Jump to content

kvd74

Модератор
  • Мнения

    2038
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    12

kvd74 last won the day on Юни 20

kvd74 had the most liked content!

Обществена Репутация

638 Excellent

2 Последователи

Относно kvd74

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 17.09.1974

Profile Information

  • Кара
    D15Z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Североиз-точен Перник

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

22797 профилни разглеждания
  1. Привет. Линк: https://ato24.de/en/ato24-engine-oil-synth-5w-40.html Вид и количество: ATO24 ENGINE OIL SYNTH 5W-40, 1х5л. Стойност на поръчката: 1. 1х€22.79*2,15=49,00лв. Общо 49лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Еконт, обединена с /5343/ от obshtiporachki.online
  2. Каква е тази бленда? На клипчетата видях къде е проблема. От тази фуга е при мен, но пък ти си решил проблема по друг начин.
  3. Изглежда добре колата, както и цената. Един борсаджия вика- да имаш бензинова Хонда е като да имаш пари в банката.
  4. Колега, няма нужда да пускаш една и съща тема в разни радели. Ако, някой знае нещо по твоя проблем ще го напише тук.
  5. kvd74

    Видео

    Трите режима на CVT-то при Хонда.
  6. Като стана дума за Мазда много добре изглежда модела CX-9 до 2015г., 3.7i-277кс., 4х4. Двигателя е на Форд, работи с цикъл на Аткинсън. Голям ван с дължина 5,10м.
  7. Хонда си е най-доброто, но може да се поинтересуваш от Лексус 450Н от тези години. Води се с вариатор, но не с клиновиден ремък, а с планетарни зъбни колела. Даже има опция за ръчно превключване на предавките! Многоточков инжекцион, с разход на газ 11/100км. Ако имаш смелост за 3,5 шестак и 2150кг. кола, мисля е доста на ниво, като здравина и обслужване. Няма кардан, отзад е само ел.мотор. По батерията може да се сменят отделни клетки при нужда.
  8. По-дълги са, няма да стане "болт он".
  9. Няма разлика. Ако имат две бройки леви от предна врата вземи една и за мен.
  10. Може би от всяка с 1.7 бензинов мотор, примерно американски Сивик 7 генерация, има ги с такъв мотор.
  11. WD-40, пръскаш, чакаш, пръскаш и пак чакаш. На другия ден пробваш да развиеш.
  12. Логично е да се смени термостата първо, после да се разбутва ангренажа заради водната помпа, която не е лошо да се смени вече. Аз за втори път слагам AISIN. Първата я карах да 72 х.км., втората е 32 х.км., но вече има лек теч от дренажния отвор. И първата не я свалиха о.к. , но поне беше на повече км. Иначе изглеждат добре направени, Ю. Корея производство.
  13. Не е толкова зле, можеше да е станала на "юфка". Работа може да свърши и бояджия, с леко запълване на фугите и боя.
×
×
  • Създай нов...