Jump to content

bhtotev

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно bhtotev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CIVIC 97 VIгенерация 1,4 i hatchback
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    гр. Средец
  1. Опиши по-подробно проблема. Как е с вървенето; дави ли се, защото ако се дави примерно може да се провери дали има във вакумите бензин. А това става при неизправен регулатор на налягането и др. По принцип с тая малка литрива мощност няма как да е чак толкова добре разхода, а и го сравни със този по характеристики.
  2. Сваляш бронята за по-лесно /стига да се развият ботовете скрепящи бронята с подкалниците иначе трябва да я махаш с тях комплект/. Като я свалиш има и видии и до колкото си спомням и две щипки. И аз първо за това я свалях. Клаксона беше отвратителен .
  3. bhtotev

    Civic не пали

    При мен проблема се реши временно. За сега всичко е наред след като добавих още 5-6 литра бензин и сега пали нормално. Явно като се оправи времето ще трябва да сваля резервоара и да видя какво е положението в него.
  4. bhtotev

    Civic не пали

    И аз имам проблема с паленето на студено. Газ-бензин сменя на газ на обороти, сменени свещи, кабели, капачка, палец, горивен филтър; помпата студена вдига 3.4до3.2 бара,върти мудно/предполагам от маслото 15W40 полусинтетика/, сложих и клапан между горивния филтър и колектора /няма ефект/. Резултати от наблюденията и опитите: -когато завъртиш директно сутрин не пали /дори и лятото/; -при първото подаване на контакт помпата работи на празно нали компа я изкл. след секунди, при 2-рото леко се затормозява и чак при 3-тото вдига нормално налягане и тогава пали от раз /ако не е чак толкова студено/-ако е пали и гасне няколко пъти; -последно снощи я бях оставил под наклон /напред/ и въобще не запали - запали след като я поставих на равно място -като се замисля проблемите май започнаха след като реших да изгоря бензина нацяло за да го сменя за зимата и сега има колкото да не свети лампата; -не съм мерил налягането в колектора, защото на горивния болт на филтъра нямам контролна пробка,но няма бензин по вакумите. Изводите ми са,че и пада горивото и това е причината за проблемите. Това може и да е от маркучето м/у помпата и капачето което затваря резервоара, ако е пукнато ще пада горивото защото казват, че на помпата някъде имало еднопосочен клапан. Проблема е,че помпата се сваля като свалиш резервоара защото от купето има само капаче за нивомера м/у седалките и багажника. Може и само да пропуска клапанчето по малко, защото като запали сутрин си пали цял ден нормално /е с изчакване да качи помпата/. А това с маркучето е болест на Ауду и Фолксваген. Ако някой е имал такъв проблем нека сподели, пък може и да съм полезен и на други колеги които са болни от "този вирус по Хондите" Не съм сигурен в изправността на регулатора на налягането в рейката, но да споделя, че той се сменя най-лесно но за сметка на това читавия е около 240лв.
  5. Проблема е решен! Последно среден разход до София и обратно 8.6 на 100. Като на връщане се прибрах с едно зареждане, което за мен е голямо постижение. Разхода се оправи след като смених палец, капачка, кабели и свещии. Също си направих центровката на слух както аз си знам. Беше нацяло завъртяна на предварение. Двигателя и преди си работеше добре, но сега се изчисти и мощноста се повиши. Вече съм доволен. Старите части по моя преценка бяха оригиналните, а на повече от 300000км. е нормално да са за смяна. Само ми е чудно как може да има такива хора като предните собственици нищо, ама нищо да не пипнат. То почти не остана нещо да не съм правил.
  6. Браво! Това наистина е нещо друго. Поне знам, че може да се смъкне разхода. Последно пак ходих до София и обратно. Рзхода си беше същия, само мога да допълня, че на лек наклон с включен климатик повече от 110 не може да вдигне, а на газ си върви като на бензин. Вчера ми остана малко време да я погледна и се изненадах като свалих капачката. Имаше доста нагар по пъпките и палеца е за смяна според мен, а делкото беше на максимално предварение. Почистих капачката и палеца /за сега само това/ и регулирах предварението на слух, при което заработи по-добре. Сега ще засека разхода и ще сменя палеца и капачката. Между другото и климатика ми прави проблеми постоянно се изключва и включва сам и колата ту се засилва, ту се спъва. Предстои ми цялостно обслужване и тогава ще видим как ще е. Есента ги регулираха в сервиза и нямат 15000км. То всеки пише на 15-20000 то май всеки трябва да се научи сам да си ги регулира какво е това 15-20000км. това е нищо.
  7. Съжалявам, че не съм влизал скоро във форума и със задоволство ще отбележа, че явно съм прибързал с мнението си, но за 4-5 дни никой не беше отговорил по моя проблем, а през това време аз карах без катализатор и тръба не бях сложил, а пътувам по 60км. на ден а очаквах компетентен отговор за да взема решение да го върна ли или да го изтърбуша. Сега виждам , че има раздвижване по темата аз съм със стария катализатор и след експеримента установих,че няма голяма разлика в разхода с и без изпускателна система"въпреки,че си има някаква". А цялата история започна с това,че колата гори, а не ми харесва как върви. На газ Бургас-София и обратно среден разход при постоянна скорост 120км/ч. 12 на сто. Работи си добре, не прекъсва. От скоро я карам и смених свещи, въздушен филтър-абе дбре си е. На бензин повече от 160 не можа да вдигне, на газ си върви както на бензин, а предната ми кола Пасат 91г. 1.8 ми пак 90 коня на газ си вдигаше 170 и въпреки,че е по тежък от хондата ми гореше около 9 на сто. Като се пооправи времето смятам да сменя маслото, ангринажния ремък и свещите със такива по каталог на НЖК , ако трябва и центровката ще бутна малко, напред-назад ,че да видим дали ще се оправи.
  8. А как може тогава? Като погледнеш срещу светлината се вижда в другия край. Питите от двата края са чисти. Не се вижда задръстване или прогаряне. Счупване също. И последно без никакви гърнета разхода си е пак почти същия само дето малко повече върви, но и това е нормално и за това пак го сложих.
  9. Съжалявам, но това е най-слабия форум за автомобили в който съм членувал. Разочарован съм! За толкова време нито един отговор. Много жалко!
  10. Кратко и ясно, за смяна ли е или не. Не съм на ясно как трябва да изглежда за това питам. Сивик 1997година англичанка 1.4 s 90 коня.
×