Jump to content

Krasi-mir

Фен
  • Content Count

    2994
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Krasi-mir last won the day on May 28

Krasi-mir had the most liked content!

Community Reputation

735 Excellent

About Krasi-mir

  • Rank
    * RD8 * SQ416X-3 *
  • Birthday 04/14/1966

Profile Information

  • Кара
    у лЕво
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Willand UK / Момин Проход Сф-О

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

18798 profile views
  1. Здравей, Milkоv87, Явно не съм се изразил правилно, щом не си ме разбрал. Искрено съжалявам, и се извинявам, ако съм те засегнал. Това, къде живееш, е важно за това, какъв съвет ще получиш, според мен. Идеята да се държиш като норвежец беше провокирана от комуникацията ти с Карпера до момента, в който се "обадих". Впоследствие разбирам, че ти всъщност се държиш като такъв. Камъните, които хвърлих, бяха по-скоро за градината на Карпера, а не за твоята. п.п. Най-горещо ти препоръчвам, и искрено се надявам, да си купиш CR-V бензин автоматик. И тогава, следейки по-редовно настоящия форум и "творчеството" на някои хора (включая мен), ще разбереш, какво съм искал да кажа в твоята тема. п.п.п. А в Англия лично съм скрапирал моИ колИ за много по-незначителни проблеми. Това във връзка с това: Още един път - извинявай, ако съм те засегнал. п.п.п.п. Аааа, за малко да забравя CARPERA. Владо, преди да си скочил - и на теб се извинявам, че те споменавам. Без лоши чувства е.
  2. Ако може да се вярвя на Вики https://en.m.wikipedia.org/wiki/Honda_K_engine
  3. И в този филм съм играл. Няма и 2 месеца преди да сменявам катализатор на гореспоменатото CR-V 1, смених средно и задно гърнета на колата на съпругата ми - Сивик 6 "англичанка". Изспускателните системи на двете коли са почти идентични, на една и съща платформа са. Таа, докато си играех с моята кола, на Сивика се скъса тръбата, точно пред средното гърне. Гледах, умувах, и изумувах, че главната причина са точно тези фланци. Вибрациите и усукването между гърнетата се поемат от лещите и пружините на болтовете. Това е крайно недостатъчно. На практика се получава цяла, почти твърда тръба с катализатор, средно и задно гърне на нея. Е, има го и фактора евтина, некачествена изработка. Реших проблема като заварих меки връзки на тръбите и на двете коли. Те такова те:
  4. Не Ве, Змей, не се нервя, забавлявам се! И как да не се? Във всеки подраздел по модел, във всеки под-подраздел по генерация на модела има поне по 3 теми за катализатор. Пресен пример от преди час-и-нещо - потребител, регистриран преди година, първо мнение във форума, първа тема - "Катализатор Accord 2007 2.0". Еее, за 1г немА ли време да прочетеш някоя тема за катализатор?! Ама било за CR-V, или JAZZ, а мен ме интересува за Accord! Ми то проблема е един и същ, и решението е почти едно и също - ако не ти се дават м-найсе-стотин-хиляди лева за "оригинален", слагаш универсален. Ама бил боклук и нямало да изкара, колкото оригиналния. Е колко време ще я каряш тая кола та да ти трябва супер-дупер-яко-вечния "оригинален" катализатор?! Факт, от личен опит - CR-V 1 JDM, без катализатор няма минаване на теста за емисии. Оригинален - 300+ паунда. Универсален - £50. МинА емисии от раз, т.е. върши си работата. Не оказва отрицателно влияние на работата на двг, не променя разхода на гориво, не променя динамиката на колата. Е как да не съм хапи?! Ама, колко щял да изкара?! БаЛиМааМу ... не дочаках да видя. Няколко месеца по-късно, на магистралата, опУхах един тлъст английски язовец със 100км/ч и скрапирах колата. Един месец по-късно, за 3/4 от месечната ми заплата, си купих абсолютно същата, на същите години и километри. Само цвета беше различен. Таааа, тетака ... маайте бира с кюфтета и се радвайте на живота! Купчината ламарина - колкото изкара!
  5. Освен катализатора трябва да провериш и "гърнетата". Може и някое от тях да е задръстено, нищо, че духа от тръбата отзад.
  6. И аз само да кажа моята теория по твоя проблем, т.е.две теории: 1. Фабричен дефект, влиза вода. 2. Дясното жило се явява, както казваме ние англичаните "ниър сайд", т.е. близката до тротоара страна. Проблемът, според мен, е това, че от близката до тротоара страна на пътя са гьоловете и натрупаната киша през зимата. Тази страна на колата получава повече вода, кал и химикали. Първото ми CR-V беше страшно изгнило от тази страна, докато другат беше значително по-малко изгнила.
