Jump to content

h5rov

Фен
  • Мнения

    725
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

152 Good

Относно h5rov

  • Ранг
    /!\

Contact Methods

  • Skype
    none

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4i, АТ, 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

1498 профилни разглеждания
  1. акорд 8 2.0 АГУ

    Мотора има особенност. Въпреки, че темата е за течна фаза се говори и за изпарена газ. Тук в няколко поста са събрани интересни неща относно газифицирането на R20. Никой от колегите не споменава, че мотора си отива. Нека по-запознати от раздела с алтернативни горива се изкажат за този двигател. В същия раздел ще намериш и писано по темата за реглажа и омаслителя.
  2. В София по спомен от предни теми имаше доста известен и голям сервиз за рейки. Защо не се поинтерисуваш къде е и да идеш там, не да играеш на слуки. Също до колкото съм чел тук, мнение на колеги, Бултрако не ги ремонтират те, а ги пращат другаде.
  3. Ето тази по снимките се вижда от къде е купена. Paco Garage. По стечение на обстоятелствата когато търсех информация за моята съм си писал с хората от това представителство. Върнаха ми отговор и информация за това което търсех, дори за застрахователни събития. Имаш вина, действай. Аз тогава писах на този мейл infovente@paco-garage.ch , а получих отговор от billie@paco-garage.ch. Ако проявяваш наистина интерес към тази кола, не ти коства нищо да драснеш два реда. Също на сервизната книжка се вижда печат на друг сервиз, с малко ровене в интернет ще намериш контакти.
  4. Не ли по-добре да ти се износи втулката и да я смениш, отколкото да ти се износи кормилния прът и пак да тропа?
  5. Личното ми мнение е, че 14к за 7ма генерация е добра сума. Друг е въпроса, че ако го искаш сега и мъжко.. може не само за немско, ами и за румънско да ти дойде къса клечката.
  6. Супер колега, най-добрия вариант. И какво се оказа сега... на тия Хонди компресорите си се развалят, хронично е. Няма нужда да се чудим, направо да ги сменяме с нови. На който "майстор" както му е по-изгодно.
  7. Съвети за покупка на Акорд

    Тук малко не си прав. Разходите за автомата са само обслужване на 40-60к, според твоето виждане. 3х Honda ATF DW-1 0.946 - 73 лв. Филтър скорсти Honda 25430-PLR-003 Filter (ATF) - 60лв. Ръчната също иска първоначано обслужване, а съединителя + останалите карантии при нужда. Подкрепям колегите, че удоволствието да се пътува с тази кола е на дълъг път. Градско е доста скучна. Може да не е бегачка, но с кеф изпреварвам на байр, там където 80% от автомобилите немогат. Според мен насоката ти е добра погледнато от липния ми избор и над 3г ползване на аналогичен автомобил. Също не се заблуждавай, че колата не си иска нейното. Не се разваля, но си има и разходи по нея, ако искаш да те радва по-дълго време. Редовни обслужвания, данъци, застраховки, глезотии и тн...
  8. Съвети за покупка на Акорд

    Не поясни каква точно скоростна кутия търсиш или аз не разбрах. Ако е ръчна ще може повече да се радваш на вървежа. Автомата е за по-спокойни хора. За разхода мога да кажа само за газ автоматик.щЩ Бензина ми идваше скъп :-) извън града от 9, градско до 16. Среден 12+ Относно горенето на масло... въпрос на екземпляр. Моята гори 500мл на 10к. При смяна е под максимума и до смяна е над минимума. Според мен до литър ма 10к е нормално. Зависи и от стила на каране. Ако я караш юнашката винаги във високи обороти, ще гори. Ако я галиш... няма. Време е да се запознаеш и с темата с маслата Нека други колеги отговорят на останалите ти питания.
  9. Алтернатор/Зареждане

    С извинение, че няма да ти помога пряко, но преди време в този раздел се дискотираше подобен проблем. Там много колеги се включиха и имаше подробно обяснение как работи алтернатора при 7ма ген. Потърси темата и ще намериш отговор на въпроса си.
  10. Тези гуми са без посока. Гледа се вътрешна и външна страна при монтажа. След това може да ги слагаш където поискаш.
  11. Ако ще ходиш да я гледаш обърни внимание на хидравликата. Маркуча не е оригинален, най-вероятно сменян. Волана трябва да се върти много плавно, без вибрации, насичания и свирене. Ако има нещо такова, значи маркуча не е хубав и отиваш на оригинал.
  12. Покупка на Акорд

    Последно по темата, без това колегата каза, че си е купил вече. Не съм искал да кажа нищо такова, отново го вадиш от задния джоб. Аз не съм против дизела, а имам финансови страхова към дълго употребявам дизелов автомобил. Знам много добре какви са ползите и негативите, карам повече дизелови автомобили от колкото бензинови. Всичко е въпрос на сметка която е изцяло на база хипотези. Ако.. или, а може би, оня имал, тоя казал!?! От началото на темата въртим едни теории на вероятностите. Което до някъде е съвсем резонно при покупката на стара кола. Един стар автомобил, както може да те направи много щастлив, така и много нещастен. Честито на колегата за новата придобивка и му пожелавам много безаварийни.
  13. Покупка на Акорд

    Тава на база бързото загряване на дизела ли го изтъкваш? Хубаво е да прочетеш целия ми пост, а не само това което припознаваш. Включи се в бензиджийските теми, може пък да ти е приятно п.с. Извинявам се за троленето.
  14. Да не би да значи, че и вече има алтернатива на тунинга на 2.4? http://www.digitaltuning.bg/tuning/honda/accord/2.4-190-cv
  15. Покупка на Акорд

    А за тези които си мълчим с бензинките и си ги караме? Изкарахте, че верига, колектор, съединител с маховик, дюзи, турбо и тн... все скъпи "консумативи" са мит и измислица. Както и, че всички сляпо вярваме в истинския пробег от 150к или макс 180к. Глупавите чужденци си продават колите когато са в супер състояние. Мнението е като задника. Всеки си го има и си е негов! Щом колегата иска дизел, защо трябва да му навираме бензин, е ли пък на газ, нека пробва и ще има разкаже след време как е...
×