-
Content Count
1821 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
53
Honda_Z last won the day on October 16
Honda_Z had the most liked content!
Community Reputation
1482 MasterAbout Honda_Z
-
Rank
Manchild
- Birthday 03/07/1981
Profile Information
-
Кара
Accord '18 Touring, HR-V '19 Sport, Civic '17 Sport Touring, HR-V '20 Touring, CBF600SA, UMK435, HRX476
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Recent Profile Visitors
36584 profile views
-
Ето една Тойота... пардон Сузуки... И едно Ренцобиши: Кой кой е, никой не знае вече. И колите започнаха да си самоопределят идентичността...
-
Имам пяна от друг модел на Хонда, но пак за 16' патерица и можеш да си я модифицираш, за да редиш в нея. Ако искаш, пиши на лично - ще ти я подаря.
-
Право в десетката! Авторът на темата е предупреден. Само с питане не става, особено неколкократно.
-
Акорд седма генерация 2005 година,да се фейслифта.
Honda_Z replied to deko969's topic in Accord 7ма ген. (2003-2007)
Ефектът ще е същия като от снимката т.е. ще стои странно. Капакът преди фейса е направен за да затвори отворената форма на маската. След фейса маската е със затворена форма и няма хром лента върху капака. Отделно, пластмасата, която закрива радиатора и стои между фаровете освен, че след фейса е оребрена, ами е с различна форма. Аз го научих по трудния начин, като си купих фейсова уж за по-добро проветряване, а се оказа, че не става за преди фейса. И така ми и остана. -
Двете неща нямат връзка. "Двете тръби" ги имат "спорт" версиите на хеча, независимо европейски или северноамерикански. Само дето от Северна Америка си идват с патерица и всичко си е фиксирано както трябва още в завода, а за Европа се слага пяната.
-
6 месеца по-късно успях да кача Yuasa-та на зарядно. Беше паднала до 12.5V. В същото време ОЕМ-ския се е вкопчил в живота и не ще, и не ще да мре.
-
От Акорд 5 купе, но доколкото помня макар и максимално сходни по форма, колегата пак прави нялаква интервенция по калника, за да ги пасне на сивика.
-
Accord V CE9 4AT F22Z2 '98 - пътуване назад във времето
Honda_Z replied to boiskii's topic in Моят Акорд
Пак разцепваш с тема, @boiskii Аз имах от 2004 до 2007 Акорд 5 CC7. F20Z1 с всички екстри преди фейса. Возията бих я определил като твърда в дупките, но люшкаща като цяло. Ел. антената беше една от най-ефектните екстри за колите от 90-те, но очаквай проблеми с нея. Има пластмасов ремък, който се къса. Не бяха скъпи дори нови. Също и разлепящият се таван, който е типичен за материалите, влагани в английските хонди до към 2000г. Иначе страхотна кола! Имаше и една игра за компютър на Toca, където се състезаваха с такива в английския шампионат. Възможно е да я пазя някъде в архивите и мога да ти я дам, да пробваш да я подкараш. -
Поредният разкол, ама този път, произлязъл от най-голямата фейс група. Защото всеки е прекалено голям, за да се разбира с другите и решава, че ще си направи клубче. Вече има няколко групи с подобна цел, както и отделни за почти всеки модел, да не кажа генерация. И всички във фейсбук. Идилия.
-
Мислех, че съм я изгубил, но след толкова години я намерих в гаража. Рядката аксесоар топка за скоростен лост на сивик 8. Коренно променя усещането за скоростния лост и няма нищо общо с кръглата стокова. Бях сложил още една, а тази я бях взел за тапициране и някой ден да сложа нея, но колата замина с другата. Та тази е прясно тапицирана и неизползвана от тогава. Цена: 80лв. OEM код на частта: 08U92-SMG-610B Намира се в София. За контакт: ЛС и скайп "златозатор" на латиница. От каталога на Хонда, когато е била нова:
-
Силни думи. Видях я колата в мобилето. Очаквах даже да струва повече. Въпросът е каква е алтернативата. Че за тези пари можеш да си купиш два ледженда... примерно. @Rakeem, за теб на колко започва "лютеницата"? Имаш ли лични наблюдения докъде стига вариатора като обороти максимум, колко поддържа средно и с колко автомобила това? Защото аз от "майонезата" не съм излизал никога, но явно от клипчета и форуми човек научава повече.
-
Видях това за дупката в другата тема, но една снимка ще спести сто думи. Странно със сигурност, но и не виждам нещо страшно, дори и да е имало проблем с акумулатора. Досега на всичките ми коли е било така. Двигателят има много ресурс, а предвид ниската мощност ще е доста щадящ за вариатора. Не се ангажирам със съвет "за" или 'против", но лично мен нито едно от тези неща не би ме притеснило, стига голямата картина да е наред.