Jump to content

rollin

Фен
  • Content Count

    2688
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

rollin last won the day on February 1

rollin had the most liked content!

Community Reputation

405 Excellent

About rollin

  • Rank
    Ground Zero
  • Birthday 09/21/1985

Profile Information

  • Кара
    ше Prelude H23 Vtec Frankenstein сега - Accord K24 Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Първомай
  • Интереси
    car-audio

Recent Profile Visitors

14156 profile views
  1. Един приятел ми ги препоръча, каза че 2 години кара вече без проблеми. Аз ги сложих преди месец само.
  2. Аз купих чисто нови карета(ляво и дясно) на Паскал едното беше 47лв другото около 50лв с отстъпките. 200лв за втора ръка полуоска няма да дам щото това е слабо място и дори за момента да е ОК то след 1000км може вече да не е щото както каза колегата по горе - говорим за коли над 12 годишна възраст.
  3. В един руски форум чето(не знам колко е вярно), че ако вибрацията е от 30-50 е ляво каре а ако е от 70-110 е дясно каре.
  4. В цял свят рефлаша е такъв, той работи ОК на правилно работещи двигатели, на такива с проблеми може и по зле да стане.... Украинеца е рефлашнал сигурно над 1000 автомобила, ние няма да сме нито първите нито последните. За къстъм настройки си пригответе 2000лв за електроника + правилния компютър който да сработи с нея и още 800лв за настройване и Дино(при Боби са такива цените) Тотал 2800лв(минимум) а тука говорим за 560лв .....
  5. То прищявки няма, качва се един и същи файл нищо индивидуално не се орави, все пак това е рефлаш а не къстъм настройка И по принцип търсим 20+ коня разлика в средния преди втек диапазон а не толкова 7-8 коня в максималните обороти което е само бонус
  6. rollin

    F1

    Наистина това беше супер скучно състезание...
  7. rollin

    F1

    Абе не сме много близо до ферари, ама добре че си огелпиха стратегиите та ни подариха 4-тото място... Гасли пак трагичен...
  8. rollin

    F1

    И според мене в конкретния случай нямаше как да накажат нито Верстапен нито Сайнц по простата причина че болидите бяха ма равно при контакта.
  9. rollin

    F1

    Какъв хакер, то така яко изпуши че гаранция сгъна някви биели И предното състезания счупиха мотор и това пак, по важното е че нашия мотор за сега държи.
  10. rollin

    F1

    Общо взето не заслужаваше верстапен 3-тото място и за това не ме беше яд толкова че излезе сейфти кар. По ме беше яд за Леклер, че им изнесе една лекция как се кара а накрая го предаде техниката. Яд ме е и за това че Хамилтън намаза отново(не го харесвам аз като пилот ако ще да счупи всички рекорди) Все още редбул са доста далече от Ферари и Мерцедес.
  11. rollin

    F1

    Това е до колкото знам Honda форум, та кои ще са "нашите" според тебе ?
  12. rollin

    F1

    Гасли не може да изпреварва ! Ако сте гледали миналата година всички състезания има няма 10 изреварвания да има, та дано съм лош пророк но Гасли е много слаб пилот. Поддържа добро темпо но дойде ли време да изпреварва и се заковя. Браво на макларън, иначе нашите са гола водя на тая писта, дано да е само на тая де...
  13. Колега явно не разбираш какво е написано по горе... Сложил съм много по къса скоростна кутия и много по къс файнъл драйв от заводските. така че моите обороти падат много по малко от на стокова кола ама явно няма нужда да изпадам в подробности. Фенче съдба баце @goodybg някакси не съм се навил още, но аз бързо решавам и действам
  14. Този който превключва съм аз и определено не са бавни рефлексите ако може да се нарече въобще превключването рефлекс От 10 години карам коли само с леки маховици и до сега не съм срещал никакви проблеми нито в градски нито в каквито и да е било други условия, не знам на каква база ти твърдиш обратното но аз не мога да се съглася.
  15. Понеже темата леко замря да повдигнем малко духа Насъбрах вече доста измервателни уреди и вчера ги тествах та ето резултатите от моята кола Accord K24A3 Type S - скорости Type R FN2 , файнъл 4.8(EP3) , лек маховик(4.3кг) съединител Acura RSX S, леки ролки на коляновия вал и динамото, панелен K&N филтър Колата с Сток мотор и Сток софтуер - изпада от Втек постоянно(на всеки шифт) Измерванията са с Dragy, идентични са резултатите и с G-Tech 0-100 402m
×