Jump to content

kvd74

Модератор
  • Мнения

    1406
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

Обществена Репутация

306 Excellent

Относно kvd74

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 17.09.1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Кара
    D15Z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Североизто--чен Перник

Последни посетители

12656 профилни разглеждания
  1. Днес премерих и вътрешния диаметър на пружинката, оказва се с 0,6мм. по-хлабава/5,5мм./ от една гайка със същата резба и "фи"/4,9мм./, и като навих един болт ф6 в пружинката направо си "клипаше"от хлабаво. В заключение- нищо не става от тези пружинки.
  2. Твърде зле изглежда външно, салона също е доста мърляв, но пък мотора може да е "6", все пак е Исузу.
  3. Маркони, дай инфо за гресирането, не може да не знаеш.
  4. И така, само за информация, тези пружинки, които се продават тук за възстановяване на резби и купени отделно от комплекта, които струва 56лв., не са приложими. Вътрешно може и да е М6, но външният диаметър е никакъв- около 7,6мм., та с никакъв медчик не може да се нареже подходяща резба за тази пружинка. Нестандартният М7 е малък, М8 е хлабаво. Но пък медчика в комплекта е точно, или приблизително, 7,6мм., тъкмо за пружинката, както каза продавача- да те принудят да си го купиш.
  5. реостат на вентилатора

    Ако, още не е решен проблема, това е ориг.реостат: http://namaleniavtochasti.com/cr-v-rd1rd2-1997-2001/33289-rezistor-79330s10a42-077800-0810-honda-cr-v-ventilator-parno.html
  6. Аз сложих марка Спидан лятото от едната страна и скоро и от другата. Колко ще карат не знам, както казвали майсторите- "Ще ги наблюдаваме". Сигурно е важно да са точната дължина за да не се опъват излишно, вярно е хармоника, но все пак. Моите са за Ровер, но на вид и размери са като оригиналните, иначе излизаха други по форма.
  7. Щом са разкачани жилата е имало някакъв проблем. Освен да ги закачиш е нужно и отрегулиране. При врътка максимално на топло вътрешната клапа трябва да е отворена също на макс, за приток откъм питата, както и кранчето на макс отворено за подгрева на питата.
  8. Питай https://forums.hondabg.com/profile/1880-izanagi/ , може да има налични.
  9. Проблем с турбото...и не само:(

    Типично по български да се прикрие каквото може, дори такъв важен проблем с турбото. Още се чудя по Дескавъри, в "Да продадеш колата си", като почнат да ремонтират едни невидими проблеми, ама просто манталитет. Има специализирани сервизи за Хонда в София, които може да ти помогнат адекватно, но можеш и сам да пробваш с части втора ръка, стига да знаеш точно какво трябва да търсиш. Има и фирми, които рециклират турбо, колко струва и къде обаче не знам. Чел съм и, че дезела на Ровър е доста "железен", както и, че е само с 3 подгревни свещи. Пози човек от форума може да ти каже нещо повече: https://forums.hondabg.com/profile/9537-mar_tod/
  10. Гарнитура

  11. Поръчах и сложих оригинални, други не намерих, 50 лв. дойдоха.
  12. Каква хонда да търся?

    Един Сивик 6 ген. с 5 врати би те устроил. Малък данък за 1.4 мотора, здрав и евтин за обслужване, май и обикновени газови стават. Дори и нов внос ги има още. 1.5 мотора е най- икономичен, както 90 к. с., така и фейслифта със 114, но са кът.
  13. Ако има датчик на ск. кутия-провери го или смени. Не съм чел за подобен проблем, не съм го и имал.
  14. Гарнитура

    Болтовете са с ограничител на резбата, за да е равномерно стегната гарнитурата отвсякъде, няма стягане, просто щом ограничението на болта легне на главата спираш всякакво натягане. Иначе ще превъртиш алуминиевата резба, като мене. За да не уплътнява гарнитурата добре трябва да е по-ниска от нужното, но щом те е препоръчана от Дупница трябва да е наред марката. А тия шайби на болтовете не знам как и къде точно ги е сложил, ако са там където си мисля, предполагам сега от тях може да ти текне масло.
×