Jump to content

CCord

Фен
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

CCord last won the day on December 23 2019

CCord had the most liked content!

Community Reputation

53 Neutral

About CCord

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 10/01/1964

Profile Information

  • Кара
    Акорд 7 К24А3-EX-AT 2006
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Contact Methods

  • Skype
    нямам

Recent Profile Visitors

430 profile views
  1. Абе много работи забелязахме ама като се втурнаха тука едни защитници на "нормалните" сервизи, мани! сега пък видиш ли, колега обвинява пусналия темата че плюел сервиза. А антифриза сигурно е най-оригиналния и за това е на такава цена (дано поне да са виждали оригинален такъв за Хонда в този сервиз).
  2. Несериозно е да се твърди че двигател изкаран от коша ще тръгне някой да го мие с обезмаслител на спрей, дори и една бройка флакон, да не говорим за 5 и повече. Ако е в коша и се налага локално измиване на части от двигателя съм съгласен, въпреки че и в тази ситуация има по-лесно и евтино решение. За мен силикона, обезмаслителя, спреят за ръжда, парцалите, инструментите, топлата вода, студената вода, лампите и токът за тях в сервиза и други такива, са средство за извършване на услугата в автосервиза и са част от цената на тази услуга, смешно е да се калкулират и отразяват изобщо в разписката/фактурата отделно, колкото и "нормален" да е сервиза. Пък защо се предпочитат ненормални сервизи повечето от нас го знаят, но не е само цената определящото и няма да се задълбочавам.
  3. Не искам да коментирам цените на резервни части или цената на труда в конкретния сервиз, те са такива каквито сервиза си ги определи. За първи път обаче виждам сервиз да калкулира силикон, обезмаслител (промишлено количество) и спрей за ръжда!...., 🤑, не че са кой знае какво перо от цялата сметка но като цяло това показва професионализма им, няма да се учудя ако видя фактура на този сервиз с калкулирани някоя друга отвертка или динамометричен ключ например, а защо не и каша за измиване на ръце. Заради такива мизерни дребни душици страдат хора искащи да правят нормален и честен бизнес.
  4. https://fakti.bg/avto/502641-aponskite-vlasti-iskat-da-obedinat-nissan-i-honda
  5. Колега доста обяснения и цифри си изредил но най-важния показател го няма а именно, колко километра си минал за тези 20 месеца със "старата" кола? (не съм чел посоченото от другия форум) опитвам се да изчисля според горивото на база средна цена 2,00лв. за литър и среден разход 8/100 и грубо получавам 25000 км. , може и да греша но с такъв километраж според мен няма сметка да купуваш нова кола. Или най-просто казано раздели изминатите километри на общата сума която си платил като разходи (покупка, поддръжка, обслужвания, гуми, гориво и т.н.) за да получиш цената на километър и от там рентабилност на новия автомобил. Не се заяждам, нито пък се опитвам да ти държа сметка на парите, просто разсъждавам на "глас". Според мен един автомобил се купува за да се експлоатира по предназначение (оставям настрана голямото желание да се кара определена марка и модел), и ако се използва заради предназначението си то не трябва водещото в покупката да е цената на продажбата му а цената на неговата експлоатация, иначе говорим за търговия. Да ти е честита новата придобивка, да си я караш със здраве и да не разбереш какво е ремонт с нея! и поне тази я докарай до 50 месеца.
  6. Че на 7-цата какво и е на спирачната система? Карал съм доста други автомобили всякакъв клас и мога спокойно да кажа че спирачките са доста над средно ниво, примерно от 1- лоши до 10- добри ги класирам на 7-ма позиция. Разбира се всичко зависи от накладките, стила на шофиране и интензитета на спиране. Всъщност виждам че си с префейс, не знам там как стоят нещата но моята "фейска" си спира съвсем прилично. В духа на темата мога да кажа че аз също търсих Акорд 8 генерация, и доста време обикалях, почти година. Целта ми беше 2,4 - седан - автомат и светъл салон, последното не знам защо ми беше влязло в главата но много държах на това, покрай обиколките забелязах че седаните са рядкост (поне тук в Бургас), както и такива с 2,4 мотор, нямаше и добри екземпляри та почти се бях отказал вече. Един ден съвсем случайно попаднах на сегашния ми екземпляр и като че ли ми проговори - "вземи ме, няма да съжаляваш!" и спомняйки си за прочетената тук тема за горящия масло 2,4 мотор на осмицата както и факта че почти 9 месеца не видях читава бройка Акорд 8 се хвърлих на Акорд 7 и не съжалявам, поне за сега.
