Jump to content

Honda_Z

Модератор
  • Content Count

    1692
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    42

Honda_Z last won the day on December 16 2022

Honda_Z had the most liked content!

Community Reputation

1312 Master

2 Followers

About Honda_Z

Profile Information

  • Кара
    Accord '18 Touring, HR-V '19 Sport, Civic '17 Sport Touring, CR-V 3, CBF600SA, UMK435, HRX476
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

31770 profile views
  1. Да, аз горе-долу. Ама не на 2009, а 2007. И не на дизел, а на бензин. И на ЦРВ 3 не джип, ама това е друг въпрос. И напукването обикновено е на декоративния пластмасов елемент, а не на водобранната гума, с което проблемът е само естетически. То и темата не е за раздел "Общи дискусии", а за този за модела, като стана дума...
  2. CMBS-a на ЦР-В-то веднъж ми се е намесвал, когато изпреварвах камион и явно се наврях много в него, преди да се престроя в лентата за изпреварване. Обаче само изпищя и ме прилепи с колана на седалката. Може би не е задействал спирачката, защото подавах газ. Нямаше да е яко. С другите коли редовно пищи, че ще се блъсна, но не се включва със спирачка, изключая няколко пешеходеца, които реши, че ще блъскам. Като цяло системата е доста адекватна и полезна. Леко параноична дори, бих казал, но на няколко пъти ме е спасявала и след разсейване от моя страна и ако не беше пискала, не знам, дали щях да имам време да реагирам в последния момент. Иначе, две грешки, или понеже не съм в правото да определям кое е грешка и кое - не, то неща, които аз не бих направил. Първо, при изпреварване за мен правилото винаги е да си в безопасност при най-лошия сценарий. Предприемам изпреварване и ще имам ли време да го довърша, ако още в самото му начало отсреща излезе кола? Всичко друго страшно много наподобява риска при руската рулетка - правиш го и се надяваш, че ще имаш късмет, а залагаш много. За живота на тези отсреща да не говорим. Те пък най-малко заслужават да участват в играта ти. Второ... че това се споделя тук. Винаги ще се намерят пишман-моралисти, които да използват споделеното, за да порицаят другия. Ама и двете вече са станали. Хубавото е, че всички са живи и здрави и това поне ще послужи отрезвяващо дори на тези, които само четат случката.
  3. Дотук знаем: Сивик 10 18 за Северна Америка - имат. Акорд 10 19 за Северна Америка - имат (свалих си моите наскоро и видях) Сивик 10 17 за Северна Америка - нямат - виждал съм свалени. Сивик 10 17 за Европа - нямат. Виждал съм моите, докато бяха свалени. ХР-В 2 18 за Европа - по-скоро нямат, защото когато бях свалял моите не съм забелязал. На база на това можем да предполагаме, освен ако няма опровергаващи примери, че сигурно се слагат от определен цолаж (18) нагоре и е твърде възможно да е само за Северна Америка. Редакция: Да предположим, че последният Ледженд е бил добре обезшумен, и все пак...
  4. Кой е казал, че става дума за брада... За да не съм извън темата: - Госпожо, мъжът ви е физически здрав, трябва му само малко спокойствие. - По сто пъти на ден му повтарям това, по сто пъти!
  5. Датчикът би вкарал колата в авариен режим или най-малкото ще запише грешката, дори и да излезе от него след рестарт. Гледал съм го този филм. Това, което е предположил @emod е по-добър вариант.
  6. Добре де, не може хем фирма, хем цена. Тези хора трябва да печелят от нещо и те. Единственият начин да минеш тънко е да си го направиш сам. Теми за полиране на фарове във форума има от почти 15 години. Материалите ще ти излезнат 10-20лв. Водна шкурка 1000, 2000, 2500, 3000 и две пасти на 3М от магазинчето в Горубляне. Минават се на ръка. Не е нужно да се запечатват дори със спрей или фолио. Дори само минати на паста за финал, ще изкарат 2 години. Идеята е да разбереш, дали с полиране се оправя работата или си за рециклиране на лупата. Ако се оправят само с полирането, можеш да им сложиш едно фолио или спрей, но пак - не е задължително. Ако след полирането отвън, установиш, че стъклата са съсипани и отвътре - поне ще знаеш, че без отваряне няма да се мине. Ако тръгнеш да си сваляш фаровете, да ги отваряш и после да ги затвориш както трябва, ще разбереш защо ти искат толкова пари. Тук не включвам дори рециклирането на рефлектора на лупата, което трябва да бъде направено между двете неща. Дерзай и пиши тук с развитието!
  7. Разликата между тези двете е толкова голяма, че чак не знам от къде да започна. Едното е топа на топа за Европа, другото, макар и фейслифт е относително базово изпълнение, че даже и от Щатите (разбирай галони, мили, Фаренхайт...). "Спорт" изпълнението е лишено от екстри, които тук си ги имаме за даденост - като сензор за дъжд например. С простата мултимедия е, разбирай няма Андроид Ауто. Отделно 2.4 на 9-ката не подлежи на газифициране, защото е с директно впръскване. В Акорд 9/10 раздела съм качил брошури с разликите между изпълненията, както и бях започнал ревю на 9.5, но поради липса на интерес най-вероятно няма да го довърша. В резюме - ако ще взимаш 9.5, търси от Канада, за предпочитане Touring. Ето тази виси сигурно от над половин година и цената й е напълно приемлива, стига вече да се види какво й е имало. Тази е по от скоро и пак стои доста по-добре от червената от Щатите, която си дал. Здравите в Канада на обява са по-скъпи от колкото тук. Просто не излиза сметката да се докара здрава, при все че по пътя често също ги трошат, макар да познавам двама човека, които са платили около 50х лв за Акорд 9.5, само и само да е бил "здрав".
