Jump to content

goga

Фен
  • Content Count

    493
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

goga last won the day on June 16

goga had the most liked content!

Community Reputation

111 Good

About goga

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2005г. 2.2 i-ctdi ЕХ N22A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Recent Profile Visitors

2163 profile views
  1. Както сме коментирали и в друга тема, аз съм с АТЕ предни, задни, дискове, накладки - всичко и съм доволен.
  2. Може би трябваше да обобщя, за това и пиша в темата, че всъщност най-важното е рано да се диагностицира проблема. Колкото по малко е детето и с по малко градуси на изкривяване толкова по голяма е вероятността да се избегне операцията. Не случайно в клиниката в Германия имаше много малко оперирани деца от Германия - има карта на света и преди изписването всеки си забучва едно знаме от където е. Веси синът Ви е голям вече и би трябвало да е израснал всичко. При сколиозата обикновенно или едното рамо е по ниско от другото, или като цяло торса е наклонен на една страна - това е особенно валидно при едностранна сколиоза. При двустранната може и да не се вижда с просто око, но на гол гръб и като се наведе детето се вижда къде върви гръбнака и при най-малки съмнения трябва да се ходи на ортопед и евентуално рентген.
  3. Продължавам да си пиша. Една година след опрацията изпратих поредната рентгенова снимка на доктора в Германия. Цитирам отговора му, преведен на български: "Измерих рентгена на Симеон. Радвам се да ви кажа, че всичко изглежда добре. Той дори се подобри с няколко градуса. Няма признаци за разхлабване на винтовете или скъсване на кабела. Моля, направете следваща снимка две години след операцията." Така за сега всичко изглежда добре и синът е щастлив. Има леки болки и схващане на гърба, като седи дълго време седнал и приведен напред, но явно така ще е. Бих помолил модераторите да сменят заглавието на темата в: Сколиоза (вид гръбначно изкривяване) и нашата борба с нея
  4. За протокола и аз съм с АТЕ, предни, задни дискове и накладки - всичко. Скърцане, свирене или др. нямам. Предните са на две години, задните - една.
  5. Този "някой тюнер" не е просто тюнер, а има голям сервиз и прави хонди и не само, много преди повечето от монтьорите в Бултрако. Естествено има и дино стенд и тунингова и мапва. Лошото е, че е много трудно да се вредиш и вече отдавна не влиза и не пише във форума. Не си писала и в кой официален сервиз я правиха, щото по морето вече няма официални сервизи.
  6. В книжката на италиански за дизеловия акорд от подписа ми, също не пише за смяна на хидравличната течност. Моята я смених преди 60к. км в официалния сервиз във Варна - от един литър ми върнаха 200гр., т.е. смяната е без промиване. Сега течността е тъмна и мътна, а новата е бистра като олио, че и по светла от него. Обмислям да взема два литра и да промия като хората и след това да чакам дали ще протече помпата.
  7. Това е една от причините да го сменя. Долял е 500гр. не оригинално, не знам какво, според него е добро и няма проблеми. Другата е, че сега се усетих, че маслото е на 4г. и 60хил. км. Предполагам за месец, два и не по-вече от 1000-1500км. да не е проблем.
  8. Колеги кажете от къде се проверява нивото на маслото на скоростната кутия на Акорд дизел ръчка 2005г. и вярно ли е това което ми каза майстора, че се налива докато прелее от пробката. Питам щото днеска смених семернгата от към скоростната кутия на лява полуоска и много се учидих, като ми каза майстора, че долял около 1-1,5 литра масло. Може ли да е препълнил нещо и да опасно. Така или инъче след месец, два ще сменя маслото на кутията, но до тогава се притеснявам да не е объркано нещо.
  9. Бръкни зад номера и размърдай малко буксата и сензора и виж дали ще се оправи. След една автомивка и при мен се получи нещо подобно. Забелязах го на другия ден и след като го размърдах се оправи. След това и до момента не съм имал проблеми. Тогава някъде в интернет намерих за 100-120лв., но беше отдавна и сега не мога да го открия сайта.
  10. На дизела е отпред зад рег. номер, от дясната му страна като застанеш срещу колата.
  11. Това според мен е самият IMRC клапан, който и Емича е посочил. Ето и тук: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-cr-v-2-2-diesel-imrc-frequency-solenoid-valve-2007-2009/ За съжаление не виждам филтър отделно както е при акорда. Инъче би трябвало да е на тръбичката от ляво, която е единствена там. Може би няма такъв филтър, щото не го намирам и като отделна част. Не знам да кажат колегите с ЦРВ.
  12. Ако това е TPS сензора, който се намира до предното стъкло в ляво като застанеш срещу колата, много колеги от форума сме го сменили, вкл. и аз. Има писано във форума много. Ако на дълъг път колата влезе в авариен режим, откачи буксата на сензора за да излезеш от аварийния режим и след това палиш и се движиш нормално. Лампата остава да свети. И така до смяната му.
  13. Интересно на Акорда такъв маркуч 4 липсва, според тези снимки:
×
×
  • Create New...