Jump to content

DYNACORD

Фен
  • Мнения

    74
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

DYNACORD last won the day on Септември 9

DYNACORD had the most liked content!

Обществена Репутация

23 Neutral

Относно DYNACORD

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    type s
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Няколко хора ме питаха за спирачките на моята кола, и реших да копирам една тема от английския форум с вариантите за по-сериозен ъпгрейд с други апарати. Както повечето собственици вече са разбрали, заводските спирачки на Акорд 7 са слаби. Всеки си има мнения и сравнения и т.н, но повечето вече сме го потвърдили. Накратко това са опциите за ъпгрейд на предните спирачки. На задните няма смисъл, колата не е над 2 тона и не е 300 коня, че да и трябват по-силни спирачки отзад. Заводските спирачки са: Сп. апарат: 1 floating piston design, diam: 57mm (2552 mm²) OEM Ref: 45002-SEA-E01 ®; 45001-SEA-E01 (L) Диск 2.2, 2.4: 45251-SEA-E30 Diam: 300mm, thick: 25mm Диск 2.0: 45251-SEA-E00 Diam: 280mm, thick: 25mm Вариант 1: Accord VI Type R Сп.апарат: 2 pistons design, 42mm + 38mm (2520 mm²) OЕM Ref: 45018-S1A-E21 R, 45019-S1A-E21 (L) Диск: 45251-S1A-E20, Diam: 300mm, thick: 28mm Тези са на моята кола, не изискват преправяне и може да се използват със стандартния диск 300мм диск на 7ген и влизат в 16ка джанта. Като цяло съм доволен от спирането, което е доста по-добро от стандартните спирачки. (Апаратите от Legend са същите, но там стоят на друга позиция на шенкела. Тоест ако се сложат на Акорд, пробките за обезвъздушаване ще стоят надолу. Вариант е да се обърнат ляв и десен, но тогава по-голямото бутало ще стои отдолу и вероятно ще има по-слабо спиране от очакаваното.) Вариант 2: Accord VIII Type S Floating 2 pistons design, 43mm + 38mm (2586 mm²) OEM Ref: 45018-TL0-G50 R, 45019-TL0-G50 (L) Диск: 45251-TL0-G51, Diam: 320mm, thick: 32mm За тези и всички следващи, трябва от 17ка нагоре. С други думи - не влизат на стандартна 16" джанта. (Mоже би ще влезнат на някоя Rota или OZ, но трябва да се провери.) Вариант 3: Honda Pilot 2009 - 2015 2 pistons design, 2x47.5mm (3544 mm²) 45018-SZA-A01 R, 45019-SZA-A01 (L) or Centric 141.40107 R, Centric 141.40108 (L) Диск: 45251-STX-A00, Diam: 330mm, thick: 28mm Вариант 4: Acura MDX floating 2 pistons design, 2x50.8mm (4054 mm²) OEM Ref: Centric 141.40105 R, Centric 141.40105 (L) Диск: Същия като на Honda PIlot (по-горе) Вариант 5 (скъп): Acura RL Fixed 4 pistons design, 4x43mm (5808mm²) OEM Ref: 45018-SJA-A02 R, 45019-SJA-A02 (L) Диск: Нисан 350Z, Diam: 324mm, thick: 30mm Трябва и допълнителен съппорт за апарата, който може всеки стругар да направи или да се поръча от http://fatfourcustoms.com/shop/brake-caliper-bracket-v1/ Вариант 6 (скъп) 2009-2013 Hyundai Genesis Brembo Fixed 4 pistons design, 4x42mm (5542mm²) Диск: от Нисан Qashqai или Рено Лагуна купе 320*28 Тук не е ясно дали всички 17ки ще влезнат, зависи от офсета и формата на джантата отвътре. (Мисля, че някой колега със Сивик 8 ги беше слагал, ако види темата, нека сподели дали трябва нещо друго.) Естествено, има и много други Брембо и подобни спирачки от други коли (Алфа, Рено и т.н), които може да се преправят с bracket, но горните влизат на дупките на шенкела без преправяне (без тези от Acura RL). Както се досещате, повечето от тези не се продават в БГ. В USA ги има, както и по Англия чат-пат. Апаратите от Акорд VI type R (вариант 1) на мен ми излезнаха около 450лв с рециклиране и накладки. Моля, коментарите как стандартните спирачки са достатъчни и т.н., да са в другата тема.
  2. Този мотор започва да губи сила около 7400, на 7600 е само ръмжене. Моята е със същите скорости, оригиналната помпа и ремап до 7600. Както Недко е споменал, освен по-високите обороти за следващата предавка, няма други ползи. Всичко над 7800 е риск за мотора, без значение помпата. Хода на буталото К24 е 99мм, тоест на 8000рпм ще се върти по-бързо от F20C na 9000, нищо заводско няма да издържи на тия обороти.
  3. Сивика кара с 18-кичи peak torque му идва разлчно, но километрите са почти същите. Ако ще разглобяваш цялата кутия, най-добре си сложи всичките скорости и си остави 6-та от сегашната, моята така я карам. С това крайно и 17ки, километража ще отчита грешно, и то доста.
  4. И аз от доста време карам със същите. Чак оня ден си оправих и скоростомера да показва вярно, че досега беше 20-30 отгоре.
  5. Въпрос за фарове

