Jump to content

jijane

Фен
  • Мнения

    237
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

51 Neutral

Относно jijane

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Моята е префейс и свети само единият преден плафон (десния) при отваряне на вратата. Както ми светят и копчета на волана.
  2. Колегата да монтира лупи. Това е варианта тези боклучави изначално фарове да светнат като хората. 99% рефлектира е заминал, както и междинната пластмасата във фара и тя е пожълтяла най-вероятно. Докато рефлектора може да се рециклира, тази междинната пластмаса не се рециклира. Лупите са най-добрия вариант и са доста под 250 лева дори и с ксенона.
  3. Управлението на климОтроника е различно при бензиновите и дизеловите акорди. Трябва да си търсиш конзола от бензинов акорд, защото тази няма да стане на твоето 2.4.
  4. На тоя 9 годишен Мишелин трябва джамбаза да дава пари, за да му ги вземе някой.
  5. Макар и късно, ето според ESM как се прави: Не съм го пробвал и не знам какво вади като информация или грешки.
  6. Това е поредният път, в който се оказва че Honda ESM е само за обща ориентация. Мога да ти пусна как да направиш самодиагностика на системата според ESM в зависимост дали си с навигация или без и дали е фейс или префейс.
  7. Е как да не е сменил дехидратора, като той е неделима част от кондензатора на климатика? Варианта да не е сменен дехидратора е новия кондензатор да е дошъл с празен, необорудван дехидратор и да са прехвърлили карантиите от стария му кондензатор. Аз друг вариант не виждам.
  8. Не знам какво пише по мануалите и кой как точи и сменя маслото на хидравликата, но на напълно празна система на 2.4 префейс и бяха необходими около 600 милилитра за напълване.
  9. jijane

    Вдига градуси.

    При бензиновите мотори на акорда работят винаги двете перки, независимо дали си пуснал климатика, или пък се задействат от датчика на радиатора. При саждите е по-друга схемата, там има две скорости. Вентилатор от 2.0 става и на 2.4 с преправяне.
  10. jijane

    K24A3 и ГИ

    Аз съм с 60 литров бойлер и с 4 човека и пълна бутилка закача леко по генерацията на някои по-серт легнали полицаи. @isullivanАз бях с вариант на А.Е.Б и го разкарах. БРЦ- то е на светлинни години пред тия "варианти".
  11. Голяма драма, голямо нещо. Или ти пада налягането на газта, или инжекторите не смогват заради налягане/ настройки. Отиваш на газаджия, мембрани/изпарител/ настройки. Нищо сложно.
  12. Пресостата няма отношение към пускането на вентилаторите при работа на климатика, той има само защитна функция. Спира компресора и перките при високо/ниско налягане. При теб и перките и компресора се пускат от ЕКУ-то( 31 пиновия конектор на ЕКУ-то, 12 пин със зелен кабел е за перките, 18 пин кафяв или червен е за съединителя на компресора) при работа на климатика. Проверяваш кабела дали е здрав и ЕКУ-то дали дава маса, ако е кабела е добре, ако е думнал транзистора в ЕКУ-то - кофти. Може да използваш сигнала за пускане на компресора да ти пуска и перките, но това като краен вариант.
  13. Само шумът да не е от лагера на страничния капак на скоростната кутия, защото си отиват едни 5-6 стотака ако е той.
  14. Не си хаби времето да ходиш да я гледаш тази. Преди време в тази тема някой беше ходил да я гледа и сподели, че е в доста лошо състояние. Продава се от миналата година.
  15. Отвори си багажника, погледни точно под третия стоп и ще видиш как се сменя.
×