Jump to content

Johnny_V3

Фен
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Johnny_V3 last won the day on August 19 2022

Johnny_V3 had the most liked content!

Community Reputation

29 Neutral

About Johnny_V3

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 12/27/1973

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 3 Gen 2009, Honda CR-V I automatic (1998)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Jivkos, има и още един вариант. Ако е много натегнат ремъка - пак така ще вие.
  2. @bloiler Възможно е, но в упътването изрично пише - да не се използва ECON при изпреварване. Т.е. изключваш го - изпреварваш и пак си го включваш. Един вид трябва още един навик да придобиеш, както пускаш мигач при изпреварване, така и да поглеждаш ECON-а в какво положение е. Ако не се лъжа, упътването гласи следното: ECON да се използва при нормално градско шофиране и при круиз по магистрала (извънградско). ECON да Не се използва при горещо време и при изпреварване.
  3. @CARPERA Ситуацията с моята Хонда е следната. Двигател K24Z7, на капачката пише 0W20. Някъде дори прочетох 0W20 (all temps.). В двигателя съм сипал 0W20. А ми се налага да водя следните спорове: "Ти си луд да сипеш 0W20! Мани ги Японците какво са написали на капачката! Те не зная в кой регион живееш! Това масло става за Канада, но тук само 5W30, а още по-добре 5W40, защото лятото 0W20 ставало на супа и хич не смазвало!" А кажи ми сега какво да кажа! Просто споделям!
  4. Официално да ти честитя за чудесната придобивка! Да се грижиш за нея, а тя да се отблагодари с поне милион безаварийни километра! Ще споделя, какво бих направил аз: 1. Антифриз и спирачна течност - тези течности може да се проверят лесно. А и си показал документ, на който се твърди, че спирачната течност е сменена преди година. Тествай я с тестер за наличие на вода, а антифриза, ако е бистър - тествай го на колко градуса замръзва. Ако са в нормите - не ги закачай. При всички Хонди, които съм карал, стрелката на температурата на загрял двигател седи точно на едно и също място (малко под средата). Провери и това, като някакъв ориентир. Виж маслата бих сменил всичките. За двигателното масло - виж какво пише на капачката и колегата @CARPERA ще ти даде насока за добро масло. В задния диференциал и в скоростната кутия - само масло на Хонда. Провери си дисковете и накладките (за ръб на дисковете, дебелина, колко феродо е останало). И то май друго не остана! Сипи й хубав (100) бензин и смело напред! Ако й слагаш газ - само в Каравела Газ - препоръчвам. Там сложих на първата си Хонда и на първичния преглед казаха, че отдавна не бяха виждали толкова качествено и кадърно поставена газова уредба. Засега толкова. Ако се сетя нещо - ще пиша пак.
  5. @mytanta аз мисля, че това не е огромен разход, а си е нормален разход. И съм убеден, че в градски условия (и може би в извънградски също) при разумно каране - дизела ще е по-икономичен (в лева на километър) от газифициран бензин.
  6. Здравейте, да се включа и аз. Между другото, в първия пост на колегата mpetrov , който е на път да си купи Хонда (и няма да сбърка) е изброил три Хонди, които заглежда. Последната е моята, която продавам аз. Няма да го рекламирам, но всичко което съм написал си е точно така. Но не е това въпроса. Тя ще си намери късметлията. Понеже сега имам и Хонда 2.4 бензин и мога да сравня бензина и дизела. Също така преди да закупя 2.4 бензина съм обиколил много Хонди и съм ги тествал и мога да кажа следното: Дизела е уникален за каране. Много меко, много плавно, голям въртящ момент. По шумен е, но само при ниските обороти. На дълъг път е чудесен. 