Jump to content

martinhristov

Фен
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

martinhristov last won the day on June 1

martinhristov had the most liked content!

Community Reputation

41 Neutral

1 Follower

About martinhristov

  • Rank
    Civic EJ9
  • Birthday 02/04/1918

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    /dev/null

Recent Profile Visitors

1972 profile views
  1. Здравей, Съжалявам за проблемите които имаш с Акорд-а! Имам подобен Акорд, 2.4 преди фейслифта и съм наблюдавал някои от описаните неща ! Относно акумулатора : Това е доста дразнещ проблем, доста е малък този акумулатор за автомобил с толкова екстри, но според мен или го зареди хубаво или си купи нов. От друга страна хубавото на този акумулатор е, че цената му е към 100 тина лева. Отностно VSA : Светването на VSA може да има пряка връзка със слабият акумулатор. С моят HDS не успях да изтрия грешката, но метода с кламерчето и копчето за изключване на VSA работи безотказно. Мисля, че има линк във форума кои крачета на ОБД буксата се свързват и по нататъшната процедура. Относно "При включена диагностика ту има грешки, ту няма на компютъра" : Колата има ли газова уредба свързана по ОБД ? Относно проблема с отварянето на багажника : Не мога да открия информация дали колата е седан или комби (турър) в описанието. При комбито нещата са по-сложни заради автоматичната врата. Виждам, че хората от Бултрако са диагностицирали с HDS - "Body Electrical" частта, не виждам да има грешки. С тази част на програмата може да се задейства всяка една част на с-мата за отваряне на багажника (опита ми е от комби), не само да се проверява за грешки, което би подсказало дали има дефект в някой механизъм. Имам няколко въпроса които може би ще те насочат в определена посока, искрено се надявам да е правилната : - Ключа работи ли за отключване и заключване ? - Така разбираш дали работи ключа като цяло. - Когато задържиш бутона за отваряне на багажника, червеното диодче на ключа премигва ли ? - Така разбираш дали работи физическото копчето за отваряне на багажника от ключа и дали изпраща сигнал към колата. - Ако отговора на предните два въпроса е "да", то най-вероятно става въпрос за проблем специфичен за отварянето на багажника, а не общ проблем.
  2. Здравей, Ако става въпрос за стопа който оставана купето, а не се вдига заедно с задният капак, развиват се двата болта под капачките и се дърпа на страни, мисля, че има маркер "slide" и стрелкичка.
  3. Здравейте, Благодаря за отговорите ! Ето - https://www.youtube.com/watch?v=bTzVlEkCEqY обещаното видео от горната страна на пистовият ремък ! Обобщение на проблема : Кога се чува този звук : - Колата е топла - Скоростният лост е в позиция D - Климатика е изключен - Волана не се върти - Няма товар на алтернатора Кога НЕ се чува : - Колата е топла - Скоростният лост е в позиция D - Пистовият ремък е премахнат Разликата в натоварването на пистовият ремък би трябвало да е минимална при двата сценария. Обобщение на проблема от страна на майсторите : - Майстор 1 (наистина добър майстор) - Най-вероятно идва от обтегача. - Майстор 2 - (който смени лагера на съединителя на климатика, по мое желание !) - Звука идва от хидравличната помпа на кормилното управление. - Майстор 3 - (Хонда майстор) - Шайбата на коляновият вал, въпреки, че му обясних, че с Майстор 1 я свалихме и я гледахме на преса дали гумата е скъсана. Щом разбра, че шайбата не е оригинална и е BGA, тотално реши, че е от шайбата на коляновият вал защото имало "танцуване от шайбата". Оказва се, че единственият начин да го намеря този проблем е да си купя всички части които се въртят от пистовият ремък, или да намеря такива за проба, което се оказва доста трудна задача. За момента, оставям проблема на заден план, докато не реша, че ме дразни отново
  4. Благодаря за отговора ! Не ми изглежда този обтегач да танцува. Доста е стегнат ремъка, дори пробвахме на да отхлабим или натегнем при работещ мотор, никаква промяна в звука. Много се съмнявам да е този обтегач, но може да грешка, докато не го сменя няма как да съм сигурен ! Ще се опитам да направя клипче на обтегача ! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Та, след близо 4000 километра навъртени през последните 2 месеца, звука си е там, дрънка си щастливо и никой не знае от какво е .... Забелязах, че шайбата на съединителя на климатика "играе" и веднага си помислих, край, намерих го ! Закарах колата днес при майстор на климатици, взе ми 100 лева да ми смени лагерчето на съединителя и изненада, шума пак си е там ! Майстора на климатици има предположения, че е от хидравличната помпа, но "тракането" се чува и когато не се върти волана, демект няма никакво натоварване, а и шума се чува ниско долу, затова и клипчето е правено под колата. Общо взето май докато не сменя всичко което се задвижва от пистовият ремък няма да разбера какво е, затова го оставям да си "трака" както на клипчето и това е !
