Jump to content

Krasi-mir

Фен
  • Мнения

    2586
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

535 Excellent

Относно Krasi-mir

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    у лЕво
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Willand UK / Момин Проход Сф-О

Последни посетители

17872 профилни разглеждания
  1. Krasi-mir

    Civic не пали

    Не мога да редактирам вече. Спомних си, че това със скъсаните кабели и сутрешно непалене го преживях, и с англичанката на съпругата ми, Сивик 6 с D16Y3.
  2. Krasi-mir

    Civic не пали

    Моето сутрешно НЕпалене - три пъти на 2 различни CRV-та 1-ва ген с B20B JDM двигател. 1. Липсваща пружинка между бобината и капачката на "делкото". 2. Второто CR-V - същата пружинка силно клеясала до степен да не предава ток. 3. Кабели на свещите - видимо здрави. След напъване да завъртя кабела в лулата единият направо превъртя. Другият малко се опъна, само рупаше, но на третия опит и той превъртя. п.п. Ако проверявате кабели и свещи, недейте да въртите двг със извадени кабел и/или свещ. Ако го направите, бобината и/или кондензатора горят. п.п.п. Поради голямата температурна разлика през зимата в "делкото" се образува конденз, който също влошава работата му. Това с конденза го забелязах още първия път. Преди да запаля, свалям капачката на делкото, подсушавам и пали от раз. Тогава обаче бях нов с Хонда и не знаех, че между бобината и капачката трябва да има пружинка. Разбрах го чак, когато изгорих бобина и купих ново делко.
  3. Тони, япончето е сложило "малък" акомулатор плюс редуктор на "малкия" стартер. Значи, освен "голям" студен двг имаш и студен стартер със студен редуктор, и замръзнала грес в него (евентуално ръжда). Е как да не му е тегаво на акомулатора?! Дали е тръгнал, не знам.
  4. Нали ти казАх Не съм на 100% сигурен, че ще помогне и нямам идея, колко струва, но ако след едни 500-1000км смениш пак маслото, и филтрите може още да подобри нещата.
  5. Само за протокола: Няма "скорости", затова няма тропане. Автоматичната кутия е безстепенна, т.нар. "вариатор". Проблемът, ако има такъв, при тази ск.кутия е тропане и тласъци при потегляне.
  6. Чакай сега, този Човек има ли опит със CR-V 1?! Притежавал ли е такова?! Аз не съм притежавал и не се обаждам. Всичките ми CR-V-та са (бяха) автоматици. Не че нямам теория за вероятен проблем по въпроса! Не е ли по-добре да се изкаже някой, притежавал CR-V 1?! А ако има и тема "Как сами да си оправим 5-а скорост на ЦРВ-то." още по-добре. Извинявам се ... шегувам се ... просто не се сдържах. Vingrei, не ми обръщай внимание, послушай Kalintry.
  7. Krasi-mir

    Тропане в предницата

    ^ Фен, кАжи на тия 'ора, че някои неща не се получават със сам човек, еле па на тротоара пред блока. Трябва си Майстор и помощник на майстора. Помощникът клати (гумата, волана и каквото друго може), майсторът гледа и пипа (всичко що мърда). Упражнението се повтаря 2 (два) пъти - веднъж с гумите във въздуха, веднъж с гумите на земята. Желателно (т.е. по-лесно за работа) е да се прави на 4-постова рампа, която си има подвижен крик на средата. п.п. Т'ва горното може и сам човек да го свърши, ама рампата струва Едни Големи Пари, защото клати вместо помощника. edit: Забравих да спомена - волана се клати и на работещ, и на неработещ двг.
  8. Krasi-mir

    Тропане в предницата

    Може да тропат и вътрешните кормилни накрайници, тези при кормилната рейка. Може да тропат и външните. Може да тропат тампони на носачите, горни и долни. Може да тропат и ябълковидните болтове. НЕ може да тропа лагер на амортисьора, защото такъв няма. Но пък има тампони, които също може да тропат. Намери читав диагностик.
  9. Не, правят калпави алтернатори.
  10. Krasi-mir

    Искам да си купя мотор

    Аз пък искам Deauville ... ама Главата на Семейството каза "Мотор НЕ!" Иначе, преди 20-ина годинки, 6 сезона карах MZ ETZ250 с надписи Полиция на куфарите. Оттогава споделям мнението на Бранко, на по-малко от 250сс не се качвам
  11. Такааааа, За тези които не са чували - преди да яхна 2-ра генерация CR-V имах 2бр. 1-ва генерация CR-V JDM. Та едното от тях (не помня кое) беше с нек'ъв японски акумулатор 35 амперчасов. Палеше си на пушка. И в ръководството на японски си пишеше, че акумулатора трябва да е 35Ah. Това последното (за японското ръководство) не е вярно, просто такова не съм имал. Написах го, защото по-горе беше сложен край на спора с написаните в руското ръководство 55Аh. Това, добавено към 35-те Аh в моята JDM-ка, породи в мен няколко въпроса: Е ли възможно руснаците да са "превели" капацитета на акумулатора съобразено с тяхната люта зима?! Какво пише в английското ръководство?! Какво пише в канадското ръководство, на френски обаче?! И не на последно място: Някой знае ли от какъв език е преведено руското ръководство?! п.п. Емич, Чети бе човек, четИ! 'найш ли, как ме изненадА като прописа тук. Викам си, Тоя па на к'ъв се праИ, тук пише, а в офроуда си мълча цели три страници?! п.п.п. Маркони, Помисли си пак за предложението на Емича. edit: Докато писах се е появил нов пост в подкрепа на последния ми послепис
  12. Krasi-mir

    OBD2 в колата ми

    Метален кламер
  13. Krasi-mir

    Покупка

    Ти па!?! Следващата ми Хонда (огледал съм се в Odyssey 2.4 JDM) пак ще е автоматик.
  14. Krasi-mir

    Покупка

    Да бъде, или да не бъде автоматик си е лично твое решение. Аз съм си избрал автоматик. Това ми е третото CR-V автомат, плюс един Сивик 6 "англичанка" автомат на съпругата ми. Това, че няма информация за цена на ремонт на АСК навежда на мисълта, че никой не е правил ремонт. Явно са достатъчно надеждни тези хидротрансформаторни АСК.
  15. Новите кубатура и коне директно го пращат на Технотест. С две думи - законния път е дълъг и скъп, и не включва фабрикуване и киселина.
×