Jump to content

jijane

Фен
  • Content Count

    546
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

jijane last won the day on August 6

jijane had the most liked content!

Community Reputation

214 Excellent

1 Follower

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Recent Profile Visitors

3694 profile views
  1. Карперов, стига си пускал подвеждащи коментари относно обороти и т.н. К20 преди фейса е с дросел, който се управлява с тел и има клапан за празния ход. К24 е с електрически дросел и управлението на празния ход е съвсем различно. Още повече, че в цитираната тема има препратка към тема за ЦРВ1, което пък съвсем няма нищо общо с автомобила от темата.
  2. Първият проблем е свързан с карета/полуоски. Второто не е проблем, така е докато позагрее мотора.
  3. Нищо няма да и стане. Не мога да разбера какво толкова се драматизира с тоя антифриз?
  4. Вентилатора в купето няма връзка с компресора на климатика, или количеството на фреона. С други думи казано винаги работи.
  5. К24-ките може да лапат масло независимо дали са в 7-ма или 8-ма генерация. Има хора със сериозни масларки в 7-ма генерация и си доливат и карат. В 8-ма проблемът, е че някои екземпляри имат склонност да гризат вал, като при ранните к20. Главата на к24 в 8-ма е кофти за мен, както и на р-сериите, но това е лесно решим проблем😁. Динамиката е по-кофти, заради теглото, но всеки има различни разбирания за това. Та разликата в поддръжката между 7-ма и 8-ма няма кой знае колко, било то бензин, или дизел(ДПФ е в повече, ама то всеки го маха). Дизел за 10 и под 10 ккм на годината не си струва според мен. От друга страна легендата е друга бира, кола от съвсем друг клас и други разходи. Предлага много, но на малко по-друга цена.
  6. Комуникация на акорд 7 за Европа е по к-линия(външната), CAN се появява при 8-ма генерация.
  7. Адаптация за този мотор, с това ЕКУ, не ти трябва. Безполезна функция общо взето в случая.
  8. До мен има един сервиз. Частите са на доставни цени почти, цената за труд ......110лв/час. Та дали трудът ще е евтин, или частите, разлика няма, другото я покрива.
  9. Колко да е скъпо? 3.0 тди на ваг, толкова са само смяна на веригите. Тука цял мотор има и маховик има.
  10. Забелязвам, че масово се дават коментари за цени на услуги в сервизи от хора, които си нямат и на идея как се извършват подобни услуги. Нямат си и на идея как се ръководи и поддържа сервиз за такива дейности. Вземете си отворете един сервиз и взимайте за смяна на масло по 5 лева и да видим колко време ще изкарате. Говорим за легален сервиз, с всичките му дивотии, които вървят с него, а не някакъв гараж с канал и като дойдат данъчните да се правим на луди.
  11. Аз лично не виждам нещо кой знае колко нередно. Нормалните сервизи си калкулират всичко, даже и ДДС има. То така се и прави де, ама повечето карат на гаражни сервизи без никакви документи и затова е малко странно на повечето хора, като видят такава разписка. ПП: повечето дизелови двигатели са толкова насрани,че 5 обезмаслителя няма да стигнат до никъде.
  12. Това да не е сивик 6-та, че степените на вентилатора да се управляват с резистор. Намери си втора употреба за проба, или от колега, управляващият транзистор. Лесно се сваля и не изисква специални инструменти. Сваляш жабката и ще го видиш къде е монтиран на входящия въздуховод, след вентилатора. Може и нещо друго да е, но започни с това.
  13. За оригинален ксенон, трябва да смениш фаровете.
  14. Кажете на Карперов, че това е мотор с директно впръскване и няма да дава съвети. Той само една плоча върти, та не му обръщайте внимание. При "големите" е малко консервативно. Разхода на бензин не може да се бара, кит-а е за съответния мотор, както и самия файл. За това хората избират поляците. Всичко може да бараш, но трябва да се внимава. Контролерите им хич не са лоши.
×
×
  • Create New...