Jump to content

h5rov

Фен
  • Content Count

    1171
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

h5rov last won the day on June 14 2020

h5rov had the most liked content!

Community Reputation

291 Good

1 Follower

About h5rov

  • Rank
    /!\

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4i, АТ, 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    none

Recent Profile Visitors

4449 profile views
  1. Аз съм със същия. При мен не покрива показанията за кислород при ГТП. При вас на какво дава отклонения?
  2. Дочаках новия клапан да дойде, подмених го. Реално до сега не съм имал такъв. Сега ще чакаме „подходящите“ условия за да видя дали има ефект. Ако някой има други предположения, няма да откажа да проверя и тях.
  3. Поръчах си един такъв клапан. По-нататък ще видим и гумичките ако нвма ефект.
  4. Гумичките са нови. Взех целия комплект 06110-RBB-010. И, да. Изпушването спира на секундата дори с леко чукване на газта. След това махам крака и не започва отново. Създава някъде вакъм ли, какво ли... и му трябва повече време, гадая.. И от къде идва пушека след като би трябвало да няма горене в цилиндрите в този момент? Взех решение, че ще си я карам още преди ремонта, ще се разбере.
  5. Кой точно е този клапан? И в какъв диапазон да очаквам да се нормализира разхода на масло, или така ще си я карам. А и сега идва зима.. пробега е по-малък.
  6. Здравейте, Имам сравнително нищожен проблем на фона на ремонта през който мина автомобила. На бързо съкратената версия с някои умишлени пропуски за да стигнем по-бързо до текущия проблем. Проблема е, че колата изпушва в точно определен момент. Вече съм я карал 3000 км и съм я засичал да изпушва 4 пъти. Третия път запомних мястото и условията и след няколко дена като минавах пак от там я чаках, така да се каже. Изпушва при дълго магистрално спускане при скорост около 135-140км в час, оборотите са 2900-3000, потреблението на гориво е на 0. Когато колата започне да се спуска нищо не случва. Обаче в един момент, поне едни 20-30 секунди колата е на спускане, пусната е на круз контрол, показанията покзват, че круза не и подава газ и започват едни бели пушеци. Първоначално леки и бързо се засилват, стават супер големи. Чукна ли газта и пушеците изчезват. Мъчил съм я много пъти на по-кратки спускания, с по-бавна скорост и къде ли не, за сега само в тези условия го прави. Не мога да идентифицирам от какво е пушека, дали е масло или охладителна течност. Бял е, не е син, но пък не бих казал, че е и прозрачен. Относно ремонта, бързата версия: Всичко тръгна от прегряване. Изваден мотор, шлайфани глава, легла клапани, блок, няколко хидро теста на глава и на блок, хонинговани цилиндри. Сменено всичко с ново оригинално, поръчвах си всичко от amayama. Всички гарнитури пакет, клапани, водачи клапани, вериги, оптегачи/водачи вериги, зъбни колела вериги, болтове, сегменти. Лагерите ме посъветваха да не ги пипам, тях не съм ги сменял. Преди ремонта колата не гореще масло, да го кажем 500мл на 10к. Сега за тези 3к съм долял около 1.2л. Уверяват ме, че е нормално и ще спре след напасване на сегментите. Автомобила е 2.4 АТ 2007 газ/бензин 😊. За сега решението на проблема ми е да и давам газ
  7. Къде го прави това почистване и какво струваше?
  8. До кривата круша съм или под нея направо. Там където правиха главата днес ми се обадиха и ме викнаха да ми покажат как главата е здрава. Утре ще я закарам на друго място за второ мнение. Сервиза твърдят, че ако ремонта е некачествен е нямало да изпуши изведнъж, а преди това 2 седмици да е на ред. Колата е разглобена и няма къде да я местя по други сервизи, филма става още по-голям. Работата отива на друг двигател. Блок няма да свалям и правя. Не ми се правят повече опити за моя сметка и да плащам труд и части на вятура. Ще прехвърлят ангренажния комплект, така и така е нов и оригинален и квото е. Документлнта схема с кат не ми е ясна, но ще се поинтерисувам.
  9. Намам снимки. Лично не съм гледал, въпреки, че можеше да ми покажат при мое желание. Колата се разглабя в сервиз, а после аз носих главата на препоръчано място за шлайф. Там също потвърдиха, че главата е крива. Относно замерването на блока дали е крив го правят с голям шублер. Нямал кривини и просвети. Не съм присъствал. Като цяло имам доверие на сервиза, ходя там около 15г вече. Сега чакам да ми кажат дало главата е спукана. Ако не е... тогава си е... м...
  10. Не, нямаше. Инало някакво разминаване с белега на шайбата на коляновия вал. Тогава проблема беше датчик колянов вал. В последствие започна да губи охладителна течност без да тече никъде. За това я отвориха. Видимо беше избила гарнитурата. Така и така е разглобена, главата отиде на шлайф (била е крива), напасване и нови клапани, водачи (клапаните бяха пропаднали, водачите "разхлопани") и всичките неща. Всички части на верига, гарнитури и тн. Сега е отново разглобена. За жалост сега няма видима причина за белия пушек :-( .Тази седмица ще карам главата отново за тест. Ако не покаже, че е спукана ще се чудя какво да правя :-(
  11. Влизаш в amayama.com , там има цени и доставка. На края слагаш 3-4% мито и 20% ддс. Добавяш едни 24лв за обработка на митническите документи и малко кофти курс от paypal и имаш цена до БГ. Въпреки тези разходи дойдоха на доста по-добра цена от тази в БГ, грубо към 25%.
  12. Не, в последствие се оказа датчик на колянов вал. Обаче от тогава много неща се случиха... и положението е вгз ;-) Изби гарнитура на глава. Отвориха я. Хидро тест, шлайф, напасване... всичко ново от амаямата, една кошница пари... Порадвах и се 2 седмици и сега пак си чака отваряне, най-вероятно спукана глава, но скоро ще разбера...
  13. Да не оставям темата в нищото. За моя жалост няма познали. Докато палеше трудно и тресеше, онзи ден не запали въобще. В сервиза констатираха, каквото и аз знам... има бензин, има искра, но не пали... и ме подготвиха за лоши новини. Прескочили 6 зъба.
  14. Не ми се чакаше и разрових корите. Не изглежда да има теч върху еку-то. Все още съм отворен за предложения.
  15. При мен си стои до никъде положението. Ще проверя и съвсем скоро дали @jimi има право. Чакам радиаторчето на парното да дойде, че в BG няма дори опция за доставка освен ОЕМ за 700+ лв. Тези дни ще дойде от Полша и като разглобяват за него ще видим и компютъра как е.
×
×
  • Create New...