Jump to content

h5rov

Фен
  • Мнения

    896
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

h5rov last won the day on Януари 27

h5rov had the most liked content!

Обществена Репутация

206 Excellent

Относно h5rov

  • Ранг
    /!\

Contact Methods

  • Skype
    none

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4i, АТ, 2007
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

1805 профилни разглеждания
  1. С доста от тези интервали лично не съм съгласен. Маслен филтър на 2 смени? Филтър купе на 30к? Той на 10 е пълен с какво ли не... на 30 ще има живот в него и ще го дишаме. Има и други, но това е фрапантно.
  2. @Rakeem със сигурност е прав, че всеки "майстор" казва и си прави каквото той смята за редно. Ние като собственици правим същото.. каквото но харесва и ни е угодно. Спора ми заприлича на кое е първо? Кокошката или яйцето?
  3. Зависи.. ако те кефи... вземи си и Пасат. Там почти нямаш избор освен 2.0 дизел. Другите са фси и тн... 2.5 бензина атмосферен е на канадки и американки... за DSG се молиш да не се развали. Карам няколко такива по много. Освен, че отзад има повече място.. не се сещам друго предимство. Нито в здравина, визия и какво ли не..
  4. Аз съм със GENIUS MB 1500 LPG REDUCER, BRC LPG INJECTOR TYPE SUPER MAX (YELLOW). Никаква разлика газ или бензин. Едва ли за 11кс. повече ще има такава разлика. Ако наистина си с оранжеви инжектори, те са по-малки и не са подходящи за нашит двигатели. С тях карах Вектра 115 кс. п.с Сега видях редуктроа, този черния дори беше по-голям от моя 1500 по спомен.
  5. Аз съм си харесал ето тази разновидност: D2S - Xenarc NIGHT BREAKER LASER. Водят ги нов модел 2019. Светели с 200% по-добре, каквото и да значи. Още не ми е дошло време, но покрай форума към тях се ориентирах.
  6. Колегата ни показа в цифри защо в чужбина ги продават на нас. Пропорционално на стандарта ни на живот, може би дори тук ни излиза и по-скъпо.
  7. Почти така е. Попълваш заявление. Това заявление отива в София по електронен път. Там искат сертификата за конкретния автомобил от "някъде". На негова база допълват в заявлението евро нормата на разбираем за КАТ език. След това двата листа сканирани се получават и тогава се плаща. Задължително искайте мокър печат, че в КАТ се заяждат. Процедурата в Пловдив струва 30лв. и е от днес за утре. п.с. Ако има желаещи с добри познания в графичните софтуери нека ми пишат.
  8. Това с тези планки е голям филм. Смалява избора до минимум. А и всяка интервенция по амортисьора не е за препоръчване (заварки, стискане и тн). Срещали ли сте решение? Или само точните такива трябват?
  9. Финансовия разход зависи и от месечния пробег. Не само от моментното състояние. Колкото повече, толкова повече.
  10. Би трябвало всички к24а3 да са евро4. В общите дискусии има една тема Данък 2019, доста се изписа там.
  11. Ако не се лъжа.. нямаше ли подобни оплаквания от колега на който превърташе лагера в капака? Имаше една такава тема със снимки дори, но както обикновено от телефона нищо не намирам...
  12. Позиция М е на страни :-) Тогава с побутване на лоста на горе и доло ги сменяш.
  13. По-точно в Италия и Германия или като цяло в Европа.
  14. Най-елементарния и евтин вариант. Прочети коментарите и прецени дали те устройва.
  15. Има, а дали се продават !?!
×