Jump to content

HondaExplorer

Фен
  • Content Count

    615
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

HondaExplorer last won the day on May 13

HondaExplorer had the most liked content!

Community Reputation

168 Good

About HondaExplorer

  • Rank
    Just loyal fan
  • Birthday 02/07/1979

Profile Information

  • Кара
    ше CR-V 99, сега го вози Accord VI 2.0, auto, Executive SE, ROMANO LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас
  • Интереси
    туризъм, каяк, приложна психология

Recent Profile Visitors

3564 profile views
  1. Благодаря за положителните коментари и на двамата! Всъщност, Цецо, акордът не е съвсем отписан. Превръща се в идеалния бързозагряващ, градски автомобил на газ на 3 скорости + една задна . Карайки го в града мисля да отложа неизбежния момент със съединителя и веригите при CR-V-то което ще се ползва предимно извън града.
  2. Здравейте колеги, оная приказка за Хонда и силата на мечтите явно си има стойност. След като верния ми акорд 6-ца след 7 години експлоатация реши, че не може да предложи повече една от автоматичните си скорости, аз пък го приех като знак от него, че мечтите са за да се следват. Та от време оно откакто карах старото си CR-V първа генерация бензин се размечтах за дизелова хонда. И понеже исках отново нещо по-високо нещата се опростиха до CR-V втора генерация, дизел. Еми ей я на, след близо 5 месеца търсене, огледи, претегляния бая зор видях най общо казано. 2005 година, разбира се мома англинчанка на реални 150 000km. с ролбарчета отпред и отстрани за кофти поглед, коплектация спорт доколкото разбрах с черна тапицерия и интериор. Впечатленията до момента са брутални- возия, стабилност, динамика, икономия, убийствен саунд, с две думи нищо общо с първата генерация. Към момента единственото за което мога да се хвана е шум като от ремък или по-скоро лагерно свистене откъм частта- компресор, ремък, ролки, хидравлика... но не знам точно от къде е. Надявам се да покарам така докато намеря време да проверя от какво е. До момента изминати над 1500км, ми се струва че борд компа малко ме гледа и ме лъже в очите. Днес покарах мега икономично за проба 100км със скорост 80км/ч и ми даде по борд 60 mpg, което е около 4l/100км??? Като абсолютен новак на тема дизел искам да питам знаещите как да я карам тая кола тъй че хем да ми е икономична, хем да се почиства- турбо, дюзи, (DPF май няма), че с това каране около 2000 об./мин не знам дали съм в правилния режим. Та те така, ще се мяркаме явно тука
  3. Брутално видео, колега! Като серия от Д-р Хаус на операционната маса е. Остава да се прекръстим и да кажем "Акорд Воскресе"!
  4. Тая помпа е еднаква за всички дизеляци ли от 2005 насам и колко чест проблем е това според колегите с повече опит?
  5. Смених генератора с втора употреба и Акордът се върна към живот откъм токове. Можеше да опитам с рециклиране както направих със стартера преди време, но тук има вероятност проблемът да е и в регулатора, все пак пише Bosch на него, а не нещо на японски. Работата по смяната е малко пипкава заради пречещи тръби на компресора и една кофти гайка скрита под корпуса на алтернатора, но на фона на смяната на гарнитурата на корпуса на витек клапана към главата, което правих последно си е направо забавление.
  6. Колега, като писа че си изкарал 10 безгрижни години с Акорд 6 и не се сдържах да драсна два реда, още повече, че и аз съм от тия дето от време оно си мечтаят да превключат на дизел. Неволите ти обаче ми секват ентусиазма за пореден път, а това което се чудя е как на пръв поглед нова помпа пак ще е "тотал щета." Има ли вероятност течът да е от друго място и предишния собственик да е минал по същия път мислейки, че решава проблема със смяна на помпа? Може би е добре да потърсиш второ мнение.
  7. След като престоя няколко часа запалих и отново лампите ту светваха, ту изгасваха. Свирещия звук от ремък го имаше и изведнъж изчезна, а лампите угаснаха. Прибрах се и замерих напрежението на работещ двигател, нямаше никакво зареждане. Подозирам че в алтернатора всичко вътре откъм четки е станало мармалад. Играх го тоя филм само, че със стартера който ми окъси акумулатора преди 2 години. Сега въпросът е защо при липса на зареждане не ми свети никаква предупредителна лампа на таблото???
  8. Ами чека не свети, скоростите си ги сменям ръчно? По късно ще меря заряда вероятно презарежда вече щом акуто е хвърлило течност. Интересно що се вдига температурата на двигателя или датчика грешно показва.
  9. Здравейте колеги, тъкмо похвалих акорда в една друга тема и днес ми натресе сериозен проблем. Както си карам и стана това на снимката! Започна да се чува свирене като от ремък и леко вдигна стрелката на температурата. Отварям капака ремъците здрави, а поставката под акумулатора пълна с течност вероятно киселина и сякаш е пръскал от отдушника. Какво да очаквам от тая гад?
