Jump to content

jijane

Фен
  • Content Count

    496
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

jijane last won the day on May 16

jijane had the most liked content!

Community Reputation

159 Good

1 Follower

About jijane

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Recent Profile Visitors

3579 profile views
  1. 90+ процента от хората не си стягат сами болтовете на джантите. Дали на всички тях са им криви дисковете?
  2. Много обоснован отговор, ама то не се и очакваше друго. Бобина навряна в главата никога не може да изкара живота на мотора. Газаджията малко по-внимателно да погледне смесите в проблемния диапазон.
  3. Как разбра, че са боклуци? Колко такива си използвал, че да даваш такива крайни заключения? Иначе, ако са като на Акорд бобините, то те са ТЕК. Цената за 8 бобини е около 50% от цената на колата. От кофти смеси пак може да прекъсва при всичко изрядно по запалителната система.
  4. Най-безболезнено е като я продадеш и си купиш такава с ръчна кутия.
  5. Ламбда-та няма да се промени дори и след новия катализатор.
  6. Избърза с колектора, защото сега пак трябва да се сваля заради пружините.
  7. Има црв 3 със к-серия, така че става. Но дали си струва е въпрос на гледна точка. Двата мотора са различни и се налага доста преправяне, рефлашване на компа, или смяната му. Ако имаш излишни 4-5 хилядарки и човек, който да се наеме да го прави, скачай в дълбокото.
  8. Губи се, ако по някаква причина изчезне сигнала за отключена/заключена шофьорска врата. Било от проблем с контактите в самата машинка на вратата, или кабелите към нея. Това от своя страна води и до друг проблем. Проблема със самозаключване на колата при оставен ключ в патрона на волана. Иначе казано, гасиш колата, слизаш без да вадиш ключа, затваряш вратата и колата се самозаключва с ключа вътре. Много неприятен проблем и може да те свари неподготвен, ако нямаш втори ключ, или си на 100-200 км от вас. За другите машинка на вратите не помня дали се получава този ефект. И другия ефект, е че спира да ти работи отварянето на багажника от копчето на ключа, за седаните се отнася това.
  9. Колко да са далечни от реалността цифрите? Не съм казал, че непременно всяка година ще ги вадиш тези суми, макар, че съм виждал и такива случаи. Винаги може да караш на консумативи докато колата е твоя собственост, но трябва ли да трепериш, че като ти пръцне съединителя на дизела трябва да го изгладуваш? Един нов комресор за климатика от читава марка, с работата е 6-700 лева. Маркуч за хидравликата е 600 стотака, маркуч с който няма да вибрира волана. Предния тампон на мотора е 500+ лева, а колко са полуоските?. Ако се скапе неумиращия автомат са ти едни 1000 лева само за моргаджийски и понеже не се чупят по моргите почти ги няма. А колко други може да изкочат още, но не ми се изброява. Трябва ли за тези неща, повечето от които са консумативи, да ги изгладуваш, да вземеш заем или да седи колата на трупчета докато събереш парите? Поне аз така виждам нещата, един вид елементарна финансова култура. Тоя навес съм го взел да ми служи, а не да му треперя, че ще му стане нещо и да не мога да го ремонтирам без лишения. На стария ми Сивик за 200к км съм сменил едно каре, феродов диск, радиатор и компресор на климатика, другото са консумативи.Нищо по окачването не е правено или по мотора. Но за акорда, който карам сега въобще не си мисля, че ще мина толкова тънко. ПП. Реално в този форум пишат има няма 50 човека, които съвсем не са представителна извадка за поддръжката на тези коли.
  10. Нормално е да имаш разминаване в очакванията направени на базата на потребителски мнения. Това идва къде от културна, къде от историческа обремененост на българина - то нямаше да я има приказната "не е важно на мен да ми е добре, важното е на Вуте да му е зле. Рядко българин ще си признае, че се е прецакал, то даже и кеф ще му стане, ако прецака някой друг. По темата - всеизвестно са недостатъците на Хонда колите. И тези недостатъци не са от вчера, особено за моделите за Европейския пазар. Тънки гниещи ламарини, лоша шумоизолация, слаби спирачки за някои хора, скъпи определени части, малко ги разбирали по сервизите (сменете сервиза), морално изостанали в екстрите(силно застъпени в по-старите грнерации на моделите, новите са в крак с модата) и още и още. От друга страна хондите са направени и сглобени с акъла си, в по-голямата си част и драмите с тях са сравнително редки. И накрая - когато си вземеш навес дето е струвал 50-70-100 хиляди лева, то дори и след 5-10-15 години поддържаш скъпоструващ навес. Ако имаш акорд7, црв3,4, леджънд и във всеки един момент нямаш 1000-1500 лева да изкараш за тях, то тази кола не е за теб и си се надскочил финансово.
  11. Не мисля, че ще го загубиш, защото това копче прави същото. Ако искаш да е оригиналдЪ, намираш си копчето с планката и кабела от някоя морга(едва ли ще му искат повече от 5-6 лева, щото сигурно ти ще си първият потърсил такава част) и си го правиш заводско. Знам при коя ситуация ще го загубиш отварянето от ключа, но тя не е на дневен ред при теб. Все си мислех, че всички седани го имат това копче.
  12. Сваляш копчето, или само разглобяваш около него. Режеш едната жица, изолираш и затваряш. Отваряш си една бира и се радваш на неотварящ се багажник от копчето на капака.
  13. Тя твойта е за отваряне, ама не само за вериги. Иначе не знам как карат тия мотори по 400-500 хиляди без да се смучат със спринцовки и смени на масло над 5000 км.
×
×
  • Create New...