Jump to content

HondaExplorer

Фен
  • Content Count

    630
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

HondaExplorer last won the day on May 13 2022

HondaExplorer had the most liked content!

Community Reputation

177 Good

About HondaExplorer

  • Rank
    Just loyal fan
  • Birthday 02/07/1979

Profile Information

  • Кара
    ше CR-V 99, сега го вози Accord VI 2.0, auto, Executive SE, ROMANO LPG и CR-V II дизел 2005
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас
  • Интереси
    колоездене, туризъм, приложна психология

Recent Profile Visitors

3808 profile views
  1. Адмирации за признанието, Цецо! Всички правим несъзнателни неща, без значение годините. Казвам несъзнателни, а не необмислени понеже той умът си е свършил работата с мисленето и си е рекъл - А бе имам тука едни 300 коня, я да ги посъбудя! И дори не е изчакал съзнанието да си даде мнението. И мен много ме е яд на мен самия при такива ситуации въпреки, че имам едва 150 мършави магарета под капака. Нищо това са малките уроци за големите хора.
  2. Ето една архаична тема, която изтупах от прахта и в която от 33 пост нататък съм описал премеждията. Чак се посмях на ентусиазма, който съм имал да пиша на Денсо Европа. 7 години по-късно и над 100 000 км още навъртяни, сондата не е мръднала. Но е за F20B6.
  3. Колега, проследи си течовете първо. Аз 7 години се боря с течове по акорда. То не бяха семеринги и о-пръстени на делко, гарнитури на витек клапан, гарнитури на капака на клапаните, последно протече и датчика за налягане на маслото на витек клапана през буксата му. И при всички течове маслото все към най-ниската точка на картера се стича и прави мазало и капки. След като последователно си смених всички тези неща и виждам двигател без разход на масло. Иначе знам, че и при неправилно работещ PCV клапан се вдига разхода на масло.
  4. Прав е Цецо, на 5тата година от притежанието акордът ми скрои подобен номер, но моята направо гаснеше в движение от клемореда( голям кеф с автоматик). Смених само клемореда. Възможно е някоя от медните пластини вътре да е изпаднала и заклинила. Разглобяване има около волана и таблото, но не е голяма драма освен с един болт или гайка отзад по-трудно достъпен. Може да се махне клемореда и да се види как върти патрона без него.
  5. Някаква грешка индикира ли колега, мига ли на D позиция лампата? То основен проблем на тия автоматици ще се окаже че не си казват сами какъв им е проблемът. Моята на Акорда я карам вече над 5000 км с буксуваща 2ра скорост. Уж тръгне и изведнъж все едно разкача връзката и оборотите литват нагоре. Грешки не показва. Добре, че е ръчния режим та я прескачам тая предавка. Чистил съм и тествал всички соленоиди, умишлено съм разкачал букси за да видя дали изобщо ще хване грешка тоя модул на автомата и веднага ги засича. Мислех и аз за смяна на кутията защото се убедих че проблемът е вътре и ремонт не е рентабилен. Намерих една със същия код и финално се отказах защото не исках да рискувам да взема нещо което не се знае дали няма да е по-зле от моята. При кола със скойност от 5000лв нагоре може би си заслужава опита все пак с друга кутия.
  6. След ново зареждане на газ няма детонационното "църкане" или е едвам доловимо. Сякаш и колата е по-динамична. Веднага превключих на бензин и се усили. Тук и при двете горива не говоря за ония силни причуквания на аванса дето всички сме чували, а по скоро за едно звънливо ромолене. И се питам сега газта ли нещо я кръщават или нещо при мен излиза извън нормални параметри от време на време? Тъпото е, че зарежданията са уж на едно и също уж авторитетно място с жълто лого.
  7. Във всички случаи е добре да се изкаже някой, който е отварял или е запознат детайлно с този мотор какво би могло бъде износено ако чукането не е предизвикано от валовете. Логиката би довела до това че щом не реагира датчик за ниско налягане на маслото значи помпата си прави налягане. Остава запушване на някоя маслена магистрала, но коя и кои елементи страдат от това, подлежат ли само те на подмяна както казах трябва специалист да се произнесе. На мен ми е изключително интересно как няма износване на валовете при вероятно не малко километри изминати в такава суха среда. От друга страна не са малко и моторите на над 250000км карани брутално само с 10w40 без подобни проблеми.
