Jump to content

Johnny_V3

Фен
  • Мнения

    64
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Johnny_V3 last won the day on Август 19 2022

Johnny_V3 had the most liked content!

Обществена Репутация

21 Neutral

Относно Johnny_V3

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 27.12.1973

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 3 Gen 2009, Honda CR-V I automatic (1998)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте на всички. Да споделя една интересна история. Полезна за всички. Гледам на страницата на Бултрако (най-горе) интересна новина: СЕРВИЗНА АКЦИЯ ВЪЗДУШНИ ВЪЗГЛАВНИЦИ! Цъкам на линка и чета следното: Опасността за Вас и спътниците Ви В случай на удар, при който се отварят въздушните възглавници, съществува риск частта, отговаряща за надуването им (т. нар. инфлатор), при възпламеняването си да предизвика вътрешно налягане, по-голямо от нормалното. Ако това се случи, има опасност корпусът на инфлатора да се счупи и през въздушната възгавница да се разпръснат метални частици в купето. Те могат да наранят сериозно Вас и спътниците Ви и дори в най-лошия случай - да причинят смърт. Какво трябва да направите? Ако Вашият автомобил е засегнат от този проблем, незабавно се свържете с най-близкия до Вас оторизиран дилър на Honda, за да резервирате час за посещение, при което необходимите части ще бъдат сменени напълно безплатно. Какво ще направи Honda? След като автомобилът бъде приет в най-близкия до Вас оторизиран сервиз на Honda, инфлаторите на колата Ви ще бъдат сменени. Процедурата отнема приблизително час и не подлежи на таксуване. Нашият ангажимент към Вас Винаги сме се стремили да информираме чрез всички официални средства и източници собствениците на засегнатите автомобили. При каквито и да е обстоятелства не се колебайте да се свържете с нас, с удоволствие ще отговорим на всички Ваши въпроси и ще Ви окажем необходимото съдействие. В случай на необходимост, свържете се с най-близки до Вас дилър на Honda. Има линк, където може да проверите автомобила си. Въвеждам там VIN-на на 27 годишната си Хонда и ми излиза едно съобщение, че за автомобила ми има такава акция и трябва да посетя най-близкия оторизиран сервиз на Хонда. Записах си час в Бултрако и те ми казаха, че моята Хонда трябва да й се смени нещо в аирбека. Казаха, че ще го поръчат и ще ми звъннат да дойда пак да ми го сменят безплатно. Но ще отнеме 2-3 месеца, докато доставят необходимата резервна част от Япония. Благодаря на Хонда! Дори и моят 27 годишен автомобил не е забравен! Мисля, че само Хонда и Тойота са способни на това! Така че препоръчвам на всички да си проверят автомобилите. Не е шега работа, все пак! Аз си чакам резервната част вече!
  2. Само да споделя. И аз си купих навремето тази конзола от автомобил с десен волан. Просто изрязваш от конзолата разделителя и готово. Няма да мръдне, само аварийните ще са 10 сантиметра по надясно. Никакъв проблем. Държи се здраво и няма да падне.
  3. @dandilov, благодаря за отговора. Двигателя има DPF. Маслото съм го взел от вносителите, т.е. трябва да е оригинално. Да, и аз видях, че датата на PDF-а е по-стара. Утре ще видя и тубите, че не са пред мен. И най-вече дата на производство на това масло. Ще споделя.
  4. Явно ще трябва да се чете за маслата. Освен това, предполагам, че маслото, което имам е това второто (спецификацията от българския сайт), на български. Аз ще се опитам да си изясня въпросите около маслата, а и тук има много хубава тема за това, но бързия въпрос ми е: Това масло (от българския сайт) дали все още е подходящо за моята Хонда?
  5. Това казвам и аз... И вече не знам, дали е подходящо... Най-вече не мога да разбера защо е така...
  6. @CARPERA Само едно не мога да разбера... Линка, който съм пуснал в първия пост и този тук: https://unil.bg/2018/wp-content/uploads/OPALJET-DREAM-2_TDS_BG.pdf малко се различават, макар че маслото е едно и също (уж)... И сега? Защо е така, нали уж е едно и също маслото..?
  7. Здравейте, Предстои ми смяна на маслото на Хондата. i-cdti 2.2 е двигателя. Въпроса ми е съвсем конкретен. Попаднах на това масло и се чудя, дали е подходящо за Хондата: https://www.unil-opal.com/wp-content/uploads/wpallimport/files/pdfs_uk/OPALJET_DREAM_2_0W30.pdf Предварително благодаря!
  8. Здравейте, Няколко дена бях много зает и не можах да пиша, но сега ще ъпдейтна темата. Благодаря за коментарите и особено на @CARPERA за подсещането да погледна в радиатора. Там долях около 600мл. антифриз. Имаше и следи на някакъв теч около капачката, така че без да се замислям закупих чисто нова и оригинална капачка. Вчера шофирах около 1 час в жегата с новата капачка и стрелката беше закована точно там, където трябва - малко под средата, и не мърдаше! Т.е. засега е добре. Мисля, че е добра идея да държим по една резервна капачка в автомобила за всеки случай. Засега няма да пипам термостата. Ако има някаква промяна ще пиша отново.
  9. Привет, @CARPERA! Може ли да подскажеш от къде си взел оригинален термостат и колко пари, защото и аз искам да го сменя, след номерата, които ми прави старата Хонда. Освен това да подскажеш, дали лесно се сменя (да не е забутан някъде), че да мога сам да си го сменя? Благодаря!
  10. Помагайте, Колеги! Старата Хонда вдига температура... Затопли се времето и започнах да забелязвам по-често включване на перките. Но днес (то си е 31 градуса някъде) започна и стрелката да скача. Всичко беше ОК, докато не спрях до пазара да купя разни плодове. Връщам се, дава на контакт и стрелката е доста високо (на 2/3 или дори 3/4). Викам си - загряла е на място... Паля - всичко се връща в норм. Стрелката е малко под средата. Карам до първия светофар и на място стрелката пак хуква нагоре. Тръгвам - всичко се връща пак на норм. Стрелката пак малко под средата... На следващия светофар всичко се повтаря. Но аз какво правя: Като тръгне стрелката нагоре аз давам на Паркинг (автото е автомат) и давам газ да поддържам около 2000 оборота. Явно антифриза се раздвижва и стрелката се връща пак на норм. Та какво е това? Термостат, капачка на радиатор? Какво да проверя? Предварително благодаря! Уточнение: съвсем наскоро автомобила е обслужен, включително сменена водна помпа и антифриз. Автото има и ГАЗ. Видимо течове няма. Нивото на антифриза в казанчето е над нормата (при горещ двигател). Ами сега?
  11. Да, гумите са си стандартните. На 2.1 (2.2) съм ги напомпал (по табела). Не казвам, че не вози добре, ама повече гума си е по-добре.
  12. Привет. Това е доста странно... Явно, че системата отчита, че няма диск в ДВД-то. Може да опиташ да мушнеш друг диск в навигацията. Но не изцяло, а само се опитай да го мушнеш леко в цепката да видиш, дали навигацията ще се опита да го всмукне навътре. Това може и да помогне, ако вътре има диск. А възможно ли е там да няма диск? Някой да го е извадил?
  13. Обезателно! Ей сега, като мина през паркинга.
×
×
  • Създай нов...