Jump to content

jijane

Фен
  • Content Count

    791
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

jijane last won the day on September 1 2022

jijane had the most liked content!

Community Reputation

425 Good

2 Followers

About jijane

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Recent Profile Visitors

7046 profile views
  1. Няма смисъл да търсиш някой да ти слага газ на тая кола. Силно се съмнявам точно италианци дето си ъпдейтват дата базите един път на 2 години да имат нещо разработено. Поляците, ако имат някакви разработки, но за 400-те коли дето има в Европа се съмнявам някой да прави софт. Ако 2 амортисьори те бутнат, тая кола не е за тебе. За навигацията само китайци със съмнително качество. ПП. Оригиналните части са си скъпи, независимо от марката. На Шкода октавия примерно, предна лагер главина е 400 лева.
  2. Щото "БеНвЕ, далавера и бартер" в едно изречение са много сериозна червена лампа. Още повече схемата е много тарикатски развързана.
  3. Тая схема е толкова стара, че не знам какво ви се струва странно. Всички, освен баламурника дето е пуснал поста са в схемата. Познавам двама, дето по същата схема им вземаха колите, само че от Италия.
  4. Купуването на модел непредлаган никога в Европа си е котка в чувал. Изисква добро планиране, късмет и наличието на втора кола необходимост. А по тия търгове е пълно с напудрени скрапове, всеки втори стана посредник за внос от УСА и Канада. Без допълнителна инспекция за 140-150 доларес, така по снимки е на магия работата. От тия трите навеса най-добре ми се вижда акурата, че уж нали им е високия клас. Иначе аз ако бех, Мазда ЦХ9 - хем няма да се сблъскваш с недоразумението ЗФ9, дори радиото можеш да си прекодираш. Там при ония по-простите от нас не случайно са по-скъпи от Акулите в тия години.
  5. Явно трябва по-чести проверки. Газовата най-вероятно е за настройки, или тотална подмяна, защото такова натягане не е ок.
  6. При японските чикии, или поне при Хонда и Мазда, е различно от европейските чикии. При японците получаваш това, за което си платил, сиреч искаш някаква екстра, получаваш съответния модул, окабеляване ЕКУ и т.н. Добавянето в последствие на екстри, или прекодиране ма радио, често е мисия невъзможна. При европейските чикии много често модулите примерно, са едни и същи за цял свят и имат нужда само от прекодиране за съответния регион, искаш нещо, просто добавяш, пркодираш и т.н.
  7. Имам едни бг производство са, чисто нови. Правиха ми ги, но не съм ги монтирал. Там където са, може и да ти ги монтират, @jimi редовно ги посещаваше тези момци(не да тяхно птоизводство)
  8. Те не знаят къде, не че имат скрупули. Тоя хладилник и толко са му много, щото стабилността му е оле майко. Като искаш да караш сув с такива скорости си купи някой по-потентен и стабилен сув.
  9. 83-1 ти се е появила, защото си търкал грешки с китаеца.
  10. Сондата се премахва софтуерно за около 18 минути.
  11. Аз съм със същия крив размер. На летните 20" съм минал на 255/50, на зимните 19" съм със 235/55, за разлика от изключително кривия 245/55/19. С тези размери няма как да е евтино с гумите, всъщност има, но не съм сигурен, че си струва компромиса с неизвестни бесни китайци.
  12. Аз съм за още по-крайни мерки, направо да ти ги спират от заплатата и ако си тарикат на минимален доход, като стигнеш 2000 примерно да ти конфискуват колата до де не платиш. Ам тя колата не съм я карал аз, не бях аз и т.н., бал съм та, да не си си давал колата да ти я кара жена ти, братчет ти, шуринайката. Писна ми от ревящи социално слаби и енергийно бедни с коли по 20-30-40 хилядарки и телефони за по 2-3 хилядарки.
  13. Само с едно наум за шарнирите на Meyle ли е, все някакъв китаец. Ето ти на 12 ккм такъв, без никакви симптоми. Стария беше некъв за 15 лева(ETS май беше) и изкара 70ккм преди да се разтропа.
  14. Според първото мнение , при зареждане на 8 бара, ви набутват с 30-40%, сиреч и разхода трябва да е с толкова завишен.
×
×
  • Create New...