Jump to content

jijane

Фен
  • Content Count

    739
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

jijane last won the day on September 1

jijane had the most liked content!

Community Reputation

368 Good

2 Followers

About jijane

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Recent Profile Visitors

4891 profile views
  1. Нищо няма да стопи ако седи на D и е с дръпната ръчна. Все едно като си на D и крачна се стопяват фрикционите. И не е нормално да вдига така температура, та си виж там перки, термостат и т.н. Лятото като се седи по задръствания, изчаквания и т.н., по вашата логика колите да са се стопили вече и само най великия автомат ще остане, качен на 7-ма генерация акорд, никой друг няма да оцелее. Аз въобще не знам как други марки коли се движат по улицата, а не са се стопили вече.
  2. Японците са пълни дървета в тая посока. Колата е съобразена с пазара, на който се продава и това е. Ако искаш нещо различно няма програмиране, само смяна на модули, ЕКУ-та и т.н.
  3. Така са си акордите. Не се филмирай излишно.
  4. С навигация или без е колата? Ако е без - натискаш и задържаш копчето за включване докато не чуеш единично изпискване(радиото работи в момента). След което там където ти е 1-цата ти е news on/off. Ако си с навигация колегите с такава да помагат.
  5. 1) не е задължително да има, аз на моята нямам в момента 2)30 е достатъчно 3)смисъл от такава няма особено 4) заводските хлабини се правят, 1-2 проверки са необходими, за да се установи интервала за проверка
  6. Не си ме разбрал @Drone. Аз по принцип ненавиждам немските навеси, но имат проблясъци и някак как да не ги отразя. Сиреч гледам да съм обективен.
  7. Не, не съм карал, само ти си карал. Нека се разграничим от фенщината и погледнем реално как стоят нещата в действителност. Това с обикаляне на автокъщите и тестване е много хубаво като идея, но като изпълнение е малко трудно, освен ако не са ти приятели джамбазите.
  8. Към ленд крузърите всички се отнасят с уважение, но парите ще му стигнат за 20 годишен такъв. При МДХ е същата работа 20 хиляди лева за 16 годишен навес, аре у лево. И нека слезнем на земята, от всички изброени до сега автомобили, единствения, който става за по-стегнато каране по проходи е настоящият автомобил на питащия, а именно Сивик 8. Какви легенди, какви акорди, еле пък като чуя с комбитата как все едно рали автомобил карат по Беклемето например. Октавия по принц не е от мековозещите, но е на светлинни години от сивика в това отношение. Ако се търси някакъв вариант на СУВ, то CX-5 бензин е не лош вариант. Q5 иска още бюджет за читава. ПП: търси нещо де се е продавало в Европа. Зарежи локумите, че идвало за 3 дена от Америка и нямало никакви драми с частите.
  9. Значи правиш като @Drone. Събираш някой лев още и си купуваш Q5 3.0TFSI и приключваш с драмите.
  10. @h5rov какво го правите тоя мотор. На моето К24 реално само ги проверявам през 30к. До сега реално за регулиране да съм имал 1-2 клапана за 120ккм на газ.
  11. Аз поне CL9 с к20 не съм виждал,ама щом на теб ти излиза така може и да бъркам.
  12. По точка 1) ще е малко зор, че тоя мотор няма ЕГР клапан, ама нищо ти все пак го потърси.
  13. Защо ми скрихте поста, след като въпросът е съвсем резонен? Ето задавам го пак - защо няма подобна тема за К24 във всичките му разновидности?
  14. Карперов, всеки полуграмотен идиот може да регулира клапаните на тоя мотор. Стига с тия "механик, който специално хонди регулира". За газаджиите е къде е Стара Загора, там има достатъчно, както и в Пловдив. Ама при газовата изваждането може и да е повече отколкото при регулиране на клапаните (ако не са свършили вече де).
×
×
  • Create New...