Jump to content

kvd74

Модератор
  • Мнения

    1408
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

306 Excellent

Относно kvd74

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 17.09.1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Кара
    D15Z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Североизто--чен Перник

Последни посетители

12685 профилни разглеждания
  1. На части CR-V 2010 г

    Снимки, тел.номер и цени?
  2. LED крушки

    Изкараха 2 г. при мен, пак си взех, 32лв.е комплекта. Ледовете с гаранция ли са или не горят?
  3. Днес премерих и вътрешния диаметър на пружинката, оказва се с 0,6мм. по-хлабава/5,5мм./ от една гайка със същата резба и "фи"/4,9мм./, и като навих един болт ф6 в пружинката направо си "клипаше"от хлабаво. В заключение- нищо не става от тези пружинки.
  4. Твърде зле изглежда външно, салона също е доста мърляв, но пък мотора може да е "6", все пак е Исузу.
  5. И така, само за информация, тези пружинки, които се продават тук за възстановяване на резби и купени отделно от комплекта, които струва 56лв., не са приложими. Вътрешно може и да е М6, но външният диаметър е никакъв- около 7,6мм., та с никакъв медчик не може да се нареже подходяща резба за тази пружинка. Нестандартният М7 е малък, М8 е хлабаво. Но пък медчика в комплекта е точно, или приблизително, 7,6мм., тъкмо за пружинката, както каза продавача- да те принудят да си го купиш.
  6. реостат на вентилатора

    Ако, още не е решен проблема, това е ориг.реостат: http://namaleniavtochasti.com/cr-v-rd1rd2-1997-2001/33289-rezistor-79330s10a42-077800-0810-honda-cr-v-ventilator-parno.html
  7. Аз сложих марка Спидан лятото от едната страна и скоро и от другата. Колко ще карат не знам, както казвали майсторите- "Ще ги наблюдаваме". Сигурно е важно да са точната дължина за да не се опъват излишно, вярно е хармоника, но все пак. Моите са за Ровер, но на вид и размери са като оригиналните, иначе излизаха други по форма.
  8. Щом са разкачани жилата е имало някакъв проблем. Освен да ги закачиш е нужно и отрегулиране. При врътка максимално на топло вътрешната клапа трябва да е отворена също на макс, за приток откъм питата, както и кранчето на макс отворено за подгрева на питата.
  9. Питай https://forums.hondabg.com/profile/1880-izanagi/ , може да има налични.
  10. Проблем с турбото...и не само:(

    Типично по български да се прикрие каквото може, дори такъв важен проблем с турбото. Още се чудя по Дескавъри, в "Да продадеш колата си", като почнат да ремонтират едни невидими проблеми, ама просто манталитет. Има специализирани сервизи за Хонда в София, които може да ти помогнат адекватно, но можеш и сам да пробваш с части втора ръка, стига да знаеш точно какво трябва да търсиш. Има и фирми, които рециклират турбо, колко струва и къде обаче не знам. Чел съм и, че дезела на Ровър е доста "железен", както и, че е само с 3 подгревни свещи. Пози човек от форума може да ти каже нещо повече: https://forums.hondabg.com/profile/9537-mar_tod/
  11. Гарнитура

  12. Поръчах и сложих оригинални, други не намерих, 50 лв. дойдоха.
  13. Каква хонда да търся?

    Един Сивик 6 ген. с 5 врати би те устроил. Малък данък за 1.4 мотора, здрав и евтин за обслужване, май и обикновени газови стават. Дори и нов внос ги има още. 1.5 мотора е най- икономичен, както 90 к. с., така и фейслифта със 114, но са кът.
  14. Ако има датчик на ск. кутия-провери го или смени. Не съм чел за подобен проблем, не съм го и имал.
×