Jump to content

kvd74

Модератор
  • Content Count

    2018
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

kvd74 last won the day on June 20

kvd74 had the most liked content!

Community Reputation

624 Excellent

2 Followers

About kvd74

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 09/17/1974

Profile Information

  • Кара
    D15Z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Североиз-точен Перник

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

21538 profile views
  1. Логично е да е във шофьорската врата. Търси ли го там?
  2. Проблем, също, може да ти създава прокапващото маркуче при капачката, което въпреки "опашките", пак не уплътнява. И, когато двигателя изстива бавно, системата почва да прави вакум, тя не дърпа антифриз от казанчето, а дърпа въздух от хлабавото място на маркучето. Това маркуче би трябвало и без никакво стягане да държи плътно и да не капе. Ако се е разширило при "опашките" , го отрежи там и хвани на ново. Ако идва късо, направо ново със съответния подходящ вътрешен диаметър.
  3. Според мен- първо пробвай със старата капачка как ще е работата, да си наясно дали тя е проблема, а после си смени и маркуча.
  4. Май маркуча играе ролята на разширителен съд. Или маркуча е дефектирал/разтегнал/, или капачката не отваря коректно на 1.1, а на повече. На студен мотор е нормално да прелее леко при отваряне на капачката.
  5. Привет на всички. Имали някой такава Акура или да е имал, да сподели мнение за нея- обслужване, здравина и каквото се сети?
  6. Оригиналния феродов диск е с гумени буренца, вместо пружини.
  7. Може да се възползваш от услугите му.
  8. Само да уточня- имах в предвид тази ябълка, която е вътре, след маншона, в кожуха на съединителя. Освен скърцането и педала става по-лек за натискане.
  9. Не, беше преди много години. Бях записал координати на една фирма от София. Помня, че струваше 400лв., цялостно изграждане на темпомат за автомобил за който, нищо такова не е предвидено фабрично.
  10. Има фирми, които поставят темпомати, предполагам те могат да помогнат и ще разбереш колко ще струва.
  11. По-вероятно е да скърца вилката на съединителя, която долната помпа бута за да отдели съединителя. Дръпни маншончето и с грес на спрей с пръчица гресирай ябълката, върху която лагерува вилката.
  12. Привет на всички. Моята скромна кола има някакъв проблем, "от дъжд на вятър", отказва да запали. Връщам ключа и пали. Накрая установих, че не подкача бензиновата помпа, просто не се чува. Като, решение на подобно непалене с отказваща помпа, знам, че се презапоява главното реле. Но направих самодиагностика от двупиновата букса в жабката и излязоха две грешки- 15-Ignition output signal, и 21-Vtec spool soleonid valve. Тази втората, мисля е стара. Когато сменях уплътнението на този клапан бях забравил да включа буксата и светна чека в движение. След закачането и угасна. Но какво може да значи първата, за ориентир?
  13. Ако е до моя разход, то няма никакви усилия и цели, просто пишем разхода. По магистралата си карам в горната граница, естествено. Знам колко се нервят тираджийте, когато настигнат някой заспал и трябва да изпреварват. След това до Стражица си е 40-60-90. Тя колата си е фабрично кръстена Икономик, Vtec-E /economy/, не че аз искам да я наричам така. Това и е разхода и по "книга"- Разход на гориво - градско7.7 Литра/100 км Разход на гориво - извънградско5.2 Литра/100 км Разход на гориво - комбинирано6.5 Литра/100 км. Тегло 1065 кг. И, ако ми е до спестяване на пари нямаше да я карам от толкова години на бензин.
  14. Моят икономик продължава да "кърти мивки". Разхода на два "трипа" и смесеният от тях. По-малкият е Перник- Стражица и обратно.
×
×
  • Create New...