Jump to content

Johnny_V3

Фен
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Johnny_V3

  • Rank
    Начинаещ
  • Birthday 12/27/1973

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V I automatic (1997)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Krasi-mir Благодаря Краси! Приемам забележката. Все пак съм с Хонда от Януари (тази година). И може и да бъркам термините, но са нови за мен. Търся нещо леко за Хондата, на което да закача допълнителните фарове и да я направя да изглежда по-красиво, без да тежи на конструкцията. И къде може да се намери това в България?
  2. Здравей @Hanchko! Едно офф-топик въпросче. А от къде е този супер ролбар? Аз искам да украся моята Хонда (CR-V 1) с нещо подобно и леко. И с фаровете се е получило доста добре. Поздрави!
  3. Ето това е фирмата и капачката... Може ли да се разчита?
  4. Да, комплект си е и пръстена е там. Ще я слагам днес.
  5. Здравейте на всички! И аз реших да си оправя теча от въпросната капачка. Обадих се в Тех-ко и се оказа, че по продуктов номер имат капачка и аз си поръчах направо капачката. Но като отидох да я взема се усетих, че нито съм питал колко струва, нито дали е оригинална. Та се сдобих с капачка (правена в Испания - поне така пише). Фирмата не си я спомням, но мога да проверя... И цената на капачката беше 2 лева и 47 ст... Та се чудя да я слагам ли сега тази? Или само пръстена да й взема и да го преместя на оригиналната. Макар, че гледах в Интернет такава смяна на капачка и на видеото, макар че излезна с 4 цели крачета - едното много лесно се отчупи, когато го натиснаха леко... Т.е. да предполагам ли, че пластмасата и тя вече се е поизхабила и е загубила еластичност, и че може да не издържи още едно махане след време? Предварително благодаря!
  6. Е как не вярвате! А това?
  7. И ние вече имаме Honda CR-V 1 1997 година, 127 к.с., автоматик (автоматика беше задължително условие) Може да е стар, но е очарователен автомобил. Търсихме нещо подходящо както за дълъг път, така и за разходки извън пътя. Удоволствието е голямо, а и лека-полека покоряваме някои (преди) недостъпни местности. Сега вече автомобила винаги е до нас, когато сме на пикник някъде в гората (където Яриса не стигаше)! Ще се грижим за автомобила добре! Още мноооого хиляди километра!
  8. @Pavel_Pavlov Съгласен съм! Това моето си е офтопик. Отговорите за скоростната кутия ги получих, и освен това напътствията от Владо също бяха много полезни! Доста теми прочетох тук и мисля, че най-полезното беше синтезирано от Владо в 1-2 поста и беше много уместно за мен, защото това ми е първата Хонда и още се сработваме! Мога да кажа, че Владо ми спести много време и търсене, за което му благодаря! Графика за обслужване ми беше много неясен, а сега знам точно кога и какво да сменя. Страхотен форум и аз се надявам също да бъда полезен на някой!
  9. @CARPERA Относно първоначалното обслужване аз не се притеснявам. Наистина са сменени всички масла в диференциала и скоростите с оригиналните на Хонда. В двигателя има Мобил в момента. Сменена е водната помпа и ремъците. Свещите също са сменени, защото имаха голям просвет, но си бяха бели. Направен е и реглаж на клапаните. И него ще повторя след 40хил. километра. Общо взето се оказа, че автомобила май никога не е ремонтиран досега. Имам в предвид окачването, защото всички биалетки, носачи и тампони май си бяха още оригиналните, с които е произведен автомобила. Преден десен амортесьор много трудно се движеше и затова смених и два предни амортесьора. Ефекта беше, че при спиране автомобила се заклащаше наляво-надясно. Сега е ОК. Четох полезната тема за ремонт на течащата капачка тук, във форума, и точно това ще направя. Освен това много искам да сменя и спирачната течност, както чудесно си го описал. Само трябва да намеря време, но определено ще го направя. Четох във форума, че понякога има колективни поръчки. Искам да сменя и задните пружини (а защо не и предните), защото и те са на 20 години. Противник съм на всякакви подложки за повдигане, освен ако целта не е шофиране само в труднопроходими местности. Я да ви пусна няколко снимки на моя нов приятел!
  10. @Pavel_Pavlov Благодаря! Започвам да придобивам навици! Сега (като се прибера в София) ще трябва спешно да сменя и пластмасовата капачка на главата, че от нея си протича леко, а двама майстори не го забелязаха... Че пак ще пътувам!
  11. Благодаря за безценните съвети на Владо и за коментарите на Красимир! @CARPERA Всичко е сменено след покупката. Всички масла и ремъци. И дори и водната помпа. Така че сега предстои голямо каране! На одометъра пише 140 000км, така че (според таблицата с интервалите) следващата смяна на диференциално масло и маслото в скоростите ще направя на 180 000км. Нищо че ще се паднат едновременно, нали? Според таблицата трябва да се прави всеки 40 000 км. А дотогава - всяка година двигателното масло. Благодаря за таблицата - много е полезна. @Krasi-mir Освен че се пътува много приятно и по магистралата - често излизаме от пътя да поразгледаме. Например стигнахме чак до параклиса над язовир Пчелина. Около София обикаляме Кремиковските планини. Вчера (около Бургас) превзехме един връх до местността Шилото (след Меден Рудник) с невероятна гледка. Също така „Бакърлъка“ (до Созопол) с още по-невероятна гледка. И това е само началото на нашето пътуване! Остана и един чисто практичен въпрос относно автоматика (защото още не съм придобил навиците): Понякога ми се случва да спра и да изключа двигателя (по навик от механиката) и после се усещам, че не съм на позиция "Паркинг". Как правилно се процедира: Мога ли просто да преместя лоста в позиция "Паркинг" без да паля мотора, или не е редно? То пък как ще го запаля, ако не е на "Паркинг"... Аз предполагам, че може да го преместя в позиция "Паркинг" без да паля двигател, нали? Пък навиците ще си ги придобивам. Вече разрах, че, ако паркирам под наклон е хубаво преди да изгася мотора да дръпна ръчната. Т.