Jump to content

CCord

Фен
  • Content Count

    120
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

CCord last won the day on December 23 2019

CCord had the most liked content!

Community Reputation

57 Neutral

About CCord

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 10/01/1964

Profile Information

  • Кара
    Акорд 7 К24А3-EX-AT 2006
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Contact Methods

  • Skype
    нямам

Recent Profile Visitors

495 profile views
  1. Виждал съм водни помпи с разрушена турбинка дори и от стомана, проблемът не се крие в материала от който е направена. Разрушава ги кавитацията която се получава в резултат на калпав или силно разреден антифриз както и използването само на вода в охладителната система.
  2. Малко грозна но все пак схемата е вярна, ако не включиш лоста на позиция "М" ЕКУ не приема командите "UP" и "DOWN" - това не съм го пробвал в движение и не съм сигурен ако приеме команда дали няма да се случи нещо нежелано с кутията. Оригинално това нежелано включване е блокирано механически. Цветове на кабелите излизащи от селектора в купето: за UP > синьо/жълт за DOWN > бяло/син за "М" > оранжев за маса > черен От схемата е видно че позиция "М" може да се направи избираема от волана ако се използва трети проводник но трябва да се обмислят сериозно всички нежелани варианти за несъответствия в режимите на превключване. Дано да съм успял да помогна!
  3. Няма как да кача схема но аз съм го мислил доста и чисто електрически е много лесно изпълнимо но, .... трябва задължително да се подсигури схемата против едновременно подаване на противоречиви команди. Това в оригиналното изпълнение с лоста за скорости е направено и действа безотказно. Най-общо казано за елементарното изпълнение трябват три проводника и два нормално отворени контакта задействащи се от едното или другото лостче на волана за "UP" и "down", става и само с два проводника но трябва надеждна маса на самия волан до лостовете. Как ще се реализира блокирането на едновременно задействане на двете команди обаче е друг въпрос, дали ще е механично или електрическо изпълнение решава реализатора. Във всички случаи преминаването от автоматичен към ръчен режим и обратно ще става от лоста, т.е. лостчетата от волана ще работят само след превключването на скоростния лост от "D" на "M".
  4. Двама колеги си взели заплатите, единият кани колегата си: - Хайде след работа да пием по едно, аз черпя! - Дадено, щом ще черпиш! На другата заплата ситуацията се повторила и така няколко месеца. Накрая вторият не издържал и рекъл: - Добре де, не е удобно така, само ти да черпиш! Но не мога да разбера друго: И двамата сме на един и същи щат, и двамата имаме по две деца, съпругите ни са безработни... откъде имаш пари за черпене? - Ще ти кажа! Казах на жената, че съм си изгубил пушката в казармата и сега ми отдържат от заплатата по 30 лв. всеки месец. - Леле, страхотна идея, как не съм се сетил по- рано?! Другият месец аз ще черпя! - казал вторият. Така и станало. Ядене,пиене - на корем. Прибрал се нашият, а жена му го подхванала още от вратата - Къде се шляеш досега? Аз те чакам да донесеш нещо за ядене, че няма пари, а хладилника е празен! Взе ли заплата? - Взех - казал мъжът и сложил плика с парите на масата. Жена му починала да брои и се втрещила. - Защо са ти дали със 100 лв. по - малко? - А, жена, забравих да ти кажа: В казармата, при едно учение танка потъна в едно тресавище, едвам се отървахме живи, но сега на екипажа ще ни отдържат по 100 лв. на човек всеки месец... - КАКВОО? - викнала жена му - Още утре отиваме в казармата ти!!! На другият ден, естествено, жената влязла при командира на полка и занареждала: - Как може такова нещо, вие сърце нямате ли,да взимате по 100 лв. за танка, в тези тежки времена, аз съм безработна, две деца гледаме и т.н. и т.н. Командирът суче мустаци и я гледа, накрая с тежък глас казал: - Добре, госпожа, разбрах Ви, но това са мъжки работи, съпругът Ви е давал клетва, нека той да влезе, а Вие го изчакайте отвън! Влязъл нашият с треперещи колене, не смее да погледне, забил поглед в земята, а командирът се смее: - А бе, магаре, аз коскуджами ти полковник, изплащам пред жена си автомат,, Калашников'', а ти- цял танк... Не те ли е срам, бе? Ето ти една служебна бележка за лека картечница и да се махаш от тука, че ще те взема запас и тогава да му мислиш! Излязъл мъжът и отвъртял една плесница на жена си - Видя ли ма, какво направи с патешкия си акъл!? Вътре в танка имало и картечница. Сега и за нея трябва да плащам!!!
  5. Допускаш ли вероятен пропуск в смукателния тракт?
