Jump to content

benjamin4o

Фен
  • Content Count

    228
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutral

1 Follower

About benjamin4o

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord CN1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.lingshondaparts.com

Recent Profile Visitors

514 profile views
  1. Разказвам случка,преди 2 години роднини си купиха т Кола на старо,беше с катализатор а я писаха на прегледа без.И му викам защо я пишете тази кола без след като има КАТ? И той знаеш ли какво каза?Ми те чистоновите немогат да покрият изискванията и тях ги пишем без....Някой доста май е завишил нормите ,че чак новите да немогат.....Прегледите в бг също са един голям цирк...на запад около 1 час ти е прегледа а тук дори няма подемник и технически преглед иска да прави...
  2. Не е справедливо,защото наистина трябва да се спират колите които не отговарят на екото,ти много добре го каза по-нагоре,дава им се възмжност да,но дали ще я използват това някякси не е доста сигурно.Докато в другия случай могат да ти дадат 1месец да я оправиш и да повториш прегледа и ако го издържиш караш ако не седиш и събираш кинти за друга.Има и една друга работа,че всеки иска да мине тънко,еми да ама най-евтиното и заобиколно накрая излиза супер скъпо за всички
  3. В Бг ще е най-добре от колите без катализатор да се започне, от там нататък постепенно минимума за всички да стане евро 4 и така нещата лека полека ще се оправят,защото както знаем има доста стари кори с ниска или никаква еко класа..ако се махнат като за начало ще има подобрение
  4. Предстои държавата да забрани колите, които най-много замърсяват, да влизат в центровете на големите градове. Ще бъдат въведени нови правила за определяне на екологичната група на превозните средства, които ще бъдат пуснати до няколко дни за обществено обсъждане, съобщава NOVA. Новите мерки предвиждат по време на проверките за техническа изправност върху предните стъкла на автомобилите да се поставят стикери с различни цветове според степента на замърсяване и изгорелите газове, които отделят. Колкото по-голямо е замърсяването, толкова повече ограничения ще има за автомобила. Забраните ще се определят и следят от местните власти. Според данни на Агенцията по околна среда един от основните причинители на замърсяване на въздуха остава трафикът. Измерванията показват, че 25% от колите "произвеждат" 90% от мръсния въздух. В момента единствено екокатегорията на автомобила, определена от производителя, показва количеството дим, което излиза от ауспуха. Категориите са от Евро 1 за най-замърсяващите до Евро 6 – за най-екологичните на пътя. Според автотехниците в сервизите тази оценка невинаги е най-правилната, защото всеки появил се дефект веднага се отразява върху разхода за гориво, а оттам - и върху количеството отделени газове. Автомобилите с категория Евро 5, които обаче имат повреда, отделят 5% въглероден оксид. По-старите, но технически изправни автомобили с Евро 2 отделят 0,5%. Подобни резултати най-често биват отчетени при отстранен катализатор. Държавата смята да въведе екостикери, които ще показват моментната еконорма на автомобила, за да бъде ясно които превози средства точно колко замърсяват въздуха. Количеството вредни газове, замерени по време на техническия преглед, ще определят какъв стикер (с номер от 1 до 5 за всяка екогрупа) да бъде залепен в средата на предното стъкло на автомобила. А с това всяка година по различен начин ще те таксуват относно данъка,за което мисля,че е прекалено...
  5. Съгласен съм ама ти така или иначе ги храниш,защото те таксуват по грешен начин.Какво значи това?Първо само и единствено по кубатура,второ по клас,но не и по коне и трето не по години.Най-важното е с колко замърсявяш докато в случая не е чак толкова важно,защото ако на запад караш без катализатор (дпф) те спират от движение...,но нали трябва да хрантутиш някой и ти пускат аванта,а околната среда търпи последствията от хрантутенето.Говоря за попринцип защото в Бг на никой не му пука...
  6. Значи скубят яко,за Германия ставаше въпрос.Доста ми е интересно как във бедните икономически държави е допустимо винаги да и по-скъпо..
  7. Здравей, кои гарнитури, мисля да купя и семеринга който е на лагерът, за това ли говорим или има и още които съм към скоростите

     

