраняват с разглобяване, проверка, почистване,проверка и смазване или смяна на някои части. Единственото нещо, което можеш да провериш и смажеш само със сваляне на колело са водачите, на които лягат накладките. Обаче ако блокирането е оттам, едва ли ще се разминеш само със смазване, трябва разглобяване. Значи - не, няма спрей за раздвижване на сп.апарат.
  3. Да не е това: пост #183
  4. Блокирал сп.апарат си го откриваш ти, не ти трябва майстор. При каране джантата е гореща и диска е черен, като от изгоряло по долния диаметър, около главината. Ако не е постоянно блокирал, като караш на магистрала се освобождава и не грее. Хваща се на по-къси разстояния, при по-честа употреба на спирачката.
  5. AT скоростна кутия

    Не са ми правили диагностига специално на кутията, но предполагам, че е със същия уред, с който се прави на двг, даже и през същата 16-пинова букса. Не е задължително да ходиш в Бултрако. Тук в Англия от мейн дилър купувам само масла, иначе е страшно. За една срязана гума на лизинговата 9-ка на съпругата ми й взеха 120 паунда. В обикновена гумаджийница абсолютно същата гума се оказа 70 паунда .
  6. Това с предните дискова на 2-ра генерация го преживях и аз. Блокирал сп.апарат и оттам крив диск. Не знам, може това да е причината, но амортисьора на същото колело даде фира. Смених и двата предни амортисьора. Т'ва на 130 000км перфектни английски пътища. С окачването на 1-ва генерация не съм имал проблеми.
  7. Милиметър разлика едва ли е приблем. Както ти казаха в офроуда, сложи различната гума отзад. Първото си CR-V го взех с различни гуми. Отпред чисто нови. Отзад двете гуми бяха различни по марка и износване. Като казвам различни, разбирай различни помежду си и различни от предните. Не знам, колко време е карана така, предполагам много, ама нямах никакъв проблем със задния диф. Даже на един светофар счупих предна полуока и около 3км карах на 4х3 .
  8. AT скоростна кутия

    Ааааа, ти си бил с нафта, сорри, изобщо не обърнах внимание, нали си говорим за бензинки . С N22-ките не съм в час, даже и кутията не знам, дали е същата. И все пак - диагностика на двг и кутия.
  9. AT скоростна кутия

    И аз не мисля, че е от кутията. Както каза Jaccomo, по-скоро са токовете по двг (разбирай запалителната система - бобини, свещи, ECU, VTC), или газта, ако имаш. Много малко вероятно е да е ск.кутия и пак токовете - компа на кутията, или соленоиди. Закачи една диагностика, може да покаже, къде е проблема. п.п. Обучаване - не съм обърнал внимание, за колко време се обучават кутията и двигателя, но не е месеци, даже седмица не е. Съпругата ми караше Сивик 9 с R18 i-vteс, ръчка. Спокоен шофьор е. Първия път, когато карах колата само аз за два дни, агресивно (на 3-та прекъсвач на 160 км/ч, например ), бях в проблем. Отиде тя на работа, връща се вечерта, ръцете на Ф и скандал. "Какво си направил на колата ми?! Не дава да й пипна газта, веднага излита!". Интелигентния vtec се беше настрил по моя стил на каране. Предполагам и с интелигентната ск.кутия е така. Всъщтност, двете настройки би трябвало да са свързани.
  10. Едно от нещата, за които съм ядосан на Хонда - за чии &*%$#@^&% се отказаха от перфектното double wishbone отпред и multi link отзад?!
  11. AT скоростна кутия

    Хайде още малко ... Как се разбира, дали лок-ъп е активиран - като пуснеш "газта". Ако е активиран оборотите не падат, стоят си, където са били (като при ръчна ск.кутия). Като подадеш леко газ, колата продължава да се движи (дори да ускорява бавно) и лок-ъп е все още активен. При рязко подаване на газ лок-ъп се отключва и оборотите скачат. Другото предназначение на лок-ъп е т.нар. моторна спирачка. На стръмно спускане, натискаш по-силно спирачката (след като си погледнал в огледалото, да не ти влезе някой в багажника), автомата сваля една предавка надолу и лок-ъп се активира. Двигателя започва да задържа колата. Когато баирът свърши, на двигателя му олеква, лок-ъп се изключва сам и автомата връща на по-горна предавка. Автомата е интелигентен - настройва се по стила на каране. Ако си агресивен, смяната към по-горна предавка става при по-високи обороти. Ако караш пенсионерски - на по-ниски обороти. Същото се случва и с двигателя - интелигентният vtec (i-vtec = vtec + VTC) се настройва по стила на каране.
  12. Вода на предна лява греда

    Нямам идея, как се свалят на англичанката, защото не съм ги пипал на моя Ровър. Предполагам са на пластмасови щипки.
  13. Износена чашка на каре N22

    По принцип при ускорение тресе вътрешно каре, а в завои външно или заден диф. Ама това "по принцип", в конкретния случай ... ??? ... . Задните през 99.87% от живота си са ненатоварени, само си се въртят. п.п. Борко, причината е твърде много пауър в ниските на тия N22-ки. Правят каретата дроб и полуоските тирбушон
  14. Вода на предна лява греда

    Предното стъкло е залепено, гумата около него е само декорация. Варианта да тече от там е почти нула, освен ако не е сменявано и новото да е залепено некадърно. Остават антена, люк (ако имаш) и надлъжните канали на покрива. Трите неща предполагат дупки от ръжда в предния край на покрива. Това с люка го преживях с един от Ровърите ми (Ровър 400 е 1 към 1 с англичанката) - запушени отточни канали и изгнил преден край на покрива. На първите ми 2 CRV-та бяха изгнили каналите на покрива в предния край. Получава се понеже там се събира кал, задържа се вода и гние. Двата канала са покрити с черни декоративни лайстни, която можеш да свалиш и да видиш, какво става под тях. Водата от каналите се оттича между стъклото и страничните колонки (под декоративната гума) и отива в коритото под чистачките.
  15. AT скоростна кутия

    Споко, няма 'те връщаме в 1-ви клас. Броенето ти си е наред. Усещането за една предавка подарък идва при задействане на lock-up. Това е заключване на хидротрансформатора (torque converter). Значи, въртящия момент от двг вече не се предава към ск.кутия чрез маслото, а чрез директна твърда връзка. Така се избягват загубите на въртящ момент и обороти. От тук идва и падането на оборотите с едни 300-400 об/мин. Lock-up се задейства при движение с постоянна скорост на висока предавна (след 3-та, да кажем) продължително време, когато двг не е натоварен. При ускорение няма да се задейства. Не знам, каква е разликата в предавателните числа на ръчка и автомат, но моя 4-степенен автомат си карам на 4-та със 120 км/ч и 3000 об/мин, докато същото CR-V ръчка на 5-а със 120 км/ч е на 3300-3500 об/мин. п.п. Не съм гледал, колко дълга ми е 2-ра, ама на баир на 3-та (при мен това е директна) със 130 км/ч съм на почти 6000 об/мин.
×