Jump to content

jijane

Фен
  • Мнения

    192
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

33 Neutral

Относно jijane

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  1. Въпрос за лед крушки

    Като гледам светят както всички афтърмаркет ледове - кофти. Правят едно кълбо пред колата и толкова. Осветяването в дясно, където трябва да е банкета например, го няма никакво.
  2. Също става и с реотан от печка, тия с керамичната основа, а не кварцовите(елва примерно). Направил съм няколко коли по този метод и вече с години си работят безупречно.
  3. Ако я намачкаш на втора по време на мерене, със сигурност ще приплъзване по валовете на диното. Не е като да не съм пробвал.
  4. На втора нищо не може да се измери.Аз ги меря на 4-та автоматите, в ръчен режим. Мери се на максимално висока предавка според колата.
  5. Мерил съм на дино няколко акорда 2.4 автомат и такива коне на гумите, като споменатите в темата не съм виждал. Вярно, че всички бяха преди фейса, но се съмнявам след фейса да са направили с автоматичната скоростна кутия нещо революционно, че да свали загубите толкова много. Всичките, които съм мерил имаха загуби в трансмисията по около 60 конски сили и даваха на гуми по 130, 130 и няколко коня. Не знам, може и аз да меря грешно, но това са ми наблюденията(172 конски сили за мене са 230+ на мотора на тая кола).
  6. Бъговете на АЕБ в повечето модификации за различните производители се оправят основно на по-новите модели. Но италиански производител са все пак, има какво да се желае. Да не забравяме, че са най-големия производител на електроника за ГИ. По-новите съм забелязал,че на газ без проблем държат тримовете около нулата, независимо,че на бензин бягат с +12 да речем или -12. Не съм се задълбочавал в проблема на бензиновия трим, защото човекът каза че не го вълнува,нали върви.
  7. Фара се държи на 4 болта(3 болта и 1 видия). Ако никога не са сваляни щипките има голяма вероятност да се изпочупят повечето от тях. Внимавай и с болта отдолу дето е до подкалника, често е ръждясал и се развива трудно.
  8. Монтаж на дневни светлини

    Никога не съм приемал монтаж на някакво устройство в колата по начина показан по-горе. Моето е същото, взимано от Коматево където ги правят, и е монтирано под предпазителите, където на 2 от буксите се намират всички необходими кабели за свързване. Нищо не се реже разбира се, само малко се отстранява изолацията на съответния кабел и се запоява. Това е, работа за около час.
  9. Една част от настройките на Ланди са заключени с хардуерен ключ, който може и да са го излекували, но не мога да ти кажа със сигурност. За кабел, ами купуваш си някакъв адаптер с FTDI 232R чип примерно и си готов.
  10. Не, информацията е обществено достъпна на сайта на гаранционния фонд.
  11. Вместо да си търкате клавиатурите относно кога е била наводнявана, можеше да проверите, че първата и регистрация в България е от декември 2014 година. Не мислите ли, че ако беше наводнявана, едва ли би изкарала 3 години по българските пътища. Малко ми е трудно да повярвам, че някой си прави българска гражданска и си кара колата в Америка. Информацията в обявата нещо не е както трябва обаче, хем не е виждала сняг, хем е от 3 години тук ПП: Това и е вин-а: 19XFA1F68BE009533
  12. Високи обороти, чека свети.

    Виж си буксата на VSS-то, обикновено проблема е там, а не в самия сензор.
  13. Аз заложих на тези. На предната кола бях с hankook i cept w 442 и бях много доволен от тях, затова заложих пак на Ханкук. Взех си 4 броя, за по 120 лева, произведени в Унгария. За момента нямам кой знае какво мнение за тях, но на първо четене са тихи, но съм ги търкалял само 100 км. Като застудее ще ги видим, защото сегашните условия не са показателни.
  14. Зимни гуми

    Моето лично мнение, е че Kleber Krisalp HP2 в търсения размер е пълен провал. Един Dayton DW510 е по-гума от тоя клебер, за летни да не говорим и там са провал. Лично съм им дал шанс на зимните и на летните от тая фирма и никога няма да повторя тази грешка.Зимната става до някъде само на суха настилка, а на сняг/киша е пълен провал. Летните са посредствени и те и трябва да си имаш едно на ум с тази гума. Ако ще избираш между двете посечени в първия пост - определено Фулда. Ако имаш достатъчен бюджет се насочи към други марки в по-горен ценови диапазон.
  15. Ако колата му наистина е 2001-ва произведена, то двигателя е D14Z4. Мога да помогна ако мотора е този, но не и тази седмица, че колата не е при мен. Може да смениш предната със задната сонда, те са еднакви.
×