Jump to content

jijane

Фен
  • Мнения

    223
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

46 Neutral

Относно jijane

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. jijane

    Вдига градуси.

    При бензиновите мотори на акорда работят винаги двете перки, независимо дали си пуснал климатика, или пък се задействат от датчика на радиатора. При саждите е по-друга схемата, там има две скорости. Вентилатор от 2.0 става и на 2.4 с преправяне.
  2. jijane

    K24A3 и ГИ

    Аз съм с 60 литров бойлер и с 4 човека и пълна бутилка закача леко по генерацията на някои по-серт легнали полицаи. @isullivanАз бях с вариант на А.Е.Б и го разкарах. БРЦ- то е на светлинни години пред тия "варианти".
  3. Голяма драма, голямо нещо. Или ти пада налягането на газта, или инжекторите не смогват заради налягане/ настройки. Отиваш на газаджия, мембрани/изпарител/ настройки. Нищо сложно.
  4. jijane

    Проблем климатик перки

    Пресостата няма отношение към пускането на вентилаторите при работа на климатика, той има само защитна функция. Спира компресора и перките при високо/ниско налягане. При теб и перките и компресора се пускат от ЕКУ-то( 31 пиновия конектор на ЕКУ-то, 12 пин със зелен кабел е за перките, 18 пин кафяв или червен е за съединителя на компресора) при работа на климатика. Проверяваш кабела дали е здрав и ЕКУ-то дали дава маса, ако е кабела е добре, ако е думнал транзистора в ЕКУ-то - кофти. Може да използваш сигнала за пускане на компресора да ти пуска и перките, но това като краен вариант.
  5. Само шумът да не е от лагера на страничния капак на скоростната кутия, защото си отиват едни 5-6 стотака ако е той.
  6. Не си хаби времето да ходиш да я гледаш тази. Преди време в тази тема някой беше ходил да я гледа и сподели, че е в доста лошо състояние. Продава се от миналата година.
  7. Отвори си багажника, погледни точно под третия стоп и ще видиш как се сменя.
  8. Аз се спрях на J94019YMT на Yamato като алтернатива. Колко са здрави и качествени не знам, но при мен за 17ккм не са се разбили все още. Регулируеми може да си вземеш ако ти е разкрачена задницата.
  9. jijane

    Климатик

    Ако я намериш нова, съм сигурен, че цената ще е трудна за преглъщане. Търси втора хубост от някоя италианка според мен. Аз я смених с втора хубост преди 4-5 години и така продадох колата с работещ климатик. Иначе ми викаха "няма проблеми момче, е ся съм я заварил за 5 минути" и след втория опит за заварка/пълнене/2дена работа на климатика и после пак отначало, се отказах и си потърсих втора хубост.
  10. jijane

    Проблем с паленето

    По-вероятно е да го изгори след твоя съвет.
  11. Е да, понякога трябва малко предварителна подготовка
  12. Монтажа на този модул не е нищо сложно. Събира се перфектно в кутията с релета и предпазители в моторния отсек на 7-цата. Там са всички кабели към, които трябва да се свърже модула. Общо взето работа за около час.
  13. Гният си ако има условия. В случая, Австриец, прилично изгнил навсякъде. Може да му падне радиатора в движение. Няколко пребоядисани детайла, нов съединител и някой се е наиграл.
  14. jijane

    Климатик

    Ако това е масло от климатичната система, налягане в системата едва ли ще има(за всеки случай провери за остатъчно налягане). Там долу оригинално има една скоба дето държи тръбата фиксирана и обикновено точно там се пука. Нищо не събираш, просто развиваш холендрите и я махаш, само изолирай портовете с нещо, за да не влиза влага по системата. Ако ще се опитваш да я заваряваш да си знаеш, че тая тръба е като вестник и я стане, я не. Търси си някоя втора хубост. При зареждане с фреон, климатикаджията ще сложи масло на око.
  15. jijane

    Газ БРЦ

    Аз от там където е стрелката не съм виждал да изпускат, но между пластмасата на куплунга и металната част съм виждал и то не един или два. Имаха една-две несполучливи серии, дето изпускаха от там, но отдавна не съм виждал такъв. Той се и ремонтира много лесно от този проблем, но разбира се е много по-лесно някой разбирач да ги смени всичките с някой боклучав рейл.
×