Jump to content

goga

Фен
  • Мнения

    741
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    6

Обществена Репутация

271 Good

1 Последовател

Относно goga

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2005г. 2.2 i-ctdi ЕХ N22A1; VW Polo V 2010г. 1.4 бензин, 6R1, GGGB
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Последни посетители

5642 профилни разглеждания
  1. +1 и от мен. Днеска си взех веригите - пълен комплект. След един разговор по тел. и няколко вайбъра, всичко за 10-15 минути. Доволен съм - ОЕМ части, фактури, поръчка - всичко.
  2. Не само съм проверил, ами и съм ги купил. Заради еко нормите е това.
  3. Ето на полото двата катализатора:
  4. Другата ми кола - VW Polo V 1,4 бензин е с два катализатора: единия на изпускателна колектор при двигателя и втория отдолу преди гърнетата. Сонди има и на двата. След разпадане на първия довело и до тотално запушване на втория, се наложи да ги махна. Без катализатори грам не капеше вода, еко нормите тотално извън разрешените и миришеше на изгорели газове от зад. Колата се отпуши и взе да върви много приятно. После сложих чисто нови катализатори - преден оригинален и заден чешки /на Шкода се слагат същите/ и започна да капе, понякога направо тече вода от ауспуха. Това основно като се кара в града. Извън града се засушава всичко. Изгорелите газове са вече в норма. Няма я гадната миризма на изгорели газове. Според майсторите, вкл. и в пункта за ГТП това е нормално. Така, че мисля и ти нямаш проблем.
  5. Ето и тук за италианките: https://www.kmsicuro.it/index
  6. Като търсиш втора употреба искай и предпазната ламарина отгоре, че на акорда за чугунения колектор леко се различава и трябваше преправяне, което аз отказах и допълнително поръчах ламарината.
  7. Не знам, беше отдавна като го сменях на акорда. 200лв. беше оригинален втора употреба. Май и сега са някъде там около 200-300лв. Преди да го сменяш все пак провери, може да е спукано/ пробито нещо друго по изпускателната система, че не съм сигурен дали при сивика го има същия проблем.
  8. На Акорд 7 генерация същия двигател е често срещан проблем - спукан изпускателен колектор. Решението е смяна с втора употреба чугунен или вече има и нови автърмаркети на добра цена. Някой заваряват старите, но колко издържат не знам.
  9. Ето малко обяви в mobile.de. И да 3-7хил. евро са обявите https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?dam=0&fr=1980%3A1985&isSearchRequest=true&ms=11000%3B3%3B%3B&ref=quickSearch&s=Car&sb=rel&vc=Car
  10. Това с оборотите е често срещано, вкл. и при мен е така от 5-6 години. Като тръгват да падат пробвай да натиснеш съединителя, би трябвало да се нормализират тогава.
  11. Имаше някъде писано за подобен проблем и проблема беше в горивната рейка, по точно датчика или клапана към нея за високо налягане. Ето този:
  12. Да не би да е проблема в горивния филтър - грешен филтър, или обърнат на обратно.
  13. Ами не знам. Може да му врътна още 1000км. Още предната проба беше доста зацапана и за това.
  14. Тест втори и последен. 1) Масло – Ravenol SSV 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 216040км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7620км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 80/20 в полза на извънградското. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 23.03.2023г. до 01.10.2023г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 500л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло - няма. Качвам снимкa и ПДФ цветен, 600dpi. На снимката датата е сгрешена - 01.10.2023г. е вярната. Ravenol 22.09.2023.pdf
  15. Маслата получени. Предстои смяна другата седмица. Всичо е точно. Бгагодаря!
×
×
  • Създай нов...