  10. Теоретично при равни други условия би следвало ресурсът на двигателя на автоматите да е с около 15-30% по-голям в резултат на по ниските обороти извън града при равни други условия. При разговор с човек от автоморга за изкупуване на моя акорд по-скоро ме пита дали е наличен катализатора отколкото дали е здрав двигателя, че нямало търсене и не се били разваляли двигателите. Интересно е да снимаш състоянието на филтъра на скоростната кутия, набеден за главен виновник поради невъзможност за обслужване. През годините ако изобщо е трупала някаква гняс по цедките на външните соленоиди е било само на този двойния мисля се води Solenoid A и само на средното цилиндърче на другия под акумулатора.
  11. Адмирации за ентусиазма, колега! Бих дошъл лично до Варна на три или по-малко скорости да ти стисна ръката като приключиш ремонта! То няма и как след толкова години споделено време с тези брутално здрави двигатели F-серия, още по брутално окачване и сравнително здрави ламарини и интериор. Моята кутия е със същия буквен код, има разлика в цифрите само, като в добавка имам и шум като от лагер на неутрална, който на скорост изчезва. Явно тези кутии си имат някакъв потенциал от кумулиращи се проблеми които в крайна сметка водят до поетапно излизане от строя. При CR-V автоматите май не съм попадал на подобни проблеми дори и след 300 000км пробег.
  12. Привет колеги, не съм писал и чел от векове тук! И то не, защото Акордът не ми е създавал сериозни грижи през изминалите 7 години, а защото се бях отдал на сигурните двуколесни, задвижвани с жива тяга. Нямаше и да пиша, но е добре да добавим още един случай в статистиката на компрометираните автоматици. При мен от месец няма 2ра скорост и добре, че е ръчният режим с който скачам от първа на трета та да не провокирам постоянно клаксони. Накратко втора включваше със забавяне, сега вече буксува. Сменял съм маслото по книга, чистих няколко пъти всички външни соленоиди, ефект нула. Останалите скорости работят перфектно. До тук разговор с майстора в Мартен, отговорът: Не ги ремонтираме, специфични са, няма части или се оказват несъвместими след пристигането и висят с месеци. Още един разговор със специализирания сервиз във Варна като тук имаше и подхвърляне от моя страна за вариант за употребявана кутия. (доколкото знам трябва да е същия код на кутията, но не съм сигурен дали само буквеното или и цифреното означение). Горе долу същия отговор получих и тук с добавка "Помислете добре дали си заслужава ремонта". Та за съжаление Акордът явно "гордо" се е устремил към скрапа след 7 години прилична служба. Добре, че бях предвидил тази вероятност при първоначалната инвестиция...
  13. Само за статистиката, на служебно CR-V 2007 2.2 CDTI купувано ново в България два пъти се налива бензин и то в концентрация спрямо нафтата в резервоара не по малка от 40%/60% след което колата тръгва и се кара известно време докато спира сама (знаете как се карат служебни коли от шефове докато не светне нещо) И двата пъти колата е реанимирана с източване и вероятно още нещо без никакви проблеми с дюзи и вече е над 300000км като поне 150000 от тях са след първото наливане на бензин. Това не е по темата но на същата кола откакто е купена маслото се сменя на 25000км и отново не е констатиран проблем с горене на масло или друго. Знам че не е правилно но за пореден път се доказва здравината на тия коли.
  14. Да ти кажа и аз имах известни съмнения, че клеморедът се товари при свързването на инжекциона, понеже газаджиите гледат да взимат напрежение, ако може директно от клемата на акумулатора, вероятно за да избягнат действието на онуй чудо ELD, дето казва на генератора кога, как и колко да зарежда. Моят клеморед сдаде багажа няколко месеца след монтажа на газта, но пък четейки на разни места и при хора без газ, явно се оказва, че проблема си е свързан с износване във времето. Оказвасе, че всъщност най-голямото токово перо по газовата система са соленоидите, тоест двата клапана. Маркони беше писал, че единия е около 17w или общо към 40w за цялата система, което е нищо за тоя клеморед.
  15. Здравей бъдещ Колега, няма да те разпитвам къде и какво си чел, а ще се опитам да ти дам отговор в три изречения: Разликата в двигателите касае - различни бутала, различен входящ колектор( при B20B стърчи нагоре и му викат "жирафа", мисля и различно управление( електроника), съответно по-висока компресия, мощност и икономия за B20Z. Сега много хора ще кажат, че не се усеща разликата, нито в един от показателите, и че B20B e по-подходящ за газ, но изборът е твой, дали да се довериш на заводските показатели или на субективните усещания на ползвателите. Автоматите, мисля че не се различават - 4 степенен дуракоустойчив хидротрансформатор, разработен от хонда. Мисля, че имаше дребни разлики в управлението - при едни имаше някакво бутонче за включване и изключване на овърдрайв на лоста, за избор на позициите. Личен съвет, след като 5 години карах B20Z , ръчна :Търси си 147к.с., задължително автомат.
×
×
  • Create New...