Jump to content

goga

Фен
  • Мнения

    359
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

goga last won the day on Май 25

goga had the most liked content!

Обществена Репутация

44 Neutral

Относно goga

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2005г. 2.2 i-ctdi ЕХ N22A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Последни посетители

1585 профилни разглеждания
  1. Колега, публикувал си темата в раздела за Civic 7 ген., а вероятно питаш за Акорд 7. В раздела за акорд има много писано за тези крушки. Могат да се сменят без да се сваля бронята или каквото и да било. Аз лично сложих Osram за около 100лв. бройката. Първо смених само едната, но имаше разлика в силата на светене и после смених и другата - това преди две години.
  2. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Ето снимки от колектора.
  3. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Утре вечер ще снимам стария метален колектор със съвсем малкатата цепнатина, но достатъчна за миризмата. Профила си го попълнил.
  4. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Като извадихте колектора чугунен ли беше /излят изцяло/ или не. Не е нормална тази миризма. Миризма при мене няма нито в студено време нито когато и да е. Имаше миризма преди да сменя колектора с чугунен, но след това вече няма. При тебе проблема може да е друг, но не трябва да има такава миризма. Ако искаш по вече отговори си добави в аватара точния модел на колата, че инъче се налага да се върне човек назад една страница в случея, да види снимките които си качил, че да разбере за кой точно акорд става дума.
  5. Сега погледнах и дясното едно и също е, както и останалите. Излишно съм се притеснил. Благодаря на всички! Инъче гумите наистина са тихи. На мокро още не съм ги пробвал както трябва.
  6. Не и двете снимки са от предно ляво.
  7. На първата снимка точно преди надписа дънлоп има нещо като стрелка и от там се зачудих. Сега като се замисля дори и да отиде отпред в дясно май няма да има никаква разлика.
  8. Тъпо изглежда, но имам чувството, че при монтажа на новите гуми е объркана посоката, по точно страната. Качвам снимки от предна лява гума. Моля за мнения, преди да съм тръгнал да се разправям.
  9. Вариант 1 само с една крушка вероятно ще има разлика в светлината. Поне при мене беше така и се принудих и смених и другата. Сложих точно такива каквито извадих, едно към едно и новите светят осезамо по силно.
  10. Да възможно е. Майстора ми смени и двете крушки без да сваля фаровете. Където е акумулатора е малко по трудно, но я смени и нея без да сваля и акумулатора. Даже преди време, като писах за тази смяна, ме бъзикаха, че сигурно бил хирург. Не, не е хирург, смени ги пред мене за 20 минути. Колата е дизеловият акорд от подписа ми.
  11. Покупка на Акорд

    Веригата пълен комлект без зъбните колела е 1000-1100,00лв. За съединителя имай в предвид и маховика, който е 1000-1200,00лв., а ако се сменя съединител едва ли ще минеш без маховик. Но все пак може да не се наложи смяната на тези неща веднага. Дано да намериш запазен екземпляр.
  12. Да, ако е прочел диска както е при колегата угасва сам. Инъче ако няма диск или не може да го прочете трябва да натиснеш някой бутон за да изгасне.
  13. Може да не натискаш ОК, а примерно аудио или АС бутона. Така след няколко секунди дисплея изгасва сам. Надписите първоначално винаги се появяват.
  14. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    За оборотите е нормално. Когато стане по студено, под нулата, тогава ще се вдигнат до 1000-1100 максимум. За оборудването - сложи снимки от итериора вътре, добави и в подписа си колата.
  15. Обучение на стъклата

    На акорда е натискаш до край, сваляш до долу и задържаш няколко секунди. След това по същият начин и нагоре.
×