Jump to content

Krasi-mir

Фен
  • Content Count

    3662
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

Krasi-mir last won the day on June 27

Krasi-mir had the most liked content!

Community Reputation

1317 Master

1 Follower

About Krasi-mir

Profile Information

  • Кара
    у лЕво
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Willand UK / Момин Проход Сф-О

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

20693 profile views
  1. Единственото CR-V 2 без резервна гума на 5-ата врата е JDM. Не съм сигурен, дали няма и USDM без резервна гума на вратата. Коритото в пода на багажника е плитко, не става за пълноразмерна гума. Така че, или слагаш прекалено малка тороидна бутилка за газ, или повдигаш леко масичката, за да се събере по-нормален размер бутилка.
  2. Всички CR-V 2 са така. Само ти се струва, че виси по-ниско. Всъщност е на едно ниво със всичко останало - средно гърне, катализатор, преден "мост", заден диференциал. Иначе, като погледнеш колата отпред отдалече има една малка пластмаса, която виси от предния мост. Нямам идея, какво пази, ама на всички е така. edit: Няма CR-V 2, на което задните гуми да са разчекнати (отворени навън в долния край). На някои повече, на някои по-малко. Лекува се, дискутирано е в началото на тази тема.
  3. В двата края показва температурата на двузоновия климатик. Часовник. Станцията на радиото. Хубавото е, че можеш да направиш екрана на навигацията черен и да си гледаш малкия екран. Всъщност, големият екран се намалява на степени до черно.
  4. Колата на съпругата ми (от подписа) има такъв екран. Един познат имаше Акорд 7, 2.4 автомат, комби, който беше с такъв екран.
  5. Ако километрите са истински, 70К са си много разлика. Така че ... п.п. Отивам да си купувам кола. На паркинга два еднакви Ровър 416i, седан (брат близнак на Хонда Сивик 6 "англичанка"). Една и съща година, еднакъв пробег, еднаква цена. Пожелах този с по-хубавия цвят. Обаче, продавачът ми вика - "аз ти препоръчвам другия, защото ти ще си трети собственик. Този, който искаш е минал през 5 собственика досега". Съгласих се с него и взех този с по-малко мърлячи преди мен. edit: Нещо друго - щом не мислиш да го караш дълго време и ако няма да правиш много километри, вземи този с по-големия пробег. Когато го запродаваш ще е на същите километри като този с по-малък пробег, обаче ще е и на същата цена.
  6. Преди 10г, когато правех ГТП в сервиза, автомобилите с АГУ бяха рядкост. Вчера, докато пълнех служебния ван с дизел по £2.08/литър, на колонката за газ до мен имаше опашка от 3 автомобила. Иначе да, трафикът не намалява.
  7. Такаааа, вчера личният ми (авто)лекар турИ слушалката и казА, на чист български - паразитна ролка на пистовия ремък. Между другото, веднага след първият ми пост (#37) палнАх Акорда да си свърша една работа. Карам си, ролката си ромоли и хоп - светнА ламбата за алтернатора. След няколко секунди изгасна. В следващият си пост попитах за разликите, защото знам, че докторът има на склад цял N22 от Сивик 8. Вчера нямах време да оставя колата в бокса и си я карах, ама станА дискотека - ламбата на алтернатора взе да свети и гасне през 10сек. Тааа днес докторът направил двойна трансплантация - ролка и алтернатор от донора в склада. Аз бях на работа, съпругата ми карА пациента при него. Колко е успешна ще видя тия дни, че съм на работа и нямам време. Съпругата ми вика, че цветомузиката и ромоленето са изчезнали. Както казват местните - so far so good.
  8. Между другото, има ли някаква драстична разлика между N22А2 и N22А1?! Конструктивна, или софтуеърна?
  9. Следя ви приказката много зорко. Утре ще водя черният лебед (Акорд 7 дизел) на диагностика за същия шум.
  10. Хубавото на повдигача е, че целият е метален. Всеки, който има флекс, телоподаващо и "дясна" ръка ще го оправи. Ремонтирал съм лично поне 2 повдигача преди години. Качвал съм и снимки, ама сега нямам време да ги търся. Пластмасовите ролки са трън в ГЗъ. Задължително ги раздвижи. Ако не стане c WD40 - разглобяване и груба сила. Успех, адаш.
  11. "Заобакаляне" е на неподвижен обект, "изпреварване" е на движещ се такъв. Така поне е по закон. Какво е научил редовия водач е друга бира. Значи, дори и когато велосипедистът е спрял вероятността да падне пред теб е голяма. Или само велосипеда. Нещо друго - по закон в Англия, ако велосипеда се движи с повече от (май беше) 10Mph и има непрекъсната осева линия НЯМАШ право да го изпреварваш. п.п. По стечение на обстоятелствата се наложи да изкарам курс и да се явя на тест за кат."В" в Англия. Изкарах и CPC тук - курс и тест за професионална квалификация за камиони и автобуси. Вервайте ми - на велосипедистите в частност и на безопасността като цяло се отделя огромно внимание. Когато си уговарях курс със инструктора, след като разбра, че карам от 20+години, 3 от които в Англия, и имам всички възможни категории, той каза: - Значи, ти не искаш да те уча как се кара кола?! Искаш да те науча, как да минеш теста от първия път. За 8 учебни часа кормуване ме научи. Взех "кормуването" от раз. За разлика от няколко познати с дългогодишен български опит, които се проваляха няколко пъти, защото бяха решили, че всичко им е ясно. Изискванията на теста са страшни.
  12. Учат го, не само за С и Е. По закон, велосипед не се заобикаля ако не можеш да осигуриш минимум 1.5м между него и себеси. Забележи - казах "заобикаля", я не "изпреварва". Който не знае разликата ...
×
×
  • Create New...