  7. Темата има потенциал за 10+ страници но да си кажа , споделям моите впечатления от 1-ва ръка. Що се отнася до автърмаркет стока бягай от Метели и евтините Брембо, лош спомен имам и от АТЕ но беше на тежка кола ( Волво XC 90) и аджамия шофьор въпреки че след покупка на същите само че от Мото-Пфое всичко заспа. Преди 3 години заложих на Цимерман на старата ми кола и се оказаха супер до 30к километра до продажбата но и след това защото познавам собственика и щеше да сподели. За другите произведения на китайския и турски автопром показани в сайта на Autodoc нямам наблюдения. На твоята кола предните дискове са вентилирани а задните не, съществуват предни двойно вентилирани но са по-скъпи. За накладките акъл не давам, безброй модели, както по твърдост така и по цвят дори. Във форума има теми за дискове и накладки както и във всички авто форуми, и обикновено всичко това е обсъждано многократно и с всякакви и противоречиви мнения, казусът е сложен като този за маслата. С помощта на чичко ГОШО намери и чети, материал колкото искаш само да можеш да отбереш каймака.
  8. Да приемем че това е вярно! Това обаче като какво да го приемем? твоя констатация, самопризнание на инженерите от Хонда, а може би на инженерите на Тойота щото никой не знае там да произвеждат автоматична кутия, а може би трябва да мине като празни приказки!? При неправилна експлоатация всяка една кутия може да "гръмне", виждал съм и великата 'ZF" заминала на 198000км. да не говорим за Айсин която се слага на Тойота. Та всеки производител е оказал начина на експлоатация на агрегатите си, това че янките които гледаш не знаят а и са стиснати да си сменят маслото когато трябва ще си правят клипове за "лошата" кутия на Хонда.
  9. Притесненията ти за пластмасовите колектори могат да бъдат основателни само ако ще монтираш обикновено АГУ. При монтаж на газов инжекцион проблема за колекторите е точно никакъв.
  10. За какво ти е някой да поръчва? просто влез в темата за общи поръчки която е отворена за този месец до 18-ти и поръчвай колкото си искаш. Аз лично си поръчах от тях това: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html и ми пристигна точно такова каквото изглежда на картинката, не съм първия, вероятно няма да съм и последния, отрицателен отзив не съм срещал.
  11. И моето масло пристигна, всичко е ОК. Адмирации за колегата Чавдар и положените усилия през годините! надявам се да промени решението си!
  12. Не знам как е на Акорд 8 но на Акорд 7 корекцията е плюс/минус 3 градуса.
  13. И аз говоря за Акорд - К24А3, явно работата на перките си е в нормални граници след уточнението на колегата: това звучи успокояващо! Не ми се отваряше нова тема пък и колегата вече беше задал въпроса си в тази.
  14. Моя е на радиатора, на долното казанче на радиатора, но то си е почти същото защото и в двата случая се следи температурата на вече охладения антифриз. При пуснат климатик когато перките се въртят температурата не надвишава 96-97 градуса (което говори че термостата е отворен), в момента в който изключа климатика перките спират и включват чак като достигне 100-101 градуса, следва спад до около 92-93 градуса за около 20-30 сек. и отново включване на 100-101 градуса. Не знам как е на CRV но на Акорд-а състоянието на включване на перките е само едно - винаги двете и винаги на макс. Това не съм го виждал на съвременен автомобил от 20-25 години, и то много по-нисък клас. Убеден съм че една междинна скорост, или поне включване само на едната перка при температура да речем ... 94-95 градуса щеше да се постигне много по-плавен температурен диапазон на работа на двигателя, както и по-малко натоварване на ел инсталацията.
  15. Това е ясно, в моето ръководство е същия диапазон като в твоето. И правилно си видял но, тук проблема не е в термостата защото той отдавна е отворил (маркучите са горещи) . Проблемът се корени в това че термо-шалтера е в долната част на радиатора и горещия антифриз влизайки отгоре докато стигне до долната част на радиатора се охлажда няколко градуса докато слезе през радиаторната пита. от това следва некоректната работа (или несъответстващите данни) в работата на термо-шалтера.
×
×
  • Create New...