Jump to content

goga

Фен
  • Content Count

    567
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

goga last won the day on June 16 2019

goga had the most liked content!

Community Reputation

128 Good

About goga

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2005г. 2.2 i-ctdi ЕХ N22A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен

Recent Profile Visitors

2548 profile views
  1. Айде и аз да питам. Колата е от подписа ми - Акорд 7ген. дизел без ДПФ. Според Вас кое масло от двете да избера: Ravenol ALS или Ravenol FES и двете 0W30. На сайта на равенол препоръчват ALS което е С3, от хонда казват С2. Нямам ДПФ, но имам катализатор и за това искам по малко сулфати, а и да пробвам нещо друго. До сега наколко смени с Ravenol SSV 0W30, от което съм доволен, но нека видим на капковите проби как ще се държи и другото масло.
  2. Чавдаре, някой беше писал, че AISIN е пак ЛУК вътре, но не мога да намеря къде е поста.
  3. Става въпрос за синът ми, който завърши средно образувание и иска да кандидатства в специалността Международни отношения към юридическия факултет на Софийски университед. Всъщност в началото искаше тази специалност, сега и той и аз малко се разколебахме. Притеснява ни реализацията след това. Доколкото разбрах без протекции е трудно да си намериш работа в посолства и др. подобни държавни структури, а не ми е много ясно какви са другите варианти за работа. Ако някой има познати, роднини завършили тази специалност моля да сподели проблем ли е намирането на работа по специалността след това. Приемам съвети и за други специалности, като математиката не ни е силната страна. История, български, английски и въобще хуманитарните науки и езици му се отдават най-много.
  4. Това беше първото което проверихме и не беше омаслен. Навремето когато го смених първия път, след седмица протече една семеринга, мисля на диференциала без да съм много сигурен. Протече съвсем леко и я смених веднага. Възможно е и тя да е омаслила, но преди и след като я смених нямах проблеми. Чак около година и половина след това започна да приплъзва. Сега като го отворихме беше сух и маховика и съединителя.
  5. Цитирам се и допълвам. Малко късно но най - после отворихме кутията. Предните майстори са сменили всичко - маховик и комлект съединител, така че излишно съм се съмнявал, за което им се извинявам. Та сега всичко изглеждаше наред, диска имаше още доста живот в него, но приплъзваше - не всеки път и не винаги, напоследък все по често. Като трябва да кажа, че от тогава до сега не съм минал много километри и внимах да не я зоря много. Майстора и той като го отвори се чудеше защо е приплъзвал. Казва, че предния монтаж е бил наред. Преди да го отворим регулира педала на съединителя, но пак си приплъзваше. Може и да съм попаднал на менте Лук, незнам но сега пак смених съединителя с Лук и дано издържи по дълго. Проверихме и цената на ОЕМ съединителя - около 800лв. и това ме отказа от него.
  6. И тука излиза същия, но нека и други да потвърдят. https://www.autodoc.bg/exedy/11407330
  7. Моите са 300 - предните за 2,2 дизел 2005г.
  8. Аз съм с АТЕ предни, задни, дискове накладки - всичко и вече доста километри и 3-4 години, нямам проблеми. Поръчал съм ги от autodoc.bg.
  9. Аз като сменях, не съм обезвъздушавал и сменял течността и нямах проблем със скоростите, но след 30-40хил. км. започна да приплъзва. Преди месец момчетата за които ти писах на ЛС ми регулираха педала на съединителя и започна да отделя още по горе. Според тях заради този педал вероятно не е сработило саморегулирането на съединителя и за това се е износил. Не знам вярно ли е това, но след две седмици отваряме пак и ще стане ясно надявам се.
  10. По вечето сменяме с оригинални. Много важно е майстора който ще ги сменя. Има писано много във форума. Ето една тема:
  11. При мен копчето на шофьорското стъкло беше счупено и то задържаше все едно е постоянно дръпнато да затваря прозореца. На старият модул имаш ли нещо шчупено механично. Ако всичко по механиката е наред, значи проблема е в платката. Не съм сигурен дали не бяха две платки - за стъклата и за централното и дали не може само за централното да вземеш старата платка.
  12. Прабвай платката и въобще цялата електроника от твоя модул да я присъединиш на новия, така че от новия да остане само механичната част и след това пак обучение.
×
×
  • Create New...