Jump to content

Honda_Z

Модератор
  • Content Count

    1603
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

Honda_Z last won the day on June 24

Honda_Z had the most liked content!

Community Reputation

1179 Master

About Honda_Z

  • Rank
    Manchild
  • Birthday 03/07/1981

Profile Information

  • Кара
    HR-V '19 Sport, Civic '17 Sport Touring, CR-V 3, CBF600SA, UMK435, HRX476
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

30330 profile views
  1. Луд на шарено се радва. Едно време имаше едни само сребристи изчистени и те ми харесваха. Но тези междинните, за които говорите бяха многоцветни и многословни. Червеното внасяше ненужна шарения, както и обяснителния текст "Хонда Фенклуб България" - никому никаква информация. Тези съм ги направил изцяло изчистени и да отиват на всякакъв вид кола - с цветове като на номера и поставката му и максимално лаконични - сайтът, лого и емблемата на марката, която прелива като бялото от номера към черното на поставката. Всеки е свободен да си слага на колата каквото иска, но тогава аз просто не си взех и не исках да изказвам мнение, при положение, че и аз като журналиста ни къщичка за пиленца бях правил, ни къщичка за куче. А вие?
  2. Не само, че е дискутирано многократно, ами и търсачката прави чудеса: Само аз съм отговарял на този въпрос най-малко три пъти. Не се сърдете после, когато "никой не отговаря" в темата Ви.
  3. Смених го моя, че ме притесняваше да се кара така. Покрай теча, свалянето на скоростната кутия и смяната имаше загуба и на около 500мл HCF-2 - пригответе си.
  4. Привет! Не, никой не е. Можете и Вие. Има символичен отбив от цената при този вариант.
  5. Ще направя всичко възможно да го имаш.
  6. @desap щях да пиша одеве нещо подобно и аз, но гледам ти сам си доловил истината. Или поне и аз споделям същата. Хондаджиите вече са повече потребители, отколкото фенове. Те и съвременните хонди не предразполагат към фенщина, но все си мисля, че това не е основното. Сещат се хората за форума, когато им потрябва нещо - "аз такова, отдавна не съм писал, ама кажете ми вие сега...". Останахме една шепа хора тука и се познаваме на малки имена. Щеше да ми е интересно да направим една сбирка, поне да се видим лично, кой стои зад аватара/никнейма и каква му е историята. Но, аз понеже за 18 години във фенклуба на една национална не отидох, съм ги запомнил с друго - мрънкането след тях. Все някои от нещо беше недоволен, а ако не се лъжа, едни от най-големите кавги ставаха точно след такива мероприятия. И хората се разсърдваха безвъзвратно на форума. Да се разсърдиш на форума... Та затова не съм сигурен опитва ли ми се дори да правя нещо подобно. Пък и не съм спрял никого да го направи. Аз лично виждам в този сайт шанс за нещо друго - място, където можеш да попиташ съмишленици, Място, където можеш да прочетеш какво обсъждат съмишленици. Място, където можеш да купиш или продадеш нещо от хора, които що-годе познаваш. От нас зависи, дали ще си го популяризираме, защото всеки от нас има своя интерес то да бъде популярно. Затова са и опитите с мърчандайза. Затова съм и слагал винаги логото на бившите и сегашните си коли до една. Ето някои от бившите, където това се вижда: Що се отнася до това: Не бих казал, че ще се усети кой знае колко. Много сме далеч от сериозно число тук. Вкарал съм лични пари, за да задвижа този проект и всичко получено над тях ще върна във форума. С него евентуално ще направим нещо друго. Така поне да не се налага някои да вкарва свои пари. А времето и усилията - тях не ги броим.
  7. Ако ще ги искаш отделно (без масло от @Ronin7) изчакай по-добре, докато да стане факт и това със стикерите. Все мислех, че имах няколко, скътани у нас, за да ти отделя един, но в момента не ги намирам.
  8. Ако или надявам се по-скоро "като" стане това със стикерите ще има по един бонус към поставките, както и полагаем за всички, които са взели поставки, докато е нямало такива. Обаче много мразя да огласявам нещо, преди да е станало факт, защото после трябва да се носи отговорност. Какво ме накарахте да направя...
  9. Работим по въпроса с един от динозаврите на фенклуба за изостанали от преди години бройки, преди евентуално да направим нови такива. Ще се види, дали има смисъл, в зависимост от това как ще се приеме проекта с поставките за номера.
  10. Отвъд океана, седанът има версия Si, която е с (фалшиви) въздуховоди, подобни на хеч-а. Да не се бърка с нея:
  11. Добре де, то това CVT, и с 50 да караш и с 80 да караш, оборотите на колата трябва да са едни и същи, ако не подаваш газ за ускорение или нагорнище. Т.е. двигателят надали грее повече при 80, отколкото при 50. Да не говорим, че при 80 се обдухва по-добре дори. Но това, което става е, че въздушната струя в парното, ако е отворен притока на въздух отвън става по-силна. Тъпо предложение, но защо не пробваш да затвориш парното да върти въздуха вътре и да видиш, дали пак "грее" все така повече с увеличаване на скоростта? Юбико и Бултрако са твърде праволинейни сервизи за такива специфични проблеми. Честно казано, не знам кого бих препоръчал, но не мисля, че и те са хората.
  12. @Plamen-CRV, @Smurfa, за rockauto през GGBG ли минавате или директно? Вероятно директно, предвид сроковете и DHL. Обмитяването през DHL как се случва? Трябва ли EORI номер и нещо да се носи на място? Аз веднъж едни лайстни имах с DHL от Китай и ми се разказа играта. Rockauto гледам, че имат вътрешен стоп от туринг, какъвто ми трябва и се чудех. Между другото - да, вътрешните стопове на туринг са други, защото им светят стоп-светлините. Доста масов ъпгрейд е в Северна Америка да си слагат вътрешни стопове от туринг на по-базовите изпълнения.
  13. По дяволите, знаех, че е по-къс със сигурност, но къде съм ги видял тези 10см?! Пак няма да мога да си събера мотора в гаража, както можех със 7-цата... Ето едно директно сравнение.
  14. Изчака да стане 1-ви Юни, за да ми пожелаеш "още следващия месец" да е готова Нямам спешна работа. Не. 2018 на 72 хиляди. Аз грешки при 9-та не видях. Особено фейслифтов 9 туринг с лед фарове ми е по-красив от 10-та. Единствено от прагматична гледна точка, 10 е по-добър от 9, защото колата е с 10см по-къса, а багажникът е доволно по-обемен. Как става? Ами 9-та има шест цилиндров двигател, заради който е трябвало да направят двигателния кош по-голям и от там неприлично дългия размер. При 10-та всички двигатели са 4-цилиндрови и няма нужда от толкова място в общия случай. Много си харесвах 9.5-цата, гореше ми колкото сивик, а CVT-то беше най-адекватно, сравнено с другите модели, до които съм се докосвал. Откъм екстри, също за едно нещо не мога да се сетя, което 10 да има, а 9.5 - не. Ще видим де.
  15. Преди два дни видях един хибрид до НСА. Има някакъв и в Юби-Ко съм чувал, но не знам кой двигател е. Ако успея да вкарам моя в пътя до Август, няма да си първия в София с такъв ти. За България - имаше черен 2-ка туринг на много приемлива цена (под 50 хиляди лева) в Бургас, но от доста време го няма. Само някакви 1.5-ци. Нас комплименти ни не трябват. Ние си го знаем, че марката е убава
×
×
  • Create New...