Jump to content

kvd74

Модератор
  • Content Count

    1846
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

kvd74 last won the day on October 27 2020

kvd74 had the most liked content!

Community Reputation

473 Excellent

1 Follower

About kvd74

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 09/17/1974

Profile Information

  • Кара
    D15Z8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Североиз-точен Перник

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

15927 profile views
  1. Пробвай се, щом имаш времето, матералите и желанието, бояджийте няма да избягат.
  2. Честито. Ако е запазена, а би трябвало за пет годишна кола, ще си доволен. Мисля и, че за градско на къси разстояния е удачен дизелов автомобил с малка кубатура. Дизайна е добър, и интериор и екстериор, само волана е грозен за мен, отдолу дебел, отгоре тънък. Двигателя е от най-новите дизели на Хонда, т.н. "ърт дрийм техн.".
  3. @Mkilla Явно са нещо допълнително измислени, но ги има. Предполагам са еднакви и за комби. https://www.avtosklad.bg/podkalnik-plastichen-zaden-237140/po/honda-civic-uk-type-1995-1-2001-4-272601
  4. Може би трябваше от компресията да почнеш, вероятно е там причината.
  5. Принципно, ако има сонда преди катализатора, можеш на нейно място да свържеш манометър за налягане. Ако е проходим катализатора няма да има налягане.
  6. Не е лошо да уточниш и за каква кола питаш.
  7. @georgie Внимавай за ръжди с швейцарките. Освен седалките и воланите, май, са шити.
  8. @Георги_Павлов , твърде стара тема си изровил, коментиралите отдавна сигурно ги няма тук. Пусни въпроса си като нова тема и успех. Може и линк към тази тема да добавиш.
  9. Редовно ги проверявам, още са в срок 38 000 км., записвам го, на бензин. И сега при проверката нямаше натегнати. Маслото го сменям редовно и тъкмо се зарадвах, че с едно от тези, който ми предложи даде мин.разход.
  10. Иначе под капака на клапаните изглежда така, на 280 000км:
  11. Онзи ден махнах и капака на клапаните, да видя пружините на клапаните дали няма някоя счупена на въпросния трети цилиндър. Здрави са всички. Освен това премерих хлабините на клапаните, няма натегнати никъде. Погледнах и ремъка дали е правилно зацепен. След това отидох, след уговорка, в съседното сервизче на това, което спомена по-горе за мерене на компресия. Свалих на 2 и 3 цилиндър свещите. Оказва се, че на трети няма никаква компресия. Според майстора, беше възпитан към 60 г. човек, е прегорял клапан. Клапаните са на 38 000км. от последното регулиране, свещите са също на толкова, колата само на бензин. От тази подобна тема колегата @mar_tod отново позна. Благодаря на колегата @emod за предположението, на адаша @SR-71 за съдействието и още един извън форума.
  12. Можеш да си сложиш и заден десен подкалник, има ги в Тарос трейд, с оглед предпазване на купето. За горната помпа имаше преди години бутало в комплект с пружината и всички гумички, струваше 28лв. и при мен кара вече 11г. Марката беше Сайкен, или нещо такова.
  13. Колега, такава глупост да напишеш не съм очаквал точно от теб.
  14. Привет на всички, колата остана на 3 цилиндъра, изведнъж🙄. Лошото е, че тъкмо стигнах морето, когато стана това. За проба/грешка ми пратиха старите ми кабели и свещи, но няма оправяне. Проблима е в трети цилиндър. Свещта е омазнена. Дава ток на свещта, проверих го, но не знам дали е достатъчен. Има ток на буксата за дюзата, самата дюза има съпротивление 16,5 ома, колкото другите три. При откачане на буксата на дюзата мотора изобщо не променя работа. И така според мен проблемите може на са три: 1. Запушена дюза 2. Издухали сегменти 3. Счупен клапан/и. Колата пали и върви с намалена мощност, мотора тресе, отзад не пуши нищо при изфорсиране, компресията не е мерена. Така минах около 50 км., но ме чакат още 500 обратно и не знам дали е възможно да се прибера така. В Созопол минах в един сервиз, питах дали може да ми премерят компресията, защото от една стара тема подобно нещо се дължеше на счупен клапан. И се почна един бъзик за компресия в кофи, предложения за смяна на кабели, свещи и делко. Като писах делко също свалях дистр.капачка, нямаше нагар, но с фина шкурка зачистих леко пъпките и палеца. Имал съм и теч от о- пръстена. Дали маслото там може да е дало нещо накъсо? Ако имате предложение за още някаква проверка, съвет, и някой сервиз в Бургас, може би. Мисля 470км. са доста да карам така, да не се скапе още повече работата.
×
×
  • Create New...