Jump to content

DYNACORD

Фен
  • Мнения

    75
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

22 Neutral

Относно DYNACORD

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    type s
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Няма да са реалните. Датчикът чете от 3-та скорост и ти трябва допълнително устройство, което се връзва към ecu-то. Разликата на 80км/ч е ~10км, над 130 вече е голяма ~30-35км. Вече съм го правил това упражнение и работи.
  2. Хонда Акорд 2.4 Type S

    Още се продава
  3. Хонда Акорд 2.4 Type S

    нова цена: 8999лв
  4. Няколко хора ме питаха за спирачките на моята кола, и реших да копирам една тема от английския форум с вариантите за по-сериозен ъпгрейд с други апарати. Както повечето собственици вече са разбрали, заводските спирачки на Акорд 7 са слаби. Всеки си има мнения и сравнения и т.н, но повечето вече сме го потвърдили. Накратко това са опциите за ъпгрейд на предните спирачки. На задните няма смисъл, колата не е над 2 тона и не е 300 коня, че да и трябват по-силни спирачки отзад. Заводските спирачки са: Сп. апарат: 1 floating piston design, diam: 57mm (2552 mm²) OEM Ref: 45002-SEA-E01 ®; 45001-SEA-E01 (L) Диск 2.2, 2.4: 45251-SEA-E30 Diam: 300mm, thick: 25mm Диск 2.0: 45251-SEA-E00 Diam: 280mm, thick: 25mm Вариант 1: Accord VI Type R Сп.апарат: 2 pistons design, 42mm + 38mm (2520 mm²) OЕM Ref: 45018-S1A-E21 R, 45019-S1A-E21 (L) Диск: 45251-S1A-E20, Diam: 300mm, thick: 28mm Тези са на моята кола, не изискват преправяне и може да се използват със стандартния диск 300мм диск на 7ген и влизат в 16ка джанта. Като цяло съм доволен от спирането, което е доста по-добро от стандартните спирачки. (Апаратите от Legend са същите, но там стоят на друга позиция на шенкела. Тоест ако се сложат на Акорд, пробките за обезвъздушаване ще стоят надолу. Вариант е да се обърнат ляв и десен, но тогава по-голямото бутало ще стои отдолу и вероятно ще има по-слабо спиране от очакаваното.) Вариант 2: Accord VIII Type S Floating 2 pistons design, 43mm + 38mm (2586 mm²) OEM Ref: 45018-TL0-G50 R, 45019-TL0-G50 (L) Диск: 45251-TL0-G51, Diam: 320mm, thick: 32mm За тези и всички следващи, трябва от 17ка нагоре. С други думи - не влизат на стандартна 16" джанта. (Mоже би ще влезнат на някоя Rota или OZ, но трябва да се провери.) Вариант 3: Honda Pilot 2009 - 2015 2 pistons design, 2x47.5mm (3544 mm²) 45018-SZA-A01 R, 45019-SZA-A01 (L) or Centric 141.40107 R, Centric 141.40108 (L) Диск: 45251-STX-A00, Diam: 330mm, thick: 28mm Вариант 4: Acura MDX floating 2 pistons design, 2x50.8mm (4054 mm²) OEM Ref: Centric 141.40105 R, Centric 141.40105 (L) Диск: Същия като на Honda PIlot (по-горе) Вариант 5 (скъп): Acura RL Fixed 4 pistons design, 4x43mm (5808mm²) OEM Ref: 45018-SJA-A02 R, 45019-SJA-A02 (L) Диск: Нисан 350Z, Diam: 324mm, thick: 30mm Трябва и допълнителен съппорт за апарата, който може всеки стругар да направи или да се поръча от http://fatfourcustoms.com/shop/brake-caliper-bracket-v1/ Вариант 6 (скъп) 2009-2013 Hyundai Genesis Brembo Fixed 4 pistons design, 4x42mm (5542mm²) Диск: от Нисан Qashqai или Рено Лагуна купе 320*28 Тук не е ясно дали всички 17ки ще влезнат, зависи от офсета и формата на джантата отвътре. (Мисля, че някой колега със Сивик 8 ги беше слагал, ако види темата, нека сподели дали трябва нещо друго.) Естествено, има и много други Брембо и подобни спирачки от други коли (Алфа, Рено и т.н), които може да се преправят с bracket, но горните влизат на дупките на шенкела без преправяне (без тези от Acura RL). Както се досещате, повечето от тези не се продават в БГ. В USA ги има, както и по Англия чат-пат. Апаратите от Акорд VI type R (вариант 1) на мен ми излезнаха около 450лв с рециклиране и накладки. Моля, коментарите как стандартните спирачки са достатъчни и т.н., да са в другата тема.
  5. Хонда Акорд 2.4 Type S

