Jump to content

goga

Фен
  • Мнения

    407
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    3

goga last won the day on Октомври 6

goga had the most liked content!

Обществена Репутация

86 Neutral

Относно goga

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2005г. 2.2 i-ctdi ЕХ N22A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Последни посетители

1783 профилни разглеждания
  1. На акорда е точно така, предполагам и при Вас е същото. От горе е антената.
  2. Да знам за този инструмент. Денс ще ги питам и за монтажа. Интересно, че вчера я тествах и не приплъзваше.
  3. Още в понеделник ще ги питам. Старият диск беше наистина износен, за разлика от маховика, при който не видях някаква разлика между стария и новия. Мисля, че диска е сменен защото в началото педала отделяше много долу и беше по твърд, след което се саморегулира. Дано да е нещо от монтажа, ама не ми се вярва. Забравих да кажа, че преди две седмици смених течността на съединителя.
  4. Нямам ги тези симптоми. Някъде имаше нещо за регулиране на педала на съединителя, но май беше за бензин. Сега не мога да го намеря.
  5. Егати работата. Преди 27хил. км. смених съединителя - ЛУК диск и маховик. Днеска на четвърта пак започна да приплъзва. От известно време забелязвам, че като натисна съединителя се чува много леко ромолене и въобще много бързо започна да отделя горе този съединител. При смяната видях стария диск и маховик и им занесох новите, но на следващия ден като си взех колата не взех стария маховик. Познавам ги момчетата, единия е хонда фен. Не знам дали чете този форум, английските със сигурност. Искренно се надявам наистина да са ми сменили и маховика - ще стане ясно скоро. Можете ли да ми кажете какви са симптомите на заминал маховик, преди отново да ремонтирам, вече при друг майстор вероятно.
  6. Не помня точно вече, но като си свалях дивидито, че не ми чете диска ги видях, че са две крушки.
  7. Ето една снимка и от мен на пепелника, дизел преди фейса. Умишлено изключих светкавицата.
  8. Отделна крушка е на запалката, поне при дизела е така.
  9. За преди фейслифта ето, макар, че не е ясно дали за него питате: Не знам как търсите....., написах в търсачката "горивен филтър" и излизат няколко страници.
  10. Майстора ги маха при мен. Тръбите е лесно, колектора по трудно. Аз не съм сменял гарнитури.
  11. Трябва да се почистят и тръбите към ЕГР, а най добре и всмукателния колектор.
  12. Доста хора сме го сменили. Цената е около 370лв. Напиши в търсачката TPS сензор, има писано много. Влязла е в авариен режим и за това не реагира, но не е задължително да е от потенциометъра на педала на газта. Трябва първо да се види защо е влязла в авариен режим.
×