Jump to content

stanislavnba

Фен
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About stanislavnba

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Хонда Акорд Турер 2005 155кс
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

595 profile views
  1. Ок, значи не е супер сложно, ще видя дали аз ще го свърша или майстора. Не ми е прекалено спешно все още, колата все пак загрява що годе бързо пък и то студеното мина. Но след някой друг месец, като го промия ще пиша дали се е оправил. Че гледам колегата в другата тема е забравил да напише.
  2. А как се отстранява този проблем? Цялата охладителна система ли трябва да се чисти?
  3. Значи клапата се движи. Когато регулирам на 20-30 градуса духа едно леко хладно към топло, на пасажера духа горещ въздух. Когато дам до 16 градуса на шофьора духа леден , на пасажера леко хладен. Което значи че клапата си работи и вътрешно а проблема е нещо друго. А и външно като погледна двете страни си работят еднакво.
  4. Като дебит няма разлика. После ще ида да проверя, и това с клапата пак. Но ми се стори , че всичко се движи както трябва.
  5. Моята се движи по същия начин, което е още по странно. Променям температурата и се движи клапата. Защо духа студено тогава , вместо топло от шофьорската страна? Някакви идеи?
  6. В момента съм без климатик От над година вече. Имам един компресор в багажника , но все не ми остава време да ида на майстор да го сложи и си карам без климатик. Освен 1 година да съм бил така и да не съм разбрал.
  7. Здравейте, тия дни забелязах, че шофьорската половина не ми духа топло. Пасажерската част си работи нормално, като намаля градусите си е хладно, като вдигна е топло. Но на шофьорската е все едно и също. Има ли шанс това да се оправи без да се разглабя цялото табло?
  8. Пичове, жената взе да чисти колата с парочистачка. За дезинфекция и всичко. И сега не ми бачка централното, алармата и багажника. Въпроса е? Модула за централното и алармата един и същ ли е и този на шофьорската врата ли е? Ако не успея със сешоара да го оправя , как да си отворя багажника?Турер е колата.
  9. Офф и аз съм със същия проблем. Днес сменено време викам чакай да си го настроя и бам, неще. А преди си работеше без проблем. Странно ми стана още повече като видях толкова много хора със същия проблем. И няма значение настройката на ГМТ дали сменяш изобщо малкия екран не реагира. Много интересно ми е как е станало на един куп колеги така ? Преди помня, че часа на навигацията е същия като на малкия дисплей. Хмммммммм ще следя темата дано някой открие решение. Тая работа в 1 часа да рестартирам не ме блазни.
  10. https://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-MK7-2002-2007-2-0-PETROL-A-C-AIR-CON-CONDITION-COMPRESSOR-PUMP-UNIT/183837734839?hash=item2acd9537b7:g:6hgAAOSwC8Fc-bte#viTabs_0 ей този го дават за моята кола. https://www.ebay.co.uk/itm/2006-2008-MK7-Honda-Accord-A-C-AIR-CON-COMPRESSOR-PUMP-K24A3-2-4-Petrol/223616124719?fits=Car+Make%3AHonda&hash=item34108f472f:g:EuQAAOSwA1NdS-El а този го дават за К24А. Обаче моя е абсолютно същия по модел и номер като този втория.
  11. И аз да напиша, вече след 2 годинии 1 месец каране. Хонда Акорд К20А турер, 2005 година. Купена на 182000км по километраж, ама изглежда на реални. Сега е на 203 000 общо 21к. Купена е нов внос, там 500лв разходи за регистрация(на инвалид е и е по евтино). Винетки и данък също не плащам. Първоначално 1240лв разходи след покупката за ремонт: Хидравличен маркуч и течност предни дискове, шлайфане на задни накладки смяна масло, ремък, водна помпа тампони стенд акумулатор зареждане климатик регулаж на клапани стелки и стелка на багажника - 130лв Разходи за ГО и ТП за 2 години 540лв. Гуми летни и зимни на 1 сезон + зимни джанти - общо 600лв. смяна на масло и филтри - 140лв ремонт 2 задни спирачни апарата + 2 нови задни диска и накладки - 350лв смени на масла и всички филтри и смяна на съединител на компресора на климатика - 250лв с рег на клапани Реално до сега всичко беше супер. Двигателя няма вибрации, не се чува изобщо , все едно си с изключена кола. Но ми се прецака компресора и сега ще видя колко пари ще идат там. Иначе като гледам до тук съм минал тънко.
  12. А да питам има ли разлика между компресора за К20 и за К24 ?
  13. Сега ще разгледам. Че изобщо не ми се дават толкова много пари за нещо което реално ми трябва 2 месеца.
×
×
  • Create New...