Jump to content

jijane

Фен
  • Content Count

    306
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

jijane last won the day on June 24

jijane had the most liked content!

Community Reputation

84 Neutral

About jijane

  • Rank
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

3052 profile views
  1. Карпера пак търка клавиатурата колкото да не заспи. По темата - кутията има и вътрешен филтър, но трябва да се отвори кутията. Ако няма да се прави ремонт на кутията, няма нужда и да се сменя. Лагера няма смисъл да се сменя. Ако има виене, проблема е в капака, а не в лагера. Вие ли, или се сменя капакът, или се ремонтира наличният. Ако се смени само лагера, то кутията пак ще вие, но с нов лагер. Аз ако бях, бих опреснил маслото(стига старото да не е съвсем черно, че не се знае кутията колко ще изкара) и сменил семерингите на полуоските и газ.
  2. Той щото бензинояда след 200км/ч има една динамика, едно чудо. Направо ще ти счупи врата.
  3. Върти ли мотора, върти се и маслото на скоростната кутия. Каква е разликата между P и N, че на едната позиция с работещ мотор да може да се седи с часове, а на другата да не може?
  4. То дали е загряла, или просто си пуснал климатика, трябва и двата вентилатора да работят. От тук нататък се търси причината - реле, предпазител, кабели, букси, родил вентилатор и т.н. Ако се стигне до смяна не е кой знае каква философия.
  5. Ами варианти много. На първо четене виж дали и двата вентилатора ти работят(пускаш климатика и двата трябва да тръгнат).
  6. Относно моточасовете при електрокарите на една определена марка, се броят по следния начин - включено ли му е захранването и има ли човече на седалката, брояча започва да върти. Човечето може само да седи и да си чопли носа, но брояча на часовете върти. Един моточас се приравнява като 40 км за час на автомобил.
  7. Да поясня - Фагу е много близо до БРЦ България в Пловдив. Ако е в 24 месечния гаранционен срок, Фагу ще загуби единствено 30 минути труд на някой гайкаджия работещ там. Ако е извън тоя срок, то те ще загубят пак 30 минути на същия гайкаджия , но вече и новата сонда ще е за тяхна сметка.
  8. Само си представям ситуацията с ремонта с помощта на чук и парче дъска. 35 градуса навън и на път за морето, спираш да зареждаш и греда, поплавъка заседнал. Изкарваш целия багаж на бензиностанцията до колонката и смело и безотговорно с чук и дъска в ръка почва ремонта. Само си представям каква трагикомедия би била тази сценка. Относно липсата на време за ремонт, аз със стария навес за 3 години съм изгорил около 10 000 литра газ и не можех да си позволя да остана без кола. Ремонти съм правил след работа, събота и неделя, та съм се оправил по някакъв начин.
  9. Това не е Москвич, че да се ремонтира с тел, чук и пирони. Като се скапе сондата се сменя с нова. Не смятам, че за сто и някакъв лев си заслужават интервенции по сондата с неясен резултат. От БРЦ дават 2 години гаранция независимо от пробега и ако от Фагу имаш 3 години, то тази допълнителна гаранция си е за тяхна сметка.
  10. Последно сондата каква е, че не се разбра? Снимка нещо или модел, обикновено в протокола за монтаж пише каква е.
  11. Сервиза с "боинг-а" е официалния сервиз на БРЦ. Фагу са дилъри просто и моят допир с тях е преди доста години и резултата беше оле майко.
  12. Аз залагам на кофти смеси най-вече. Под кофти да не се разбира само и единствено бедни.
  13. Другите карантии в какво състояние са?
  14. Силно се съмнявам тази базовица да е с фабричен ксенон. Плюс това е с ръчно регулиране на височината на фаровете, така че няма как ксенона да е фабричен.
  15. Кофти настройки. Кофти настройки+каране с разход на някоя течност. Кофти настройки+не навреме сменяни свещи. Или всякакви комбинации от изброените по-горе.
×