Jump to content

Honda_Z

Модератор
  • Content Count

    1802
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    51

Honda_Z last won the day on March 8

Honda_Z had the most liked content!

Community Reputation

1461 Master

2 Followers

About Honda_Z

  • Rank
    Manchild
  • Birthday 03/07/1981

Profile Information

  • Кара
    Accord '18 Touring, HR-V '19 Sport, Civic '17 Sport Touring, HR-V '20 Touring, CBF600SA, UMK435, HRX476
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

35194 profile views
  1. Тук не сме от поддръжката на Хонда, нито пък имаме всички сервизни бюлетини под ръка. Помагаме си едни на други, кой колкото знае. Ето, че го правите и Вие, за което благодарим. Иначе в Северна Америка условията са доста по-сурови, особено в Канада. Има модели, на които тези условия не им понася Примерно, в Канада досега само един Елемент съм видял, който да се продава с право на придобиване на собственост и регистрация. Всички други досега са били за бракуване. CR-V 3 е в най-добрия случай на 13 години. За толкова време може да поръждаса доста. Ако трябва да се изкажа по темата иначе, имахме цр-в 3 2007, внесено от Италия в края на 2016. Продадохме го в началото на тази година. Отдолу беше перфектно. Ама перфектно! Подкалници, спирачни апарати дори - всичко! И не е като да го хваля, защото трябва да го продавам - колата вече не е в семейството.
  2. @Lubom8, собствениците на такива коли не са много, ентусиазираните да споделят мнение по-малко, а такива от тях, които пишат във форума пък съвсем още по-малко. Вие не правите изключение. Затова, моля не дублирайте съдържанието на поста в отделна тема, защото нито ще помогне, нито помага за подредбата. И не, няма проблем с частите, стига да знаеш какво да правиш, колкото и общо да звучи това.
  3. Това, ако е в Стара Загора - там стават чудеса. Преди половин година, когато регистрирахме колата на баща ми, бяха изискали нещо, където за толкова много коли, в София никога не бяха издребнявали до там. Но вече изключих какво беше - мина и замина. Иначе, от Германия съм взимал внос кола, докарана тук. Продавачът попълва един хвърчащ лист (Kaufvertrag) с данните на немския собственик като продавач и няма заверки, няма преводи, няма нищо. Само талона на колата трябва. Изтеглили сте късата клечка @s7r3l0k с всеизискваща лелка, според мен. В София служителите на гишетата са супер, само чичаците на каналите скапват пейзажа. И то не всички. Доволен съм и никога не съм използвал посредник, а в последните 10 години сигурно съм регистрирал едно 10 МПС-та. За мотора даже отидох 2 месеца след датата на договора, че нямах А категория, когато го купих и трябваше да изчакам. Бях се подготвил психически, че ще ми наложат глоба, както беше по закон. Нищо подобно - за моя изненада ме пуснаха. Та... очаквайте най-лошото и се надявайте на най-доброто.
  4. Камерите идват с чинч. За да го включиш в ДВД-то ти трябва една специфична букса за входа към него. Ето тук е описана. Имам празна букса с този размер някъде из нас, когато правих моя акорд 7, бях взел няколко. Мога да ти подаря, ако искаш.
  5. Последните три комплекта се намират при Наско @Ronin7. Можете да ги вземете с поръчка на масло.
  6. Разходих СивикОт до Охрид, че има вопиюща нужда от пробег. Една Бугарска Хонда там: Като за Сивик, не е толкова зле извън града. Липсваше ми само обдухването на седалките спрямо акорда. Но предвид разхода, преживява се. София - Охрид: Охрид - Шел Пазарджик: Това с няколко софийски задръствания и агресивно каране по АМ Струма. После София, Стара Загора... И там някъде, на връщане към София направи юбилея:
  7. От личен опит, 10 години каране и 100х километра, мога да кажа само добро за D14А2. @VIKs , имайте предвид, че това са коли на по четвърт век. Колкото и хубави да бяха, това е достатъчно време да се съсипят. По-скоро бих гледал състояние, отколкото конкретен двигател - всичките са си на ниво.
  8. Освен, ако колата няма да се купува без оглед (както преди съм купувал коли от Германия), пазаренето за цената, без да си видял колата са абсолютни приказки на вятъра. Като купуваш кола от Северна Америка и правиш обратното на пазарене (наддаване) трябва да си отваряш очите на четири, защото колкото и да си гледал, винаги има още нещо (и/или по пътя се случва нещо) и после пиеш студена вода. Колата вече е твоя с всичките ѝ недостатъци и трябва да отговаряш пред клиента за тях, все едно ти си ги причинил. Тук масово има хора, където си мислят, че клиентът е цар. Може да се пазари, може да тества колата, може да иска да я кара на сервиз, може да иска всичко! Истината за мен е, че продавачът е в правото си да откаже някои от тези неща, или цялата сделка, щом не го устройва и е преценил, че може да търси сделка с друг по-малко изискващ клиент. Може да е преценил, че този клиент, колкото и да я гледа, колкото и време да му отнеме, пак няма да я вземе. А дали ще му остане колата за продан и на колко ще я пусне, си е лично негов проблем. Бил съм и от двете страни и знам, че освен продавачите, клиентите също могат да бъдат изключително напрягащи. "Аз му отивам на крака с парите си"... Продавачът не ти "взима" всичките пари. Взима някаква част за печалба. Останалото е било по покупката и евентуално ремонта на колата. Срещу горницата си е рискувал, занимавал се е с транспорт, плащане, разправял се е с майстори, търпял е клиенти. Ако толкова искате - прескачайте ги и взимайте директно от чужбина
  9. Ако те разбирам правилно за кое точно говориш, а именно: То номерът на частта, която ти трябва е това: 91518-SM4-003 Воальа!
  10. Аууу, супер!!! Аз отдавна се точа на VFR-ите, че ми е интересно що е то мотор с VTEC, но единствено ме спира, че моят е послушен, а и VFR е с 40кг повече (200 срещу 240) и не знам, дали ще го удържам при местене. Пък и с черните мигачи, пу-пу! Честито!!!
  11. Оригинален чугунен изпускателен колектор за 2.2 дизел. Бях го купувал преди години за да имам, ако моят се спука, но не се случи докато колата беше моя. Цена: 80лв. Намира се в София. За контакт - ЛС и скайп "златозатор" (на латиница)
  12. Отстъпката винаги е нещо субективно, особено ако човек наясно с базовата цена. Търговските партньори на форума са @tsonev.autofix за части и @Ronin7 специфично за масла. Ще се радвам да засвидетелстваш членството си с клубни поставки за номера от Наско покрай маслата.
  13. Нямам какво да кажа. Имах няколко стиропора за инструментите на акорд 7, където трябва да стоят в патерицата, но може и да съм ги подарил всички. Искаш ли да видя, дали случайно има един останал, за да ти го дам? Иначе, супер тема - следя с интерес.
  14. Чакай, чакай... След като колата е била на тази, да кажем, доста над пазарната цена... след циганиите с катализатора... искаш да кажеш, че е била и със свалена патерица?!
  15. Темата за общи приказки за модела я заключихме, точно за да има повече подредба в раздела и ориентацията да е по-лесна. Авторът прати тази в същата посока. @jijo86, моля създавайте теми с ясно заглавие за новите си въпроси или пишете във вече съществуващите.
×
×
  • Create New...