Jump to content

CCord

Фен
  • Content Count

    219
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

CCord last won the day on February 25 2022

CCord had the most liked content!

Community Reputation

156 Good

About CCord

Profile Information

  • Кара
    Акорд 7 К24А3-EX-AT 2006
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Contact Methods

  • Skype
    нямам

Recent Profile Visitors

1338 profile views
  1. Точно там е големия проблем, сигурен съм че поне 50% от управляващите автомобили (за мен не са шофьори, водачи или както и да е) не могат да направят разлика между паркиране и спиране (и не само това), от тук и основателните понякога претенции на собствениците на гаражи за спиране пред тях. От 40 години съм шофьор и такова невежество и непознаване на правилата от правилника, и закона за движение по пътищата не съм виждал, и с всяка година става все по-зле и по-зле. Това е и една от причините за саморазправата и побоищата по улиците и пътищата. Един въпрос към колегата събудил темата, какво става ако някоя кифла спре пред твоя гараж и отиде до близкия фризьор за 2 - 3 часа, а като се върне и след твоя забележка ти се разкрещи че е спряла за малко и не е паркирАла? Законът за движение по пътищата, както и правилника за неговото прилагане са създадени с презумпцията че ще бъдат научени и ще се познават в детайли, да , ама не! лошото е че всичко се свежда до ниското образователно и интелектуално ниво на посочените по-горе 50%, че и повече от масите, а за купените изпити и СУМПС изобщо няма да се задълбочавам.
  2. Господин Цонев, филтрите за скоростна кутия имате ли ги в наличност? защото имам поръчка при вас и чакам доставка, надявам се на обявената във форума цена!
  3. Отвън с чиста вода и някаква тънка пластмасова пластинка, например парче от бутилка за вода, отвътре пак така но без вода. Просто прекарваш пластмасата между стъклото и уплътнението от край до край и пробваш. Предварително идеално измиване отвън, да няма прахоляк и песъчинки по стъклото че като прекараш пластиката да се надраска. А отвътре ако има слънцезащитно фолио внимавай да не тръгне да се разлепя. И все пак, някак си не допускам стъклата да са така залепнали че да не могат да "тръгнат", но знае ли човек! може пък да е заливана със захарен сироп, мед или друго подобно . Допускам и друго, на някой коли (отварял съм на Опел, Мерц, Вагин но не и Хонда) има термо-защита в моторчето или в комфорт модула така че ако тока е по-голям от предвидения защитата изключва мотора с цел предпазване на затисната ръка, пръст, глава, врат или други части на човешката анатомия. Или просто предпазва мотора от изгаряне. Та може въпросната защита (ако има такава) да се задейства, я от запекло стъкло, я от крив водач или запекъл механизъм. Другия вариант е повреда в модула намиращ се в шофьорската врата.
  4. Здравей Наско! Ето и моята поръчка: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество Honda ATF - DW-1 - 4 тубички по 0,946 литра https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество Honda PSF - 2 тубички по 0,354 литра Стойност на поръчката (4 * 14,99 + 2 * 6,99) * 1,9775 = 146,22лв Начин на плащане: - парите ще се преведат по сметка в ОББ АД Начин на получаване: - по куриер - (допълнително уточнение в лично съобщение)
  5. Позволих си малко да модифицирам цитата за да съм по-кратък в опонирането на идеята за вечно включения климатик и не изключването на компресора при климатроник, и така: по т. 1 - това как се получава при включен климатик? т. 2- няма такова нещо, познавам 2 ма майстори на климатици, а съм ходил при поне още 3-4 и никой не ми е казвал да не изключвам компресора през зимата (винаги съм бил с климатроник). Единственото в подкрепа на подобно твърдение мога да кажа че повечето майстори препоръчват включване на компресора/климатика през зимата за по няколко минути на 15 - 20 дни. т. 3 - и е така и не е така, но това по никакъв начин не удължава живота на компресора, напротив. т. 4 - зацепването е чрез фрикционна шайба която се задейства от електромагнит, и знаеш ли как и се отразява на тази шайба постоянното зацепване и отцепване? скапва я, понякога се изкривява от зор, и после оня майстор дето ти е дал идеята за постоянно включен климатик доволно потрива ръчички. т. 5 - това само за Акорд 8 ли се отнася? а натрупването на "гняз" се избягва с редовна смяна на антифриз и ползването на качествен такъв. Има и още неща с които не съм съгласен но може да се приемат като маловажни. ПП - аз лично включвам компресора през зимата и есента само когато има влага в купето и изчиствам запотяването от стъклата, тук наистина климатика е незаменим. включвам го и понякога заради препоръката на майсторите, но не броя дни, часове или минути, само когато се сетя.
