Jump to content

Krasi-mir

Фен
  • Content Count

    3120
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Krasi-mir last won the day on August 8

Krasi-mir had the most liked content!

Community Reputation

818 Excellent

About Krasi-mir

  • Rank
    * RD8 * T25 *
  • Birthday 04/14/1966

Profile Information

  • Кара
    у лЕво
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Willand UK / Момин Проход Сф-О

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

19018 profile views
  1. Между бобината и капачката трябва да има една пружинка. На първото ми CR-V 1 некви пишман майстори бяха я изгубили, ама го разбрах късно. Като подам рязко газ глъхнеше. На второто ми CR-V 1, когато показа същите симптоми, първо проверих там. Пружинката беше силно окислена и ръждясала. Делкото прави конденз от температурната разлика и пружинката ръждясва. Твоята пружинка там ли е и, в какво състояние е?
  2. Е точен отговор нема. Мойто гардже най-убаво. А и колко хора са имали удоволствието да притежават и Сивик, и Акорд автоматици?! Еле па истински автомат, DSG и CVT. Таааа, всеки ще си хвали неговото. Един ще вика Сивик, друг Акорд, а трети всичко останало, само не Хонда.
  3. Моят извод: Колкото по-малко обяви за една кола, толкова по-добре за тази кола. За мен, малкият брой обяви означава, че собствениците са доволни и НЕ желаят да се разделят с колите си. И обратното - колкото повече обяви, толкова повече прецакани, желаещи да се отърват от премиум боклуците си. п.п. Американските ревюта да си ги четат американците. Ние англичаните по-скоро ще хвърлим едно око на Relialibilty Index на компанията Warranty Direct например.
  4. ... с автоматик! Точка!!! Моето CR-V е леко встрани от категорията "мощен и преоразмерен мотор", ама ... Преди месец и нещо съпругата ми имаше Сузуки Гранд Витара 1.6 ръчка, 3 врати. Между моето село и съседното има един 25%-ов баир. Хондата ми го катери на 3-та (директна) и ускорява, а Гранда на 3-та (от 5 възможни) и иска 2-ра. п.п. Давам £1000 на доброволец за един експеримент. Качвам го на 3-цилиндрова Корса и му показвам едно дърво. Засилва се на 3-та със 100км (предполагам около 5-6К оборота) и се лепка в дървото. После същото дърво с Акорд К24 автомат, на 5-а със 100 (предполагам около 2.5К оборота). Само се чудя, коя кола да е първа?! Мисля си, че трябва да е Акорда, щото, ако е Корсата, може да се наложи да търся друг доброволец. Таааа, 100км/ч са си 100км/ч, на дървото не му дреме на к...ората, с каква кола си. Колите са на моя акаунт.
  5. Цецооооо, @ceco_accord , ние с теб се притЕснихме да не разводним темата с "Теория и конструкция на автомобила", а то, каква станА. Като какъв требе да е първия личен автомобил?! Корса, или Бентли?! Кой ще пристигне прЪв въ Бургас?! Корсата, Сетрата, или Сканията с полуремарке?! Аа, забравих съчленения Икарус. И едни 1000лв се удариха в масата! Е сега като тръгне моабета в посока "Кой, колко гориво харчи?" и я втасАаме.
  6. Далеч съм от мисълта да разводнявам темата с научно-технически лекции. На този етап, и в контекста на заглавието - "...какво да гледам и кой модел?", на авторът му е нужно да разбере, за 15000лв, коя модификация, на коя генерация Акорд или Сивик, със съответно коя АСК да избере. За съжаление нямам преки впечатления над автоматиците на Сивик и Акорд след 2002-ра година, и не мога да помогна в избора.
  7. Цецо, аз знам, за какво говориш, ама така казано може да доведе до объркване в начинаещия. За него в момента е по-важно да знае, че: И робота (DSG) е автоматик, и вариатора (CVT) е автоматик. Това, че са различен тип автоматик от добрият, стар, степенен хидротрансформатор не ги прави по-малко автоматици. Въпросът по-скоро е, кой от дотук изброените типове автоматици е по-надежден и рентабилен. За съжаление имам преки, дългогодишни наблюдения само върху степенния хидротрансформатор, вграждан в Хонда. За него смея да твърдя, че е изключително здрав, ще надживее всичко останало по колата. Служебно, ежедневно карам камиони с DSG автоматик, но отскоро и камионите обикновено са до 3-5 годишни, и нямам впечатления, колко надеждни са. Няколко пъти съм карал CVT, но само за тест драйв.
  8. Некой ще ме светне ли, за какво точно иде реч? Дотук разбрах, че си говорите за разход на газ, ама какъв? Градско, извънградско, магистрала, или среден от трите заедно? Питам, за да си изясня, за какво ще даваме 1000лв, т.е., какво ще се доказва? И най-вече, как ще се доказва, каква ще е точно процедурата по протичане на теста - маршрут, час от денонощието, скорост, натоварване на колата (пълна, празна)? Тестът еднократен ли ще е, разбирай пенсионерско-икономично отиване и връщане до някъде извънградско + още толкова км градско, или ще е резултат от някакво продължително ( да кажем един месец) ежедневно каране по различни маршрути и режими на натоварване на двг? Като си изясня тези неща, ще реша, дали и от коя страна на "чертата" да заложа моите 1000лв.
  9. Като каза се загледах пак в схемата, която си постнал и установих, че говорим за различни неща. Ти говориш за малкия пластмасов "нож", който на практика пази от хвърляне на вода напред, като минеш през локва. Вгледай се в първата снимка на нашата 9-ка. Вижда се под бронята, точно пред веждата. Аз говоря за това с червената стрелка В момента СОХ**************** предлага за £306 двата ъгъла. Карбон ефект. Полякът, все още предлага това, което купих за £69 + доставка. На времето това, заедно с още 2-3 пластмаски беше екстра. Ако помня добре, целият комплект струваше над £500. Black Edition, обаче, го имаше като стандартно оборудване.
  10. Зачудих се, дали на Black Edition-a веждите бяха боядисани, или чиста черна пластмаса. Оказа се, че не са боядисани. Обаче видях друга разлика, което не знам, дали е по-добро решение. Предната вежда е цяла, а не като при 8-ма от две части.
  11. @Mkilla , @rusen4e говори за отворите на средата на бронята, под решетката. Иначе, идеята с винтовете е мнооооого добра. Проблемът (за мен лично, според моя вкус) е, че е леко ангажиращо. Трябва да се "връзва" с външния вид на колата. За Тапир е супер, но на обикновена кола, аз лично не бих го направил. Някак си ще ми стои като "на свинче звънче". Съпругата ми имаше Civic 9 Black Edition. Там тези винтове щяха да са супер.
  12. На CR-V 2 не съм се заглеждал, а сега не ми се ляга отдолу. На CR-V 1 има заводски монтажни отвори с резба за монтиране на степенки. Намират се под декоративната пластмаса на прага. За да монтираш степенка трябва да се изреже пластмасата, за да легне монтажната планка на степенката директно на метала отдолу. Предполагам, че и тук е така.
  13. Сериозно ли, в лето Господне две хиляди и дваесто, питаш, дали е възможно някой да ти чете л.с.? И трябва ли това да те притеснява? Мен лично не ме. В момента, някой, някъде вече знае, кога съм станал, какво кафе съм пил, колко цигари съм изпушил, какво количество и с каква консистенция съм изтропал в тоалетната чиния ... Таааа, и за л.с. в Хонда форума ли да се притеснявам?
×
×
  • Create New...