Jump to content

karchoto

Фен
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно karchoto

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 23.01.1900

Profile Information

  • Кара
    honda civic aerodeck 1.8 vti b18c4 honda accord 7 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    димитровград
  1. Колега до къде стигна ? Сподели какво си направил.
  2. Нямам идея как се казва,не съм чак толкова запознат . Просто споделям какво е било при мен. Изкарах голям късмет, че беше само това повредата а не някой чип.
  3. Става въпрос за таблото с бушони вътре в купето до краката на водача
  4. Здравейте и от мен. Малко късно видях темата и затова се включвам сега. Този цирк съм го играл лично. При мен проблема беше същия при опит да сменя крушките с диодни ми се прецака осветлението в купето. Оказа се една платка която се намира зад таблото с бушоните. По-точно вътре в таблото. Сваляш цялото табло махаш всички бушони, букси и релета . Внимателно разглобяваш самото табло и вътре има една платка със зелени букси . Проблема беше едно товарно съпротивление от 0,22 ома . Смених го и всичко си тръгна. Дано съм бил полезен.
  5. Здравейте колеги. От скоро ми се върти в главата идеята да си сложа аларма с опция дистанционно палене .Не намерих тема по тоя въпрос и затова пускам нова. Някой слагал ли е, и има ли отзиви за подобно нещо ? Намерих няколко теми по други форуми, но за Хонда няма нищо. Помагайте ако знаете .По принцип съм се спрял на нещо такова. Без да зная дали става за моята кола.Хонда акорд 2004 2.4 автоматик https://www.ebay.com/itm/2-Way-LCD-Vehicle-Car-Alarm-Keyless-Entry-Remote-Start-System-Free-Headphones-/142650392801?hash=item2136a040e1
  6. М/у другото колега не зная дали така трябва да е но когато колата ми е наведена напред и трябва да тръгна назад т.е да включа R винаги ми е тръгвала напред.От както съм я взел е така за назад а за напред не го е правела това от скоро е това
  7. 1 .от 2-3 дни забелязвам, че започна да го прави това. 2. да има леко съпротивление и имам чувството, че ако са малко по-високи оборотите няма да тръгва назад 3. От както смених маслото (не че преди това е имало проблем) автомата включва много бързо и без никакви удари. Маслото е оригиналното на хонда от Англия ми го донесоха.Наложи се да го сменя защото не знаех старото кога е сменяно. 4. Не знаех нищо за това как се кара автомат и когато взех колата прочетох доста за това как да караме автомат и какво трябва да се прави и какво не не бива . И там прочетох че ако е голям наклона трябва да се дърпа ръчната. И винаги го правя. А относно поведението на автомата : Забелязвам ,че когато загрее колата и съответно маслото в скоростната кутия понякога когато съм спрял и реша да тръгвам пускам спирачката и има едно забавяне от 1-2 секунди преди да тръгне сама. Не го прави винаги но се е случвало.
  8. Здравейте колеги. От няколко дни забелязвам ,че след като спра на нагорнище и реша да тръгна напред, пускам спирачката и колата тръгва назад. Преди какъвто и да е наклона пускам спирачката и тя не мръдва. а сега върви назад. Някой има ли идея какво се е случило ?Сменил съм маслото на скоростната кутия всичкото преди 1500-2000 км. Хонда акорд 7 2004 2,4 комби автомат.
  9. Здравейте колеги. Имам едно питане за хидравликата на колата.Не съм съвсем сигурен ,но не е ли нормално с повишаването на скоростта волана да става по-твърд. Сменен ми е маркуча на хидравликата и случайно видях, че една букса е изключена .Явно при монтирането на сменения маркуч са забравили да я включат. Почистих я с някакъв спрей за почистване на ел. вериги и я включих. Нищо не се промени. Там където беше изключена буксата ми се струва че има някакъв датчик.Този датчик не е ли точно за това и как е възможно да се провери дали работи (ако въобще е за това)?
  10. Дали може да е механичен проблем в скоростната кутия или нещо софтуерно ?
  11. При един от случаите когато оборотите скачаха бутнах лоста на ляво т.е на ръчен режим и видях, че си е на 5 та . От скоро карам автоматик и не зная как трябва да се държи колата ,но 3 месеца вече я карам така не е правила.Смяната на маслото се налага не защото трябва а защото не зная кога е сменено за последно. смяната на маслото е превантивна.
  12. Мириса не го знам какъв е . И бях на автоматичен режим
  13. Маслото е розовко с леко кафяв оттенък нивото е точно по средата на щеката. Аз съм замислил смяна на маслото в скоростната кутия даже вече ми го донесоха от Англия, но не съм го сменил още понеже не съм намерил филтър . Въпрос на дни е смяната. Да правилно си ме разбрал за оборотите.
  14. Колеги , днес както си карах колата с 110 км и изведнъж двигателя се форсира . Оборотите се повишиха с около 2500 без да сваля предавка надолу, а колата си вървеше пак така с 110 км.ч. Получи се нещо от рода на кола с механичен съеденител, като натиснеш педала на съеденителя без да махаш крака от газта. Отпуснах газта и пак подадох газ, в началото оборотите си стояха мирно и след няколко секунди отново скочиха нагоре и така няколко пъти . Намалих скороста на 90 и това повече не се случи , докато не вдигнах пак по-висока скорост. Някой има ли идея какво се случва ? Става въпрос за акорд 7 2004 г. 2,4 автомат .
×