Jump to content

karchoto

Фен
  • Мнения

    33
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно karchoto

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 23.01.1900

Profile Information

  • Кара
    honda civic aerodeck 1.8 vti b18c4 honda accord 7 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    димитровград

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Имах подобен проблем наскоро. Оказа се маркучето дето взима масло за (уж) мазането на клапаните . Беше излезнало и понеже то влиза след дроселната клапа и бърка всичко тоя допълнителен въздух дето влиза.
  2. Радвам се, че съм помогнал. Нали за това е този форум.
  3. karchoto

    Електрически проблем

    Благодаря много колега. Аз също обмислях вариант да вържа устройството на место където има + при подаване на контакт,но си мислех че това е повреда и ако мога да си я отстраня. Мисля да сваля напрежението което включва DRL на 12 волта и да намеря место където има + при подаване на контакт. Няма да е същото, но поне ксенона ще запазя.Поста беше много полезен ще се възползвам . Още веднъж благодаря !!!!
  4. Здравейте колеги. Имам следния ДЯВОЛСКИ проблем. Имам Honda accord 7 tourer автомат 2004 г. Още когато я купих март месец миналата година и монтирах DRL устройство за палене на дългите светлини автоматично. Един ден ме спира полиция и ми вика не ти светят дневните светлини. Отиваме отпред с полицая и гледаме светят.. Размина ми се , но от тогава имам едно на ум и постоянно следя какво се случва.Закупих си волтметър за запалката за да следя какво се случва и забелязах следните неща. Когато запаля колата работи няколко минути на 14 волта и след това като потегля напрежението пада на 12,5 и дневните светлини гаснат защото са настроени да се включват на 13 волта. Ако оставя колата да работи на място напрежението не пада под 13.9 волта ако ще и 1 час да работи на място. Но когато потегля напрежението пада отново на 12 ,5 и DRL устройството спира да си върши работата. Смених 3 DRL устройства различни и винаги е така.Свалих алтернатора и го занесох на профилактика при изявен майстор .Каза нищо му няма работи перфектно.Напрежението пада само когато колата е в движение и си мисля,че така никой майстор не може да хване проблема.Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем да ми подскаже къде да търся това чудо.
  5. Можеш ли да постнеш снимка от това което ти изписва на дисплея. Може да има за почистване окото на навигацията. При мен така беше .
  6. Колега до къде стигна ? Сподели какво си направил.
  7. Нямам идея как се казва,не съм чак толкова запознат . Просто споделям какво е било при мен. Изкарах голям късмет, че беше само това повредата а не някой чип.
  8. Става въпрос за таблото с бушони вътре в купето до краката на водача
  9. Здравейте и от мен. Малко късно видях темата и затова се включвам сега. Този цирк съм го играл лично. При мен проблема беше същия при опит да сменя крушките с диодни ми се прецака осветлението в купето. Оказа се една платка която се намира зад таблото с бушоните. По-точно вътре в таблото. Сваляш цялото табло махаш всички бушони, букси и релета . Внимателно разглобяваш самото табло и вътре има една платка със зелени букси . Проблема беше едно товарно съпротивление от 0,22 ома . Смених го и всичко си тръгна. Дано съм бил полезен.
  10. Здравейте колеги. От скоро ми се върти в главата идеята да си сложа аларма с опция дистанционно палене .Не намерих тема по тоя въпрос и затова пускам нова. Някой слагал ли е, и има ли отзиви за подобно нещо ? Намерих няколко теми по други форуми, но за Хонда няма нищо. Помагайте ако знаете .По принцип съм се спрял на нещо такова. Без да зная дали става за моята кола.Хонда акорд 2004 2.4 автоматик https://www.ebay.com/itm/2-Way-LCD-Vehicle-Car-Alarm-Keyless-Entry-Remote-Start-System-Free-Headphones-/142650392801?hash=item2136a040e1
  11. М/у другото колега не зная дали така трябва да е но когато колата ми е наведена напред и трябва да тръгна назад т.е да включа R винаги ми е тръгвала напред.От както съм я взел е така за назад а за напред не го е правела това от скоро е това
  12. 1 .от 2-3 дни забелязвам, че започна да го прави това. 2. да има леко съпротивление и имам чувството, че ако са малко по-високи оборотите няма да тръгва назад 3. От както смених маслото (не че преди това е имало проблем) автомата включва много бързо и без никакви удари. Маслото е оригиналното на хонда от Англия ми го донесоха.Наложи се да го сменя защото не знаех старото кога е сменяно. 4. Не знаех нищо за това как се кара автомат и когато взех колата прочетох доста за това как да караме автомат и какво трябва да се прави и какво не не бива . И там прочетох че ако е голям наклона трябва да се дърпа ръчната. И винаги го правя. А относно поведението на автомата : Забелязвам ,че когато загрее колата и съответно маслото в скоростната кутия понякога когато съм спрял и реша да тръгвам пускам спирачката и има едно забавяне от 1-2 секунди преди да тръгне сама. Не го прави винаги но се е случвало.
  13. Здравейте колеги. От няколко дни забелязвам ,че след като спра на нагорнище и реша да тръгна напред, пускам спирачката и колата тръгва назад. Преди какъвто и да е наклона пускам спирачката и тя не мръдва. а сега върви назад. Някой има ли идея какво се е случило ?Сменил съм маслото на скоростната кутия всичкото преди 1500-2000 км. Хонда акорд 7 2004 2,4 комби автомат.
  14. Здравейте колеги. Имам едно питане за хидравликата на колата.Не съм съвсем сигурен ,но не е ли нормално с повишаването на скоростта волана да става по-твърд. Сменен ми е маркуча на хидравликата и случайно видях, че една букса е изключена .Явно при монтирането на сменения маркуч са забравили да я включат. Почистих я с някакъв спрей за почистване на ел. вериги и я включих. Нищо не се промени. Там където беше изключена буксата ми се струва че има някакъв датчик.Този датчик не е ли точно за това и как е възможно да се провери дали работи (ако въобще е за това)?
×