Jump to content

jijane

Фен
  • Content Count

    646
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

jijane last won the day on July 27

jijane had the most liked content!

Community Reputation

292 Excellent

2 Followers

About jijane

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Recent Profile Visitors

4226 profile views
  1. Почти 100% е сигурно, че няма да минеш, ако нямаш някой вътрешен. За гумите, минаваш на 255, хем има по-голям избор, хем са и по-евтини.
  2. Свали ЕКУ-то и виж да не е наводнявано.
  3. При 8-ма генерация силно се съмнявам да има резисторни плочки, реостати и т.н.
  4. @ceco_accord не бих казал, че тая морга е толкова голяма. Пък и съм взимал шофьорска седалка заради дунапрен-а само, за 30 лева щото я е валял дъжда сигурно 1 година. Да не казвам също, че полуоските са продадени преди да дойде колата в моргата.
  5. За това пред сервиза дето ходя има 3 паркирани за ремонт. И не е от мега, гига сервизите дето, или не ти вдигат телефона, или те записват за смяна на масло за след 2-3 месеца. До Пловдив има една морга само за хонди, ами елате да видите дали не се продават чаркове. 70% от наличните им коли са оглозгани почти само до купе, ама тва щото не се търсят части.
  6. Здравей, Една поръчка и от мен: Линк:https://www.ato24.de/en/toyota-atf-type-t-iv.html Вид и количество:TOYOTA ATF TYPE T-IV 4 L Стойност на поръчката: 39,95х1.9775=79,1лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени в Револют Начин на получаване: куриер Поздрави, благодаря!
  7. От моята гледна точка "екстрата" си е напълно смислена. Алтернатора дава 14,4 волта, но на клемите на акумулатора има 12,3-12,4(кофти маса към купето в случая, нагоряла шайбата на болта по незнайни причини, болта стегнат добре). При това положение нищо не индикира по таблото. Колко пък да е по-евтин протон-а, като са на една цена? За лед ленти модул? Пускаш ги през контакт направо.
  8. Да караш хонда, е като да членуваш в елитен клуб недостъпен за простосмъртните. Всяка една стотинка вложена в поддръжка е инвестиция, която после ще избиеш от продажбата. За това като видиш акорд 7-ца фрйслифт за 17800, макар и бясна базовица, си казваш, че и ти ще станеш член на тоя клуб и се нареждаш на опашката от кандидати за покупка. При хонда рециклиращ носач, щото е излят при лятното слънцестоене и е зареден с японска аура и е благословен от японски шаман. Не, че е скъп, само 1000 лева е, просто няма да е като оригиналния. Или пък да си поръчаш врата за 10 000 лева и да я чакаш 3 месеца. Да ти се счупи панорамния таван на ЦРВ-то за 4 000 дето го няма никъде. Ама няма проблем, това е инвестиция, ще я избием.
  9. Малко е занимавка повече с 8-ма генерация,но става. Играчката идва от това, че левият и десният фар се захранват от различни места. Някой и друг допълнителен кабел трябва и всичко е на шест. Да, наистина е повече времето за монтаж, както и самата работа, но не е толкова сложно.
  10. jijane

    Photos

    Созопол, пристанището. Моя хладилник е там в момента, по-точно на Каваците, а миналия месец го разходих и до Созопол.
  11. Аеродинамиката на хладилник си казва думата. Единствения начин за по-икономично шофиране е поставянето на газова уредба. Аз с хладилника, макар с голям мотор и доста дълга кутия (2500 оборота- 150 км/ч), при магистрално каране съм постигал най-нисък разход от 15 газ. Акорд-а при същите условия гори 10-11. Та физиката си е физика и хладилникът си е хладилник, независимо от моторизацията. Хладилниците с по-модерните мотори и кутии биха постигнали по-нисък разход, но няма да е с много.
  12. Обтегача се сваля за толкова. Не говоря за водачите/плъзгачите/бананите/както там всеки си ги нарича. Обтегача на ангренажната верига си има капак с 3 болтчета 6 мм, а самия обтегач се държи на 2 болтчета 6 мм. Сваляш го, гледаш го и ако е прецакан го сменяш.
  13. Като се съмнявате в обтегача на ангренажната верига, ами свалете го. Сваля се за 10-15 минути. Проверявате го и готово, ако е от него (силно се съмнявам) сменяте го и газ. Това ако веригата не е разтегната.
  14. Голяма част от обществото също е облагодетелствано от контрола, или по-точно липсата на такъв, при ГТП. Поне 50%, да не кажа и повече, от автомобилите са с изтърбушени катализатори, дпф-и, затапени егр-и и още какви ли не "оптимизации" само и само да са на пътя. Искаш да си караш 10-15-20 годишния си навес с изтърбушени катализатор/дпф, плащаш и мълчиш. Щото ако се направи каквото е нужно, а именно спиране на навеса от движение, то всички скачат дружно на протести, как видиш ли как може на нашенеца да му вземат изконното право да кара навес. Някакви изсмукани доводи от пръстите - аз съм на газ и не замърсявам, са за замазваме на очите. Все едно не ги виждам перфектно настроените навеси колко не замърсяват.
×
×
  • Create New...