Jump to content

jijane

Фен
  • Мнения

    195
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

34 Neutral

Относно jijane

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  1. Монтира се на педала за спирачката, по-точно зад него. Тя реално пуска стоповете като натиснеш педала. Ако проблема не е от нея или предпазителя, то тогава прекъснати кабели, лоша маса и т.н.
  2. 13-ти номер, 20 ампера. Би трябвало и други работи да не работят, като бибитката например. Може проблема да е в стопмашинката, а не в предпазителя.
  3. Разглобяемите филтри на БРЦ са добре, но са скъпи и в китовете са вече само за еднократна употреба. Смяната е малко по-трудоемка също. Пак са намалили разходите от БРЦ и са взели да предлагат тези филтри, иначе последно миналият месец взимах филтри и бяха на Certools полиестерни, които са ОК. ПП: За мен 15%бензин още от 3000 оборота е прекалено рано и излишен разход на бензин.
  4. Въпрос за лед крушки

    Като гледам светят както всички афтърмаркет ледове - кофти. Правят едно кълбо пред колата и толкова. Осветяването в дясно, където трябва да е банкета например, го няма никакво.
  5. Също става и с реотан от печка, тия с керамичната основа, а не кварцовите(елва примерно). Направил съм няколко коли по този метод и вече с години си работят безупречно.
  6. Ако я намачкаш на втора по време на мерене, със сигурност ще приплъзване по валовете на диното. Не е като да не съм пробвал.
  7. На втора нищо не може да се измери.Аз ги меря на 4-та автоматите, в ръчен режим. Мери се на максимално висока предавка според колата.
  8. Мерил съм на дино няколко акорда 2.4 автомат и такива коне на гумите, като споменатите в темата не съм виждал. Вярно, че всички бяха преди фейса, но се съмнявам след фейса да са направили с автоматичната скоростна кутия нещо революционно, че да свали загубите толкова много. Всичките, които съм мерил имаха загуби в трансмисията по около 60 конски сили и даваха на гуми по 130, 130 и няколко коня. Не знам, може и аз да меря грешно, но това са ми наблюденията(172 конски сили за мене са 230+ на мотора на тая кола).
  9. Бъговете на АЕБ в повечето модификации за различните производители се оправят основно на по-новите модели. Но италиански производител са все пак, има какво да се желае. Да не забравяме, че са най-големия производител на електроника за ГИ. По-новите съм забелязал,че на газ без проблем държат тримовете около нулата, независимо,че на бензин бягат с +12 да речем или -12. Не съм се задълбочавал в проблема на бензиновия трим, защото човекът каза че не го вълнува,нали върви.
  10. Фара се държи на 4 болта(3 болта и 1 видия). Ако никога не са сваляни щипките има голяма вероятност да се изпочупят повечето от тях. Внимавай и с болта отдолу дето е до подкалника, често е ръждясал и се развива трудно.
  11. Монтаж на дневни светлини

    Никога не съм приемал монтаж на някакво устройство в колата по начина показан по-горе. Моето е същото, взимано от Коматево където ги правят, и е монтирано под предпазителите, където на 2 от буксите се намират всички необходими кабели за свързване. Нищо не се реже разбира се, само малко се отстранява изолацията на съответния кабел и се запоява. Това е, работа за около час.
  12. Една част от настройките на Ланди са заключени с хардуерен ключ, който може и да са го излекували, но не мога да ти кажа със сигурност. За кабел, ами купуваш си някакъв адаптер с FTDI 232R чип примерно и си готов.
  13. Не, информацията е обществено достъпна на сайта на гаранционния фонд.
  14. Вместо да си търкате клавиатурите относно кога е била наводнявана, можеше да проверите, че първата и регистрация в България е от декември 2014 година. Не мислите ли, че ако беше наводнявана, едва ли би изкарала 3 години по българските пътища. Малко ми е трудно да повярвам, че някой си прави българска гражданска и си кара колата в Америка. Информацията в обявата нещо не е както трябва обаче, хем не е виждала сняг, хем е от 3 години тук ПП: Това и е вин-а: 19XFA1F68BE009533
  15. Високи обороти, чека свети.

    Виж си буксата на VSS-то, обикновено проблема е там, а не в самия сензор.
×