Jump to content

kvd74

Модератор
  • Content Count

    1880
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

kvd74 last won the day on October 12 2021

kvd74 had the most liked content!

Community Reputation

504 Excellent

1 Follower

About kvd74

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 09/17/1974

Profile Information

  • Кара
    D15Z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Североиз-точен Перник

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

16436 profile views
  1. И моята скромна кола мина на преглед преди 20 дена. Накрая бай Здравко вика: - Давам ти еко 2, ама да знаеш догодина еко 1. - И какво значи 2 ? - Ами, можеш да ходиш където си искаш. - А газовете как са? - А, добре са, ама колата ти е стара.
  2. Ползвайте тази тема за маслени въпроси.
  3. @Teodosy Само, ако мислиш наистина да дойдеш до Перник за колата, мога да я разгледам. Не знам, освен праговете, липовете и кожения волан, какво друго и Спорт пакета? Може би и джантите, които има.
  4. Емо, не съм. Ще го направя по твоята тема. Между другото, тупах задното гърне и дрънчи все едно има шепа ориз вътре. От отворите за конденза изпадат черни парчета метал. Толкова бързо да са се разпаднали преградите вътре!? Външно си е като ново. Ще го сваля да го изтупам хубаво. Весело посрещане на Новата година.
  5. Задното гърне е на 5г., Уолкър. Има две 4мм. дупчици за изтичане на конденза. Запуших ги и пак направих клип. Няма някаква разлика. Разхода се увеличи изведнъж и даже я оглеждах за теч от резервоара и маг.тръби, чак до рейката. Забелязах също, че не "заспива", ( това е когото мине на много бедни смеси и леко забие муцуна ), при каране с постоянна скорост да дълъг път. Също и икономайзера светеше до 120км/ч., а сега още преди това угасва. VID_20211230_152150.mp4
  6. Едва ли има проблем със втек соленоида, но това може да се провери. По-скоро колата не е в пълна кондиция и съчетано с дългите скорости няма сили да поддържа скоростта на 5 предавка.
  7. Привет на всички и весели празници. От скоро забелязах изменение на шума от ауспуха и някакви вибрации на газовете. Когато я запаля студена работи с нормален звук, но щом загрее започва едно "пърдене", сякаш на интервали изкарва газовете. Оборотите не мърдат, реглаж на клапани е правен скоро, ново масло. Средно гърне ново и крайно на наколко години. Скоро е правен и ремонт на главата, нови клапани, гумички и т.н. Мисля, че и разхода на гориво се увеличи, може би грубо с 20%. Развърта се до прекъсвач. Та, освен проблем с проходимостта на катализатора, нещо друго? Днес бях на тех. преглед и човека рече- Получаваш кат.2. -И какво значи това? -Че, можеш да ходиш където искаш с колата. - А газовете как са? - Добре, ама колата ти е стара.! Загряла кола, по-долу студена. VID_20211228_150226.mp4 VID_20211229_124458.mp4
  8. Честито и много безаварийни километри.
  9. Потърси със сходни рамери на диаметрите, и само с по-голяма дебелина задължително, може би 4мм.
  10. Да не те излъжа без да искам, но мисля нещо четох, че след 12.09г. им слагат обикновен автомат, а не адаптивен според стила на карането. И би трябвало да е безплоблемен при навременна смяна на маслото му.
  11. Този, освен шев няма и кожа, така си е фабрично гумен.
  12. Аз, пък, да ти кажа, мисля, че не са пипани воланите. До колкото виждам са с оригинален ръчен шев, тип "борче"<<<<. Такъв никой тапицер няма да се наеме да прави, освен на естествена кожа и с добавка в цената за сложност. А продавачите търсят евтиното и няма да я платят. Но, ако техн.една кола е добре, не се хващайте, че волана е бил поправен. Плата на седалките е залепен за дунапрена и са мн.трудни за ремонт. Затова и, може би, на повечето са си с ориг.плат и със забележки.
  13. Потърси място където рециклират рейки и ги разпитай, би трябвало да знаят, а дали ще ти споделят не знам, до хора си е. Иначе, имах жигулка на която се регулираше луфта на волана от нещо на пръта, мисля секторна кутия се наричаше. Регулира се подобно на реглаж на клапан, охлабваш гайка и в нея навиваш/развиваш шпилка или др.нещо. Ако обереш много луфта волана ставаше тегав за въртене.
×
×
  • Create New...