  8. Да, за акорда иде реч, обаче ме съмнява да е генерацията, на втора и четвърта скорост както и на място го няма, отделно като отдръпна леко газта изчезва. Нещо на по-богата смес в тая комбинация на натоварване ми намирисва.
  9. Здравейте колеги, скоро не се бях заслушвал, но нали карам един от най-тихите бензинови модели създавани от Хонда през миналия век та долових онова неприятно звънтене при около 3000 оборота/мин и то на газ и то само на 3та предавка, което ме озадачи??? Нали уж при LPG-то това клонеше към невъзможно? И на бензин го има, но на газ "откъдя накъдя"?
  10. Здравей колега, преди около 12г. когато за пръв път седнах в собствена хонда (CR-V I ген.) темата за шума при мен се превърна във фикс идея. Правих какво ли не по тая кола откъм изолации и технически рисърчи и разбрах едно, че когато дадено нещо не е измислено да бъде комфортно и тихо трудно ще го подобриш значително. Успоредно с моята джипка карах и служебно CR-V III генерация дизел и не можех да проумея как един дизелов двигател може да бъде толкова тих и комфортен спрямо моя бензинов при над 2500 оборота??? Еми може, особено когато идеята на инженерите от Хонда е била първият им дизел максимално да се доближава до бензинов като усещане и представяне. Оттогава това произведение на изкустовото ми стана мечта, която наскоро съществих. Та по темата в конкретика, при 140км/ч и при варианта с 5 скорости си на около 2500 оборота/ мин и при този с 6 скорости. Откъм двигател по-скоро ще е трудно до невъзможно да ти надуе главата, виж останалото откъм шум от настилката може и да има разлика с някоя френска или немска лодка. Предимството при 6-те скорости ще дойде откъм цялостно усещане за кутията- отзивчивост и икономия при правилно каране тъй като тук вече се наместват и предавателните числа на останалите предавки. В заключение според мен точно карането през уикенда както друг колега по-горе беше споменал, че ще обезмисли идеята за дизела според мен ще го осмисли тъй като от една страна ще отдалечи неизбежните високостойностни ремонти, като положителен резултат от преобладаващо извънградско каране, а от друга насладата от едно такова комфортно пътуване няма да има цена!
  11. Здравей колега, как прецени, че валове и клапани са наред, сваля ли капака? Тия валове (изпускателните) и с мазане са проблемни, камо ли ако останат сухи. Имам спомен за някаква цедка, която се почиства или подменя и е достъпна без сваляне на картер, трябва да погледна из темите.
  12. Малшанс колега, но то ако не ти е доверен сервиза или те допуснат да присъстваш пак няма гаранция че ще ти кажат, че има проблем валът. Оказва се,че тия двигатели работят сравнително добре дори при износени гърбици и трудно се хваща. Когато търсих моето CR-V дизел, гледах и бензинови като алтернатива. Оказа се, че масово тия коли ги карат с 10w40 и то на газ. Би ли споделил за статистиката с какъв пробег е колата, има ли газ и дали имаш някакво инфо с какво масло е карана?
  13. Градски tonywoolf, не искам да те отчайвам, но и моята втора скорост така влизаше с удар докато накрая започна да влиза неусетно и също така да излиза неусетно при повече газ. За паленето имам един работещ комплект дистрибутор Hitachi, който може да метнем за проба. Бях го взел за plug & play докато си ремонтирам семеринга на моя, да не оставам без кола.
  14. Мда, тишината по темата след последния пост преди месец леко ме притесни, но предположих, че ремонтът е бил в изпитателен срок. Еми освен да поздравя отново за ентусиазма и да пожелая дълги километри в които колегата да ни държи в течение. Отново да кажа, Акорд 6 за мен си остава един невероятен автомобил откъм надеждност, пътно поведение, комфорт и връзка човек-автомобил. Моят е на 250000км от които 100000 навъртяни от мен, от които последните 5000 на 3 скорости( без буксуващата 2ра)+ една задна в ръчен режим на автомата и продължава да ме изумява. Невероятно балансиран и тих мотор (2.0) все едно се качвам в електричка като сляза от CRV-то. Ще видим колко ще устиска кутията още преди да се разпадне.
  15. Еии колега xs power, гледам снимката, която си постнал е от моята синя дръжка от пост # 14. Само да потвърдя, че 7 години по-късно още държи тая дръжка след ремонта с планката. Нямам спомен да съм имал проблеми при свалянето, като махнеш вътре кората и всичко се вижда кое къде... Ама имах и мерак тогава.
×
×
  • Create New...