  8. На гаража е приемника. То колата предава, тя няма какво да приема. И доколкото знам, може да се добави, а не да се смени. В противен случай няма да приема съществуващите вече дистанционни управления. Редакция: (Взето от тук) Historically, garage door openers in Europe operated either on low-band frequencies (i.e. 27, 30, or 40MHz) or high-band frequencies (i.e. 434MHz, and 868MHz). The use of low-band frequencies was regulated by each country individually, while the high-band frequencies are allowed for use across the European Union. Consequently, the vast majority of garage door manufacturers in Europe have switched from using low-band frequencies to high-band frequencies many years ago. HomeLink followed this industry-wide change so, HomeLink 5 (HL5) modules do not transmit on these low-band frequencies. To update your older garage door to this newer frequency, purchase a rolling code Universal Receiver, or a compatible receiver from your garage door manufacturer. To verify the compatibility of the HomeLink module on your vehicle, please use the “Compatibility” section of this website. Редактирах и заглавието на темата, за да има връзка с това, че става въпрос за HomeLink системата.
  9. Честотата е друга. Играх го това вече на 9.5-цата и даже поръчах други приемници от Китай, но не стигнах до монтаж. Ще редактирам с връзка за това на какво се спрях по-късно. Редакция: 433Mhz. До този извод бях стигнал след ровенето.
  10. Хей и аз съм от България! Пиши, за да пробваме с HDS, когато мога. Сериозно сега, ако си от София, ще ударя едно рамо. Макар моите напомнянки да се чистят успешно от менюто и да не съм сигурен, че HDS е решението на казуса.
  11. Отворени сме за всякакви градивни идеи и предложения, които могат да бъдат реализирани с наличните ресурси.
  12. Много добър въпрос по малко болна тема, но форумът без хора е просто поредния сайт. Когато малко хора споделят, а много питат е нещо, като торент сайт, където много влизат да теглят, а няма кой да споделя сваленото или да качва изобщо. И влизат, само когато им трябва нещо и ни наричат "колеги". Има сума ти нови теми, където хора влитат тука и директно пишат какво искат. Искат! Тук, сега и на момента. През годините имам няколко любими примера за подобно отношение. Ако успея да ги намеря, ще кача връзки по-късно. Но няма как всичко това да бъде регулирано през правилата. Трудно можем да обърнем поведението на хората от консуматорство, към споделяне. И всеки път, когато налетя на поредния, дето всички са му длъжни и ми иде да отсвиря всичко, се сещам, че си струва, заради хората, които си заслужават тук. А те не са малко. Просто другите правят по-ярко впечатление. Това с клубните поставки, дето се мъча да го правя, има една ясна идея - да се популяризира сайта. Да го види някой друг от колата ти и да разбере за него. И един човек да доведеш, увеличаваш шанса, някой да сподели за проблем като твоя, или да купува/продава това, от което си заинтересован и ти. И най-вече да съберем някакви пари в касичката, от които да направим новия мърчандайз проект, че другия път да не трябва да вадя лично от себе си, когато да чуя колко по-яки са щели да бъдат "иначе" или какво било едно време. И това малко ми е трудно да го обясня на хората. Хората и най-вече отношението им едни към други са това, които прави форума. Тук не е място за безплатна следпродажбена поддръжка, платено от Хонда. Редакция: Пример 1 Пример 2 Пример 3 (може би най-добрия) Ще го бутаме, докато можем, и така. Все си мисля, че ако затворим кепенците, "форумът" ще липсва повече на тези, дето го навестяват, за да питат, не на тези, дето се връзват да им отговарят.
  13. Седят двама старци на пейката. Покрай тях минава млада мацка с огромен бюст. Единият старец казва : - Ех, да бяхме по-млади ! Другият отговаря : - Ти луд ли си, бе?!? За 5 минути удоволствие да загубиш 40 години трудов стаж!
  14. И тя какво вика? Не се оставяй непокрит за контраатака от нейна страна. За да не съм оф, с подобни двусмислия. Едно време, когато бях млад аджамия на работа, един колега пред пенсия разказваше този виц: Иванчо имал съученик на име Курти. И един ден Курти очевидно закъснял за час се промъкнал незабелязано в класната стая. И Иванчо го изказал: - Другарко, Курти влезе и ти не усети! И на 15 и на 65, мъжете си говорят все същите глупости
×
×
  • Create New...