Jump to content

HondaExplorer

Делегат
  • Мнения

    603
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    7

HondaExplorer last won the day on Юни 20

HondaExplorer had the most liked content!

Обществена Репутация

159 Good

Относно HondaExplorer

  • Ранг
    Just loyal fan
  • Рожден ден 7.02.1979

Profile Information

  • Кара
    ше CR-V 99, сега го вози Accord VI 2.0, auto, Executive SE, ROMANO LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас
  • Интереси
    туризъм, каяк, приложна психология
  1. Бензин в 2.2 ЦДТИ

    Само за статистиката, на служебно CR-V 2007 2.2 CDTI купувано ново в България два пъти се налива бензин и то в концентрация спрямо нафтата в резервоара не по малка от 40%/60% след което колата тръгва и се кара известно време докато спира сама (знаете как се карат служебни коли от шефове докато не светне нещо) И двата пъти колата е реанимирана с източване и вероятно още нещо без никакви проблеми с дюзи и вече е над 300000км като поне 150000 от тях са след първото наливане на бензин. Това не е по темата но на същата кола откакто е купена маслото се сменя на 25000км и отново не е констатиран проблем с горене на масло или друго. Знам че не е правилно но за пореден път се доказва здравината на тия коли.
  2. Акорда гасне - ignition switch?

    Да ти кажа и аз имах известни съмнения, че клеморедът се товари при свързването на инжекциона, понеже газаджиите гледат да взимат напрежение, ако може директно от клемата на акумулатора, вероятно за да избягнат действието на онуй чудо ELD, дето казва на генератора кога, как и колко да зарежда. Моят клеморед сдаде багажа няколко месеца след монтажа на газта, но пък четейки на разни места и при хора без газ, явно се оказва, че проблема си е свързан с износване във времето. Оказвасе, че всъщност най-голямото токово перо по газовата система са соленоидите, тоест двата клапана. Маркони беше писал, че единия е около 17w или общо към 40w за цялата система, което е нищо за тоя клеморед.
  3. CR-V 128 и 147 к.с.

    Здравей бъдещ Колега, няма да те разпитвам къде и какво си чел, а ще се опитам да ти дам отговор в три изречения: Разликата в двигателите касае - различни бутала, различен входящ колектор( при B20B стърчи нагоре и му викат "жирафа", мисля и различно управление( електроника), съответно по-висока компресия, мощност и икономия за B20Z. Сега много хора ще кажат, че не се усеща разликата, нито в един от показателите, и че B20B e по-подходящ за газ, но изборът е твой, дали да се довериш на заводските показатели или на субективните усещания на ползвателите. Автоматите, мисля че не се различават - 4 степенен дуракоустойчив хидротрансформатор, разработен от хонда. Мисля, че имаше дребни разлики в управлението - при едни имаше някакво бутонче за включване и изключване на овърдрайв на лоста, за избор на позициите. Личен съвет, след като 5 години карах B20Z , ръчна :Търси си 147к.с., задължително автомат.
  4. Смятам да взривя темата като декларирам, че идните седмици ще сменя маслото с Carlube 5w40 за 34лв. 4,5л. от верига хипермаркети. Преди да ми "скочите" само да уточня, че маслото си е английско произведено от един от гигантите в производство на петролни продукти и смазочни и поддържащи течности- Tetrosyl. Параметрите на тубата са ACEA A3/B3 A3/B4 API SN MB 229.1 RN 0710/0700 При положение че изискванията за моя двигател са от годините на API SJ. И за да бъде съвсем интересно ще правя капкови тестове на 1000, 5000 и 10000км.
  5. Здрасти, всъщност настройката на сканиране е с една цифра а не както даваш пример 600 х 600. И в руския сайт споменават максимална резолюция но под 800, а не под 800х800. Оправих настройката и сканирах и без допълнителен бял лист отгоре и пак същата работа. Сканирах и на друг скенер с който разполагам отново без допълнителен цял бял лист и ето резултатът там.
  6. Здрасти, настройките на скенера са 600ppi и Millions of colors. Върху листа с капката слагам бял лист и така сканирам, след това само отразвям бялата част за да може като отворя снимката петното да е прилично голямо. Никакви цветови корекции не правя. Подозирам че тази резолюция която избирам на скенера 600ppi всъщност не е това което се търси и дава по детайлен и зърнест образ. Ето и вариант с минималната за скенера резолюция 75ppi.
  7. Здрасти колега, благодаря за коментара! Направих и втори тест като пробата съхна точно 24 часа и този път сканирах с 600ppi тъй като нямам 800. Според мен резултатът е аналогичен и ми се струва че времето на съхнене вероятно има минимум 24ч. но когато веднъж изсъхне едва ли влияе толкова на резултата. Ето и снимка на втория тест:
  8. Питане относно auto.bim.bg

