Jump to content

Krasi-mir

Фен
  • Content Count

    2865
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Krasi-mir last won the day on February 1

Krasi-mir had the most liked content!

Community Reputation

664 Excellent

About Krasi-mir

  • Rank
    *RD8 * GD1*
  • Birthday 04/14/1966

Profile Information

  • Кара
    у лЕво
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Willand UK / Момин Проход Сф-О

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

18635 profile views
  1. Krasi-mir

    Photos

    Ровейки eBay за дистанционно за Витара попаднах на това Адресът на продавача е в Англия, ама името ...
  2. ... трепач! Double Wishbone отпред и торсионна греда отзад. Изключително здраво и стабилно окачване. Магията е в задната напречна стабилизираща щанга. Не е обикновена щанга, а многоточкова система от щанги, която не позволява странично люлеене на колата при преминаване със висока скорост по гърбици по пътя. За последните 17г, освен 8-те Хонди, в семейния автопарк сме имали още 8 други коли. Първо добрите: Rover 416i sedan '97-a двигател Rover 1.6 Rover 420 sdi sedan '98-a 2-литров ровърски турбо дизел Rover 416 sli auto '97-a двигател Хонда D16Y3 Volvo V40 tdi '98-a двигател Рено турбо дизел Nissan Almera N16 1.8 '04-та Калпав мат'рял: Ford Fiesta '94-та 1.1 Renault Megan's Scenic '98-a 1.6 Opel Tigra '94-та И най-новото попълнение - преди 2 дни съпругата ми се раздели с Jazz-ката и се сдоби със Suzuki Grand Vitara SQ416X-3 с двигател G16B '05-а. Не знам нищо за тази каляска. Знам, какво да очаквам откъм проходимост в гората и комфорт на асфалта. Горе-долу съм наясно с парт-тайм раздатката. Все още не съм сигурен, какво има в предния и задния диференциали. Не знам, колко рентабилна е колата, най-вече, колко здрави и надеждни са двг, трансмисия, и окачване. Ако някой има преки впечатления, моля да сподели.
  3. ^ Преди много време имаше един подобен виц, ама с директор на завод и шофьорът му. Директорът пита шофьора си: - Забелязах, че харчиш повече пари от мен, а заплатата ти е по-малка от моята!? - Обзалагам се с хората и обикновено печеля. - Пробвай с мен тогава. - Добре, залагам 50лв, че утре сутрин ще имам два члена в гащите. Директорът усетил лесната печалба и се съгласил. На сутринта, директорът се качва в колата и вика: - Давай да видя, колко члена имаш!? - След малко като спрем в завода, че закъсняваш. Спират в завода, слизат и директора нетърпеливо бърка в гащите на шофьора. - Ха, печеля, имаш само един член! Нали каза, че винаги печелиш?! - Шефе, а сега се обърни. Виждаш ли тия 100-тина човека по прозорците на администрацията? Всички те са заложили по 10лв, защото им казах, че сутрин преди да влезеш в сградата първата ти работа е да ме хванеш за х ... такова ... члена!
  4. Съпругата ми изневери ... на марката! От вчера е собственик на Suzuki Grand Vitara SQ416X-3, G16B, '05-а, 3 врати. JAZZ-ката си отиде. Ма'ни другото, 'ми злите езици говорят, че тоа SUV бил по-джип от моя SUV !?! Значи, ако се бууна у некоя кал със CR-V-то, обаждам й се, идва и ме вади. п.п. Ако някой е запознат в детайли с тази техника, бих искал да си поговорим, моля. Познавам бегло колата, само от четене, никога преди не бях карал Vitara и имам някои въпросчета за доизясняване. Благодаря!
  5. БаСи конспирацията за два несветещи плафони! Пратихме те да ровиш в бушоните, а може просто да са им изгорели крушките
  6. ^Това, което казваш, не е ли само при коли, на които плафона и мап лайта са едно и също тяло, само отпред при огледалото? Вкарваш ме в размисли! Джазката не е при мен в момента, за да проверя, ама нещо ми се мота, че и тя е така - плафон и мап лайт в едно тяло. п.п. За автора на темата. Плафонът в купето трябва да светва още с отключването на колата с дистанционното. Светва и контактния ключ. Двете изгасват, когато завъртиш ключа на контакт. Когато загасиш колата, със изваждането на ключа от контакта плафона светва, още преди да си отворил врата и изгасва постепенно след заключване с дистанционното. Когато отвориш врата или багажник на таблото светват ли индикациите? Трябва да са 2 - една за врата и друга за багажник.
  7. Да. Това отпред с бутоните не е плафон. Включва се само от бутоните до него, светлината е насочена, като от фенерче и служи да прочетеш нещо през нощта. На английски му викат "map light", т.е. да си разгледаш картата.
  8. Заповядай: http://www.fastjapcars.com/mod-subjects-viewpage-pageid-1.htm