130км/ч при 2400 оборота. Икономичен, надежден и достатъчно мощен, за да те издърпа напред. Пробвах бензинови(2000 кубика по 150 коня). Не е същото... Мотора бръмчи, а автомобила не върви... Мисля, че са й малко тези коне... Значително по-висок разход от дизела. Ако се газифицира - разхода се доближава до този на дизела... Най-накрая се спрях на 2.4 бензин. Огромен разход! Невероятен вървеж! Автомат. Сега карам това. Сипеш бензин за 50лв (20 литра, защото трябва да е 100-ца) и караш няколко дена. Ама с кеф... Сигурно ще я газифицирам, ама не сега. Няколко извода: Дизел - ДА! Определено е за предпочитане, ако имаш чести извънградски пътувания. 2000 кубика бензин - да! Ако го газифицираш и караш спокойно, без особени претенции.. 2.4 кубика бензин - ДА! Но имай едно наум - голям разход... При всички случаи е по-евтино от такси! Но аз съм карал CR-V 2000 кубиковия бензин и този 2.4 литров... И сега със сигурностне бих си взел 2,4-литровия бензин. Но това си е лично мое мнение. Когато си търсих автомобил имах тест-драйв на един такъв 2-литров автомат. Ами буквално ще споделя това, което усетих - натискаш педала на газта до край... А резултата не е това, което очакваш... Набира скорост, но... пак си последен... Двигателя реве, а скоростта едвам-едвам нараства... Супер кратък извод: Бих си взел или дизелов двигател, или 2.4 литровия бензин (185 коня).
  7. Здравейте, И аз отскоро карам Американска Хонда. Тя е без навигация, а само с горен дисплей. Станциите ги лови през една (че само на нечетно спира). Това има ли някакво решение? Относно милипоказателя съм решил да пробвам с китайски ОБД прибор, който вади всякаква информация на дисплея. Ще го подна под стъклото (долу в ляво) и ще видим какво ще стане. Идеята ми е да показва с големите цифри скоростта, а може и изминатото разстояние да изведа до него. Друго не ми трябва - не мисля да човъркам по приборното табло. Но би било чудесно, ако дадете акъл дали европейската навигация ще пасне добре (за радиото говоря). И, разбира се, за блутута, че и той е важен. Благодаря!
  8. @Bizzito При мен става малко по-тромава Хондата. Ама засега ще го държа включен.., да видя какво са имали в предвид Японците...
  9. @Bizzito попрочетох нещо, че ми стана интересно. Официално от Хонда казват, че това е нормално и обясняват, как нивото се покачва, защото вкарва бензин през буталата, но после този бензин се изпарява, при нормална работа на двигателя. Което е интересно, защото за да се изпари - трябва двигателя да е загрял добре. А това рядко се случва при кратки пътувания (например в града от т.А до т.Б). Звучи логично. Това, което е абсолютно препоръчително (според мен) е да се сменя маслото по-често (5-7 хил. км) за този двигател. Явно, че ECON-а в случая влияе дотолкова, че при включен ECON този двигател ще загрее по-бавно. Това са мои разсъждения и е възможно да е така, а може и да не е, макар че ми се струва логично.
  10. @Bizzito, това има ли общо с ECON-а, или си е валидно и без него? Ако да, означава ли това, че ECON-а си е съвсем ОК при загрял двигател?
  11. Въпроса ми е - ако е това, което съм изредил по-горе, означава, че този бутон може спокойно да се използва и няма да навреди с нищо на двигателя. Защото мнения много, и някои от тях са просто предположения... И на мен не ми се вярва, че ECON-а ще навреди с нещо на двигателя... Аз мисля да си го ползвам. Ако някой знае нещо повече - да сподели, моля.
  12. Може би е това: Режимът Econ прави три основни неща: 1. Регулира HVAC системата (Heating, Ventilation, and Air Conditioning) - сиреч намаля климатика (може би). 2. Регулира системите за круиз контрол (вероятно превключва на по-ниски обороти, при автоматика). 3. Регулира реакцията на газта - вероятно педала става по-плавен... Това, което обещават е 7% икономия... Вероятно горната граница.
  13. Това, което забелязах аз, че с включен ECON ми се вдига range-а. Да губи мощност не мога да кажа, че конете са си коне и дърпат... Това, което четох е, че може да се използва при градско шофиране, при шофиране на магистрала, да се изключва при изпреварване и (не съм сигурен) да не се използва с включен климатик. Това за педала звучи логично, но много ми е интересно какво наистина се случва...
×
×
  • Create New...