  5. Здравейте, Съжалявам, че не мога да помогна по темата, но имам един въпрос който би ми помогнал на мен. Преди да се откъсне ролката, чуваше ли се "металически" шум, или всичко беше тихо ?
  6. Здравей, Благодаря за отговора ! Всичко това което казваш е така, но едно не мога да си обясня в моят случай, ако е от веригите или техните обтегачи, защо шума спира при махане на пистовия ремък. И при двете положения, с ремък и без ремък, натоварването идва само от скоростната кутия, която в момента на теста е на положение D. Махахме и слагахме ремъка два пъти за да сме сигурни в това.
  7. Здравей, За да има по-голяма видимост и сред останалите колеги, ще споделя какво ти отговорих на лично. Проблема при мен не е отстранен. Ходих до Истанбул и обратно с колата и не видях да има никакво влошаване или подобрение. Идея си нямам от какво е, нито как да го диагностицирам, вариантите пред мен са два, да сменя абсолютно всичко и да се надявам да изчезне или да го оставя да трака докато не се счупи, каквото трака... Та, на мен просто ми досади да го търся този проблем и да занимавам майстори, затова го оставих да трака и това е. Ако някой го открие и сподели, евала !
  8. Здравей, Човека който ти го е казал това, нещо се е объркал. K24A3 няма такива клапани.
  9. И аз имам същият проблем, не е от шайбата на коляновият вал. При мен дори беше сменена с BGA, явно някой си е мислил, че е от нея. При мен особеното е, че при махнат пистов ремък и лоста на D шум няма. След доста дълго разучаване на проблема, не можах да го открия и го оставих да трака....
  10. Здравейте отново, Реших да дам ъпдейт на темата! Днес с моят майстор се захванахме сериозно да намери причината за това прословуто "тракане". Проблема е по-явно изявен при добре загрят двигател, затова го оставихме да работи на място за 15 мин. Забелязахме следното: Добре загрят двигател : - Климатика НЕ е включен. - Волана НЕ се върти. - Скоростният лост е на позиция D. Има прословутото тракане. Добре загрят двигател с махнат пистов ремък : - Климатика НЕ е включен. - Волана НЕ се върти. - Лоста е на позиция D . Тракане няма, въпреки, че оборотите на двигателя достатъчно ниски. След като сложихме отново ремъка, остановихме, че тракането изчезва при 800 - 900 оборота, демект при леко докосване на педала на газта. Ремъка задвижда следните неща : - Шайба на колянов вал - Изглежда, че е била сменяна, марката и е BGA, някой преди нас явно си е мислил, че е от нея. Изглежда в перфектно здраве, натиснахме я внимателно на пресата за да видим дали има дефекти по самият демфер, но не. Категорично я отписагхме. - Водна помпа - Както вече споменах, има лек луфт, но не тече, нито издава каквито и да било шумове при въртене на ръка. Може би някой от вас знае дали луфта при водната помпа е нещо нормално ? - Алтернатор - Няма луфт, не издава шумове при въртене на ръка. - Компресор на климатика - Изглежда, че шайбата има лек луфт като се пипа с ръка. Но шума го има пак дори и при изключен климатик. - Хидравлична помпа - няма луфт, имаше минимален теч, който изчезна след като я пристегнахме. Не се губи хидравлична течност. - Обтегач - Тук са са най-големите ни съмнения, самият обтегач, а не ролката. Изглежда, че при натиск с ключ, не се движи напълно около оста си, а по лек ексцентрик, въпреки, че има доста силен натиск върху ремъка. Самият обтегач изглежда да е оригиналният, за ролката най-вероятно е сменяна. Така стоят нещата в момента, ще търся друг обтегач за проба, въпреки, че нямам обяснение как е възможно този обтегач да издава такива тракащи звуци. Поздрави, Мартин
  11. Да, компресора на климатика го елиминираме. Същото тракане се получава при позиция на скоростният лост D и въртене на волана.
  12. Ако е удобно, сподели дали си имал проблеми със самият vagrantbox и какви за да мога да ги отстраня. Мерси !
  13. Здравей отново, За имобилайзера не мога да кажа, не ми се е налагало да го ползвам, но за всичко останало работи. Не забравяй да махнеш бушона на газовата, за да не скачаш в капана в който аз скочих
  14. Според мен пробвай с моя Vagrantbox, би трябвало да работи под Минт, стига да имаш Вагрант и VirtualBox. Поздрави, Мартин
  15. Здравейте, Прочетох темата и личното ми мнение е, че трябва да закачите колата на диагностика. Щом свети индикация за проблем, то най-вероятно е засечен от ECU на колата. След прочитане на грешките, ще можете да се насочите по-конкретно към дадена хипотеза, всичко преди прочитането на грешките са догадки и предположения, все пак затова тези коли имат диагностични букси. За четене на грешки на мотора при K24 дори най-обикновен четец с ELM327 чип и телефон с Андроид би свършил работа. Имайте предвид, че за четене на грешки от ABS и VSA трябва Хонда диагностика. Поздрави, Мартин
×
×
  • Create New...