    да събудя интереса 10500лв
  6. Хонда Акорд 2.4 Type S

    лятна промоция 11500лв.
  7. Хонда Акорд 2.4 Type S

    Хонда Акорд type s CM2, 2.4 бензин 190кс, 2003г, 243 000км, внесена на 190 000км 2014г от Швейцария. -ремап до 7600rpm с втек от 4600 (заводския е от 6000 до 7200), 162кс на гумите -скорости + final 4.7 от Civic EP3 (сменен съединител преди 20 000км с оригинален хонда) -газова AEB OBD -полиуретан на горни/долни носачи Superpro Australia -предни апарати от Accord type R -летни 225/45/17 Vredestein, зимни 205/55/16 (2 Nokian 2014-та, другите са по-стари) -теглич, парктроник, K&N в кутията -предни пружини Eibach -30mm и амортисьори Kayaba на 20 000км -нов акумулатор Yuasa в гаранция, преглед до 06.2018, каско 02.2018 Колата върви доста приятно. Интериорът е като цяло запазен, кара се предимно извънградско. Карана е с Енеос 5w30 и Fuchs Pro race 5w40. Градско 15, извън около 13 със 150. Има драскотини от клонки и една по-сериозна забележка на задния капак. С едно хубаво пастиране става доста лъскава. Търся и 12200 лева. 0882 752 666 Ако може, модератор да премести снимките в първия пост и да изтрие този.
  8. Този мотор започва да губи сила около 7400, на 7600 е само ръмжене. Моята е със същите скорости, оригиналната помпа и ремап до 7600. Както Недко е споменал, освен по-високите обороти за следващата предавка, няма други ползи. Всичко над 7800 е риск за мотора, без значение помпата. Хода на буталото К24 е 99мм, тоест на 8000рпм ще се върти по-бързо от F20C na 9000, нищо заводско няма да издържи на тия обороти.
  9. Сивика кара с 18-кичи peak torque му идва разлчно, но километрите са почти същите. Ако ще разглобяваш цялата кутия, най-добре си сложи всичките скорости и си остави 6-та от сегашната, моята така я карам. С това крайно и 17ки, километража ще отчита грешно, и то доста.
  10. Останаха ми 2бр. полиуретанови тампони Superpro за долните носачи (големите кръгли тампони). Единият е нов с изнесен център за +0.5гр повече надлъжен наклон (което е никаква разлика), другия е нормален, каран около 10 000км, но е като нов. Това е комплекта http://www.superpro.com.au/show-product/superpro-bushing-kit/orphan-SPF2946K Продавам ги за 170лв. Нови струват над 300лв по чужбина, и около 400 в България. Ако има интерес, на ЛС. Ако има интерес, на ЛС или тук.
  11. И аз от доста време карам със същите. Чак оня ден си оправих и скоростомера да показва вярно, че досега беше 20-30 отгоре.
  12. Въпрос за фарове

    Имаше и едни лепенки дето обръщат потока на светлина, не знам дали ги приемат в КАТ де, но щом ги дават на границата с Франция за легално ползване, би трябвало да са ОК. Като цяло си е алтернатива пред свалянето на фаровете и обръщането на лупата.
  13. За звука от спирачките при тръгване е нормално, ABS си прави тест след първо запалване и достигане на 6-7км/ч, много коли имат такава проверка. При някои е по-шумно и естествено се усеща на педала, ако точно тогава го натиснете. Моята също държи ниски обороти и притрисва от време на време, още повече като се пуска/спира компресора на климатика.
×