Jump to content

kvd74

Модератор
  • Мнения

    1998
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    9

kvd74 last won the day on Януари 5

kvd74 had the most liked content!

Обществена Репутация

609 Excellent

2 Последователи

Относно kvd74

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 17.09.1974

Profile Information

  • Кара
    D15Z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Североиз-точен Перник

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

18616 профилни разглеждания
  1. Сваляш капака на клапаните и въртиш, със 17 ключ, болта на шайбата на кол.вал обратно на часовниковата стрелка. В същото вчеме наблюдаваш кога ще излезе отгоре на ролката на разпр.вал надписа на ремъка, ако знаеш каква марка е сложил, и го преценяваш. Водната помпа може да се види отдолу, като легнеш и светнеш с фенерче от определена позиция. Вижда се долната и част, където е и дренажният и отвор, когапо протече. Би трябвало да лъщи алуминият на корпуса и, ако е нова.
  2. Само диното ще покаже. Дръж ни в течние с проекта и успех.
  3. Под самата седалка в ляво ли или на пода в ляво отзад? Ако е под седалката, виж в багажника в ляво зад корите дали ще намериш мокро след дъжд.
  4. Освен оригиналната шина да е с друго захващане. Иначе на друг CD плеър шината се монтира отпред и се закривяват едни метални изрезки по нея за контра. Между другото- в средата и дъното на отвора за радио/плеър има една пвц гърбица, която пречи на кабелите и преходната букса да се монтира удобно CD плеъра. Ако е само USB плеър, без CD няма проблем, защото е по-плитък. Та, тая гърбица я прерязах с един лист ножовка за метал. Маншона първо в предната по-широка част се издърпва нагоре, после леко напред, за да излязат задните крачета. Под ръчната има капаче и под него два болта. От там се почва разглобяването.
  5. Ще погледна на моето свалено как е, но мисля, че се вкарва по една метална паластина от двете страни и те освобождават контрите, които държат радиото за шейната.
  6. Предполагам една хилядарка ще ти отиде за ревизирането с труда на майстора.
  7. Привет. На машинката на фара има една зелена пвц врътка за отвертка. Чрез нея можеш да ги вдигнеш или свалиш ръчно.
  8. Може би не знаеш, но веднага след смъртта му късмета му проработил. На погребението му валяло силен дъжд и всички станали мокри и мръсни. Само той бил сух и чист. /черен хумор/
  9. Привет. В предната част го хванах с два рапида тип "копче" за пластмасовия праг, на челото към гумата. Отзад първо свалих калобрана, след подкалника го върнах и само пробих дупка в подкалника да мине рапида / захваща се за бронята/. По средата, зад гумата, гледано челно от към нея, вече пробих една дупка в ламарина, която обаче е, като планка и не влиза обургията в багажника, а излиза пак отвън и отдолу на багажника. Това всичко, обаче, е за английското купе.
  10. След този преглед минах още два, един пак при бай Здравко, и ми тури еко 2, но за последния ме подразниха и направо в друг пункт. -Може ли да се даде еко 2 на тази кола? -Дизел ли е? -Бензин, без газова у-а. -Има ли катализатор? -Има и работи, газовете са добре. Резултата- еко 2 и забележка, че задните спирачки са малко слаби. Последва цялостна смяна на сп.течност. В последствие разбрах, че и при бай Здравко съм можел да мина, защото имало някаква +наредба за бензиновите коли. Положението е- тормоз да има.
  11. kvd74

    Photos

    Ех, че, хубавец. Символ на соца- в него винаги има място за още един човек. Сигурно модела 280, значи хората, които могат да се съберат в него.
  12. Наистина много зелено.
  13. Колега, когато свършиш с кърпенето, боята и обработката с парафин, добре е да сложиш и едни подкалници. Пасват много добре и покриват чупката на веждата, чак до челото на калника. https://www.avtosklad.bg/podkalnik-plastichen-zaden-92345/po/honda-civic-hatchback-1999-1-2001-7-119365
×
×
  • Създай нов...