Jump to content

Honda_Z

Модератор
  • Content Count

    1721
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    45

Honda_Z last won the day on May 5

Honda_Z had the most liked content!

Community Reputation

1365 Master

2 Followers

About Honda_Z

  • Rank
    Manchild
  • Birthday 03/07/1981

Profile Information

  • Кара
    Accord '18 Touring, HR-V '19 Sport, Civic '17 Sport Touring, CR-V 3, CBF600SA, UMK435, HRX476
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

32291 profile views
  1. Honda_Z

    HONDA e

    Да, не е ок. Или няма да ляга плътно в леглото, или ще го смачка до формата си, но предвид, че вероятно има стоманена вложка, по-скоро ще преобладава първото. Но! На стария акорд бях с МакГард не-оем и ги слагах само на една и съща дупка - или при вентила, или срещу него - зависи от джантите. И за 10 години - нищо не се беше развило. Та, това бих направил на твое място - избираш едни и същи дупки и слагаш секретите винаги там.
  2. Светът е малък, и части могат да се поръчват от цял свят. Проблемът е, че не знам за тази кола, дали ще си заслужава. Транспортът ще струва еднакво за врата за сивик 2009 или 2023г. У нас, една такава на части има и не се знае какво е останало от нея. От друга страна, и потенциалните клиенти не са много и може и да има наличност. Пък и вероятността да се случи "нещо", колко да е голяма...
  3. Honda_Z

    HONDA e

    Забравих: И аз имам...
  4. Honda_Z

    HONDA e

    Готово. Честито и от мен на @ivan_m за наелектризиращата придобивка! Следя темата с интерес
  5. На европейките на 3 и 4 имаше панорами, които обаче не могат да се отварят. Предпочитам отварящ се шибедах, отколкото ефектна панорама. В интерес на истината, сивик 10 хеч, който се правеше в Англия и за Европа и за Северна Америка, за единия пазар беше с отваряща се панорама, а за другия - с шибедах. Отвън като гледаш панорамата отворена - колата изглежда почти като кабриолет, ще речеш. Обаче, погледнато отвътре, светлия отвор на тавана не изглежда да е по-голям от този на шибедаха. При възможност, ще ги измеря и сравня.
  6. @docev то обикновено проблемът не е просто в разлепяне, а в разкъсване на междинния слой дунапрен под плата, който е бил залепен върху основата. Това не знам как се лекува. Каквото и лепило да се сложи колко ще държи, а и дали няма да попие и излезе през плата. Преди няколко седмици си взех такова от Лидл, "да има". Беше май 6.99 по спомен и явно не им върви, защото доста време след това имаше останало, можеш да провериш. Аз бих пробвал с тънък слой от него, ако бях на твое място. То може да се окаже, че вътре си дишал по-чист въздух, отколкото този навън в Русе Много оплескахме темата. @ceco_accord, пиши друг път въпросите си в темата за колата си, или направо да местя последните 10-ина мнения там, мисля.
  7. Това не мисля, че някога е било залепяно. Затова са и шевовете по дунапрена - за да държат плата върху него. Или платът се е отпуснал, или дунапренът отдолу се е смачкал, смятам аз. И въобще не е някаква болка за умиране. Обаче... Ааа, очите ми!
  8. След 1996г, когато Хил (най-после) стана шампион, и след края на сезона, прокуден премина в "Ероус", не гледам активно Ф1. В последните години и пасивно не поглеждам. Затова рядко наминавам в темата. Благодаря за докладите, тук подобно поведение не се толерира. @docev, вярвай ми, не ти трябва да си в "управата". Който трупа познание, трупа тъга.
  9. Може, то това е и идеята. Ако ти се наложи при изпреварване или друго, докато караш. Не е, но без да съм чел книжката, опитът ми е, че веднъж направиш ли го, колата минава в симулация на ръчен режим (s2, s3 и т.н.) и трябва да се превключва с перата вече (не е моментно както, ако цъкнеш перо на D и след малко да си мине пак на автоматично регулиране). Оправя се, като смениш от S на D.
  10. Обещаното продължение. В тази тема съм качил брошурата с модификациите. И да - има си превключвател за задна чистачка, както и помня:
  11. Брошура хеч БГ 2017_civic_hatchback_bro_bg_web.pdf Брошура седан БГ 2017_Civic_Sedan_Bro_BG_WEB.pdf
  12. Ниска топка от ниската страна... Поне знаеш, че само трябва да си купиш лостче и ще стане. Довечера ще се опитам да сканирам брошурата с информация за изпълненията и да я кача в раздела.
  13. Първо - честито! Много странно е това с лостчето. Всичките хечове са правени в Англия, но "Престиж" ми звучи, като европейска модификация. Аз съм почти сигурен, че имам превключвател на хеча, или поне щеше да ми направи впечатление, ако няма. Нещо такова май беше: Те оригиналните чистачки не са много по-различни от афтърмаркетите, но все пак винаги можеш да смениш само гумените вложки в перата. По спомен са около 22лв парчето.
  14. Качил съм я зимата с 16-ки от сивик 8 фейслифт, не им знам параметрите: 215/60/16 е екзотичен и поради това скъп размер и пак за зимата е на 215/65/16. И с двете по-горе няма проблем. Относно метални 16-ки - има, но се слагат на северноамериканската версия в базовия й вариант. Същите се слагат и на базовите ЦР-В 4. Ако си по-настоятелен в търсенето - намират се, но разликата във визията е трудно приемлива.
  15. Скоростомерите със стрелка са само с една скала (канадките км/ч, а американките - м/ч), а опция за визуализиране на скоростта в друга има само като числово изражение на дисплея между оборотомер и скоростомер. Системата за разпознаване на знаци не работи по нашите пътища - направена е да търси правоъгълни, а нашите са кръгли. Маркировката си я лови без проблеми.
×
×
  • Create New...