  8. Гарнитурите и тях трябва да смениш защото ще сваляш и пръта,самия лагер се пресова на пръта (междинната ос)
  9. Продават се прътовете в комплект със лагер и гарнитури за 200лв в случай че още те интересува https://www.ebay.de/itm/Zwischenwelle-Lager-Honda-Accord-VII-CL-CM-2-2-2-2-i-CTDI-Antriebswelle-rechts/183863991446?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
  10. https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/azev-felgen-c-design-sommerreifen-4-x-114-3-17-et40-honda-accord/1240633436-223-4451 https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/ats-felgen-honda-prelude-accord-4x114-3/1210761906-223-4133 https://www.oponeo.co.uk/alloy-wheels-finder
  11. хората без книжки карат,вие за видеонаблюдение говорите.Най-добрия контрол е директно от човек на пътя,но там както знае всеки има други схеми,така че оправия няма.Класовете не трябва да са 15 или 25, а цели 50 за всяка една година считано от вземането на книжка от 18 годишен гражданин първите 2 години са много солени и така трябва да е,изградил вече примерни навици трудно можеш да паднеш от проццента на който си.Също така при произшествие ако е виновен дадения водач се връща една година назад и така през целия живот въртележка в колелото на късмета,а ако на дадения водач не му харесва сумата която да плаща,то той е принуден да си спре колата и да не я кара,а в България както знаем на места все още има такива които карат и без книжки.За там вече държавата трябва да вземе още по-строги мерки.Цялата работа попринцип не би трябвало да е за пари а с цел ограничение на произшествията по пътищата,обаче и това да се случи трябва да се обърне и доста внимание на пунктовете за техничеки прегледи.Извинявайте много,но кола която има катализатор да я пишат,че е без и да не ти работят задните спирачки и да минеш преглед просто е недопустимо в държава като нашата,която е членка на ЕС от 12 години ....
  12. и в коя държава плащаш 320 евро ако не е тайна за 2литров бензин?
  13. Там мани...някой ден и затова ще говорим
  14. Да така е,караш ме да ти разтягам тука едни локуми дето не им е мястото.Стрижат те ама недай си боже да си имаш проблеми със здравето ще те питам кое ще ти е по-добре да плащаш данъци безцелно и да не получиш нищо взамяна без да ти бъде обърнато никакво внимание или да си платиш за да бъдеш остриган и да получиш това което ти се полага,защото си платил вече цената на нещото което трябва да получиш.На запад се мисли по един начин,а в България на 180градуса по-различно.Неможеш да говориш за екология и на 20 годишните трошки да събираш По 50лева данък.Започнахме да говорим за запада ,който иска да направи справка аз ще говоря с цифри за данъци на коли с различни двигатели и година и сами си преценете кое е по удачно за вас,но ще вмъкна едно последно нещо апък вие говорете каквото знаете.Държавата няма право да ви изисква данък когато колата е спряна от движение и да изисква тя да е задължително бракувана,защото в "стрижещия"запад това е педопустимо и като се отпишиш даже си застрахован без да плашаш нищо на фирмата застрахорател.Към сравнението - Хонда Акорд 2.2 дизел 2005 140кс - 355 Евро,2.4 бензин 2005 190кс - 162 евро малка мостра беше това,започвам същинска смисъл на обяснението за това.Ауди А8 4.0дизел 2003 г - 617 евро,Фв Тоуарег 2005 дизел 5.0- 772 eвро сега към бензините A8 4.2 2005 - 283евро нататък се знае мисле че схванахте смисъла,сега към новите с големи кубатури- Ауди А8 3.0тди 393 евро бензин 3.0 -80евро.Сега ще си помислите че се подигравам с вас.Много ми е интересно на тази за пример дадена кола в Бг колко ли ще бъде но със сигурност данъка ще бъде като за "богати" хора.Марките на примерните коли дадени за да се види,че не марката или конските сили са от значение а самата кубатура и моето мнение е че така е удачно.И си направете сметката кой кого стриже!!!
  15. ОГИ, как една държава изисква това,след като всички коли са внесени с пълни талони,информация която дори не са си направили труда да я погледнат камо ли да я прочетат и в никакъв случай да я качат в една система и да се знае.Ама нали българският гражданин да плаща....За най- елементарните неща няма хора или ако има те не желаят,щото искат да касират.Еми ще се касира и това е,защото явно искаме да ни цакат и да се оплакваме след това
×
×
  • Create New...