  6. Ей сега пък ако някой вземе и каже колко оборота прави мотора на стартер докато запали ще падна от стола, дайте по-сериозно колеги. И понеже аз "намесих" времето като фактор си мисля че абсолютно резонно е да се посочи точно времето на запалване, мисля си че малко преувеличих с 6-те секунди но да кажем м/у 3 и 5 си е нормалното време при студен мотор въпреки всички условности на това понятие. За да съм по-точен моята каляска пали за 3-4 секунди при температура 5-10 градуса и престой 12-14 часа, коректно ще бъде ако споделя че по-голямото време се получава при по-дълъг престой на автомобила (понякога 3-4 дни) . Когато е загрял мотора, или пален поне преди 3-4 часа запалването е от четвърт. Остава и един друг въпрос който никой не засегна но мен ме чопли и не знам дали при Хонда е така но при други автомобили съм сигурен че е - съмнява ме (нямам база за сравнение) че стартера на 2,4 мотора е с по-къс (с по-голямо предавателно число) да го наречем редуктор от този на 2,0 мотора и съответно доста по-къс от на 1,6 и 1,4 моторите споменати като пример за бързо запалване. От тук следва по-ниски обороти на стартиране което пък води до повече време за достигане на оптимални условия за запалване на мотора.
  7. Когато обикалях преди да купя моята се "срещнах" с 5 екземпляра К24 преди това, всички палеха по този начин когато са студени, сега вече собственик на такава от 1 година и изпробвани още 3 на познати и приятел, мога да кажа че този мотор си пали така когато е студен, след 4-6 секунди въртене. Пробвал съм да задържа на контакт няколко секунди преди стартирането с идеята да вдигне налягане в рейката (ако е спаднало по някаква причина докато е изстивала) но ефект никакъв. Държа да отбележа че никога не съм пробвал К20 примерно, или друг мотор на Хонда за да сравня, но съм сигурен че тук има хора които могат да изкажат компетентно мнение по въпроса, надявам се да се включи колегата "Fenabv"! Пък и не пречи да се включат повече колеги собственици на този мотор.
  8. На тези машинки обикновено се прецаква крайния изключвател, онова черното на снимката с трите извода. И не е само при Хонда този проблем.
  9. Ако ти кажа че може да очакваш счупен датчик на задно дясно колело, друг колега ти каже че е скъсан кабела на датчика на предно ляво, и ако се изредим 15 човека да гадаем и предполагаме все реално възможни причини колко ще ти помогнем? Надявам се сега разбираш че все пак се опитвам да ти помогна! диагностиката е единствения път към правилната насока, иначе предположения бол. Аз лично не разполагам с диагностика за Хонда, бих ти помогнал директно и веднага.
  10. Колега, грешката преди да се "изчисти" се прочита, и обикновено след прочитането се изяснява от какво естество е нейния произход и от там отстраняването на проблема. Само с чистене на грешки проблеми не се решават.
  11. Колега, би ли дал някакъв линк към устройството за което говориш? и един въпрос: работят ли оригиналните бутони на волана за приемане на разговори и заглушава ли се музиката автоматично при входящ разговор? Вторачил съм се от няколко месеца към >Yatour< но не го намирам на цена по-ниска от 160 лв, пък и нямам отговор на същите горни въпроси
  12. Колега опитвам се да помогна и преди да продължа искам да те уверя че има голяма разлика между ИЗМЕРВАНЕ и ЗАМЕРВАНЕ. Приемам че не разбираш разликата или просто си използвал жаргонната дума на набедените електротехници! Понеже всяко измерване е съпроводено с някакви стойности в зависимост от това какво измерваме, а ти никакви такива не споделяш ще приема че измерванията не си ги правил ти, а може би не искаш да ги споделиш! Измерванията в твоя случай са няколко и явно ти не можеш да ги направиш но човека който ги прави или не му се занимава или не знае какво да прави. Първо - няма как да измериш чувствителен пад на напрежението по всяка връзка на силовите вериги ако акумулатора е нов, а ВИЕ сте измервали след като сте "закачили" новия акумулатор - грешка! Второ - колегата ти каза, а и аз се съмнявам да СТЕ измерили утечка! все пак ако греша моля да бъда извинен! - но все пак би ли споделил колко е, ако не е тайна разбира се! И да ти споделя, качествения заряд на акумулатора в колата много зависи от това как се експлоатира автомобила, ако например градското кормуване е късо (до15 мин.) никога не можеш да "върнеш" в Аку-то това което си "взел" от него, особено зимата. В такъв режим иска поне 3-4 пъти дозареждане през годината със зарядно.
  13. А задавал ли си си въпроса дали всичко по колата е наред ? Измервал ли си за пад на напрежение по силовите вериги, както при заряд така и при стартиране? За наличие на утечка при покой правена ли е проверка? и понеже винаги има такава колко е? Смяната на акумулатора е най-лесното нещо, но това не е решение ако има проблем някъде по ел системата.
  14. Ако е смукала въздух през посочения входящ щуцер или маркуч със сигурност вече помпата е дала фира. При свален ремък може да се завърти на ръка и ще се усети донякъде какво е дереджето. Лошото е че при поражения в помпата е задължително свалянето и на рейката за почистване защото вероятно е пълна със стружки а на място е трудно качественото почистване. Все пак си признавам че на Хонда не съм свалял рейка и може да е възможна промивката на място.
  15. Не се мъчи повече, само ще се изнервиш и резултатът от почистването ако все пак е положителен ще е много нетраен. Доколкото знам това си е хронична болка на навигациите от префейса. Ако много държиш на оригинална навигация има хора които продават и монтират навигации от фейслифт, вървят добре и освен това имат карти на източна Европа. Другия вариант е китайска андроид навигация като вариантите са доста, има тема във форума и доста е писано и обсъждано.
×
×
  • Create New...