  7. Напълно съм съгласен - отвътре в купето се настройва/регулира хода на лоста за ръчната. Всички настройки на ръчната, независимо от кой тип е, се правят отзад, при освободени от лоста жила. Ако някой "майстор" предложи да регулира силата на ръчната отпред от лоста, значи е майстор-менте. При недостатъчно "силна" ръчна проблемът, обикновено е отзад.
  8. Няма спор, само факти. А сега дай малко факти и ти. Къде пребиваваш постоянно, в Норвегия, или в Стара Загора?! Ако е в Стара Загора, добре. Появява се Карпера и ти пълни мозъка с глу............ ъъъ, такова, с излишни неща. Не знам, за теб може и да са полезни, за мен не са. А не са ми полезни, защото пребивавам постоянно в Англия. А във Англия нищо не е като в България. Нито климата, нито пътищата, нито горивата, нито резервните части, нито сервизите, нито цените, нито манталитета, нито отношението към купчината ламарина, с която си возя ГъЗъ .......... и (не на последно място) заплатите не са същите. Оглеждам близките магазини за цени на части и консумативи, и ако не ми харесат "отивам" в eBay, или Amazon. Преди 10-ина години ми трябваше цяла полуоска (т.е. заедно с двете карета) за CR-V 1 JDM. Местния Хонда Дилър ми оферира цена около £400. Аз си купих през eBay цяла полуоска за европейско CR-V 1 плюс правилното външно каре за JDM-ка за скромната сума от £120 всичко. Полуоската и отделното каре бяха японски - "SUMO". Таааа, мисълта ми е - ако ти живееш и работиш в Норвегия, ОПИТАЙ да се държиш като Норвежец. Може пък да е по-добър вариант. Аааа, и го напиши в профила си (виж моя). Сега, твое право е да си купуваш части и консумативи, откъдето решиш. Ако те устройват актуалните в България места за пазаруване, ОК, ти си решаваш. Ако не ти харесват цените на сервизните услуги в Норвегия, ОК, палиш и отиваш при кварталния майстор в България. И на въпроса: На Карпера ръчната не като "твоята". Моята ръчна, обаче, е. Задните спирачки са дискови, ама крачната. Ръчната на CR-V 3 е барабанна, както на CR-V 2, с отделни челюсти вътре в самия диск. Това е добре, дотолкова, доколкото износването на ръчните челюсти е минимално. Доколкото си спомням, тук във форума се коментираше този тип ръчна, около някаква драма с монтажа на челюстите. Има специален начин за настройка при първоначален монтаж на новите челюсти, когато се сменяват. Ако не се спази - проблем. Моето CR-V 2 мина вече над 100000 км, откакто е моe и все още нямам проблеми с ръчната, нито със жилата, нито със челюстите. Не съм я отварял даже да видя състоянието на челюстите. Проблем със жилата нямам, заради английския климат - няма зима, т.е. химикали по пътищата, няма замръзване и ръждясване на жилата. Ако трябва да изкажа моето мнение, относно дилемата ръчка, или автомат, то е очевадно - задължително автоматик. Успех с избора!
  9. Като гледам схемата в AMAYAMA изглежда да е копие на схемата в LINGS. Разликата в парт.номерата май идва от това, че в AMAYAMA колата е ELEGANS/SPORT 2008-а, а в LINGS е EXEQUTIVE 2007-а. Наскоро открих един друг каталог, който е същия като LINGS, ама включва моделите до ден днешен. https://www.parts-honda.uk/honda-cars/CR-V-DIESEL/2007/22-EXECUTIVE/UPHOLSTERY/MOLDING/17SWA701/B__4210/5/20268 Парт.номерата в LINGS и PARTS-HONDA за EXEQUTIVE 2007-а са еднакви, но за ELEGANS/SPORT 2008-а са различни. Нямам идея защо. Всъщност, не знам защо, но не мога да видя парт.номер в линка на AMAYAMA. Виждам само каталожния номер на схемата - В-4210, който е в долния десен ъгъл на схемата и е еднакъв във всички каталози.
  10. Верен отговор ще получиш от Питай него, от къде, и какво да купиш, или го помоли направо да ти изпрати. Няма да е безплатно, ама ще си доволен. Идеята с добавките на Карпера я игнорирай. Не слагай такава гняс в системата, ако нямаш проблеми все още.
  11. Не е задължително катализатора да е оригинален. Нов, универсален катализатор за твоя Акорд е £46.50 от английския eBay. Доставката до адрес на българска транспортна фирма в Лондон е безплатна. Цената за доставка на такава фирма до адрес в България е различна, но не е болка за умиране. Доставчикът, който аз ползвам, например, взема твърдо £14 за пакет под 10кг и £1.20/kg за пратки над 10кг.
×
×
  • Create New...