  9. Има вероятност двата проблема да не са свързани. Блутута може да е от лентов кабел във волана, или някъде другаде по веригата между волана и "радиото". Плафоните в купето и багажника трябва да са на две различни вериги. И все пак, някъде двете вериги най-вероятно се съединяват и минават през общ предпазител. Плафонът в купето трябва да свети само при отваряне на врата, а плафонът в багажника само при отваряне на багажника. Щом и двата не светят значи проблемът не би трябвало да е в бутоните на вратите или на багажника. Говоря уклончиво, защото не познавам CR-V 3, но на CR-V 1 и 2 е така, и предполагам, че и на 3-ката плафоните работят по подобен начин. Освен плафоните, има ли нещо друго по колата, което да не работи? Питам, защото: Същият проблем с плафоните имах на настоящето ми CR-V 2. Купих колата само с един ключ и без дистанционно. Купих и обучих дистанционно. След това се задълбах в проблема с плафоните. Освен плафоните не ми работеше задната чистачка, не мигаха аварийните при откл/закл с дистанционното и на таблото постоянно светеше червена лампа за проблем с алармата. Светеше и по време на движение. Разрових се в предпазителите и установих, че в кутията при двигателя липсва един. Оказа се, че през този предпазител минават и четирите ми проблема - плафони, аварийни при откл/закл, задна чистачка и аларма. Като сложих нов, плафоните, аварийните и чистачката заработиха, обаче, и алармата започна да пищи. Пищи и няма спиране с дистанционното. Установих, че това е втора аларма, дублираща заводската, т.е. имах 2 аларми. Това било изискване за колите продавани в Англия. Не знам дали е само за Хонда, или и за други марки. Моите "сили" бяха до тук. За да отстраня проблема с алармата трябваше да отида в Хонда Мейн Дилър. Реших, че нямам излишни пари, след като там ми взеха 120 паунда за ново дистанционно и обучаване. Впоследствие се научих сам да си обучавам дистанционното. Намерих, къде е скрита сирената и й откачих кабелите. От тогава си карам без аларма, но всичко останало работи. Тааааааа, както каза Инспектора - започни с предпазителите.
  10. Спри да пишеш глупости! Всъщност, за да бъда честен и коректен, това, което си написал е част от истината. Ако има виене, или тропане в ДИФА (забележи - няма Т), то се чува и усеща НЕ САМО при ляв завой. Теста се прави и при пълен ляв, и при пълен десен, и напред, и назад. Най-добре от място, с повечко газ. После - несменявано масло е само една от причините за проблеми. Може никога да не е сменявано маслото и да няма проблем. Може и онзиден да си сменил маслото, и днес вече да вие, ако вчера си се правил на мъж по пясъчните дюни. По-големия враг на диференциала е претоварването. Нещо друго - виенето и тропането не идва от диференциала, а от многодисковия съединител. Именно заради него се сменява маслото, ако трябва и 2 пъти, когато има проблем. Ако и тогава не спре да вие, се прави полиране на дисковете. Ако пак не спре - ремонт. Стоянов, както каза Змията - карай си колата и си свиркай! Ако не вие на ЛЯВ завой, нямаш ядове
  11. Стига де, нали е CR-V 2?! Аз го имам на CR-V 2, Jazz 1 и предишните два броя Civic 9. По предишните ми Хонди бяха преди 2000-ната и не помня.
  12. Едно натискане на дистанционното заключва вратите. Не можеш да отвориш врата нито отвън, нито отвътре. За да отвориш врата отвътре вдигаш бутона на шофьорската врата и централното отключва всички врати. Две бързи натискания заключват и вратата (с първото натискане), и бутоните за отключване (със второто натискане). На английски май му викаха "master lock". Така заключено, единствения начин да влезеш в колата със взлом е счупване на голямо стъкло. Механизъма за заключване така е направен, че не блокира дръжките за отваряне и бутоните за отключване, а ги освобождава. Значи, дръжките и бутоните се мъндахерцат свободно, и нищо не се случва. Това е направено с цел да не счупим дръжка или бутон при опит за отваряне на заключена кола. Аз лично, откакто научих за тази екстра, ми стана навик да я ползвам постоянно, при всяко заключване с дистанционното. Поне на последните 4 Хонди в семейството.
  13. Пак търсиш под вола теле. Това скритото затова е скрито. Общи приказки на тема ремонт на кола през автофорум. Връзката с конкретния случай е минимална. Да съм казал, че в конкретния случай, даваш грешна информация?! Казваш, че си имал същия проблем и, казваш как си го решил. Ама даваш ли си сметка, че при Марто проблемът може да не е ТОЧНО същия? Може ли маааааалко да се различава от твоя? Може ли причината за проблема да не е само една, а комплекс от причини? Затова, пак казвам - Марто смени си специалистите. Явно тези сегашните няма да ти помогнат.
×
×
  • Create New...