Jump to content

h5rov

Фен
  • Content Count

    1164
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

h5rov last won the day on June 14 2020

h5rov had the most liked content!

Community Reputation

292 Good

1 Follower

About h5rov

  • Rank
    /!\

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4i, АТ, 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    none

Recent Profile Visitors

3985 profile views
  1. До кривата круша съм или под нея направо. Там където правиха главата днес ми се обадиха и ме викнаха да ми покажат как главата е здрава. Утре ще я закарам на друго място за второ мнение. Сервиза твърдят, че ако ремонта е некачествен е нямало да изпуши изведнъж, а преди това 2 седмици да е на ред. Колата е разглобена и няма къде да я местя по други сервизи, филма става още по-голям. Работата отива на друг двигател. Блок няма да свалям и правя. Не ми се правят повече опити за моя сметка и да плащам труд и части на вятура. Ще прехвърлят ангренажния комплект, така и така е нов и оригинален и квото е. Документлнта схема с кат не ми е ясна, но ще се поинтерисувам.
  2. Намам снимки. Лично не съм гледал, въпреки, че можеше да ми покажат при мое желание. Колата се разглабя в сервиз, а после аз носих главата на препоръчано място за шлайф. Там също потвърдиха, че главата е крива. Относно замерването на блока дали е крив го правят с голям шублер. Нямал кривини и просвети. Не съм присъствал. Като цяло имам доверие на сервиза, ходя там около 15г вече. Сега чакам да ми кажат дало главата е спукана. Ако не е... тогава си е... м...
  3. Не, нямаше. Инало някакво разминаване с белега на шайбата на коляновия вал. Тогава проблема беше датчик колянов вал. В последствие започна да губи охладителна течност без да тече никъде. За това я отвориха. Видимо беше избила гарнитурата. Така и така е разглобена, главата отиде на шлайф (била е крива), напасване и нови клапани, водачи (клапаните бяха пропаднали, водачите "разхлопани") и всичките неща. Всички части на верига, гарнитури и тн. Сега е отново разглобена. За жалост сега няма видима причина за белия пушек :-( .Тази седмица ще карам главата отново за тест. Ако не покаже, че е спукана ще се чудя какво да правя :-(
  4. Влизаш в amayama.com , там има цени и доставка. На края слагаш 3-4% мито и 20% ддс. Добавяш едни 24лв за обработка на митническите документи и малко кофти курс от paypal и имаш цена до БГ. Въпреки тези разходи дойдоха на доста по-добра цена от тази в БГ, грубо към 25%.
  5. Не, в последствие се оказа датчик на колянов вал. Обаче от тогава много неща се случиха... и положението е вгз ;-) Изби гарнитура на глава. Отвориха я. Хидро тест, шлайф, напасване... всичко ново от амаямата, една кошница пари... Порадвах и се 2 седмици и сега пак си чака отваряне, най-вероятно спукана глава, но скоро ще разбера...
  6. Да не оставям темата в нищото. За моя жалост няма познали. Докато палеше трудно и тресеше, онзи ден не запали въобще. В сервиза констатираха, каквото и аз знам... има бензин, има искра, но не пали... и ме подготвиха за лоши новини. Прескочили 6 зъба.
  7. Не ми се чакаше и разрових корите. Не изглежда да има теч върху еку-то. Все още съм отворен за предложения.
  8. При мен си стои до никъде положението. Ще проверя и съвсем скоро дали @jimi има право. Чакам радиаторчето на парното да дойде, че в BG няма дори опция за доставка освен ОЕМ за 700+ лв. Тези дни ще дойде от Полша и като разглобяват за него ще видим и компютъра как е.
  9. Как мога да разбера дали ламбда сондата работи коректно и дали тя може да е виновника за тези прекъсвания?
  10. Здравейте, От повече от месец се мъча с неприятен проблем. Когато е студена колата тресе 10тина секунди. После работи равномерно, но в определени моменти прекъсва. Най-осезаемо е с равномерна газ след 2000 до 3000 оборота. Колата е от подписа ми, кара се и на газ. Сменени са свещи, купих 2 нови бобини, въртяхме ги, регулирани са клапани. Мисля, че няма да е от дюзи, понеже и на газ го прави. Пали на бензин и тресе, но прекъсването го прави и на газ и на бензин. Записва рядко грешки, при по-осезаеми тресения следните грешки: Car Scanner ELM OBD2 DTC report Selected brand: Honda ============1============== P0304 Raw code: 0304 ECU: 09 Status: Pending OBDII: Cylinder 4 - misfire detected Honda: No. 4 Cylinder Misfire ============2============== P0301 Raw code: 0301 ECU: 09 Status: Pending OBDII: Cylinder 1 - misfire detected Honda: No. 1 Cylinder Misfire ============3============== P0300 Raw code: 0300 ECU: 09 Status: Pending OBDII: Random/multiple cylinder(s) - misfire detected Honda: Random Misfire ============4============== P0303 Raw code: 0303 ECU: 09 Status: Pending OBDII: Cylinder 3 - misfire detected Honda: No. 3 Cylinder Misfire ============5============== P0302 Raw code: 0302 ECU: 09 Status: Pending OBDII: Cylinder 2 - misfire detected Honda: No. 2 Cylinder Misfire Като се покара доста, примерно 20км вече не прекъсва. Така до като изстине, и после пак. Някакви идеи?
  11. Благодаря Колеги! Останлите опции как е добре да са? AF, REG, PS?
  12. Здравейте, от известно време ми се е активирала някаква опция на радиото NEWS Проблема е, че понякога започва да мига и ми сменя радиостанцията на друга. Например от Катра минава на Фокус. Все едно търси новинарска. Доста рових и не намерих как се изключва. Стигам до варианта да разкача акумулатора. Ако някой знае, да даде един жокер да не се цапам
  13. Да споделя една друга гледан точка по-далече във времето. Все пак е хубаво всеки да има предвид, че газовите си оказват влияние на двигателя. Няма безплатен обяд. Аз карам Акорда на газ вече 160к. Не съм имал никакви драми, само каране и обслужване. Клапаните са регулирани на 30к. След последния реглаж ми казаха, че на 2 от тях това им е било последното регулиране. Та да се подготвя, още 20-30-40к преди да започне да претриса. Ремонта на клапани грубо с оригинални бил около 1500лв. Може би малко от вас си карат толкоз км. колите, но в дългосрочен план всичко си има своята цена. Нелепо е след 160к на газ да кажа, че газовата ми е прецакала колата предвид направената икономия. Та като дойде време за този ремонт според състояние на автомобила ще преценя дали да и "сложа нова газова" (да и правя клапаните).
  14. С извинение, на мен тая година ми се е*а м****та от смени по колата. Къде от пробег, къде от старост, а и от чужда намеса. Много на кратко основните неща. Накладки предни и задни, воден и на климатика радиатори, бобини 2-3, бензинова помпа, бих казал цялата изпускателна система (катализатор, гърнета, мека връзка и тн), рециклиране на хидравлична помпа и стартер. Към това добавям и 2 пъти пътна помощ, ремап и каква ли не разходи към по-горните смени! Едни 3500лв не ги хареса изминалите 12 месеца само за описаните събития. Обслужванията, данъци, каско и някви таксички дори не влизат в тази сума, изминати няма 20к.
  15. @Димитър Михайлов повдигам малко стара тема, но спря ли да излиза грешката след смяна на цедките и почистване на клапана? От скоро и аз съм и абонат, та да знам на къде да се насоча.
×
×
  • Create New...