Jump to content

jijane

Фен
  • Content Count

    563
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

jijane last won the day on September 23

jijane had the most liked content!

Community Reputation

228 Excellent

1 Follower

About jijane

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Recent Profile Visitors

3792 profile views
  1. Той двигателя не е направен така. Просто мозъкът му е бавен и иска време да се усети къде се намира. К24-ка с афтърмаркет електроника (не hondata, или k-tuner, щото са базирани на оригинални еку-та) пали почти като д14-ска.
  2. През мобилното приложение не може да се добави зареждане, ако зареденото гориво е над 99 литра. При опит да се въведе 142 литра заредено гориво дава, че е твърде голямо числото.
  3. Аз не съм срещал к24-ка дето да пали като д-серия с помирисване на ключа. Все въртят по няколко оборота.
  4. Аз на моята бившата D14Z4 ги проверявах на 40 000. Колата е на 430хил+ км(250 хил. от тях на газ) и главата още е здрава. Кой и как определи, че на максимум 20 000 км трябва да се регулират клапаните при D14-ските, само Карперов може да каже, понеже той от всички серии Хонда мотори разбира.
  5. Аз имам от китайските, най-евтините и може да си слагаш по 300 песни, ако искаш в една папка.
  6. Моята кола е от същия джамбазин (пост #1191), както и имам наблюдения над една джаз-ка взета от там. Излезнаха читави коли. Сравнително свестен е, но да се има едно наум, все пак е джамбазин.
  7. Моя навес съм го взел от случаен джамбазин на автомобили и за 3 години и 70+ хил. км не съм сменял тампони за 2000 лева(всички тампони по предницата долу са общо 150 евро, но както и да е) или други скъпоструващи удоволствия. Някой шарнир, предни лагери, 1-2 задни щанги и това е. На колко реални километра е нямам представа. Та гаранция няма на какво ще попаднеш, независимо от къде вземеш колата. А доста зор е видял моя навес за тия години дето го имам. Сегашната ми Хонда, както и предишната съм ги взел по един и същи начин - отивам гледам и ако ми хареса взимам, няма майстори, разбирачи, семкаджии и лаладжии да дават акъл, кое колко струва и как се оправя.
  8. Смени перките на двата вентилатора, че в момента е малко неефективен, както и ще се натоварва малко повече. Не че е голяма драма де. Разликата във вентилаторите не е само посоката, а и перките са различни. Едната бута надясно, другата наляво, от там и ъгъла на лопатите на перките е различен.
  9. Стрелям в тъмното, но защо не проверите и стоп машинката.
  10. Някъде из форума бях мернал линк за тия бутони.
  11. От бутона е. Моя съм го правил нещо, ама какво беше не помня.
  12. Горна Оряховица, О.Е.Моторспорт. Не е във Велико Търново, но е кадърен.
  13. Само имай предвид, че шейдърите за ксенон и за халоген са различни. Профилът им е различен и светлото петно е различно. Иначе може да се побългарят, то кое ли не може.
  14. Да кажем,че съм сменил някоя и друга машинка. С правилния подход и инструмент нищо не се чупи, или превърта. Просто по-внимателно се подхожда, все пак са 12 и нагоре годишни коли и не е като да е ново. По-голям проблем, за мен, са щипките по корите и самите кори, защото съм имал случай, колкото и внимателно да се подхожда, да се счупи крепежа на шипката към кората и тогава се налагат възстановителни дейности.
  15. С трите болта се подхожда внимателно. Трябва хубав бит и тресчотка 1/4 с удължение. Така се отвиват най-лесно.
×
×
  • Create New...