Jump to content

Petargazdov89

Фен
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Petargazdov89

  • Rank
    Потребител

Contact Methods

  • Skype
    Pepi_ludiq1

Profile Information

  • Кара
    Honda accord sport 2007 2.2 i-ctdi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Svishtov

Recent Profile Visitors

469 profile views
  1. Тази сутрин за работа паля колата всичко си е в нормите... Нзн на какво се дължат тези аномалий
  2. Сменен испускателен кулектор двигателят работи по-тихо тествах на по дълъг път турбото си реагира нормално.... На разстояние от 200км всичко е пей сърце спирам на отбивка за кафе загасям... Паля и при подаване на газ се усеща как или гориво не достига или въздуш понеже на 2ра 3та при подаване на газ турбото почва осезаемо да реагира след 2500 оборота
  3. Та от какво е породена тази грешка и само с исчистване ли се оправи или има някакви друга интервенция
  4. Сега е за смяна на спукан испускателен колектор според майстора губи газове за турбото в ниските и от това е проблема но много ме съмнява, че не е от него ще пиша пак по темата след някакъв резултат
  5. Говорил съм с човека каза че се занимава с бензин като цяло всичко си е наред на колата не съм сменил малко неща не са фрапиращи но просто е много мудна развърта след 2500 3 000 обрата както трябва и с мой приятел майстор остановихме че клапана на турбото не се влияе от вакум който се създава и остава до някъде отворен което не е добре... Механично хо дърпахме да е отворен при подаване на газ всичко е добре но нещо го кара да се затваря.... Имаме предположение, че може би е недостиг на въздух и от там на по малко гориво до 60 80 100 км го няма това усещане за залепяне при подаване на газ развърта се към 120 и нагоре и пак не се знае целия потенциал ли е.... Така си го обяснявам.... На диагностика няма грешки дебитни на всичко е както трябва според майстора който я закача.... Но не се знае дали наистина чете нещата както трябва
  6. Някой да има идея нещо става с гориво, въздух, вакум който да дръпне клапана на турбото.... Първоначално вдига клапата и веднага пада при подаване на газ... Accord 2.2 140 2007г
  7. Карам но с турби не както трябва
  8. В момента на подаване на газ гейта на турбото не се отваря на 100%....
  9. Petargazdov89

    Смяна дебитомер

    А стойностите на крачетата на дебитомера може ли да ми каже някой какво трябва да показват за да се разбере дали е в норми
  10. Здравейте Спукан е испускателния колектор до такава степен че като се отвори капака се вижда пушека на акорд 2.2 140к... двигателят е много шумен навярно заради цепнатините.... Променя ли работата си двигателят заради тези цепнатини и ще се наблюдава ли мудност в ниските обороти на колата ще се отрази ли в разхода на гориво?
  11. След смяна на дебитомера с нов трябва ли да се адаптира с програма? Само физически се сменя и сам се адаптира или греша? Ако някой има отговор да помогне
  12. Petargazdov89

    honda accord 2.2 i-ctdi дебитомер

    Да попитам след смяна на дебитомера с друг трябва ли да се прави адаптация чрез програма или само физически се сменя и той сам си се адаптира към компютъра?
  13. Оправих го демферна ролка диодния блок дава някви отклонения сменен и четките истъркани... сваляне слагане всичко 230 лв...
  14. Явно такъв ми е късмета преди това не е правено сиг кой знае колко по нея и сега идва при мен :)... Да споделя що се отнася до всички теми който съм писал с проблеми невървене и темподобни разход и т. н най-накрая решихме проблема...явно е било просто а аз мъча колата толкова време.... Винаги излизала грешка P0113... Почистихме Мап и буксата колата два дена пей сърце все едно е друга кола... И постепенно почва да омазва положението.. Днес поръчах нов Мап... Надявам се да се спре вече че ми писна
  15. Здравейте алтенатора стърже ромоли на умиране.... При светна ми на няколко пъти индикатор на таблото.... Да го нося на майстор за ремонт или варианта с ново ще е по удачен
×