Jump to content

jijane

Фен
  • Мнения

    252
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

61 Neutral

Относно jijane

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Малко информация относно капака на скоростите, както бях обещал. Стария капак: Вижда се че лагера не е на равно с алуминиевото легло, но пък това не би трябвало да е проблем. Тук се вижда проблема: Защо превърта не знам. Лагера си е перфектен, нито е блокирал нито нищо. Може би нещо са оставили лагера по-освободен при обработката на леглото? Ако на някой му трябват размерите на лагера(мръсен е, защото го изпуснах и обра прахоляците по пода). Снимка на новия(подобрен уж) капак: Новият капак е с различна отливка, лагера вече е плътно набит в леглото. Като цяло обаче, отливката е доста по-зле от на оригиналния капак. Много ясно си личи оптимизацията при леенето на алуминия. Само една снимка намерих на капака, но ясно си спомням, че даже си мислихме, че е пукнат капака на едно-две места. Смяната си е заигравка, особено ако се минава по оптимизирания метод без сваляне на моста. Точи се само количеството масло, което се точи и при опресняване(около 3 литра) и след като се махне капака няма допълнителни течове, независимо, че кутията и мотора са наклонени на една страна. Това е на две, на три, ако някои реши да се бори сам със смяната на капака, да свирка, ще помагам с каквото мога. ПП:номерата на чарковете: - капак - 21240-RCV-010 - гарнитура - 21812-PRP-030
  2. Точно така. Или нов капак, или старият трябва да се ремонтира.
  3. Лагера превърта в капака, това е проблема. Новия капак си идва с лагера набит в капака. Прехвърлят се 2 тръбички за маслото и двете водещи втулки, това е.
  4. Проблема няма да се реши със смяната на лагера, защото проблема е в капака.
  5. При 7000 оборота е все тая дали времето ще е 18,20 или 23 ms. Там си на статичен поток на инжекторите, сиреч са постоянно отворени.
  6. Пример: Ако акорда ти не беше 15 годишен и по случайност си от Велико Търново примерно, щеше да си част от емоцията.
  7. Въпроса е защо са те карали да доплащаш? Сондата на БРЦ е по-скъпа от на томасето, в каквато и конфигурация да е.
  8. Лелята ти го е записала 114 коня( за 114 коня в Пловдив и година 2006, данъка е 232 лева)просто. Объркала е киловати/конски сили и от там ти идва далаверата.
  9. По лична карта къде се води баща ти?Или къде се води по адресна регистрация? Едит: Собственика на автомобила имах предвид. Дали има ТЕЛК или някакъви други причини за данъчни облекчения.
  10. По принцип кит-а на SQ32 е на малко по-висока цена от последната ми известна за SQ24. Отделно миналата година БРЦ България продаваха китовете SQ24 на доста атрактивна цена, за да ги изчистят като наличност. Вече няма официално SQ24 за продажба, само останали наличности тук там.
  11. 180 е доплатил за по-мощен изпарител. И защо се е налагало да доплаща за сонда томасето не знам. По принцип в цената от 1320 би трябвало да е със сонда на БРЦ.
  12. Нали и двете ти "бижута" са правени в този сервиз? Какво мнение искаш за тях?
  13. Моята е префейс и свети само единият преден плафон (десния) при отваряне на вратата. Както ми светят и копчета на волана.
  14. Колегата да монтира лупи. Това е варианта тези боклучави изначално фарове да светнат като хората. 99% рефлектира е заминал, както и междинната пластмасата във фара и тя е пожълтяла най-вероятно. Докато рефлектора може да се рециклира, тази междинната пластмаса не се рециклира. Лупите са най-добрия вариант и са доста под 250 лева дори и с ксенона.
  15. Управлението на климОтроника е различно при бензиновите и дизеловите акорди. Трябва да си търсиш конзола от бензинов акорд, защото тази няма да стане на твоето 2.4.
×