-
Мнения
1998 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
9
kvd74 last won the day on Януари 5
kvd74 had the most liked content!
Обществена Репутация
609 ExcellentОтносно kvd74
-
Ранг
Опитен
- Рожден ден 17.09.1974
Profile Information
-
Кара
D15Z8
-
Пол
Мъжки
-
Място
Североиз-точен Перник
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Сваляш капака на клапаните и въртиш, със 17 ключ, болта на шайбата на кол.вал обратно на часовниковата стрелка. В същото вчеме наблюдаваш кога ще излезе отгоре на ролката на разпр.вал надписа на ремъка, ако знаеш каква марка е сложил, и го преценяваш. Водната помпа може да се види отдолу, като легнеш и светнеш с фенерче от определена позиция. Вижда се долната и част, където е и дренажният и отвор, когапо протече. Би трябвало да лъщи алуминият на корпуса и, ако е нова.
-
Само диното ще покаже. Дръж ни в течние с проекта и успех.
- 1 reply
-
- 1
-
Под самата седалка в ляво ли или на пода в ляво отзад? Ако е под седалката, виж в багажника в ляво зад корите дали ще намериш мокро след дъжд.
-
Освен оригиналната шина да е с друго захващане. Иначе на друг CD плеър шината се монтира отпред и се закривяват едни метални изрезки по нея за контра. Между другото- в средата и дъното на отвора за радио/плеър има една пвц гърбица, която пречи на кабелите и преходната букса да се монтира удобно CD плеъра. Ако е само USB плеър, без CD няма проблем, защото е по-плитък. Та, тая гърбица я прерязах с един лист ножовка за метал. Маншона първо в предната по-широка част се издърпва нагоре, после леко напред, за да излязат задните крачета. Под ръчната има капаче и под него два болта. От там се почва разглобяването.
-
Ще погледна на моето свалено как е, но мисля, че се вкарва по една метална паластина от двете страни и те освобождават контрите, които държат радиото за шейната.
-
Предполагам една хилядарка ще ти отиде за ревизирането с труда на майстора.
-
Може би не знаеш, но веднага след смъртта му късмета му проработил. На погребението му валяло силен дъжд и всички станали мокри и мръсни. Само той бил сух и чист. /черен хумор/
-
Привет. В предната част го хванах с два рапида тип "копче" за пластмасовия праг, на челото към гумата. Отзад първо свалих калобрана, след подкалника го върнах и само пробих дупка в подкалника да мине рапида / захваща се за бронята/. По средата, зад гумата, гледано челно от към нея, вече пробих една дупка в ламарина, която обаче е, като планка и не влиза обургията в багажника, а излиза пак отвън и отдолу на багажника. Това всичко, обаче, е за английското купе.
-
След този преглед минах още два, един пак при бай Здравко, и ми тури еко 2, но за последния ме подразниха и направо в друг пункт. -Може ли да се даде еко 2 на тази кола? -Дизел ли е? -Бензин, без газова у-а. -Има ли катализатор? -Има и работи, газовете са добре. Резултата- еко 2 и забележка, че задните спирачки са малко слаби. Последва цялостна смяна на сп.течност. В последствие разбрах, че и при бай Здравко съм можел да мина, защото имало някаква +наредба за бензиновите коли. Положението е- тормоз да има.
-
Ех, че, хубавец. Символ на соца- в него винаги има място за още един човек. Сигурно модела 280, значи хората, които могат да се съберат в него.
-
Колега, когато свършиш с кърпенето, боята и обработката с парафин, добре е да сложиш и едни подкалници. Пасват много добре и покриват чупката на веждата, чак до челото на калника. https://www.avtosklad.bg/podkalnik-plastichen-zaden-92345/po/honda-civic-hatchback-1999-1-2001-7-119365