Jump to content

stanislavnba

Фен
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About stanislavnba

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Хонда Акорд Турер 2005 155кс
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

310 profile views
  1. https://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-MK7-2002-2007-2-0-PETROL-A-C-AIR-CON-CONDITION-COMPRESSOR-PUMP-UNIT/183837734839?hash=item2acd9537b7:g:6hgAAOSwC8Fc-bte#viTabs_0 ей този го дават за моята кола. https://www.ebay.co.uk/itm/2006-2008-MK7-Honda-Accord-A-C-AIR-CON-COMPRESSOR-PUMP-K24A3-2-4-Petrol/223616124719?fits=Car+Make%3AHonda&hash=item34108f472f:g:EuQAAOSwA1NdS-El а този го дават за К24А. Обаче моя е абсолютно същия по модел и номер като този втория.
  2. И аз да напиша, вече след 2 годинии 1 месец каране. Хонда Акорд К20А турер, 2005 година. Купена на 182000км по километраж, ама изглежда на реални. Сега е на 203 000 общо 21к. Купена е нов внос, там 500лв разходи за регистрация(на инвалид е и е по евтино). Винетки и данък също не плащам. Първоначално 1240лв разходи след покупката за ремонт: Хидравличен маркуч и течност предни дискове, шлайфане на задни накладки смяна масло, ремък, водна помпа тампони стенд акумулатор зареждане климатик регулаж на клапани стелки и стелка на багажника - 130лв Разходи за ГО и ТП за 2 години 540лв. Гуми летни и зимни на 1 сезон + зимни джанти - общо 600лв. смяна на масло и филтри - 140лв ремонт 2 задни спирачни апарата + 2 нови задни диска и накладки - 350лв смени на масла и всички филтри и смяна на съединител на компресора на климатика - 250лв с рег на клапани Реално до сега всичко беше супер. Двигателя няма вибрации, не се чува изобщо , все едно си с изключена кола. Но ми се прецака компресора и сега ще видя колко пари ще идат там. Иначе като гледам до тук съм минал тънко.
  3. А да питам има ли разлика между компресора за К20 и за К24 ?
  4. Сега ще разгледам. Че изобщо не ми се дават толкова много пари за нещо което реално ми трябва 2 месеца.
  5. Други варианти ще разгледам, този не ми харесва. Аз през живота си 1000лв за ремонт на кола не съм давал , стигне ли се до там се сменя колата.
  6. Човек тая кола на 15 години, да дам 800лв за 1 климатик ми се струва адски лоша покупка. По добре да я продавам така :D.
  7. Продължение по темата :(. Сменихме бубината и се оказа, че компресора прави няколко оборота и блокирва. И явно заради това е изгоряла бубината. Та това няма оправяне, трябва да търся нов компресор. Някой знае ли от къде втора употреба- Пловдив, има ли смисъл изобщо от втора ръка или за нов да търся ?
  8. Не е това. Това показва само как се маха съединителя. Което не е проблем, аз не знам бубината как се сменя. Ако е както на генератор, няма как да стане без да махна целия компресор. А не знам за да го махна дали трябва да се източва фреон. Или има клапи.
  9. Прецака ми се климатика. Проверих релета, бушони, жици, не е от тях. Последната букса която стига до компресора я измерих с пробна лампа и до там ток стига. Което значи, че компресора е прецакан. От Пловдив съм, ходих до импас 56 и там казаха че сигурно е бубината, имат налична 60лв, ама могат да ми я сменят чак след 10ти другия месец. Да питам някой тук сменял ли е, дали мога сам, без подемник/канал да я сменя.
  10. Оправих се. Капачка та се отвори с 300 зора
  11. И габаритите се оказаха че не ми светят. Те са в5в и те са лесни за смяна. Н1 на други коли съм сменял не е проблем. Проблема ми е махането на голяната черна капачка.
  12. А къде се намира тогава крушката за късите ? Че имам дълги, мигач и тази . Другата букса както казах, като я извадя и излязоха кабели а не крушка. И като проверих W5W крушката в Гугъл и магазините, няма нищо общо с моята. А нормалните 55W крушки за ХОнда , цокъла им е същия като на моята ЛЕД крушка.
  13. колега гледам си от Пловдив и питаш да крушки на късите светлини.Това ,което си снимал е габарита.Имам магазин за авточасти в Пловдив обади ми се на 0885307504 да ти обясня какво ти трябва и да ти съдействам с крушките.

  14. Здравейте, вчера ми изгоря дясната крушка на късите. И гледах уж едно видео как се сменя, не успях да си вкарам ръката от страната на хидравличния мъркуч, ама дадох пълен ляв на волана, мръднах кората под калника и от там стигнах до буксите. На едната букса, която си мислех че са късите я извадих и от там само кабели излязоха. После извадих другата и изкарах Лед крушка Приложена на снимките. Това ли ми е за късите? То няма за какво друго да е ама да питам.
×
×
  • Create New...