  6. Към колегата пуснал темата: Отделя се ченджъра от радиото и от долната му страна има една триъгълна платка с няколко чипа (6 - 7 броя някъде) и много други елементи разбира се, та в единия ъгъл на платката където излиза зъбчатия гребен на механиката има (мисля бяха 3 броя) микро ключета явяващи се крайни изключватели от които механиката "разбира" в каква позиция се намира, тези изключватели понякога дават фира но е достатъчно да се напръскат със сух контактен спрей и всичко се оправя. Искам обаче да споделя че в корпуса има още няколко такива ключета и повредата може да е някъде там но, ако тръгнеш да отваряш си е много голяма игра и ако не знаеш как и какво пипаш си обречен на пълен провал. Споделих ти най-лесното за профилактика и евентуална намеса ако все пак си се занимавал някога с такива неща, ако не си пипал не се захващай. Според мен цялата игра по разглобяване не си заслужава труда, моя ченджър след 3 дневна борба го оправих и след няколко седмична работа отново спря да работи като този път се счупи един микроскопичен чарк който мести избирача на дисковете, тук вече (отново след 2 дни борба) се отказах да го ремонтирам, отказах се да търся друг втора употреба защото със сигурност щеше да го сполети нещо такова. Според мен проблемите се коренят в следното - заводски механиката е нежно смазана в точките на движение и плъзгане но през годините поради запрашеност някой от местата на смазване просто клеясват и запичат (в моята механика намерих 2 такива места) и нежните лостчета, механизми и зъбчатки просто не издържат и се чупят. ПП - дисковете се изваждат без проблем и никакви наранявания и повреди ако смяташ да отпишеш ченджъра! Ако решиш да си без ченджър просто откачаш лентовите и захранващия кабел и го отделяш от радиото, вадиш и в коша, или като мен (без да знам защо) някъде в шкафа. Мога да ти снимам някой детайли но трябва да се рова сега в натурийте.
  7. Ако отидеш във фирмен сервиз очакванията ти ще се оправдаят напълно, бъди сигурен. Тези 200 $ я стигнат я не, само за консумативите. За труда спор няма, нашите майстори са най-големите и техния труд се заплаща достойно, особено във фирмените сервизи където двама трима техници хранят 1-2 приемчици, 2-3 склададжии, 1-2 началници, 2-3 собственици, 2 души охрана и 1 куче минимум. като сложим и сметките за ток, вода и други, няма как сметките да не са поне 2 пъти по-високи от европейските, пък къде е Канада? години назад. Сори за сарказъма! но като се сблъскаш с реалността напиши отзивите си пак тук, пък дано да греша!
  8. Колата автоматик ли е? ако е, има един прекъсвач в кутията на скоростния лост който не позволява задействане на стартера докато не се постави лоста в положение "P" или "N". Може и опроводяването между това ключе и релето също да е прецакано. При ръчна скоростна кутия пък някой автомобили (не знам при Хонда така ли е) имат такова ключе на педала на съединителя и не завърта стартера докато не натиснеш педала. Като начало да се намери релето и ако не цъка при стартиране почти сигурно е нещо от посочените, ако цъка (включва) трябва да се насочиш към самия стартер.
  9. Точно това трябва да е модела, не бързай да се хвърляш на друга кутия преди да си направил диагностика. Може да е някой скапан клапан или датчик, може да е запушена цедка на клапан/соленоид. Прегледай проводниците и щекерите на соленоидите, датчиците и избирача които са отвън на кутията. Потърси малко инфо из нета за тази кутия или за нейни евентуални хронични болежки. Започва се с лесните и видими неща като тези които ти изброих, и чак тогава се минава на смяна.
  10. Беж надалече от този майстор, работата на системата ти е правилна и точна. Друг е въпроса при какъв товар започва заряда на 14,2 - 14,4 волта, но това пак си иска определено измерване от човек който се е занимавал с Хонда, пък и не само.
  11. Възможно е, и е нормално. вероятно модулът който си закупил не е правилния. Преди ги правеха да "палят" дневните след достигане на напрежението на 13,2 V и да го изключват когато падне под 12,7V. След това започнаха да ги правят така че напрежението на включване да се регулира и освен това модула изключва дневните чак на 10,5V. Вече на повечето автомобили системата за зареждане на акумулатора работи така, че след достигане на определено ниво на напрежението на акумулатора и падане на бордната консумация под определено ниво заряда почти се изключва или остава поддържане на бордното напрежение в рамките на 12,7V при което се счита че не се черпи ток от акумулатора.
  12. Че е важно какво е уплътнението, важно е. На първо място обаче са важни ръчичките на майстора. Първо се обезмасляват всички контактни повърхности, както на капака така и на главата. силикон се слага само на местата където контактуват страничните капаци с главата, и то на съвсем малка площ, има литература, клипове и много други начини майстора да се научи как е с този елементарен в това отношение мотор. Според мен не е виновна гарнитурата, а грешки при нейното поставяне.
  13. Преживява се и без емулатор, ако си с борд компютър се бъркат малко показанията на нивомера за гориво но ако караш с половин и повече от половин резервоар нямаш дертове. Аз си направих, изпробвах го и работеше 2 дни, след това го свалих да му направя кутийка ииии ..... две години не остава време да го монтирам отново, и взех че свикнах без емулатор, ще свикнеш и ти предполагам. Другия вариант е 60-80 кинта (вече може и да е по-голяма цифрата) да ти сложат.
  14. При този "масов" размер и за една са малко тези пари. Е, има разни галоши като Петлас, Сава, Корморан и разни други артикули от Метро или Кауфланд, но там проблема е с липса на непопулярни размери като посочения. Само за пример "https://www.gumi7.com/bg/avtomobilni-gumi/?width=225&height=65&diameter=17&brand_class=1&tire_season=winter Моля да не се приема за реклама на търговеца, просто това са средни цени на търговците!
×
×
  • Create New...