    Преди няколко седмици си поръчах оттам клеморед за акорда, при все че никъде другаде нямаше и имах телефонна уговорка ако нещо не съответства да го върна. Така или иначе си има закон за електронна търговия и връщане в определен срок. За щастие нямах проблеми, пристигна навреме и ми бяха сложили и силиконово спрейче подарък. Това е моя скромен опит с тях.
  9. Да добавя и аз мойто тестче по описания метод, но сканирах с 1200ppi. 1) Масло – Motul Excess 5w40; 2) Автомобил – Honda Accord, F20B6; 3) Общ пробег на автомобила - около 190 000 км; 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 9000 км; 5) Цикъл (извънградско/градско) - 40% / 60%; 6) Средна скорост - около 84 км/ч; 7) Сезон на експлоатация – 01.09.2016 -16.03.2017; 8) Моточасове – около 107 мт.ч. примерно; 9) Изразходвано гориво - около 720 л.(50%- 95+50% LPG, поставено преди около 4500км); 10) Пробата е взета от напълно загрял двигател и се е сушила 36 часа на стайна температура; 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4,2 л.; 12) Доливане на масло – около 0,5 л заради течове преди около 4000км. Моля за коментари!
  10. Обръщение към потребителите !

    Искрени поздравления към надявам се искрения пост на Омбре! Това е истината Господа, на всяко племе си му трябва авторитетен и мотивиращ вожд, последните години от управлението на държавицата ни показаха, че народът целенасочено или неусетно се е устремил към това. И понеже считам че, създателите на този форум също би следвало да имат претенции към участниците, както управляващите следва да имат към народа, за да не излезе че е 'кофти материал' ще съм изключително благодарен,а предполагам и много от по-новите потребители, да чуя лично от създателя на форума неговото виждане за посоката, която форумът е поел в последните години и за решението му за лично оттегляне през тях.
  11. Коментари относно референдума

    Въпреки че се откривам чак на 10-та страница по брой мнения, да дам и аз моите 5 стотинки за така наречения "референдум", който според мен си е чиста проба избори за велико народно събрание, тъй като понятието референдум е свързано с отговор на конкретни въпроси. Първо ще тръгна оттам, че за обикновения потребител не става много ясно какви са точно проблемите на форума. Лично моите проблеми са, че са много повече четящите отколкото пишещите, а от пишещите много по-малко са знаещите. Това прави форума чудесно място за отмора и разведряване, но все по-слабо ефективно. Не знам кой е собственика, не се съм видял и един поздрав от него за потребителите било за празници било без повод. Мисля че дори няма елементарна настройка за поздравяване за рождени дни по-мейл. Голяма част от проблемите се решават в лични съобщения вместо да се потърси тема или създаде нова. Относно критериите за подбор на " делегати" според мен е по правилно да се отчете параметър рейтинг спрямо брой постове, което не виждам да съществува тук и така се натъкваме на потребители с около 3000 мнения и рейтинг под 100. Ако е възможно технически да се добави в процент например това би било полезно и охарактеризирало по добре даден потребител. Тоест ще се знае че това което е написал дори и малко е от съществено значение а не проста шлака. И накрая " старите муцуни" повечето от които си изкарват хляба на операционната маса на хондите няма да се върнат каквото и да се направи, те дори вече не искат да виждат форумни коли в сервизите си или да са в услуга на тях. Третират ги по дефолт като някаква заплаха и бреме, тъй като се очаква да са попрочели малко и да са по суетни към притежавания автомобил. Чест прави на малкото останали от тях които се отзовават поради желание да предават знания безвъзмездно. В заключение не искам да бъда делегат и лично на мен не ми е необходимо да филтрирам потребители по брой мнения, рейтинг и прочие. Достатъчно е да си затворя очите и да изброя 10на имена които се отзовават в рамките на 48 часа на поставен въпрос и които трайно са се запаметили в съзнанието ми в последните няколко години. Кои са те ли, ами не са специалисти, а по скоро опитни притежатели, които са минали по дългия път на свой риск и за своя сметка, и не се скъпят да споделят преживяното.
  12. Автомат Accord 1.8/2.0 97-02г.

