Jump to content

goga

Фен
  • Content Count

    473
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

goga last won the day on June 16

goga had the most liked content!

Community Reputation

103 Good

About goga

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2005г. 2.2 i-ctdi ЕХ N22A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Recent Profile Visitors

2113 profile views
  1. Колежката пита основно за подръжката на дизел и бензин. Да дизела е по скъп за подръжка. Кефа да караш дизел извън града е по - голям, но в града особенно зимата хич не така. Важното е екземпляра да е добре подържан и на нормални километри. Лошото е, че за дизела това е много по-малко вероятно.
  2. Дизел - добре върви и не се отразява много дали е пълна колата и дали работи климатроника. Не се чудиш как ще изпревариш и ще ти стигне ли мощността. Разхода е по-вече от приличен. На дълъг пет е кеф за мен, но все пак аз карам Акорд. Подръжка - основните и скъпи са смяна вериги копмлект около 1500лв. и смяна демпфер и съединител още 1500 и + лв. Ако не са сменяни от предния собственик /собственици/ вероятно рано или късно ще ги смениш. Има и др. скъпи неща дюзи, турбо, но за тях по рядко се пише за проблеми. Бензин гледам, че някой се оплакват от горене на масло, да кажат колегите с бензин. Ако ще се кара колата по-вече градско сякаш по добре е бензин, И накрая всичко зависи от твоите усещания и конкретния екземпляр кола на пазара.
  3. Цецо Благодаря! Явно не е е от греста в карето, щото днеска пак имаше малко петно. Семеринга мисля е номер 17 от схемата или не.
  4. Вчера след като се върнахме от почивка /1200км. навъртяни/, забелязах, че е омаслен маншона на предна лява полуоска. Маншона от към страната на скоростната кутия. Имаше и малко масло на земята. Полуоската е здрава мисля, няма чукане, тракане, вибрации и др. Въпросите ми са само маншон ли се сменя, има ли някаква семеринга там където влиза полуоската в скоростната кутия. Виждям, че има семеринга на диференциала, но не знам това същото ли е. Качвам снимки и схема на маншона и полуоската. Мисля, че маншона е номер 3 от схемата.
  5. Бих ти препоръчал да отидеш при Ивайло във форума е Gefi's, но отдавна не влиза в него, тел. 0899118875. Има фейсбук страница. Аз не отидох при него и искрено съжалявам. Внимавай с маховика и диска, че има и рециклирани Лук, щото при мене пак беше почнал да приплъзва след не много км. след смяната. Сега май е по добре не съм го отварял пак, че парите отидоха за друго.
  6. Ако ти работи навигацията и чете диска се сверява сам, просто даваш ОК на навигацията. Ако не, разкачаш акумулатора и в 01часа през ноща го закачаш и даваш на контакт.
  7. В този сайт също има и пише, че е оригинална на цена 348лв. За преди фейса е, дали е наистина оригинална не знам. http://namaleniavtochasti.com/accord-clcncm-2002-2008/3595-dempferna-shajba-13810rbde01-13810-rbd-e01-honda-22-ctdi.html
  8. А ето и примерен линк за компект без зъбните колела: http://namaleniavtochasti.com/accord-clcncm-2002-2008/37633-originalen-angrenazhen-komplekt-14401rbde01-honda-22-cdti-n22a.html
  9. goga

    Виене

    Не може ли да се махне пистовия ремък и да се запали. Поне при дизела не е проблем за малко да работи. Ако не пречи нещо на автомата де.
  10. Тука гледам, че има тампони преден горен носач: http://namaleniavtochasti.com/341-accord-clcncm-2002-2008
  11. При акорда имаше копче или комбинация от две копчета /не помня/, които като се задържат натиснати известно време и се загася малкия дисплей. Може би и при Вас да има такава опция.
  12. Да сега се разрових малко. Policeman естествено е прав. Давност 4,5 г. Ел. фишове се връчват лично или по пощата с обратна разписка. Старнното е, че според някой публикации, в сайта за проверка излизат само връчените фишове. То като е връчен какво да проверявам. Мотивите били, че ако знаем за ел. фиш ще възпрепядстваме връчването му.
  13. Не се сменя. Сменя се обтегача.
×