е. спирам, дърпам ръчната, местя лоста в позиция "Паркинг" и накрая гася двигателя. Така избягвам неприятното подскачане при тръгване след това. Хубава вечер на всички!
  12. Краси, благодаря за страхотното разъяснение! Благодаря и на CARPERA за съветите. А и форума е безценен! Както вече споменах - проблема със стърженето в задния диференциал беше успешно "отстранен" след прочитане на полезни постове по темата. Освен това нито един майстор досега не видя, че има теч от пластмасовата капачка на главата. От гарнитурата било... трябва да се смени. Така че, благодарение на полезните съвети тук сега ще я сменя тази капачка (или само гумения пръстен). @CARPERA: Иначе автомобила е напълно обслужен, след като го взех. Всички масла, ремъци и водна помпа. Сума ти биалетки и тампони. Дори се наложи рациклиране на кормилната рейка. Но сега автомобила върви чудесно и много стегнато. Годишното обслужване няма да го пропускам. А доколкото знам (но ще прочета за по-сигурно) - маслото в задния диференциал ще го сменям на 50-60 хил. километра. Май същото важи и за скоростната кутия. Ще потърся и във форума инфо за графика на смяната на консумативите. @Krasi-mir: Вече започвам да я усещам и да контролирам (донякъде) смяната на предавките. И понеже, когато шофирам извън пътя, често след стръмно изкачване ми се налага и стръмно спускане - предполагам, че не е необходимо при спускане да включвам 1-ва или 2-ра предавка, защото при спускане (без да давам газ) автомата няма да превключи на по-висока предавка, нали? 1-ва и 2-ра са само за катерене и потегляне зимъска у лизгавицата, например, нали? Ще се радвам, ако и аз мога да бъда полезен на някой, но ми предстоят още доста километри опит! Поздрави!
  13. Благодаря за отговора Краси! Сега вече всичко си идва на мястото! От февруари си я карам и (понеже това ми е първия автоматик) още се учим. Усещам я много добре. Вече знам кога ще превключи... Остана тази загадка с хидротрансформатора, но пак благодаря на Краси за чудесното разяснение. И на Terje, разбира се за напътствието. Удоволствието е голямо, а и лека-полека покоряваме някои (преди) недостъпни местности. Надявам се и аз да съм полезен в този форум! С каквото мога ще помагам и аз! Има само едно, за което все още нямам решение, а е доста досадно... Ако имате опит да споделите. Ако карам по нанагорнище с 80-100км в час (например) и се наложи да намаля... Е тогава голям зор, ако превключи на 3-та предавка... Оборотите растат, скоростта расте, а предавката си остава 3-та... Не мога да я накарам да превключи на 4-та. Предполагам, че за това ще помогне O/D бутона, но аз го нямам... Като решение (засега) си намалявам, докато свърши нанагорнището и изчаквам удобен терен за ускорение... Но! Въпреки всичко - Хондата, макар и първа генерация, е точно това, което очаквах от автомобила, когато го купувах. Сега вече автомобила винаги е до мен, когато сме на пикник някъде в гората, където преди Яриса не стигаше...
  14. Благодаря за отговора! Не, няма O/D бутон. Аз си я карам колата и съм супер доволен. Минах и през цвиленето на задния диференциал (веднага след като я купих). И форума тук много помогна. Просто ми е интересно какво се случва вътре... То е ясно, че не е дефект това и си е замислено така. Само оборотите ли падат?
  15. Здравейте! От януари (2021) и аз съм вече (смело мога да кажа) горд собственик на Honda CR-V I. Автомобила е 127 к.с. и е автомат. Исключително съм доволен и от автомата и от автомобила. Води ме на места, които досега само гледах отдолу... Но, като инжинер, имам един специфичен въпрос относно скоростната кутия. В момента се опитвам да я усетя кога превключва скоростите, как да карам правилно (така да се каже). С две думи. Кутията е 4-ри скоростна, както е известно и ако настъпя леко газта (на равно) се случва следното: Стартира на 1-ва скорост и малко след това минава на 2-ра и 3-та предавка. Усещам, че на равно при скорост около 60+ км/ч минава на 4-та предавка. И има още един момент, който ще се радвам да ми обясните, или да ме насочите къде мога да прочета повече. Педала е натиснат леко, колата ускорява плавно и при скорост (около) 84км/ч е на 2700 оборота. И тук имам едно последно "превключване" на скоростите.... Оборотите падат на 2400 и усещането пак е, че е минала на по-висока предавка, макар че (мисля, че) е вече на 4-та предавка... И още един въпрос. Понеже пътувам и извън града с нея - София - Бургас при 110-120км/ч разхода е 7.7л/100км. Има ли рецепта за Honda CR-V I с автоматична скоростна кутия за по-икономично шофиране извън града? (без да й слагам газ, защото не ми се иска, поне засега). Поздрави на всички!
×
×
  • Create New...