-
Content Count
1912 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
7
kvd74 last won the day on June 3
kvd74 had the most liked content!
Community Reputation
530 ExcellentAbout kvd74

-
Rank
Опитен
- Birthday 09/17/1974
Profile Information
-
Кара
D15Z8
-
Пол
Мъжки
-
Място
Североиз-точен Перник
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Ами, имат някакъв специален профил, малко като конус са отдолу. Търси в авточасти магазините.
-
Под главите на болтовете има гумички за уплътнение, явно са се спекли.
-
И при мен проблема е точно там, да видя какво ще излезе от ремонта. Ако го бива, ще пиша да се похваля, ако не дай адрес на майсторите в Княжево, не са ми далеч.
-
Не знам, но има логика това, което казваш, но пък толкова блокирали. Все пак ги измих и смазах и едвам с едно шило мърдат по малко, а едното и не ще. Монтажа на колелетата е като на шарнирен болт, оста се движи спрямо него в поне две посоки. Толкова да е блокирало, все пак е метал в ПВЦ и няма никаква корозия!
-
Привет на всички. Свалих стъклоповдигача на шофьорската врата за ремонт. Интересува ме тези малките колелета, на които се движи ножицата, трябва ли да се въртят в улеите или само се влачат в него? Измих ги с бензин хубаво и смазах, две от тях превъртат принудително и много трудно, третото хич не ще.
-
Волан/"Проблем с поведението на колата при завиване"
kvd74 replied to ivan047's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Чак от толкова рязко почукване на волана мисля е нормално да се залюлее колата, все пак не е картинг количка. -
Теч на масло близо до измервателната пръчка
kvd74 replied to stojkovskimarjan's topic in Civic 6та ген. (1996-2000)
Може да имаш теч от уплътнението на капака на клапаните, от точките, където се слага по малко силикон преди да се монтира. Иначе, ако е от главата, как ще се качи нагоре. Както ти казаха, напръскай с обезмаслител или просто бензин и отмий с пулвелизатор с топла вода да се види после от къде ще тръгне да омаслява. -
Такива невидими течове са много неприятни, дано се види къде е проблема. А за количеството фреон в системата при мен е 500-550гр., за 1.5, 114кс, по сервизно ръководство.! @stojkovskimarjan Само, ако е стояла на слънце е парник известно време и карам с отворени прозорци и вкл.клима. После никакъв проблем в движение колкото и да е навън. Важно е и клапата за вътрешна циркулация на въздуха да е включена.
-
Подходящ сервиз- свален катализатор колата загрява
kvd74 replied to Suexilin's topic in Технически въпроси
Сигурни ли сте, че не е нещо от парното проблема с топлината в краката? -
И на мен ми излезе около 120лв., но с ремонта на тръбата+ допълване, тава преди 3г. 1кг.фреон R134а гледам струва от 36-70лв. според разфасовката. За японките не знам, но на английския Сивик 6 климатика е повече от добър.
-
Капачките за радиатори на Хонда са два типа, трябва ти от този: https://www.autodoc.bg/ashika/8094934
-
Ако е видна дупчиацта и е сигурно, че е само тя проблема нека я запоят, алуминия се запоява успешно. На моята имаше проблем по-голяма тръба, около 14мм., минава зад водния радиатор долу. Срязаха я около 30-40см. и запресоваха маркуч, защото имаше множество шупли по тръбата на това място.
-
Обща поръчка на масла от ato24.de - до 18-ти май
kvd74 replied to Ronin7's topic in Общи поръчки от страната и чужбина
Привет. Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-40- 4л. HONDA PSF 0,354 L- 1бр. + 2 (две) подложки Стойност на поръчката: €24.25 + €6.99 = €31.24*1,9775 = 61.77лв.+12лв.=73,77лв. Начин на плащане: по сметка в ОББ / преведени на 17.05. Начин на получаване: Еконт -
Честита кола и много безаварийни мили.
-
Привет. И така, разхода се оправи в началото на пролетта. Първо свалях задното гърне и от него изпаднаха доста метални парчета, две шепи. От това, обаче разхода не се оправи. Успях да развия и ланда сондата, за да погледна питата на катализатора. Очаквах да е затапена и черна, в нея ми бяха съмненията, но се оказа, че е съвсем добре на вид. Бръкнах и с една тънка тел в наколко от проходите и, и стигна до тръбите отдолу. Межувременно скоро смених и въздушния филтър, че май съм го поизпуснал малко, и разхода си дойде на старото място и колата, макар и стара, пак е Икономик . И, според мен, "проблема" беше комплекс от затапен въздушен филтър и застудяването на времето.