Jump to content

goga

Фен
  • Мнения

    425
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    3

Обществена Репутация

94 Neutral

Относно goga

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2005г. 2.2 i-ctdi ЕХ N22A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Последни посетители

1888 профилни разглеждания
  1. Маслото получено. Всичко е точно. Поздрави и благодарности!
  2. goga

    Липсващи кори

    Аз съм дизел Екзекютив преди фейсливта и двете кори ги има и са си на мястото.
  3. Палиш или даваш на контакт, натискаш хубаво копчето за сваляне на доло и не го пускаш, като се свали стъклото до края задържаш още няколко секунди копчето натиснато, след това по същия начин нагоре. Дано само това да е проблема и да се получи.
  4. Потвърждавам написаното от Петко. Четири години и четири зими карам този дизел. Зора е да загрее един път, след което няма никакви проблеми с парното, без значение дали си на място, на магистрала и където и да е.
  5. Чавдаре здравей! Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L + 2х1L Стойност на поръчката: (39,95 + 2*11,95 )*0,95*1,9675 = 120,00лв Начин на плащане: - Превеждам парите по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД, сега. Начин на получаване: - чрез Куриер.
  6. Не е проблем, така си изгася. Инъче нощно време ти блести и пречи. Без диск не можеш да влизаш в настройките на дисплея и др. Можеш само да си настройваш радиото и климатроника.
  7. Тука има подобна тема:
  8. Това е ремонтния комлект за дизела от подписа ми. Цената е от магазин за авточасти, но мисля, че е ОЕМ комлекта за хидравличната помпа. 91345PAAA01 - 6,06ЛВ -10% 91249PNC003 - 10,11ЛВ -10% 91347PAAA01 - 6,06ЛВ -10% 91347PLA003 - 3,62ЛВ -10% 91346PLA003 - 5,20ЛВ -10% 91348P2A003 - 5,09ЛВ -10% 91349RAAA01 - 9,94ЛВ -10% 91349PNCJ01 - 9,17ЛВ -10% 91343PNC003 - 5,03ЛВ -10% 91344PNC003 - 4,60ЛВ -10% 91048P2A003 - ЛАГЕР - 57,60ЛВ -10% 56141PNC003 - ВАЛ - 128,95ЛВ -10% Има и още един о-ринг, кой го няма в горните - този за тръбата отгоре на помпата.
  9. Да се поправя и аз - десния бутон не се натиска еднократно, а се натиска и задържа. Това за колите с навигация. Останалото е същото, както в предния ми пост.
  10. Ако си с навигация натискаш еднократно десния кръгъл бутон /врътката/ на навигацията и след това натискаш един път, втори път и т.н. левия бутон, докато стигнеш до съответната финкция. След това завърташ левия бутон за вкл. и изкл. на функцията и пак еднократно натискаш десния бутон да излезеш от менюто. Ако на екрана на навигацията пак не се появяват имената, премини през FM1, FM2 и т.н.
  11. За затваряне натискаш само напред и задържаш. За процепа натискаш само на горе. Да не би докато натискаш напред, да натискаш и нагоре.
  12. На акорда е точно така, предполагам и при Вас е същото. От горе е антената.
  13. Да знам за този инструмент. Денс ще ги питам и за монтажа. Интересно, че вчера я тествах и не приплъзваше.
  14. Още в понеделник ще ги питам. Старият диск беше наистина износен, за разлика от маховика, при който не видях някаква разлика между стария и новия. Мисля, че диска е сменен защото в началото педала отделяше много долу и беше по твърд, след което се саморегулира. Дано да е нещо от монтажа, ама не ми се вярва. Забравих да кажа, че преди две седмици смених течността на съединителя.
  15. Нямам ги тези симптоми. Някъде имаше нещо за регулиране на педала на съединителя, но май беше за бензин. Сега не мога да го намеря.
×