Jump to content

Двигателист

Фен
  • Мнения

    31
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Двигателист last won the day on Април 30 2017

Двигателист had the most liked content!

Обществена Репутация

10 Neutral

Относно Двигателист

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Toyota Avensis 2.0, Opel Astra F
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Интересно, на каква база са получени тези 1.50 лв / 100 км ?
  2. Избор, Nokian weatherproof или Michlen crossclimate

    Пред очите ми последните 8 години е волво s80 D5 185 к.с. 2007г , автомтик 4х4. Кара се целогодишно (градско, извън, планини, курорти...) с GoodYear Vector 4Seasons. Досега около 100000 км с два комплекта. Износват се нормално, няма оплаквания във връзка със спиране и управляемост, нито зиме, нито лете, дори на 4-тата година. А не е като да нямаше тежки зими. За мен това си остават най-добрите всесезонни гуми до момента. Да видим какво са сътворили от континентал...
  3. Зимни гуми

    Карал съм със Сава ескимо ес3, но 175/70/13. Субективно, много добре на сняг, добре в киша, средно на мокро. На сухо, без значение дали е +20 или -20, не ми харесаха.
  4. Извинявам се! Не разбрах, че говорите за горивни клетки.
  5. Не винаги последният механик е виновен. Може при предишни смени да е прецакана работата, но чак сега да е вече неотложен ремонта.
  6. Аха. Разбрах. В бутилки. Горивото и окислителя. Като в космоса. Ок. За колко км стигат? В бутален ДВГ ли горят?
  7. Какво пречи на образуването на азотни оксиди?
  8. В този случай няма ли да се наблюдава проблем и по повърхността на ролката, а не само на гърбицата?
  9. Не че на Autodata може да се вярва на 100%, защото съм намирал неточности там, но в раздела "Known fixes and bulletins" също имам спомен, че се споменаваше за някакви проблеми с разпределителните валове. Какво да се прави - желязо е, чупи се Но не помня за някой от К20 ли ставаше въпрос или за К24. Ако го намеря ще го публикувам.
  10. Здравейте! Какво налягане задавате като праг за преминаване обратно на бензин? Също така какво трябва да е времето за изчакване на това налягане за да се пристъпи към обръщане на бензин?
  11. Accord 2.2 vs 2.0 vs 2.4

    Във фолксваген и подобните му съм го виждал, но преки впечатления имам от Волво S80 D5. То няма на нагреватели за антифриз, но с реотана в таблото след 30-на секунди при -10' започва да духа приятно топло. Изключително полезна екстра за места с хубава зима! Мощността е над киловат за да върши работа. Вторичен ефект е и по-бързото загряване на двигателя, поради големия товар на алтернатора. Учуден съм, ако го няма в акорд. Сигурен ли си, че печката в авенсис не е била мокра, нафтова, като при мазда 6? Отделно, че понякога има само един ала-бала бутон, който само вдига оборотите на празен ход (дали променя и аванса за да отдели повече толина към антифриза, не знам), което за мен си е много несериозно.
  12. Accord 2.2 vs 2.0 vs 2.4

    По въпроса за парното - при дизелите няма ли опция за ел.нагревател на въздуха в купето, за да се елиминира донякъде по-бавното загряване без товар?
  13. Продължавай да използваш маслото от което си доволен. Собственият ми опит е, че влизането във филма с постоянна смяна на марки и вискозитети, не води до някакъв уникален резултат. Карай си колата и не я приемай за член от семейството, че да и сменяш минералната вода.
  14. Този метод винаги ме е смущавал. При мен проба на 2000 и проба на 8000 изглеждаше почти като тази на 500 на руснака (по снимките). Вярно, не съм чакал до 20000, но... Затова и интересът ми изчезна. Дали пропан-бутанът има вина, или моточасовете, знам ли. 8-те хил. реално са под 200 часа. Не пробвах преди да го източа на около 11000 как щеше да е, но едва ли би било за смяна, според метода.
  15. За различни вериги говорите. Иначе 2 км без налягане, със сигурност ще унищожи основните й мотовилковите лагери. Въпросът е шийките на вала, на какъв хал са. Но на мен ми е интересно, ако се е скъсала веригата на маслената помпа, защо не е светнала лампата за налягане? Колкото до ангренажната верига - аз поне, не съм чул за автомобилен дизелов двигател, който да не среща клапан с бутало при късането й. То и ремък да е, все тая.
×