    Имаше и едни лепенки дето обръщат потока на светлина, не знам дали ги приемат в КАТ де, но щом ги дават на границата с Франция за легално ползване, би трябвало да са ОК. Като цяло си е алтернатива пред свалянето на фаровете и обръщането на лупата.
  6. За звука от спирачките при тръгване е нормално, ABS си прави тест след първо запалване и достигане на 6-7км/ч, много коли имат такава проверка. При някои е по-шумно и естествено се усеща на педала, ако точно тогава го натиснете. Моята също държи ниски обороти и притрисва от време на време, още повече като се пуска/спира компресора на климатика.
  7. VIN номера

    Благодаря колега, свърши ми чудесна работа.
  8. VIN номера

    Колеги, търся няколко части по скоростната кутия за CRV K20 бензин, обаче ми трябват 2-3 vin номера (най-добре от различни години) за да сравня няколко номера на части по оригиналните каталози. Дали има собственици, които може да си напишат VIN номерата на колите? Трябват ми само 2.0 бензин, с ръчни скорости, след 2002-ра. Може и на лично да ми ги напишете ако не желаете да се виждат тук. Благодаря
  9. Имам 2 оригинални колонки с такава букса, ако искаш да ги пробваш как свирят, пиши ми на лично.
  10. Към Веселия: Добре де, сам споменаваш, че има клипчета и графики и доказани резултати от рефлаш, а пък ти излизат грешни сметките. Заводската карта и на седан и на комби е твърде икономична. Не знам дали си карал заводска 7ма на дълъг път, че да твърдиш как нямало нужда и кой знае какъв ефект от рефлаш Мисля, че и други колеги могат да потвърдят, че им е писнало да я пържат до 7200 и да връщат 2-3 предавки при изпреварване, особено пък и с пълна кола. Освен повече нютони (20-30) и повече сила във високите, има и втек доста по-рано, който не се усеща като на Б и Д моторите, но определно има ефект. Лично аз препоръчвам рефлаш на всеки, който се чуди дали си заслужава.
  11. Спирачки Акорд 7

    Не са еднакви, седана е с 260мм, турер е 280мм. Задните апарати на комбито са същите като на Rover 600, които са известни със запичане на водачи, буталца, неравномерно износване на накладки и т.н.
  12. И аз имам една 6-скоростна кутия за продаване, ако някой иска да интегрира в 2.0
  13. Спирачки Акорд 7

    Вече няколко човека комоентират лошото спиране (дори с нови накладки, течност и т.н), включително и аз. За мен колата заводски не спира добре, особено слизайки от друга кола с по-хубави спирачки (без значение марка и модел). Задните апарати са доста тенденциознни към блокиране, както Маркони е написал - най-често проблема е във водачите. Армирани маркучи е един от най-добрите ъпгрейди за спирачната система Аз лично си реших проблема и с двубутални апарати от Тайп Р и разликата в спирането е космическа.
  14. Аз също съм взимал съединител от горния сайт, оригинален. Мисля, че нямаше разлика в комплектите за 2.0 и 2.4, само номера беше различен. Юби-ко също не искат да сменят съединител, купуван от клиента, типично по български
  15. Аз съм носил няколко комплекта джанти за пясъкоструй и прахово на Торнадо. Доволен съм и цените са им добри.
×