    На някой да му се е случвало при движение много бавно, по леко нанагорнище с почти дръпнат педал на газта и по-рязко натискане автоматът да се сецне и удари? На какво може да се дължи?
  13. Каква е целта на занятието, колега? Едва ли някой може да добави 6та скорост, по-скоро близък вариант би бил поставяне на по-дълга 5-та, както вече успешно е правено при HR-V ; но кутиите са различни. Ако целта е икономия на гориво, не знам колко е оправдано, ако оборотите при една и съща скорост паднат с около 500об.мин. Тъй като точно толкова е разликата между ръчка и автомат, а разликата в разхода е почти нулева, ако не и в полза на ръчката. Подозирам обаче, че проблема ти е другаде- изключителния шум в купето на тая кола, който аз лично се опитах да анализирам и преборвах 5 години, докато го притежавах. Имам цяла тема в офроуд форума, със снимки на изолациите на пода, вратите, предния капак. След 2800 оборота някъде, колата изпада в отвратителен резонанс, който се усеща като бучене и тук свалянето на 3000 оборота в минута при 120км/ч няма да помогне. Аз лично реших проблема глобално, като си взех невероятно тихия Accord 6, който дори при 4000 оборота е по-тих от CR-V при 2800.
  14. Акорда гасне - ignition switch?

    Еми надявам се един път и аз да съм имал късмет, щото до тука не беше издирване на сонди, семеринги за делко, клемореди.... все едно не карам хонда, ами Остин Роувър от 60-те. Не знам коя година е твоя акорд, но се учудвам, че е с другия профил. Или може би има разлика за леви и десни волани, че аз съм с десен. . Странно, че не са ти го върнали, ако си им звънял, какво е било обяснението, нали по принцип си има срок за връщане при онлайн покупка и спазване на определени условия, като ненарушаване на търговски вид и други. Мен дори ми пратиха силиконов спрей подарък. Не знам дали ще успееш да направиш от двете един, тъй като със сигурност може да ползваш основата с неподвижните контакти на новия, но ако подвижните контакти на стария са износени, не знам как ще прехвърлиш само тях от новия. Някакви заигравки с напасване на профила на новия дали няма да помогнат, така и така няма да го ползваш? Цецо, частта дойде в картонена кутийка на полския опаковчик, със стикер. Но всичко вътре беше едно към едно с оригинала и откъм цветове на кабели, пластмаси, на самия клеморед на бялата част беше отбелязан малък номер, който го има и на оригинала.
  15. Акорда гасне - ignition switch?

    Здравейте Колеги, да взема да дам поредния отчет в полза роду. Тръгнах по каналния ред- Хонда Бургас- 110 кинта и около 20 дни чакане( все пак нещо нормално и почти ме спечелиха), Юби-ко- незаинтересовани, ма трябвало да се чака, а за цена и дума не можело да става в момента каквото и да значеше??? На третото място първоначално излезе цена 300 кинта и отново чакане. Никой не ми предложи варианти за афтърмаркет аналог или нещо подобно. Следователно взех нещата в свои ръце и проведох разследване. Оказа се, че има един тайвански производител ,ето :тук, който прави автърмаркет неща с, да не кажа, OEM качество. Да, но парт номерът не ми съответстваше и започнах да търся снимки на въпросното нещо с парт номерата на тайванския производител Switch,OE#35130-S84-003 , 35130-S84-A01. Оказа се, че изглеждат по абсолютно същия начин като моя и най-вече профила на отвора, който се нанизва на патрона. Оказа се, че има един полски дистрибутор на въпросната част ето: тук , като слагам снимка, понеже линка не води към конкретната част. И сега добрата новина, дистрибутор в България на въпросното нещо е тук и то при цена 51лв. Днес клеморедът пристигна, качеството на изработка ми се видя отлично, монтирах и заработи. Надявам се да изкара поне колкото оригинала.
×