Jump to content

jijane

Фен
  • Мнения

    205
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

38 Neutral

Относно jijane

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    ji.jane

Profile Information

  • Кара
    Ше Honda-Civic D14Z4 LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  1. Свещите за газ

    Джапанка, отговаряш като пълен лаик, какъвто съм сигурен, че си в областта с LPG-то. Циркаджията от първия линк изобщо няма да го коментирам с твърдението, че LPG-то гори с 200 градуса по-висока температура от тази на бензина. Поне е уцелил горе долу температурата на самовъзпламеняване на пропан-а. Във втория линк определено има грешка. Нито пропана се запалва при 1000 градуса, нито пък бензина ще се запали при 80 градуса. Ако помислиш малко, специално за пропана, ще се сетиш. Моите 20 стинки по темата. Температура на горене: - бензин - около 2200 градуса - пропан - около 2100 градуса - бутан - около 2100 градуса Температури на САМОВЪЗПЛАМЕНЯВАНЕ, а не на запалване, при атмосферно налягане: - бензин между 200 и 400 градуса - пропан около 500 градуса - бутан около 490 градуса Сега, защо горят клапаните, ще оставя Джапанката да обясни.
  2. Свещите за газ

    Джапанка, това за температурата как го реши, че е така? Измери ли я тази температура или просто си го изсмука от пръстите?
  3. С такъв разход трябва да караш само на къси разстояния и все студен, иначе не е нормален този разход. На газ ще гони разход 17-18 в този случай. Не е толкова капризна към газовата тая кола, както я изкарват всички.
  4. Проблем с алтернатора?

    Това, което се вижда на снимката по-горе е диоден блок от генератор на 2.0/2.2/2.4 акорд 7 . Той е запоен за изводите на генератора. Все едно не съм свалял такъв предния месец за смяна на стабилизатор и мерене на диодите, че да си ги пиша ей така. Ако си виждал точно такъв диоден блок нямаше да говориш за точкови заварки.
  5. Проблем с алтернатора?

    Какво рязане на тоя диоден блок? С поялник се сваля за 5 минути без да бързаш. В косер има всички части за тоя генератор и не са скъпи, пък и особено на бензиновия акорд генератора се сваля много лесно.
  6. Не е точно така с горивата за USA. Просто там са по друга система и тяхното 91 отговаря на нашето 95, пък 92 се равнява на 98 уж. Ние нали сме по RON пък те са по PON и средните стойности са горните дето съм ги написал
  7. Монтира се на педала за спирачката, по-точно зад него. Тя реално пуска стоповете като натиснеш педала. Ако проблема не е от нея или предпазителя, то тогава прекъснати кабели, лоша маса и т.н.
  8. 13-ти номер, 20 ампера. Би трябвало и други работи да не работят, като бибитката например. Може проблема да е в стопмашинката, а не в предпазителя.
  9. Разглобяемите филтри на БРЦ са добре, но са скъпи и в китовете са вече само за еднократна употреба. Смяната е малко по-трудоемка също. Пак са намалили разходите от БРЦ и са взели да предлагат тези филтри, иначе последно миналият месец взимах филтри и бяха на Certools полиестерни, които са ОК. ПП: За мен 15%бензин още от 3000 оборота е прекалено рано и излишен разход на бензин.
  10. Въпрос за лед крушки

    Като гледам светят както всички афтърмаркет ледове - кофти. Правят едно кълбо пред колата и толкова. Осветяването в дясно, където трябва да е банкета например, го няма никакво.
  11. Също става и с реотан от печка, тия с керамичната основа, а не кварцовите(елва примерно). Направил съм няколко коли по този метод и вече с години си работят безупречно.
  12. Ако я намачкаш на втора по време на мерене, със сигурност ще приплъзване по валовете на диното. Не е като да не съм пробвал.
  13. На втора нищо не може да се измери.Аз ги меря на 4-та автоматите, в ръчен режим. Мери се на максимално висока предавка според колата.
  14. Мерил съм на дино няколко акорда 2.4 автомат и такива коне на гумите, като споменатите в темата не съм виждал. Вярно, че всички бяха преди фейса, но се съмнявам след фейса да са направили с автоматичната скоростна кутия нещо революционно, че да свали загубите толкова много. Всичките, които съм мерил имаха загуби в трансмисията по около 60 конски сили и даваха на гуми по 130, 130 и няколко коня. Не знам, може и аз да меря грешно, но това са ми наблюденията(172 конски сили за мене са 230+ на мотора на тая кола).
  15. Бъговете на АЕБ в повечето модификации за различните производители се оправят основно на по-новите модели. Но италиански производител са все пак, има какво да се желае. Да не забравяме, че са най-големия производител на електроника за ГИ. По-новите съм забелязал,че на газ без проблем държат тримовете около нулата, независимо,че на бензин бягат с +12 да речем или -12. Не съм се задълбочавал в проблема на бензиновия трим, защото човекът каза че не го вълнува,нали върви.
×