Jump to content

jijane

Фен
  • Мнения

    219
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

44 Neutral

Относно jijane

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  1. Само шумът да не е от лагера на страничния капак на скоростната кутия, защото си отиват едни 5-6 стотака ако е той.
  2. Не си хаби времето да ходиш да я гледаш тази. Преди време в тази тема някой беше ходил да я гледа и сподели, че е в доста лошо състояние. Продава се от миналата година.
  3. Отвори си багажника, погледни точно под третия стоп и ще видиш как се сменя.
  4. Аз се спрях на J94019YMT на Yamato като алтернатива. Колко са здрави и качествени не знам, но при мен за 17ккм не са се разбили все още. Регулируеми може да си вземеш ако ти е разкрачена задницата.
  5. Климатик

    Ако я намериш нова, съм сигурен, че цената ще е трудна за преглъщане. Търси втора хубост от някоя италианка според мен. Аз я смених с втора хубост преди 4-5 години и така продадох колата с работещ климатик. Иначе ми викаха "няма проблеми момче, е ся съм я заварил за 5 минути" и след втория опит за заварка/пълнене/2дена работа на климатика и после пак отначало, се отказах и си потърсих втора хубост.
  6. Проблем с паленето

    По-вероятно е да го изгори след твоя съвет.
  7. Е да, понякога трябва малко предварителна подготовка
  8. Монтажа на този модул не е нищо сложно. Събира се перфектно в кутията с релета и предпазители в моторния отсек на 7-цата. Там са всички кабели към, които трябва да се свърже модула. Общо взето работа за около час.
  9. Гният си ако има условия. В случая, Австриец, прилично изгнил навсякъде. Може да му падне радиатора в движение. Няколко пребоядисани детайла, нов съединител и някой се е наиграл.
  10. Климатик

    Ако това е масло от климатичната система, налягане в системата едва ли ще има(за всеки случай провери за остатъчно налягане). Там долу оригинално има една скоба дето държи тръбата фиксирана и обикновено точно там се пука. Нищо не събираш, просто развиваш холендрите и я махаш, само изолирай портовете с нещо, за да не влиза влага по системата. Ако ще се опитваш да я заваряваш да си знаеш, че тая тръба е като вестник и я стане, я не. Търси си някоя втора хубост. При зареждане с фреон, климатикаджията ще сложи масло на око.
  11. Газ БРЦ

    Аз от там където е стрелката не съм виждал да изпускат, но между пластмасата на куплунга и металната част съм виждал и то не един или два. Имаха една-две несполучливи серии, дето изпускаха от там, но отдавна не съм виждал такъв. Той се и ремонтира много лесно от този проблем, но разбира се е много по-лесно някой разбирач да ги смени всичките с някой боклучав рейл.
  12. Газ БРЦ

    Според теб дали става въпрос за Алба-та, при положение че цяла рейка Алба е колкото цената на един от другите?
  13. След лека корекция на показанията за километрите, измиване на мотора, пастиране и почистване на салона - я виждам на около 10-11 000 лева и УНИКАТ*КАТО НОВА*ЕДИНСТВЕН*НЕВЕРОЯТЕН. ПП:@nakata що си мислиш, че повечето дизелови хонди нов внос в България са на по-малко километри?
  14. Газ БРЦ

    По-добре си намери някой втора употреба, отколкото да ги сменяш. Инжекторите на БРЦ е най-хубавия компонент от цялата им система и обикновено карат доста преди да се скапят.
  15. Свещите за газ

    Джапанка, отговаряш като пълен лаик, какъвто съм сигурен, че си в областта с LPG-то. Циркаджията от първия линк изобщо няма да го коментирам с твърдението, че LPG-то гори с 200 градуса по-висока температура от тази на бензина. Поне е уцелил горе долу температурата на самовъзпламеняване на пропан-а. Във втория линк определено има грешка. Нито пропана се запалва при 1000 градуса, нито пък бензина ще се запали при 80 градуса. Ако помислиш малко, специално за пропана, ще се сетиш. Моите 20 стинки по темата. Температура на горене: - бензин - около 2200 градуса - пропан - около 2100 градуса - бутан - около 2100 градуса Температури на САМОВЪЗПЛАМЕНЯВАНЕ, а не на запалване, при атмосферно налягане: - бензин между 200 и 400 градуса - пропан около 500 градуса - бутан около 490 градуса Сега, защо горят клапаните, ще оставя Джапанката да обясни.
×