Jump to content

Legend91

Фен
  • Content Count

    346
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Legend91 last won the day on November 19 2020

Legend91 had the most liked content!

Community Reputation

82 Neutral

About Legend91

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord coupe 3.0 J30A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    Стари коли :)

Recent Profile Visitors

1350 profile views
  1. Обичам ускорението, било то от място, било след завой, съпроводено неизменно от ръмженето на двигателя. Харесвам също така и бързо взетите по идеалната крива и без много люшкане завои. Мразя обаче тесните ленти в София, бул. Тодор Каблешков 👿, гъстия трафик, и оня "еко"идиот: софийския главен архитект!
  2. Застигал съм колоездач. Ми добре, че беше на алея в парка, та карах с около 5 км/ч. Беше напълно невидим, помислих отначало рефлекторите на педалите му (само това му се виждаше) за някакво животно, и добре че включих дългите. Не разбирам как възрастни хора карат колело в насрещното и без дори едни мигалки за 4 лв да си сложат. А другата крайност за която сега се сещам пък са прекалено мощните велофарове и вирнати нависоко - страшно много заслепяват.
  3. Ами аз се сещам и за подобен случай: един дядо с Ладичка с 50 на магистралата. Аз карах както обикновено си карам - с около 110, ще кажеш, нормална скорост, дори и бавно за някои. Но дядото толкова бързо го застигнах, че си беше стряскащо.
  4. Недейте така. Мощната кола освен че изпреварва по-бързо, може и да избяга от опасност по-бързо, когато вместо спирачка газта е по-добър избор (имам и такава случка: Бентли което ме застигаше бързо-бързо с 200), но освен това и спирачките и са много по-яки. Дори, ако застрахователите бяха честни, би трябвало колите с под определена мощност да имат по-скъпа застраховка, даже да не им се позволява да излизат извън града. Тия френски огромни СУВ, а като погледнеш двигателя: 110 к.с. и то само с помощта на турбокомпресор са направо смешни
  5. Мястото за изпреварване си е опасно, завоят ми се вижда доста близо. Аз самият много се ядосвах на себе си, че си позволих да изпреваря автобус, който се движеше с 50 на участъка между Кокаляне и Долни Пасарел (това е един виещ се в планината път) . Преди мен го изпревари едно БМВ Х5. Да, по-бързо го изпреварих от Х5цата, при това на по-дълъг празен участък. Уж и през дърветата гледах дали има кола в насрещното, зад завоя, и от 50 скоростта стана на 120 за секунди, но после, като се замислих "ами ако отсреща някой също изпреварва със 120?" Тези към 300 метра биха се стопили моментално...
  6. Трябва ми по-малка, но мощна и луксозна (ежедневна, градска) кола, нещо като БМВ 330, но тоя Легенд.... Еххх, да го комплектовам с едно Легенд купе от 1991.... По-новият за всеки ден, класиката за неделя сутрин
  7. Аз нещо не съм привърженик на многото предавки, това ми е малко като война на цифри, а и в града представяш ли си какво цъкане ще падне? Докато кутията не се свари.... (то нищо чудно и това да им е точно целта) Иначе за ръжда, съм сигурен че не е това проблема, защото колата е от Испания, а и преди буксуването си работеше перфектно, с някакви малки изключения, когато качи предавка точно когато вече съм отпуснал газта и оборотите са под 1000, тогава пак леко биеше, но това смятам е нормално, и с ръчните кутии се случва. @jijane Ще я дам да изчистят соленоидите за сега. На място, с натисната спирачка, бие при поставяне на лоста на 2-ра, на 1ва това нещо го няма. Явно тези кутии не бива да се допуска да буксуват за повече от част от секундата в никакъв случай
  8. @jimi При моята е от буксуване в дълбок сняг, тогава се появи. После на светофара дига обороти, но не ускорява адекватно, след половин час това се оправи, но оттогава остана преритването от 1ва на 2ра
  9. Това почистване на клапаните оправи ли проблема на 100%? Да не рита, ама грам, както е на другите предавки - да не се усеща кога сменя освен ако не погледнеш оборотометъра? То ясно че изтрития материал по фрикционите няма да ми го върне, но поне да не ми напомня....
  10. Може ли малко по - подробни координати? Моята леко "придърпва" от 1ва на 2ра, а ако я огранича директно на 2ра от лоста с натисната спирачка, на място, мисли половин секунда и после - Бам!, удря (Това между другото се случи след затъване в дълбок сняг и измъкване с буксуване)
  11. Синьо светещи крушки с 6 години гаранция. Отворил съм ги само за да видя как светят. Не е синкаво-бяло на 6800К, както е според сайта на Осрам, а чисто синьо. Вече не се произвеждат, Осрам прави само стандартните с 4 години гаранция.Цена 20 лв. Тел 0882981717. Намират се в София, пращам и с куриер.
  12. А в автомивката на Дружба дали дават инструменти или се налага да си носиш? Какъв размер ключ трябва за маслената пробка на Хонда?
  13. Ъпдейт. Дадох таблото на един местен ТВ техник, и като се прибави факта че смених цялата подсветка с LED, вече не губи цифри.
  14. Значи Mobil 1 ESP го бях дал за тестване с уред на Yacco: след минати 3000 км (но!) неособено натоварен градски трафик, без задръствания, беше на 11% , като за смяна се препоръчваше да се направи когато премине 50-60% (скалата на уреда минаваше в оранжево)
  15. Аз карам само с Mobil 1 ESP 5W-30. Колата се чувства чудесно с него, но при мен и мотора е в отлично състояние. Напоследък се замислям да го сменя с FS 0W-40, защото карам почти изключително градско, а ESP все пак е нископепелно масло, не може да изкара много.
×
×
  • Create New...