Jump to content

jijane

Фен
  • Content Count

    708
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

jijane last won the day on June 21

jijane had the most liked content!

Community Reputation

343 Excellent

2 Followers

About jijane

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Recent Profile Visitors

4632 profile views
  1. Отговора не е еднозначен има/няма. Някои неща ги има само ОЕМ и всички реват от цените. Иначе не виждам причина хората да дават 200+ лева за полуоски втора ръка на незнайни километри. Тампони по мотора - там е рев голям за цените, защото заместителите са боклуци. Иначе кола, като кола има почти всичко по мотор и окачване.
  2. Никаква разлика няма в начина на сваляне на корите при шофьорска/пасажерска. То реално всички видии/болтове да скрити. Къде под пластмасовата лайсна на дръжката, къде под капаче на лостчето за отваряне на вратата и под гумата до копчетата за стъклата. Като не знаете какво правите, по-добре идете на сервиз дето знаят, защото някой път има тънкости, които ако ги пропуснем се чупят разни допълнителни неща. Понякога тези неща са скъпи и трудни за намиране, това от опит
  3. @khaccbg разликата идва от това дали е с навигация, или без.без(на долната снимка е с). Все пак това е раздел за 7-ма и преплитането с озвучаването на 8-ма генерация може да подведе някой.
  4. Отговора, е че седанът няма субуфер, независимо дали е с премиум саунд, или не. Елипсите изобщо не могат да го заместят.
  5. Сменяй кутията, както написах по-рано. Може да се върнеш и на предната страница, за да прочетеш аджеба за какво са тия клапани. Като им видиш цената ще си смениш кутията. А да и да ти кажа - не е от тия клапани проблема, да не си блъскаш главата излишно и да наливаш повече пари в тая и без това умрела кутия.
  6. Може да се обадиш на автомонтьора от Добрич да дойде да намерите това пусто IACV, че голямо търсене ще падне.
  7. Не, че тъп-Р е с някакъв уникален и труден за настройка мотор, ама и аз не бих му сложил така хваленото от всички Романо. Хардуера не му е нищо особено, че толкова да се превъзнасяте по него. Софтуера също няма да го коментирам.
  8. За XC-то няма да е с тая кутия предполагам. То модела свършва 2016, а кутията излиза на пазара 2015-та. Почти съм сигурен съм, че е стария 6 степенен айсин, малко модифициран за т6-цата.
  9. Недей лежи на тая кълка. Най-малкото буталата са различни, както и горивната система. Отделн има и балансиращи валове.
  10. К20 в акорд не е същото, като К24 в същия акорд.
  11. 433 MHz са само за Европа(сиреч за моделите предназначени за европейския пазар), докато почти целия останал свят са на 315. Да се внимава при поръчката. Не че няма и програмируеми по всички параметри, но все пак да се гледа.
  12. Покарай само на бензин 2-3 дни и виж дали е така. @CARPERA запиши си вече, че тоя мотор нема ЕГР.
  13. Няма и да го намериш релето, защото такова няма. Управлението на интервала е от MICU-то(боди контролер, или както се нарича там).
  14. Някой нещо е сменил някъде от Европа на Америка в настройки, или аз не знам къде. Навесите за американския пазар са така - едно натискане отключва само шофьорската врата, трябва второ и за останалите.
  15. Измерване на разход с дозареждане, при газ вкарва голяма грешка при изчисление на разход.
×
×
  • Create New...