-
Мнения
263 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
68 NeutralОтносно jijane
- В момента Началната страница
-
Ранг
Потребител
Contact Methods
-
Skype
ji.jane
Profile Information
-
Кара
Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Че седана си има отделно копче за подгрева на огледалата.
-
Това КМЕ е изхвърляне за тая кола. И защо двоен изпарител, след като има достатъчно добри единични. Дори и БРЦ имат много приятна сребриста тухла за само 140 лева доплащане към основния кит. Компа е ясен, старите S24 вече ги няма, този поне ОБД има(почти безполезно, но го има).
-
Дюзите трябва да са жълти. Оранжевите са малки и за стоков вариант. Те всичките модели дюзи(сини, оранжеви и жълти са еднакво бързи, даже са много бързи), с изключение на алба моделите, които не ги коментираме тук. Аз не знам защо са ти сложили оранжеви, като е трябвало изначало да ти сложат жълти, още повече, че и няма разлика в цената на китовете.
-
Като му гледам на колегата бележката от монтажа се съмнявам да не му стига изпарителя. Дюзите са ОК(ако са жълти) за неговата мощност. Съмнявам се тръбата да не му е 8-ца. Може би е само до настройки, но да не забравяме, че сме на зимна газ.
-
0-100%
-
Двете "тави" на хидрото може да вървят заедно само и единствено при задействан лок-ъп. Да не забравяме и маслената помпа при автомата, която си е един допълнителен товар без отношение при предаването на въртящия момент. Скоростните кутии са еднакви конструктивно до степен, че имат валове и зъбни колела. Пакетите при автомата, които заменят синхронизаторите са допълнителна маса, което води до още загуби. Най-общо казано при акорд 7, ако с ръчна скоростна кутия имаш 15% загуби в трансмисията, то при автоматична скоростна кутия имаш още толкова, или около 30%. Това са максимални загуби, които не се изменят линейно в работния диапазон. Специално при акорд 7 автомат, след в-тек загубите са умопомрачителни.
-
Автомата има горе долу двойно повече загуби по трасето от мотора до асвалта. Така, че няма как да вървят наравно. Автоматика гори равно или по-малко извънградско заради по-дългите скорости в съчетание с локъп-а.
-
Това е кух стоманен щифт и не е част от заключващия механизъм. Най-вероятно не си първия, който сваля патрона.
-
Въпрос за автоматична скоростна кутия на Honda Accord7
jijane отговори на martosblack в Accord 7ма ген. (2003-2008)
При префейса на 7-ма е същото. Как да е по-различно, като кутиите са идентични. -
Точно на щита е номерът на рамата на 7-цата.
-
Шум в автоматична скоростна кутия на Honda Accord 2004 г., 2.4, 190 к.с.
jijane отговори на Teogop в Accord 7ма ген. (2003-2008)
Малко информация относно капака на скоростите, както бях обещал. Стария капак: Вижда се че лагера не е на равно с алуминиевото легло, но пък това не би трябвало да е проблем. Тук се вижда проблема: Защо превърта не знам. Лагера си е перфектен, нито е блокирал нито нищо. Може би нещо са оставили лагера по-освободен при обработката на леглото? Ако на някой му трябват размерите на лагера(мръсен е, защото го изпуснах и обра прахоляците по пода). Снимка на новия(подобрен уж) капак: Новият капак е с различна отливка, лагера вече е плътно набит в леглото. Като цяло обаче, отливката е доста по-зле от на оригиналния капак. Много ясно си личи оптимизацията при леенето на алуминия. Само една снимка намерих на капака, но ясно си спомням, че даже си мислихме, че е пукнат капака на едно-две места. Смяната си е заигравка, особено ако се минава по оптимизирания метод без сваляне на моста. Точи се само количеството масло, което се точи и при опресняване(около 3 литра) и след като се махне капака няма допълнителни течове, независимо, че кутията и мотора са наклонени на една страна. Това е на две, на три, ако някои реши да се бори сам със смяната на капака, да свирка, ще помагам с каквото мога. ПП:номерата на чарковете: - капак - 21240-RCV-010 - гарнитура - 21812-PRP-030 -
Шум в автоматична скоростна кутия на Honda Accord 2004 г., 2.4, 190 к.с.
jijane отговори на Teogop в Accord 7ма ген. (2003-2008)
Точно така. Или нов капак, или старият трябва да се ремонтира. -
Шум в автоматична скоростна кутия на Honda Accord 2004 г., 2.4, 190 к.с.
jijane отговори на Teogop в Accord 7ма ген. (2003-2008)
Лагера превърта в капака, това е проблема. Новия капак си идва с лагера набит в капака. Прехвърлят се 2 тръбички за маслото и двете водещи втулки, това е. -
Шум в автоматична скоростна кутия на Honda Accord 2004 г., 2.4, 190 к.с.
jijane отговори на Teogop в Accord 7ма ген. (2003-2008)
Проблема няма да се реши със смяната на лагера, защото проблема е в капака. -
При 7000 оборота е все тая дали времето ще е 18,20 или 23 ms. Там си на статичен поток на инжекторите, сиреч са постоянно отворени.