Jump to content

kvd74

Модератор
  • Content Count

    1947
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

kvd74 last won the day on September 20 2022

kvd74 had the most liked content!

Community Reputation

563 Excellent

2 Followers

About kvd74

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 09/17/1974

Profile Information

  • Кара
    D15Z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Североиз-точен Перник

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

17452 profile views
  1. Колега, не те ли дразни тая ръжда в коша. Щом се е качила до чистачките, прави сметка какво е отдолу.
  2. Само да те предупредя, че при дъждовно време ще си направиш наводнение в купето по така защипания начин. А също и акумулатора.
  3. Моят текна в сред лято. Имаше тогава, преди около 4 години, със стандартната дебелина, около 16мм. и по-дебели на 26мм. пита. Взех си стандартната. Поръчах си Валео /85лв./и Нисенс, изглеждаха еднакво и точно, като оригиналния. Валеото беше по-евтино, но без капачка, а пък моята се оказа от другия тип капачки.Така, че доплатих до 135лв. за нисенса с капачка в комплект, който беше датско производство. Единствената разлика е гърловината му горе, която е малко по в ляво, демек се пада на средата на радиатора.
  4. Имаш антифриз и в горната част на радиатора. Може да е от там и като караш струята въздух прехвърля антифриза назад към разш.съд. Моя радиатор точно от там протече.
  5. На мен ми говори. Имам такъв на колата от 10г. 20лв. струваше. За авточастите- винаги си намислям марка и им нося в магазина готовия номер за поръчка, според някакви си мои впечатления от форума, и според предлагането. Иначе, автомонтьор в Германия, за Херц Бусс ми каза, ме каквото е сложил на тях е било без проблем, след като му показах предни дискове и накладки на тази фирма, изглеждащи като истински 😉 , за 106лв.комплекта. В интерес на истината и си работят от първият ден без разлика и добре, като старите оригинални, които просто бяха изтъняли. Нямам много сменяни неща по колата, но не съм имал и проблеми след това- каре на GLO, амортисьори TOCIKO, клапани Fressia и др., основно филтри и дреболии.
  6. Ако, има TPS сензор /следи положението на дроселовата клапа и подава различно напрежение, според това, на компютъра/, може от него да е проблема. Защото, при светеща еконо лампа, тя угасва веднага при натискане на газта докрай или не, но в повече, да започне да ускорява.
  7. Привет колега Моята е с D15Z8, мотора, води се VTEC-E /Економик/. Нещо като твоя е, но със 114к.с. В началото на миналата зима ми вдигна разхода с около 25%, което не е било никога. Забелязах, че вече почти не "заспива"/минава на бедни смеси/, което се изразяваше в едно леко забиване на муцуната при продължително, около минута, каране с лека газ без ускорение. Проверих проходимостта на катализатора, беше си добре. Оказа се нещо банално. Бях поиспуснал навременната смяна на въздушният филтър. След смяната му всичко се оправи. Скоро пак го смених, на около 7000км.
  8. Общо 6 бр. Н4 крушки Осрам, с изгорели къси светлини, на дълги не съм ги ползвал. Ако, може да се ползват за нещо извън автомобила ги подарявам.
  9. Води се, че намалява разхода на гориво, може би и от там се брои за екологична джаджа. Също и намалявало някакви локални температури при горенето. При шунтиране печелиш по- чисти всмукателни колектори, а при вакумните може и с години да не се сети компа, че е шунтиран ЕГР-а. Повече от по-запознатите.
  10. @dandilov Сигурен ли си, че не се избиват, щетите. Аз мисля, че и колата се избива, зависи от километрите. Имам познат с Джаз от 8г. на газ, но метан. Сега пък я заменил уредбата на същата кола с пропан/бутан. Има навъртяни 250 000км. за 8-те години. За мен БРЦ си е по-марка, иначе и монтажа е, даже, по-важен.
  11. Уплътнението на горният панел с питата надолу е пропуснало. Купувай си нов и смяна.
  12. Рапоили са се тръбите от панела на питата. Ще трябва раглобяване и ремонт.
  13. Затапил се е, ако не е сменян. Ако е, то пробвай друга марка.
×
×
  • Create New...