Jump to content

Legend91

Фен
  • Content Count

    247
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Legend91 last won the day on November 19 2020

Legend91 had the most liked content!

Community Reputation

65 Neutral

About Legend91

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord coupe 3.0 J30A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Bulgaria

Recent Profile Visitors

923 profile views
  1. @Buge Вече не е толкова студено, но я пробвай сутрин да я покараш извънградско с по-висока скорост, един вид да замръзне, да видим дали ще светне като на моята? @CARPERA Течността съм я сменял, вече колко цялостно са го направили не знам, само по предните джанти имаше потекла течност. И в казанчето е бистра, и едно отваряне и затваряне на капачката последния път изчисти грешката. Течността вътре много-много не се различава докъде е, но в онзи мразовит ден, когато светна баш посред път, като слязох да погледна ми се видя на макс. Сега това нещо защо се влияе от студа е интересното???
  2. @Buge След като отворих казанчето до този момент не го беше правила, но в големите студове (-15) отново го направи с разликата че беше известно време след като покарах колата извънградско (т.е. в момента, в който преди лампата гаснеше :D). Спрях, излязох да проверя спирачната течност, като пипнах капака: леден. Антифриза и той не беше на обичайната си температура, а няколко деления по-надолу.
  3. Аз говорих и с един таксиджия. Той ми обясни че и на таксито също не искали да сменят спирачната течност, защото пробките били ръждясали и не можели да се отвият. Имало опасност да се скъсат. Също можело, по неговите думи, и да "клеясат". Хубаво де, аз имам криогенен спрей за разблокиране, не може ли с него да се пръснат и отвият ако и моите са такива, макар че ръжда по апаратите никаква не виждам, за клеясване: не зная.
  4. Вижда ли се нещо при паркиране нощем в такъв случай?
  5. Това не важи ли само за Русия? @honda_japan Що се отнася до тубите аз съм купувал масло и от Yacco, което няма фалшификати (рядко срещана марка) и на тубите може и ясно да си личи печата с датата на производство на тубата, а може и просто да е буца стопена пластмаса
  6. @Г.Писаров Червената светлина откъм шофьора за какво служи в такъв случай?
  7. Здравейте, искам да попитам колко на брой са светлините за заден ход на Акорд 7 и 8 поколение? 1 или 2? Питам защото виждам само един бял рефлектор отдясно, а левия е червен (?!?)
  8. В ato24 обаче нямат 0-30, само 5-30, а помиите по тукашните магазини надали са за препоръчване... Като ги гледам и двете имат еднакво добри характеристики при нуски температури
  9. @honda_japan Mobil1 ESP е API SN и АСЕА С3, не е А5/В5: https://www.mobil.com/en/lubricants/for-personal-vehicles/our-products/products/mobil-1-esp-5w-30/ Става и за бензин и дизел 0W-30 е само С3, точно за дизел: https://www.oil-club.ru/forum/topic/44055-mobil-1-esp-0w-30-свежее/
  10. A5/B5 е за бензинови двигатели. На дизел би задръстило DPF-а. На теб ти трябва C клас масло. Ползвам Mobil1 ESP и смея да твърдя че двигателя работи много добре с него, допълнително е бухано с бор за повече почистващи способности. Последно като ми го тестваха, след 3000 км пробег беше амортизорано едва на 11%. Не можеш ли през капачката за маслото да погледнеш как е отвътре двигателя? Ако тези 250 к км са минати на магистрала с добра нафта, а не нашите боклуци може и да не е лошо положението.
  11. Точно изгоряла се оказа халогенната крушка. Само от ваденето и вътре се виждат 2 песъчинки стъкло при все че съм я пипал едва-едва със салфетката! Крушка на не повече от 1000 км.... 🤔 А диодите имаха и гаранция и сигурно щяха да изкарат целия живот на колата. Сега още 11 лв за нов комплект от по-миналия век и готово....
  12. Аз вече върнах халогенните крушки. Не искам да се занимавам с резистори, още повече че не виждам как да ги закрепя без да дупча метала, а това отива към посещение и на електротехник и тенекеджия. С халогенните на десния стоп всичко му свети, на левия му свети само габарита. Крушките са 2 в 1 стоп+габарит на една крушка. С диодите и на левия и на десния всичко им свети нормално, сякаш колата си иска диодите обратно 🤣🤣🤣
  13. @ceco_accord Не съм много наясно с процедурата. Имаш предвид обезвъздушаването или директно един да натиска педала, друг да изтача от апарата? Казаха ми смяна под налягане във ВАГ, но аз не съм много "за", за автомата например Хонда не одобряват такива "груби намеси"?
  14. @Митко Йотов Е те говорят за изгорели резистори, сигурно става въпрос за тези които се закачат пред ЛЕДа за да не дава грешка? Иначе как десния стоп ще свети, а левия не и то само стоп светлината му няма да свети а габарита - да, и ЛЕДа също си свети нормално и отляво и отдясно?
  15. А бихте ли обяснили защо някои майстори отказват да сменят спирачна течност? Необходимо ли е да се изтача от всички апарати с оглед в задните да не се застоява стара течност и да не вземат да ръждясват или запичат нещо?
×
×
  • Create New...