Jump to content

gmarinov

Фен
  • Мнения

    44
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно gmarinov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord K24A3 AT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Този разход е на нормално каране, като от време на време има продухване до 7000 оборота. Колко от вас са махали катализаторите на 2.4 и има ли промяна на звука (дразнещо дрънчене), миризма на бензин и промяна на вървежа?
  2. Под 20 хил км на година няма смисъл от дизел. Моята харчи газ - 13-15 градско, 10-11 извънградско, 11-13 магистрално (130-160). 2.4 автомат, не особено добро газово, масло Bardahl 0w20. Понякога разхода зависи и от газта която ти заредят и колко са те излъгали на колонката.
  3. Аз не мога да разбера на моето тропане свикнах ли или спря да се чува? Ще я гледам като се стопли. Имам един неравномрен ход на мотора на място, когато натоваря динамото с ного консуматори. От ролката ли е или динатомо сгъва?
  4. Отваряй и ремонтирай, свалянето е елементарно, ремонта също ако попаднеш на кадърен майстор
  5. И моята има тропане, на канал не можахме да видим луфтове от където може да идва. Най-силно е сутрин, на надлъжни фуги и неравоности, което ме насочва към амортисьор. Следя темата.
  6. Важи, но акумулатора се изхабява от пълненето му с киселина, само от седене 2 години може да му е заминал 1/3 от ресурса.
  7. И моята липсва, ако намериш, пиши. Мисля да разгледам и други модели, предполагам и от друга кола ще стават.
  8. Вчера ми протече казанчето за хидравличната течност, оказа се, че е взело въздух от О-пръстените, смених ги, вече е добре. Долях оригинално масло Honda PSF-S, вече се движи добре волана, няма шум, само остана шум от ремъка от изцапването с масло. Говорих си с майстора, според него всички гумички са прекалено твърди и чупливи, както на моята, така и на други Хонди, според него е от оригиналното масло. Идва логичния въпрос- след като трябва да се кара само с оригинално масло, за да няма проблеми, а такива проблеми се вижда, че не са малко (протекли помпи, рейки и маркучи) си мисля, че е прав, че маслото не е от най-добрите. По неговите думи - тази помпа се слага и на Rover и на някои модели Volvo, при които няма проблеми с втвърдяване на гумените части. Някой слагал ли е хидравлична течност, която не е оригинална?
  9. Интересното е, че в момента изгасва и не се включва по 10-15 км и повече. Може ли от скапана газ да светва? Мисля да изхабя бутилката и да покарам на бензин да видя дали ще се включва.
  10. Да се оплача за моите неволи с knock sensor. Смених сензора с китайски от алито и лампата изгасна, колата стана по-пъргава и икономична, но след 1000 км пак светна, изчистих грешката и след 5 км пак. От време на време лампата изгасва за няколко минути и пак светва. Сензора е стяган с динамометричен ключ на 30нм. Има ли смисъл да го сменям с Autolog или някои по-скъп?
  11. За какво служи вакуума на тампона на мотора?
  12. И какъв трябва да е антифриза? По каталога излиза MOTUL INUGEL OPTIMAL е готова за употреба охлаждаща течност, на базата на моноетиленгликол, с използване на органични добавки (AOT).
  13. Често срещано при дизелите е спукана мека връзка в следствие от запушен катализатор.
  14. Къде ти направиха маркуча и сполучлив ли е? Моя още не е сдал багажа, ама като гледам всички са ги сменяли.
  15. Ще сменям задни спирачни дискове и накладки и предни накладки, и мисля да сменя спирачната течност. Насочил съм се към Motul DOT 5.1 , въпроса е 0.5 литра или литър ще ми трябва и това ли е правилната течност за този автомобил?
×