Jump to content

jijane

Фен
  • Content Count

    604
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

jijane last won the day on September 23 2020

jijane had the most liked content!

Community Reputation

258 Excellent

1 Follower

About jijane

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Recent Profile Visitors

4042 profile views
  1. За тая цена защо фулда? ханука е 2 лева по-скъп, а е къде, къде по-добър.
  2. Челното стъкло трябва да спира 95-96% от UV лъченията, които стигат до земята. Страничните вече зависи(дали е единично, тонирано или триплекс), но пак спира поне 45-50% до 95% от UV лъчите. Та не е трудно да спреш 99% от преминалите 5% през челното стъкло с един тониран или не найлон. Иначе предимството на тонираните джамове е безспорно, особено лятото.
  3. Europa 3 е много сериозна издънка от БРЦ в последните години. Като цяло цената расте, а качеството на компонентите им спада. Да се подхожда с особено мнение, когато се избира система на БРЦ.
  4. Ако има доброволец може да му сипна какъвто иска софтуер на акорд-а( Канадски, Американски, Китайски Таджикистански ако има дори), но отговорността си е на собственика. Ако ставаше само със сипване всичко щеше да е песен.
  5. Да не давам линкове сега, че да не се сметне за реклама. Силиконово коляно за турбо пътища ,90 или 45 градуса каквото трябва, има такива с редукция, или без. Една права редукция и 10-20-30 сантиметра тръба неръждаема. Примерна схема - коляно(45 или 90 градуса)63-76 мм, права редукция 83-76 мм и парче тръба 76 мм. Цената за материалите е около 60 лева.
  6. Това чудо да се направи със силиконови връзки ще излезне около 60-70 лева. Аз така бих го направил, щото 187 лева за афтърмаркет гумена тръба, или вероятно 300+ лева от бултрако, не бих дал.
  7. За 100 доларес Thinkdiag с ъпдейт за една година, всички марки и функции. След 1 година си го ползваш без ъпдейти, или си плащаш за ъпдейт.
  8. Ей прочетох тая тема и при мене стана същото, ама абсолютно същото. И аз съм с премиум саунд. Некой ме урочаса. Тия дни ще я ровя колата и ще дам обратна връзка, че без музика не си е работа.
  9. За какво ти е тоя Кесс, като се сещам за поне 2 или 3 други варианта за четене/писане на тоя дръгел на цена под 10% от тази на кесс-а? Въпроса е да намериш кой да ти промени стоковия файл за твоите нужди, а в България не са много хората дето могат.
  10. Оригинално идва с Тек бобини. Аз вече съм сменил 3 броя поради умиране на 15 годишните бобини. Понеже съм си експериментатор по природа, сменените бобини са 3 различни марки. Едната е на 80 ккм и е ИТН, втората е на 30 ккм и е Мобилетрон, третата е на 5-10 ккм и е на Делфи. Приготвил съм като пръдне и последния Тек една на Хела. Даже като се сетя ИТН-а може и да е на повече километри, защото с нея взех колата. Като изработка и външен вид Мобилетрон-а е едни гърди напред. Относно бобините от моргите - някак си не ми се занимава да сменям една 15 годишна бобина с друга също толкова възрастна и на незнайни километри.
  11. Той е писал какво значи, но в друга тема. Продавачът иска парите в брой, а не по банка, защото... сам знаеш защо.
  12. Дюзата си има номер и тоя номер се въвежда в еку-то. Ако си слагаш твоите, макар и рециклирани, естествено, че няма нужда да се въвежда каквото и да е. Ако сменяш с други рециклирани, нови или просто други втора хубост, е хубаво да им се въведат номерата. После няма да има теми от сорта на - започна да трака като ПД на VW.
  13. Трябва. С хдс-а въвеждаш номерата на новите и си ти. Става и с орязаната версия на хдс-а.
  14. Модул за централно, машинки на врати, кабели прекъснати, предпазител, обучение на ключа. Нещо такова, но какво точно е не става дистанционно, трябва да се провери.
  15. Сам едва ли ще се оправиш, като гледам как и какво пишеш. Трябва ти сервиз.
×
×
  • Create New...